Поисковый запрос: (<.>S=Педагогічна психологія -- вчителі -- взаємодія -- учні<.>) |
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7 |
>1. |
Назаренко, Г. І. Виховання як педагогічна взаємодія [Текст] / Г. І. Назаренко> // Основи здоров’я : науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 2-6
ББК 74.200
+ 88.4
Рубрики: Виховання--педагогічна взаємодія,
Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Аналіз психологічної підсистеми взаємодії вчитель-учень на уроці (за Б.С. Тьотенькіним) [Текст] > // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 25-27
ББК 88.4
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні
Кл.слова (ненормированные): карта спостережень
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Воронюк, І. В. Психологічні особливості системи інтегральних методів взаємодії вчителя з учнями [Текст] / І. В. Воронюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 38-46. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.4
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні,
Взаємодія--вчитель--учні
Кл.слова (ненормированные): методи взаємодії вчителів -- інтегральні методи впливу вчителя -- дистанційне навчання -- риси особистості -- креативні стратегії взаємодії вчителя з учнями -- факторний аналіз Аннотация: У статті представлено результати спільного аналізу просторів алгоритмічних прийомів, оптико-кінетичних і паралінгвістичних сигналів впливу і взаємодії вчителя з учнями на основі фактового аналізу з урахуванням рис особистості і креативних характеристик учителя. Базова конфігурація інтегральних методів представлена як опис типових стратегій міжособистісної взаємодії, які чергуються в потоці впливів учителя на учнів, а непередбачуване їх комбінування, варіювання і вихід за межі базової конфігурації розглядаються як ключові шляхи забезпечення новизни і креативності взаємодії вчителя з учнями. Як перспективний напрямок удосконалення системи освіти запропоновано впровадження виявлених стратегій взаємодії вчителя у схеми й алгоритми взаємодії комп'ютерних програм з учнями у системах дистанційного навчання.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Касицина, Н. В. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика [Текст] / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 9-12
ББК 88.6
+ 74
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні,
Педагогіка підтримки
Кл.слова (ненормированные): ефективна взаємодія -- шкільний шлагбаум -- тактика допомоги -- прийоми сприяння
Доп.точки доступа Михайлова, Н.Н.
Юсфин, С. М.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Воронюк, І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем [Текст] / І. В. Воронюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 12-20. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.6
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні,
Психологія навчання--учні--творча життєдіяльність
Кл.слова (ненормированные): творча взаємодія учнів з вчителем -- методики підготовки учнів до творчої життєдіяльності -- система летантних конструкторів учнів -- активізація суб'єктності учнів -- програма підготовки учнів до взаємодії з вчителем Аннотация: На основі теоретичного аналізу й емпіричного дослідження проблеми креативності взаємодії вчителя та учнів у статті представлено психологічні та окремі методичні аспекти підготовки учнів до творчої взаємодії з вчителем шляхом ініціювання педагогом поступового нарощування активності учнів та прискорення їх особистісного розвитку у різних інструментальних аспектах майбутньої індивідуальної і соціальної самореалізації.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Лавровська, С. М. Види та стилі взаємодії педагога й учня [Текст] / С. М. Лавровська> // Класному керівнику. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 2-8. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
ББК 88.69
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні,
Педагогічне спілкування--діагностика моделі,
Комунікативна діяльність--педагоги
Кл.слова (ненормированные): поведінка учнів -- ситуація конфронтації
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. | 37.014.3(477) К 17
Калошин, В. Ф. Роздуми про нову школу [Текст] / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк> // Завучу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/8. - С. 64-71
Рубрики: Нова українська школа--вчитель--гуманізація освіти,
Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні
Доп.точки доступа Гоменюк, Д.В.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|