Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (1)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=гуманний<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


    Ладивір, Світлана.
    Супровід розвитку дитини на засадах гуманного підходу [Текст] / С. Ладивір // Практичний психолог: дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - N 8. - С. 17-22
ББК 74.100.264 + 74.002

Рубрики: Гуманістичне виховання--дошкільники,  Особистісно орієнтоване виховання--дошкільники,  Психологія--дошкільний вік--гуманне виховання
Кл.слова (ненормированные):
гуманний підхід щодо розвитку -- особистісно зорієнтований виховний процес -- особистісний потенціал дитини
Аннотация: Потреба змінити навчально-дисциплінарну модель взаємодії дорослого з дитиною на гуманно спрямовану задекларованай проголошена багато разів. Проте реалізувати такий період можливо лише в разі особливої педагогічної майстерності дорослих, спрямованої на розкриття специфіки індивідуального особистісного розвитку дитини.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Ладивір, Світлана.
    Супровід розвитку першокласника на засадах гуманного підходу [Текст] / С. Ладивір // Практичний психолог: школа : щомісячний спеціалізований журнал. - 2013. - N 9. - С. 6-12
ББК 88.621.4

Рубрики: Шкільний психолог--робота--учні--молодші,  Психологічний супровід--першокласники--гуманний підхід,  Спілкування--педагогічне--учні--вчителі
Кл.слова (ненормированные):
гуманний підхід -- розвиток дитини -- особистісно зорієнтоване виховання -- особистісний потенціал дитини
Аннотация: Потреба змінити навчально-дисциплінарну модель взаємодії дорослого з дитиною на гуманно спрямовану задекларована й проголошена багато разів. Проте реалізувати такий перехід можливо лише в разі особливої майстерності дорослих, орієнтованої на розкриття специфіки індивідуального особистісного розвитку дитини.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Васянович, Г. П.
    Гуманістичний вимір формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування [Текст] / Г. П. Васянович // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2015. - N 1. - С. 32-37. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.460

Рубрики: Професійно-технічна освіта--сфера побуту--професійні якості,  Гуманістичний підхід--професійні якості--кваліфіковані робітники
Кл.слова (ненормированные):
гуманізм -- гуманний -- гуманістичний вимір -- об'єктивні чинники -- суб'єктивні чинники -- педагог -- учень
Аннотация: Проаналізовано проблеми формування професійно важливих якостей у майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування. При цьому акцентовано на гуманістичних цінностях процесу професійного й особистісного становлення майбутнього фахівця окресленого профілю. Розв'язати надскладне питання формування професійно важливих якостей особистості автор пропонує у взаємодії об'єктивних і суб'єктивних чинників, які гуманізують культурно-освітнє, професійне, інформаційне середовище ПТНЗ, а також сприяють формуванню гуманістичного мислення, світогляду, діяльності та відносин в учнівському і педагогічному колективах.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей