Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (8)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Тарасюк, А.$<.>)
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.
74.10
Д 49


   
    Дитина замовляє розвиток. Весняні педагогічні читання : збірник наукових праць. Вип. 1 / Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. Інститут педагогічної освіти. Кафедра педагогіки початкової освіти ; ред. С. І. Якименко. - Миколаїв : МНУ ім. В.О. Сухомлинського, 2012. - 88 с. - 15.00 р.
    Содержание:
Palfi, Sandor. Правове виховання дошкільників у навчально-виховному процесі ВНЗ / Sandor Palfi. - С .5-6
Kshytof, Juszak. Розвиток логічного мислення дошкільнят у навчально-виховному процесі ДНЗ / Juszak Kshytof. - С .6-7
Коробков, Ю. Д. Роль игры в процессе развития дошкольников / Ю. Д. Коробков. - С .7-9
Іванцова, Наталя Борисівна. Система виховної роботи з обдарованими та здібними дітьми / Н. Б. Іванцова. - С .10-13
Ящук, Інна Петрівна. Полікультурне виховання у формуванні полікультурності особистості студентів / І. П. Ящук. - С .13-16
Нор, Катерина Федорівна. Гуманна взаємодія вчителя з учнями / К. Ф. Нор. - С .16-19
Олійник, Лія Миколаївна. Прийоми формування духовності та моральності дитини під час виховних заходів у школі / Л. М. Олійник. - С .19-22
Калініна, Л. А. Особливості театрально-сценічної діяльності дітей старшого дошкільного віку і молодшіх школярів / Л. А. Калініна. - С .22-25
Сокуренко, Олена Олексіївна. Дослідницька діяльність молодших школярів як форма організації проблемного навчання / О. О. Сокуренко. - С .26-29
Желан, А. В. Розвиток індивідуальності кожної дитини на основі формування її особистісної культури / А. В. Желан, А. М. Кривчук. - С .30-31
Казанжи, Ірина Володимирівна. Фомування творчої особистості майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу / І. В. Казанжи, Ю. С. Галаєва. - С .32-35
Якименко, С. І. Гуманна педагогіка Ш. Амонашвілі - вектор освіти XXI ст. / С. І. Якименко, Ю. А. Біляєва. - С .35-37
Бреславська, Ганна Богданівна. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до інноваційної діяльності / Г. Б. Бреславська, О. В. Кучеренко. - С .37-39
Драган, А. О. Методи виховної роботи в хореографічному колективі та їх вплив на підвищення активності дітей / А. О. Драган. - С .39-44
Касьяненко, Т. М. Формування світогляду дитини молодшого шкільного віку в навчально-виховному процесі / Т. М. Касьяненко. - С .44-48
Лавренчук, Ю. М. Роль історичної епохи у розвитку педагогічних поглядів М.І. Пирогова / Ю. М. Лавренчук. - С .48-52
Лосенко, Н. Я. Необхідність формування економічної компетентності у студентів для розвитку особистості / Н. Я. Лосенко. - С .53-56
Оксеньчук, Н. В. Здоров'язберігаюче позакласне освітнє середовище як умова формування творчої, саморозвиненої особистості учня / Н. В. Оксеньчук. - С .56-59
Пахомова, Тетяна Миколаївна. Фомування освітньо-виховного простору дошкільного навчального закладу / Т. М. Пахомова, А. О. Безгубенко. - С .59-62
Сироєжко, О. В. Музично-естетичне виховання підлітків в контексті розвитку національних цінностей / О. В. Сироєжко. - С .63-65
Тарасюк, А. М. Гармонійний розвиток особистості засобами хореографічного мистецтва / А. М. Тарасюк. - С .65-68
З досвіду роботи практиків
Романюк, І. А. Важливі аспекти в організації освітньої роботи музичного керівника з дітьми / І. А. Романюк. - С .70-75
Дячук, В. І. Безперервність і наступність початкової школи з дитячим садом / В. І. Дячук. - С .75-78
Галян, Л. П. Інтегрована особистісно-орієнтована технологія як засіб формування у дитини цілісної картини світу / Л. П. Галян. - С .79-82
Янковська, Т. І. / Т. І. Янковська. - С .82-85
ББК 74.10 + 74.202.43

Рубрики: Розвиток дитини,  Діти--виховання
Аннотация: У збірнику висвітлюються актуальні питання педагогічних та психологічних наук.Опубліковані матервали можуть бути корисними для науковців, педагогів практиків, практичних психологів, викладачів та студентів вищих навчальних закладів.
Доп.точки доступа
Якименко, С.І. \ред.\
Амонашвілі, Ш.
Пирогов, М.І.
Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. Інститут педагогічної освіти. Кафедра педагогіки початкової освіти


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В.О. Сухомлинського : збірник наукових праць. Вип.1.40 (92). Педагогічна освіта: історія, технології, педагогічна майстерність, професіоналізм / ред.: В. Д. Будак , О. М. Пєхота. - Миколаїв : МНУ ім. В.О. Сухомлинського, 2013. - 222 с. - (Педагогічні науки). - 40.00 р.
    Содержание:
Педагогічна освіта у контексті соціально-культурних трансформацій
Ничкало Н. Г. Особливості обґрунтування концепцій сучасних науково-педагогічних досліджень / Н. Г. Ничкало. - С .6
Будак, В. Д. Якість педагогічної освіти - умова сталого інноваційного розвитку держави / В. Д. Будак. - С .17
Соколова, И. И. Проблемное поле развития педагогического образования: компаративный аспект / И. И. Соколова. - С .22
Пєхота О. М. Технології педагогічної освіти: мета, зміст, особливості застосування у сучасних умовах / О. М. Пєхота. - С .26
Даутова, О. Б. Культуротворческая школа как среда развития образа Я молодого педагога / О. Б. Даутова. - С .32
Мелехин, В. А. Система условий профессиональной деятельности педагогов в учебных заведениях / В. А. Мелехин. - С .38
Панасюк, В. П. Качество как одно из приоритетных направлений модернизации педагогического образования в странах СНГ / В. П. Панасюк. - С .42
Отич О. М. Педагогічна сутність індивідуальності / О. М. Отич. - С .47
Лук'янова, Л. Б. Особливості мотивації навчання дорослої людини / Л. Б. Лук'янова. - С .52
Педагогічний професіоналізм як фактор розвитку сучасної неперервної освіти
Шерман, М. І. Шляхи вирішення проблеми застосування систем електронного документообігу державними службовцями / М. І. Шерман. - С .56
Жижко, О. Сучасні науково-андрагогічні проблеми професійної освіти маргіналів у Мексиці й Венесуелі / О. Жижко. - С .60
Михайленко, Л. А. Підготовка сімейних лікарів в університетах США: розвиток професіоналізму / Л. А. Михайленко. - С .64
Пазюра, Н. В. Інтерактивні педагогічні технології у професійній підготовці персоналу компаній Японії / Н. В. Пазюра. - С .68
Терещенко, А. О. Формування культури педагогічної праці майбутніх учителів початкових класів - актуальна проблема педагогічної науки і практики / А. О. Терещенко. - С .72
Мочача, Ю. М. Підготовка вчителя до впровадження принципів роздільного виховання (на матеріалах підручників з педагогіки 1895-1917 р.р.) / Ю. М. Мочача. - С .75
Кайдановська, О. О. Модернізація образотворчої підготовки в архітектурній освіті / О. О. Кайдановська. - С .79
Педагогічна технологія як психолого-педагогічна проблема
Шахірєва, Н. В. Освітнє середовище ВНЗ у формуванні професійно-особистісної позиції майбутнього викладача: технологічний підхід / Н. В. Шахірєва. - С .84
Середа, І. В. Суб'єктно орієнтовані педагогічні технології у підготовці майбутнього вчителя / І. В. Середа. - С .88
Прасол, Н. О. Модель індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах кредитно-трансферної системи навчання / Н. О. Прасол. - С .92
Задоя, Є. С. Групова навчальна діяльність як спосіб підвищення ефективності професійної підготовки вчителя / Є. С. Задоя. - С .95
Тарасова, С. М. Технологія викладання біологічних дисциплін у ВНЗ / С. М. Тарасова. - С .99
Адаменко, О. О. Використання технології персоніфікованого підходу у дослідженні педагогічних персоналій МНУ імені В.О. Сухомлинського / О. О. Адаменко. - С .102
Тимченко, А. А. Технологічний підхід до проведення педагогічної практики студентів / А. А. Тимченко. - С .107
Манькусь, І. В. Технології навчання фізики: інваріанти навчальної діяльності / І. В. Манькусь. - С .109
Кириченко, С. В. Стратегії підтримки обдарованих дітей в Австралійському Союзі / С. В. Кириченко. - С .113
Особов, І. П. Ментальні карти в тренінгу з формування креативності студентів гуманітарних спеціальностей / І. П. Особов. - С .117
Тішечкіна, К. В. Використання методу портфоліо на заняттях іноземної мови / К. В. Тішечкіна. - С .121
Селятенко, О. В. Підготовка майбутніх медичних сестер до самоосвітньої діяльності як педагогічна проблема / О. В. Селятенко. - С .125
Чернікова, В. О. Формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки спеціалістів морських ВНЗ / В. О. Чернікова. - С .129
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до запровадження освітніх технологій
Аніщенко, О. В. Формування ґендерної культури майбутнього вчителя як напрям діяльності ґендерних центрів ВНЗ / О. В. Аніщенко. - С .132
Горбунова, Н. В. Проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів ДНЗ очима роботодавців / Н. В. Горбунова. - С .137
Якименко, С. І. Формування естетичної складової світогляду молодших школярів в інтегрованому природному довкіллі / С. І. Якименко. - С .140
Паршук, С. М. Ціннісні якості майбутніх учителів початкових класів / С. М. Паршук. - С .144
Пішун, С. Г. Педагогічний ресурс формування та функціонування субкультури учнівської молоді в сегменті дозвіллєвої діяльності / С. Г. Пішун. - С .148
Казанжи, І. В. Підготовка майбутніх учителів до гуманізації виховного простору початкової школи / І. В. Казанжи. - С .154
Лосенко, Н. Я. Організація самостійної роботи студентів як засіб підвищення економічної компетентності / Н. Я. Лосенко. - С .157
Потапенко, О. Б. Проблема виховання моральної особистості у філософсько-педагогічній спадщині професорів Києво-Могилянської академії / О. Б. Потапенко. - С .159
Авраменко, К. Б. Розвиток інноваційних технологій у педагогічних навчальних закладах України (1957-1970 р.р.) / К. Б. Авраменко. - С .163
Рехтета, Л. О. Активізація творчої діяльності учнів початкових класів на уроках математики / Л. О. Рехтета. - С .167
Січко, І. О. Конструкції формування природознавчого світогляду в умовах сучасного освітнього середовища / І. О. Січко. - С .171
Марущак, В. С. Про деякі особливості виховання позитивного ставлення до праці у молодших школярів як засобу підвищення рівня їх знань / В. С. Марущак. - С .175
Лагошняк, Г. Н. Технологии формирования культуры речи современного педагога / Г. Н. Лагошняк. - С .179
Білявська, Т. М. До питання вивчення фразеологічного матеріалу в початковій школі: проблеми та перспективи роботи / Т. М. Білявська. - С .181
Зубенко, Т. В. Підготовка майбутнього вчителя до інтегрування навчальної діяльності учнів початкової школи / Т. В. Зубенко. - С .185
Тарасюк, А. М. Методичні рекомендації та основні вимоги до ведення документації керівників гуртків хореографії / А. М. Тарасюк. - С .188
Технології художньо-педагогічної комунікації в мистецькій освіті у ВНЗ
П'ятницька-Познякова, І. С. Художньо-педагогічна комунікація: технологічний дискурс / І. С. П'ятницька-Познякова. - С .191
Федоришин, В. І. Діагностика акмеологічного розвитку студентів у процесі колективного музикування / В. І. Федоришин. - С .196
Бєдакова, С. В. Музичне виконавство як художньо-творча діяльність / С. В. Бєдакова. - С .201
Свірідовська, Л. М. Інтерпретація музичного тексту як засіб художньо-творчого розвитку особистості виконавця / Л. М. Свірідовська. - С .205
Щербак, І. В. Технологічний аспект розкриття художнього образу музичного твору баяністом / І. В. Щербак. - С .209
Шевченко, Ю. А. Організація художньо-творчої діяльності музично-інструментальних колективів майбутніми вчителями музики / Ю. А. Шевченко. - С .214
ББК 74

Рубрики: Педагогічна освіта--науковий збірник,  Вища освіта--педагогічна
Аннотация: У випуску вміщено статті з наукового напряму: "Педагогічна освіта: історія, технологі, педагогічна майстерність, професіоналізм".
Доп.точки доступа
Будак, В.Д. \ред.\
Пєхота, Олена Миколаївна (1954) \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Гуманітарні науки [Текст] : Науково-практичний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 2000 - . - Выходит дважды в год
2008г. N 2
Зміст:
Дячок, О. О. Сучасна вітчизняна історіографія польских впливів на українське літописання XVII - XVIII ст. / О. О. Дячок. - С.5-9. - Библиогр. в конце ст.
Бортник, Л. А. Традиційна побутова культура в контексті українсько-польських відносин у ХІХ ст. / Л. А. Бортник. - С.12-17. - Библиогр. в конце ст.
Потапенко, М. В. Українсько-польські відносини у 1917 - на початку 1918 років / М. В. Потапенко. - С.18-21.
Лейберов, О. О. Військові частини армії УНР у складі польських збройних сил напередодні радянсько-польської війни 1920-1921 років / О. О. Лейберов. - С.22-27. - Библиогр. в конце ст.
Молчанов, Г. Ф. Діалог культур крізь призму романів Павла Загребельного "Я Богдан" та Генріка Сенкевича "Хрестоносці" / Г. Ф. Молчанов. - С.35-38.
Кравченко, О. О. Українсько-польські взаємовідносини в перцепції Пантелеймона Куліша / О. О. Кравченко. - С.39-44. - Библиогр.: с. 44-45.
Разбегалова, Т. П. Феноменологическая концепция литературного творчества Романа Ингардена и Станислава Лема: к поискам культурно-эстетического универсализма / Т. П. Разбегалова. - С.46-51.
Топка, Р. В. Контент-аналіз як метод моніторингу висвітлення українсько-польських відносин засобами масової інформації / Р. В. Топка. - С.71-76. - Библиогр. в конце ст.
Самойленко, О. Г. Варшавський університет і Ніжинський історико-філологічний інститут: до проблеми наукових зв'язків останньої чверті ХІХ - початку ХХ ст. / О. Г. Самойленко. - С.82-88. - Библиогр. в конце ст.
Пукіш, В. С. З історії мікрогрупи україномовних поляків у Анапі / В. С. Пукіш. - С.95-97.
Руда, О. Ю. проблеми модернізації медичної освіти за вимогами Болонського процесу / О. Ю. Руда. - С.106-109.
Земліна, Ю. В. Педагогічний досвід використання несистемних форм навчання як засобу формування професійної готовності майбутніх фахівців готельного господарства / Ю. В. Земліна. - С.110-116.
Швець, В. І. Патріотичне виховання на заняттях та в позааудиторній роботі з історії України / В. І. Швець. - С.117-119.
Хромова, О. И. Необходимость формирования этнокультурной компетентности студентов в условиях поликультурного региона / О. И. Хромова. - С.120-123.
Бутова, В. О. Чому фінські школярі найрозумніші, або Особливості системи освіти Фінляндії / В. О. Бутова. - С.124-131.
Першукова, О. О. Зарубіжний досвід використання ком'ютерних технологій у навчанні іноземних мов / О. О. Першукова. - С.132-138.
Гусев, В. А. Рациональное и иррациональное в постмодернистской литературе: Я. Вишневский, М. Павич, В Пелевин / В. А. Гусев. - С.139-145.
Тарасюк, А. Г. Навчання - як гра, гра - як навчання : з методичної ігротеки вчителя початкових класів / А. Г. Тарасюк. - С.146-148.
Охтіна, А. П. Кожен урок - урок пізнання : "природничі" диктанти 1 2-4-х класах / А. П. Охтіна. - С.149-152.
Сургай, О. Чому і як навчати? : Деякі особливості інноваційних процесів у системі освіти України у 20-х роках ХХ ст. / О. Сургай. - С.153-157.
Ходанич, Л. П. Виховні константи мистецтва: спроба систематизації / Л. П. Ходанич. - С.160-165.
Марченко, Н. П. Микола Дашкевич: на перехресті культур та епох / Н. П. Марченко. - С.172-175.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
   Продолжающееся издание

Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського : збірник наукових праць. Педагогічні науки. - Миколаїв : МНУ ім. В.О. Сухомлинського. - Выходит раз в два месяца
2013г. N 1.40(92)
Зміст:
Ничкало, Н. Г. Особливості обгрунтування концепцій сучасних науково-педагогічних досліджень / Н. Г. Ничкало. - С.6-17
Будак, В. Д. Якість педагогічної освіти - умова сталого інноваційного розвитку держави / В. Д. Будак. - С.17-22
Соколова, И. И. Проблемное поле развития педагогического образования: компаративный аспект / И. И. Соколова. - С.22-26
Пєхота, О. М. Технології педагогічної освіти: мета, зміст, особливості застосування у сучасних умовах / О. М. Пєхота. - С.26-32
Даутова, О. Б. Культуротворческая школа как среда развития образа Я молодого педагога / О. Б. Даутова. - С.32-38
Мелехин, В. А. Система условий профессиональной деятельности педагогов в учебных заведениях / В. А. Мелехин. - С.38-42
Панасюк, В. П. Качество как одно из приоритетных направлений модернизации педагогического образования в странах СНГ / В. П. Панасюк. - С.42-47
Отич, О. М. Педагогічна сутність індивідуальності / О. М. Отич. - С.47-52
Лук'янова, Л. Б. Особливості мотивації навчання дорослої людини / Л. Б. Лук'янова. - С.52-56
Шерман, М. І. Шляхи вирішення проблеми застосування систем електронного документообігу державними службовцями / М. І. Шерман. - С.56-60
Жижко, О. Сучасні науково-андрагогічні проблеми професійної освіти маргиналів у Мексиці й Венесуелі / О. Жижко. - С.60-64
Михайленко, Л. А. Підготовка сімейних лікарів в університетах США: розвиток професіоналізму / Л. А. Михайленко. - С.64-68
Пазюра, Н. В. Інтерактивні педагогічні технології у професійній підготовці персоналу компаній Японії / Н. В. Пазюра. - С.68-72
Терещенко, А. О. Формування культури педагогічної праці майбутніх учителів початкових класів - актуальна проблема педагогічної науки і практики / А. О. Терещенко. - С.72-75
Мачача, Ю. М. Підготовка вчителя до впровадження принципів роздільного виховання (на матеріалах підручників з педагогіки 1895-1917 р.р.) / Ю. М. Мачача. - С.75-79
Кайдановська, О. О. Модернізація образотворчої підготовки в архітектурній освіті / О. О. Кайдановська. - С.79-84
Шахірєва, Н. В. Освітнє середовище ВНЗ у формуванні професійно-особистісної позиції майбутнього викладача: технологічний підхід / Н. В. Шахірєва. - С.84-88
Середа, І. В. Суб'єктно орієнтовані педагогічні технології у підготовці майбутнього вчителя / І. В. Середа. - С.88-92
Прасол, Н. О. Модель індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в умовах кредитно-трансферної системи навчання / Н. О. Прасол. - С.92-95
Задоя, Є. С. Групова навчальна діяльність як спосіб підвищення ефективності професійної підготовки вчителя / Є. С. Задоя. - С.95-99
Тарасова, С. М. Технологія викладання біологічних дисциплін у ВНЗ / С. М. Тарасова. - С.99-102
Адаменко, О. О. Використання технології персоніфікованого підходу у дослідженні педагогічних персоналій МНУ ім. В.О. Сухомлинського / О. О. Адаменко. - С.102-107
Тимченко, А. А. / А. А. Тимченко. - С.107-109
Манькусь, І. В. Технології навчання фізики: інваріанти навчальної діяльності / І. В. Манькусь. - С.109-113
Кириченко, С. В. Стратегії підтримки обдарованих дітей в Австралійському Союзі / С. В. Кириченко. - С.113-117
Особов, І. П. Ментальні карти в тренінгу з формування креативності студентів гуманітарних спеціальностей / І. П. Особов. - С.117-121
Тішечкіна, К. В. Використання методу портфоліо на заняттях іноземної мови / К. В. Тішечкіна. - С.121-125
Селятенко, О. В. Підготовка майбутніх медичних сестер до самоосвітньої діяльності як педагогічна проблема / О. В. Селятенко. - С.30.00
Чернікова, В. О. Формування іншомовної компетентності у процесі професійної підготовки спеціалістів морських ВНЗ / В. О. Чернікова. - С.129-132
Аніщенко, О. В. Формування гендерної культури майбутнього вчителя як напрям діяльності гендерних центрів ВНЗ / О. В. Аніщенко. - С.132-137
Горбунова, Н. В. Проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів ДНЗ очима роботодавців / Н. В. Горбунова. - С.137-140
Якименко, С. І. Формування естетичної складової світогляду молодших школярів в інтегрованому природному довкіллі / С. І. Якименко. - С.140-144
Паршук, С. М. Ціннісні якості майбутніх учителів початкових класів / С. М. Паршук. - С.144-148
Пішун, С. Г. Педагогічний ресурс формування та функціонування субкультури учнівської молоді в сегменті дозвіллєвої діяльності / С. Г. Пішун. - С.148-154
Казанжи, І. В. Підготовка майбутніх учителів до гуманізації виховного простору початкової школи / І. В. Казанжи. - С.154-157
Лосенко, Н. Я. Організація самостійної роботи студентів як засіб підвищення економічної компетентності / Н. Я. Лосенко. - С.157-159
Потапенко, О. Б. Проблеми виховання моральної особистості у філософсько-педагогічній спадщині професорів Києво-Могилянської академії / О. Б. Потапенко. - С.159-163
Авраменко, К. Б. Розвиток інноваційних технологій у педагогічних навчальних закладах України (1957-1970 р.р.) / К. Б. Авраменко. - С.163-167
Рехтета, Л. О. Активізація творчої діяльності учнів початкових класів на уроках математики / Л. О. Рехтета. - С.167-171
Січко, І. О. Конструкції формування природознавчого світогляду в умовах сучасного освітнього середовища / І. О. Січко. - С.171-175
Марущак, В. С. Про деякі особливості виховання позитивного ставлення до праці у молодших школярів як засобу підвищення рівня їх знань / В. С. Марущак. - С.175-179
Лагошняк, Г. Н. Технологии формирования культуры речи современного педагога / Г. Н. Лагошняк. - С.179-181
Білявська, Т. М. До питання вивчення фразеологічного матеріалу в початковій школі: проблеми та перспективи роботи / Т. М. Білявська. - С.181-185
Зубенко, Т. В. Підготовка майбутнього вчителя до інтегрування навчальної діяльності учнів початкової школи / Т. В. Зубенко. - С.185-188
Тарасюк, А. М. Методичні рекомендації та основні вимоги до ведення документації керівників гуртків хореографії / А. М. Тарасюк. - С.188-191
П'ятницька-Позднякова, І. С. Художньо-педагогічна комунікація: технологічний дискурс / І. С. П'ятницька-Позднякова. - С.191-196
Федоришин, В. І. Діагностика акмеологічного розвитку студентів у процесі колективного музикування / В. І. Федоришин. - С.196-201
Бєдакова, С. В. Музичне виконавство як художньо-творча діяльність / С. В. Бєдакова. - С.201-205
Свірідовська, Л. М. Інтерпретація музичного тексту як засіб художньо-творчого розвитку особистості виконавця / Л. М. Свірідовська. - С.205-209
Щербак, І. В. Технологічний аспект розкриття художнього образу музичного твору баяністом / І. В. Щербак. - С.209-214
Шевченко, Ю. А. Організація художньо-творчої діяльності музично-інструментальних колективів майбутніми вчителями музики / Ю. А. Шевченко. - С.214-219
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.

   Газета

Позашкілля . - 2006 . - Выходит ежемесячно
2020г. N 6
Зміст:
Слухай, А. Театр пісні "Музична скринька" : навчальна програма позашкільної освіти гуртка художньо-естетичного напряму (6 років навчання) / А. Слухай, О. Наконечна, Н. Войчук. - С.6-15
Канзюба, О. Інноваційна освіта : реалії реалізації підвищення якості освіти в закладі позашкільної освіти / О. Канзюба. - С.16-38
Борисенко, І. Особистість-професіонал : модель творчого випускника технічного ЗПО / І. Борисенко. - С.40-47
Сидорак, Н. Виготовлення екосумки : майстер-клас для популяризації багаторазового споживання / Н. Сидорак. - С.48-55
Ковпей, І. Композиція "Море" : виготовлення картини в техніці колажу з природних матеріалів / І. Ковпей. - С.56-61
Тарасюк, А. Свідоме покоління : тренінгове заняття у форматі соціального квесту / А. Тарасюк. - С.62-73
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.


    Тарасюк, А. Г.
    Навчання - як гра, гра - як навчання [Текст] : з методичної ігротеки вчителя початкових класів / А. Г. Тарасюк // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2008. - N 2. - С. 146-148.
ББК 74.202.21

Рубрики: Ігри--навчання--початкова школа

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
37.035
Т 19


    Тарасюк, А.
    Свідоме покоління [Текст] : тренінгове заняття у форматі соціального квесту / А. Тарасюк // Позашкілля. - 2020. - N 6. - С. 62-73
УДК

Рубрики: Квест--соціальний--толерантність
Кл.слова (ненормированные):
соціальний квест

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей