Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (13)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (6)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Калініна, Л$<.>)
Общее количество найденных документов : 146
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.268.1
М 54


   
    Методика викладання іноземних мов [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. Вип. 19 / ред. С. Ю. Ніколаєва. - Київ : Радянська школа, 1990. - 127 с. - 2.44 грн
    Содержание:
Професійно спрямоване навчання іноземних мов
Загородня, О. О. Спецкурс з позакласної роботи як компонент професійно-комунікативної підготовки вчителя іноземної мови / О. О. Загородня. - С .3
Сердюкова, Л. І. Лінгво-стилістичний аналіз літературного тексту / Л. І. Сердюкова. - С .8
Янісів, М. П. Зміст навчання діалогу-дискусії суспільно-політичного характеру в мовному вузі / М. П. Янісів. - С .13
Петращук, О. П. Семантичні характеристики лексичного мінімуму з англійської мови для студентів-медиків / О. П. Петращук. - С .17
Дворядкіна, Т. С. Поетичні тексти в навчанні виразного читання / Т. С. Дворядкіна. - С .20
Толстокорова, А. В. Соціолінгвістичний аспект навчання інтонації мовлення в підготовці вчителя англійської мови / А. В. Толстокорова. - С .24
Інтенсифікація навчально-виховного процесу з іноземної мови
Ніколаєва, С. Ю. Особливості контролю при індивідуалізованому навчанні іноземних мов / С. Ю. Ніколаєва, І. В. Коломієць. - С .28
Яремко, Д. П. До питання індивідуалізації навчання аудіювання в мовному вузі / Д. П. Яремко. - С .34
Жуковський, В. М. Експериментальна перевірка техніки читання англійською мовою учнів 4-5 класів як передумова здійснення індивідуального підходу / В. М. Жуковський. - С .37
Соловйова, Н. Д. Мотиваційна індивідуалізація навчання професійно спрямованого монологічного мовлення в немовному вузі / Н. Д. Соловйова. - С .41
Сажко, Л. А. Експериментальне дослідження ефективності використання рольової гри на уроках німецької мови під час усного вступного курсу / Л. А. Сажко. - С .44
Калініна, Л. В. Використання ділових ігор у навчанні професійно спрямованого діалогічного мовлення у мовному вузі / Л. В. Калініна, І. В. Самойлюкевич. - С .48
Красовська, Н. О. Експериментальна перевірка ефективності комплексного вступного курсу в умовах інтенсивного навчання / Н. О. Красовська. - С .53
Степащенко, С. М. Про відбір словника-мінімуму для інтенсивного навчання іноземної мови на початковому етапі мовного вузу / С. М. Степащенко. - С .56
Іванова, Л. І. Проведення сеансів інтенсивного аудіювання в процесі навчання іноземної мови студентів немовного вузу / Л. І. Іванова. - С .60
Ханіна, О. М. Експериментальна перевірка ефективності використання ділової гри під час навчання позааудиторного читання іноземною мовою студентів радіотехнічних спеціальностей / О. М. Ханіна. - С .65
Марусик, О. М. Навчання вживання французького іменника з граматичним значенням означеності за допомогою ситуативних вправ / О. М. Марусик. - С .69
Хоменко, Л. Я. Організація навчального матеріалу у підручнику німецької мови для СПТУ / Л. Я. Хоменко. - С .74
Гедеонов, С. В. Використання автоматизованого навчального курсу для формування лексичної компетенції студентів мовного вузу / С. В. Гедеонов. - С .73
Навчання видів мовленнєвої діяльності
Смелякова, Л. П. Деякі психологічні передумови адекватного використання іншомовної художньої літератури / Л. П. Смелякова. - С .83
Дем'яненко, М. Я. Психологічна установка і якість аудіювання / М. Я. Дем'яненко, Г. О. Горбань. - С .89
Шерстюк, О. М. Особливості організації та проведення самостійної роботи учнів на уроці французької мови під час навчання говоріння в старших класах середньої школи / О. М. Шерстюк. - С .93
Шарпіло, Т. І. Шляхи формування мотиваційної сфери студентів в оволодінні іншомовними видами мовленнєвої діяльності на II етапі навчання в немовному вузі гуманітарного профілю / Т. І. Шарпіло. - С .99
Тисячнюк, І. П. Розуміння іншомовного тексту як фактор інтенсифікації процесу навчання іноземної мови на початковому етапі в середній школі / І. П. Тисячнюк. - С .104
Швед, Л. І. Врахування лінгвістичних особливостей діалогу під час відбору навчального матеріалу для навчання спілкування німецькою мовою в середній школі / Л. І. Швед. - С .109
Вацеба, Р. В. Підвищення екологічної культури учнів загальноосвітньої школи в процесі вивчення французької мови / Р. В. Вацеба, М. І. Стасів. - С .112
Хрипун, В. О. Домашнє читання: статус, деякі методичні принципи та форми навчання / В. О. Хрипун. - С .117
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання
Доп.точки доступа:
Ніколаєва, С.Ю. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.268.1
М 54


   
    Методика викладання іноземних мов [Текст] : збірник. Вип. 18. - Київ : Радянська школа, 1989. - 118 с. - 2.19 грн
    Содержание:
Професійно спрямоване навчання іноземних мов у педагогічному вузі
Розенбаум, Є. М. Проблеми психолого-педагогічної і методичної підготовки вчителя іноземної мови / Є. М. Розенбаум, О. Є. Самойлов. - С .3
Жилко, Н. М. Робота над текстами шкільних підручників з іноземної мови на I курсі мовного вузу / Н. М. Жилко, Л. С. Панова. - С .10
Данилюк, Л. В. Роль клубу інтернаціональної дружби у вихованні та підготовці майбутнього вчителя / Л. В. Данилюк. - С .14
Натальїна, С. А. З досвіду професійно орієнтованого навчання іноземної мови на мовному факультеті / С. А. Натальїна. - С .16
Некрасова, Т. А. Розвиток педагогічної спрямованості у студентів мовного вузу в процесі навчання англійської інтонації / Т. А. Некрасова. - С .20
Калініна, Л. В. Навчання аудіювання діалогічного мовлення на професійно-педагогічну тематику в мовному вузі / Л. В. Калініна, І. В. Самойлюкевич. - С .25
Хрипун, В. С. Навчання писемного переказу як важливий аспект підготовки вчителя іноземної мови / В. С. Хрипун. - С .29
Інтенсифікація та комп'ютеризація навчально-виховного процесу
Ніколаєва, С. Ю. Індивідуалізація домашньої роботи студентів з іноземної мови / С. Ю. Ніколаєва, М. П. Тарасова. - С .33
Сажко, Л. А. Про проведення усного вступного курсу з німецької мови за інтенсивною методикою / Л. А. Сажко. - С .38
Тисячнюк, І. П. Організація самостійної роботи учнів під час читання іншомовних текстів / І. П. Тисячнюк. - С .42
Шерстюк, О. М. Роздавальний матеріал на уроці французької мови в 9-му класі / О. М. Шерстюк. - С .46
Шарпіло, Т. І. Про значення мотивації у взаємозв'язаному розвитку мовленнєвої діяльності / Т. І. Шарпіло. - С .52
Соловйова, Н. Д. Використання денотатних карт у навчанні монологічного висловлювання з фаху / Н. Д. Соловйова. - С .57
Іванова, Л. І. Інтенсивне аудіювання як фактор мотивації у процесі оволодіння іноземною мовою / Л. І. Іванова. - С .61
Сахно, О. І. Методичні вимоги інтенсивного навчання практичної граматики німецької мови на початковому етапі у мовному вузі / О. І. Сахно. - С .65
Грицюк, Л. Ф. Рольова гра - засіб мотивації іншомовного мовлення на старших курсах / Л. Ф. Грицюк. - С .69
Яременко, Г. І. Коригуючі лабораторні завдання з англійської мови для студентів немовного вузу / Г. І. Яременко. - С .73
Сердюков, П. І. Деякі форми тестового контролю самостійного читання іноземною мовою в умовах комп'ютерізації навчального процесу в школі / П. І. Сердюков, Л. М. Волчкова, М. С. Майкова. - С .77
Александрова, Л. Г. Ігрові лексичні вправи з використанням комп'ютера у самостійній роботі студентів / Л. Г. Александрова. - С .82
Навчання видів мовленнєвої діяльності
Смелякова, Л. П. Художня література у навчанні іноземних мов / Л. П. Смелякова. - С .86
Дворядкіна, Т. С. Використання поетичних текстів на початковому етапі мовного вузу / Т. С. Дворядкіна. - С .91
Волкова, Г. К. До проблеми подолання мовних труднощів під час читання / Г. К. Волкова. - С .97
Ханіна, О. М. Комунікативність у навчанні читання в технічному вузі / О. М. Ханіна. - С .101
Янісів, М. П. Дискусія суспільно-політичного характеру на старшому етапі мовного вузу / М. П. Янісів. - С .104
Стеріополо, О. І. Деякі зміни у вимовній нормі сучасної німецької мови та їх урахування на початковому етапі навчання / О. І. Стеріополо, Г. Л. Лисенко. - С .107
Малявін, Д. В. Газета на уроках англійської мови у школах з поглибленим вивченням іноземної мови / Д. В. Малявін. - С .110
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.24
К 17


   
    Управління загальноосвітніми навчальними закладами: Програма курсу [Текст] / Л.М. Калініна, Н.М. Островерхова, О.С. Падалка, М.К. Глоба. - Київ : ПП "Компанія "Актуальна освіта", 1999. - 56 с. - ISBN 966-7259-26-7 : Б. ц.
ББК 74.24

Рубрики: Управління загальноосвітнім закладом
Доп.точки доступа:
Калініна, Л.М.
Островерхова, Н. М.
Падалка, О.С.
Глоба, М.К.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
74.268.1АНГЛ
К 17


    Калініна, Л. В.
    Тиждень англійської мови в школі [Текст] : метод. посібник / Л.В. Калініна, Л.І. Бережанська, І.В. Самойлюкевич. - Х. : Видавнича група "Основа", 2005. - 128 с. - (Б-ка ж-лу "Англійська мова та література"). - ISBN 966-333-081-3 : 3.95 р.
    Содержание:
Позакласні заходи у початковій школі . - С .4
Свято алфавіту "ABC Holiday" . - С .5
Ранок-розваг "The World Around Me" . - С .18
Карнавал квітів "Flowers Carnival" . - С .24
Подорож у казковий світ "Into the World of Fantasy" . - С .31
Ритмізована казка "Jazz Chant Tale" . - С .39
Назустріч канікулам "Welcome, Summer Holidays" . - С .52
Тиждень англійської мови Do you know Britain? . - С .67
Радіоальманах Familiar and Unfamiliar Britain . - С .67
Гра "Щасливий випадок" на тему "Royal Family Quiz" . - С .70
Парад англійських традицій . - С .74
Вікторина "Great Britain" . - С .80
Тематична дискотека "Modern British Music" . - С .82
Тиждень англійської мови для старшокласників . - С .85
Понеділок: Mr Know-All Day . - С .85
Вівторок: Poem Day . - С .94
Середа: Musical Casket Day . - С .107
Четвер: Laugh Day . - С .111
П'ятниця: Your Majesty, the English Language . - С .120
ББК 74.268.1АНГЛ

Рубрики: Англійська мова--викладання,  Позакласна робота
Аннотация: У посібнику подано методику організації масової позакласної роботи з англійської мови в середній школі. Тиждень англійської мови в школі - це масовий навчальній захід, який охоплює всі ступені навчання: від молодшого шкільного віку до старшого. У посібнику подано нетрадиційні форми проведення вечорів, конкурсів, змагань, країнознавчих вікторин, ігор, а також детальній опис підготовчого етапу, мовний та екстралінгвістичний матеріал, методику оцінювання конкурсів. Для вчителів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, а також студентів, викладачів і методистів.

Доп.точки доступа:
Бережанська, Л.І.
Самойлюкевич, І.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.24
К 17


    Калініна, Л. М.
    Технологія інформаційного управління закладом освіти [Текст] / Л.М. Калініна. - Х. : Видавнича група "Основа", 2005. - 160 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою"). - ISBN 966-333-260-3 : 3.95 р.
ББК 74.24

Рубрики: Управління навчальним закладом--інформаційне забезпечення,  Освітній менеджмент

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.268.1
М 54


   
    Методика викладання іноземних мов [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. Вип. 14. - Київ : Радянська школа, 1985. - 128 с. - (в обкл.) : 2.44 р.
    Содержание:
Демиденко, Г. Ф. Про можливості підвищення ідейно-виховного рівня практичних занять з іноземної мови у мовному вузі / Г. Ф. Демиденко. - С .3
Поліщук, Г. А. Ідейно-політичне виховання учнів на уроках німецької мови в старших класах / Г. А. Поліщук. - С .8
Кравчук, І. І. Використання матеріалів Клубу інтернаціональної дружби в навчанні іноземної мови / І. І. Кравчук. - С .11
Ніколаєва, С. Ю. Індивідуалізація навчання вимови на I курсі мовного вузу / С. Ю. Ніколаєва, Т. А. Некрасова. - С .15
Бобир, Л. С. Навчання логічного наголосу студентів I курсу мовного педагогічного вузу / Л. С. Бобир. - С .19
Реутов, М. І. Подолання лексико-граматичної інтерференції з боку першої іноземної мови під час навчання німецької мови як другої спеціальності / М. І. Реутов. - С .25
Полякова, Н. І. Відбір і лінгвокраїнознавча паспортизація англійської педагогічної лексики / Н. І. Полякова. - С .30
Бакаєв, Н. Б. Навчання студентів-узбеків розумінню форм минулих часів французького дієслова під час читання текстів з фаху / Н. Б. Бакаєв. - С .34
Мальована, В. М. Методика використання синтаксичної конвергенції для стилістичного аналізу художнього тексту / В. М. Мальована. - С .38
Фоменко, Н. С. Роль узагальнюючих номінацій при навчанні ситуативного писемного висловлювання на II курсі філологічного факультету педагогічного вузу / Н. С. Фоменко. - С .42
Вільчек, Е. Е. Диференціація форм усного мовлення в методичних цілях / Е. Е. Вільчек. - С .46
Скалкін, В. Л. Деякі проблеми навчання клішованого усного експресивного мовлення / В. Л. Скалкін, Т. С. Дученко. - С .51
Габорак, Г. Й. Підготовка до написання твору-роздуму на літературні та суспільно-політичні теми в мовному вузі / Г. Й. Габорак. - С .55
Акентьєва, В. М. Експериментальна перевірка комплексу засобів керування процесом читання науково-технічних текстів / В. М. Акентьєва. - С .61
Калініна, Л. В. Навчання реактивного мовлення студентів старших курсів мовного вузу / Л. В. Калініна. - С .65
Сосяк, М. М. Відбір та організація мовного матеріалу для навчання професійного діалогічного мовлення на I курсі філологічного факультету / М. М. Сосяк. - С .70
Ольховська, Л. І. Використання фонограми з опорою на малюнки для навчання інтонації французького діалогічного мовлення / Л. І. Ольховська. - С .74
Жилко, Н. М. Ефективний засіб розвитку усного мовлення в школі / Н. М. Жилко, О. П. Будниченко, Л. І. Кардіян. - С .79
Ляховицький, М. В. Відеофонограма як засіб інтенсифікації навчання усного мовлення на I курсі мовного вузу / М. В. Ляховицький, П. І. Сердюков, Н. Ф. Бориско. - С .82
Гапонова, С. В. Деякі вимоги до фономатеріалу для керованого лабораторного заняття в мовному вузі / С. В. Гапонова. - С .86
Андрушко, С. Я. Вимоги до посібника з усного мовлення для гуманітарних факультетів вузів / С. Я. Андрушко. - С .89
Гаєва, Н. І. Види слухових опор у навчанні іноземної мови студентів / Н. І. Гаєва. - С .93
Полякова, В. М. Аналіз навчального процесу з використанням відеофільмів з погляду теорії інформації / В. М. Полякова. - С .97
Пильцин, О. О. Використання функціональних шумів у навчанні усного іноземного мовлення / О. О. Пильцин. - С .101
Олійник, Т. І. Вправи для навчання основних функціональних типів діалогу в VII класі з використанням рольової гри / Т. І. Олійник. - С .105
Марусик, Т. П. Про раціональну послідовність вивчення дієслівних часів французької мови в I - III класах / Т. П. Марусик. - С .110
Зуб'як, Я. В. Прислів'я і приказки на практичних заняттях з німецької мови в немовному вузі / Я. В. Зуб'як, Й. М. Перкатюк. - С .115
Іщук, О. М. З досвіду тестування першокурсників педагогічного інституту з метою виявлення складних для засвоєння часових форм англійського дієслова / О. М. Іщук. - С .118
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
74.268.1АНГЛ
К 17


    Калініна, Л.
    Навчання письма в суспільній сфері спілкування [Текст] : Посібник для поглиблення знань з англ. мови / Л. Калініна, І. Самойлюкевич. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ" : Видавництво Л. Галіцина, 2006. - 112 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-420-075-1. - ISBN 966-356-111-4 : 4.82 р.
ББК 74.268.1АНГЛ

Рубрики: Англійська мова--викладання,  Англійська мова--писемне мовлення
Аннотация: Посібник має на меті розвиток писемної мовленнєвої компетенції учнів в особистій сфері іншомовного спілкування. Його укладено згідно з Рекомендаціями Ради Європи та вимогами нової програми з англійської мови. Для учнів старгих класів, студентів вищих закладів освіти, вчителів англійської мови середніх шкіл, ліцеїв, гімназій, викладачів ВНЗ та всіх, хто хоче поглибити знання з англійської мови.

Доп.точки доступа:
Самойлюкевич, І.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
Обкладинка
74.268.1АНГЛ
К 17


    Калініна, Л.
    Навчання письма в особисті сфері спілкування [Текст] : Метод. матеріал / Л. Калініна, І. Самойлюкевич. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ" : Видавництво Л. Галіцина, 2006. - 112 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-420-056-5. - ISBN 966-356-092-4 : 4.82 р.
ББК 74.268.1АНГЛ

Рубрики: Англійська мова--викладання,  Навчання письму--англійська,  Спілкування--ділове--англійською
Аннотация: Посібник має на меті розвиток писемної мовленнєвої компетенції учнів в особистій сфері іншомовного спілкування. Його укладено згідно з Рекомендаціями Ради Європи та вимогами нової програми з англійської мови. Для учнів старгих класів, студентів вищих закладів освіти, вчителів англійської мови середніх шкіл, ліцеїв, гімназій, викладачів ВНЗ та всіх, хто хоче поглибити знання з англійської мови.

Доп.точки доступа:
Самойлюкевич, І.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.24
К 17


    Калініна, Л. М.
    Система інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом [Текст] : монографія / Л. М. Калініна. - Херсон : Айлант, 2005. - 275 с. - ISBN 966-630-036-2 : 10.00 р.
    Содержание:
Специфіка інформації, її види, класифікації . - С .10
Інформаційне забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом в педагогічній теорії і практиці . - С .66
Наукові засади інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом . - С .133
Концептуальні основи інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом як складною, відкритою соціально-педагогічною системою . - С .202
Теоретичні основи побудови та зміст автоматизованої системи управління загальноосвітнім навчальним закладом . - С .235
ББК 74.24

Рубрики: Педагогіка вищої школи--макротехнології управління НЗ,  Педагогіка--інформаційне забеспечення управління ВНЗ,  Управління ЗНЗ--наукові підходи
Аннотация: У монографіїрозкрито концептуальну модель системи інформаційного забезпечення управління ЗНЗ як складною, відкритою, соціально-педагогічною системою в умовах формування інформаційного суспільства, в основу якої покладено системно-кібернетичний, інформаційний наукові підходи до розкриття суті інформаційної діяльності суб'єктів управління, феномену "інформаційного управління". У ній подано виклад сучасних філософських концепцій інформації, семантичний аналіз суті поняття "інформація", авторські класифікації інформації; теоретичнеобґрунтування моделі автоматизованої системи управління загальноосвітнім навчальним закладом. Монографія буде корисною для керівників закладів, спеціалістів органів управління освітою, науковців, які досліджують проблеми внутрішкільного управління, аспирантів, викладачів інституцій післядипломної освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
К74.04(4Укр-4Мик)
В 25


    Вдовиченко, Р. П.
    Система організаційно-педагогічної діяльності міського управління освіти з підвищення компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : монографія / Р. П. Вдовиченко, Л. М. Калініна, В. Д. Чайка. - Миколаїв : Видавництво "ІЛІОН", 2007. - 528 с. - ISBN 978-966-8146-96-1 : 32.50 р.
ББК К74.04(4Укр-4Мик)

Рубрики: Управління освітою,  Керівництво ЗНЗ--підвищення компетентності,  Миколаївщина--Освіта--управління
Доп.точки доступа:
Калініна, Л.М.
Чайка, В.Д.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей