Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 304811 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (1)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Шуляр, Василь Іванович$<.>)
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-11 
1.
74.489
Ф79


   
    Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищого навчального закладу [Текст] : науковий посібник / ред. С. І. Якименко. - Київ : Видавничий Дім "Слово", 2011. - 464 с. - ISBN 978-966-194-065-8 : 57.00 р.
    Содержание:
Педагогічна вітальня . - С .5-15
Іванцова, Наталя Борисівна. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах вищого навчального закладу / Н. Б. Іванцова. - С .16-23. - Бібліогр. у кінці ст.
Якименко, Світлана Іванівна. Професійна компетентність майбутнього вчителя як загальна умова його педагогічної діяльності / С. І. Якименко, П. В. Якименко. - С .24-62. - Бібліогр. у кінці ст.
Пєтухова, Любов Євгеніївна. Методічні засади формування інформаційних компетентностей майбутніх учителів початкових класів / Л. Є. Пєтухова. - С .63-74. - Бібліогр. у кінці ст.
Ящук, Інна Петрівна. Виховання майбутніх педагогів у вищому педагогічному навчальному закладі як основа формування професійної компетентності особистості / І. П. Ящук. - С .75-105. - Бібліогр. у кінці ст.
Шуляр, Василь Іванович. Модель професійно-фахової компетентності сучасного вчителя в умовах неперервної освіти / В. В. Шуляр. - С .106-119. - Бібліогр. у кінці ст.
Шуляр, Василь Іванович. Компетентний учитель-словесник і учень-читач у просторі сучасного уроку української літератури / В. В. Шуляр. - С .119-135. - Бібліогр. у кінці ст.
Сокуренко, Олена Олексіївна. Формування готовності майбутнього вчителя до організації дослідницької діяльності молодшіх школярів / О. О. Сокуренко. - С .136-167. - Бібліогр. у кінці ст.
Хозраткулова, Ірина Анатоліївна. Підготовка майбутніх вчителів до технології гри з піском як чинника успішної соціалізації дітей молодшого шкільного віку / І. А. Хозраткулова. - С .168-200. - Бібліогр. у кінці ст.
Казанжи, Ірина Володимирівна. Підготовка студентів до виховної діяльності в школі: теорія сучасної педагогіки / І. В. Казанжи, І. В. Іозіс. - С .201-230. - Бібліогр. у кінці ст.
Бабаян, Юлія Олександрівна. Формування рефлексивної компетенотності майбутнього вчителя початкових класів / Ю. О. Бабаян, К. Ф. Нор. - С .231-265. - Бібліогр. у кінці ст.
Олійник, Лія Миколаївна. Формування у студентів вищих педагогічних закладів освіти адекватного ставлення до статевого виховання дітей / Л. М. Олійник. - С .266-304. - Бібліогр. у кінці ст.
Хмизова, Ольга Василівна. Формування управлінської культури майбутніх вчителів початкових класів як складової їх професійної компетентності / О. В. Хмизова. - С .305-343. - Бібліогр. у кінці ст.
Рурик, Галина Леонідівна. Комунікативна компетентність як складова професійної майстерності учителя та засіб побудови гуманних взаємин між учасниками навчально-виховного процесу / Г. Л. Рурик. - С .344-380
Бреславська, Ганна Богданівна. Формування культури дозвілля, як складої професійної компетентності майбутніх вчителів / Г. Б. Бреславська. - С .381-414. - Бібліогр. у кінці ст.
Дячук, В. І. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя через педагогічну практику в школі / В. І. Дячук, Н. В. Осеньчук. - С .415-435. - Бібліогр. у кінці ст.
Пахомова, Тетяна Миколаївна. Тьюторський інструментарій як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / Т. М. Пахомова. - С .436-456. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.489

Рубрики: Професійна компетентність--вчитель,  Вища освіта--професійна компетентність
Доп.точки доступа:
Якименко, С.І. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.268.3(4Укр)
Ш 95


    Шуляр, Василь Іванович.
    Сучасний урок української літератури: теорія, методика, технологія : монографія / В. І. Шуляр. - Миколаїв : Іліон, 2012. - 876 с. - ISBN 978-617-534-124-7 : 50.00 р.
Есть автограф: Шуляр, В. І.
    Содержание:
Методологічна редукція сучасного уроку літератури
Філософсько-освітні передумови сучасного уроку української літератури . - С .23
Психолого-педагогічні характеристики сучасного уроку української літератури . - С .59
Культурологічний, літературознавчий та методологічний субстрат сучасного уроку української літератури . - С .91
Технологічний підхід до сучасного уроку української літератури . - С .147
Сучасний урок української літератури як методична система
Урок як система: зміст і структура . - С .182
Змістові лінії літературної освіти і пріоритетні напрями модернізації сучасного уроку української літератури . - С .233
Типологічні класифікації сучасного уроку української літератури та їх різновидів . - С .266
Методичні моделі сучасного уроку української літератури в основній і старшій школі
Особливості організації літературної освіти учнів основної школи . - С .289
Навчально-методичні моделі сучасного уроку української літератури в основної школі . - С .296
Літературна освіта старшокласників в умовах профільної диференціації навчання . - С .398
Навчально-методичні моделі сучасного уроку української літератури в старшій школі . - С .403
Інноваційна діяльність суб'єктів сучасного уроку української літератури
Сутність інноваційної діяльності в системі літературної освіти школярів . - С .477
Інтеграція як базовий принцип конструювання сучасного уроку української літератури . - С .490
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в системі літературної освіти учнів-читачів . - С .498
Інноваційний засіб моделювання сучасного уроку української літератури з використанням комп'ютерної програми . - С .513
Інклюзивно-дистанційний урок літератури: поняття, структура, зміст . - С .529
Експериментальна перевірка ефективності теоретично обґрунтованого сучасного уроку української літератури як методичної системи
Організація проведення дослідницької діяльності в системі підготовки сучасного уроку української літератури . - С .547
Динаміка готовності вчителів до моделювання сучасного уроку української літератури як методичної системи . - С .564
Експертиза навчально-методичного контенту сучасного уроку української літератури . - С .573
Аналіз результатів експериментальної роботи в основній і старшій школі . - С .584
Методичні рекомендації щодо впровадження сучасного уроку української літератури . - С .594
ББК 74.268.3(4Укр)

Рубрики: Українська література--викладання,  Українська література--сучасний урок,  Сучасний урок--література
Аннотация: У монографії представлено теоретико-методичні засади сучасного уроку української літератури в основній і старшій школі. Вперше вибудовано типологію уроків української літератури на основі системного, технологічного й компетентісного підходів з урахуванням змістових ліній літературної освіти. Автором представлено методику і технологію конструювання моделей уроків літератури за компетентнісно-діяльнісною парадигмою (для вчителя-словесника) та вивчення літературної теми (для учня-читача) із використанням електронних програмних ресурсів. Для науковців, учителів літератури, студентів вищих навчальних закладів, слухачів курсів підвищення кваліфікації післядипломної педагогічної освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
Обкладинка
74.268.3Укр
Ш 95


    Шуляр, Василь Іванович.
    Вивчення літературної теми в основній школі : методика і технологія / В. І. Шуляр. - Х. : Видавнича група "Основа", 2013. - 173 с. - (Б-ка ж-лу "Вивчаємо українську мову та літературу" ; вип.4). - ISBN 978-617-00-1736-9 : 3.83 р.
    Содержание:
Теоретичні основи сучасної літературної освіти школярів основної школи . - С .8
Концепція сучасного уроку української літератури . - С .8
Методичні засади вивчення літературної теми в основній школі . - С .15
Методика сучасного уроку української літератури . - С .23
Урок літератури як поняття . - С .23
Змістові лінії літературної освіти учня-читача . - С .26
Модель компетенцій суб'єктів літературної освіти . - С .27
Оцінювання рівня сформованості літературної компетентності учня-читача за компетенціями . - С .31
Типи і структура сучасного уроку української літератури . - С .45
Модифікована класифікація сучасного уроку української літератури з урахуванням дидактичної мети та специфіки літератури як мистецтва слова . - С .45
Технологічні моделі уроку літератури: архітектоніка та сюжетно-змістові лінії співробітництва вчителя літератури й учня-читача за компетентнісно-діяльнісною парадигмою . - С .46
Технологія планування вивчення літературної теми в основній школі . - С .82
Програмно-тематичний комплекс планування вивчення літературної теми (за творчістю Пантелеймона Куліша і Марка Вовчка) . - С .82
Програма вивчення літературної теми для учня-читача (за творчістю Пантелеймона Куліша і Марка Вовчка) . - С .89
Програмно-тематичний комплекс планування вивчення курсу (фрагмент) . - С .91
Проектно-конструкторські моделі уроків за літературною темою в основній школі . - С .96
Варіативні методичні моделі уроків літератури за творчістю Пантелеймона Куліша . - С .96
Модель вивчення літературної теми за творчістю Пантелеймона Куліша . - С .116
Методична модель уроків літератури за творчістю Марка Вовчка . - С .140
Методичні моделі уроків літератури за творчістю І.П. Котляревського . - С .150
ББК 74.268.3Укр

Рубрики: Сучасний урок--література,  Українська література--викладання
Аннотация: Навчально-методичний посібник відповідає чинній програмі Міністерства освіти і науки України й пропонує в системі методику вивчення літературної теми в основній школі на прикладі матеріалів із української літератури у 8 і 9 класах. Автор запропонував методику вивчення та технологію планування літературної теми на основі проектно-конструкторської діяльності вчителя й учня-читача, а також моделі уроків, які розроблялися й апробовувалися з учителями-практиками. Для вчителів української мови та літератури шкіл різних типів, керівників методичних об'єднань, викладачів та студентів вищих навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
378.046-021.68
Ш 95


    Шуляр, Василь Іванович.
    Акмеологічні засади розвитку професійно-методичної компетентності педагога в системі післядипломної освіти (із досвіду роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти) [Текст] : науково-методичний посібник / В. І. Шуляр. - Миколаїв : ОІППО, 2019. - 68 с. - 47.00 р.
УДК

Рубрики: Педагог--професійно-методична компетентність,  Післядипломна освіта--педагогічна
Аннотация: Автором запропоновані акмеологічні засади розвитку професійно-методичної компетентності вчителів. Вибудувано систему заходів щодо розвитку професійно-методичної компетентності педагогічних працівників та узагальнено досвід роботи Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти з цього напряму діяльності.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Наукові праці. Філологія. Літературознавство : науково-методичний журнал. - Миколаїв : Видавництво МДГУ ім. Петра Могили, 2001 - . - Периодичность не определена
2009г. т.118 N 105
Зміст:
Бондар, Л. О. Ярослав Верещак: письменник і влада - мистецький полідіалог / Л. О. Бондар. - С.4-7.
Даниленко, І. І. Віршовий перенос як ритмічний засіб актуалізації семантики Шевченкового "Подражанія 11 псалму" / І. І. Даниленко. - С.8-10.
Демська-Будзуляк, Л. М. Топос міста та літературний контекст раннього модернізму / Л. М. Демська-Будзуляк. - С.11-16.
Кремінь, Т. Д. Металогічна рецепція Бога в ліриці Станіслава Ісаковського і Дмитра Кременя / Т. Д. Кремінь. - С.22-26.
Кремінь, Т. Д. Концептуальні особливості сучасної української лірики : (на матеріалі творчості миколаївських авторів) / Т. Д. Кремінь, І. В. Мірошніченко. - С.27-30.
Кремінь, Т. Д. Особливості художньої реалізації теми голодомору в романі У. Самчука "Марія" / Т. Д. Кремінь, І. В. Мірошніченко. - С.31-34.
Лебединцева, Н. М. Явище літературного покоління в українській культурі кінця ХХ ст. / Н. М. Лебединцева. - С.35-40.
Назаренко, Л. А. Організація взаємодії вчителя й учнів-читачів у процесі вивчення літератури з використанням інформаційних технологій / Л. А. Назаренко. - С.41-46.
Омельчук, О. Р. Селянський вимір українського соцреалізму / О. Р. Омельчук. - С.47-53.
Остапчук, Т. П. Експерименти Юрія Тарнавського в жанрі роману: європейські витоки й контексти / Т. П. Остапчук. - С.54-61.
Пронкевич, О. В. Парадокси бакської самосвідомості в романі М. де Унамуно "Мир посеред війни" / О. В. Пронкевич. - С.62-66.
Старшова, О. О. Джон Барт: нескінчена історія кохання / О. О. Старшова. - С.72-75.
Тихомирова, О. В. Священні дерева в альтернативній міфології Дж. Р. Р. Толкіна / О. В. Тихомирова. - С.76-81.
Шуляр, В. І. Модель курикулуму літературної освіти учнів старшої школи / В. І. Шуляр. - С.89-95.
На вкладках: Бондар Л. О. Ярослав Верещак: письменник і влада - мистецький полідіалог (Бібліогр. у кінці ст.) ; Даниленко І. І. Віршовий перенос як ритмічний засіб актуалізації семантики Шевченкового "Подражання 11 псалму" (Бібліогр. у кінці ст.) ; Демська-Будзуляк Л. М. Топос міста та літературний контекст раннього модернізму (Бібліогр. у кінці ст.) ; Колесник Г. Л. Образ Чаттертона як історична і літературна проблема та гра з ним в романі Петра Акройда "Чаттертон" (Бібліогр. у кінці ст.) ; Кремінь Т. Д. Металогічна рецепція Бога в ліриці Станіслава Місаковського і Дмитра Кременя (Бібліогр. у кінці ст.) ; Кремінь Т. Д. Концептуальні особливості сучасної української лірики (на матеріалі творчості Миколаївських авторів) (Бібліогр. у кінці ст.) ; Кремінь Т. Д. Особливості художньої реалізації теми голодомору в романі У. Самчука "Марія" (Бібліогр. у кінці ст.) ; Лебединцева Н. М. Явище літературного покоління в українській культурі кінця ХХ ст. (Бібліогр. у кінці ст.) ; Назаренко Л. А. Організація взаємодії вчителя й учнів-читачів у процесі вивчення літератури з використанням інформаційних технологій (Бібліогр. у кінці ст.) ; Омельчук О. Р Селянський вимір українського соцреалізму (Бібліогр. у кінці ст.) ; Остапчук Т. П. Експерименти Юрія Тарнавського в жанрі роману: європейські витоки й контексти (Бібліогр. у кінці ст.) ; Пронкевич О. В. Парадокси баскської самосвідомості в романі М. де Унамуно "Мир посеред війни" (Бібліогр. у кінці ст.) ; Руссова В. М. Формування літописного канону легенди про хрещення Русі (Бібліогр. у кінці ст.) ; Старшова О. О. Джон Барт: нескінчена історія кохання (Бібліогр. у кінці ст.) ; Тихомирова О. В. Священні дерева в альтернативній міфології Дж. Р. Р. Толкіна (Бібліогр. у кінці ст.) ; Філатова О. С. Метатеоретичні принципи моделювання авторської свідомості (Бібліогр. у кінці ст.) ; Шуляр В. І. Модель курикулуму літературної освіти учнів старшої школи (Бібліогр. у кінці ст.)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Продолжающееся издание

Глаголь добро : суспільно-гуманітарний альманах. - Миколаїв : Науково-педагогічна бібліотека, 2011 - . - Выходит ежегодно
2011г. N 1
Зміст:
Гимн библиотеке / лирик Т. А. Ліщинська, муз. О. Сичьов. - С.7
Науково-педагогічна бібліотека міста Миколаєва в подіях і фактах. - С.8-10 : фот.
Роскіна, Тетяна Іванівна. Система бібліотечно-інформаційної підтримки освітньої діяльності науково-педагогічної бібліотеки м. Миколаєва / Т. І. Роскіна. - С.11-13 : граф.
Митина, Валентина Ивановна. Научно-педагогическая библиотека г. Николаева как организатор социокультурной деятельности / Валентина Ивановна Митина. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст. : фот.
Шуляр, Василь Іванович. Бібліотечна педагогіка і перспективи співпраці / Василь Іванович Шуляр. - С.20-21
Удовиченко, Олена Олександрівна. Творча співпраця науково-методичного центру та науково-педагогічної бібліотеки / Олена Олександрівна Удовиченко. - С.22-23 : фот.
Тімченко, Катерина Олексіївна. Читати не шкідливо, шкідливо не читати, або знову про читання / Катерина Олексіївна Тімченко. - С.24-25
Фальов, Валерій Федорович. Литературно- философский клуб "Позиция" - ристалище идей / В. Ф. Фальов. - С.25-29
Картузов, Костянтин Миколайович. Не читают или не идут в библиотеку? И что делать, чтобы шли ... / К. М. Картузов. - С.29-31 : табл.
Гречко, Галина Степанівна. Наш успіх - в нашому єднанні / Г. С. Гречко. - С.32-33
Щербак, Наталія Вікторівна. Ми пишемо, про нас пишуть / Н. В. Щербак. - С.34-38
Рогова, П. І. Вельмишановна Тетяно Іванівно! Шановні колеги! / П. І. Рогова. - С.39
Поперечна, Лідія. Науково- педагогічній бібліотеці - 65 / Л. Поперечна. - С.40
Никитин, В. А. Николаев: библиотека на Адмиральской / В. А. Никитин. - С.41 : рис.
Черкесова, Інна Григорівна. Пусть желание творить добро никогда не иссякнет! / І. Г. Черкесова. - С.42-43 : фот.
Сагач, Галина Михайлівна. Ода мудрій книзі / Г. М. Сагач. - С.44-45
Пєхота, Олена Миколаївна. Технологічна культура сучасного викладача університету / О. М. Пєхота. - С.46-48. - Библиогр. в конце ст.
Шуляр, Василь Іванович. Природовідповідне (ноосферене, біоадекватне) навчання в системі уроків літератури / В. І. Шуляр. - С.49-52. - Библиогр. в конце ст. : табл.
Худякова, Ірина Марківна. Принципы улучшения качества образования / І. М. Худякова. - С.52-58. - Библиогр. в конце ст. : табл.
Полухіна-Чеботарєва, Ольга Миколаївна. Роль наочності в організації викладання культурологічних дисциплін / О. М. Полухіна-Чеботарєва. - С.58-62. - Библиогр. в конце ст.
Киктенко, Алевтина Зосимівна. Средства самореализации современной личности в условиях профессиональной подготовки в университете / А. З. Киктенко. - С.62-65. - Библиогр. в конце ст. : фот.
Сагач, Галина Михайлівна. Феномен Григорія Сковороди і сучасність / Г. М. Сагач. - С.66-70
Ржепецький, Леонід Андрійович. Мовні перлини від Сагач Галини / Л. А. Ржепецький. - С.70-71
Губська, Тетяна Миколаївна. Просветительская роль православного духовенства г. Николаева (конец XIX - начало ХХ вв.) / Т. М. Губська. - С.72-73. - Библиогр. в конце ст.
Топоров, Адріан Митрофанович. "Когда душа просилась ..." / А. М. Топоров. - С.74-75
Шкаруба, Леонід Михайлович. Всенародный Святой Николай Чудотворец / Л. М. Шкаруба. - С.76-79
Книга "СВятой Николай. Факты, предания, современность". - С.80-81 : фот.
Роскіна, Тетяна Іванівна. Миколаївське відділення Всеукраїнського народного університету імені Григорія Сковороди Товариства "Знання України" / Т. І. Роскіна. - С.82-83
Букач, Микола Миколайович. Реалізація регіональної програми - Освіта Миколаївщини: "Університет третього віку" / М. М. Букач [и др.]. - С.84-89. - Библиогр. в конце ст. : фот.
Інші автори: Клименюк Н. В., Стремецька В. О., Шепелюк С. В.
Сагач, Галина Михайлівна. Духовне просвітництво Закарпаття (Міжгір'я) / Г. М. Сагач. - С.90-92
Малиновська, Наталія Леонідівна. Популяризація науки на сторінках місцевих періодичних видань Миколаєва початку ХХ ст. / Н. Л. Малиновська. - С.94-96. - Библиогр. в конце ст.
мірошниченко, Євген Гордійович. Книга, ставшая реликвией / Є. Г. мірошниченко. - С.97-98 : фот.
Топоров, Адріан Митрофанович. Из воспоминаний / А. М. Топоров. - С.98-99
Топоров, Ігор Германович. Гибель музея / І. Г. Топоров. - С.99-100
Бойцова, Олена. А. С. Пушкин: "Волшебные места, где я живу душой" / О. Бойцова. - С.100-105 : фот.
Хаєцький, Олександр Петрович. Освітньо- виховний потенціал символіки рідного краю / О. П. Хаєцький. - С.106-110. - Библиогр. в конце ст.
Іцковський, Юрій Іцекович. Какая партия нужна Украине? / Ю. І. Іцковський. - С.111-114
Кремінь, Дмитро Дмитрович. Нетлінні скарби / Д. Д. Кремінь. - С.115-119
Качурін, В'ячеслав Тимофійович. Десять лет активного творчества / В. Т. Качурін. - С.120-121
Ліщинська, Таїс Анатоліївна. Наш путь к самореализации / Т. А. Ліщинська. - С.122-127 : фот.
Пономаренко, Світлана Євгеніївна. Казковий світ дитинства / С. Є. Пономаренко. - С.128
Петренко, Ольга Миколаївна. Музыкальная Николаевщина: история и современность / О. М. Петренко. - С.129-135
Макаренко, Олександр Петрович. Жанрові різновиди українського пісенного фольклору Миколаївщини / О. П. Макаренко. - С.136-143. - Библиогр. в конце ст.
Даниленко, Тетяна Іванівна. Вічно молодий Моцарт на сцені Українського академічного / Т. І. Даниленко. - С.143-145
Сироєжко, Ольга В'ячеславівна. Формування музично- естетичної культури підлітків засобами народно- інструментального виконавства в позашкільних навчальних закладах / О. В. Сироєжко. - С.146-149. - Библиогр. в конце ст.
Черкесов, Віталій Михайлович. Короткая история художественно-оформительского комбината / В. М. Черкесов. - С.149-167 : фот.
Кушніренко, Інна Володимирівна. Товарищество художников / І. В. Кушніренко. - С.168-172 : фот.
Єрошкіна, Наталя Юріївна. Николаевский дизайнер одежды Людмила Лащенкова / Н. Ю. Єрошкіна. - С.173-175
Дробишева, Ольга Михайлівна. "... страницы дней перебирая ..." Н. А. Мандрикова-Дончик (1923- 2010) / О. М. Дробишева. - С.175-177
Черкесова, Інна Григорівна. Хранитель традиций Валентина Кривцова / І. Г. Черкесова. - С.178-181 : фот.
Дем'яненко, Ганна Петрівна. Тетяна Антонова та її внесок у розвиток музичної культури на Миколаївщині / Г. П. Дем'яненко. - С.182-186. - Библиогр. в конце ст.
Старіков, Ілля Мойсейович. Страницы из жизни профессора Янаты / І. М. Старіков. - С.186-192
Андрухов, Євген Павлович. Эстетическая версия эпистемологии Павла Верисага / Є. П. Андрухов, В. І. Мітіна. - С.193-197. - Библиогр. в конце ст.
Шкляж, Йосип Михайлович. Николаевцам будет интересно узнать ... / Й. М. Шкляж. - С.198-203 : фот.
Андрухов, Євген Павлович. Музыка в контексте жизни / Є. П. Андрухов, В. І. Мітіна. - С.203-205
Тулейбич, Тетяна Володимирівна. Олександр Горчаков: людина і політик / Т. В. Тулейбич. - С.206-207
Тімченко, Катерина Олексіївна. Николаю Троянову- артисту и человеку / К. О. Тімченко. - С.208
Ратич, Лариса Анатоліївна. Голос общественности / Лариса Анатоліївна Ратич. - С.209-212 : фот.
Старіков, Ілля Мойсейович. Короткая проза. Две новеллы / І. М. Старіков. - С.212-220
Ржепецький, Леонід Андрійович. В мою оселю Муза завітала / Л. А. Ржепецький. - С.221-223
Кремінь, Дмитро Дмитрович. Посткриптум до літопису / Д. Д. Кремінь. - С.224-233
Чижова, Людмила. У поета на крилі / Л. Чижова. - С.234-235
Христенко, Володимир Миколайович. Грабёж (А. Вознесенскому) / В. М. Христенко. - С.236-243
Гич, Галина Миколаївна. Читацька діяльність молоді в ХХІ столітті: проблеми і перспективи / Г. М. Гич. - С.244-247. - Библиогр. в конце ст.
Зімін, Олексій Сергійович. Клубы- инструмент для привлечения молодежи в библиотеку / О. С. Зімін. - С.247-249
Торхов, Олексій Валентинович. Первый городской литературный конкурс "Бумажное дерево" / О. В. Торхов. - С.249-281
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.


    Бабійчук, Тамара.
    Василь Шуляр - людина, громадянин, учений [Текст] / Т. Бабійчук // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 5-6
ББК 74.04п(4Укр) + 74.03(4Укр)64-8

Рубрики: Педагогічні кадри--Україна
Доп.точки доступа:
Шуляр, Василь Іванович (кандидат педагогічних наук, професора кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО, заслужений вчитель України, відмінник освіти України, переможець всеукраїнських і міжнародних конкурсів, член редакційної колегії журналів "Українська література в загальноосвітній школі", "Дивослово", "Вересень" ; 2015 р.н.) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


   
    Творчої наснаги [Текст] // Відкритий урок : газета освітян Миколаївщини. - 2015. - N 21/22 (10 Вересня). - С. 1
ББК К74.489.478(4Укр-4Мик)

Рубрики: Миколаївщина--освіта--підвищення кваліфікації вчителів
Доп.точки доступа:
Шуляр, Василь Іванович (доктор педагогічних наук, професор кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО, директор МОІППО, заслужений вчитель України, відмінник освіти України, переможець всеукраїнських і міжнародних конкурсів, член редакційної колегії журналів "Українська література в загальноосвітній школі", "Дивослово", "Вересень" ; 2015 р.н.) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Шуляр, В. І.
    Педагогічна майстерність об'єднує: бесіда з в.о. директора Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти В.І. Шуляром [Текст] / спілкувалася Д. Матат // Освіта України. - 2015. - N 41. - С. 11
ББК К74.489.478(4Укр-4Мик)

Рубрики: Миколаївщина--освіта--персоналії, ХХ-ХХI cт.
Доп.точки доступа:
Шуляр, Василь Іванович (доктор педагогічних наук, професор кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО, директор МОІППО, заслужений вчитель України, відмінник освіти України, переможець всеукраїнських і міжнародних конкурсів, член редакційної колегії журналів "Українська література в загальноосвітній школі", "Дивослово", "Вересень" ; 2015 р.н.) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Чеботарева, Антонина.
    За партами ученики и педагоги: мастер-класс Василия Шуляра / А. Чеботарева // Южная правда : общественно-политическая газета Николаевской области. - 2017. - N 137(5 декабря). - С. 3
УДК

Рубрики: Миколаївщина--освіта--підвищення кваліфікації вчителів--вчителі української словесності,  Майстер-клас--вчитель української словесності
Доп.точки доступа:
Шуляр, Василь Іванович (доктор педагогічних наук, професор кафедри мовно-літературної та художньо-естетичної освіти МОІППО, директор МОІППО, заслужений вчитель України, відмінник освіти України, переможець всеукраїнських і міжнародних конкурсів, член редакційної колегії журналів "Українська література в загальноосвітній школі", "Дивослово", "Вересень" ; 2015 р.н.) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-11 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей