Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (5)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (8)Центральної бібліотеки для дітей ім. Ш. Кобера і В. Хоменко (3)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: ((<.>A=Авраменко, Олександр Миколайович$<.>)+(<.>A=Авраменко, О. М.$<.>)+)
Общее количество найденных документов : 55
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
1.
74.200.51
А 21


    Авраменко, О. М.
    Воля, мужність, подвиг [Текст] / О.М. Авраменко. - Київ : Радянська школа, 1972. - 87 с. - (Б-ка учня). - 0.45 грн
ББК 74.200.51

Рубрики: Воля--виховання,  Мужність--виховання,  Сміливість--виховання
Кл.слова (ненормированные):
подвиг

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
88
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник. Вип. 7 [Текст] : научное издание. - Київ : Радянська школа, 1969. - 151 с. - 3.81 р.
    Содержание:
Авраменко, О. М. Про різні підходи до вивчененя психічної діяльності / О. М. Авраменко. - С .3-12
Івахненко, Л. М. Евристика і моделювання мислення / Л. М. Івахненко. - С .13-20. - Бібліогр. у кінці ст.
Маянц, М. М. До питання про вивчення ефективності навчання / М. М. Маянц, Л. М. Безотосна. - С .21-29
Братко, О. А. Деякі питання побудови програм стандартизованого контролю / О. А. Братко, А. І. Гебос. - С .30-37. - Бібліогр. у кінці ст.
Братко, О. А. Використання технічних засобів з метою збагачення словника глухих школярів / О. А. Братко, А. М. Гольдберг. - С .38-45
Місюк, В. В. Психологічні особливості вимірювально-розмічальних умінь учнів 6 - 8 класів / В. В. Місюк. - С .46-52
Елькін, Д. Г. Про рефлекторну природу ілюзорних рухів / Д. Г. Елькін. - С .53-56. - Бібліогр. у кінці ст.
Мармазинська, П. Є. Вплив деяких типологічних особливостей вищої нервової діяльнсті на сприймання часу / П. Є. Мармазинська. - С .57-61
Єгоров, А. В. До питання про роль повідомлюючої інформації в зоровому сприйманні величини руху / А. В. Єгоров. - С .62-65. - Бібліогр. у кінці ст.
Моляко В. О. Вплив сили і рухливості нервової системи на деякі особливості пам`яті учнів / М. Ю. Малков. - С .66-74
Панін, А. І. Значення установки й акцентування уваги в запам`ятанні фізичних вправ / А. І. Панін. - С .75-79
Палига, В. Д. Вплив другосигнального зворотного зв`язку на оволодіння гімнастичними навичками / В. Д. Палига. - С .80-88. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Вишньова, Л. В. Роль попереднього образу в формуванні гімнастичних навичок у сліпих дітей шкільного віку / Л. В. Вишньова. - С .89-99. - Бібліогр. у кінці ст.
Моляко В. О. Роль аналогій на початкових стадіях формування конструкторського замислу / В. О. Моляко. - С .100-108
Додонов, Б. І. Несвідоме в сфері емоціональних відносин особистості / Б. І. Додонов. - С .109-115. - Бібліогр. у кінці ст.
Ткаченко, О. М. Про генетичну, функціональну і структурну єдність форм діяльності / О. М. Ткаченко. - С .116-124. - Бібліогр. у кінці ст.
Раєвський, О. М. Урахування специфіки факультету при викладанні курсу психології у педвузах / О. М. Раєвський. - С .125-131
Міттельман, Р. Й. Про деякі важливі професійні якості вчителя початкової школи / Р. Й. Міттельман. - С .132-140
Роменець, В. А. Психоаналітична концепція Е. Фромма / В. А. Роменець. - С .141-150
ББК 88

Рубрики: Психологія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2007г. N 6
Зміст:
Зробок, І. Виховуємо читача: система вступних уроків "Оранжеве сонце поезії" у 5 класі / І. Зробок. - С.8-18.
Денисюк, Л. Похвала книгам: вступний урок-пошук із елементами інсценізації у 6 класі / Л. Денисюк. - С.19-20.
Панчук, О. Я сподіваюсь! : вступні особистісно орієнтовані уроки української мови у 7 класі / О. Панчук. - С.21-32.
Авраменко, О. Художній твір як явище мистецтва: матеріали до вступного уроку української літератури у 7 класі / О. Авраменко. - С.33-36.
Балагура, Т. Література, що формує особистість і вчить самореалізації: орієнтовне календарно-тематичне планування уроків української літератури в 7 класі / Т. Балагура. - С.37-40.
Довгалюк, Н. Як "стоїть справа" з кличним відмінком?: конспект комбінованого уроку-дослідження з теми "Кличний відмінок іменників чоловічого роду II відміни, особливості його вживання" у 10 класі / Н. Довгалюк. - С.41-47.
Макаренко, В. Мовна розминка як шлях до вдумливого повторення / В. Макаренко. - С.48-50.
Янчук, О. Українська літературна абетка / О. Янчук. - С.51-54.
Ковбасенко, Ю. Виклики часу і соціокультурні функції художньої літератури та літературної освіти в Україні / Ю. Ковбасенко. - С.56-71.
Омельчук, С. І мова, і мовлення, і мислення! :лінгвістичні засади формування мовленнєво-комунікативних умінь учнів основної школи / С. Омельчук. - С.72-81.
Клочек, Г. Григір Тютюнник - людина, митець...: спроба "цитатного" життєпису / Г. Клочек, І. Оцабрик. - С.82-95.
Ткаченко, І. Образ степу в художньому світі Ліни Костенко: міфопоетична парадигма / І. Ткаченко. - С.96-104.
Кузнецов, Ю. Секрет Айвазовського: до 190-річчя від дня народження / Ю. Кузнецов. - С.105-106.
Данилевська, О. Жаданий ключик од усіх дверей: навіщо навчаються мов українські школярі: за результатами соціолінгвістичного дослідження / О. Данилевська. - С.134-141.
Федорчук, Т. Молодіжне середовище вимагає толерантності?: конформізм у мовній поведінці білінгвів / Т. Федорчук. - С.142-145.
Корицька, Г. З погляду "непоправного романтика": романтичний герой історичної прози Андріана Кащенка: матеріали до уроків / Г. Корицька. - С.146-152.
Шевчук, О. Кодекс гідності й професійної честі шляхетної особи / О. Шевчук. - С.156-159.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Газета

Шкільний світ [Текст] : Всеукраїнська газета для вчителів. - Київ : Редакція газети"Шкільний світ", 1997 - . - Выходит раз в две недели
2007г. № 36
Зміст:
Шелестова, Л. Хто я? Навіщо я?: до проблеми формування картини світу / Л. Шелестова. - С.5-8.
Петруніна, Я. На перший-другий розрахуватися!: суб'єктивно про об'єктивне / Я. Петруніна. - С.9-10.
Олійник, О. Наша школа - школа життя / О. Олійник. - С.11-12.
Ляпун, Г. Як досягти успіху в спілкуванні: урок етики у 5-му класі / Г. Ляпун. - С.13.
Заболотна, В. У царстві дивовижної краси...: сценарій свята квітів / В. Заболотна. - С.14-15.
"Слабка ланка": інтелектуальна гра. - С.16-17.
Зубенко, С. Здібний організатор. Хто він?: тренінг для лідерів / С. Зубенко. - С.18-20.
Горозовська, Н. Народ скаже, як зав'яже: усний журнал з народознавства для учнів 5-х класів / Н. Горозовська. - С.21-22.
Троць, О. Країна кольорових фантазій / О. Троць. - С.1-2 (вкладка).
Жовнірук, Т. Кожен мисливець бажає знати...: основи кольорознавства в школі / Т. Жовнірук. - С.2-5 (вкладка).
Авраменко, О. Архітектура - дзеркало епохи: навчальний проект. 7 клас / О. Авраменко. - С.6-7.
Краснолобова, Л. Родинне коло та його обереги: інтегроване заняття / Л. Краснолобова. - С.7-10 (вкладка).
Швець, І. Сторінки життя І. Рєпіна: літературно-мистецьке свято / І. Швець. - С.11-12 (вкладка).
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Газета

Українська мова та література : газета для вчителів української мови та літератури. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 1996 - . - Периодичность z
2008г. N 17
Зміст:
Тодорюк, С. Буковинська сторінка в біографії письменників / С. Тодорюк. - С.3-5.
Числаш, Г. Уроки за творчістю Юрія Федьковича, 9-й клас / Г. Числаш. - С.6-14.
Авраменко, О. Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з української мови в 9-му класі загальноосвітніх навчальних закладів / О. Авраменко, В. Федоренко. - С.1-16 (вкладка).
Косенко, Н. Слід на землі: за оповіданням Ольги Кобилянської "Битва", 10-й клас / Н. Косенко. - С.15-17.
Семчук, Д. Відлуння душі: за щоденником Ольги Кобилянської: урок / Д. Семчук. - С.18-20.
Семчук, Д. Стилістичні засоби фразеологізмів: за поетичними збірками Віри Китайгородської "Ловіння вітру" і Тамари Севернюк "Зблиски" / Д. Семчук. - С.21-24.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2008г. N 7/8
Зміст:
Авраменко, О. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини / О. Авраменко. - С.30-33.
Мукан, В. Вхідні тести з української мови для 5 класу / В. Мукан. - С.34-40.
Джука, К. Календарні плани з української мови і літератури для загальноосвітніх навчальних закладів із румунською мовою навчання (за новими програмами 12-річної школи) / К. Джука. - С.41-48.
Дяченко-Лисенко, Л. Свято української словесності на кожному уроці: система вступних уроків української літератури у 7 класі / Л. Дяченко-Лисенко, С. Коваленко. - С.50-66.
Панчук, О. "Не будьмо німі!": система вступних уроків української мови у 8 класі за новою програмою / О. Панчук. - С.67-80.
Яценко, Т. Формування читацької компетентності учнів: методична "мода" чи вимога сучасності? / Т. Яценко. - С.82-90.
Тарасова, М. Візуально-живописна складова художнього мислення письменника / М. Тарасова. - С.91-98.
Складаний, І. "Я так хочу ще бути щасливим...": з книги "Мій чесний хліб" (вірші 199-1995 років) / І. Складаний. - С.100-109.
Тихолоз, С. На незданім рубежі любови / С. Тихолоз. - С.110-116.
Павленко, М. Чесний хліб Івана Складаного / М. Павленко. - С.116-118.
Лавренчук, В. Гетьман Мазепа як "український Макіавеллі"?: художня модель образу історичної особистості в романі Юрія Хорунжого "Любов маєш - маєш згоду" / В. Лавренчук. - С.120-129.
Мафтин, Н. Загроза людяного в людині: еросно-танатосна парадигма фройдизму як генеральний алгоритм побудови новелістичного сюжету: В Підмогильний "Ваня" - І. Чернява "Екзекуція" / Н. Мафтин. - С.130-137.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2009г. N 7/8
Зміст:
Глазова, О. Розвиток української мови: вступний розділ підручника "Українська мова. 9 клас" (видавництво "Зодіак-ЕКО") / О. Глазова, Ю. Кузнецов. - С.6-11.
Гаврилюк, О. "Розгортаю життя...": вступні уроки української мови у 9 класі за новою програмою / О. Гаврилюк, О. Панчук. - С.12-28.
Авраменко, О. Роль і місце художньої літератури в житті нації / О. Авраменко. - С.29-33.
Таранік-Ткачук, К. Швидка допомога для вчителя: орієнтовне календарно-тематичне планування уроків української мови та зразок заповнення сторінки журналу (9 клас) / К. Таранік-Ткачук, О. Месевря, С. Січкар. - С.34-43.
Дяченко-Лисенко, Л. Феномен складного речення: від логічного зумовлених форм комунікації до структурної цілісності: орієнтовне календарно-тематичне планування з курсу "Українська мова" для 9 класу / Л. Дяченко-Лисенко, С. Коваленко. - С.44-48.
Балагура, Т. Література, що формує особистість і вчить самореалізації: орієнтовне календарно-тематичне планування уроків української літератури у 9 класі / Т. Балагура. - С.49-54.
Українська мова: завдання ХХIII Всеукраїнської учнівської олімпіади та критерії оцінювання. - С.56-61.
Назустріч тесту РISA і...функціональній грамотності: фрагмент аналітичного звіту за результатами дослідження сформованості навичок грамотного читання учнів 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва. - С.62-70.
Чубарєва, Л. Суперпам'ять проти "нудних" правил / Л. Чубарєва. - С.71-73.
Вихованець, І. Про культуру української мови / І. Вихованець. - С.80-82.
Манойлова, О. Розкриваючи внутрішній світ людини: особливості творення портрету героя інтимної лірики Ліни Костенко з погляду художньої предметності / О. Манойлова. - С.83-92.
Кашка, В. "...Необхідно бути" / В. Кашка. - С.94-95.
Кашка, В. "Іду на поклик падаючих крапель...": поезії з книги "Автометодика" / В. Кашка. - С.95-118.
Тихолоз, С. "Право говорити вголос" / С. Тихолоз. - С.119-120.
Завадська-Пономаренко, В. Зі страху люди бувають?: страх як психоемоційний відповідник життя в українському світогляді (на матеріалі фольклору та постфольклору) / В. Завадська-Пономаренко. - С.150-156.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ : Преса України, 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2010г. N 1
Зміст:
Колоднюк, О. Священнодійство українського обряду / О. Колоднюк. - С.2-4.
Колоднюк, О. Обряди з першопочатків зими / О. Колоднюк. - С.4-5.
Авраменко, О. Підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання / О. Авраменко, Л. Коваленко. - С.6-10.
Романенко, Ю. "Витязь молодої української поезії" : Життєтворчість Василя Симоненка / Ю. Романенко. - С.11-17. - Библиогр. в конце ст.
Федчун, Н. "Рожеві лебеді Василя Симоненка" : сценарій вечора / Н. Федчун. - С.17-21.
Братусь, М. "Моя любов зі мною не умре: Вона сильніша смерті і відчаю..." : урок за творами Степана Будного / М. Братусь. - С.22-25.
Пивоваров, В. Гімназія - мій дім, моя родина, моя маленька рідна Україна / В. Пивоваров. - С.26-27.
Присяжнюк, В. Стаття в газету: "Патріотизм у світогляді української інтелігенції" : урок мовленнєвого розвитку в 10 класі / В. Присяжнюк. - С.27-29.
Проценко, Т. Основні випадки чергування у/в, і/й / Т. Проценко. - С.30-32.
Білоног, Л. Найперше - завжди найщиріше: Тема зародження кохання в новелі Григора Тютюнника "Зав'язь" / Л. Білоног. - С.33-34.
Луц, Н. На шляху до духовного оновлення : урок за повістю Михайла Коцюбинського "Тіні забутих предків" / Н. Луц. - С.35-36.
Ткач, Л. "Не біймось заглядати в словники... й у тексти, незаслужено забуті" / Л. Ткач. - С.37-40. - Библиогр. в конце ст.
Масенко, Л. На сторожі духовного спадку : 5 січня - скорботна річниця світлої пам'яті Олександра Рибалка / Л. Масенко. - С.41-47. - Библиогр. в конце ст.
Рибалко, К. Непроминуще, дороге до болю : фрагменти спогадів / К. Рибалко. - С.48-50.
Камінчук, О. Поезія Пантелеймона Куліша 80-90-х рр. ХІХ ст.: художня традиція і нові естетичні тенденції доби / О. Камінчук. - С.51-54.
Фока, М. Синестезія як генератор музично-живописних ефектів у поетичній творчості Павла Тичини / М. Фока. - С.55-57. - Библиогр. в конце ст.
Яремко, Я. Пізнаючи "Франка незнаного" / Я. Яремко. - С.58.
Тарасюк, Г. Ковчег для метеликів : недитяча казочка / Г. Тарасюк. - С.59-64.
Яців, Р. Мистецька вітальня Мирослави Рожко / Р. Яців. - С.обложка
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2010г. N 1
Зміст:
Ключові компетентності для освіти впродовж усього життя: з рекомендацій Європейського парламенту та Європейської Ради. - С.4-10.
Зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури: офіційна інформація Українського центру оцінювання якості освіти. - С.12-17.
Демонстраційний варіант тесту з української мови і літератури. - С.18-32.
Кобзар, А. Зовнішнє незалежне оцінювання - не вирок: тестові технології у навчально-виховному процесі - якісна підготовка до ЗНО / А. Кобзар. - С.33-43.
Ткач, А. Перепустка до самостійного життя / А. Ткач, Л. Матіїшин. - С.44-47.
Розкритися у вільній творчості: значення таблиці-опори з української мови та літератури у підготовці випускників до ЗНО. - С.48-50 (продовження).
Коваленко, Л. Як виміряти "розумову енергію": завдання в тестовій формі на уроках української мови та літератури / Л. Коваленко. - С.51-58. - Библиогр. в конце ст.
Назустріч тесту PIZA і функціональній грамотності: фрагменти аналітичного звіту за результатами дослідження сформованості навичок грамотного читання 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва. - С.59-70 (продовження).
Авраменко, О. Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з української мови в 9 класі загальноосвітніх навчальних закладів / О. Авраменко, К. Таранік-Ткачук. - С.72-76.
Дяченко-Лисенко, Л. Феномен складного речення: від логічного зумовлених форм комунікації до структурної цілісності: орієнтовне календарно-тематичне планування з курсу "Українська мова" / Л. Дяченко-Лисенко, С. Коваленко. - С.77-80 (продовження).
Вихованець, І. Про культуру української мови / І. Вихованець. - С.82-84 (продовження).
Камінчук, О. Поезія Миколи Вороного і український символізм / О. Камінчук. - С.85-100.
Домалега, І. З вдячністю і повагою...: конспект заняття з культури писемного ділового мовлення / І. Домалега. - С.102-108.
Дроздовський, Д. Майбутнє України - це філологічно обдаровані діти / Д. Дроздовський. - С.109-117.
Дем'яненко, Л. Синтез мистецтв як засіб вираження імпресіоністичного переживання у новелі Михайла Коцюбинського "Intermezzo" / Л. Дем'яненко. - С.118-124.
Сокол, І. Знайомі незнайомці: набогастійко, нехар, та стрибка...: до питання еволюції української зоологічної номенклатури й термінології / І. Сокол. - С.125-127.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ : Преса України, 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2010г. N 4
Зміст:
Дегтярьова, Г. Застосування комп'ютерних методичних систем на уроках української мови та літератури / Г. Дегтярьова. - С.2-4.
Гаврилюк, О. "І навколо бузковими хмарами розцвітають травневі дні" : повторення і систематизація вивченого в 9 класі / О. Гаврилюк, О. Панчук. - С.5-7.
Омельчук, С. Запитання, їхня роль у розвитку мисленнєвої активності учнів : на матеріалі підручників української мови для 6 класу 12-річної школи / С. Омельчук. - С.8-10.
Таровита, І. підготовка до написання судження : урок в 11 класі / І. Таровита. - С.11-13.
Авраменко, О. Тестові завдання з української мови та літератури / О. Авраменко, Л. Коваленко. - С.14-15.
Харчук, Р. Що таке метафора / Р. Харчук. - С.16-17. - Библиогр. в конце ст.
Ковальчук, О. Сім'я як економічний проект : на матеріалі роману Володимира Винниченка "Записки Кирпатого Мефістофеля" / О. Ковальчук. - С.18-20.
Ганіч, Н. Конфлікт між етичними й естетичними началами : роман Оскара Вайлда "Портрет Доріана Грея" і п'єса Володимира Винниченка "Чорна Пантера і Білий Медвідь" / Н. Ганіч. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Ведмідь, І. Особливості психологізму малої прози Володимира Винниченка : 10 клас / І. Ведмідь. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст.
Сахно, Т. Мотиви пейзажної та інтимної лірики Миколи Побеляна / Т. Сахно. - С.33-36.
Гофенедер, Ф. Радянська мовна політика в Україні. переклади творів українською 1930-х та 1950-х рр. / Ф. Гофенедер. - С.37-47. - Библиогр.: с. 47.
Мовчан, Р. Особливості осмислення українського модернізму 1920-х рр. / Р. Мовчан. - С.48-54.
Тиховська, О. Мотив кохання й пізнання внутрішньої фемінності в поемі Максима Рильського "Царівна" / О. Тиховська. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст.
Ковалець, Л. Юрій Федькович як інтерпретатор світової поетичної драматургії: грані важливого і непізнаного / Л. Ковалець. - С.60-64.
Павличко, Д. Пилип Орлик / Д. Павличко. - С.обкладинка
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-55 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей