Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (316)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Профільне навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 316
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.202.4
Г 93


    Гузеев, В. В.
    Планирование результатов образования и образовательная технология [Текст] : метод. пособие / В.В. Гузеев. - М. : Народное образование, 2001. - 240 с. - (Системные основания образовательной технологии). - ISBN 5-87953-148-1 : Б. ц.
    Содержание:
Постановка целей в образовательной технологии . - С .3
Содержание образования и профильная дифференциация образовательного процесса . - С .23
Уровневая дифференциация обучения . - С .42
Оценочные школы в образовательной технологии . - С .66
Как поставить рейтинговую систему оценок . - С .77
Альтернативные рейтинговые системы, комбинированные оценочные системы . - С .87
Тест как измерительный инструмент . - С .96
Образовательные модели школ. Образовательные технологии . - С .125
Развитие образовательной технологии . - С .171
Оригиналы заданий тестов SAT . - С .221
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання,  Оцінювання--рейтингова система,  Уміння--термінологічні моделі
Аннотация: Каковы терминологические модели умений? Как построить рейтинговую систему оценок? Какой должна быть профильная ориентация? Ответы на эти многочисленные вопросы вы найдёте в этой книге. Предназначена специалистам в области образования - научным работникам, управленцам разных уровней, преподавателям и студентам педагогических университетов. Будет также полезна учителям и методистам.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.202.4
А 64


    Аніскіна, Н. О.
    Організація профільного навчання в сучасній школі [Текст] : метод. посібник / Н.О. Аніскіна. - Х. : Видавнича група "Основа", 2003. - 176 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою"). - ISBN 966-8245-48-2 : 5.90 грн
    Содержание:
Теоретико-практичні основи організації профільного навчання . - С .7
Нормативне та науково-методичне забезпечення профільного навчання . - С .43
З досвіду роботи шкіл . - С .115
Анотований каталог перспективного педагогічного досвіду (за матеріалами періодичних видань) . - С .168
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання
Аннотация: Організація профільного навчання в сучасній школі - це наступна робота з досвіду директорів шкіл Донецької області в рамках започаткованого у 2002 році проекту освітнього маркетингу "Директор - директору: поділимось досвідом". Автори проекту Тесленко Валентин Вікторович, начальник Головного управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації, кандидат педагогічних наук, заслужений працівник освіти України Соф'янц Едуард Матвійович, ректор Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, член-кореспондент Академії педагогічних наук України, заслужений учитель України. Головна ідея проекту - дійова підтримка освітянських управлінських ініціатив.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.202.4
П 78


   
    Програмно-методичне забезпечення профільного навчання [Текст] : Каталог / упоряд. Є. О. Пахомова. - Миколаїв : Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2003. - 25 с. - (в обкл.) : 2.00 р.
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання
Доп.точки доступа
Пахомова, Є.О. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.202.4
Г 93


    Гузик, Микола Петрович (1941).
    Профільне навчання: як організувати, не зруйнувавши школу [Текст] : метод. посібник. Ч. 1 / М. Гузик. - Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2005. - 112 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-8651-24-3 : 3.95 р.
    Содержание:
Загальна характеристика моделі Авторської школи М. П. Гузика
Функції та структура освітніх підрозділів навчально-виховного комплексу
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання,  Авторська школа--організація,  Особистісно орієнтований підхід--школярі
Аннотация: У книжці викладено принципи, структуру та особливості організації Авторської школи, в основу моделі якої покладено особистісно зорієнтований підхід до учня. Профільність у ній слід розглядати як формування в школі різних освітніх підрозділів відповідно до особливостей і рівня розвитку розумової діяльності учнів уже з перших років перебування дитини в школі. У першій частині книжки йдеться про принципи побудови структури та організацію навчально-виховного процесу в Авторській школі, способи формування профільних груп молодших школярів та методи роботи в різних профільних групах. У другій частині книжки будуть розміщені додатки практичного характеру. Для керівників шкіл, управленців, учителів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.202.4
Б 88


    Броневщук, С. Г.
    Профильное обучение в щколе: Вопросы организации и содержания [Текст] : В помощь руководителям и учителям школ / С.Г. Броневщук. - М. : Издательский дом "Витязь-М", 2004. - 208 с. - ISBN 5-901525-05-1 : 34.98 р.
    Содержание:
Профильное обучение в школе - новый социальный заказ общества . - С .5
Профильная дифференциация обучения в сельской школе . - С .28
Социально-экономические основы профильной дифференциации обучения в сельских школах . - С .29
Социально-экономическое и социальное обоснование качеств личности выпускника - его модели . - С .38
Психолого-дидактические основы отбора предметного содержания образования при конструировании учебных планов профильного обучения в сельских школах . - С .47
Некоторые особенности конструирования предметного содержания профильного образования учащихся сельских школ . - С .57
Усиление прикладной направленности и исследовательских функций обучения . - С .59
Создание условий для развития формально-логического и творческого мышления школьников . - С .62
Методологическая и мировоззренческая основы учебных планов профильной дифференциации обучения . - С .67
Возможность выбора профиля обучения в сельских школах . - С .69
Учебные планы профильного обучения учащихся сельских школ . - С .72
Учебные планы профильного обучения учащихся сельских школ с концентрированным изучением учебного материала ряда предметов по полугодиям . - С .103
Этнографический аспект учебных планов. Учебные планы для школ с обучением на родном языке (не русском) или с изучением родного языка . - С .107
Учебные планы общеобразовательной и профессиональной подготовки в 10-12 классах сельских школ-комплексов "Сельская средняя школа - СПТУ" . - С .114
Учебные планы профессиональной подготовки учащихся на базе сельских школ-комплексов "Сельская средняя школа - СПТУ" . - С .126
Профильное образование и Единый государственный экзамен . - С .142
Подготовка педагогических кадров к практическому осуществлению профильного обучения старшеклассников . - С .1650
Уроки реформы школы 1970-1980 гг. и их учет в ходе предстоящей модернизации . - С .174
Материалы из истории организации и практического осуществления педагогического эксперимента по профильной дифференциации обучения в школах РСФСР в 1988-1992 гг. . - С .192
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання
Аннотация: В предстоящие годы в старших классах общеобразовательных школ вводится профильное обучение учащихся. В предлагаемом пособии рассматриваются возможные пути решения проблем, которые могут возникнуть в процессе этой работы.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.202.4
Г 93


    Гузик, Микола Петрович (1941).
    Профільне навчання: як організувати, не зруйнувавши школу [Текст] : метод. посібник у 2-х ч. Ч. 2 / М. Гузик. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2005. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-8070-34-8 : 3.33 р.
    Содержание:
Комбінована система організації навчально-виховного процесу
Характеристика компонентів Комбінованої системи
Управління Авторською школою М. П. Гузика
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання,  Навчально-виховний процес--організація
Аннотация: У книжці подано Комбіновану систему оррганізації навчально-виховного процесу в контексті індивідуальногог та персоніфікованого профілю навчання. Для керівників шкіл, учителів, управлінців

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.200.536
П 84


   
    Професійне самовизначення старшокласників [Текст] : Метод. посібник / упоряд. Л. Шелестова. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ" : Видавництво Л. Галіцина, 2006. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-420-032-8. - ISBN 966-356-068-1 : 4.82 р.
    Содержание:
Психолого-педагогічні засади професійного самовизначення
Профільне навчання в системі загальної середньої освіти . - С .6
Сутність професійного самовизначення школярів . - С .10
Організаційно-педагогічне забезпечення процесу . - С .20
Мета профорієнтаційної роботи . - С .25
Форми і методи профорієнтаційної роботи . - С .28
Формування в учнів готовності до професійного самовизначення
Економічний профіль навчання . - С .40
Природничо-математичний профіль навчання (на прикладі курсу інформатики) . - С .53
Взаємодія школи та міжшкільного навчально-виробничого комбінату . - С .67
Опис професії "Банківський менеджер" . - С .78
Зразок професіограми . - С .80
Експериментальна програма курсу "Основи вибору професії" (34 год). ДЛя учнів 9-х класів середніх загальноосвітніх шкіл . - С .82
Зразок профорієнтаційного кроку . - С .88
Програма курсу "Основи сімейної економіки. Людина у світі професій сфери економіки" (34 год). Для учнів 9-х класів середніх загальноосвітніх шкіл . - С .104
Ділова гра "Аукціон" . - С .110
Дізайнер. Загальна характеристика професії . - С .115
Схема-картка дослідження особистості учня . - С .121
ББК 74.200.536

Рубрики: Профільне навчання,  Професійне самовизначення,  Професії
Аннотация: У посібнику розкриваються психолого-педагогічні основи підготовки учнів середніх загальноосвітніх шкіл до професійного самовизначення в умовах профільного навчання. Посібник містить конкретні рекомендації для педагогічних працівників щодо здійснення навчально-виховної роботи з учнями старших класів середніх загальноосвітніх шкіл, спрямованої на їх підготовку до усвідомленого вибору майбутньої професії. Для учителів та психологів загальноосвітніх навчальних закладів, студентів педагогічних вищих навчальних закладів.
Доп.точки доступа
Шелестова, Л. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.204.1
К 53


   
    Книга керівника навчально-виховного закладу [Текст] : Довідкові матеріали для організації діяльності навчально-виховного закладу / упоряд. Б. М. Терещук. - Харків : ПП "Торсінг плюс", 2006. - 768 с. - (Б-ка вчителя). - ISBN 966-404-240-4 : 25.00 р.
    Содержание:
Загальні положення
Управління в галузі
Державні стандарти в галузі
Ліцензування освітніх послуг
Навчально-виховний процес
Методичне забезпечення
Платні послуги
Безпека життєдіяльності
Документи про освіту
Працівники галузі
ББК 74.204.1

Рубрики: Освіта--нормативні документи,  Освіта--загальні положення,  Освіта--управління,  Освіта--державні стандарти,  Навчально-виховний процес,  Освіта--працівники,  Освіта--безпека життєдіяльності,  Безпека життєдіяльності--освіта,  Освіта--документація,  Керівник навчально-виховного закладу,  Атестація--державна підсумкова,  Профільне навчання,  Іспити--державні,  Методичні рекомендації--навчання,  Олімпіади--Всеукраїнські,  Конкурси--Всеукраїнські,  Досягнення учнів--вимоги,  Вищі навчальні заклади--умови прийому--Україна
Доп.точки доступа
Терещук, Б.М. \упоряд.\
Скиба, В.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Яловиця, О.
    Спецкурс " Практичне право " [Текст] : (Для учнів 8-их класів) / О. Яловиця // Управління школою. - 2004. - №13. - С. 1-8.(вкладиш)
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Ковпак, С.
    Організаційно-педагогічне забезпечення профільної освіти [Текст] / С. Ковпак // Відкритий урок : Розробки, технології, досвід. Науково-методичний журнал. - 2004. - N7/8. - С. 46-48.
ББК 74.204.1 + 74.202

Рубрики: Профільне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Бельчусов, А.
    Критерии перехода школ на обучение по технологическому профилю (Специализация - Информационные технологии) [Текст] / А. Бельчусов // Педагогическая информатика : Научно-методический журнал. - 2004. - N2. - С. 3-7.
ББК 74.202.2

Рубрики: Профільне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Дивак, В.
    Особливості організації підвищення кваліфікації вчителів профільної старшої школи [Текст] / В. Дивак // Післядипломна освіта в Україні. - 2004. - N1. - С. 10-12.
ББК 74р7

Рубрики: Освіта--післядипломна--педагогічна,  Профільне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Кизенко, В.
    Профільне навчання в обласному багатопрофільному ліцеї Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка: з досвіду організації [Текст] / В. Кизенко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2004. - Том7, N1. - С. 158-164.
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Жаринова, Г.
    Организация профильного обучения в адаптивной школе [Текст] / Г. Жаринова, М. Чижова // Завуч для администрации школ : Научно-практический журнал. - 2004. - N5. - С. 110-120.
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання
Доп.точки доступа
Чижова, М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Попова, Т.
    Помогут ли элективные курсы решить проблему предпрофильной подготовки [Текст] / Т. Попова // Завуч для администрации школ : Научно-практический журнал. - 2004. - N6. - С. 30-36.
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання,  Елективні курси

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Самсонов, П.
    "Острые углы" профильного обучения [Текст] / П. Самсонов // Директор школы : Научно-методический журнал. - 2004. - N6. - С. 49-54. . - ISSN 1562-1308
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Касьянова, О. М.
    Педагогічна експертиза готовності школи до впровадження профільного навчання [Текст] / О.М. Касьянова // Управління школою. - 2004. - №19-21. - С. 2-5.
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання,  Педагогічна експертиза

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Романенко, Л. В.
    Методологічні засади організації допрофільної підготовки учнів в основній школі [Текст] / Л. В. Романенко // Управління школою. - 2004. - №25-26. - С. 10-11.
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Васьківська, Г. О.
    Особливості організації профільного навчання у школах сільської місцевості [Текст] / Г. О. Васьківська // Управління школою. - 2004. - №25-26. - С. 12-13.
ББК 74.202.4 + 74.24(4УКР)

Рубрики: Профільне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Ермаков, Д.
    Профильное обучение: проблемы и перспективы [Текст] / Д. Ермаков // Народное образование : Общественно-педагогический журнал. - 2004. - N7. - С. 101-107.
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей