Поисковый запрос: (<.>S=Психологічний клімат школи<.>) |
Общее количество найденных документов : 9
Показаны документы с 1 по 9 |
>1. |
Коваленко, Т. М. Програма комплексного соціально-психологічного дослідження в ЗНЗ 1-3 ступеня (2005) [Текст] / Т. М. Коваленко, А. І. Халін> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N 12. - С. 33-47.
ББК 88.4
Рубрики: Шкільний психолог--робота--педагоги,
Шкільний психолог--робота--учні,
Психологічний клімат школи,
Дослідження--соціально-психологічне--Психологічний клімат школи
Доп.точки доступа Халін, А.І.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Щулкіна, Т. Психологічний клімат у школі [Текст] / Т. Щулкіна> // Завуч. - 2009. - N 4
ББК 74.204.1
Рубрики: Психологічний клімат школи
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Говорун, Р. Сучасний керівник [Текст] / Р. Говорун> // Директор школи. - 2009. - N 5. - С. 7-14.
ББК 74.204.11
Рубрики: Директор школи--компетентність,
Модель управління,
Стиль управління,
Технологія вирішення управлінських завдань,
Психологічний клімат школи
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Янковская, Н. А. Исследование социально-психологического климата в образовательном учреждении [Текст] / Н. А. Янковская> // Педагогическая диагностика : Научно-практический журнал. - 2009. - N 5. - С. 99-121.
ББК 88.5
Рубрики: Психологічний клімат школи
Кл.слова (ненормированные): социально-психологический климат -- ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА -- тест планирования профессиональной карьеры -- психологічний клімат
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Сосновенко, Н. Особливості соціально-психологічного клімату у колективі навчального закладу [Текст] / Н. Сосновенко> // Практика управління закладом освіти : щомісячний професійний журнал. - 2010. - N 12. - С. 31-35.
ББК 74.204.2
Рубрики: Управління педагогічним колективом,
Психологічний клімат школи
Кл.слова (ненормированные): соціально-психологічний клімат
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Назаренко, Г. І. Створення позитивного психоемоційного клімату в шкільному колективі [Текст] / Г. І. Назаренко> // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 5-11
ББК 88.4
Рубрики: Психологічний клімат школи
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. |
Назаренко, Г. І. Створення позитивного психоемоційного клімату в шкільному колективі [Текст] / Г. І. Назаренко> // Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 2-10.
ББК 88.4
Рубрики: Психологічний клімат школи
Кл.слова (ненормированные): психоемоційний клімат
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8. |
Рашковська, Ілона. Здоровий психологічний клімат у школі [Текст] : теоретичні аспекти формування / І. Рашковська> // Психолог. - 2018. - N 13/14. - С. 26-31
Рубрики: Психологічний клімат школи
Кл.слова (ненормированные): психологічний клімат -- соціально-психологічний клімат -- відносини "батьки-учень" -- відносини "учень-учень" Аннотация: Психологічний клімат у педагогічних закладах, зокрема в школі, дещо відрізняється від клімату в інших організаціях. Основна різниця полягає в тому, що педагогічний працівник спілкується не лише з колегами й адміністрацією, з якими потрібно вибудовувати відносини, а й із вихованцями, для яких він повинен бути не просто прикладом, а людиною, котра викладає навчальний матеріал та оцінює їхні знання. Також окремим напрямом роботи педагогічних кадрів є відносини з батьками учнів.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9. |
Подобєд, М. Б. Психогігієнічні навички педагога в сучасній школі [Текст] / М. Б. Подобєд> // Педагогічна майстерня : науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 38-40
Рубрики: Психологічний клімат школи,
Вчитель--психогігієнічні навички
Аннотация: Без знання основних психофізіологічних особливостей і закономірностей розвитку дитини досить важко досягти високого рівня навчально-пізнавальної діяльності. Особистість педагога - це інструмент педагогічного впливу на учнів і вихованців, тому від вчителя і рівня його професійної підготовки багато в чому залежитимуть формування, збереження і зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дітей.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|