Поисковый запрос: (<.>K=ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД<.>) |
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10 |
>1. |
Дрожжина, Т. В. Освітня система Німеччини: традиції і трансформації [Текст] / Т. В. Дрожжина> // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2009. - N 35. - С. 2-6.
ББК 74.04(4НІМ)
Рубрики: Освіта--Німеччина
Кл.слова (ненормированные): освітня система -- система освіти -- освіта дорослих -- зарубіжний досвід Аннотация: Автор знайомить читача з деякими аспектами освітньої системи Німеччини. Окрема увага приділена освіті дорослих і нормативному забезпеченню освітнього процесу.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Полонский, Р. А. Заметки об американском образовании [Текст] / Р. А. Полонский> // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2009. - N 35. - С. 15-30.
ББК 74.03(7США)
Рубрики: Освіта--США
Кл.слова (ненормированные): освіта -- зарубіжний досвід
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Боркач, Євгеній Ілліч. Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Євгеній Боркач> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 106-111. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.584(4Уго)
Рубрики: Вища педагогічна освіта--Угорщина
Угорщина--педагогічна освіта--вища освіта--проблеми Кл.слова (ненормированные): реформування освіти -- вища освіта -- Болонський процес -- педагогічна освіта -- зарубіжний досвід -- підготовка вчителів -- ступенева підготовка Аннотация: У статті аналізуються особливості ступеневої підготовки вчителів в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: зменшення інтересу студентів до професії вчителя, незбалансованість підготовки за двома спеціальностями, зниження якості підготовки. Вихід із ситуації, що склалася, угорські фахівці вбачають у поверненні до інтегрованої системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до Болонського перетворення вищої освіти країни.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Чорнойван, Ганна Петрівна. Суспільні запити й можливості освітньо-наукового комплексу в сучасних Росії та Україні / Ганна Чорнойван> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 79-85. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.484к2(4укр)
+ 74.484к2(4рос)
Рубрики: Випускники ВНЗ--працевлаштування--мобільність--соціологічні дослідження,
Наукові кадри--підготовка--працевлаштування--соціологічні дослідження,
Вищі навчальні заклади--взаємодія--бізнес-структури,
Вища освіта--працевлаштування випускників
Кл.слова (ненормированные): вища освіта -- якість освіти -- висококваліфікований фахівець -- професійні компетенції -- кадрова політика -- бізнес -- промисловість -- економіка -- молодь -- випускники ВНЗ -- ринок праці -- працевлаштування -- соціологічні дослідження -- заробітна плата -- вчені -- науковці -- викладачі -- професія науковця -- кар'єра науковця -- умови праці -- житлові умови -- матеріальне становище -- соціальний статус -- підготовка наукових кадрів -- фінансування науки -- взаємодія ВНЗ і бізнесу -- зарубіжний досвід Аннотация: У статті розглянуто проблему розв'язання суперечності між запитами роботодавців та можливостями випускників вищих навчальних закладів і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації у сучасних умовах інноваційної економіки й технологічних трансформацій. Проаналізовано соціологічні дослідження, здійснені у молодіжному середовищі, щодо питань працевлаштування та оплати праці.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 109-115 : табл. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.484к2(4рос)
Рубрики: Концепції сучасного природознавства--викладання--досвід--Росія
Кл.слова (ненормированные): сталий розвиток -- Концепції сучасного природознавства -- філософські дисципліни -- новий світогляд -- нанонауки -- піконауки -- фемтонауки -- нанотехнології -- ноотехнології -- досвід викладання -- зарубіжний досвід Аннотация: З урахуванням зарубіжного і національного досвіду можна стверджувати, що прогрес в економіці і сподівання на перехід людства до сталого розвитку можливі тільки на основі залучення людських і фінансових ресурсів до природобезпечних технологій, нано-, піко- і фемтонаук з одночасним формуванням нового світогляду молоді. Серед засобів успішного формування такого світогляду студентів - нова філософська дисципліна "Концепції сучасного природознавства", яка широко використовується у Росії і має перспективи в Україні.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Люшин, М. О. Адаптація зарубіжного досвіду в системі загальної середньої освіти регіону [Текст] / М. О. Люшин> // Управління школою : Науково - методичний журнал. - 2013. - N 4/6. - С. 2-10. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.04(0)ж
Рубрики: Освіта--міжнародне співробітництво--Україна--Рівненська обл.
Кл.слова (ненормированные): педагогічне об'єднання -- МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО -- ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД -- європейька освіта Аннотация: У статті розглянуто інноваційні аспекти розвитку міжнародної співпраці в системі загальної середньої освіти регіону, роль у цьому процесі партнер-клубу "Європейська освіта" Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. |
Філіпова, Вікторія. Зарубіжний досвід державно-громадського управління освітою [Текст] / В. Філіпова> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 144-149. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.04
Рубрики: Управління освітою--державно-громадське
Кл.слова (ненормированные): державно-громадське управління освітою -- зарубіжний досвід Аннотация: У статті подається стислий опис досвіду державно-громадського управління освітою в окремих зарубіжних країнах та механізму його практичної реалізації. Виявлено загальні тенденції і різноманітність шляхів, якими ці держави йдуть до сучасної громадянської школи.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8. |
Шелюк, Людмила. Світовий досвід демократизації освітньої політики [Текст] / Л. Шелюк> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2014. - N 4. - С. 71-76
ББК 74.04
Рубрики: Організація освіти--демократизація освітньої політики
Кл.слова (ненормированные): ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА -- зарубіжний досвід
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9. |
Жижко, Олена. Професійна освіта у Мексиці: загальні аспекти [Текст] / О. Жижко> // Проф.-техн. освіта : наук.-метод. журн. - 2015. - № 1. - С. 59-61 : табл. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.4(7Мек)
Рубрики: Професійна освіта--система професійної освіти--Мексика
Кл.слова (ненормированные): зарубіжний досвід -- професійно-технічна освіта -- науково-педагогічний аналіз -- професійна освіта -- професійна освіта Мексики Аннотация: Автор статті надає відомості щодо професійної освіти у Мексиці. Зазначено, що професійна освіта Мексики охоплює дві системи підготовки: спеціалізовану професійну підготовку для підприємств, що безпосередньо беруть участь у виробництві та підготовку фахівців масових професій для суміжних галузей національної економіки.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10. |
Коноваленко, Ю. В. Розширення педагогічного медіапростору структурами масової комунікації як альтернативна відповідь освітянської галузі на виклики часу в другому десятилітті ХХІ ст. [Текст] / Ю. В. Коноваленко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2015. - N 3. - С. 37-43. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.044.4
+ 76р
+ 74.026.843
+ 74.489
Рубрики: медіапростір--педагогічний--масові комунікації,
Засоби масової комунікації--педагогічна освіта,
Вища педагогічна освіта--медіапростір--професійна інформація
Кл.слова (ненормированные): освітянська періодика -- зарубіжний досвід -- медіапростір -- Вікіпедія -- онлайн-курси -- професійна інформація -- масова комунікація Аннотация: Висвітлено і проаналізовано зміни в освітянському інформаційному просторі, що виникли з появою новітніх носіїв інформації, які стали не лише знаряддям інформування, а й засобами навчання студента і залучення його до творчої професійної діяльності. Окреслено можливості Вікпедії та онлайн-курсів як можливих інноваційних різновидів педагогічних ЗМІ.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|