Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=поетична творчість<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

   Журнал

Український педагогічний журнал . - Київ : Інститут педагогіки НАПН України, 2015 - . - Выходит ежемесячно
2015г. N 1
Зміст:
Кремень, В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.8-15
Топузов, О. М. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів / О. М. Топузов. - С.16-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: європейська інтеграція, європейське освітнє середовище, загальна середня освіта
Тран, Дук Туан. Conception of textbook reorientation and modernisation in Vietnam after 2015 / Д. Т. Тран. - С.28-35. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: переорієнтація підручника, освіта В'єтнаму
Локшина, О. І. Порівняльна педагогіка в Україні у вимірі розвитку світової компаративістики / О. І. Локшина. - С.36-46
 л.слова: порівняльна педагогіка, педагогічна компаративістика, періодизація розвитку
Бібік, Н. М. Переваги і ризики запровадження компетентнісного підходу в шкільній освіті / Н. М. Бібік. - С.47-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: компетентність, компетенції, якість шкільної освіти
Бондар, В. І. Методологія та філософія наукового пізнання: подібність, відмінність, взаємозбагачення / В. І. Бондар. - С.59-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: методологія, наукова філософія, формальна логіка
Арцишевський, Р. А. Методологічні засади гуманістичної педагогіки / Р. А. Арцишевський. - С.69-76. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: гуманістична педагогіка, здібності, самовдосконалення
Мальований, Ю. І. Концептуальні підходи до формування зовнішньої структури змісту профільного навчання / Ю. І. Мальований. - С.77-84. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: профільне навчання, базові предмети, профільні предмети
Савченко, О. Я. Діагностика і дидактичні умови формування у молодших школярів мотивації уміння вчитися / О. Я. Савченко. - С.85-97. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: молодші школярі, уміння вчитися, полімотивованість учіння
Величко, Л. П. Дидактичний потенціал предметного тезауруса учня / Л. П. Величко. - С.99-106. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: тезаурус учня, дидактичні функції, навчання хімії
Голуб, Н. Б. Концептуальні засади сучасної методики навчання української мови в загальноосвітній школі / Н. Б. Голуб. - С.107-118. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: особистісно орієнтоване навчання, діяльнісний підхід, компетентнісний підхід
Гупан, Н. М. Деякі суперечності змісту шкільного навчального курсу "Історія України" (7-й клас) / Н. М. Гупан. - С.119-125. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: шкільні підручники, суперечності змісту, історичні явища
Цимбаралу, А. Д. Modelling the educative process of the junior schoolchildren: a didactic aspect / А. Д. Цимбаралу. - С.126-136
 л.слова: педагогічне моделювання, освітній простір
Мацько, Л. І. Українська мовна особистість Тараса Шевченка як чинник компетентнісно орієнтованої професійної підготовки філологів / Л. І. Мацько. - С.137-149. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: концептуально-стилістичний аналіз, дискурсний аналіз, поетична творчість
Гуржій, А. М. The peculiarities of fonning the content jf training manual on information technologies for the future teachers of arts & humanities / А. М. Гуржій, Л. А. Карташова, В. В. Лапінський. - С.150-162. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: інформаційні технології, навчальний посібник, система навчання
Ільченко, В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як необхідна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.163-170. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: компетентність, компетентнісна модель освітньої галузі, інтеграція
Пометун, О. І. Педагогічні засади освіти для сталого розвитку в українській школі / О. І. Пометун. - С.171-182
 л.слова: освіта для сталого розвитку
Смагін, І. І. Особистісно орієнтоване і суб'єктивно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі / І. І. Смагін. - С.183-191. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: особистісно орієнтоване навчання, суб'єктоорієнтоване навчання
Спірін, О. М. Досвід впровадження електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук України / О. М. Спірін, С. М. Іванова. - С.192-205. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: наукова електронна бібліотека, інформаційно-комунікативна підтримка наукової діяльності, наукова продукція
Курій, С. В. Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : бібліографічне дослідження / С. В. Курій. - С.206-214
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


    Моляко, В. А.
    Творческое поэтическое мировосприятие [Текст] / В. А. Моляко // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2009. - N 6. - С. 3-9.
ББК 88.53 + 83.3(5Туц)

Рубрики: Соціальна психологія--комунікативність,  Поетична психологія,  Сприйняття--поетичне,  Літературна критика--турецька--персоналії, ХХ ст.
Кл.слова (ненормированные):
поет -- поезія -- поетична творчість -- поетичний образ -- творче сприйняття поета -- ідентичність перекладу
Доп.точки доступа
Велі, Орхан \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Волочай, М.
    Педагогічний потенціал творів Марійки Підгірянки [Текст] / М. Волочай, Л. Зімакова // Імідж сучасного педагога : науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2010. - N 6/7. - С. 83-87.
ББК 74.1

Рубрики: Дошкільна педагогіка
Кл.слова (ненормированные):
поетична творчість -- педагогічний потенціал -- педагогіка віршів -- віршова педагогіка
Доп.точки доступа
Зімакова, Л.
Підгірянка, М. \о ней\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Старжинская, Н. С.
    Поэтика как средство освоения культуры детьми дошкольного возраста [Текст] / Н. С. Старжинская, А. Л. Давидович // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2011. - N 3. - С. 32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.102.121

Рубрики: Розвиток мовлення--дошкільний вік
Кл.слова (ненормированные):
поетична творчість
Доп.точки доступа
Давидович, А. Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Чернышова, Н. И.
    Развитие детской одаренности в области поэтического творчества [Текст] / Н. И. Чернышова // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2013. - N 1. - С. 147-154
ББК 74.268.1Рос,0

Рубрики: Навчання грамоти--викладання--обдаровані діти,  Обдаровані діти--творчість--поетична
Кл.слова (ненормированные):
поетична творчість

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Мацько, Л. І.
    Українська мовна особистість Тараса Шевченка як чинник компетентнісно орієнтованої професійної підготовки філологів [Текст] / Л. І. Мацько // Український педагогічний журнал. - 2015. - N 1. - С. 137-149. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
ББК 83.3(4Укр)р30 + 74.489.85

Рубрики: Вища педагогічна освіта--вчитель української літератури,  Українська література--викладання--вища педагогічна освіта,  Компетентнісно орієнтоване навчання--українська література
Кл.слова (ненормированные):
концептуально-стилістичний аналіз -- дискурсний аналіз -- поетична творчість -- українськомовна компетентність
Аннотация: Розглядається проблема концептуально-стилістичного аналізу поетичної творчості Тараса Шевченка як елітарної сильної української мовної особистості, що може бути використаний у педагогічному процесі формування в учнів і студентів україномовної компетентності.
Доп.точки доступа
Шевченко, Т.Г. \о нем\
Мацька, Любов Іванівна (дійсний член НАПН України, доктор філологічних наук, професор, заслужений працівник освіти України, відмінник народної освіти) \о ней\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей