Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (366)Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (137)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (14)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА<.>)
Общее количество найденных документов : 366
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.202.4
Ш 67


   
    Школа нової генерації - українська національна школа-родина [Текст] : Науково-методичний посібник. Част.1. - Миколаїв : [б. и.], 1996. - 86 с. - Б. ц.
    Содержание:
Колосовська, Н. Д. Інтелектуальні та інформаційні ресурси як основа соціальної динамікі / Н. Д. Колосовська. - С .3
Педагогіка життєтворчості
Крячко, Т. П. Виховання в контексті життєтворчості особистості (за концепцією І. Г. Єрмакова) / Т. П. Крячко. - С .6
Школа життєтворчості особистості
Крячко, Т. П. Програма експерименту "Формування творчої особистості в умовах навчально-виховного комплексу" Дитячий садок-спеціалізована школа-ліцей І-ІІІ ступеню - "Український морський технічний університет" / Т. П. Крячко, С. М. Січко. - С .19
Безгласна, Л. М. Підпрограма "Духовність" / Л. М. Безгласна, Т. П. Крячко, С. М. Січко. - С .25
Харитонова, І. А. Гра "Зернятко" (1-4 класи) / І. А. Харитонова. - С .28
Бабенко, Л. В. Гра "Квіти з Поля Милосердя" (5-7 класи) / Л. В. Бабенко, Л. М. Безгласна. - С .29
Безгласна, Л. М. Експериментальна інтегрована програма етико-соціологічного курсу "Професійний лідер" (8-9 класи) / Л. М. Безгласна, С. М. Січко. - С .32
Безгласна, Л. М. Цільові творчі програми розвитку ліцеїстів / Л. М. Безгласна. - С .35
Козляковський, П. А. Програма курсу "Психологічні основи розвитку творчої особистості учня" / П. А. Козляковський. - С .38
Духовні джерела школи-родини
Софія Русова . - С .58
Русова, С. Нова школа / С. Русова. - С .64
Русова, С. Ідейні підвалини школи / С. Русова. - С .71
Бур'ян-Макаренко, Л. В. Рідна мова як головна складова інтелектуально розвинутої особистості / Л. В. Бур'ян-Макаренко. - С .75
Концепція "цілісної шкооли" в сучасній німецькій педагогіці . - С .80
До питання інтеграції змісту освіти . - С .85
ББК 74.202.4

Рубрики: Школа-родина,  Школа життєтворчості особистості

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.00
П 24


   
    Педагогіка [Текст] : Респ. науково-методичний збірник. Вип.6. - Київ : Радянська школа, 1967. - 162 с. - 3.03 грн
    Содержание:
Калмановський, Б. М. В. І. Ленін і народна освіта на Україні / Б. М. Калмановський. - С .3-14
Зайцев, В. Л. Соціальне середовище як джерело морального впливу на учнів / В. Л. Зайцев. - С .15-21
Тарасевич, Н. М. Розуміння молодшими підлітками деяких моральних понять та їх оцінні судждення / Н. М. Тарасевич. - С .22-28
Хрущ, В. Д. Виховання почуття громадського обов`язку у старшокласників / В. Д. Хрущ. - С .29-34
Питишкін-Потаніч, В. А. Роль трудових відносин у формуванні моральних якостей підлітка / В. А. Питишкін-Потаніч. - С .35-39
Розенберг, Н. М. До питання про застосування деяких понять кіберенетики і математики в педагогічних дослідженнях / Н. М. Розенберг. - С .40-46. - Бібліогр. у кінці ст.
Подласий, І. П. Дослідження об`єму елемента контролю програмованого навчання (на матеріалі лінейної програми з фізики) / І. П. Подласий. - С .47-55 : табл.
Іщенко, Б. П. Система прийомів, що сприяють застосування знань у праці / Б. П. Іщенко. - С .56-60
Векслер, С. І. Роль і засоби мотивації у навчальному процесі / С. І. Векслер. - С .61-68
Нечипоренко, Л. С. Роль схем і текстових таблиць у формуванні навчального прийому порівняння / Л. С. Нечипоренко. - С .69-76. - Бібліогр. у кінці ст.
Маланюк, И. П. Про суб`єктивізм при оцінюванні знань, навичок та вмінь (на матеріалах математики) / И. П. Маланюк. - С .77-85. - Бібліогр. у кінці ст.
Горбач, Т. І. До проблеми виховання пізнавальних інтересів підлітків у позашкільній роботі / Т. І. Горбач. - С .86-91. - Бібліогр. у кінці ст.
Роздобудько, І. Ф. Експериментальна перевірка методики здійснення політехнічного принципу в трудовому навчанні / І. Ф. Роздобудько. - С .92-100 : табл.
Скульський, Р. П. Формування технічних здібностей учнів восьмирічної школи / Р. П. Скульський. - С .101-112
Присяжнюк, К. Ф. Російська педагогічна преса з другої половини ХІХ ст. до 1917 р. / К. Ф. Присяжнюк. - С .113-128
Бондар, А. Д. Становлення і розвиток загальноосвітної школи і суспільного виховання на Україні в період воєнної інтервенції і громадської війни (1917-1920) / А. Д. Бондар. - С .129-140
Мітюров, Б. Н. Природничий матеріал у навчально-педагогічній українській літературі XVI - XVII ст. / Б. Н. Мітюров. - С .141-148
ББК 74.00

Рубрики: Методи навчання,  Педагогіка--історія--Україна,  Педагогічна преса--Росія, середина XIX ст. - початок XX ст.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.268.1
М 54


   
    Методика викладання іноземних мов [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип. 19 / ред. С. Ю. Ніколаєва. - Київ : Радянська школа, 1990. - 127 с. - 2.44 грн
    Содержание:
Професійно спрямоване навчання іноземних мов
Загородня, О. О. Спецкурс з позакласної роботи як компонент професійно-комунікативної підготовки вчителя іноземної мови / О. О. Загородня. - С .3
Сердюкова, Л. І. Лінгво-стилістичний аналіз літературного тексту / Л. І. Сердюкова. - С .8
Янісів, М. П. Зміст навчання діалогу-дискусії суспільно-політичного характеру в мовному вузі / М. П. Янісів. - С .13
Петращук, О. П. Семантичні характеристики лексичного мінімуму з англійської мови для студентів-медиків / О. П. Петращук. - С .17
Дворядкіна, Т. С. Поетичні тексти в навчанні виразного читання / Т. С. Дворядкіна. - С .20
Толстокорова, А. В. Соціолінгвістичний аспект навчання інтонації мовлення в підготовці вчителя англійської мови / А. В. Толстокорова. - С .24
Інтенсифікація навчально-виховного процесу з іноземної мови
Ніколаєва, С. Ю. Особливості контролю при індивідуалізованому навчанні іноземних мов / С. Ю. Ніколаєва, І. В. Коломієць. - С .28
Яремко, Д. П. До питання індивідуалізації навчання аудіювання в мовному вузі / Д. П. Яремко. - С .34
Жуковський, В. М. Експериментальна перевірка техніки читання англійською мовою учнів 4-5 класів як передумова здійснення індивідуального підходу / В. М. Жуковський. - С .37
Соловйова, Н. Д. Мотиваційна індивідуалізація навчання професійно спрямованого монологічного мовлення в немовному вузі / Н. Д. Соловйова. - С .41
Сажко, Л. А. Експериментальне дослідження ефективності використання рольової гри на уроках німецької мови під час усного вступного курсу / Л. А. Сажко. - С .44
Калініна, Л. В. Використання ділових ігор у навчанні професійно спрямованого діалогічного мовлення у мовному вузі / Л. В. Калініна, І. В. Самойлюкевич. - С .48
Красовська, Н. О. Експериментальна перевірка ефективності комплексного вступного курсу в умовах інтенсивного навчання / Н. О. Красовська. - С .53
Степащенко, С. М. Про відбір словника-мінімуму для інтенсивного навчання іноземної мови на початковому етапі мовного вузу / С. М. Степащенко. - С .56
Іванова, Л. І. Проведення сеансів інтенсивного аудіювання в процесі навчання іноземної мови студентів немовного вузу / Л. І. Іванова. - С .60
Ханіна, О. М. Експериментальна перевірка ефективності використання ділової гри під час навчання позааудиторного читання іноземною мовою студентів радіотехнічних спеціальностей / О. М. Ханіна. - С .65
Марусик, О. М. Навчання вживання французького іменника з граматичним значенням означеності за допомогою ситуативних вправ / О. М. Марусик. - С .69
Хоменко, Л. Я. Організація навчального матеріалу у підручнику німецької мови для СПТУ / Л. Я. Хоменко. - С .74
Гедеонов, С. В. Використання автоматизованого навчального курсу для формування лексичної компетенції студентів мовного вузу / С. В. Гедеонов. - С .73
Навчання видів мовленнєвої діяльності
Смелякова, Л. П. Деякі психологічні передумови адекватного використання іншомовної художньої літератури / Л. П. Смелякова. - С .83
Дем'яненко, М. Я. Психологічна установка і якість аудіювання / М. Я. Дем'яненко, Г. О. Горбань. - С .89
Шерстюк, О. М. Особливості організації та проведення самостійної роботи учнів на уроці французької мови під час навчання говоріння в старших класах середньої школи / О. М. Шерстюк. - С .93
Шарпіло, Т. І. Шляхи формування мотиваційної сфери студентів в оволодінні іншомовними видами мовленнєвої діяльності на II етапі навчання в немовному вузі гуманітарного профілю / Т. І. Шарпіло. - С .99
Тисячнюк, І. П. Розуміння іншомовного тексту як фактор інтенсифікації процесу навчання іноземної мови на початковому етапі в середній школі / І. П. Тисячнюк. - С .104
Швед, Л. І. Врахування лінгвістичних особливостей діалогу під час відбору навчального матеріалу для навчання спілкування німецькою мовою в середній школі / Л. І. Швед. - С .109
Вацеба, Р. В. Підвищення екологічної культури учнів загальноосвітньої школи в процесі вивчення французької мови / Р. В. Вацеба, М. І. Стасів. - С .112
Хрипун, В. О. Домашнє читання: статус, деякі методичні принципи та форми навчання / В. О. Хрипун. - С .117
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання
Доп.точки доступа
Ніколаєва, С.Ю. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.268.1
М 54


   
    Методика викладання іноземних мов [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип. 10 / ред. М. В. Ляховицький. - Київ : Радянська школа, 1981. - 126 с. - 2.19 р.
    Содержание:
Лотовська, Р. М. Ідейно-політичне виховання студентів на практичних заняттях з іноземної мови / Р. М. Лотовська. - С .7
Сказків, Г. І. Форми і методи проведення політінформації на заняттях з англійської мови / Г. І. Сказків. - С .10
Перкатюк, Й. М. З досвіду організації і проведення англійською мовою студентських тематичних конференцій на неспеціальних факультетах / Й. М. Перкатюк. - С .15
Вільчек, Е. Е. Змістова структура функціональних одиниць діалогічного мовлення та її методичне значення / Е. Е. Вільчек. - С .19
Бессонова, І. В. Лексичні труднощі аудіювання та деякі шляхи їх подолання (в аспекті інтенсифікації) / І. В. Бессонова. - С .24
Онищенко, К. І. Вправи з навчання читання фабульних текстів на початковому етапі в школі з викладанням ряду предметів англійською мовою / К. І. Онищенко. - С .28
Очкасова, В. М. Навчання діалогічного мовлення учнів 8-го класу за допомогою фонограми і відеофонограми / В. М. Очкасова. - С .34
Дадіані, Л. І. З досвіду релаксопедичного навчання іноземної мови в технічному вузі / Л. І. Дадіані. - С .37
Чужик, А. С. Застосування відеофонограми у навчанні професійного діалогічного мовлення в немовному вузі / А. С. Чужик. - С .42
Петренко, Н. М. Дослідна перевірка ефективності спеціально розроблених фонограм для вузів технологічного профілю / Н. М. Петренко. - С .46
Шевченко, Л. І. Фонограма як основа навчання з монологічного висловлювання суспільно-політичної тематики / Л. І. Шевченко. - С .51
Бобок, М. К. Комплексне використання ТЗН для розвитку навичок усного мовлення (результати експериментальних досліджень) / М. К. Бобок. - С .55
Склярова, Г. М. Про деякі психологічні аспекти побудови вправ для навчання науковців усного англійського мовлення / Г. М. Склярова. - С .59
Гринюк, Г. А. Експериментальна перевірка ефективності вправ для інтенсифікації навчання текстів різної складності з фаху в немовних вузах / Г. А. Гринюк. - С .64
Сосяк, М. М. Типологія роздавальних матеріалів для інтенсифікації усних висловлювань іноземною мовою / М. М. Сосяк. - С .72
Алешко, І. А. Про особливості текстів з фаху для навчання усного мовлення студентів-медиків / І. А. Алешко. - С .77
Бегалієв, Ш. Ю. Про рівень володіння пасивними конструкціями англійської мови абітурієнтами-узбеками / Ш. Ю. Бегалієв. - С .80
Грищенко, І. С. Укладання словника-мінімуму суспільно-політичної лексики для роботи з газетним матеріалом на уроках англійської мови в школі / І. С. Грищенко. - С .83
Квітко, Р. М. Про послідовність засвоєння іншомовного матеріалу / Р. М. Квітко. - С .89
Тимченко, О. Т. Обсяг аудитивної короткочасної пам'яті учнів / О. Т. Тимченко. - С .92
Хруленко-Варницький, О. С. Використання звукозапису на початковому етапі навчання іноземної мови в немовному вузі / О. С. Хруленко-Варницький. - С .95
Вавринюк, Д. М. Планування та організація третього етапу навчання іноземної мови в технічному вузі / Д. М. Вавринюк, Б. М. Князевський. - С .101
Крицька, І. П. Врахування термінологічних особливостей тексту під час навчання студентів читання літератури з фаху / І. П. Крицька. - С .106
Крупаткін, Я. Б. Досвід формування підгруп на I курсі немовного вузу за результатами перекладу градуйованих текстів / Я. Б. Крупаткін. - С .110
Близнюк, О. І. Вправи з розвитку усного комунікативного мовлення / О. І. Близнюк, В. Л. Скалкін. - С .114
Вербицька, Т. Д. Применение звукозаписи в обучении иностранным языкам / Т. Д. Вербицька, М. В. Ляховицький. - С .116
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання
Доп.точки доступа
Ляховицький, М.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.03я73
Л 37


    Левківський, М. В.
    Історія педагогіки [Текст] : Навчальний посібник / М.В. Левківський, О.М. Микитюк. - Х. : "ОВС", 2002. - 240 с. - ISBN 966-7858-25-1 : 14.17 р.
    Содержание:
Методичні поради студентам . - С .8-9
Виникнення освіти й виховання в світовій суспільній цивілізації . - С .9
Предмет і завдання історії педагогіки . - С .9-11
Підходи світової науки до виникнення виховання як суспільного явища. Виховання у первісному суспільстві . - С .11-14
Виникнення перших шкіл у світовій цивілізації . - С .14-15
Виховання у Древній Греції . - С .15-17
Давногрецькі філософи про формування людської особистості (Сократ, Платон, Аристотель, Демокрит ) . - С .17-19
Школа і педагогіка Стародавнього Риму . - С .19-23
Школа й педагогіка епох Середньовіччя та Відродження . - С .23
Загальна характеристика епохи Середньовіччя. Система середньовічних шкіл . - С .23-25
Система лицарського виховання . - С .25-26
Виникнення освіти для дівчат . - С .26-27
Виникнення перших університетів у Західній Європі та оргпанізація навчання . - С .27-28
Культура епохи європейського Відродження. "Будинок радості" Вітторино де Фельтре . - С .28-29
Поєднання навчання з продуктивною працею Томаса Мора й Томазо Кампанелли . - С .29-30
Гуманістичні ідеї освіти й виховання (Ф. Рабле, Е. Роттердамський, М. Монтень) . - С .30-34
Західноєвропейська педагогіка епохи нового часу та просвітництва . - С .34
Життя та діяльність Я. А. Коменського . - С .34-36
Світогляд Коменського та його завдання виховання особистості . - С .36-37
Принцип природовідповідності, вікова періодизація та система шкіл (за Коменським) . - С .37-38
Класно-урочна система Коменського. Принципи навчання . - С .38-39
Підручники Я. А. Коменського . - С .39-40
Я. А. Коменський про школу, вчителя та моральне виховання дітей . - С .40
Педагогічні ідеї Д. Локка . - С .40-41
Ідея вільного виховання Ж.-Ж. Руссо. Вікова періодизація та система виховання Ж.-Ж. Руссо . - С .41-43
Педагогічні погляди французьких філософів К. Гельвеція та Д. Дідро . - С .43-47
Західноєвропейська педагогіка кінця XVIII - першої половині XIX століття . - С .47
Життя та педагогічна діяльність Й. Г. Песталоцці . - С .47-49
Ідея гармонійного виховання Песталоцці. Його теорія елементарної освіти та методика початкового навчання . - С .49-50
Ідеї німецьких педагогів-філантропістів І. Базедова та В. Хр. Зальцмана . - С .50-53
Неогуманізм. В. Гумбольдт та його освітні проекти . - С .53-54
Дидактика Ф. Дістервега . - С .54-56
Теорія навчання та виховання Й. Гербарта . - С .56-60
Р. Оуен про формування особистості . - С .60-64
Загальні тенденції світової педагогіки кінця ХІХ - початку ХХ століття . - С .64
Реформаторська педагогіка (педагогіка вільного виховання, педагогіка особистості, експериментальна педагогіка) . - С .64-69
Прагматична педагогіка Д. Дьюї . - С .69
Гуманістичні засади освіти й виховання. Рух нового виховання (М. Монтессорі, С. Френе) . - С .69-73
Ідея цілісного виховання Р. Штайнера . - С .73-75
Ідеї виховання й навчання в педагогіці екзистенціалізму . - С .75-78
Сучасна освіта у найрозвиненіших країнах світу . - С .78
Еволюція освітніх систем у найрозвиненіших країнах на перетині ХХІ тисячоліття . - С .78-79
Система освіти в США . - С .79-81
Освітня система у Великобританії . - С .81-83
Характеристика освітньої системи у Німеччині . - С .83-85
Характеристика освітньої системи у Франції . - С .85-87
Система освіти в Японії . - С .87-93
Школа й педагогіка Київської Русі (IX - XIV століття) . - С .93
Традиційні засади виховання дітей в Київській Русі . - С .93-95
Соціальні умови становлення писемності та виникнення перших шкіл у Київській Русі . - С .95-96
Зміст та організація навчання у Київській Русі . - С .96-98
Перекладна література та перші педагогічні пам'ятники Київської Русі . - С .98-102
Школа в Україні періоду Відродження (XVI - XVII століття) . - С .102
Загальна характеристика культури й освіти українського Відродження . - С .102-104
Виникнення братських шкіл. Острозька академія . - С .104-105
Діяльність кохацьких шкіл в Україні (січові, полкові, музичні та ін.) . - С .105-107
Система виховання лицаря-козака . - С .107-110
Навчальні студії й діяльність громадських об'єднань студентів в Києво-Могилянській Академії . - С .110-116
Українська педагогіка етапу Відродження (XVII- початок XVIII століття) . - С .116
Вплив європейських культурних процесів на освітньо-культурне відродження в Україні. Перші українські вчені: П. Русін і Ю. Дрогобич . - С .116-118
Українська граматика М. Смотрицького . - С .118-119
Енциклопедія П. Ьеринди та риторика І. Галятовського . - С .119-120
Педагогічні погляди Є. Славинецького та С. Полоцького . - С .120-122
Освітньо-педагогічна діяльність Ф. Прокоповича . - С .122-125
Українська школа і педагогіка періоду Руїни (друга половина ХVIII століття) . - С .125
Ідея народності та природовідповідності виховання Г. Сковороди . - С .125-129
Г. Сковорода про розумове, моральне та трудове виховання дітей . - С .129-131
Педагогічна діяльність М. В. Ломоносова . - С .131-132
Статут 1786 року Російської імперії про зміст та особливості шкільної системи . - С .132-136
Система освіти на Правобережній Україні та Закарпатті (друга половина XVIII століття) . - С .136-141
Школа і педагогічна думка в Україні (перша половина ХІХ століття) . - С .141
Загальна характеристика освіти в Україні у першій половині ХІХ століття . - С .141-143
Культурно-освітня діяльність західноукраїнських діячів (М. Шашкевич, Я. Головацький, Й. Левицький) . - С .143-144
Педагогіка О. Духновича . - С .144-146
Культурно-просвітницька діяльність Кирило-Мефодіївського товариства (Т. Шевченка, П. Куліша, М. Костомарова) . - С .146-153
Педагогічна система К. Ушинського . - С .153
Життя і педагогічна діяльність К. Д. Ушинського. Світогляд вченого . - С .153-154
Ідея гармонійного розвитку людини . - С .154-155
Ушинський про значення праці у вихованні людини . - С .156-157
Ідея національного виховання Ушинського . - С .156-157
Дидактика й методика початкового навчання Ушинського . - С .157-159
Ушинський про підготовку вчителя . - С .159-162
Освіта та педагогічна думка в Україні другої половини ХІХ століття . - С .162
Стан освіти України у 60-ті роки. Характеристика громадсько-педагогічних рухів . - С .162-163
Освітньо-педагогічна діяльність М. Пирогова . - С .163-165
Організаційна й педагогічна діяльність М. Корфа . - С .165-166
Просвітницько-педагогічна діяльність Х. Алчевської . - С .166-167
Теорія й практика вільного виховання Л. Толстого . - С .167-169
Теорія фізичного виховання особистості П. Лесгафта . - С .169-173
Ідеї національної освіти й виховання в Україні (друга половина ХІХ століття) . - С .173
Ідея національної школи М. Драгоманова . - С .173-174
Наукова й освітня діяльність Наукового товариства імені Тараса Шевченка . - С .174-176
Ідея національного шкільництва М. Грушевського . - С .174-176
Загальна характеристика освіти на західноукраїнських землях . - С .179-182
Педагогічні погляди Ю. Федьковича . - С .182-185
Українська школа й педагогіка початку ХХ століття . - С .185
Характеристика системи освіти в Україні на початку ХХ століття . - С .185-187
Освітньо-педагогічні ідеї І. Франка . - С .187-189
Педагогічні ідеї Л. Українки . - С .189-190
Освітня й педагогічна діяльність Т. Лубенця . - С .190-193
Школа і педагогіка України (етапи УНР та національного комуністичного відродження: 20-ті роки) . - С .193
Розробка завдань та змісту національної освіти в УНР . - С .193-195
Ідея національної школи С. Русової . - С .195-196
Ідея національного рідномовного виховання І. Огієнка . - С .196
Особливості розбудови загальної, професійної й вищої школи у 20-ті роки . - С .196-197
Національний виховний ідеал Г. Ващенка . - С .197-200
Педагогічна система Макаренка . - С .200
Життя й педагогічна діяльність А. Макаренка . - С .200-202
Теорія і практика колективу А. Макаренка . - С .202-204
Ідея поєднання з продуктивної працею А. Макаренка ("Педагогічна поема", "Прапори на баштах") . - С .204-205
Проблема сімейного виховання ("Книга для батьків", "Лекції про виховання дітей") . - С .205-207
Шляхи формування вчителя-вихователя та його педагогічної майсткрності . - С .207-209
Школа і педагогіка України у радянський період (20-80-ті роки) . - С .209
Національна освіта в 20-ті роки ХХ століття . - С .209-214
Уніфікація загальної освіти в 30-ті роки . - С .214-216
Особливості становлення освіти у післявоєнний час (кінец 40-х- 50-ті роки) . - С .216-217
Розвиток освіти й педагогіки у 60-ті роки . - С .217-218
Школа і педагогіка України у період застою (70-80-ті роки) . - С .218-220
Педагогічна система В. Сухомлинського . - С .220
Життя та педагогічна діяльність В. Сухомлинського . - С .220-222
Навчання й виховання дітей 6-річного віку ("Серце віддаю дітям") . - С .222-223
В. Сухомлинський про формування гуманної особистості ("Павлиська середня школа") . - С .223-224
Морально-трудове виховання школярів ("Народження громадянина") . - С .224-225
Етнічні засади родинного виховання ("Батьківська педагогіка") . - С .225-226
Ідеї становлення вчителя-вихователя ("Сто порад вчителю", "Розмова з молодим директором школи") . - С .226-229
Утвердження освіти в Україні на сучасному етапі духовного і національного відродження . - С .229
Утвердження демократичних державно-громадських засад освіти й виховання молоді . - С .230
Реформування освіти на сучасному етапі розвитку українського суспільства . - С .230-231
Утвердження шляхів та засобів національного виховання дітей та молоді . - С .231-232
Особливості реформування професійної, вищої й педагогічної освіти . - С .232-237
ББК 74.03я73

Рубрики: Педагогіка--історія,  Педагогіка--історія
Аннотация: Матеріали посібника вміщують набутки з історії освіти й виховання з позицій соціокультурного підходу у відповідності з програмою "Історія пеадгогіки" для вузів. Враховуючи специфіку пізнавальної діяльності студентів-заочників, розроблена система практичних, проблемних і творчіх завдань та тестів для самоконтролю. Матеріали посібника ілюструютьсяструктурно-логічними схемами, побудованими за принципами, розробленими А. А. Сбруєвою та М. Ю. Рисіною. Адресується студентам педвузів, викладачам, а також учням педучилищ і студентам педколеджів.
Доп.точки доступа
Микитюк, О.М.
Левківський, М.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.50
П 35


   
    Питання дефектології [Текст] : Респуб. науково-методичний збірник. Вип. IV / ред. М. Д. Ярмаченко. - Київ : Радянська школа, 1969. - 163 с. - 4.54 р.
    Содержание:
Сурдопедагогіка
Ярмаченко, М. Д. Актуальні питання радянської сурдопедагогіки / М. Д. Ярмаченко. - С .4
Засенко, Н. Ф. Предметні уроки в радянській теорії і практиці навчання глухих / Н. Ф. Засенко. - С .13
Засенко, Н. Ф. Проблема взаємозв'язку знань і вмінь глухих учнів при вивченні природничого матеріалу / Н. Ф. Засенко. - С .26
Пущин, Е. І. Про оволодіння засобами творення часових форм дієслова учнями VI класів шкіл глухих / Е. І. Пущин. - С .32
Ступникова, Л. С. Про деякі особливості оволодіння географічними поняттями глухими учнями VI класів / Л. С. Ступникова. - С .42
Гольдберг, А. М. Діяльність А.В. Володимирського на Україні / А. М. Гольдберг. - С .52
Олігофренопедагогіка
Арнольдов, М. А. З досвіду ефективного застосування елементів програмованого навчання в допоміжній школі / М. А. Арнольдов. - С .63
Басюра, В. І. Експериментальна перевірка прийомів усної лічби в молодших класах допоміжної школи / В. І. Басюра. - С .72
Бондар, В. І. Усвідомлення теоретичних знань як передумови їх успішного використання / В. І. Бондар. - С .84
Бондар, В. І. Залежність якості відтворення знань від різних форм інструктування учнів / В. І. Бондар. - С .94
Попович, С. М. Вплив положення геометричних фігур на впізнання їх учнями старших класів допоміжної школи / С. М. Попович. - С .103
Селецький, А. І. До питання вітчизняного вчення про клініку олігофренії / А. І. Селецький. - С .111
Миськів, Я. І. До етіології олігофренії / Я. І. Миськів, М. Ф. Смага. - С .130
Логопедія
Жильцова, О. Л. Готовність до засвоєння грамоти у старших дошкільників з недоліками вимови / О. Л. Жильцова. - С .139
Савченко, М. А. Порушення вимови звуків у учнів I - IV класів допоміжної школи / М. А. Савченко. - С .150
ББК 74.50

Рубрики: Дефектологія
Доп.точки доступа
Ярмаченко, М.Д. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.202.4
Г 93


    Гузик, Микола Петрович (1941).
    Профільне навчання: як організувати, не зруйнувавши школу [Текст] : метод. посібник. Ч. 1 / М. Гузик. - Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2005. - 112 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-8651-24-3 : 3.95 р.
    Содержание:
Загальна характеристика моделі Авторської школи М. П. Гузика
Функції та структура освітніх підрозділів навчально-виховного комплексу
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання,  Авторська школа--організація,  Особистісно орієнтований підхід--школярі
Аннотация: У книжці викладено принципи, структуру та особливості організації Авторської школи, в основу моделі якої покладено особистісно зорієнтований підхід до учня. Профільність у ній слід розглядати як формування в школі різних освітніх підрозділів відповідно до особливостей і рівня розвитку розумової діяльності учнів уже з перших років перебування дитини в школі. У першій частині книжки йдеться про принципи побудови структури та організацію навчально-виховного процесу в Авторській школі, способи формування профільних груп молодших школярів та методи роботи в різних профільних групах. У другій частині книжки будуть розміщені додатки практичного характеру. Для керівників шкіл, управленців, учителів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.204.6
Р 58


   
    Робота методкабінету [Текст] : методические рекомендации / Упоряд. Л. Галіцина. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2005. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-8070-40-2 (в обкл.) : 3.33 р.
    Содержание:
Методист як лідер професійного розвитку
Набока, Л. Педагог дорослих / Л. Набока. - С .5
Пуцов, В. Системний підхід до організації науково-методичної роботи / В. Пуцов. - С .14
Землянська, О. Алгоритм дії методиста / О. Землянська. - С .20
Фролов, М. Організація науково-дослідної роботи / 25
Районна методична служба: досвід роботи
Кошевич, Р. Вивчення + Прогнозування = Проект / Р. Кошевич. - С .43
Горлова, Г. Модернізація змісту та структури науково-методичної діяльності / 56
Досвід роботи науково-методичного центру м. Маріуполя . - С .72
Навчально-методичний центр: дослідно-експериментальна діяльність . - С .86
Інноваційна діяльність навчально-методичного центру . - С .94
Нормативний супровід
Наказ Міністерства освіти України № 72 від 18.03.1997 р. "Про затвердження Положення про районний (міський) методичний кабінет" . - С .97
Наказ Міністерства освіти України та Академії педагогічних наук України № 396/48 від 11.07.2002 р. "Про Всеукраїнський огляд-конкурс методичних кабінетів відділів та управлінь освіти міських рад і районних державних адміністрацій на кращу організацію методичної роботи з педпгогічними кадрами" . - С .104
Посадові обов'язки навчально-методичного центру . - С .113
ББК 74.204.6

Рубрики: Методична робота,  Методична служба,  Методист,  Методичний кабінет
Аннотация: Система методичної роботи є впливовим управлінським фактором, специфічним різновидом освітньо-управлінської діяльності. Тому пропонований збірник містить програми підготовки педагогічних працівників до наукової, науково-дослідницької діяльності, методичні рекомендації, матеріали з досвіду роботи методичних кабінетів. Також подано нормативні документи, які регламентують та регулюють діяльність районних (міських) методичних служб. Збірник має практичне спрямування. Для методистів, керівників усіх рівнів і ланок системи освіти.
Доп.точки доступа
Галіцина, Л. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.202.4
Г 93


    Гузик, Микола Петрович (1941).
    Профільне навчання: як організувати, не зруйнувавши школу [Текст] : метод. посібник у 2-х ч. Ч. 2 / М. Гузик. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2005. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-8070-34-8 : 3.33 р.
    Содержание:
Комбінована система організації навчально-виховного процесу
Характеристика компонентів Комбінованої системи
Управління Авторською школою М. П. Гузика
ББК 74.202.4

Рубрики: Профільне навчання,  Навчально-виховний процес--організація
Аннотация: У книжці подано Комбіновану систему оррганізації навчально-виховного процесу в контексті індивідуальногог та персоніфікованого профілю навчання. Для керівників шкіл, учителів, управлінців

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
30г
Л 64


    Литинецкий, И. Б.
    М.В. Ломоносов и экспериментальная техника [Текст] : научно-популярная литература / И. Б. Литинецкий. - Киев : Гостехиздат УССР, 1961. - 214 с. : ил. - 3.57 р.
ББК 30г

Рубрики: Техніка--історія,  Техніка--експериментальна
Доп.точки доступа
Ломоносов, М.В. \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
74.268.1
М 54


   
    Методика викладання іноземних мов [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. Вип. 14. - Київ : Радянська школа, 1985. - 128 с. - (в обкл.) : 2.44 р.
    Содержание:
Демиденко, Г. Ф. Про можливості підвищення ідейно-виховного рівня практичних занять з іноземної мови у мовному вузі / Г. Ф. Демиденко. - С .3
Поліщук, Г. А. Ідейно-політичне виховання учнів на уроках німецької мови в старших класах / Г. А. Поліщук. - С .8
Кравчук, І. І. Використання матеріалів Клубу інтернаціональної дружби в навчанні іноземної мови / І. І. Кравчук. - С .11
Ніколаєва, С. Ю. Індивідуалізація навчання вимови на I курсі мовного вузу / С. Ю. Ніколаєва, Т. А. Некрасова. - С .15
Бобир, Л. С. Навчання логічного наголосу студентів I курсу мовного педагогічного вузу / Л. С. Бобир. - С .19
Реутов, М. І. Подолання лексико-граматичної інтерференції з боку першої іноземної мови під час навчання німецької мови як другої спеціальності / М. І. Реутов. - С .25
Полякова, Н. І. Відбір і лінгвокраїнознавча паспортизація англійської педагогічної лексики / Н. І. Полякова. - С .30
Бакаєв, Н. Б. Навчання студентів-узбеків розумінню форм минулих часів французького дієслова під час читання текстів з фаху / Н. Б. Бакаєв. - С .34
Мальована, В. М. Методика використання синтаксичної конвергенції для стилістичного аналізу художнього тексту / В. М. Мальована. - С .38
Фоменко, Н. С. Роль узагальнюючих номінацій при навчанні ситуативного писемного висловлювання на II курсі філологічного факультету педагогічного вузу / Н. С. Фоменко. - С .42
Вільчек, Е. Е. Диференціація форм усного мовлення в методичних цілях / Е. Е. Вільчек. - С .46
Скалкін, В. Л. Деякі проблеми навчання клішованого усного експресивного мовлення / В. Л. Скалкін, Т. С. Дученко. - С .51
Габорак, Г. Й. Підготовка до написання твору-роздуму на літературні та суспільно-політичні теми в мовному вузі / Г. Й. Габорак. - С .55
Акентьєва, В. М. Експериментальна перевірка комплексу засобів керування процесом читання науково-технічних текстів / В. М. Акентьєва. - С .61
Калініна, Л. В. Навчання реактивного мовлення студентів старших курсів мовного вузу / Л. В. Калініна. - С .65
Сосяк, М. М. Відбір та організація мовного матеріалу для навчання професійного діалогічного мовлення на I курсі філологічного факультету / М. М. Сосяк. - С .70
Ольховська, Л. І. Використання фонограми з опорою на малюнки для навчання інтонації французького діалогічного мовлення / Л. І. Ольховська. - С .74
Жилко, Н. М. Ефективний засіб розвитку усного мовлення в школі / Н. М. Жилко, О. П. Будниченко, Л. І. Кардіян. - С .79
Ляховицький, М. В. Відеофонограма як засіб інтенсифікації навчання усного мовлення на I курсі мовного вузу / М. В. Ляховицький, П. І. Сердюков, Н. Ф. Бориско. - С .82
Гапонова, С. В. Деякі вимоги до фономатеріалу для керованого лабораторного заняття в мовному вузі / С. В. Гапонова. - С .86
Андрушко, С. Я. Вимоги до посібника з усного мовлення для гуманітарних факультетів вузів / С. Я. Андрушко. - С .89
Гаєва, Н. І. Види слухових опор у навчанні іноземної мови студентів / Н. І. Гаєва. - С .93
Полякова, В. М. Аналіз навчального процесу з використанням відеофільмів з погляду теорії інформації / В. М. Полякова. - С .97
Пильцин, О. О. Використання функціональних шумів у навчанні усного іноземного мовлення / О. О. Пильцин. - С .101
Олійник, Т. І. Вправи для навчання основних функціональних типів діалогу в VII класі з використанням рольової гри / Т. І. Олійник. - С .105
Марусик, Т. П. Про раціональну послідовність вивчення дієслівних часів французької мови в I - III класах / Т. П. Марусик. - С .110
Зуб'як, Я. В. Прислів'я і приказки на практичних заняттях з німецької мови в немовному вузі / Я. В. Зуб'як, Й. М. Перкатюк. - С .115
Іщук, О. М. З досвіду тестування першокурсників педагогічного інституту з метою виявлення складних для засвоєння часових форм англійського дієслова / О. М. Іщук. - С .118
ББК 74.268.1

Рубрики: Іноземні мови--викладання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.
74.200.536
П 84


   
    Професійне самовизначення старшокласників [Текст] : Метод. посібник / упоряд. Л. Шелестова. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ" : Видавництво Л. Галіцина, 2006. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-420-032-8. - ISBN 966-356-068-1 : 4.82 р.
    Содержание:
Психолого-педагогічні засади професійного самовизначення
Профільне навчання в системі загальної середньої освіти . - С .6
Сутність професійного самовизначення школярів . - С .10
Організаційно-педагогічне забезпечення процесу . - С .20
Мета профорієнтаційної роботи . - С .25
Форми і методи профорієнтаційної роботи . - С .28
Формування в учнів готовності до професійного самовизначення
Економічний профіль навчання . - С .40
Природничо-математичний профіль навчання (на прикладі курсу інформатики) . - С .53
Взаємодія школи та міжшкільного навчально-виробничого комбінату . - С .67
Опис професії "Банківський менеджер" . - С .78
Зразок професіограми . - С .80
Експериментальна програма курсу "Основи вибору професії" (34 год). ДЛя учнів 9-х класів середніх загальноосвітніх шкіл . - С .82
Зразок профорієнтаційного кроку . - С .88
Програма курсу "Основи сімейної економіки. Людина у світі професій сфери економіки" (34 год). Для учнів 9-х класів середніх загальноосвітніх шкіл . - С .104
Ділова гра "Аукціон" . - С .110
Дізайнер. Загальна характеристика професії . - С .115
Схема-картка дослідження особистості учня . - С .121
ББК 74.200.536

Рубрики: Профільне навчання,  Професійне самовизначення,  Професії
Аннотация: У посібнику розкриваються психолого-педагогічні основи підготовки учнів середніх загальноосвітніх шкіл до професійного самовизначення в умовах профільного навчання. Посібник містить конкретні рекомендації для педагогічних працівників щодо здійснення навчально-виховної роботи з учнями старших класів середніх загальноосвітніх шкіл, спрямованої на їх підготовку до усвідомленого вибору майбутньої професії. Для учителів та психологів загальноосвітніх навчальних закладів, студентів педагогічних вищих навчальних закладів.
Доп.точки доступа
Шелестова, Л. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
74.24(4Укр)
У 67


   
    Управління експериментальною діяльністю ЗНЗ [Текст] : Методичний посібник / упоряд. Н. Мурашко. - Київ : Шкільний світ, 2007. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-966-451-030-8 : 9.20 р.
    Содержание:
Нормативні документи. Теоретико-методологічні засади інноваційних процесів у сфері освіти
Наказ від 07.11.2000 № 522 "Про затвердження Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності" . - С .4
Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності . - С .5
Положення про порядок організації та проведення педагогічного експерименту . - С .22
Ващенко, Л. Педагогічна сутність і термінологічна характеристика інноваційних процесів / Л. Ващенко. - С .25
Даниленко, Д. Педагогічні інновації у сучасній теорії і практиці / Д. Даниленко. - С .28
Експериментальна діяльність навчального закладу. Досвід роботи
Клименко, Т. Організація експериментальної та науково-дослідницької роботи в закладах освіти / Т. Клименко, С. Чернякова, Т. Голуб. - С .49
Грубій, М. Впровадження в навчальному закладі інноваційних педагогічних та управлінських технологій / М. Грубій. - С .106
ББК 74.24(4Укр)

Рубрики: Інноваційна освітня діяльність--нормативні документи,  Експериментальна діяльність ЗНЗ--управління,  Науково-дослідницька робота учнів,  Інноваційна діяльність--школа
Кл.слова (ненормированные):
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА
Аннотация: У збірнику розглядаються організаційні проблеми управління інноваційними процесами в загальноосвітній школі, їх роль в модернізації української школи. Пропонується авторська модель управління інноваційними процесами на рівні загальноосвітнього навчального закладу. Запропоновано досвід експериментальної діяльності навчальних закладів. Збірник розрахований на директорів навчальних закладів, заступників директорів з НМР, керівникам НМЦ.
Доп.точки доступа
Мурашко, Н. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.
Обкладинка
74р30-22
Б 90


    Будак, С. В.
    Збірник наукових праць [Текст] : научное издание / С. В. Будак. - Миколаїв : МДУ, 2008. - 168 с. - 20.00 р.
    Содержание:
Організаційно-виховна робота зі студентами ВНЗ
Проблемы речевой деятельности в аспекте изучения иностранного языка . - С .7-14
Методы обучения иностранных языкам . - С .14-25
Проблема профессионально-педагогической деятельности преподавателя иностранного языка . - С .25-31
Готовність студентів вищих педагогічних закладів до професійно-педагогічної діяльності як педагогічна проблема . - С .31-37
Perspecives of machine transltion . - С .37-38
Использование мультимедийных технологий при обучении иностранным языкам . - С .38-45
Виховна робота зі студентами . - С .45-61
М. Аркас і його роль у відродженні національної школи . - С .61-66
Підготовка студентів спеціальності "Дошкільне виховання" до навчання дітей іноземної мови
Специфіка і стан навчання іноземної мови дітей у дошкільних навчальних закладах . - С .66-76
Стан навчання іноземної мови студентів факультетів дошкільного виховання вищих закладів освіти . - С .76-86
Характеристика рівнів сформованості готовності студентів до навчання дошкільників англійської мови . - С .86-94
Експериментальна модель формування готовності студентів до навчання дошкільників англійської мови . - С .94-103
Використання активних форм роботи в підготовці студентів до навчання дошкільників англійської мови . - С .103-110
Підготовка майбутнього вчителя до навчання іноземної мови учнів початкових класів
Место учебной деятельности на уроках иностранного языка в начальной школе . - С .116-122
Готовность студентов к обучению английскому языку учащихся начальных классов . - С .122-125
До проблеми підготовки вчителя до навчання тіноземної мови учнів початкових класів . - С .125-126
Підготовка майбутніх вчителів до навчання іноземної мови учнів початкових класів . - С .126-133
До проблеми підготовки майбутнього вчителя іноземної мови . - С .133-138
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук . - С .138-166
ББК 74р30-22

Рубрики: Вища педагогічна освіта--іноземні мови,  Вища педагогічна освіта--навчання дошкільників,  Іноземні мови--навчання в ВНЗ,  Іноземні мови--навчання в ДНЗ,  Іноземні мови--навчання в ЗНЗ,  Студенти--організаційно-виховна робота
Аннотация: Метою видання стало прагнення систематизувати наукові праці С. В. Будака, що є бібліографічною рідкістю і практично недоступні для користування широкому загалу студентів. Праці вченого подаються українською, російською та англійською мовами із збереженням назв і бібліографічних посилань. Збірник наукових праць адресований науковцям, педагогам, студентам, тим, хто займається підготовкою майбутніх вчителів англійської мови та тим, хто цікавиться проблемою навчання англійської мови дітей з чотирьох до десяти років.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
74
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського державного університету [Текст] : збірник наукових праць. Вип.20. Педагогічні науки. Т.1. - Миколаїв : МДУ, 2008. - 260 с. - 13.50 р.
    Содержание:
Ничкало Н. Г. Українські концепції професійної освіти : тенденції і перспективи : Світові тенденції розвитку педагогічної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .8-19. - Бібліогр. у кінці ст.
Солдатенко, М. М. Деякі особливості самостійної пізнавальної діяльності майбутнього вчителя : Світові тенденції розвитку педагогічної освіти / М. М. Солдатенко. - С .20-26. - Бібліогр. у кінці ст.
Пєхота О. М. Педагогічна освіта з позицій самоактуалізації особистості : Світові тенденції розвитку педагогічної освіти / О. М. Пєхота. - С .27-33. - Бібліогр. у кінці ст.
Барбіна, Є. С. Гуманізація педагогічної освіти у світлі людиноутворюючої функції : Світові тенденції розвитку педагогічної освіти / Є. С. Барбіна. - С .34-42. - Бібліогр. у кінці ст.
Яворская, Г. Х. Интеграционно-образовательные процессы в профессиональной подготовке: методологический аспект : Світові тенденції розвитку педагогічної освіти / Г. Х. Яворская. - С .43-53. - Бібліогр. у кінці ст.
Pindera, Michal. Funkcjonowanie dziecka-jedynaka w grupie rówieśniczej : Світові тенденції розвитку педагогічної освіти / Michal Pindera. - С .54-59. - Бібліогр. у кінці ст.
Лі, Цзихуа. Вплив педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського на розвиток педагогічної освіти Китаю : Світові тенденції розвитку педагогічної освіти / Цзихуа Лі. - С .60-70. - Бібліогр. у кінці ст.
Кадол, Ф. В. Развитие профессионально-этического и дидактического потенциала будущего учителя : Світові тенденції розвитку педагогічної освіти / Ф. В. Кадол. - С .71-75
Лукашеня, З. В. Технологические аспекты работы с текстовым материалом в режиме совместно-распределенной деятельности участников учебного процесса : Світові тенденції розвитку педагогічної освіти / З. В. Лукашеня. - С .76-81. - Бібліогр. у кінці ст.
Романовський, О. Г. Педагогічні аспекти синергетики : Світові тенденції розвитку педагогічної освіти / О. Г. Романовський, О. О. Романовська. - С .82-90
Головченко, Г. О. Виклики інформаційного суспільства до педагогічної освіти в умовах інформаційної діяльності : Світові тенденції розвитку педагогічної освіти / Г. О. Головченко. - С .91-98
Соколовська, О. С. Освітньо-духовне середовище інституту педагогічної освіти : Технології педагогічної освіти / О. С. Соколовська. - С .100-106. - Бібліогр. у кінці ст.
Середа, І. В. Кафедра освітних технологій: концепція, досвід, перспективи розвитку : Технології педагогічної освіти / І. В. Середа. - С .107-113. - Бібліогр. у кінці ст.
Старєва, А. М. Методична і технологічна підготовка иайбутнього вчителя суспільствознавчої галузі: інноваційні орієнтири : Технології педагогічної освіти / А. М. Старєва. - С .114-122. - Бібліогр. у кінці ст.
Олексюк, О. Є. Система виховних цінностей в умовах глобалізації освіти : Технології педагогічної освіти / О. Є. Олексюк. - С .123-129. - Бібліогр. у кінці ст.
Тарасова, С. М. Технологія запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу "Методика навчання біології" : Технології педагогічної освіти / С. М. Тарасова. - С .130-134. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Пруткая, Н. В. Клнфликт стилей обучения : Технології педагогічної освіти / Н. В. Пруткая. - С .135-141. - Бібліогр. у кінці ст.
Паршук, С. М. Інноваційний підхід до питання підготовки майбутніх учителів початкових класів до національного виховання учнів : Технології педагогічної освіти / С. М. Паршук. - С .142-147. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Ратовська, С. В. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до організації групової навчальної діяльності учнів: компетентнісний підхід : Технології педагогічної освіти / С. В. Ратовська. - С .148-157. - Бібліогр. у кінці ст.
Перепелиця, О. В. Проблеми соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку : Технології педагогічної освіти / О. В. Перепелиця. - С .158-164. - Бібліогр. у кінці ст.
Путіловська, Н. Б. Формування особистості студентів в умовах вільного часу : Технології педагогічної освіти / Н. Б. Путіловська. - С .165-170. - Бібліогр. у кінці ст.
Рехлицкая, А. Е. Развитие коммуникативной культуры участников детских хореографических коллективов в системе лицейского образования : Технології педагогічної освіти / А. Е. Рехлицкая. - С .171-175. - Бібліогр. у кінці ст.
Яцула, Т. В. Теоретичні підходи до визначення сутності особистісної взаємодії : Технології педагогічної освіти / Т. В. Яцула. - С .176-181. - Бібліогр. у кінці ст.
Житник, Н. В. Шляхи формування у студентів позитивної мотивації до навчальної діяльності : Технології педагогічної освіти / Н. В. Житник. - С .182-190. - Бібліогр. у кінці ст.
Ігнатюк, О. А. Формування індивідуальної траєкторії особистісно-професійного розвитку майбутніх інженерів : Технології педагогічної освіти / О. А. Ігнатюк. - С .191-197. - Бібліогр. у кінці ст.
Кожевнікова, Л. К. Полікультурна освіта в контексті кредитно-модульної системи фізичного виховання вищої школи : Технології педагогічної освіти / Л. К. Кожевнікова, З. Г. Дзюба. - С .198-205. - Бібліогр. у кінці ст.
Зубенко, Т. В. Організація іншомовного комунікативного середовища у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи : Технології педагогічної освіти / Т. В. Зубенко. - С .206-211. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Жигадло, Г. Б. Особливості змісту й освітніх форм методичної підготовки спеціалістів з фізичного виховання у діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України (1991-1998 рр.) : Технології педагогічної освіти / Г. Б. Жигадло. - С .212-218. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Ніколаєв, К. Г. Актуальність введення фізкультхвилинок та фізкультпауз в навчально-виховний процес студентів : Технології педагогічної освіти / К. Г. Ніколаєв. - С .219-225. - Бібліогр. у кінці ст.
Нікора, А. О. Теоретико-методологічний аналіз проблеми формування ціннісних орієнтацій : Технології педагогічної освіти / А. О. Нікора. - С .226-232. - Бібліогр. у кінці ст.
Олійник, Ю. І. Тестові завдання як універсальний спосіб перевірки знань, умінь та навичок студентів : Технології педагогічної освіти / Ю. І. Олійник. - С .233-237. - Бібліогр. у кінці ст.
Іванова, О. В. Інтерактивні технології навчання умовного способу дієслова студентів-філогогів : Технології педагогічної освіти / О. В. Іванова. - С .238-242. - Бібліогр. у кінці ст.
Коваль, Т. С. Виховний потенціал художнього слова : Технології педагогічної освіти / Т. С. Коваль. - С .243-248. - Бібліогр. у кінці ст.
Зуброва, О. Дослідно-експериментальна робота з формування професійних особистісних якостей майбутніх учителів-філологів : Технології педагогічної освіти / О. Зуброва. - С .249-256. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74

Рубрики: Вища педагогічна освіта--розвиток,  Вища педагогічна освіта--модернізація,  Педагогічна освіта--вища--технології

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
74.204
Ж 74


    Житник, Б. О.
    Методологічні проблеми дослідницької діяльності вчителя [Текст] / Б. О. Житник. Організація дослідницько-експериментальної роботи в сучасній школі / Є. М. Павлютенков. Дослідницька діяльність як продуктивна освітня послуга методичного менеджменту / І. В. Маслікова ; Б. О. Житник. - Х. : Видавнича група "Основа", 2008. - 160 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою" ; вип.6). - ISBN 978-966-333-792-0 : 9.50 р.
    Содержание:
Житник, Б. О. Методологічні проблеми дослідницької діяльності вчителя / Б. О. Житник. - С .5. - Бібліогр. у кінці ст.
Павлютенков, Є. М. Організація дослідницько-експериментальної роботи в сучасній школі / Є. М. Павлютенков. - С .65. - Бібліогр. у кінці ст.
Маслікова, І. В. Дослідницька діяльність як продуктивна освітня послуга методичного менеджменту / І. В. Маслікова. - С .99. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.204

Рубрики: Дослідницька діяльність вчителя,  Експериментальна діяльність ЗНЗ,  Освітні послуги,  Освітній менеджмент
Аннотация: Книга є посібником для організаторів дослідно-експериментальної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах: заступників директорів з наукової (науково-методичної) роботи, методистів, а також вчителів та інших педагогічних працівників, які беруть участь у інноваційній та науково-дослідницькій діяльності. У книзі розглядаються філософсько-світоглядні, методологічні, теоретичні, практичні аспекти дослідницької діяльності в системі освіти. Особлива увага приділяється розкриттю технологічного і методичного аспектів організації цієї роботи.
Доп.точки доступа
Павлютенков, Є. М.
Маслікова, І. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
Обкладинка
74.00я73
В 67


    Волкова, Н. П.
    Педагогіка [Текст] : навчальний посібник / Н. П. Волкова. - 2-ге, перероб., доп. - Київ : Академвидав, 2007. - 616 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-47-2 (в обкл.) : 49.80 р.
    Содержание:
Загальні засади педагогіки
Предмет і завдання педагогіки
Педагогіка як наука про навчання, виховання й розвиток підростаючих поколінь . - С .11-13
Система педагогічних категорій . - С .13-16
Система педагогічних наук . - С .16-20
Загальна характеристика методів науково-педагогічного дослідження і його логіки
Метод, методика науково-педагогічного дослідження . - С .20-27
Загальнонаукові методи дослідження . - С .27-33
Логіка (етапи) психолого-педагогічного дослідження . - С .33-35
Проблеми розвитку особистості їх значення для виховання
Особистість, її розвиток і формування . - С .35-39
Роль спадковості, середовища і діяльності в розвитку особистості . - С .39-42
Зовнішня і внутрішня умови розвитку особистості . - С .42-43
Внутрішні суперечності як рушійні сили розвитку . - С .43-46
Виховання, навчання і розвиток особистості . - С .46-49
Вікові особливості психічного і фізичного розвитку особистості
Вікові періоди розвитку особистості . - С .49-89
Індивідуальні особливості учнів . - С .89-94
Теорія виховання
Суність, зміст процесу виховання
Процес виховання, його структура і рушійні сили . - С .94-98
Мета і завдання виховання . - С .98-103
Основні закономірності і принципи виховання
Закономірності виховання . - С .103-104
Принципи виховання . - С .104-109
Основні напрями виховання
Громадянське виховання . - С .109-113
Розумове виховання . - С .113-115
Моральне виховання . - С .115-118
Екологічне виховання . - С .118-120
Статеве виховання . - С .120-122
Правове виховання . - С .122-123
Трудове виховання . - С .123-126
Естетичне виховання . - С .126-129
Фізичне виховання . - С .129-132
Методи виховання
Особливості методів, прийомів і засобів виховання . - С .132-134
Методи формування свідомості особистості . - С .134-144
Методи організації діяльності, спілкування і формування досвіду суспільної поведінки . - С .144-154
Методи стимулювання діяльності і поведінки . - С .154-159
Методи самовиховання . - С .159-166
Генетико-моделюючий метод виховання . - С .166-169
Організаційні форми виховної роботи . - С .169-170
Позакласна виховна робота . - С .170-173
Колективні творчі справи (КТС) . - С .173-177
Колективне планування виховної роботи . - С .177-182
Формування учнівського колективу, його вплив на виховання особистості
Колектив і його види . - С .182-184
Сутність, зміст, функції виховного колективу . - С .184-186
Діалектика розвитку учнівського колективу . - С .186-188
Чинники розвитку учнівського колективу . - С .188-191
Учнівське самоврядування в школі і класі . - С .191-194
Формальні і неформальні групи учнівського колективу . - С .194-197
Дитячі і юнацькі організації . - С .197-202
Неформальний молодіжний рух . - С .202-208
Класний керівник. Функції, напрями і форми роботи
Класний керівник у школі . - С .208-210
Функції класного керівника . - С .210-211
Напрями і форми роботи класного керівника . - С .211-215
Критерії оцінювання ефективності виховного процесу . - С .215-218
Виховна робота з педагогічно занедбаними дітьми
Сутність поняття "педагогічно занедбані діти" . - С .218-221
Принципи, шляхи і засоби перевиховання . - С .221-223
Взаємодія школи і сім'ї у вихованні молоді
Сім'я як соціально-педагогічне середовище . - С .223-228
Особливості і перспективи розвитку сучасної сім'ї . - С .228-231
Форми і методи роботи вчителя з батьками учнів . - С .231-238
Теорія освіти і навчання
Дидактика
Виникнення і становлення дидактики як науки . - С .238-240
Сутність дидактики . - С .240-240
Категоріальний апарат дидактики . - С .242-247
Освітня система в Україні
Дошкільна освіта . - С .247-248
Загальна середня освіта . - С .248-258
Пошкільна освіта . - С .258-262
Професійна освіта . - С .262-266
Зміст освіти
Загальна характеристика змісту освіти . - С .266-276
Стандарти освіти . - С .276-278
Державні нормативні документи, що відображають зміст освіти . - С .278-284
Структура і організація процесу навчання
Основні функції і компоненти процесу навчання . - С .284-286
Структура процесу навчання . - С .286-293
Сучасні види і концепції навчання
Проблемно-розвивальне навчання
Проблемна ситуація як умова пізнавальної активності учня . - С .393-395
Класифікація методів проблемно-розвивального навчання . - С .295-298
Способи і умови застосування методів проблемно-розвивального навчання . - С .298-304
Модульне навчання . - С .304-305
Особистісно-орієнтоване навчання . - С .305-307
Комп'ютерне навчання і нові інформаційні технології навчання . - С .307-309
Дистанційне навчання . - С .309-314
Закономірності і принципи навчання . - С .314-320
Загальні методи навчання
Методи навчання і їх класифікація . - С .320-323
Методи організації і здійснення навчально-пізнавальної діяльності . - С .323-337
Методи стимулювання і мотивування навчально-пізнавальної діяльності . - С .337-353
Методи контролю і самоконтролю за ефективністю навчально-пізнавальної діяльності . - С .353-363
Загальні вимоги до використання методів навчання . - С .363-365
Засоби навчання . - С .365-374
Форми організації навчання
Організація форми навчання . - С .374-378
Урок- основна форма організації навчання . - С .378-379
Елементи уроку . - С .379-381
Взаємозв'язок типу і структури уроку . - С .381-385
Форми роботи на уроці . - С .385-391
Дисципліна на уроці . - С .391-393
Основні вимоги до уроку . - С .393-396
Позаурочні форми навчання
Семінарські заняття . - С .396-400
Практикуми . - С .400
Факультативні заняття . - С .400-401
Навчальна екскурсія . - С .401-403
Додаткові групові, індивідуальні заняття. Предметні гуртки . - С .403-404
Домашня навчальна робота учнів . - С .404-406
Контроль навчально-пізнавальної діяльності
Сутність, функції, види контролю . - С .406-409
Перевірка й оцінювання успішності учнів . - С .409-415
Диференційоване навчання в школі
Диференціація в освіті. Види і рівні диференціації . - С .415-416
Рівні диференціації . - С .416-418
Навчання обдарованих учнів . - С .418-422
Проблема відставання учнів у навчанні . - С .422-427
Школознавство
Управління освітою в Україні
Загальні принципи управління освітою . - С .427-429
Структура управління освітою в Україні . - С .429-431
Інспектування загальноосвітнього закладу . - С .431-433
Управління загальноосвітнім навчальним закладом
Управлінські органи в школі . - С .433-439
Особливості і методи управлінської діяльності в сучасній школі . - С .439-443
Планування і контролювання роботи школи . - С .443-450
Методична робота в школі
Значення методичної роботи для підвищення рівня фахової підготовки вчителя . - С .450-451
Основні форми методичної роботи в школі . - С .451-456
Підвищення кваліфікації і атестація педагогічних працівниуів . - С .456-458
Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності
Інновації в освіті . - С .458-460
Передовий педагогічний досвід і впровадження досягнень педагогічної науки . - С .460-464
Критерії педагогічних інновацій . - С .464-467
Сучасний учитель, його діяльність і професійний розвиток
Учитель як суб'єкт педагогічної діяльності
Основні функції, ознаки педагогічної діяльності . - С .467-472
Компоненти педагогічної діяльності . - С .472-476
Професійні знання, уміння, здібності і якості сучасного вчителя . - С .476-486
Професійна компетентність вчителя . - С .486-488
Професійний розвиток вчителя . - С .488-491
Педагогічне спілкування- основа професійної діяльності вчителя . - С .491-492
Забезпечення конструктивності педагогічного спілкування . - С .492-501
Стилі педагогічного спілкування . - С .501-503
Бар'єри і ускладнення, що виникають у педагогічному спілкуванні . - С .503-509
З історії педагогіки
Історія українського шкільництва і педагогіки
Виховання і навчання у первісних і родових племенах на території України . - С .509
Навчання і виховання дітей пракураїнців епохи палеоліту . - С .509-511
Народно-педагогічні уявлення праукрвїнців трипільської культури . - С .511-513
Культурний і освітній розквіт Київської Русі (період княжої доби) . - С .513
Навчання і виховання у Київської Русі . - С .513-516
Пам'ятки педагогічної думки Київської Русі . - С .516-519
Стан освіти в період розпаду Київської Русі і культурного занепаду . - С .519
Розвиток педагогічної думки в епоху культурного відродження України (XVI-XVIII ст.) . - С .519-520
Боротьба католицтва та православ'я в Україні на ниві освіти . - С .520-523
Діяльність братських шкіл . - С .523-524
Перші вищі школи в Україні . - С .524-527
Козацька педагогіка . - С .527-528
Видатні діячі української освіти XVI-XVIII ст. . - С .528-532
Українська освіта і педагогіка наприкінці XVIII- на початку ХХ ст. . - С .532
Освітницька політика московського царату і паростки національної школи . - С .532-534
Просвітницька діяльність Кирило-Мефодіївського товариства . - С .534-538
Стан освіти в Україні у складі Російської імперії . - С .538-540
Стан освіти на західноукраїнських землях . - С .540-543
Видатні українські педагоги ХІХ-на початку ХХ ст. . - С .543-551
Уроки ХХ століття: шлях до національної школи . - С .551
Становлення національної системи освіти . - С .551-553
Видатні діячі української освіти ХХ ст. . - С .553-561
Основні проблеми розвитку європейського шкільництва і педагогічної думки
Антична педагогіка . - С .561-562
Виховання і школа в античному світі . - С .562-564
Філософсько-педагогічна думка в античних суспільствах . - С .564-567
Освітньо-виховна практика і педагогічна думка в епоху середньовіччя . - С .567-568
Типи виховних систем і школа в середні віки . - С .568-569
Виникнення університетів . - С .569-571
Школа і педагогічна думка епохи Відродження . - С .571-572
Педагогічна думка епохи Відродження . - С .572-574
Розвиток освіти в епоху Реформації . - С .574-579
Педагогічні ідеї епохи буржуазних революцій і Просвітництва . - С .579-581
Видатні діячі епохи буржуазних революцій в Європі . - С .581-585
Становлення і розвиток класичної європейської педагогіки та національної системи народної освіти у ХІХ ст. . - С .585-586
Педагоги-класики кінця XVIII- XIX ст. . - С .586-594
Основні теорії європейської освіти Нового часу . - С .594-595
Теорії "громадського виховання" і "трудової школи" . - С .595-597
Теорія "вільного виховання" . - С .597-598
Експериментальна педагогіка . - С .598-599
Педагогіка особистості . - С .599-600
Теорія "нового виховання" і "нових шкіл" . - С .600-602
Вальдорфська педагогіка . - С .602-605
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка--посібник для вузів,  Педагогічна компетентність--вчитель,  Професійний розвиток--вчитель,  Сучасний учитель
Аннотация: У другому, доповненому і переробленому, виданні посібника розкрито загальні засади педагогіки, теорії виховання, освіти і навчання, специфіку і закономірності розвитку особистості учня, особливості освітньої системи в Україні. Значну увагу приділено питанням, які стосуються діяльності, фахового розвитку, компетентності, психологічної, комунікативної підготовки, особистісної культури вчителя. Висвітлено різноманітні аспекти школознавства, а також становлення світової та вітчизняної науки і практики від найдавніших часів до сьогодення. Адресований студентам вищих навчальних закладів. Прислужиться педагогам-практикам.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
74.102
Е 45


   
    Експериментальна діяльність у ДНЗ [Текст] : методические рекомендации / уклад.: Л. А. Швайка, І. В. Молодушкіна. - Х. : Видавнича група "Основа", 2009. - 192 с. - (ДНЗ. Керівнику). - ISBN 978-611-00-0044-4 : 16.00 р.
    Содержание:
Теоретичні засади здійснення інноваційної діяльності в сучасному дошкільному закладі . - С .6-10
Нормативний супровід та документальне забезпечення дослідно-експериментальної роботи в ДНЗ . - С .13-56
Психолого-педагогічний супровід експериментально-дослідної діяльності в дошкільному навчальному закладі . - С .56-113
Управління інноваційними процесами в дошкільному навчальному закладі . - С .113-117
Орієнована комплексно-цільова програма "Управління інноваційними процесами в дошкільному закладі" . - С .117-143
Експериментальна діяльність із дошкільниками . - С .143-159
Конспекти занять із використанням дослідів . - С .159-192
ББК 74.102

Рубрики: Експериментальна діяльність--ДНЗ,  Дошкільний заклад--експериментальна діяльність
Аннотация: Навчальний посібник допоможе організувати експериментально-дослідну роботу в умовах дошкільного навчального закладу. До уваги практиків - теоретичні основи експерименту, вимоги і еортивна база щодо його проведення, аспекти психолого-педагогічного супроводу інноваційного процесу. Також наведені рекомендації щодо організації пошуково-дослідної роботи з дітьми в дошкільному навчальному закладі. Полсібник адресований керівникам ДНЗ, вихователям-методистам, вихователям.
Доп.точки доступа
Швайка, Л.А. \уклад.\
Молодушкіна, І.В. \уклад.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
88.4я73
М 17


    Максименко, Сергій Дмитрович (1941).
    Експериментальна психологія [Текст] : підручник для студентів внз / С. Д. Максименко, Е. Л. Носенко. - Київ : Центр учбової літератури, 2008. - 360 с. - ISBN 9789663647562 : 50.00 р.
    Содержание:
Концептуальна база експериментальної психології
Експериментальна психологія у загальному контексті наукового пізнання
Дослідницькі стратегії в експериментальній психології. Етапи розвитку експериментального методу
Експеримент як вид практичної діяльності дослідника: гіпотези, вибірки, змінні
Побічна (незапланована) варіативність і стратегії її контролю
Планування експерименту
Доекспериментальні та квазіекспериментальні плани
Неекспериментальні емпіричні дослідження
Інтерпретація та оформлення результатів наукового дослідження
Методологічні проблеми і стратегії досліджень в окремих типових розділах експериментальної психології
Окремі методи експериментальних досліджень сприйняття
Методи дослідження "простого навчання" (формування умовних реакцій)
Окремі методи експериментального дослідження вербального навчання і пам'яті
Експериментально-психологічні дослідження мотиваційної динаміки
Окремі методи експериментальних досліджень у соціальній психології
ББК 88.4я73

Рубрики: Експериментальна психологія,  Психологія--експериментальна
Кл.слова (ненормированные):
квазіекспериментальні -- кореляційне -- валідність -- перцептивні реакції -- афіліація -- атрибуція -- атракція -- агресія -- альтруїзм -- когнітивний дисонанс -- фасилітація соціальна
Доп.точки доступа
Носенко, Е.Л.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
74.204.401.1
Р 49


    Рибальченко, С. С.
    Формування культури здоров'я учнів засобами інноваційних технологій. Модель навчального закладу-Школа сприяння здоров'ю [Текст] : методические рекомендации / С. С. Рибальченко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2010. - 143 с. - ("Б-ка ж-лу "Початкове навчання та виховання" ; вип.5). - ISBN 978-617-00-0543-4 : 5.00 р.
    Содержание:
Аспекти діяльності навчального закладу - Школи сприяння здоров'ю . - С .4
Ясенівська Січ. Зміст роботи . - С .11
Практичні розробки (з досвіду роботи Школи сприяння здоров'ю ) . - С .45
ББК 74.204.401.1

Рубрики: Здоров'я--охорона--учні,  Здоров’язберігаюча школа,  Загальноосвітня школа--сприяння здоров'ю
Аннотация: У посібнику висвітлено основні аспекти діяльності навчального закладу - Школи сприяння здоров'я, спрямованої на розв'язання актуальної проблеми сьогодення - формування всебічно здорової учнівської особистості. Автор пропонує детальний опис змісту роботи гімназії щодо впрвадження у практику інноваційних, здоров'язберігаючих технологій (науково-дослідницька, експериментальна робота, цільові програми, проекти) та практичні розробки уроків і заходів, спрямованих на збереження й зміцнення фізичного, духовного, соціального здоров'я учнів. Для вчителів, заступників директорів з НВР, методистів з початкового навчання.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей