Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 151313 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (1)Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Дошкільне виховання -- Художня література<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
74.10
Х 22


    Харченко, О.
    Казки для "чомучок" [Текст] / О. Харченко // Зростаємо разом : Виховання. Розвиток. Психология: перший освітній журнал для батьків і дітей 3-7 років. - 2012. - N 10. - С. 8-9 : цв.ил. - (Виховання. Розвиток. Психологія)
ГРНТИ
ББК 74.10 + 84.2

Рубрики: Дошкільне виховання--Художня література,  казки--повчальні
Аннотация: Казки про те, чому Данька не боїться засинати сам, чому дітям потрібно спати вдень

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.100.5
К 82


    Крива, Н.
    Вчимо вірші з радістю [Текст] / Н. Крива // Дошкільне виховання : Щомісячний науково- методичний журнал для педагогів і батьків Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 3. - С. 12-15. : рис. . - ISSN 0321-1401
ГРНТИ
ББК 74.100.5

Рубрики: Дошкільне виховання--Художня література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.100.5
М 36


    Мацур, Б.
    Морально-етичні досліди за творами Василя Сухомлинського [Текст] / Б. Мацур // Дошкільне виховання : Щомісячний науково- методичний журнал для педагогів і батьків Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 9. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401
ГРНТИ
ББК 74.100.5

Рубрики: Дошкільне виховання--Художня література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.100.5
Л 44


    Лендєл, О.
    Інтерактивне музичне читання за мотивами англомовної колядки [Текст] / О. Лендєл // Музичний керівник. - 2016. - N 11. - С. 31-34
ГРНТИ
ББК 74.100.5

Рубрики: Дошкільне виховання--музика,  Дошкільне виховання--Художня література
Аннотация: Під час синтезу музики й читання художньої літератури "народжується" новий жанр - музичне читання.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
373.2.016:82
Т 68


    Тристан, А.
    Читаємо разом [Текст] : з досвіду популяризації книжки в дитячому садку / А. Тристан // Дошкільне виховання : Щомісячний науково- методичний журнал для педагогів і батьків Міністерства освіти і науки України. - 2019. - N 5. - С. 16-17 . - ISSN 0321-1401
ГРНТИ
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--Художня література,  Читання--дітей
Аннотация: Література - особливий вид мистецтва, мистецтво слова. Відкрийте його дитині - і вона порине в дивовижні світи, переживатиме неймовірні пригоди, пізнаватиме світ, себе й людей довкола, вчитиметься міркувати, спілкуватися і ніколи не нудьгуватиме. На жаль, нині інтерес суспільства до книжки знижується. Щоб мотивувати і дітей, і дорослих до читання, в пирятинському дитячому садку запровадили довготривалий проект.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
373.2.016:82
Т 66


    Третяк, А.
    Знайомтеся: персонажі сучасних дитячих книжок [Текст] / А. Третяк // Дошкільне виховання : Щомісячний науково- методичний журнал для педагогів і батьків Міністерства освіти і науки України. - 2019. - N 6. - С. 14-16 : фот. цв. . - ISSN 0321-1401
ГРНТИ
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--Художня література,  Письменники українські--огляд новинок
Аннотация: Сучасні діти потребують сучасних казкових героїв, якими можна захоплюватися, яких хочеться наслідувати і разом з якими кортить поринути в казкові пригоди. Цибуліно, Буратіно, Чебурашка та інші, що їх педагоги досі використовують як "гостей" на заняттях і святах, не знаходять емоційного відгуку в дошкільнят. Їхнє місце займають персонажі мультфільмів, здебільшого іноземних, і не завжди вони є носіями тих цінностей, які ми прагнемо закладати в малечі. І тепер на свята до нас уже приходять смішарики, люди-павуки, губки боби… Водночас нині в Україні видається доволі багато якісної дитячої літератури. Її персонажі близькі та зрозумілі нашим дітям. Запрошуємо познайомитися з ними!

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
373.2.091
К 29


    Катрук, О.
    Віршики-помічники [Текст] : організація режимних моментів в умовах адаптивного карантину / О. Катрук // Дошкільне виховання : Щомісячний науково- методичний журнал для педагогів і батьків Міністерства освіти і науки України. - 2020. - N 7. - С. 8-9 . - ISSN 0321-1401
ГРНТИ
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--організація роботи,  Дошкільне виховання--здоровий спосіб життя,  Дошкільне виховання--Художня література
Аннотация: З послабленням карантинних заходів садочки відчинили двері для вихованців. Водночас перед усіма учасниками освітнього процесу постали нові виклики. Обмеження тілесних контактів, вихователька у масці, дотримання дистанції... Як зробити психологічно комфортним перебування малят у незвичних реаліях? На допомогу приходить художнє слово. Авторські веселі віршики допомагають закцентувати увагу дітей на режимних моментах, закріпити нові правила поведінки, а ще поліпшують настрій.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
373.2.016:821.161.2
П 18


    Парахонько, І.
    Казка в гості завітала, діток розуму навчала [Текст] : робота над змістом української народної казки "Кривенька качечка" з дітьми старшої групи / І. Парахонько // Дошкільне виховання : Щомісячний науково- методичний журнал для педагогів і батьків Міністерства освіти і науки України. - 2021. - N 1. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--Художня література
Аннотация: Мета заняття: продовжувати ознайомлювати дітей з українськими народними казками; учити слухати казку й аналізувати вчинки персонажів за допомогою методу “Шість капелюхів" Е. де Боно; вправляти в умінні переказувати зміст твору з опорою на схеми-моделі; учити розмірковувати, робити висновки, працювати в парі; розвивати мислення, мовлення.; виховувати здатність до співчуття, чуйність та доброзитчливість.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей