Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=шкільні підручники<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.

   Журнал

Український педагогічний журнал . - Київ : Інститут педагогіки НАПН України, 2015 - . - Выходит ежемесячно
2015г. N 1
Зміст:
Кремень, В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.8-15
Топузов, О. М. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів / О. М. Топузов. - С.16-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: європейська інтеграція, європейське освітнє середовище, загальна середня освіта
Тран, Дук Туан. Conception of textbook reorientation and modernisation in Vietnam after 2015 / Д. Т. Тран. - С.28-35. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: переорієнтація підручника, освіта В'єтнаму
Локшина, О. І. Порівняльна педагогіка в Україні у вимірі розвитку світової компаративістики / О. І. Локшина. - С.36-46
 л.слова: порівняльна педагогіка, педагогічна компаративістика, періодизація розвитку
Бібік, Н. М. Переваги і ризики запровадження компетентнісного підходу в шкільній освіті / Н. М. Бібік. - С.47-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: компетентність, компетенції, якість шкільної освіти
Бондар, В. І. Методологія та філософія наукового пізнання: подібність, відмінність, взаємозбагачення / В. І. Бондар. - С.59-68. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: методологія, наукова філософія, формальна логіка
Арцишевський, Р. А. Методологічні засади гуманістичної педагогіки / Р. А. Арцишевський. - С.69-76. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: гуманістична педагогіка, здібності, самовдосконалення
Мальований, Ю. І. Концептуальні підходи до формування зовнішньої структури змісту профільного навчання / Ю. І. Мальований. - С.77-84. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: профільне навчання, базові предмети, профільні предмети
Савченко, О. Я. Діагностика і дидактичні умови формування у молодших школярів мотивації уміння вчитися / О. Я. Савченко. - С.85-97. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: молодші школярі, уміння вчитися, полімотивованість учіння
Величко, Л. П. Дидактичний потенціал предметного тезауруса учня / Л. П. Величко. - С.99-106. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: тезаурус учня, дидактичні функції, навчання хімії
Голуб, Н. Б. Концептуальні засади сучасної методики навчання української мови в загальноосвітній школі / Н. Б. Голуб. - С.107-118. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: особистісно орієнтоване навчання, діяльнісний підхід, компетентнісний підхід
Гупан, Н. М. Деякі суперечності змісту шкільного навчального курсу "Історія України" (7-й клас) / Н. М. Гупан. - С.119-125. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: шкільні підручники, суперечності змісту, історичні явища
Цимбаралу, А. Д. Modelling the educative process of the junior schoolchildren: a didactic aspect / А. Д. Цимбаралу. - С.126-136
 л.слова: педагогічне моделювання, освітній простір
Мацько, Л. І. Українська мовна особистість Тараса Шевченка як чинник компетентнісно орієнтованої професійної підготовки філологів / Л. І. Мацько. - С.137-149. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: концептуально-стилістичний аналіз, дискурсний аналіз, поетична творчість
Гуржій, А. М. The peculiarities of fonning the content jf training manual on information technologies for the future teachers of arts & humanities / А. М. Гуржій, Л. А. Карташова, В. В. Лапінський. - С.150-162. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: інформаційні технології, навчальний посібник, система навчання
Ільченко, В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як необхідна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.163-170. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: компетентність, компетентнісна модель освітньої галузі, інтеграція
Пометун, О. І. Педагогічні засади освіти для сталого розвитку в українській школі / О. І. Пометун. - С.171-182
 л.слова: освіта для сталого розвитку
Смагін, І. І. Особистісно орієнтоване і суб'єктивно орієнтоване навчання в сучасній загальноосвітній школі / І. І. Смагін. - С.183-191. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: особистісно орієнтоване навчання, суб'єктоорієнтоване навчання
Спірін, О. М. Досвід впровадження електронної бібліотеки Національної академії педагогічних наук України / О. М. Спірін, С. М. Іванова. - С.192-205. - Бібліогр. у кінці ст.: 12 назв.
 л.слова: наукова електронна бібліотека, інформаційно-комунікативна підтримка наукової діяльності, наукова продукція
Курій, С. В. Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : бібліографічне дослідження / С. В. Курій. - С.206-214
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення географії у 2009/10 навчальному році [Текст] : [за листом МОН України від 22.05.09 р. № 1/9-353] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 19/21. - С. 3-22. - Із змісту : Методичні особливості нових підручників для 9 класу. - С. 12-16; Результати навчальних досягнень з географії учнів 8 класів у міжнародному дослідженні якості природничо-математичної освіти TIMSS. - С. 16-22. . - ISSN 0130-8890
ББК 74.262.68

Рубрики: Методичні рекомендації--географія, 2009-2010 н.р.,  Міжнародні дослідження--природничо-математична освіта--TIMSS
Кл.слова (ненормированные):
ЛИСТ МОН УКРАЇНИ -- СЕРЕДНЯ ОСВІТА -- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ -- ГЕОГРАФІЯ -- 2009-2010 НАВЧАЛЬНИЙ РІК -- ПІДРУЧНИКИ -- ШКІЛЬНІ ПІДРУЧНИКИ -- 9 КЛАС -- НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ -- МІЖНАРОДНІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- МІЖНАРОДНИЙ ПРОЕКТ -- ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА -- ГЕОГРАФІЧНА ОСВІТА -- TIMSS
Доп.точки доступа
Міністерство освіти і науки України


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


   
    Методичні рекомендації щодо вивчення трудового навчання та креслення у 2009/10 навчальному році [Текст] : [за листом МОН України від 22.05.09 р. № 1/9-353] // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 19/21. - С. 67-73. - Зміст : Навчальні плани та програми. - С. 67-68; Допрофільна та профільна підготовка. - С. 68-69; Всеукраїнські конкурси та олімпіади з трудового навчання. - С. 69-71; Технології у 12-річній школі. - С. 71-72; Навчально-методичне забезпечення. - С. 72-73. . - ISSN 0130-8890
ББК 74.263 + 74.263.01

Рубрики: Методичні рекомендації--трудове навчання--креслення, 2009/2010 рр.
Кл.слова (ненормированные):
ЛИСТ МОН УКРАЇНИ -- СЕРЕДНЯ ОСВІТА -- МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ -- ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ -- КРЕСЛЕННЯ -- 2009-2010 НАВЧАЛЬНИЙ РІК -- НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ -- НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ -- ДОПРОФІЛЬНА ПІДГОТОВКА -- ПРОФІЛЬНА ПІДГОТОВКА -- ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ -- ВСЕУКРАЇНСЬКІ КОНКУРСИ -- ВСЕУКРАЇНСЬКІ ОЛІМПІАДИ -- КОНКУРСИ СЕРЕД ШКОЛЯРІВ -- ОЛІМПІАДИ ШКОЛЯРІВ -- ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ -- НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- ПІДРУЧНИКИ -- ШКІЛЬНІ ПІДРУЧНИКИ
Доп.точки доступа
Міністерство освіти і науки України


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Редько, В. Г.
    Який підручник потрібен профільний школі? [Текст] : особливості змісту шкільних підручників з іноземних мов для учнів старшої школи / В. Г. Редько // Гуманіт. науки : наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 147-152. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання--Підручники,  школи--профільні школи--підручники
Кл.слова (ненормированные):
підручники -- шкільні підручники -- профільні школи -- зміст шкільних підручників

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Мельникова, Л.
    Создание электронного учебника по русскому языку как продуктивное средство развития ИКТ-компетентности педагога [Текст] / Л. Мельникова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 42-45
ББК 74.202.15

Рубрики: Підручники--шкільні підручники--створення підручників,  Педагоги--компетентність--ІКТ-компетентність,  Електронні підручники--загальноосвітня школа,  Російська словесність--навчання--електронні підручники,  Електронні підручники--російська мова та література--середня школа
Кл.слова (ненормированные):
підручники -- шкільні підручники -- створення підручників -- педагоги -- компетентність педагогів -- ІКТ-компетентність -- розвиток ІКТ-компетентності -- ІКТ-компетентність педагогів -- посібники -- електронні посібники -- електронні навчальні посібники
Аннотация: Про проект створення моделей комп'ютерних пакетів (електронних підручників, посібників, тренажерів) з російської мови та літератури для учнів 8-го класу 12-річної школи, зініційованого обласною творчою групою, Донецька область.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Гирич, Ігор.
    Висвітлення проблем соціальної та національної толерантності в українських підручниках [Текст] / І. Гирич // Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання : науково-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 24-31 ; № 11. - С. 14-20 (продовження)
ББК 74.266.31

Рубрики: Підручники--історія України
Кл.слова (ненормированные):
українські підручники -- шкільні підручники

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Жосан, О. Е.
    Шкільний підручник: яким йому бути [Текст] / О. Е. Жосан // Географія. - 2013. - N 7. - С. 2-7. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
ББК 74.202.682

Рубрики: Підручники--шкільні
Кл.слова (ненормированные):
шкільні підручники

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Федірко, Ж. В.
    Особливості апробації шкільної навчальної літератури [Текст] / Ж. В. Федірко // Завучу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2014. - N 1/2 : Методист. - С. 24-26. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.202.682

Рубрики: Підручники--шкільні--апробація
Кл.слова (ненормированные):
шкільні підручники

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Кемпе, Вероніка.
    Бібліотечні ресурси [Текст] : стан та перспективи / В. Кемпе // Методист. Шкільний світ : для ключових людей освіти. - 2013. - N 12. - С. 53-58. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.347.57(4Укр)

Рубрики: Бібліотеки--освітянські
Кл.слова (ненормированные):
педагогічні бібліотеки -- шкільні підручники -- бібліотечні ресурси
Аннотация: У статті проаналізовано стан надходження підручників 2010-2012 років видання до фонду ДПНБ України ім. В. О. Сухомлинського - головного науково-інформаційного центру освітянської галузі.
Доп.точки доступа
\про неї\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Матяш, Надія.
    Систематизація знань про людину в навчальних програмах і підручниках з біології : (1913-1931) / Н. Матяш // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 46-49. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4Укр)61

Рубрики: Історія освіти України--викладання--біологія, 1913-1931 рр.
Кл.слова (ненормированные):
біологія -- знання про людину -- систематизація -- навчальні програми -- шкільні підручники -- ретроспективний досвід
Аннотация: Автор статті розкриває результати історіографічного аналізу вивчення біології людини і систематизації знань про людину в навчальних програмах і шкільних підручниках із біології за період 1913-1931 рр. Виявлено, що цей період характерний вивченням інтегрованого курсу "Природознавство", складовою якого й були знання про людину; появою окремих навчальних курсів переважно анатомічного змісту; уведенням комплексних програм, що стало причиною порушення системності у формуванні цілісності предметних знань про людину; системним упровадженням у зміст еволюційних знань у світлі ідей еволюційного вчення Ч. Дарвіна і посиленням атеїстичних поглядів на людину, її походження і розвиток; системним посиленням практичної спрямованості змісту біологічної освіти; початком реформування національної системи освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Гупан, Н. М.
    Деякі суперечності змісту шкільного навчального курсу "Історія України" (7-й клас) [Текст] / Н. М. Гупан // Український педагогічний журнал. - 2015. - N 1. - С. 119-125. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
ББК 74.266.32

Рубрики: Історія України--викладання--7 кл.
Кл.слова (ненормированные):
шкільні підручники -- суперечності змісту -- історичні явища
Аннотация: Висвітлено суперечності змісту підручників із вітчизняної історії для учнів сьомого класу загальноосвітньої школи. Виокремлено неугодженості в концептуальних підходах, пов'язаних із формуванням змісту та невідповідності у доборі фактологічного матеріалу. Зосереджено увагу на шляхах подолання визначених розбіжностей.
Доп.точки доступа
Гупан, Нестор Миколайович (доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Погонець, Іванна Василівна.
    Ілюстрування шкільних підручників: історико-педагогічна ретроспектива [Текст] / І. В. Погонець // Український педагогічний журнал : наук. журн. - 2016. - № 1. - С. 122–134. - Бібліогр.: 37 назв. . - ISSN 2411-1317
ББК 74.03(4укр)

Рубрики: Історія педагогіки--шкільні підручники--Україна
Кл.слова (ненормированные):
історіографія -- шкільні підручники -- ілюстративні матеріали
Аннотация: У статті проаналізовано стан вивченості історичної, педагогічної та книгознавчої літератури, що є дотичною до проблеми ілюстрування шкільних підручників у другій половині XX століття.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей