Поисковый запрос: (<.>K=різновікові групи<.>) |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8 |
>1. |
Едакова, И. Разновозрастные группы [Текст] : из опыта организации / И. Едакова, В. Колпакова> // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2010. - N 6. - С. 88-92.
ББК 74.104.1
Рубрики: Управління дошкільним закладом,
Дошкільний навчальний заклад--різновікові групи
Кл.слова (ненормированные): різновікові групи
Доп.точки доступа Колпакова, В.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Мальцева, Тетяна. Організація спілкування молодших школярів у різновіковій групі продовженого дня [Текст] / Т. Мальцева> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 40-41
. - ISSN 0131-5358 ББК 74.200.61
Рубрики: Групи продовженого дня--спілкування
Кл.слова (ненормированные): спілкування дітей -- різновікові групи -- гігієнічні умови спілкування -- педагогічні умови спілкування -- фізкультурно-оздоровча робота
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Демченко, О. Фізичне виховання в різновіковій групі [Текст] / О. Демченко> // Дошкільне виховання : Науково-педагогічний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 3. - С. 14-15
. - ISSN 0321-1401 ББК 74.100.55
Рубрики: Фізичне виховання--дошкільне--різновікові группі
Кл.слова (ненормированные): різновікові групи
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Шавровська, В. Белль-Ланкастерська система актуальна й сьогодні [Текст] / В. Шавровська, Н. Шавровська> // Дошкільне виховання : Науково-педагогічний журнал для педагогів і батьків. - 2012. - N 5. - С. 24-27
. - ISSN 0321-1401 ББК 74.104.1
Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--різновікові групи,
Діти-монітори
Кл.слова (ненормированные): різновікові групи -- Бель-Ланкастерська система
Доп.точки доступа Шавровська, Н.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Лютова, В. Л. Організація самопідготовки вихованців різновікової групи продовженого дня [Текст] / В. Л. Лютова> // Вихователю ГПД. Усе для роботи. - 2012. - N 8. - С. 9-15
ББК 74.200.61
Рубрики: Групи продовженого дня--самопідготовка--різновікові групи
Кл.слова (ненормированные): РІЗНОВІКОВІ ГРУПИ
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Кужель, Н. І. Проектне навчання у різновікових дошкільних групах [Текст] / Н. І. Кужель> // Дошкільний навчальний заклад : Практичний журнал вихователя. - 2012. - N 8. - С. 13-17
ББК 74.102
Рубрики: Проектне навчання--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормированные): різновікові групи
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. |
Ведревская, Т. Гармония и творчество [Текст] : развитие детей в разновозрастной группе детского сада / Т. Ведревская> // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2013. - N 5. - С. 81-82
. - ISSN 0012-561X ББК 74.100.544
Рубрики: Естетичне виховання--дошкільне
Кл.слова (ненормированные): різновікові групи -- художня творчість
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8. | 88.413-99 М 48
Мельник, Н. І. Соціалізація дітей дошкільного віку на засадах групової взаємодії у різновікових групах [Текст] / Н. І. Мельник> // Освіта та розвиток обдарованої особистості : щомісячний науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 17-20. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.413-99
Рубрики: Соціалізація--дошкільник--різновікові групи,
Психологія--дошкільний вік--соціалізація--групова взаємодія,
Обдаровані діти--дошкільники--різновікові групи
Кл.слова (ненормированные): соціалізація -- обдаровані дошкільники -- різновікові групи -- навчальний процес -- групова взаємодія -- фахівці дошкільної освіти Аннотация: Статья посвящена проблеме качественных и эффективных условий оптимальной социализации одаренных детей дошкольного возраста в контексте группового взаимодействия разновозрастных групп. Кратко проанализированы общие принципы социализации детей дошкольного возраста, определены особенности социализации одаренных детей и создания оптимальных условий для социализации таких детей в разновозрастных группах, которые предполагают использование группового взаимодействия. Определены позитивные и негативные аспекты такого процесса. Предложены методические рекомендации для воспитателей, работающих в разновозрастных группах с разными категориями детей.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|