Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Миколаївської обласної бібліотеки для дітей- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 147404 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (3)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=658.8<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
   658.8
   М60


    Милованов, И. С.
    Под крылом небесного льва, или Бизнес в "Тяньши" [Текст] : науч.-попул. изд. / И. С. Милованов. - 2-е изд. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2004. - 320 с. - (Психология бизнеса). - 5000 экз.. - ISBN 5-222-03611-1 (в пер.) : 17.70 грн
ГРНТИ
УДК
ББК 65

Рубрики: Економіка,  Соціальне управління. Зв’язки з громадськістю. Діловодство
Держатели документа:
Миколаївська обласна бібліотека для дітей : 54001, м.Миколаїв, вул. Спаська, 66

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
   658.8
   К 73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [Текст] : краткий курс : [учебное издание : пер. с англ.] / Ф. Котлер. - Москва : ИД "Вильямс", 2004. - 656 с. : ил. ; 22 см. - Парал. тит. л. : англ. - 5000 экз.. - ISBN 5-8459-0376-9 (в пер.) : 36.00 грн
ГРНТИ
УДК
ББК 65.291

Рубрики: Економіка,  Економіка праці. Фінанси. Бізнес. Підприємництво. Економіка організації (підприємства, фірми),  Соціальне управління. Зв’язки з громадськістю. Діловодство,  Навчальні посібники
Держатели документа:
Миколаївська обласна бібліотека для дітей : 54001, м.Миколаїв, вул. Спаська, 66

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
Обкладинка
658.8
С 14


    Сазерленд, Рорі.
    Алхімія. Як народжуються шалені ідеї [Текст] / Р. Сазерленд ; пер. з англ. А. Ящук. - Київ : Наш формат, 2019. - 368 с. - ISBN 978-617-7730-87-2 : 180.00 р.
УДК

Рубрики: Менеджмент,  Економіка
Аннотация: Усе нелогічне дуже ефективно спрацьовує в житті, рекламі та бізнесі. І хоча в сучасному маркетингу й рекламі дедалі частіше спираються на великі дані й логіку покупців, усе ж таки популярність бренду визначає несвідома та ірраціональна поведінка людей. Автор на тематичних прикладах розкриває закони людського сприйняття, пояснюючи, чому нелогічні, несмачні та незручні продукти стають хітами.

Доп.точки доступа
Ящук, Антоніна \пер. з англ.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей