Поисковый запрос: (<.>S=Шкільний психолог -- робота -- молоді вчителі<.>) |
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 10 |
|
>1.  |
Коробова, О. Г. Програма психологічної підтримки молодого вчителя [Текст] / О. Г. Коробова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 8-18. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88.4
Рубрики: Шкільний психолог--робота--молоді вчителі,
Молодий вчитель--психологічна підтримка
Кл.слова (ненормированные): школа молодого вчителя -- дінамика зростання професійності -- програма психологічної підтримки
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2.  |
Кноль, Н. Адаптація молодого педагога [Текст] : психологічний супровід / Н. Кноль> // Психолог. - 2012. - N 5. - С. 29-31
ББК 88.4
Рубрики: Шкільний психолог--робота--молоді вчителі,
Молодий вчитель--адаптація
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3.  |
Шевчук, Л. Самооцінка молодого педагога [Текст] : практичне заняття / Л. Шевчук> // Психолог. - 2012. - N 11/12. - С. 69-71
ББК 88.4
Рубрики: Шкільний психолог--робота--молоді вчителі,
Молоді педагоги--самооцінка
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4.  |
Рекомендації для молодого спеціаліста [Текст] > // Практичний психолог: дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - N 9. - С. 23
ББК 88.623
Рубрики: Молоді педагоги--адаптація професійна--психологічний супровід,
Рекомендації--молоді педагоги,
Шкільний психолог--робота--молоді вчителі
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5.  |
Хромихіна, Л. В. Учитель і стрес: хто чим або ким керує? [Текст] / Л. В. Хромихіна, Є. С. Бояринова> // Основи здоров’я : науково-методичний журнал. - 2013. - N 11. - С. 40-45
ББК 88.69-6
Рубрики: Стрес--професійний--молоді вчителі,
Шкільний психолог--робота--молоді вчителі
Кл.слова (ненормированные): семінар-практикум
Доп.точки доступа Бояринова, Є.С.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6.  |
Дубовик, С. В. Семінар-тренінг з учителями-початківцями [Текст] / С. В. Дубовик> // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2013. - N 12. - С. 22-26
ББК 88.69-6
Рубрики: Шкільний психолог--робота--молоді вчителі,
Молоді педагоги--адаптація професійна--психологічний супровід
Кл.слова (ненормированные): адаптація молодих вчителів -- семінар-тренінг
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7.  |
Сафонова, Г. Й. Школа професійного розвитку [Текст] : семінар-тренінг / Г. Й. Сафонова, Н. Л. Павлова> // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 14-22
ББК 88.69
Рубрики: Педагогічна психологія--майбутні вчителі--професійне зростання,
Шкільний психолог--робота--молоді вчителі
Кл.слова (ненормированные): професійне зростання вчителів Аннотация: Мета: ознайомлення вчителів із формами та методами інтерактивної взаємодії, сприяння мотивації вчителя до самовдосконалення, створення позитивного психологічного клімату в педагогічному колективі шляхом установки вчителя на цінності самореалізації у своїй професії та відчуття впевненості в собі.
Доп.точки доступа Павлова, Н.Л.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8.  |
Джуринская, Л. Школа молодых специалистов [Текст] : психологическое сопровождение / Л. Джуринская> // Психолог. - 2014. - N 17. - С. 1-64
ББК 88.69
Рубрики: Шкільний психолог--робота--молоді вчителі
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9.  |
Михайлова, Л. Як подолати страх перед уроком [Текст] : заняття з елементами тренінгу / Л. Михайлова> // Психолог. - 2015. - N 15/16. - С. 44-46
ББК 88.623
Рубрики: Молоді педагоги--адаптація професійна--впевненість,
Шкільний психолог--робота--молоді вчителі
Кл.слова (ненормированные): подолання страху Аннотация: Пропонуємо для ознайомлення заняття, що сприятиме адаптації молодого педагога до роботи в навчальному закладі. Для молодих педагогів, майбутніх майстрів педагогічної справи, це заняття створює умови, у яких можуть максимально наблизитися до педагогічної майстерності, обіграти ті проблеми і ситуації, що постануть перед ними під час роботи.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10.  |
Кельнер, С. С. Долаємо бар'єри труднощів [Текст] : поради молодим педагогам / С. С. Кельнер> // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2015. - N 11. - С. 9-13
ББК 88.69-7
Рубрики: Шкільний психолог--робота--молоді вчителі,
Молоді педагоги--адаптація професійна--труднощі
Аннотация: Кілька порад молодим колегам, які допоможуть уникати труднощів у роботі з учнями. Розглянемо типові помилки в роботі молодого вчителя і можливі шляхи їх вирішення.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|
|