Поисковый запрос: (<.>S=Профільне навчання -- українська мова<.>) |
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11 |
|
>1. |
Хрупа, Л. Д. Українська мова: календарне планування в профільному класі. 10 клас [Текст] / Л. Д. Хрупа> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2007. - N 25. - С. 28-35.
ББК 74.268.1Укр
Рубрики: Українська мова--планування--10 клас,
Профільне навчання--українська мова
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Мацько, Л. Перспективи профільного навчання: програмні засади [Текст] / Л. Мацько, О. Семеног> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - 2008. - N 2. - С. 4-9.
. - ISSN 0130-5263 ББК 74.268.1УКР
Рубрики: Профільне навчання--українська мова
Доп.точки доступа Семеног, О.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Пентилюк, М. І. Концепція навчання української мови в системі профільної освіти [Текст] / М. І. Пентилюк, О. М. Горошкіна> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2008. - N 6. - С. 2-7.
ББК 74.268.1Укр
Рубрики: Концепція--українська мова,
Профільне навчання--українська мова
Доп.точки доступа Горошкіна, О.М.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Шелехова, Г. Концептуальні засади навчання української мови в профільній школі (академічний рівень) [Текст] / Г. Шелехова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N 6. - С. 2-5.
ББК 74.268.1УКР
Рубрики: Українська мова--викладання,
Профільне навчання--українська мова,
Профільна школа--українська мова--українська література
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Гнаткович, Т. Профілізація вивчення української мови [Текст] : на прикладі безсполучникових речень / Т. Гнаткович> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - 2009. - N 2. - С. 7-16.
. - ISSN 0130-5263 ББК 74.268.1УКР
Рубрики: Українська мова--викладання--профілізація,
Профільне навчання--українська мова
Кл.слова (ненормированные): безсполучникові речення
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Постоєнко, В. П. Прикметник. Лексико-граматичні групи прикметників. Профільне навчання. 10 клас [Текст] / В. П. Постоєнко> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 13-15.
ББК 74.268.1Укр-211
Рубрики: Профільне навчання--українська мова,
Українська мова--викладання--прикметник,
Урок-тренінг--українська мова
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. |
Сипко, Л. Виразне читання: програма курсу за вибором для 10 класу профільної школи [Текст] / Л. Сипко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2010. - N 6. - С. 55-62.
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Профільне навчання--українська мова,
Курс "Виразне читання"--10 кл.,
Читання--виразне
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8. |
Россихіна, О. Збагачення словникового запасу учнів на уроках української мови з огляду на їх профільне самовизначення та майбутню професійну орієнтацію [Текст] / О. Россихіна> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 74-76. - Бібліогр.: 3 назв.
. - ISSN 0131-6788 ББК 74.268.1Укр
Рубрики: Українська мова--викладання--словниковий запас,
Профільне навчання--українська мова
Кл.слова (ненормированные): словниковий запас -- збагачення словникового запасу -- словникова робота -- лексико-стилістичні вправи -- лексико-граматичні вправи
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9. |
Семеног, О. Українська мова у старшій школі: діалог особистостей [Текст] / О. Семеног> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 5-8. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.268.1Укр
Рубрики: Українська мова--викладання--10-11 кл.,
Профільне навчання--українська мова
Кл.слова (ненормированные): діалог особистостей Аннотация: У статті крізь призму психологічних чинників діалогу особистостей учителя й учня розглядаються концептуальні засади навчання української мови в 10-11 профільних класах (профіль-українська філологія). Доводиться, що такий діалог грунтується на педагогічному оптимізмі, відкритості, щирості і природності у спілкуванні, сприйняття один одного як партнерів, прагненні до духовного взаємозбагачення й доказу істинності знання через стимулювання читацьких інтересів, ініціювання ціннісно-смислової комунікації й розумової активності.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10. |
Борисенко, В. Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / В. Борисенко> // Українська мова й література в сучасній школі : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2013. - N 5. - С. 50-52
ББК 74.268.1Укр
Рубрики: Профільне навчання--українська мова,
Дослідницька діяльність--учнівська--українська мова
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>11. |
Діденко, Наталія. Сучасний підхід до використання потенціалу музейної педагогіки в позакласній роботі з української мови у профільній школі [Текст] / Н. Діденко> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2014. - N 11. - С. 7-9. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
ББК 74.268.3(4Укр)-058
+ 79.18(4Укр)
Рубрики: Музейна педагогіка--українська мова,
Позакласна робота--українська мова,
Профільне навчання--українська мова
Кл.слова (ненормированные): музейна педагогіка -- профільне навчання Аннотация: Розглядаються питання щодо сучасного підходу в організації позакласної роботи з української мови у профільних класах з використанням потенціалу музейної педагогіки. Проаналізовано психолого-педагогічні аспекти взаємодії та основні форми організації позакласної роботи з української мови в музейному просторі.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|
|