Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=учнівська молодь<.>)
Общее количество найденных документов : 21
Показаны документы с 1 по 20
 1-10    11-20   21-21 
1.
74.46
К 64


    Кондратюк, О. П.
    Система виховної роботи в професійно-технічному навчальному закладі [Текст] : Навчально-методичний посібник / О.П. Кондратюк. - Київ : Кондор, 2006. - 216 с. - ISBN 966-351-030-7 : 21.90 р.
ББК 74.46

Рубрики: Виховна робота--проф.-тех. навч. заклад,  Професійно-технічна освіта--виховна робота
Кл.слова (ненормированные):
учнівська молодь

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2015г. N 3
Зміст:
Башук, Любов. Профільний освітній простір ліцею як умова розвитку творчого потенціалу учнів / Л. Башук. - С.3-6
 л.слова: профільне навчання, профільний освітній простір, пізнавальна діяльність
Мальований, Юрій. Непідвладний часу / Ю. Мальований. - С.7
Чаговець, Борис. Інноваційна модель науково-методичної роботи ліцею як засіб підвищення професіоналізму вчителів / Б. Чаговець. - С.8-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: модель науково-методичної роботи, евристична діяльність, професіоналізм учителя
Полякова, Вікторія. Організація самостійної навчальної діяльності учнів старшої школи в умовах профільного освітнього простору: мотиваційний аспект / В. Полякова. - С.14-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: самостійна робота, самостійна навчальна діяльність, мотивація
Пасацька, Світлана. Створення умов для усвідомленого професійного самовизначення ліцеїстів засобами профорієнтаційної та профконсультативної роботи / С. Пасацька, Н. Буднік. - С.18-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: профорієнтаційна робота, професійне самовизначення, профільне навчання
Козлова, Наталія. Моніторинг якості навчання старшокласників - запорука підготовки до навчання у вищому навчальному закладі / Н. Козлова. - С.21-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: профільна освіта, моніторинг, педагогічне діагностування
Кравченко, Тамара. Педагогічна підготовка батьків як чинник посилення ефективності професійного самовизначення старшокласників / Т. Кравченко, Л. Башук. - С.24-28. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, старшокласники, педагогічна підготовка батьків
Морін, Олег. Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання / О. Морін. - С.29-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: професійне самовизначення, учні освітньої школи, учнівська молодь
Кондрашова, Лідія. Шляхи активізації інноваційної діяльності вчителів ліцею в умовах профільної освіти / Л. Кондрашова. - С.34-37. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інноваційна діяльність, методична робота
Пасацька, Світлана. Національно-патріотичне виховання ліцеїстів засобами позакласної роботи / С. Пасацька. - С.38-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: національно-патріотичне виховання, позакласна робота, історія рідного краю
Слюсаренко, Микола. Задачний підхід до викладання природничих дисциплін в умовах профільного навчання / М. Слюсаренко. - С.41-45. - Бібліогр. у кінці ст.
 л.слова: задачний підхід, мисленнєва задача, дидактичні умови
Католіченко, Оксана. Підготовка ліцеїстів до інтелектуальних конкурсів: зміст та організаційно-педагогічні умови / О. Католіченко. - С.46-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: система підготовки, інтелектуальні конкурси, наукове товариство ліцеїстів
Задорожній, Віталій. Використання комп'ютерних технологій під час вивчення курсу фізики / В. Задорожній. - С.51-53. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: учень, учитель, комп'ютерна технологія
Мурза, Леся. Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом упровадження інтерактивних технологій на уроках інформатики / Л. Мурза. - С.54-57. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: інтерактивні технології, інтерактивне навчання, пізнавальна діяльність
Харитонова, Таїсія. Застосування технології розвитку критичного мислення на уроках астрономії / Т. Харитонова. - С.58-60. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: критичне мислення, час та календар
Цуркан, Алла. Вивчення елементів теорії літератури на уроках літератури в старшій ланці середньої загальноосвітньої школи / А. Цуркан. - С.61-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: теорія літератури, теоретико-літературні знання, теоретико-літературні поняття
Єрмакова, Ольга. Проектна технологія на уроках літератури / О. Єрмакова. - С.65-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: педагогічні технології, інноваційна діяльність, проектна технологія
Труханенко, Ганна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування інформаційної компетентності вчителя ліцею / Г. Труханенко. - С.68-71. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційна компетентність вчителя, інформаційно-освітнє середовище
Клім-Клімашевська, Анна. Освіта дітей з особливими потребами в умовах інклюзії: досвід Польщі / А. Клім-Клімашевська. - С.72-74
 л.слова: інклюзивна освіта, психолого-педагогічна допомога
Гудар'ян, Олександр. Школа й університет як єдине освітнє середовище / О. Гудар'ян. - С.75-77
 л.слова: якість освіти, вдосконалення навчального процесу
Коваленко, Лідія. Криворізький природничо-науковий ліцей: традиції і минуле / Л. Коваленко. - С.78-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - Київ, 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2015г. N 5
Зміст:
Токмань, Ганна. Книги-відкриття Ольги Куцевол: науковий поступ, педагогічна творчість, духовність / Г. Токмань. - С.2-3. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
Логвіненко, Наталя. Будівнича креативність методики викладання української літератури / Н. Логвіненко. - С.3-4
Бабійчук, Тамара. Василь Шуляр - людина, громадянин, учений / Т. Бабійчук. - С.5-6
Овдійчук, Лілія. Творчість Сергія Гридіна в контексті сучасної прози для дітей / Л. Овдійчук. - С.7-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: сучасна проза для дітей, казкова повість, казковий хронотоп
Силоренко, Вікторія. Психолого-педагогічні й науково-методичні засади сучасного підручника з української літератури для старшої школи / В. Силоренко. - С.10-18. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
 л.слова: неперервна літературна освіта, компетентний учень-читач, навчальна книга
Бачинська, Марія. Розвиток духовних ціннісних орієнтирів учнівської молоді у педагогічних поглядах Ніли Волошиної / М. Бачинська. - С.19-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
 л.слова: духовний розвиток особистості, учнівська молодь, художнє слово
Сидоренко, Вікторія. Workshop (майстерня) "Концепція неперервної літературної освіти в старшій школі: освітні виклики, сучасний стан і перспективи" / В. Сидоренко. - С.23
Жила, Світлана. "...Книжка минулим дуже нагадує сьогодення...": вивчення історичного роману Василя Шкляра "Маруся" / С. Жила. - С.24-30
 л.слова: історичний роман, мистецькі паралелі, хронотоп
Чумак, Тетяна. Вивчення новелістики Олеся Гончара в світлі духовних орієнтирів письменника / Т. Чумак. - С.31-34 (продовження)
Шостак-Тюфанова, Неля. "Доле, де ти?" : урок позакласного читання в 6 класі / Н. Шостак-Тюфанова. - С.34-36
Владимирова, Валентина. Пам'ять у часопросторовому континуумі роману Олени Печорної "Грішниця" / В. Владимирова. - С.37-39
 л.слова: часопросторовий континуум, постмодерна естетика, модель буття
Черкас, Олександр. Художня деталь у творчому космосі Павла Загребельного / О. Черкас. - С.39-41. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
 л.слова: художня деталь, мікрообраз, деталь-символ
Бондаренко, Лілія. Методика організації рольової гри "Урок літератури" для студентів-філологів (із досвіду роботи) / Л. Бондаренко. - С.42-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 3 назв.
 л.слова: учитель літератури, рольова гра
Бабійчук, Тамара. Українські письменники-дисиденти (матеріали для усного журналу) / Т. Бабійчук. - С.44-48
 л.слова: письменники-дисиденти, усний журнал
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Фізичне виховання в рідній школі : науково-методичний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 2014 - . - Выходит раз в два месяца
2016г. N 5
Зміст:
Методичні рекомендації щодо викладання фізичної культури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році. - С.2-8
Цилюра, О. В. Вихованці освітянського спорту - медалісти ХХХI ігор олімпіади / О. В. Цилюра. - С.9-10
Матюшко, Оксана Леонідівна. Інноваційний урок бадмінтону. 5 клас / О. Л. Матюшко. - С.13-17
Матюшко, Оксана Леонідівна. Урок футболу. 8 клас / О. Л. Матюшко. - С.17-22
Лакіза, Олексій Миколайович. Корфбол у сучасній школі / О. М. Лакіза. - С.23-26
Качан, Олексій Анатолійович. Урок волейболу з використанням інноваційних технологій для учнів 9-11 класів / О. А. Качан. - С.28-36
Єрмолова, В. М. 10 уроків із П'єром де Кубертеном / В. М. Єрмолова. - С.37-39
Остапенко, Олександр Іванович. Військово-патріотичне виховання в системі пріоритетів державної політики / О. І. Остапенко. - С.40-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: військово-патріотичне виховання, учнівська молодь, активність
Зубалій, Микола Дмитрович. Історичні аспекти застосування військово-спортивних ігор у підготовці допризової молоді / М. Д. Зубалій. - С.44-48. - Бібліогр. у кінці ст.: 18 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.


    Соломончук, В.
    Уроки музики у програмі загальноосвітньої школи і їх значення для розвитку та виховання учнівської молоді [Текст] / В. Соломончук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2009. - Том 12, N 2. - С. 92-95. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.268.53

Рубрики: Музика та співи--викладання
Кл.слова (ненормированные):
музичне виховання -- учнівська молодь

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Україна. Міністерство у справах сім'ї, молоді та спорту.
    Про затвердження Положення про центр, палац, будинок, клуб художньої творчості дітей, юнацтва та молоді, художньо-естетичної творчості учнівської молоді, дитячої та юнацької творчості, естетичного виховання [Текст] : наказ... від 05.11.2009 р. № 1010 / Україна. Міністерство у справах сім'ї, молоді та спорту // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України : офіц. вид. МОН України. - 2009. - № 35/36. - С. 3-17. - Положення додається. . - ISSN 0130-8890
ББК 74.200.587(4Укр)

Рубрики: Накази--позашкільні навчальні заклади,  Позашкільні навчальні заклади--положення--Україна
   УкраЇна
Кл.слова (ненормированные):
НАКАЗ МОН УКРАЇНИ -- ПОЛОЖЕННЯ -- ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА -- ЦЕНТР ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ -- ЦЕНТР ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ -- ЦЕНТР ТВОРЧОСТІ -- ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ -- ПАЛАЦ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ -- ПАЛАЦ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ -- ПАЛАЦ ТВОРЧОСТІ -- БУДИНОК ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ -- БУДИНОК ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ -- БУДИНОК ТВОРЧОСТІ -- КЛУБ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ -- КЛУБ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ -- КЛУБ ТВОРЧОСТІ -- КЛУБ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ -- ХУДОЖНЯ ТВОРЧІСТЬ -- ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНА ТВОРЧІСТЬ -- ТВОРЧІСТЬ -- ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ -- ДІТИ -- ЮНАЦТВО -- МОЛОДЬ -- УЧНІВСЬКА МОЛОДЬ
Доп.точки доступа
Міністерство освіти і науки України


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Ємцева, Е. Г.
    Соціальний портрет учнівської молоді в контексті трудової соціалізації [Текст] / Е. Г. Ємцева // Соціальна педагогіка: теорія та практика : Методичний журнал. - 2010. - N 2. - С. 37-42.
ББК 74.6

Рубрики: Соціальна педагогіка--трудова соціалізація
Кл.слова (ненормированные):
молодіжні трудові загони -- трудові загони старшокласників -- мотивація -- учнівська молодь -- соціальний портрет

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.6
Ш 32


    Шахрай, В. М.
    Потенціал інтерактивного театру у формуванні соціальної компетентності школярів [Текст] / В. М. Шахрай // Соціальна педагогіка: теорія та практика : Методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 48-54. - Библиогр.: с. 54-55
ББК 74.6

Рубрики: Соціальна компетентність--підлітки
Кл.слова (ненормированные):
СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- інтерактивний театр -- соціально-педагогічна діяльність -- підлітки -- учнівська молодь
Аннотация: У статті обгрунтовано ефективність використання в соціально-педагогічній практиці загальноосвітньої школи інноваційної моделі театрального мистецтва - інтерактивного театру, а також надано методичні рекомендації щодо його застосування у формуванні соціальної компетентності школярів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Гончаренко, Олексій.
    Формування конкурентоспроможного фахівця із спеціальності "Технологічна освіта" / О. Гончаренко, Ю. Коломієць, Н. Вересоцька // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 51-55. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74р30-243

Рубрики: Вища педагогічна освіта--вчитель технологій
Кл.слова (ненормированные):
вчитель технології -- технологічна освіта -- проектна діяльність -- учнівська молодь -- політехнічний розвиток -- творчий розвиток -- естетичний розвиток -- загальнотрудові уміння -- самопізнання -- завдання технологічної освіти
Аннотация: У статті розглянуто проблему підготовки молодих фахівців технології у вищих педагогічних навчальних закладах, яка спрямована на забезпечення їх професійної мобільності та достатнього рівня готовності до організації проектної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Доп.точки доступа
Коломієць, Юрій
Вересоцька, Наталія


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Лісовий, Оксен Васильович.
    МАНУ плекає кадри української науки : [розмова з дир. Нац. центру "Мала академія наук України", канд. філос. наук О. В. Лісовим щодо історії, сьогодення і майбут. планів МАНУ / розмовляла Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 10. - С. 28-32
ББК 74.202.78 + 74.200.587(4Укр)

Рубрики: Позашкільні навчальні заклади--наукове спрямування,  Мала академія наук--Україна
   Україна
Кл.слова (ненормированные):
позашкільна освіта -- позашкільні навчальні заклади -- науково-дослідницька діяльність учнів -- позашкільний навчально-науковий заклад -- обдарована молодь -- учнівська молодь
Доп.точки доступа
Жованик, Оксана \вела розмову.\
Мала академія наук України \про неї\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про підсумки III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка : наказ... від 17.04.2013 р. № 448 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2013. - № 12. - С. 3-32. - Додатки. - Содержание: Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів ; Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед учнів професійно-технічних навчальних закладів ; Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів ВНЗ I-II рівнів акредитації (гуманітарного профілю) ; Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів ВНЗ I-II рівнів акредитації (гуманітарного профілю) ; Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів ВНЗ III-IV рівнів акредитації (гуманітарного профілю) ; Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів ВНЗ III-IV рівнів акредитації (негуманітарного профілю) ; Список переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед курсантів вищих військових навчальних закладів I-IV рівнів акредитації ; Список учителів, які підготували переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів ; Список викладачів, які підготували переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед учнів професійно-технічних навчальних закладів ; Список викладачів, які підготували переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів ВНЗ I-II рівнів акредитації ; Список викладачів, які підготували переможців III Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка серед студентів і курсантів ВНЗ III-IV рівнів акредитації
ББК 74.04м(4Укр)

Рубрики: Міжнародні конкурси--мовно-літературні--імені Тараса Шевченка, 2013 р.,  Накази--конкурс--мовно-літературні, 2012-2013 н.р.
Кл.слова (ненормированные):
офіційний документ -- наказ МОН України -- середня освіта -- середня школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- профтехосвіта -- професійно-технічні навчальні заклади -- вища освіта -- вища школа -- вищі навчальні заклади -- 1-2 рівень акредитації -- 3-4 рівень акредитації -- учні -- 5-11 класи -- учнівська молодь -- студенти -- студентська молодь -- курсанти військових ВНЗ -- міжнародний конкурс -- мовно-літературний конкурс -- конкурс імені Тараса Шевченка -- підсумки конкурсу -- переможці конкурсу -- вчителі -- учителі -- викладачі -- список

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про проведення фінального етапу V Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка : [лист...] від 29.12.2014 № 1/9-662 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2015. - № 1. - С. 61-63. - Додатки. - Содержание: Заявка на участь у фінальному етапі V Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка ; Інформація про особу, відповідальну за проведення Конкурсу в регіоні
ББК 74.268.1Укр-275 + 74.268.0Укр-275

Рубрики: Конкурси--мовно-літературні, 2014 р.,  Конкурси з навчальних предметів--змагання серед учнів,  Профтехосвіта--змагання серед учнів--конкурси з навчальних предметів,  Вища освіта--змагання серед студентів--конкурси мовно-літературні
Кл.слова (ненормированные):
офіційний документ -- лист МОН України -- мовно-літературний конкурс -- конкурс імені Тараса Шевченка -- міжнародний конкурс -- фінальний етап -- учнівська молодь -- студентська молодь

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про проведення фінального етапу IX Всеукраїнського конкурсу "Земля - наш спільний дім" : [лист ... ] від 04.02.2015 № 3/3-9-68-15 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2015. - № 4. - С. 62-64. - Додатки. - Содержание: Склад організаційного комітету IX Всеукраїнського конкурсу колективів екологічної просвіти "Земля - наш спільний дім" ; Склад журі IX Всеукраїнського конкурсу колективів екологічної просвіти "Земля - наш спільний дім"
ББК 74.200.528-058

Рубрики: Всеукраїнські конкурси--екологічні, 2015 р.,  Екологічне виховання--молодь--Україна
Кл.слова (ненормированные):
офіційний документ -- лист МОН України -- всеукраїнський конкурс -- екологічний конкурс -- учнівська молодь -- колективи екологічної просвіти -- організаційний комітет -- журі

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Бачинська, Марія.
    Розвиток духовних ціннісних орієнтирів учнівської молоді у педагогічних поглядах Ніли Волошиної [Текст] / М. Бачинська // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 5. - С. 19-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 19 назв.
ББК 74.268.3(4Укр)

Рубрики: Українська література--викладання--духовне виховання
Кл.слова (ненормированные):
духовний розвиток особистості -- учнівська молодь -- художнє слово -- ціннісні орієнтири
Аннотация: У статті аналізуються основні науково-педагогічні та методичні рекомендації Н.Й. Волошиної щодо ефективного розвитку духовності особистості. Автор статті висвітлює погляди вченої стосовно актуальності проблеми збагачення духовних ціннісних орієнтирів учнівської молоді в умовах сьогодення.
Доп.точки доступа
Волошина, Ніла Йосипівна (доктор педагогічних наук, професор ; 1940-2010) \о ней\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Морін, Олег.
    Програмно-методичне забезпечення професійного самовизначення учнівської молоді в умовах допрофільної підготовки і профільного навчання [Текст] / О. Морін // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2015. - N 3. - С. 29-33. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200.536

Рубрики: Допрофільне навчання,  Професійна орієнтація--самовизначення
Кл.слова (ненормированные):
професійне самовизначення -- учні освітньої школи -- учнівська молодь
Аннотация: У статті розглянуто питання науково-методичного забезпечення підготовки учнів основної школи до вибору напряму профільного навчання в старшій школі, професійного самовизначення старшокласників в умовах обраного ними для опанування навчального профілю та учнівської молоді в умовах освітнього округу. Окреслено основні напрями впровадження програмно-методичного доробку лабораторії трудового виховання і профорієнтаційних технологій Інституту проблем виховання НАПН України в діяльності загальноосвітніх навчальних закладів на прикладі співпраці з Криворізьким природничо-науковим ліцеєм.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про затвердження Плану всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на II півріччя 2015 року за основними напрямами позашкільної освіти : наказ ... від 06.04.2015 № 400 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2015. - № 6. - С. 78-88. - Додатки. - Содержание: План всеукраїнських і міжнародних організаційно-масових заходів з дітьми та учнівською молоддю на II півріччя 2015 року за основними напрямами позашкільної освіти ; Регіональні організаційно-масові заходи з дітьми та учнівською молоддю, які проводяться департаментами (управліннями) освіти
ББК 74.200.58

Рубрики: Накази--позашкільна освіта, 2015 р.,  Позашкільна освіта--організація--плани заходів--Україна
Кл.слова (ненормированные):
офіційний документ -- наказ МОН України -- діти -- учнівська молодь -- позашкільна освіта -- план заходів -- всеукраїнські заходи -- міжнародні заходи -- регіональні заходи -- організаційно-масові заходи -- напрями позашкільної освіти -- еколого-натуралістичний напрям -- дослідницько-експериментальний напрям -- науково-технічний напрям -- художньо-естетичний напрям -- туристсько-краєзнавчий напрям

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про затвердження Положення про наукові профільні школи учнівської молоді : наказ ... від 08.04.2015 № 408 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2015. - № 6. - С. 89-95. - [Додаток]. - Содержание: Положення про наукові профільні школи учнівської молоді
ББК 74.247.124(4Укр) + 74.202.78

Рубрики: Профільні курси--наукові,  Позашкільна освіта--наукове спрямування--Україна
Кл.слова (ненормированные):
офіційний документ -- наказ МОН України -- учнівська молодь -- наукові профільні школи -- позашкільна освіта -- дослідницько-експериментальний напрям
Доп.точки доступа
Мала академія наук України \про неї\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Муха, Наталія.
    Євроклуби учнівської молоді [Текст] / Н. Муха // Проф.-техн. освіта : наук.-метод. журн. - 2015. - № 2. - С. 35-37.
ББК 74.460.050.4

Рубрики: Євроклуби--позакласна робота--професійно-технічні навчальні заклади,  Громадянське виховання--Професійно-технічні навчальні заклади
Кл.слова (ненормированные):
євроклуби -- учнівська молодь -- навчальний курс -- волонтери -- громадські організації
Аннотация: Автор статті зазначає, що Європейські клуби – це волонтери, які поширюють знання про європейські цінності в соціальному середовищі своїх однолітків тощо.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Остапенко, Олександр Іванович.
    Військово-патріотичне виховання в системі пріоритетів державної політики [Текст] / О. І. Остапенко // Фізичне виховання в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2016. - N 5. - С. 40-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
ББК 74.200.522 + 74.266.84

Рубрики: Військово-патріотичне виховання--державна політика
Кл.слова (ненормированные):
військово-патріотичне виховання -- учнівська молодь -- активність
Аннотация: Розкриваються основні положення військово-патріотичного виховання учнівської молоді України в системі пріоритетів державної політики. Зміст основних положень державної політики щодо військово-патріотичного виховання учнівської молоді визначається державними законами, стандартами, концепціями та програмами, які спрямовують роботу закладів освіти, органів державної влади, місцевого самоврядування, громадських організацій на забезпечення взаємодії системи освіти з усіма соціальними інститутами щодо інтенсифікації процесу військово-патріотичного виховання учнівської молоді.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Рибалка, В. В.
    Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб / В. В. Рибалка // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 11-16
ББК 88.531

Рубрики: Особистість--наукові визначення,  Соціально-психологічна служба--працівники
Кл.слова (ненормированные):
наукові визначення особистості -- ортономічний -- контекстно-частотний аналіз -- персонологічний інтелект -- працівники соціально-психологічних служб -- учнівська молодь
Аннотация: Наводяться наукові визначення особистості, запропоновані в період з другої половини ХІХ - початку ХХ століття вітчизняними філософами, психологами, педагогами. Здійснюється ортономічний, контентно-частотний і антиномічний аналіз їх змісту з метою формування персонологічного інтелекту працівників соціально-психологічних служб і покращення роботи з учнівською молоддю.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-21 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей