Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (145)Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (112)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (25)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (8)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=міркування<.>)
Общее количество найденных документов : 145
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.204.23
Л 11


    Лізинський, В. М.
    Класний керівник: Молитва на кожен день [Текст] : методичне видання / В. М. Лізинський. - Харків : Веста: Видавництво "Ранок", 2007. - 160 с. - (Педагогічний пошук). - ISBN 978-966-08-2507-9 : 8.00 р.
ББК 74.204.23

Рубрики: Класний керівник--організація роботи,  Виховна робота--форми--засоби
Кл.слова (ненормированные):
МОЛИТВА
Аннотация: Автор книги стверджує, що на успішне виховання одного учня йде набагато менше зусиль, ніж на перевиховання того ж учня. То чого ж бажають, чого потребують, чого вимагають діти? Бажають уваги, потребують підтримки, вимагають поваги. Тут ви знайдете міркування та докори, сатиричні замальовки та окремі рецепти, поради й побажання кожному, хто зробив любов до дітей своєю професією.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
Обкладинка
83.3(4Укр)
Д 43


   Дзюба, І. М.

    З криниці літ: У 3 т. : наук. вид. / І. М. Дзюба. - К. : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2006 - 2007. - ISBN 966-518-366-4.
   Т. 2 : Шевченко і світ; Естетика і культурологія; Знайомство з десятою Музою; "Бо то не просто мова, звуки..."; Тернисті дороги порозуміння. - 2006. - 976 с. - ISBN 966-518-376-1 : 45.00 р.
ББК 83.3(4Укр)

Рубрики: Естетика--культурологія--Україна,  Культурологія--естетика--Україна,  Критика українська--літературна,  Літературна критика--українська,  Літературознавство--Україна,  Шевченко Т.Г.--компаративістика,  Шевченко Т.Г.--світова література,  Кіномистецтво--Україна,  Кінематограф--український,  Україна - Росія--діалог культур,  Культура--Україна--Росія,  Україна--літератури народів СРСР,  Українська мова--"суржик",  Українська мова--національна культура,  Українська мова--суперечки--проблеми
Аннотация: У другому томі праць Івана Дзюби подано компаративістські дослідження творчості Тараса Шевченка, її європейський контекст; статті з питань естетики й культурології, історії українського кіно; міркування про становище і долю української мови, а отже, й долю української культури. Майже піввіку українського літературного життя побачено очима його активного учасника, уважного і вдумливого літературного критика та дослідника. Читач відчує складність і суперечливість художнього процесу цих непростих десятиліть, як і творчу еволюцію автора, що також є своєрідним "знаком доби" і засвідчує принциповість громадянської та естетичної позиції І. М. Дзьюби за всіх історичних обставин. Книжка розрахована на студентів, викладачів гуманітарних дисциплін тощо.

Доп.точки доступа
Дзюба, Іван Михайлович
Шевченко, Т.Г.
Білецький, О.І.
Потебня, О.О.
Петефі, Шандор
Хомяков, О.
Шиллер, Фридрих
Словацький, Ю.
Фізер, Іван
Лисенко, Микола
Довженко, О.П.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.03(7Бра)
Ф 86


    Фрейре, П.
    Педагогіка свободи: етика, демократія і громадянська мужність [Текст] : научно-популярная литература / П. Фрейре ; пер. з англ. О. Дем'янчук. - Київ : Видавничий дім "КМ Академія", 2004. - 124 с. - ISBN 966-518-251-Х : 10.00 р.
    Содержание:
Дем'янчук, Олександр. Передмова до українського видання / О. Дем'янчук. - С .3
Кларк, Патрік. Примітки перекладача / П. Кларк. - С .7
Маседо, Дональдо. Передмова / Д. Маседо. - С .9
Ароновіц, Стенлі. Вступ / С. Ароновіц. - С .25
Вступні роздуми . - С .410
Неможливо навчати, не навчаючись . - С .45
Методологічна ретельність . - С .48
Дослідження . - С .49
Повага до знань учнів . - С .50
Здатність до критичності . - С .50
Етика й естетика . - С .51
Слова, втілені у приклад . - С .52
Ризик, прийняття нового й заперечення дискримінації . - С .53
Критичне осмислення практики . - С .55
Культурна ідентичність . - С .56
Навчати - не просто передавати знання . - С .60
Усвідомлення нашої незавершеності . - С .62
Визнання людської обумовленості . - С .64
Повага до автономії учня . - С .67
Здоровий глузд . - С .68
Скромність, терпимість і боротьба за права освітян . - С .71
Здатність осягнути реальність . - С .72
Задоволення й надія . - С .75
Переконаність у можливості змін . - С .77
Щоб навчати, потрібна допитливість . - С .82
Навчати - людська діяльність . - С .86
Самоусвідомлення, професійна компетентність і благородство . - С .86
Відданість . - С .89
Освіта як форма втручання у світ . - С .90
Свобода і влада . - С .93
Прийняття рішень як усвідомлення й сумлінність . - С .96
Знати, як слухати . - С .98
Освіта є ідеологічною . - С .106
Відкритість до діалогу . - С .110
Піклування про учнів . - С .114
ББК 74.03(7Бра)

Рубрики: Організація освіти,  Гуманістична освіта--особистість вчителя,  Особистість вчителя,  Самовдосконалення--вчитель
Аннотация: Цей твір всесвітньо відомого педагога, філософа і громадського діяча Пауло Фрейре є логічним завершенням його своєрідної трилогії, започаткованої книгами "Педагогіка пригнобленних" та "Педагогіка надії". У "Педагогіці свободи" автор подає свої погляди на професію вчителя в гуманістичній освіті, модель якої він детально змалював у попередніх працях. Читач знайде тут філософське осмислення способів пізнання людського світу й відповідні міркування стосовно побудови навчального процесу.
Доп.точки доступа
Дем'янчук, О. \пер. з англ.\
Фрейре, П.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
83.3(4УКР)
К 30


    Качуровський, І. В.
    Променисті сильвети [Текст] : лекції, доповіді, статті, есеї, розвідки / І. В. Качуровський. - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2008. - 766 с. - ISBN 978-966-518-502-4 : 40.00 р.
    Содержание:
Слабошпицький, Михайло. "Бачу я душу мою крізь прочитані книги..." / М. Слабошпицький. - С .7
Від Автора . - С .29
Авторська нотатка до другого видання "Сильветів" . - С .32
Про деякі перегуки Шевченка зі світовим письменством . - С .33
Франко як містик . - С .47
Покірна правді і красі (Леся Українка та її творчість) . - С .53
До питання про релігійні моменти у світогляді Лесі Українки . - С .89
Роля "хатян" у розвиткові української літератури (До сімдесятиріччя заснування журналу "Українська Хата" . - С .99
Штрихи до портрета великого майстра (Володимир Винниченко та його прозова творчість) . - С .134
Метрика Олександра Олеся . - С .176
Нащадок "кривавого бандуриста" . - С .191
Творчість Майка Йогансена . - С .207
Український парнасизм . - С .212
Володимир Державин - теоретик неоклясицизму . - С .228
"Медобір" Володимира Свідзінського . - С .237
Життя і творчість Юрія Клена . - С .249
Відгуки творчости Гете в поезії Юрія Клена . - С .285
В'язнична лірика та баляди Володимира Янева . - С .301
Від "Смерти" - в безсмертя (Борис Антоненко-Давидович та його доробок у ретроспекції часу) . - С .313
Антоничів місяць і проблема українського імажинізму . - С .327
Юрій Дараган і поезія празької школи . - С .339
Вісниківство і російська поезія . - С .343
Дві статті про поета . - С .351
I. Поетична довідка про Євгена Маланюка . - С .351
II. Про технічний бік Маланюкової творчости . - С .365
Творчість Олени Теліги на тлі світової жіночої лірики . - С .373
Героїчна поезія Олега Ольжича . - С .411
Про лірику Олекси Стефановича . - С .420
Про Галю Мазуренко та її творчість . - С .428
Святослав Гординський як поет і перекладач . - С .437
Творчість Івана Багряного . - С .446
Деякі міркування над книжкою віршів Багряного . - С .467
Творчість Михайла Ореста . - С .473
Перекладацька діяльність Михайла Ореста . - С .497
Проза Анатоля Галана . - С .509
Покоління Другої світової війни в літературі української діяспори . - С .514
Музика теплих барв . - С .532
Проза Олекси Ізарського . - С .551
Перекладачі української діяспори . - С .565
Гумор української еміграції . - С .581
Лірика Миколи Руденка . - С .606
Повість "Прометей" на тлі Бердникової творчості . - С .616
Критик і поет Іван Світличний . - С .631
Поезія Ліни Костенко . - С .645
Містична функція літератури та українська релігійна поезія . - С .676
Загальний огляд української літератури XX сторіччя . - С .701
Показник імен . - С .725
Про Автора . - С .765
ББК 83.3(4УКР)

Рубрики: Українська література--історія, ХІХ-XX ст.
Аннотация: У підсумковій збірці своїх літературознавчих розвідок Ігор Качуровський з властивою йому неупередженістю висвітлює промінентні постаті майстрів українського слова - як загальновизнаних, так і тих, чия творчість донедавна залишалась у тіні. Серед останніх - передусім письменники української діяспори і зокрема представники покоління Другої світової війни - покоління, до якого належить і сам автор. Завдяки широті охопленого матеріялу і потужній інтелектуальній енергетиці авторського викладу книгу можна розглядати як оригінальний підручник з історії української літератури кінця XIX - XX ст. Уперше видані 2002 р. у монографічній серії Українського Вільного Університету (Мюнхен), "Променисті сильвети" через чотири роки принесли Ігореві Качуровському Шевченківську премію. Для студентів та викладачів-гуманітаріїв, усіх, хто цікавиться історією українського письменства.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
Обкладинка
74.262.23
Р33


    Редько, Григорій Борисович.
    Чи так ми навчаємо фізики? / Г. Б. Редько. - Х. : Видавнича група "Основа", 2011. - 77 с. - (Б-ка ж-лу "Фізика в школах України" ; вип.7). - ISBN 978-617-00-1034-6 : 3.83 р.
    Содержание:
Роздуми про шкільний курс фізики як методичну систему . - С .6
Зміст та оцінювання знань учнів . - С .11
Незвичайні тести з фізики . - С .16
Дидактичні тести з історії фізики в Україні . - С .20
Компетентнісний підхід до підготовки та перепідготовки вчителів фізики . - С .23
Дидактика й методика навчання фізики . - С .28
Креативне мислення під час аналізу та розв'язування фізичних задач . - С .33
Не поспішайте з відповіддю . - С .39
Перевірка якості та рівня застосування математичних знань у шкільному курсі фізики . - С .43
Деякі міркування щодо вивчення закону Паскаля . - С .48
Формування понять "імпульс" та "енергія" в механіці . - С .51
Вивчення електростатики . - С .54
Знаки "плюс" та "мінус" у фізиці . - С .58
Принцип історизму і його втілення . - С .62
Логіка пізнання й фізика . - С .68
Виховна робота в процесі навчання фізики . - С .75
ББК 74.262.23

Рубрики: Фізика--викладання,  Навчання фізики--сучасні проблеми
Аннотация: Навчально-методичний посібник «Чи так ми навчаємо фізики?» підготував почесний професор Південноукраїнського національного педагогічного університету, професор кафедри природничо-наукових дисциплін Одеського обласного інституту удосконалення вчителів Г.Б. Редько з допомогою своїх аспірантів та співробітників – В.Л. Манакіна, Г.М. Толпекіної, О.І. Єфремової. Посібник розкриває важливі сучасні проблеми фізичної освіти й стане в пригоді учителям фізики та студентам вищих педагогічних навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.202.682
П 78


   
    Проблеми сучасного підручника : збірник наукових праць. №1(10) / ред. В. М. Мадзігон. - Киiв : Інститут педагогіки Академії педагогічних наук України, 2010. - 782 с. - 28.00 р.
    Содержание:
Загальні питання теорії сучасного підручникотворення
Мадзігон, В. М. Дидактичні вимоги до електронних підручників / В. М. Мадзігон. - С .4-7
Топузов, О. М. Теоретико-методичні засади особистісно орієнтованого шкільного підручника / О. М. Топузов. - С .8-15. - Бібліогр. у кінці ст.
Полянський, П. Б. До питання про переваги і вразливі місця електронних підручників / П. Б. Полянський. - С .15-31. - Бібліогр. у кінці ст.
Ващенко, Л. С. Роль шкільного підручника в організації особистісно орієнтованого навчання (на прикладі підручників "Природознавства" для учнів 6-го класу) / Л. С. Ващенко. - С .31-36. - Бібліогр. у кінці ст.
Барановська, О. В. Організація роботи учнів з шкільним підручником в умовах диференційованого навчання / О. В. Барановська. - С .36-41. - Бібліогр. у кінці ст.
Васьківська, Г. О. Особливості формування системи знань про людину у змісті підручника нового покоління / Г. О. Васьківська. - С .41-48. - Бібліогр. у кінці ст.
Трубачева, С. Е. Можливості шкільного підручника у формуванні в учнів умінь самоконтролю і оцінювання навчальних досягнень / С. Е. Трубачева. - С .48-53. - Бібліогр. у кінці ст.
Жосан, О. Е. Вимоги до шкільного підручника у контексті розвитку вітчизняного підручникознавства / О. Е. Жосан. - С .53-61. - Бібліогр. у кінці ст.
Пироженко, Л. В. Нові підходи до створення і впровадження навчальних програм та підручників у період реформування змісту загальноосвітної школи (1964-1976 рр.) / Л. В. Пироженко. - С .61-68. - Бібліогр. у кінці ст.
Овсюк, Н. В. Підручник як засіб формування економічної компетентності учнів / Н. В. Овсюк. - С .68-72. - Бібліогр. у кінці ст.
Ситник, Д. В. Підручник у системі моніторингу освітнього середовища / Д. В. Ситник. - С .72-78. - Бібліогр. у кінці ст.
Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання
Лапінський, В. В. Електронні засоби навчання, призначені для відтворювання пристроями колективного спостереження: вимоги до реалізації / В. В. Лапінський. - С .80-86. - Бібліогр. у кінці ст.
Жук, Ю. О. Шкільні підручники на електронних носіях: логіка анаратних засобів і логіка педагогічних способів / Ю. О. Жук. - С .86-92. - Бібліогр. у кінці ст.
Карташова, Л. А. Семантичний аналіз термінів, які позначають застосування інформаційних технологій вчителями суспільно-гуманітарних спеціальностей / Л. А. Карташова. - С .92-98. - Бібліогр. у кінці ст.
Пеетровський, С. С. Упровадження методу проектів у процес профільного навчання інформатики учнів старшої школи / С. С. Пеетровський. - С .99-107. - Бібліогр. у кінці ст.
Смольчук, Л. С. Тестовий блок електронного підручника як чинник формування та контролю знань студентів / Л. С. Смольчук. - С .107-113. - Бібліогр. у кінці ст.
Волинський, В. П. Інформаційні функції, роль і призначення електронних підручників / В. П. Волинський, О. С. Красовський. - С .113-120. - Бібліогр. у кінці ст.
Соколовська, Т. П. Електронні засоби навчання: позитивні й негативні фактори використання їх у навчання / Т. П. Соколовська. - С .120-124. - Бібліогр. у кінці ст.
Чорноус, О. В. Розроблення і створення сценарію електронного підручника / О. В. Чорноус [и др.]. - С .124-132. - Бібліогр. у кінці ст.
Другие авторы: Красовський О. С., Ходемчук І. О.ю, Якушина Т. В.
Самойленко, Н. І. Аналіз змісту і структури сучасних підручників з інформатики для 10 класу загальноосвітніх навчальних заклвдів / Н. І. Самойленко, Л. П. Семко. - С .132-138. - Бібліогр. у кінці ст.
Назаренко, К. Г. Використання електронної навчальної книги як засобу формування мовних компетенцій на уроках англійської мови / К. Г. Назаренко. - С .138-142. - Бібліогр. у кінці ст.
Коляновська, М. С. Деякі міркування про необхідність створення електронного підручника з формування професійних намірів старшокласників / М. С. Коляновська. - С .142-151. - Бібліогр. у кінці ст.
Пузіков, Д. О. Електронний методичний посібник у контексті оррганізаціно-методичного забезпечення інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Д. О. Пузіков. - С .151-158. - Бібліогр. у кінці ст.
Цибулько, М. М. Система програмування PASCALABC.NET як засіб навчання / М. М. Цибулько. - С .158-167. - Бібліогр. у кінці ст.
Дубініна, О. В. Професіно спрямоване вивчення фізіки майбутніми автослюсарями з використанням електронних підручників у центрах професіно-технічної освіти / О. В. Дубініна. - С .167-176. - Бібліогр. у кінці ст.
Яковлева, В. А. Використання інформаційно-комп'ютерних технологій при вивченні соціальної та економічної географії світу / В. А. Яковлева. - С .176-180. - Бібліогр. у кінці ст.
Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисциплін і технологій
Криловець, М. Г. Проблеми конструювання змісту сучасних шкільних підручників з географії / М. Г. Криловець. - С .182-186. - Бібліогр. у кінці ст.
Корнєєв, В. П. Передумови створення підручника "Країнознавство" / В. П. Корнєєв. - С .186-193. - Бібліогр. у кінці ст.
Круглик, Л. І. Використання профільних підручників з соціально-економічної географії в організації проектного навчання старшокласників / Л. І. Круглик. - С .193-200. - Бібліогр. у кінці ст.
Назаренко, Т. Г. Особливості форомування навчальної структури в змісті підручника "Географія" для профільної школи / Т. Г. Назаренко. - С .200-206. - Бібліогр. у кінці ст.
Ковчин, Н. А. Розвиток пізнавальних можливостей школярів засобами підручника з географії / Н. А. Ковчин. - С .206-215. - Бібліогр. у кінці ст.
Яценко, В. С. Основи формування географічних уявлень (образів) учнів у профільній школі / В. С. Яценко. - С .215-220. - Бібліогр. у кінці ст.
Лиховид, О. Ф. Критерії відбору краєзнавчого навчального матеріалу природичних предметів для підручника у процесі безперервної освіти - школа - вуз / О. Ф. Лиховид. - С .220-227. - Бібліогр. у кінці ст.
Єгоров, Г. С. Підручники географії для учнів Франції / Г. С. Єгоров. - С .227-233. - Бібліогр. у кінці ст.
Паламарчук, Л. Б. Навчально-методичний комплект з географії у 10 класі як засіб реалізації завдань профільного навчання / Л. Б. Паламарчук, Т. Г. Гільберг. - С .233-238. - Бібліогр. у кінці ст.
Ісаєва, Г. М. Самостійна робота учнів з підручникомта іншими джерелами інформації під час вивчення "Географія країн Євросоюзу" / Г. М. Ісаєва. - С .238-245. - Бібліогр. у кінці ст.
Корнєєв, О. В. Методичні основи підручника "Географічне краєзнавство" / О. В. Корнєєв. - С .245-250. - Бібліогр. у кінці ст.
Нехомяж, О. С. Форомування краєзнавчої компетенції у підручниках географії / О. С. Нехомяж. - С .250-255. - Бібліогр. у кінці ст.
Надтока, О. Ф. Вираження структурних особливостей курсу географії материків і океанів через матеріал підручника / О. Ф. Надтока. - С .255-264. - Бібліогр. у кінці ст.
Кудирко, В. І. Шляхи удосконалювання картографічної складової змісту підручників шкільного кірсу загальної географії / В. І. Кудирко. - С .264-269. - Бібліогр. у кінці ст.
Вішнікіна, Л. П. Впровадження навчальних моделей у методичний апарат шкільного підручника з географії / Л. П. Вішнікіна. - С .269-279. - Бібліогр. у кінці ст.
Алєксєєнко, І. В. Засоби оволодіння змістом посібника "Країнознавство" для профільного навчання англійської мови учнів 8-9 класів: результати науково-дослідної роботи / І. В. Алєксєєнко. - С .279-285. - Бібліогр. у кінці ст.
Мельник, Ю. С. Дидактичні аспекти дистанційного навчання фізики в сільській школі / Ю. С. Мельник. - С .285-293. - Бібліогр. у кінці ст.
Головко, М. В. Підручник для трудової школи як феномен вітчизняної дидактики фізики 20-30-х рр. ХХ ст. / М. В. Головко. - С .293-301. - Бібліогр. у кінці ст.
Засєкіна, Т. М. Змістовий компонент підручника з фізики / Т. М. Засєкіна. - С .301-312. - Бібліогр. у кінці ст.
Коваль, В. С. Комплексний підхід до використання навчальних електронних видань у процесі навчання фізики учнів 7-8 класів / В. С. Коваль. - С .312-319. - Бібліогр. у кінці ст.
Хмара, Т. М. Реалізація міжпредметних зв'язків у підручниках з математики / Т. М. Хмара, Т. М. Задорожня, Т. І. Війчук. - С .320-326. - Бібліогр. у кінці ст.
Непорожня, Л. В. Особливості структури і змісту навчання елементів релятивістської механіки на академічному рівні в старшій школі / Л. В. Непорожня. - С .326-335. - Бібліогр. у кінці ст.
Вашуленко, О. П. Елективні курси з математики у профільній школі / О. П. Вашуленко. - С .335-341. - Бібліогр. у кінці ст.
Волошена, В. В. Міжпредметний елективний курс "Математичне моделювання" для класів природничого профілю / В. В. Волошена. - С .341-346. - Бібліогр. у кінці ст.
Осіпа, Л. В. Навчання старшокласників розв'язувати обчислювальні задачі за допомогою інструментальних програмних засобів / Л. В. Осіпа. - С .346-353. - Бібліогр. у кінці ст.
Матяш, Н. Ю. Графічна форма представлення інформації у шкільних підручниках з біології як один із способів її систематизації / Н. Ю. Матяш. - С .354-360. - Бібліогр. у кінці ст.
Топузова, А. В. Якість біологічної освіти в шкільних підручниках для профільної школи / А. В. Топузова. - С .360-364. - Бібліогр. у кінці ст.
Климчук, І. О. Сучасний вітчизняний і світовий досвід проблеми економічної освіти в старшій школі / І. О. Климчук. - С .364-372. - Бібліогр. у кінці ст.
Гривко, А. В. Лінгвістичні особливості шкільного підручника з математики / А. В. Гривко. - С .372-382. - Бібліогр. у кінці ст.
Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін
Редько, В. Г. Тенденції розвитку змісту і функцій сучасного шкільного підручника з іноземної мрви / В. Г. Редько. - С .384-395. - Бібліогр. у кінці ст.
Полонська, Т. К. Педагогічне діагностування учнів допрофільної школи з іноземної мови / Т. К. Полонська. - С .395-403. - Бібліогр. у кінці ст.
Пасічник, О. С. Особливості конструювання змісту робочих зошитів з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .403-410. - Бібліогр. у кінці ст.
Федусенко, Ю. І. Сучасні тенденції конструювання змісту навчальних програм спецкурсів для профільної підготовки з іноземної мови учнів основної школи / Ю. І. Федусенко, І. А. Сушко. - С .411-416. - Бібліогр. у кінці ст.
Басай, Н. П. Зміст і структура навчально-методичного комплекту з німецької мови "Guten Tag! 9" / Н. П. Басай. - С .416-423. - Бібліогр. у кінці ст.
Сидоренко, М. М. Ілюстративний матеріал підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / М. М. Сидоренко. - С .423-429. - Бібліогр. у кінці ст.
Грицик, Н. В. Автентичний текст - невід'ємний компонент сучасного підручника з іноземної мови / Н. В. Грицик. - С .429-434. - Бібліогр. у кінці ст.
Киян, І. В. Відображення тексту іншомовної освіти у шкільній навчально-методичній літературі в Україні / І. В. Киян. - С .434-442. - Бібліогр. у кінці ст.
Бійчук, Г. Л. Використання мультимедійних пррограмних засобів у процесі вивчення спецкурсу "Новітня українська література (кінець ХХ - початок ХХІ ст.)" в старшій школі / Г. Л. Бійчук. - С .442-447. - Бібліогр. у кінці ст.
Фасоля, А. М. Підручник української літератури в системі особичтісно зорієнтованого навчання / А. М. Фасоля. - С .447-455. - Бібліогр. у кінці ст.
Сімакова, Л. А. Компетентнісний підхід у створенні інтегрованих підручників з літератури для 5-6 класівшкілзросійською мовою навчання / Л. А. Сімакова. - С .455-460. - Бібліогр. у кінці ст.
Курач, Л. І. До концепції компетентісно орієнтованих підручників з мов і літератур етнічних меншин / Л. І. Курач, В. В. Снегірьова. - С .460-468. - Бібліогр. у кінці ст.
Хорошковська, Т. П. Аналіз текстового матеріалу підручників з української мови для 5 і 6 класів з точки зору можливостей формування в учнів читацьких умінь / Т. П. Хорошковська. - С .469-477. - Бібліогр. у кінці ст.
Стіліану, Іліада. Робота з навчальним текстом соціокультурного спрямування як засіб формування культури мовлення учнів у процесі вивчення гуманітарнихпредметів / І. Стіліану. - С .477-482. - Бібліогр. у кінці ст.
Мороз, П. В. Методика розвитку в школярів уміння бачити проблеми засобами ілюстрацій підручника історії стародавнього світу / П. В. Мороз. - С .482-493. - Бібліогр. у кінці ст. : фот.
Малієнко, Ю. Б. Світоглядні зміни початку ХХ ст. у змісті посібника курсу за вибором "Досліджуємо історію України" / Ю. Б. Малієнко. - С .493-500. - Бібліогр. у кінці ст.
Гаврилюк, Ж. М. Реалізації культкрологічного змісту в шкільному підручнику історії / Ж. М. Гаврилюк. - С .501-506. - Бібліогр. у кінці ст.
Мартинюк, В. М. Становлення шкільних курсів вітчизняної історії в першій половині ХІХ століття / В. М. Мартинюк. - С .506-512. - Бібліогр. у кінці ст.
Тименко, В. П. Інвайрнментальний підхід до розроблення навчального змісту освітньої галузі "Технології" / В. П. Тименко. - С .513-520. - Бібліогр. у кінці ст.
Тарара, А. М. Сучасний підручник з "Технології" для профільного навчання старшокласників за спеціалізацією інженерно-технічного спрямування "Технічне проектування" / А. М. Тарара, І. А. Сушко. - С .521-531. - Бібліогр. у кінці ст. : фот.
Бєлошицький, О. О. Педагогічні функції підручника для трудового навчання / О. О. Бєлошицький. - С .531-539. - Бібліогр. у кінці ст.
Романчук, А. І. Структура і зміст підручника "Технологія сільськогосподарського виробництва" ддля учнів 10-11 класів / А. І. Романчук, О. М. Романчук. - С .540-546. - Бібліогр. у кінці ст.
Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл
Лалак, Н. Позаурочна робота у початковій школі як засіб мотивації навчальної діяльності учнів / Н. Лалак. - С .548-553. - Бібліогр. у кінці ст.
Шевчук, Л. М. Роль підручників у навчанні української мови під час групової роботи над текстом учнів 2 класу / Л. М. Шевчук. - С .553-558. - Бібліогр. у кінці ст.
Бакуліна, Н. В. Результати експериментального дослідження підручників з мови іврит для початкових класів шкіл України / Н. В. Бакуліна. - С .558-566. - Бібліогр. у кінці ст.
Повхан, К. З. Особливості побудови українського букваря для учнів шкіл угорською мовою навчанян / К. З. Повхан. - С .566-573. - Бібліогр. у кінці ст.
Тонконог, Л. М. Особливості конструювання змісту сучасних НМК з англійської мови для початкової школи України / Л. М. Тонконог. - С .573-580. - Бібліогр. у кінці ст.
Гармаш, О. В. Просторова модель навколишнього світу у підручниках початкової школи / О. В. Гармаш. - С .580-586. - Бібліогр. у кінці ст.
Шкребтіенко, Л. П. Наступність проблеми патріотичного виховання старших дошкільників та молодших школярів / Л. П. Шкребтіенко. - С .586-590. - Бібліогр. у кінці ст.
Мацько, Н. Д. Шкільний підручник у формуванні інтегрованих знань / Н. Д. Мацько. - С .590-595. - Бібліогр. у кінці ст.
Вайнтрауб, М. А. Реалізація міжпредметних зв'язків і компетентісного підходу в нових курсах з технічних дисциплін / М. А. Вайнтрауб. - С .595-599. - Бібліогр. у кінці ст.
Піддячий, М. І. Теоретичні засади профінформаційної роботи зі старшокласниками / М. І. Піддячий. - С .599-605. - Бібліогр. у кінці ст.
Доротюк, В. І. Організація професійної орієнтації учнівської молоді. Історія та сучасність / В. І. Доротюк. - С .605-612. - Бібліогр. у кінці ст.
Рогоза, В. В. Психолого-педагогічні засади професійного самовизначення особистості / В. В. Рогоза. - С .612-620. - Бібліогр. у кінці ст.
Карп, С. І. Понятійно-термінологічні основи формування готовності ліцеїстів до свідомого вибору майбутньої професії / С. І. Карп. - С .620-627. - Бібліогр. у кінці ст.
Асанова, М. О. Довузівська підготовка як стан становлення соціальної зрілості старшокласників / М. О. Асанова. - С .627-633. - Бібліогр. у кінці ст.
Трушкова, Н. Л. Передумови професійного самовизначення учнів старшої школи / Н. Л. Трушкова, О. Г. Доротюк. - С .634-640. - Бібліогр. у кінці ст.
Проблеми підручникотворення у вищій школі
Рябуха, І. М. Моделі компетеноісного підходу в управлінні загальною середньою освітою у змісті підручника для менеджера освіти / І. М. Рябуха. - С .642-652. - Бібліогр. у кінці ст.
Ушакова, Н. І. Аспекти підручника з мови навчання для іноземних студентів та методичне забезпечення їх / Н. І. Ушакова. - С .652-664. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Малихін, О. В. Педагогічні умови організації самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів / О. В. Малихін. - С .665-675. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Скидан, С. О. Соціально-педагогічний підхід до вищої освіти: змістовий аспект формування навчальних курсів / С. О. Скидан. - С .675-679. - Бібліогр. у кінці ст.
Осадчий, І. Г. Інформаційно-методичне забезпечення процесу цілеспрямованого розвитку управлінської культури директона ЗНЗ. Аспекти розкриття теми у підручнику для менеджера освіти / І. Г. Осадчий. - С .680-689. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Онаць, О. М. Формування педагогічної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в змісті сучасного підручника для менеджера освіти / О. М. Онаць. - С .689-698. - Бібліогр. у кінці ст.
Доброскок, І. І. Соціально-педагогічні аспекти організації навчальної діяльності магістрів соціальної педагогіки / І. І. Доброскок. - С .698-706. - Бібліогр. у кінці ст.
Мішеніна, Т. М. Структурування навчального матеріалу підручника з гуманітарних дисциплін для студентів філологічних спеціальностей ВНЗ / Т. М. Мішеніна. - С .706-714. - Бібліогр. у кінці ст.
Дрогайцев, О. І. Дидактичні умови формування інформаційної компетентності студентів ВНЗ у процесі навчання іноземних мов / О. І. Дрогайцев. - С .714-720
Рідель, Т. М. Формування комунікативної компетенції як мотиваційного компонента у процесі навчання іноземній мові студентів немовних ВНЗ засобами підручника / Т. М. Рідель. - С .721-728. - Бібліогр. у кінці ст.
Кікіна, Н. М. Електронний підручник у кредитно-модульній системі навчання професійного іншомовного спілкування в технічних університетах США / Н. М. Кікіна. - С .728-734. - Бібліогр. у кінці ст.
Моцик, Б. В. Комп'ютеризовані системи управління загальноосвітніми навчальними закладами: аспекти розкриття теми у підручнику менеджера освіти / Б. В. Моцик. - С .734-742. - Бібліогр. у кінці ст.
Грицяк, Л. Д. Ретроспективний аналіз еволюції наукових основ стратегічного менеджменту: аспекти розкриття теми у підручнику менеджера освіти / Л. Д. Грицяк. - С .743-752. - Бібліогр. у кінці ст.
Мозолюк, Т. М. Необхідність використання електронних підручників для самостійної роботи студентів / Т. М. Мозолюк. - С .752-758. - Бібліогр. у кінці ст.
Єрмак, І. О. Вимоги до навчального посібника, призначеного для супроводу навчання деяких технічних дисциплін майбутніх фахівців мистецьких профілів / І. О. Єрмак. - С .758-763. - Бібліогр. у кінці ст.
Ситник, О. В. Історичні передумови розвитку видавничої справи у 1923-1933 рр. / О. В. Ситник. - С .763-772. - Бібліогр. у кінці ст.
Мадзігон, В. В. Навчальне підприємництво в ринковій економіці / В. В. Мадзігон. - С .772-775
ББК 74.202.682

Рубрики: Сучасний підручник--проблеми,  Підручник--сучасний
Аннотация: Збірник містить науково-практичні матеріали з проблем сучасного підручника для загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладів. Це число присвячене загальним питанням теорії сучасного підручникотворення, теорії і практиці створення й використання електронних засобів навчання, особливостям підручникотворення в галузяхприроднично-математичних дисциплін і технологій, проблемам шкільного підручника з гуманітарних дисциплін, шкільному підручнику для початкових та спеціальних шкіл, а також проблемам підручникотворення у вищій школі. Для науковців, авторів підручників, учітелів, студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
Доп.точки доступа
Мадзігон, В.М. \ред.\
Якушина, Т. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
74.268.7
В 19


    Василенко, Н. В.
    Логіка. 5-11 класи / Н. В. Василенко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2011. - 256 с. - (Логіка). - ISBN 978-617-00-0874-9 : 25.00 р. - ISBN 978-617-00-0874-9 : 28.00 р.
    Содержание:
Вивчення логіки в школі . - С .9-11
Теоретичні та психологічні основи навчання логіки . - С .11-21
Методичні рекомендації до вивчення елементів логіки . - С .21-28
Програма з логіки . - С .28-34
Енциклопедія інтелекту . - С .35
Навіщо потрібно розв`язувати головоломки? . - С .35-37
П`ять етапів до вершин інтелекту . - С .45-48
Перша вершина . - С .48-63
Чому трапляються хибні міркування? . - С .63-67
Як навчитися розв`язувавати задачі з буквами або цифрами . - С .67-73
Як розв`язувати математичні задачі . - С .73-76
З якого боку підійти до логічної задачі . - С .76-81
Як навчатися розв`язувати задачі на сприйняття форми та простору . - С .81-84
Друга вершина . - С .84-94
Як розв`язувати задачі на сприйняття форми та простору . - С .81-84
Третя вершина . - С .100-109
Нехай уміння розв`язувати задачі стане вам у пригоді . - С .109-110
Вправи на розвиток логічного мислення . - С .111-113
Задачі із древніх рукописів Л. Ф. Магницького (для 5-8 кл.) . - С .113-117
Принцип Діріхле . - С .117-118
Задачи на зважування . - С .118-119
Властивості цифр і чисел . - С .119-123
Ребуси та головоломки . - С .123-126
Задачи на застосовування логічних завдань (для учнів 10-11 кл.) . - С .126-143
Проблемні творчі задачі для учнів 5-7 класів . - С .143-151
Логічні вправи для вчителів та учнів . - С .151-245
ББК 74.268.7

Рубрики: Логіка--5-11 класи
Аннотация: У посібнику подаються психолого-педагогічні та науково-методичні основи вивчення логіки в школі. Автор пропонує програму навчання логіки, добірку різноманітних логічних вправ, тестів, головоломок, ситуацій і надає методичні рекомендації щодо їхнього розв’язання.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Філософська думка [Текст] : Науково-теоретичний часопис. - Київ, 1927 - . - ISSN 0235-7941. - Выходит раз в два месяца
2003г. N 6
Зміст:
Потоцька, Ю. Філософ постсучасності: між класичною і некласичною думкою / Ю. Потоцька. - С.3
Загороднюк, В. Мова у модерновій та постмодерновій парадигмах / В. Загороднюк. - С.12
Мисик, І. Тампоральні універсалії в лінгвістичному вимірі / І. Мисик. - С.37
Амельченко, Н. Міф та нація - переплетення філософського та політичного дискурсів / Н. Амельченко. - С.50
Садоха, О. Соціальний світ як текст або текст як соціальний світ / О. Садоха. - С.76
Зьонфер, Г. -Г. Інтеракція та інтерпретація - міркування з приводу передумов інтерпретування в соціальній науці та літературі / Г. -Г. Зьонфер. - С.88
Рижкова, С. Еволюція космо-етичних уявлень у релігійних та філософських системах: Стаття перша / С. Рижкова. - С.103
Личковах, В. Sacrum як ідея ставлення до свята в українській філософії мистецтва: Стаття перша / В. Личковах. - С.123
Кузнєцов, В. Розуміння права: методи та моделі філософії права (Стаття перша) / В. Кузнєцов. - С.135
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Київ. - Выходит раз в два месяца
2005г. N 7
Зміст:
Вправи для театральних занять. - С.11-17.
Хімко, С. Р. Шкільний театр розкриває творчий потенціал особистості учня / С.Р. Хімко. - С.18-24.
Сценарій "Що таке щастя". - С.28-34.
Діагностика взаємодії батьків і дітей. - С.35-39.
Баррет, Д. Тест послідовного логічного міркування / Д. Баррет. - С.40-50.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ : Преса України, 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2006г. N 9
Зміст:
Омельчук, С. Формування мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення синтаксису: Лінгводидактичні аспекти / С. Омельчук. - С.2-5.
Корицька, Г. Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого. 12-річна школа. 6 клас / Г. Корицька. - С.6-12.
Дмитренко, Г. Перші уроки з літератури в 6 класі / Г. Дмитренко. - С.12-14.
Іванченко, Н. Оповідання Григора Тютюнника "Зав'яз": Зміст твору та його художнє вираження / Н. Іванченко. - С.15-16.
Заболотний, О. Навчаймо дитину знаходити істину / О. Заболотний. - С.17-23.
Шуляр, В. Теоретичні і прикладні аспекти вивчення української (зарубіжної) літератури у профільних класах / В. Шуляр. - С.24-25.
Невінчана, Н. В. Основи теорії літератури: Програма спеціального курсу для учнів 10-11-х класів філологічного профілю загальноосвітніх навчальних закладів / Н.В. Невінчана. - С.26-34.
Сабат, Г. Деякі міркування про поетику збірки Івана Франка "Коли ще звірі говорили" / Г. Сабат. - С.35-36.
Панченко, В. З дитячих літ генія / В. Панченко. - С.37-38.
Соя, Б. Аналіз повісті Івана Франка "Захар Беркут" / Б. Соя. - С.38-42.
Коваль, А. Елементи дослідницької роботи на уроці літератури: Драма Івана Франка "Украдене щастя" / А. Коваль. - С.42-44.
Горак, Р. Дарунок Франкові / Р. Горак. - С.44-48.
Колядич, Ю. Традиціоналізм і традиція як джерела поетики малої прози Романа Іваничука / Ю. Колядич. - С.51-55.
Сулима, М. Слово про Григорія Сивоконя: З нагоди його 75-річчя / М. Сулима. - С.56.
Кіраль, С. Мова як чинник самоідентифікації українського народу: на матеріалі епістолярій Трохима Зіньківського і Бориса Грінченка / С. Кіраль. - С.57-60.
Подвижник народної освіти: До 100-річчя Олександра Пархоменка. - С.61.
Набитович, І. Ільницький М. У фокусі відзеркалень: Статті. Портрети. Спогади / І. Набитович. - С.62-63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Всеукраїнський науково-методичний журнал. - Київ : Антросвіт. - Выходит ежемесячно
2004г. N 11
Зміст:
Шалагінов, Б. Афінська трагедія / Б. Шалагінов. - С.2-8.
Шкаруба, Л. Древнегреческая трагедия: от Эсхила до Эврипида / Л. Шкаруба. - С.9-19.
Шалагінов, Б. Афінська комедія / Б. Шалагінов. - С.20-23.
"Римські трагедії" Шекспіра. - С.23-24.
Градовський, А. "Енеїда" Вергілія й однойменна поема І.Котляревського в запитаннях і відповідях / А. Градовський. - С.25-29.
Кадышев, В. Расин и Эврипид / В. Кадышев. - С.30-31.
Рогозинська, В. "Античні драми" Станіслава Виспянського / В. Рогозинська. - С.32-34.
Рогозинський, В. О влиянии античной культуры на творчество Марины Цветаевой / В. Рогозинський, С. Сафарян. - С.34-36.
Буало, Н. Мистецтво поетичне / Н. Буало. - С.37-38.
Корнель, Пьєр. Міркування про драматичну поезію / Пьєр Корнель. - С.39-40.
Расін, Ж. Передмова до Федри / Ж. Расін. - С.40.
Гумилёв, Н. Возвращения Одиссея / Н. Гумилёв. - С.41-42.
Анненский, И. Меланиппа-философ / И. Анненский. - С.42-43.
Античні мотиви в архітектурі та образотворчому мистецтву. - С.44-48.
Герої Гомера на кіноекрані. - С.49.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Журнал

Управління школою : Науково-методичний журнал. - Київ : Основа, 2003 - . - Выходит дважды в месяц
2007г. N 13
Зміст:
Васильченко, Л. В. Технологія портфоліо в освіті / Л. В. Васильченко. - С.2-6.
Іванова, Л. І. Від духовних потреб дитини - до життєвої компетентності (спостереження-міркування учителя- практика) / Л. І. Іванова. - С.7-12.
Братко, В. М. Моніторинг якості навчальної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл / В. М. Братко. - С.30-31.
Павлютенков, Є. М. Конфлікти: сутність і подолання / Є. М. Павлютенков. - С.1-16. (вкладка)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - ISSN 0205-47IX. - Выходит ежемесячно
2008г. N 2
Зміст:
Холодна, Ю. Не "Що", а "Хто"!: міркування з приводу обговорення питань під час "круглого столу" "Для чого і як вивчати зарубіжну літературу в школі" / Ю. Холодна. - С.5-12.
Холодна, Ю. Комплекс вправ для підготовки оратора (мовця) до вступу / Ю. Холодна. - С.14.
Грабчак, О. Федір Тютчев. Лірика: матеріали до вивчення. 5 клас / О. Грабчак, Г. Вінничук. - С.19-23.
Манян, Л. Сергій Єсенін. Лірика: матеріали до вивчення. 8 клас / Л. Манян, М. Соломко. - С.29-30.
Грабчак, О. Навчання через діяльність: до вивчення лірики Ісакава Такубоку за методом проектів / О. Грабчак. - С.31-34.
Рак, Г. Віктор Гюго. "Собор Паризької Богоматері": матеріали до уроку. 9 клас / Г. Рак, Л. Волошина. - С.35-41.
Витко, М. Формируя навыки "тщательного прочтения": на примере стихотворения М. Лермонтова "Парус" / М. Витко. - С.42-43.
Васюк, Л. Поезія середини ХIХ та межі ХIХ-ХХ ст.: поезія Ш. Бодлера / Л. Васюк, Н. Артем. - С.44-47.
Штанько, Л. Використовувати елементи інтерактивних технологій під час вивчення поетичних творів: два уроки за творчістю Поля Верлена з використанням стратегій "коло думок", "гронування", "рольова гра", "групова робота", "сенкан" / Л. Штанько. - С.47-49.
Коваленко, В. Подтекст как ключ к пониманию модернистского произведения: урок-расшифровка романа М. Булгакова "Мастер и Маргарита" / В. Коваленко, Н. Пилипенко. - С.50-56.
Мацевко-Бекерська, Л. До питання про суть автора в літературі / Л. Мацевко-Бекерська. - С.57-60.
Быкова, Е. Язык цветов на уроке языка / Е. Быкова. - С.61-63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
14.

   Журнал

Український історичний журнал : Науковий журнал. - Київ : Наукова думка, 1957 - . - ISSN 0130-5247. - Выходит раз в два месяца
2008г. N 2
Зміст:
Поліщук, В. В. Городенська гілка князів Масальських на Волині у ХVI ст. (Руська титулована знать Великого князівства Литовського у структурі шляхетського землеволодіння) / В. В. Поліщук. - С.4-16.
Русина, О. В. Послання Папі Римському Сіксту IV і проблема інтерреляції літературних пам'яток ХV ст. / О. В. Русина. - С.16-34.
Огуй, О. Д. Проблеми грошового обігу Буковини за часів військової адміністрації (1775-1786 рр.): фінансово-економічна адаптація краю після його анексії Австрією / О. Д. Огуй. - С.34-42.
Бойко, О. Д. Бій під Крутами: історія вивчення / О. Д. Бойко. - С.43-54.
Нікольський, В. М. Обвинувачення репресованих в Україні періоду "Великої чистки" 1937-1938 рр. / В. М. Нікольський. - С.54-63.
Клименко, Н. П. Штрихи до педагогічної діяльності академіка І.П. Крип'якевича / Н. П. Клименко. - С.64-75.
Москалюк, М. М. З історії розвитку цукрової промисловості в Україні у другій половині ХIХ-на початку ХХ ст. / М. М. Москалюк. - С.75-85.
Шевченко, О. В. Громадська діяльність Тита Войнаровського / О. В. Шевченко. - С.86-91.
Павко, А. І. Біля витоків формування політичних концепцій елітаризму: В. Парето, Ґ. Моска, Р. Міхельс / А. І. Павко. - С.91-100.
Попельницька, О. О. М.Ф. Біляшівський - перший директор Національного музею історії України / О. О. Попельницька. - С.100-118.
Ковалевська, О. О. Діяльність Миколи Біляшівського в роки Першої світової війни / О. О. Ковалевська. - С.119-128.
Верменич, Я. В. Суб'єктивні межі й об'єктивні можливості історичного краєзнавства: деякі міркування щодо шляхів осмислення місцевої історії / Я. В. Верменич. - С.129-146.
Коляструк, О. А. Документи особового походження як джерела з історії повсякденності / О. А. Коляструк. - С.145-153.
Аладуров, В. В. Меморандуми польських авторів початку ХIХ ст. як джерело уявлень уряду Наполеона Бонапарта про південно-західні окраїни Російської імперії / В. В. Аладуров. - С.154-171.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
15.

   Журнал

Математика в школі [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 1997 - . - Выходит раз в два месяца
2008г. N 9
Зміст:
Бурда, М. І. Тематичне планування з геометрії для 8 класу / М. І. Бурда, Н. А. Тарасенкова. - С.11-16.
Бродський, Я. Дидактичні матеріали для коригування базового рівня математичної підготовки учнів 5-х класів / Я. Бродський, Н. ЖурбенкоО. Павлов. - С.22-27.
Семенець, С. Геометричні місця точок площини: постановка та розв'язування навчальних задач / С. Семенець. - С.28-31.
Корнейчук, І. Аналогія у вивченні властивостей піраміди / І. Корнейчук. - С.31-36.
Стасюк, В. Застосування теорії ймовірностей до розв'язування економічних задач прикладної спрямованості за розділом "Випадкові події" / В. Стасюк, С. Григулич. - С.36-40.
Жохов, А. Основні положення світоглядно спрямованого навчання математики в сучасній школі / А. Жохов. - С.40-44.
Фуртак, Б. Деякі міркування щодо правил вступу до вищих навчальних закладів України / Б. Фуртак, Л. Швець. - С.44-46.
Борисова, В. Математичні олімпіади / В. Борисова, К. Рабець. - С.46-48.
Польська, В. Математичний вечір "Математика навколо нас" (заочна школа) / В. Польська. - С.53-54.
Благодир, Л. Біографії вчених як елемент історизму на уроках математики / Л. Благодир, О. Лесик. - С.55-56.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
16.

   Журнал

Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ : "Педагогічна преса", 2001 - . - Периодичность не определена
2008г. N 4
Зміст:
Кремень, В. Слово про ювіляра : 60 років з дня народження В.Андрущенка / В. Кремень. - С.5-9.
Андрущенко, В. Філософічність освіти: теорія, методологія, практика / В. Андрущенко. - С.10-18.
Степко, М. Якість та ефективність вищої освіти - спільна відповідальність учасників навчального процесу / М. Степко. - С.19-28.
Зіньковський, Ю. компетентнісний підхід під час підготовки фахівців у вищих технічних навчальних закладах / Ю. Зіньковський, Г. Мірських. - С.29-36.
Бойко, А. Людиноцентризм як принцип особистісно орієнтованого навчання / А. Бойко. - С.37-43.
Семенюк, Н. Філософія екобезпечного розвитку як складова філософії людини / Н. Семенюк. - С.44-52.
Джура, О. Болонський процес як прояв модернізації освіти / О. Джура. - С.58-63.
Крячко, Ю. Інтегруватися в європейську систему освіти вищої освіти чи зберігати свою ідентичність: ternium non datur : міркування і пропозиції у контексті підготовки нової редакції Закону України "Про вищу освіту" / Ю. Крячко. - С.65-71.
Власенко, К. Застосування електронного підручника у викладанні дисциплін харчового профілю / К. Власенко. - С.78-84.
Базиляк, Н. Мовні стратегії в полікультурному просторі / Н. Базиляк. - С.85-89.
Богданова, Н. Виховання як засіб управління естетичною свідомістю / Н. Богданова. - С.91-97.
Загарницька, І. Духовний світ особистості як уособлення "людського" в людині / І. Загарницька. - С.98-104.
Ткачук, І. Основні чинники формування духовно-творчого потенціалу молоді та студентів / І. Ткачук. - С.105-111.
Корольов, Б. Шляхи відновлення системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи / Б. Корольов. - С.112-116.
Вашків, О. Використання модерації у сучасному навчальному процесі / О. Вашків, Л. Вашків. - С.117-122.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
17.

   Журнал

Класному керівнику. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - Харків : Видавнича група "Основа", 2009 - . - Выходит дважды в месяц
2009г. N 2 (2)
Зміст:
Ларченко, Ю. О. Методичне об'єднання класних керівників: проблеми, пошуки, рішення / Ю. О. Ларченко. - С.2-4.
Проноза, О. В. Підготовка й проведення позакласних заходів / О. В. Проноза. - С.5-8.
Танасійчук, А. В. Від серця до серця: деякі міркування про проблеми виховання / А. В. Танасійчук. - С.9-15.
Звягіна, О. В. День відкритих дверей для батьків учнів класу / О. В. Звягіна, Л. О. Бойко. - С.16-19.
Черняєва, В. Ю. Шоу-програма "Супермама" для учнів середніх класів / В. Ю. Черняєва. - С.20-21.
Гнатенко, К. Ю. Нумо, дівчата: сценарій / К. Ю. Гнатенко. - С.22-23.
Бурдинський, Ю. С. Лицарський турнір: сценарій вечора для учнів 5-6 класів / Ю. С. Бурдинський. - С.24-26.
Венгренюк, Н. М. У пошуках Синього Птаха: еколого-літературний захід за мотивами п'єси м. Метерлінка "Синій птах" / Н. М. Венгренюк, Л. М. Марусяк. - С.27-31.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
18.

   Газета

Шкільний світ [Текст] : Всеукраїнська газета для вчителів. - Київ : Редакція газети"Шкільний світ", 1997 - . - Выходит раз в две недели
2009г. № 12
Зміст:
Кондик, О. Міркування про національне виховання / О. Кондик. - С.15.
Остаповська, І. Двадцять шосте квітня - День скорботи / І. Остаповська. - С.6-7.
Розіна, Н. Хрест як символ Всесвіту: заняття / Н. Розіна. - С.8-10.
Мартинюк, М. Волочебний подарунок: забуті народні звичаї / М. Мартинюк. - С.11.
Приходько, О. Що хто знає?: інтелектуальна гра / О. Приходько. - С.12-13.
Тучапська, О. Для загального добра: спільна робота класного керівника і шкільного бібліотекаря в організації виховних заходів / О. Тучапська, Н. Чернієнко. - С.14-19.
Черпак, Л. Президентська Країна Майбутнього / Л. Черпак. - С.20-24.
Уманець, Є. На російському мистецтві знаємося краще / Є. Уманець. - С.1-3 (вкладка).
Ронь, Б. Писанкарство: факультативний курс / Б. Ронь. - С.8-9 (вкладка).
Погребняк, І. Крутися, писаночко наша...: урок / І. Погребняк. - С.10-12 (вкладка).
Туюсова, Н. Оригінальна писанка: із яйця почався світ / Н. Туюсова. - С.13-15 (вкладка).
Зяткіна, І. Україна в писанках: традиційне мистецтво наших емігрантів / І. Зяткіна. - С.16-20 (вкладка).
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
19.

   Газета

Літературна Україна : газета письменників України. - Київ : Спілка письменників України, 1927 - . - Выходит еженедельно
2009г. N 14 (9 Квітень)
Зміст:
Зорівчак, Р. Похилилася в смутку калина...: пам'яті класика українського перекладознавства Віктора Коптілова / Р. Зорівчак, О. Чередниченко. - С.1,8.
Новиков, А. Наша культура - з молотка або Хто врятує Затишок - хутір Марка Кропивницького? / А. Новиков. - С.3.
Бровченко, В. Присвяти: поезії / В. Бровченко. - С.4.
Коляновський, А. ...І з калини навесні: поезії / А. Коляновський. - С.4.
Ільченко, О. Інше життя: поезії / О. Ільченко. - С.4.
Астаф'єв, О. З нових поезій / О. Астаф'єв. - С.4.
Воля, О. Новели про голодовку / О. Воля. - С.5.
Перебийніс, П. Космічний рябосвіт поета з Коломиї Василя Рябого / П. Перебийніс. - С.6.
Зінкевич, О. Розгром молодої літератури в Україні / О. Зінкевич. - С.7.
Соловей, О. Криве дзеркало [української літератури]: деякі міркування про роман Юрія Андруховича "Дванадцять обручів" / О. Соловей. - С.7.
Карпенко, В. Акровірш Миколи Вінграновського / В. Карпенко. - С.8.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
20.

   Журнал

Історія в школах України [Текст] : Науково-методичний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит раз в два месяца
2009г. N 6
Зміст:
Власов, В. Роль підручника у формуванні вмінь працювати з історичним джерелом / В. Власов. - С.3-9.
Український підручник: міркування методистів та вчителів (матеріали "круглого столу"). - С.16-24.
Комаров, Ю. Підручник: яким йому бути? / Ю. Комаров. - С.25-28.
Приходько, А. Методичний компонент у структурі підручника історії (на прикладі підручників з історії України для 8 класу) / А. Приходько. - С.28-33.
Малієнко, Ю. Роль підручника у розвитку дослідницьких умінь учнів у контексті профілізації старшої школи / Ю. Малієнко. - С.33-36.
Ремех, Т. Від казки до судової справи...(про новий підручник "Правознавство. Практичний курс") / Т. Ремех. - С.36-39.
Журба, О. Яким критеріям має відповідати сучасний підручник з етики / О. Журба. - С.40-42.
Дудка, В. Електронний підручник: становлення феномену та проблема типологізації понять / В. Дудка, Л. Дудка. - С.43-46.
Мицик, Ю. Київський "Синопсис" як підручник з історії Русі-України / Ю. Мицик. - С.47-48.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей