Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Василенко, Н. В$<.>)
Общее количество найденных документов : 89
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.202.4
В 19


    Василенко, Н. В.
    Організація профільного навчання в школі: нормативно-правове забезпечення, методичні рекомендації, досвід організації [Текст] : метод. посібник / Н. В. Василенко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2010. - 160 с. - (Адміністратору школи). - ISBN 978-617-00-0519-9 : 22.00 р.
    Содержание:
Профільні школи як модель управління та модернізації освіти в державі: теорія та досвід . - С .8
Регіональна концепція профільного навчання . - С .22
Організація дистаційного профільного навчання в ЗНЗ . - С .38
Нові ресурси та можливості профільного навчання . - С .41
Організація профільного навчання учнів на основі індивідуальних навчальних планів . - С .46
Вибір складових профілю навчання та напрямів подальшої освіти . - С .50
Організація допрофільної підготовки . - С .54
Модель профільного навчання для малочисленої школи . - С .59
Портфоліо учня як елемент формування профільних класів . - С .61
Програмно-методичне забезпечення профільного навчання . - С .62
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання--організація,  Профільне навчання--регіональна концепція
Аннотация: У посібнику висвітлюються питання науково-методичного забезпечення управління й організації профільного навчання в школі. Автором надано зразки навчальних планів, нормативно-правове і методичне забезпечення профільного навчання. Призначена для керівників навчальних закладів, методистів, викладачів системи післядипломної освіти, вчителів середньої школи.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.204.11
В 19


    Василенко, Н. В.
    Інноваційна діяльність директора школи [Текст] : методические рекомендации / Н. В. Василенко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2010. - 96 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою" ; вип.7). - ISBN 978-617-00-0633-2 : 5.00 р.
    Содержание:
Зміст і структура інноваційної діяльності директора школи . - С .4
Готовність директора школи до інноваційної діяльності . - С .47
Інтеграція адміністративних і колегіальних форм управління в системі інноваційної діяльності директора школи . - С .52
ББК 74.204.11

Рубрики: Загальноосвітня школа--управління,  Директор школи--інноваційна діяльність,  Інноваційна діяльність--школа
Аннотация: У книзі представлено теоретичні основи інноваційної діяльності директора школи. Автором розроблено алгоритм визначення готовності керівника навчального закладу до впровадження інновацій. Додатки містять внутрішньошкільні нормативні документи, діагностичний матеріал з проблем інноваційної діяльності. Для керівників навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.204.2
Ф79


   
    Формування та розвиток професійної компетентності сучасного педагога в системі неперервної освіти [Текст] : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (м.Миколаїв, 12-14 травня 2011 р.). - Миколаїв : ОІППО, 2011. - 204 с. - 13.00 р.
    Содержание:
Старєва, А. М. Компетентісно-орієнтований розвиток педагога в регіональній системі післядипломної педагогічної освіти / А. М. Старєва. - С .11
Аристова, Л. С. Розвиток професійної компетентності вчителя художньої культури / Л. С. Аристова. - С .14
Бабічук, В. Г. Відкрита освіта та дистанційне навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників / В. Г. Бабічук. - С .15
Базиль, Л. О. Герменевтичний підхід у розвитку літературознавчої компетентності майбутніх словесників / Л. О. Базиль. - С .17
Баханов, К. Професійна компетентність иайбутнього вчителя історії як педагогічна категорія / К. Баханов. - С .18
Бацуровська, І. Застосування технологій дистанційного навчання в професійній діяльності викладачів аграрних університетів / І. Бацуровська. - С .22
Бацуровська, І. Розвиток екологічної культури вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Бацуровська. - С .22
Білюк, О. В. Формування творчого педагогічного мислення майбутнього вчителя / О. В. Білюк. - С .23
Божко, О. П. Поняття "компетентність" і "компетенція" у сучасній педагогічній освіті / О. П. Божко. - С .24
Бондаренко, Ю. Планування систем уроків на основі шляхів аналізу літературного твору: компетентістні засади / Ю. Бондаренко. - С .27
Боровик, О. М. Розвиток особистісних компетентностей учителя в системі методичної роботи середнього навчального закладу / О. М. Боровик. - С .28
Бреславська, Г. Б. Формування культури дозвілля студентів в умовах єдиного освітнього простору регіону / Г. Б. Бреславська. - С .30
Будак, В. Д. Університетська освіта як духовна цінність у професійному зростанні особистості / В. Д. Будак. - С .31
Булда, А. А. Формування методичних компетенцій мабутніх учителів правознавства у вищій педагогічній школі / А. А. Булда. - С .33
Бургун, І. В. Дидактична тетрактида компетентісного підходу до навчання: знання - уміння - навички - досвід / І. В. Бургун. - С .34
Буяло, Т. Є. Уміння встановлювати міжпредметні зв'язки як складова предметно-методичної компетенції майбутнього вчителя біології / Т. Є. Буяло, Т. М. Третьякова. - С .35
Варнавська, І. В. Теоретичні основи формування мовленнєвої компетентності студентів-неофілологів / І. В. Варнавська. - С .36
Василенко, Н. В. Аксеологічні аспекти підготовки керівників профільної школи до соціокомунікативної компетентностіму системі післядипдомної освіти / Н. В. Василенко. - С .37
Веліховська, А. Б. Удосконалення системи професійної діяльності методиста на основі засобів мережних технологій / А. Б. Веліховська. - С .39
Волос, О. В. Етнічне краєзнавство як домінуюча складова полікультурної компетентності вчителя / О. В. Волос. - С .41
Воскова, І. В. Виховання почуття власної гідності особистості як необхідна складова формування її життєвої компетентності / І. В. Воскова. - С .42
Вострікова, В. В. Проблеми вдосконалення мовленнєвої компетенції вчителя іноземної мови / В. В. Вострікова. - С .44
Гапиченко, Г. Є. Формування інформатичної компетентності та інформаційної культури сучасного педагога як одна з умов переходу до неперервної освіти / Г. Є. Гапиченко. - С .45
Гільберг, Т. Г. Компетентісний підхід у формуванні змісту шкільних курсів географії профільної школи / Т. Г. Гільберг, Л. Б. Паламарчук. - С .46
Голобородько, Є. П. Розвиток педагогічного артистизму в системі післядипломної освіти / Є. П. Голобородько. - С .48
Голуб, Н. Б. Дискусійні питання компетентісного підходу до навчання української мови в школі / Н. Б. Голуб. - С .49
Гончаренко, Л. А. Ключові засади формування полікультурної компетентності школярів / Л. А. Гончаренко. - С .50
Гончаренко, Т. Л. Технології проектування навчального процесу з фізики та підготовки вчителя до їх реалізації / Т. Л. Гончаренко, В. Д. Шарко. - С .52
Грабчак, Д. В. Професійна робота як вид діяльності вчителя фізики у профільної школі / Д. В. Грабчак, В. Д. Шарко. - С .54
Грицяк, Л. Д. Компетентність керівника у сфері стратегічного менеджменту / Л. Д. Грицяк. - С .56
Десятов, Д. Л. Формування інформаційно-комунікаційної складової фахової компетентності вчителя-предметника в системі післядипломної педагогічної освіти / Д. Л. Десятов. - С .57
Длінна, Т. І. Християнська складова полі культуної компетентності сучасного вчителя / Т. І. Длінна. - С .59
Єрмакова, Н. О. Підготовка вчителів до організації та проведення навчальної практики з фізики в школі в умовах неперервної освіти / Н. О. Єрмакова, В. Д. Шарко. - С .60
Желан, А. В. Використання спадщини вітчизняних педагогів у створенні освітнього простору як інтегрованої системи регіону / А. В. Желан. - С .62
Жорова, І. Я. Розвиток професіоналізму педагога в умовах неперервної освіти / І. Я. Жорова. - С .63
Забродська, Л. М. Застосування сучасних інформаційних технологій у діяльності ВНЗ: управлінський аспект / Л. М. Забродська. - С .64
Завалевський, Ю. І. Професійна діяльність сучасного вчителя (діяльність, майстерність, компетентність) / Ю. І. Завалевський. - С .66
Заворотченко, Л. А. Організаційно - педагогічні умови формування соціальної зрілості старшокласників у позашкільної діяльності / Л. А. Заворотченко. - С .67
Запорожцева, Ю. С. Основні компоненти професійної компетентності вчителів іноземної мови / Ю. С. Запорожцева. - С .68
Заячковська, Л. М. Формування навчальних компетентностей в учнів шестирічного віку засобом ІКТ / Л. М. Заячковська. - С .69
Іванцова, Н. Б. Формування професійної компетентності майбутнього практичного психолога в аспекті його професійної спрямованості / Н. Б. Іванцова. - С .70
Казанжи, І. В. Підготовка майбутніх вчітелів початкових класів до виховання в умовах освітнього простору регіону / І. В. Казанжи. - С .73
Калашникова, С. О. Духовний розвиток старшого дошкільника / С. О. Калашникова. - С .74
Калініна, Л. А. Застосування тренінгових технологій у процесі підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів / Л. А. Калініна. - С .76
Калініна, Л. М. Інформаційна компетентність керівника школи в контексті інформаційної діяльності / Л. М. Калініна. - С .77
Києнко-Романюк, Л. А. Компетентісний підхід у формуванні критичного мислення підлітків / Л. А. Києнко-Романюк. - С .80
Капустеринська, Т. Д. Управлінське рішення як фактор підвищення ефективної діяльності освітнього закладу / Т. Д. Капустеринська. - С .79
Кібалова, Т. В. Підвищення професійної компетентності вчителів мистецьких дисциплін із проблеми використання ІКТ у системі післядипломної освіти / Т. В. Кібалова. - С .81
Клименко, Л. О. Формування енергозберігаючих компетентностей учителів та учнів у системі післядипломної педагогічної освіти / Л. О. Клименко. - С .83
Кожем'якіна, І. В. Умови розвитку мовно-мовленнєвої компетентності вчителя початкових класів в післядипломній освіті / І. В. Кожем'якіна. - С .84
Колосова, Л. М. Формування професійної компетентності сучасного педагога в умовах існуючих організаційно-структурних моделей методичної служби / Л. М. Колосова. - С .85
Коробова, І. В. Методична компетенція як складова професійної компетенції сучасного учителя фізики / І. В. Коробова. - С .86
Крячко, Т. П. Проблеми формування медіа-компетентності педагогів / Т. П. Крячко. - С .88
Кузнєцова, О. А. Моральні якості особистості майбутнього вчителя: характеристики сформованості / О. А. Кузнєцова. - С .90
Кулешова, О. А. Моніторинг як механізм управління процесом професійного розвитку педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти / О. А. Кулешова. - С .91
Леонтян, М. А. До питання формування професійних компетенцій майбутнього еколога / М. А. Леонтян. - С .92
Ліскович, О. В. Формування в учнів навичок самостійного набуття знань у контексті компетентісного підходу до вивчення фізики / О. В. Ліскович. - С .93
Ляхова, В. П. Психологічний фактор упровадження інклюзивної освіти / В. П. Ляхова, К. О. Пінюгіна. - С .94
Ляхоцька, Л. Л. До питання про електронний навчальний курс / Л. Л. Ляхоцька. - С .96
Марецька, Л. П. Підготовка вчителів до формування предметних компетенцій у старшокласників у процесі вивчення української мови / Л. П. Марецька. - С .97
Маханьковська, Л. Й. Полі культурне виховання учнів на уроках суспільних дисциплін / Л. Й. Маханьковська. - С .98
Мельниченко, В. В. Формування та розвиток професійної компетентності сучасного педагога в системі неперервної освіти / В. В. Мельниченко. - С .99
Мірошник, С. І. Сучасні підходи до навчання педагогів-словесників як умова розвитку компетентності та творчості учнів / С. І. Мірошник. - С .101
Моцик, Б. В. Інформаційна компетентність суб'єктів управління багатопрофільним ліцеєм / Б. В. Моцик. - С .102
Назаренко, Л. А. Формування інформаційної компетентності вчителів-філологів у системі курсів підвищення кваліфікації / Л. А. Назаренко. - С .104
Несін, Ю. М. Заповнення таблиць як засіб навчання на уроках підвищення кваліфікації вчителів у Франції / Ю. М. Несін. - С .105
Нікора, А. О. Організація науково-дослідної роботи майбутніх учителів історії з етико-педагогічних досліджень / А. О. Нікора. - С .107
Нікулочкіна, О. В. Модель розвитку інформаційної компетентності вчителя початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти / О. В. Нікулочкіна. - С .108
Новоселова, В. Лінгвістичні засоби створення емоційності тексту / В. Новоселова. - С .109
Нор, К. Ф. Методологічні основи рефлексивної компетентності вчителів / К. Ф. Нор. - С .110
Огієнко, О. О. Готовність учителя до здійснення культкрологічного підходу в навчально-виховному процесі / О. О. Огієнко. - С .112
Олексюк, О. Є. Компетентісний підхід до психологічної підготовки майбутнього педагога в умовах професійно зорієнтованого середовища університету / О. Є. Олексюк. - С .113
Олійник, Л. М. Підготовка педагогів до усвідомлення гендерного аспекту статевого виховання дошкільників в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. М. Олійник. - С .114
Омельчук, С. А. Сучасний стан навчання морфології Української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу / С. А. Омельчук. - С .116
Паламар, С. П. До проблеми впрвадження літературного спецкурсу "сонет в історії української і світової літератури" в умовах профільного навчання / С. П. Паламар. - С .117
Павич, Н. М. Формування професійної компетентності вчителів трудового навчання / Н. М. Павич. - С .118
Парамонова, Т. В. Компетентісно орієнтоване навчання в профільному закладі / Т. В. Парамонова. - С .119
Пахомова, Т. М. Тьюторський супровід становлення майбутніх учителів початкових класів в умовах єдиного освітнього простору як інтегрованої системи регіону / Т. М. Пахомова. - С .120
Передерій, О. В. Розвиток професійної компетентності вчителя вальфдорської школи / О. В. Передерій. - С .121
Примакова, В. В. Професійна компетентністьучітелів як основа готовності до формування в учнів наукової освіти учнів / В. В. Примакова. - С .122
Путіловська, Н. Б. Використання вільного часу дітьми в умовах відпочинку в дитячих оздоровчих таборах / Н. Б. Путіловська. - С .124
Пушкарьова, Т. О. Окремі аспекти формування інформаційно-комунікаційної компетентності / Т. О. Пушкарьова. - С .125
Ремех, Т. О. Конституційне право в шкільних підручниках нового покоління / Т. О. Ремех. - С .126
Рідкоус, О. В. Суть і структура професійної готовності вчителя початкових класів до створення ситуації успіху в навчанні молодшіх школярів / О. В. Рідкоус. - С .128
Рогова, В. Б. Розвиток професійної компетентності керівників шкіл у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Б. Рогова. - С .129
Родигіна, І. В. Від полікультурної до загальнокультурної компетентності: нові акценти та шляхи формування / І. В. Родигіна. - С .131
Романенко, М. І. Стратегія освіти ХХІ століття - освіта для життя / М. І. Романенко. - С .132
Ручинська, Н. С. Роль технологій дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації методистів районних методичних кабінетів / Н. С. Ручинська. - С .134
Рябуха, І. М. Компетентісний підхід як один із напрямів стратегії розвитку національної рсвіти в Україні / І. М. Рябуха. - С .135
Савич, Н. В. Самостійна робота студентів: організація та контроль / Н. В. Савич. - С .136
Самойленко, М. О. Особливості підготовки школярів до ІІІ та IV етапів олімпіад з біології / М. О. Самойленко, Т. Г. Самойленко. - С .138
Самойленко, О. М. Використання мережевих комунікацій в професійній діяльності викладачів педагогічних університетів / О. М. Самойленко. - С .139
Самойленко, О. Особливості використання веб-порталу в навчальному процесі ВНЗ / О. Самойленко. - С .140
Саюк, В. І. Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної компетентності менеджерів освіти в інституті післядипломної освіти / В. І. Саюк. - С .141
Свириденко, Т. І. Модель моніторингу професійної компетентності викладача ВНЗ-І-ІІІ рівнів акредитації / Т. І. Свириденко. - С .142
Сенчук, Ж. О. Розвиток інформаційної культури керівників загальноосвітніх навчальних закладів в систмі післядипломної педагогічної освіти / Ж. О. Сенчук. - С .144
Сидоренко, В. Психолого-педагогічний супровід неперервного підвищення кваліфікації вчителя української мови та літератури в умовах трансформації освіти / В. Сидоренко. - С .145
Скрипник, С. В. Формування екологічної компетентності в учнів старших класів сільської загальноосвітної школи / С. В. Скрипник. - С .146
Сморочинська, О. О. Аналіз підходів до змісту та компонентів соціокультурної компетенції / О. О. Сморочинська. - С .148
Сокуренко, О. О. Розвиток дослідницьких умінь учителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти / О. О. Сокуренко. - С .149
Солодовник, А. О. Проектування самостійної пізнавальної діяльності учнів з фізики з використанням інформаційних технологій як засіб формування інформативної компетентності вчителя / А. О. Солодовник, В. Д. Шарко. - С .151
Старєва, А. М. Предметно-методична підготовка вчителя суспільствознавства: історико-логічний екскурс / А. М. Старєва. - С .153
Стойкова, В. В. Проблеми підготовки менеджерів освіти до організації мережевого профільного навчання / В. В. Стойкова. - С .155
Сторчак, Н. А. Освіта в галузі прав людини з використанням компетентісного підходу / Н. А. Сторчак. - С .156
Студенікіна, В. Лінгводидактична компетентність учителів української мови / В. Студенікіна. - С .158
Сущенко, Н. А. Формування полі культурної компетентності школярів у системі літературної освіти / Н. А. Сущенко. - С .159
Тименко, В. М. Науково-методичні засади розвитку літературно-творчих здібностей старшокласників у процесі вивчення української літератури / В. М. Тименко. - С .161
Тихонова, Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології професійної діяльності педагога: генезис змісту поняття / Т. В. Тихонова. - С .162
Удовиченко, О. О. Розвиток логічного мислення старшокласників під час вивчення історії України / О. О. Удовиченко. - С .165
Фокіна, Т. Ю. Формування ключових компетентностей як необхідна умова успішної соціалізації особистості / Т. Ю. Фокіна. - С .167
Халамендик, В. Д. Неперервна освіта: сутність та перспективи розвитку / В. Д. Халамендик. - С .168
Хмизова, О. В. Формування лідерської позиції в майбутніх учителів початкових класів в умовах єдиного освітнього простору регіону / О. В. Хмизова. - С .169
Худенко, О. М. Проблема розвитку індивідуального стилю професійної діяльності вчителя в системі післядипломної освіти / О. М. Худенко. - С .170
Чумак, Л. В. Полі культурне виховання учнів середніх (5-8) класів в освітньому просторі / Л. В. Чумак. - С .172
Царлова, І. В. Технологія ТОГІС: можливості формування інформаційної та медіа компетентності суб'єктів навчальної діяльності / І. В. Царлова. - С .173
Шалар, О. Г. Професійна еомпетентність - результат професійного становлення особистості вчителя / О. Г. Шалар, А. Я. Сочинський. - С .175
Шарко, В. Д. Підготовка вчителів фізики до формування екологічної компетентності школярів / В. Д. Шарко, Н. В. Куриленко. - С .176
Швидун, В. М. Реалізація адаптованої системи управління післядипломною педагогічною освітою в контексті формування компетенцій учителів / В. М. Швидун. - С .178
Шевченко, З. О. Упровадження літературних курсів за вибором у профільній школі / З. О. Шевченко. - С .179
Шевченко, О. А. Розвиток професійної компетентності молодого вчителя в умовах закладу післядипломної педагогічної освіти / О. А. Шевченко. - С .180
Шелехова, Г. Компетентісне спрямування розвитку комунікативних умінь старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С .182
Шешунова, І. М. Формування соціальних компетентностей учителя в умовах трансформацій політичних систем / І. М. Шешунова. - С .183
Шиян, Т. В. Формування соціокультурної компетенції студентів філологічних факультетів засобами дисциплін "Бізнес-курс англійської мови" / Т. В. Шиян. - С .184
Шуляр, В. І. Електронний конструктор уроку як тактика дій щодо формування планувальної компетентності суб'єктів літературної освіти / В. І. Шуляр. - С .186
Щербак, І. В. Підготовка майбутнього вчителя: сучасні підходи до проблеми / І. В. Щербак. - С .187
Якименко, С. І. Розв'язання проблем наступності між освітніми закладами в умовах єдиного освітнього простору регіону / С. І. Якименко. - С .188
Яскевіч, О. Теоретичний аспект формування інформаційної компетентності викладачів іноземної мови / О. Яскевіч. - С .190
Яценко, Т. О. Формування компетентного читача в умовах профільного навчання / Т. О. Яценко. - С .193
ББК 74.204.2

Рубрики: Професійна компетентність--педагоги,  Неперервна освіта--педагоги,  Педагогічна компетентність
Аннотация: У збірнику вміщено тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції "Формування та розвиток професійної компетентності сучасного педагога в системі неперервної освіти", проведеної на базі Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 12-14 травня 2011 року. Висвітлено проблеми, шляхи формування та розвитку професійної компетентності сучасного педагога в системі неперервної освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
74.268.7
В 19


    Василенко, Н. В.
    Логіка. 5-11 класи / Н. В. Василенко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2011. - 256 с. - (Логіка). - ISBN 978-617-00-0874-9 : 25.00 р. - ISBN 978-617-00-0874-9 : 28.00 р.
    Содержание:
Вивчення логіки в школі . - С .9-11
Теоретичні та психологічні основи навчання логіки . - С .11-21
Методичні рекомендації до вивчення елементів логіки . - С .21-28
Програма з логіки . - С .28-34
Енциклопедія інтелекту . - С .35
Навіщо потрібно розв`язувати головоломки? . - С .35-37
П`ять етапів до вершин інтелекту . - С .45-48
Перша вершина . - С .48-63
Чому трапляються хибні міркування? . - С .63-67
Як навчитися розв`язувавати задачі з буквами або цифрами . - С .67-73
Як розв`язувати математичні задачі . - С .73-76
З якого боку підійти до логічної задачі . - С .76-81
Як навчатися розв`язувати задачі на сприйняття форми та простору . - С .81-84
Друга вершина . - С .84-94
Як розв`язувати задачі на сприйняття форми та простору . - С .81-84
Третя вершина . - С .100-109
Нехай уміння розв`язувати задачі стане вам у пригоді . - С .109-110
Вправи на розвиток логічного мислення . - С .111-113
Задачі із древніх рукописів Л. Ф. Магницького (для 5-8 кл.) . - С .113-117
Принцип Діріхле . - С .117-118
Задачи на зважування . - С .118-119
Властивості цифр і чисел . - С .119-123
Ребуси та головоломки . - С .123-126
Задачи на застосовування логічних завдань (для учнів 10-11 кл.) . - С .126-143
Проблемні творчі задачі для учнів 5-7 класів . - С .143-151
Логічні вправи для вчителів та учнів . - С .151-245
ББК 74.268.7

Рубрики: Логіка--5-11 класи
Аннотация: У посібнику подаються психолого-педагогічні та науково-методичні основи вивчення логіки в школі. Автор пропонує програму навчання логіки, добірку різноманітних логічних вправ, тестів, головоломок, ситуацій і надає методичні рекомендації щодо їхнього розв’язання.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
Обкладинка
74.204.1
В 19


    Василенко, Н. В.
    Керівник навчального закладу: розвиток лідерскої компетентності як ознака громадянського суспільсьва / Н. В. Василенко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2015. - 128 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою" ; вип.12). - ISBN 978-617-00-2578-4 : 3.00 р.
ББК 74.204.1

Рубрики: Навчальний заклад--управління,  Керівник навчального закладу--лідерська компетентність,  Лідерство--формальне та неформальне,  Сучасний керівник--школа
Аннотация: У посібнику розкрито сутність лідера та лідерства. Ви познайомитесь із ідеальним варіантом управління за умов громадянського суспільства шляхом поєднання формального та неформального лідерства. Особливої уваги надано оцінюванню якостей сучасного керівника та технології розвитку лідерської компетентності. Для керівників навчальних закладів, викладачів і методистів системи вищої та післядипломної освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
Обкладинка
37.013
В 19


    Василенко, Н. В.
    Компетентнісний підхід в освіті: реалізація теорії та практики / Н. В. Василенко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2017. - 128 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою" ; вип.9). - ISBN 978-617-00-3187-7 : 7.67 р.
УДК

Рубрики: Освіта--компетентнісний підхід,  Компетентнісний підхід--теорія і практика
Аннотация: У посібнику автор спробував інтегрувати теорію й практику раелізації компетентнісного підходу в освіті. Метою посібника є дослідження проблеми раелізації компетентнісного підходу за умов змін в освіті, зокрема, управління результатом неперервного процесу навчання особистості з огляду на реалізацію діяльнісного та компетентнісного підходів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
37.014(477)
В 19


    Василенко, Н. В.
    Українська школа ХХІ століття: школа шкіл / Н. В. Василенко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2018. - 96 с. - (Б-ка журнала "Управління школою" ; вип.6). - ISBN 978-617-00-3363-5 : 7.58 грн
УДК

Рубрики: Школа--реформування,  Нова школа--Україна
Аннотация: Яка вона - українська школа ХХІ століття? В посібнику розглядаються питання з формування експериментального й інноваційного простору, пропонуються моделі, програми та проекти створення нових педагогічних практик школи ХХІ століття. Також розглядається модель Школи соціального партнерства та інші.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Профессиональное образование [Текст]. - М. : Экспресс-Принт, 1997 - . - Выходит ежемесячно
2006г. N 4
Зміст:
Пучков, Н. П. Профессиональная ориентация в вузе / Н.П. Пучков, Е.В. Алтынник. - С.20-21.
Науменко, Ю. В. Профилактика наркомании среди учащихся / Ю.В. Науменко. - С.22-23.
Шапкин, В. В. Научное сопровождение инновационных процессов в профессиональном образовании / В.В. Шапкин, Н.В. Василенко. - С.24.
Таран, В. А. Технологии и статистика: проблемы и противоречия / В.А. Таран. - С.25-26.
Бабанов, Н. Ю. Дистанционные формы повышения квалификации педагогов / Н.Ю. Бабанов, Л.Г. Бехтерева. - С.30-31.
Волков, А. Н. Взаимодействие педагогического сообщества на основе сетевых коммуникаций / А.Н. Волков. - С.31-32.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Завучу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - Харків : Видавнича група "Основа", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2009г. N 19 (19)
Зміст:
Василенко, Н. В. Організація профільного навчання в середній школі / Н. В. Василенко. - С.2-22.
Білориха, О. М. Організація профільного навчання філологічного профілю / О. М. Білориха. - С.23-28.
Саприкіна, Л. А. Роль базових шкільних знань у професійній підготовці молоді / Л. А. Саприкіна. - С.29-31.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Газета

Позакласний час : Часопис. - Київ : Редакція газети "Позакласний час", 2001 - . - Выходит ежемесячно
2010г. N 5
Зміст:
Довгуша, Г. В. Скарбниця здоров’я : засідання клубу "За здоровий спосіб життя" / Г. В. Довгуша. - С.5-9.
Савран, Я. М. Мій барвінковий край : з Україною в серці / Я. М. Савран. - С.10-12.
Семенова, Н. В. Від громадянина України - до громадянина Землі : готуймося до дня Конституції України / Н. В. Семенова, О. М. Костюк. - С.13.
Галайко, Н. В. Вони - майбутнє України! : 1 червня - День захисту дітей / Н. В. Галайко. - С.14-15.
Дробот, Н. В. Ми будуємо державу : ігровий проект / Н. В. Дробот. - С.16-18.
Волошко, Л. В. Планування та організація літнього табору праці та відпочинку / Л. В. Волошко. - С.21-26.
Положення про пришкільний літній спортивно-оздоровчій центр "Олімпієць". - С.22.
Літній табір "Лідер" : план-сітка роботи літнього табору "Лідер". - С.23-26.
Бесєдіна, Г. О. Пришкільний екологічний табір "Рятувальники" / Г. О. Бесєдіна, Л. М. Гніденко, І. П. Шипка. - С.27-29.
Ващенко, А. Подорож у Країну Гри / А. Ващенко. - С.30-32.
Будь природі другом. - С.33-35.
Балинська, Н. М. Вечір подяки / Н. М. Балинська. - С.36-38.
Организация обучения плаванию : в помощь воспитателю. - С.39-46.
Поиграй с дядюшкой Нептуном : игры для закрепления навыков плавания. - С.47-49.
Игры на знакомство. - С.50-51.
Бондаренко, Н. О. Рухливі ігри / Н. О. Бондаренко. - С.52-54.
Дніпропетровщина - перлина України. - С.55-94.
Історичне минуле Дніпропетровщини. - С.56.
Князь Святослав. Версії останнього шляху. - С.56-57.
Битва під Жовтими водами. - С.57-58.
Культурна спадщина Придніпров’я. Пам’ятки історії національного значення. - С.58.
Музеї області. - С.58.
Кодацька фортеця. - С.59.
Могила кошового отамана Івана Сірка. - С.59-60.
Традиційний одяг на Дніпропетровщині. Кінець ХІХ - початок ХХ ст. - С.60.
Природні чудеса землі Дніпропетровської : ["Орлине гніздо" та річка Оріль]. - С.61-62.
Перелік визначних краєзнавчих, географічних, етнографічних та історичних об’єктів туристсько-краєзнавчих екскурсійних маршрутів Дніпропетровської області. - С.62-63.
Легенди рідного краю : "Молодільне" джерело, Острів Перун, Поселення Івана Рогова, Монастирський острів. - С.64-65.
Вони прославили та прославляють ... Дніпропетровщину. - С.69-94.
Завалевський, Ю. І. Науково-методичне супроводження становлення Шкіл майбутнього у межах державної цільової соціальної програми "Школа майбутнього" на 2007-2010 роки / Ю. І. Завалевський. - С.96-98.
Про проведення конкурсу-захисту на кращу модель навчального закладу "Школа майбутнього" серед педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності : наказ від 22.06.2009 № 551. - С.98-99.
Василенко, Н. В. Технологія розробки концепції та комплексно-цільової програми розвитку навчального закладу / Н. В. Василенко. - С.100-104.
Удовенко, А. В. Від навчально-виховного комплексу до освітнього округу / А. В. Удовенко. - С.105-106.
Каразія, І. Ю. Школа-місто (модель навчально-виховного комплексу) / І. Ю. Каразія. - С.106-108.
Селіванова, Н. В. Організаційно-структурна модель якісної освіти ЕНВК "Школа майбутнього" міста Ялти / Н. В. Селіванова. - С.108-109.
Краснова, Л. С. Відкрита соціально-педагогічна система НВО "Школа майбутнього" міста Кіровограда / Л. С. Краснова. - С.110-111.
Товстуха, К. М. Розробка регіональної інноваційної моделі навчального закладу "Школа майбутнього" / К. М. Товстуха. - С.111-112.
Шлончак, Н. Г. Твори добро! Бо ти - людина! / Н. Г. Шлончак. - С.113-115.
Байцим, О. Я. На добро добром спіши воздати / О. Я. Байцим. - С.116-118.
Жити за Основним Законом : 28 червня - День Конституції. - С.120-122.
В день дитинства в селах і містах розливайся, пісне, на вустах!. - С.123-124.
Мороз, А. О. Літо-літечко прийшло : до Міжнародного дня захисту дітей / А. О. Мороз. - С.125-126.
Фесенко, В. Н. Настоящий друг : праздник игрушки / В. Н. Фесенко, М. В. Калиберда, М. В. Погодичева. - С.127-129.
Букіна, Л. М. На Купала вогонь горить : народні свята / Л. М. Букіна. - С.130-134.
Пансевич, Н. В. Ти пливи, вінок, водою пливи... / Н. В. Пансевич. - С.135-138.
Цвіт папороті. - С.139-140.
Дубовська, О. Життєдайна, животворная червона ягідка ... / О. Дубовська, М. Слабенко. - С.141-143.
Клесовец, А. Г. Мэри Поппинс и ее верные друзья : дог-шоу / А. Г. Клесовец. - С.144-150.
Корисні поради інтернет-мандрівникам. - С.155-159.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей