Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (13)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Маслов, В$<.>)
Общее количество найденных документов : 41
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-41 
1.
75.717.5
М 31


    Маслов, В.
    Плавать должны уметь все [Текст] : научно-популярная литература / В. Маслов. - М. : Физкультура и спорт, 1972. - 62 с. - 0.49 р.
ББК 75.717.5

Рубрики: Фізична культура та спорт,  Плавання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.200.585.01
В 89


   
    Вундеркінди? Ні-захоплені! [Текст] : збірник / Упоряд. В.І. Маслов. - Київ : Молодь, 1985. - 136 с. - (на укр. мові). - (в обкл.) : 3.17 р.
ББК 74.200.585.01

Рубрики: Технічна творчість--школярі,  Саморобки--опис
Доп.точки доступа:
Маслов, В.І. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.200.585.01
З-70


   
    Знаємо, вміємо, можемо... [Текст] : методический материал / Упоряд. В.І. Маслов. - Киев : Молодь, 1990. - 192 с. - ISBN 5-7720-0443-3 (в обкл.) : 3.41 р.
ББК 74.200.585.01

Рубрики: Позанавчальна виховна робота,  Технічна творчість
Доп.точки доступа:
Маслов, В.І. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.24(4Укр)
М 31


    Маслов, В. І.
    Наукові основи та функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами [Текст] : навч. посіб. / В. І. Маслов. - Тернопіль : "Астон", 2007. - 150 с. - ISBN 978-966-308-183-0 : 5.80 р.
    Содержание:
Теоретичні засади управління загальноосвітніми навчальними закладами . - С .6
Функції процесу управління загальноосвітніми навчальними закладами . - С .84
Модель професійної компетентності керівника школи . - С .123
ББК 74.24(4Укр)

Рубрики: Управління ЗНЗ--наукові підходи,  Післядипломна освіта--педагогічна--управління,  Директор школи--компетентність,  Професійна компетентність--директор школи,  Компетентність--професійна,  Самоосвіта--директора шкіл,  Підвищення кваліфікації--директори шкіл,  Моделювання--управління
Аннотация: Запропонована праця доктора педагогічних наук, професора В.І. Маслова відображає сучасні наукові погляди на теоретичні засади управління ЗНЗ, зокрема тенденції, - закономірності, принципи, функції тощо. У роботі розкриваються основні етапи процесу управлінської діяльності керівників шкіл, основні форми і умови їх реалізації на сучасному етапі. Модель компетенцій директора загальноосвітніх навчвльних закладів і вимоги до його особистості побудовані на основі аналізу змісту практичної діяльності керівників шкіл України. Запропонована робота може бути використана у системі післядипломної освіти при підвищенні кваліфікації керівникв шкіл, надання йому методичної допомоги на регіональному рівні, а також для самоосвіти директорів навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2007г. N 1
Зміст:
Олійник, В. Впровадження результатів міжнародної програми TEMPUS "Справедливе оцінювання" в українську систему післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник, Л. Даниленко. - С.3-6.
Вілмут, Д. Удосконалення навичок шкільних учителів в оцінюванні: освіта, розвиток, підтримка / Д. Вілмут. - С.7-9.
Пустова, Т. Інноваційні підходи до створення якісного інструменту педагогічного вимірювання академічних потенцій слухачів курсів підвищення кваліфікації в післядипломній педагогічній освіті / Т. Пустова. - С.10-12.
Клокар, Н. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у контексті проектування програмно-педагогічних засобів / Н. Клокар, В. Шевченко. - С.12-17.
Наукові засади розроблення прогностичної моделі розвитку післядипломної освіти в Україні. - С.18-23.
Сущенко, Т. Концепція розвитку післядипломної педагогічної освіти / Т. Сущенко. - С.23-27.
Солодков, В. Соціальна сутність і структура дій Європейського простору вищої освіти / В. Солодков. - С.27-35.
Романенко, М. Методологія та зміст сучасної післядипломної педагогічної освіти / М. Романенко. - С.35-38.
Ануфрієва, О. Оцінювання якості психолого-педагогічного наукового дослідження / О. Ануфрієва. - С.38-42.
Олійник, В. Щодо впровадження дистанційного навчання в післядипломній педагогічній освіті / В. Олійник. - С.43-46.
Бондар, О. Місце центрів педагогічних інновацій у створенні єдиного інформаційного поля / О. Бондар, О. Кравчина. - С.46-48.
Набока, Л. Особливості навчання дорослих з погляду педагогічної технології / Л. Набока. - С.49-51.
Перевознікова, Г. Формування ціннісних орієнтацій молоді в умовах негативного впливу інформатизованого суспільства / Г. Перевознікова. - С.55-57.
Семиченко, В. Особенности работы Центрального института последипломного педагогического образования АПН Украины с молодыми учеными / В. Семиченко. - С.57-60.
Маслов, В. Технологічні функції методології управління загальноосвітнім навчальним закладом / В. Маслов. - С.61-69.
Лукіна, Т. Управління якістю післядипломної педагогічної освіти в контексті освітньої реформи / Т. Лукіна. - С.69-73.
Олійник, В. Дослідження процесу формування правової компетентності керівників навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник. - С.73-77.
Мельник, В. Теоретичні засади формування фахової компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі післядипломної освіти / В. Мельник. - С.85-88.
Королюк, С. Професійна компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу як складова його управлінської культури / С. Королюк. - С.89-92.
Кравченко, Г. Формування професійної компетентності вчителя через створення інноваційного середовища ЗНЗ / Г. Кравченко. - С.92-94.
Щоголєва, Л. Управління внутрішньошкільною методичною роботою: традиції та новаторство / Л. Щоголєва. - С.94-96.
Михайлов, В. Розвиток методів програмованого навчання - вимога часу / В. Михайлов. - С.97-101.
Гришина, Т. Деякі аспекти використання комп'ютера в освітньо-методичній роботі / Т. Гришина. - С.101-104.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2008г. N 1
Зміст:
Маслов, В. Моделювання у теоретичній і практичній діяльності в педагогіці / В. Маслов. - С.3-9.
Тарусова, Л. Нормативно-правове регулювання післядипломної освіти в умовах соціально-економічного становлення України / Л. Тарусова, В. Олійник. - С.9-15.
Даниленко, Л. Зміст післядипломної освіти в інноваційному полі перетворень / Л. Даниленко, В. Паламарчук. - С.16-21.
Чепурна, Н. Інформаційно-комунікативні технології у системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів / Н. Чепурна. - С.25-29.
Шеремет, М. Критичне мислення в контексті задач підвищення майстерності вчителя / М. Шеремет. - С.29-31.
Маслай, Г. Розвиток творчого потенціалу вчителя / Г. Маслай. - С.32-35.
Новаченко, Т. Застосування педагогічних ідей А. Макаренка - шлях удосконалення професійної компетентності сучасного педагога / Т. Новаченко. - С.35-40
Чміль, А. Організація навчального процесу в системі підвищення кваліфікації на сучасному етапі / А. Чміль, Л. Ляхоцька, В. Розмариця. - С.40-45
Солодков, В. Альтернативний характер поглядів педкадрів на прагнення України до Євросоюзу / В. Солодков, Т. Чаусова. - С.45-51.
Баймолдаев, Т. Методическая служба: какой ей быть сегодня? / Т. Баймолдаев. - С.52-54.
Биков, В. Інформаційні мережі відкритого навчального середовища / В. Биков, В. Олійник. - С.54-63.
Грицуняк, О. Інформаційне забезпечення адаптивного управління міською освітньою системою / О. Грицуняк. - С.63-65.
Єльникова, Г. Закономірності адаптивного управління соціально-педагогічними системами / Г. Єльникова. - С.65-69.
Калініченко, Н. Василь Сухомлинський про відповідальність керівника школи за розвитком творчого потенціалу вчителя / Н. Калініченко. - С.72-75.
Чернуха-Газдецька, К. Запровадження адаптивного управління в інспекційну діяльність спеціаліста відділу освіти рай(міськ) держадміністрації / К. Чернуха-Газдецька. - С.75-77.
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей школы / В. Семиченко, В. Дикань. - С.78-85.
Олійник, В. Центральному інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України - 55 років / В. Олійник. - С.86-89.
Покроєва, Л. Програмно-цільовий пілотний проект Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти "Створення системи безперервного підвищення кваліфікації педагогічних працівників" / Л. Покроєва. - С.89-90.
Артюшина, М. Організація самостійної роботи студентів з теоретичним матеріалом за умов інноваційного навчання / М. Артюшина. - С.91-95.
Сигова, А. Гражданское воспитание студентов: проблемы и поиски (программа гражданского воспитания для высших учебных заведений) / А. Сигова. - С.95-103.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2008г. N 2
Зміст:
Кучменко, Е. Інтеросвітні аспекти глобально-культурологічних проблем цивілізації у контексті формування громадянського суспільства / Е. Кучменко, Б. Кучменко. - С.3-7.
Даниленко, Л. Модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах її інноваційного розвитку / Л. Даниленко. - С.8-10.
Сорочан, Т. Регіональна післядипломна освіта: пошук нових стратегій і моделей розвитку / Т. Сорочан. - С.11-15.
Якухно, І. Післядипломна педагогічна освіта в контексті інноваційного розвитку / І. Якухно. - С.15-19.
Газдецький, Б. Запровадження елементів андрагогічного підходу у процесі навчання на курсах підвищення кваліфікації працівників вищої школи / Б. Газдецький. - С.20-22.
Клокар, Н. Андрагогічна модель підвищення кваліфікації педагогів на засадах диференційованого підходу / Н. Клокар. - С.23-28. - Библиогр. в конце ст.
Олійник, В. Варіативний навчально-методичний комплекс підвищення кваліфікації керівних кадрів ПТНЗ за дистанційною формою навчання / В. Олійник, В. Гравіт, Л. Ляхоцька. - С.28-33. - Библиогр. в конце ст.
Чепурна, Н. Використання ІКТ у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників області / Н. Чепурна. - С.33-37. - Библиогр. в конце ст.
Маслов, В. Закономірності наукового управління навчальними закладами / В. Маслов, В. Олійник. - С.38-41.
Медведь, В. Управління трудовим колективом навчального закладу на принципах синергетики / В. Медведь. - С.41-44.
Баймолдаев, Т. Современное внутришкольное управление,внутришкольный менеджмент / Т. Баймолдаев. - С.45-47.
Мухамбетжанова, С. Повышение квалификации педагогических кадров в системе открытого образования на основе MOODLE-технологии / С. Мухамбетжанова. - С.47-49.
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей школы / В. Семиченко, В. Дикань. - С.49-66. - Библиогр.: с. 64-66.
Чернишова, Є. Міжнародна та проектна діяльність закладів післядипломної педагогічної освіти в умовах Євроінтеграції / Є. Чернишова, О. Бондарук. - С.66-70. - Библиогр. в конце ст.
Солодков, В. Адаптація соціальних євроцінностей до освітнього простору України / В. Солодков, Т. Чаусова. - С.70-80. - Библиогр. в конце ст.
Пуховська, Л. Європейський вимір шкільної й педагогічної освіти: етапи розвитку / Л. Пуховська. - С.80-82.
Драч, І. Друга вища освіта як чинник підвищення професійної компетентності педагога / І. Драч. - С.83-84.
Лапенок, М. Севастопольський міський гуманітарний університет - науково-методичний центр вищої гуманітарної освіти в регіоні / М. Лапенок. - С.84-86.
Гораш, К. Аналіз інформаційного забезпечення запровадження освітніх інновацій у ІППО / К. Гораш. - С.87-90.
Гуралюк, А. Визначення раціональності запровадження програмного забезпечення в навчальний процес закладу освіти / А. Гуралюк. - С.90-93. - Библиогр. в конце ст.
Слюсаренко, Н. Нові навчально-методичні посібники для системи післядипломної педагогічної освіти / Н. Слюсаренко. - С.93-95.
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими : (книжка у журналі) / Г. Кандибур. - С.96-101.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Газета

Управління освітою . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2001 - . - Выходит дважды в месяц
2009г. N 17
Зміст:
Єльникова, Г. Моделювання управлінської компетентності керівника ЗНЗ / Г. Єльникова, В. Маслов. - С.8-12.
Жерносек, І. Принципи формування управлінської науково-методичної культури керівників ЗНЗ / І. Жерносек. - С.13-16.
Скрипник, М. Категорія "дорослості" як предмет дослідження в людинознавстві / М. Скрипник. - С.16-20.
Прокопенко, С. Програма школи молодої сім'ї : відділ освіти Пирятинської райдержадміністрації. Центр практичної психології і соціальної роботи / С. Прокопенко. - С.2-14. (вкладка)
Плиска, С. Трансформація методів передання знань : за і про творчу працю вчителя / С. Плиска. - С.21-31.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2009г. N 2
Зміст:
Маслов, В. Концептуальні засади побудови, зміст і структура орієнтованої моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів / В. Маслов. - С.3-10
Якухно, І. Проблеми і суперечності інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти / І. Якухно. - С.10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
Лушин, П. Эколопсихологический кризис как возможность развития личности в системе последипломного педагогического образования / П. Лушин. - С.14-17. - Бібліогр.: 3 назв.
Олійник, Віктор. Теорія і практика контролю успішності підвищення кваліфікації педагогічних працівників / В. Олійник, В. Гравіт, Л. Ляхоцька. - С.18-22. - Бібліогр.: 7 назв.
Даниленко, Л. Модернізація системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах її інноваційного розвитку / Л. Даниленко. - С.22-25. - Бібліогр.: 20 назв.
Назаренко, С. Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" / С. Назаренко. - С.25-28. - Бібліогр.: 15 назв.
Шкіренко, О. Розвиток психолого-педагогічної майстерності викладача у процесі формування духовних цінностей студентів / О. Шкіренко. - С.28-31. - Бібліогр.: 10 назв.
Гузенко, О. До питання про цілі та завдання виховної роботи в системі профтехосвіти в сучасних умовах / О. Гузенко. - С.32-35. - Бібліогр.: 4 назв.
Павлик, Н. Психологічна культура як фактор гармонізації характеру особистості / Н. Павлик. - С.35-39. - Бібліогр.: 21 назв.
Давыдова, Г. Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения развития личности в дополнительном образовании / Г. Давыдова, И. Семенов. - С.39-43. - Бібліогр.: 6 назв.
Волошко, Н. Психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання / Н. Волошко. - С.43-47. - Бібліогр.: 38 назв.
Ляхоцька, Л. Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Л. Ляхоцька. - С.48-53. - Бібліогр.: 4 назв.
Мазіна, Н. Мережна модель як інноваційна форма підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні / Н. Мазіна. - С.54-56. - Бібліогр.: 5 назв.
Семиченко, В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы / В. Семиченко, В. Дикань. - С.57-72. - Бібліогр.: 72 назв.
Кайынбаев, Ж. Некоторые проблемы математического образования в Республике Казахстан и пути их решения / Ж. Кайынбаев. - С.72-73. - Бібліогр.: 5 назв.
Казбеков, К. Типы психологического сопровождения последипломного образования / К. Казбеков, И. Семенов. - С.73-74. - Бібліогр.: 5 назв.
Шумська, О. Про підсумки конкурсу на найкращу науково-методичну розробку в галузі післядипломної педагогічної освіти / О. Шумська. - С.75-77
Гадзецький, Б. Удосконалення дидактичних знань і вмінь методиста / Б. Гадзецький. - С.77-83. - Бібліогр.: 8 назв.
Драч, І. Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Драч. - С.83-85. - Бібліогр.: 3 назв.
Попов, В. Методичні особливості навчальних матеріалів для дистанційного навчання / В. Попов. - С.85-88. - Бібліогр.: 7 назв.
Шумник, Т. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання / Т. Шумник. - С.88-92. - Бібліогр.: 12 назв.
Литвинова, Н. Психотехнологія розвитку мотивації до творчості у майбутніх педагогів / Н. Литвинова. - С.92-95. - Бібліогр.: 20 назв.
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими / Г. Кандибур. - С.96-98
Семенов, И. Методология проектирования последипломного образования и его рефлексивно-психологического сопровождения / И. Семенов. - С.98-103. - Бібліогр.: 12 назв.
Про внесення змін до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський І Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти. - С.104
Зміни до Положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні та Київський і Севастопольський міські інститути післядипломної педагогічної освіти. - С.105-106
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.
    (Свободных экземпляров нет)

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2010г. N 1
Зміст:
Липова, Л. Післядипломна освіта в контексті профілізації навчання / Л. Липова, М. Войцехівський, В. Малишев. - С.3-6. - Бібліогр.: 3 назв.
Маслов, В. Принципи ефективного розвитку системи післядипломної освіти / В. Маслов. - С.7-11
Олійник, Віктор. Університет менеджменту НАПН України : інноваційний вектор розвитку / В. Олійник. - С.12-15
Даниленко, Л. Інноваційні зміни в організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Л. Даниленко. - С.15-19. - Бібліогр.: 4 назв.
Лушин, П. Самоорганізація та кадрове забезпечення в системі післядипломної педагогічної освіти : екофасилітативний підхід / П. Лушин. - С.20-21
Алфімов, В. Підтримка професійного довголіття вчителів / В. Алфімов. - С.21-23. - Бібліогр.: 11 назв.
Васильков, В. Удосконалення професійної підготовки інженерно-педагогічних працівників у сучасних умовах розвитку неперервної освіти / В. Васильков. - С.23-27. - Бібліогр.: 11 назв.
Волобуєва, Т. Рівні підготовки педагогів у системі післядипломної освіти щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Волобуєва. - С.28-31. - Бібліогр.: 3 назв.
Кучерявий, А. Педагогічні умови формування культури навчальної діяльності студента вищого навчального закладу як риси особистості / А. Кучерявий. - С.31-34. - Бібліогр.: 9 назв.
Василькова, О. Психобіографічний метод : сутність та можливості залучення сучасного вчителя до роботи з кризовими переживаннями / О. Василькова. - С.35-39. - Бібліогр.: 23 назв.
Дегтярьова, Г. Тематичні курси як одна з форм модернізації роботи на курсах підвищення кваліфікації вчителів / Г. Дегтярьова. - С.39-42
Мельникова, Л. Создание электронного учебника по русскому языку как продуктивное средство развития ИКТ-компетентности педагога / Л. Мельникова. - С.42-45
Ситар, Г. Дистанційний урок як компонент дистанційного курсу "Прикладна фонетика" / Г. Ситар, І. Селіщев. - С.45-49. - Бібліогр.: 14 назв.
Олійник, Віктор. Управління проектами і програмами - перспективний напрям підготовки в системі післядипломної освіти / В. Олійник. - С.50-55
Сидоренко, В. Багаторівнева циклічна модель професійно-особистісного зростання вчителя-словесника за кредитно-модульною системою організації навчання / В. Сидоренко. - С.55-59. - Бібліогр.: 8 назв.
Кайынбаев, Ж. Качество казахстанского математического образования в средней школе / Ж. Кайынбаев. - С.60-61. - Бібліогр.: 4 назв.
Долгополова, Н. Організація інструктивно-методичної діяльності кіровоградського обласного центру дитячої та юнацької творчості / Н. Долгополова. - С.62-67
Халецька, Л. Підготовка компетентнісного вчителя предметів освітньої галузі "Естетична культура" в системі післядипломної педагогічної освіти / Л. Халецька ; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька; Л. Халмецька. - С.67-70. - Бібліогр.: 6 назв.
Бабенко, О. Навчання інтонаційно виразного мовлення як складової успішної комунікативної діяльності старшокласників / О. Бабенко. - С.71-75. - Бібліогр.: 6 назв.
Коляда, М. Когнітивні методи навчання майбутніх фахівців із захисту інформації та управління інформаційною безпекою / М. Коляда. - С.75-76. - Бібліогр.: 2 назв.
Грицишина, Т. Ознайомлення дошкільників з рідним краєм та елементи туризму в дитячому садку / Т. Грицишина. - С.76-81. - Бібліогр.: 4 назв.
Лещенко, Е. Шляхи становлення та розвитку позашкільної освіти в Кіровоградській області / Е. Лещенко. - С.82-85
Кандибур, Г. Школа, яка змінить світ : модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими / Г. Кандибур. - С.85-92
Солодков, В. Соціальне партнерство в освіті - ціннісно раціональний тип соціальних дій / В. Солодков. - С.92-95. - Бібліогр.: 5 назв.
Жерносек, І. Сторінки історії / І. Жерносек. - С.95
О деятельности ЦИУУ Минпроса УССР по научно-методическому руководству изучением, обобщением и распространением передового и новаторского педагогического опыта. - С.96
О деятельности Центрального института усовершенствования учителей Министерства просвещения УССР по научно-методическому руководству изучением, обобщением и распространением передового и новаторского педагогического опыта. - С.97-100
Щодо видання навчальної літератури для вищої школи. - С.101-106
Всеукраїнський конкурс науково-методичних розробок у системі післядипломної освіти України. - 3-а с. обкл.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Экз.1 (ЧЗ) занят

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-41 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей