Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (242)Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (553)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (18)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (43)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=експертиза<.>)
Общее количество найденных документов : 242
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.204.6
Б 94


    Бухвалов, В. А.
    Педагогическая экспертиза школы [Текст] : Пособие для методистов, завучей и директоров школ / В.А. Бухвалов, Я.Г. Плинер. - М. : Центр "Педагогический поиск", 2001. - 160 с. - ISBN 5-901030-39-7 : 12.50 грн
ББК 74.204.6

Рубрики: Експертиза--педагогічна,  Педагогічна експертиза,  Педагогічна карта вчителя
Доп.точки доступа
Плинер, Я.Г.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.66
П 84


   
    Професія соціальний працівник [Текст] : метод. матеріал / упоряд. О. Главник ; ред. К. Шендеровський. - Киiв : Главник, 2006. - 112 с. - (Б-ка социального працівника). - ISBN 966-8774-01-9 : 6.78 р.
    Содержание:
Серкіс, Ж. В. Професійна діяльність соціального педагога / Ж. В. Серкіс, Ю. В. Мельник, С. В. Шаргородська. - С .5-76
Модель професійної діяльності соціального педагога . - С .5-11
Професійна взаємодія соціального педагога . - С .11-15
Діяльність соціального педагога в ЦССМ . - С .15-32
Технологія реалізації соціальним педагогом діагностичного і прогностичного напряму роботи . - С .32-41
Технологія реалізації соціальним педагогом соціально-профілактичного (превентивного) напряму . - С .41-46
Соціально-педагогічна робота з сім'єю . - С .46-51
Технологія реалізації соціальним педагогом корекційного напряму . - С .51-55
Корекційна програма порушень у спілкуванні в соціально і педагогічно занедбаних ддітей . - С .55-69
Технологія реалізації соціальним педагогом реабілітаційного напряму . - С .69-71
Технологія реалізації соціальним педагогом консультативного напряму . - С .71-74
Технологія реалізації соціальним педагогом просвітницького напряму . - С .74-75
Соціально-педагогічна експертиза як напрям роботи соціальноого педагога . - С .75-76
Терлецька, Л. Г. Тренінг партнерського спілкування / Л. Г. Терлецька. - С .77-111
Практикум з основ моделювання рольових ігор у професійному навчанні . - С .77-79
Рольова гра та базові психокорекційні техніки . - С .79-86
Моделювання імітаційної поведінки в рольовій грі тренінгу партнерського спілкування . - С .86-92
Структура рольової гри ТПС . - С .92-102
Планування рольової гри . - С .102-103
Проведення рольових ігор на різних етапах ТПС . - С .103-108
Ефекти використання рольових ігор ТПС . - С .108-110
Майбутнє рольових ігор як засобу активного соціально-психологічного навчання . - С .110-111
ББК 74.66

Рубрики: Соціальна педагогіка,  Професії--соціальний працівник
Доп.точки доступа
Главник, О. \упоряд.\
Шендеровський, К. \ред.\
Ткач, І.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.24(4Укр)к
П 12


    Павлова, Н.
    Методичне забезпечення державної атестації ЗНЗ [Текст] : Метод. посібник / Н. Павлова, О. Куляєва. - Київ : Шкільний світ, 2007. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-966-451-003-2 : 9.20 р.
ББК 74.24(4Укр)к

Рубрики: Атестація--державна підсумкова,  Атестаційна експертиза
Аннотация: В посібнику представлені нормативні документи про державну атестацію навчальних закладів, методичні матеріали, які розкривають технологію проведення атестаційної експертизи, орієнтовні пакети підсумкових документів та матеріалів за наслідками атестаційної експертизи, само- атестації освітньої діяльності навчального закладу, додатків, які використовуються за вибором голови експертної комісії. Розрахований матеріал на спеціалістів управлінь (відділів) освіти та керівників навчальних закладів.
Доп.точки доступа
Куляєва, О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.204.6
М 77


   
    Моніторинг у ЗНЗ [Текст] : методичний посібник / упоряд. М. Голубенко. - Київ : Шкільний світ, 2007. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-966-451-045-2 : 9.20 р.
    Содержание:
Комплексне оцінювання освітнього процесу
Інтерв'ю з Оксаною Боднар . - С .5
Чепурна, Н. Моніторинг методичної роботи / Н. Чепурна, Б. Тевлін, О. Бондаренко. - С .11
Рівень професійної компетентності педагогічних працівників . - С .48
Моніторинг якості освіти та виховання
Організаційно-методична допомога директорам та їх заступникам . - С .56
Боднар, О. Теоретичні засади вимірювання і проблеми шкільних оцінок / О. Боднар. - С .60
Рябова, З. Моніторинг розвитку навчальної діяльності учнів / З. Рябова. - С .95
Боднар, О. Експертна оцінка залишкових знань учнів / О. Боднар. - С .95
Боднар, О. Експертна оцінка виховання / О. Боднар, В. Маркусь. - С .103
Боднар, О. Експертиза статусної структури класного колективу / О. Боднар. - С .122
ББК 74.204.6

Рубрики: Моніторинг педагогічний,  Управління загальноосвітнім закладом,  Методична робота--моніторинг
Аннотация: В книзі представлений інструментарій для проведення моніторингу основних аспектів діяльності навчального закладу, а саме: - моніторинг рівня професійної компетентності педагогічних працівників;- моніторинг рівня навченості й вихованості учнів. Ці матеріали будуть корисними для методистів, директорів шкіл та їх заступників, класних керівників.
Доп.точки доступа
Голубенко, М. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
85я73
К 17


    Калашникова, О. Л.
    Основи мистецтвознавчої експертизи та вартісної оцінки культурних цінностей [Текст] : підручник для ВНЗ / О. Л. Калашникова. - Київ : "Знання", 2006. - 479 с. : іл. - ISBN 966-346-176-4 (в обкл.) : 94.00 р.
ББК 85я73

Рубрики: Митне законодавство України--Експертиза,  Мистецтвознавство України

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.204.1
П 75


    Прибиловська, Н. В.
    Педагогічна рада: організація, сценарні плани, оцінка ефективності [Текст] : навч. вид. / Н. В. Прибиловська. - Х. : Видавнича група "Основа", 2008. - 189 с. - (Адміністратору школи). - ISBN 978-966-333-715-9 : 12.50 р.
    Содержание:
Педагогічна рада як провідний фактор підвищення ефективності управлінської діяльності . - С .8
Експертиза ефективності діяльності педагогічних рад . - С .45
Управлінський практикум . - С .80
ББК 74.204.1

Рубрики: Педагогічна рада
Аннотация: У методичному посібнику представлені технологічні й експертні підходи до підготовки, проведення, моніторингу засідань педагогічних рад. Подано механізм розробки факторно-критеріальної моделі як інструментарію визначення рівня колегіального органу управління загальноосвітнім навчальним закладом. Інформаційний управлінський банк зразківзасідань педагогічної ради оформлено з урахуванням орієнтованого підхіду. Рекомендовано заступникам директорів, директорам загальноосвітніх навчальних закладів шкіл різних типів, спеціалістам районних управлінь освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.14
Ю 15


    Юганова, И. В.
    Экспертные оценки в дошкольном образовании [Текст] : методическое пособие / И. В. Юганова. - М. : ТЦ "Сфера", 2009. - 128 с. - (Приложение к ж-лу "Управление ДОУ" ; №6). - ISBN 978-5-9949-0146-5 : 33.30 р.
ББК 74.14

Рубрики: Дошкільна освіта--організація,  Дошкільна освіта--експертна оцінка,  Педагогічна експертиза--дошкільна освіта,  Експертна оцінка--Дошкільна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.204.1
К 20


    Каптан, Т. М.
    Внутрішньошкільний контроль і експертиза [Текст] : методические рекомендации / Т. М. Каптан. - Х. : Видавнича група "Основа", 2010. - 128 с. - (Адміністратору школи). - ISBN 978-617-00-0686-8 : 22.00 р.
    Содержание:
Створення оптимальних умов для навчання та виховання шестирічних першокласників . - С .4
Використання комп'ютерної, мультимедійної техніки, послуг інтернет-зв'язку в закладах освіти . - С .10
Вивчення стану дотримання законодавства про права дитинства в закладах освіти . - С .14
Вивчення стану викладання предмета "Захист Вітчизни", військово-патріотичного виховання та цивільного захисту . - С .20
Експертиза класних журналів 10-х класів щодо відповідності оцінювання досягнень учнів у навчанні випускників 11-*х класів - претендентів на нагородження медалями . - С .28
Організація харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах . - С .30
Наступність у викладанні української мови та математики . - С .36
Стан викладання предмета, виконання навчального плану та програми . - С .40
Стан роботи соціально-психологічної служби в загальноосвітніх навчальних закладах . - С .46
Організація профільного навчання . - С .60
Організація охорони життя та здоров'я учасників навчально-виховного процесу . - С .68
Організація проведення інструктажів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності . - С .88
Дотримання державних санітарних правил і норм "Влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу" щодо природного та штучного освітлення, організації та вимог до здорової роботи учнів . - С .98
Дотримання державних санітарних правил "Влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу" щодо повітряно-теплового режиму . - С .104
Дотримання державних санітарних правіл і норм "Влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу" щодо вентиляції та опалення . - С .108
Технологічна карта дослідження професійної компетентності вчителя . - С .110
Оцінка рівня педагогічної майстерності педагога . - С .118
Оцінка рівня управлінської діяльності з формування навичокздорового способу життя (ФЗСЖ . - С .120
Оцінка якості організації науково-дослідницької роботи з учнями . - С .123
Оцінка якості перевірки зошитів учнів . - С .125
Оцінка рівня проведення факультативних занять . - С .126
Оцінка рівня інноваційної діяльності навчального закладу . - С .127
ББК 74.204.1

Рубрики: Внутрішньошкільний контроль,  Загальноосвітній навчальний заклад--оцінка діяльності,  Оцінювання--управлінська діяльність--ЗНЗ,  Оцінювання--педагогічна діяльність,  Педагогічна діяльність--оцінка
Аннотация: У книзі подані моделі для експертизи й оцінки окремих аспектів діяльності навчального закладу. Автором пропонується використання кваліметричного підходу, який сприяє підвищенню об'єктивності в процесі оцінювання педагогічної та управлінської діяльності. Автором відібрані ті питання, вивчення яких недостатньо відображено в управлінській методичній літературі.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
88.4я73
О-63


    Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна.
    Юридична психологія : навч. посібник / Л. Е. Орбан-Лембрик, В. В. Кощинець. - Чернівці : Книги-XXI, 2007. - 448 с. - ISBN 978-966-8653-94-0 : 50.00 р.
    Содержание:
Юридична психологія в системі наукового знання
Історія становлення і розвитку юридичної психології
Психологія особистості й діяльності
Психологія юридичної діяльності
Соціалізація особистості
Психологія спілкування і конфлікту в юридичній діяльності
Психологія юридичної праці
Психологія особистості обвинуваченого (злочинця)
Психологія злочинних об’єднань і груп. Організована злочинність
Психологія слідчої діяльності
Психологія допиту
Психологія судової діяльності (при розгляді кримінальних справ)
Психологічне консультування і судово-психологічна експертиза
Пенітенціарна психологія
ББК 88.4я73

Рубрики: Психологія--юридична,  Юридична психологія--вивчення
Доп.точки доступа
Кощинець, В.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
66.042
Е 45


   
    Експертиза закордонних трансформацій [Текст] : збірка матеріалів за результатами проекту. - Київ : Міжнародний фонд "Відродження", 2012. - 220 с. - 30.00 р.
    Содержание:
Гуменюк, Вікторія. Чи зробила допомога ЄС громадське суспільство в Україні дієвим гравцем на стратегічному полі розвитку держави? / В. Гуменюк. - С .9-19
Кавракова, Ася. Чого коштувало посткомуністичним суспільствам Центрально - Східної Європи членство в Європейському Союзі. Уроки підтримки Європейським Союзом розвитку громадянського суспільства в Болгарії / А. Кавракова. - С .20-27
Богданович, Ігор. Внесок ЄС у розбудову громадянського суспільства. Західні Балкани та ЄС / І. Богданович. - С .28-34
Коц, Левент. Вплив Європейського Союзу на адміністративну систему в Туреччини - приклад місцевої адміністративної реформи / Л. Коц. - С .35-41
Заплотинська, Олена. Вища освіта України: ілюзія реформ / О. Заплотинська. - С .42-49
Нодія, Гія. Реформа вищої освіти Грузії / Г. Нодія. - С .50-57
Ібадов, Надір. Освітня реформа: Болонський процес та автономія вищих навчальних закладів. Азербайджанський досвід / Н. Ібадов. - С .58-65
Пурванекіене, Гіедре. Реформа системи вищої освіти в Литві / Г. Пурванекіене. - С .66-76
Хмара, Олексій. Прозорість української влади: закон про державні закупівлі як ключовий елемент / О. Хмара. - С .77-89
Штефан, Лаура. Прозорість інформації та система державних зекупівель: досвід Румунії / Л. Штефан. - С .90-96
Каменік, Мартін. Питання прозорості державних закупівель у чеській республіці / М. Каменік. - С .97-107
Злотніков, Сергєй. Відкритість влади в Казахстані / С. Злотніков. - С .108-113
Мельничук, Оксана. В чому полягає власне реформування - реформування чи формування культурної політики? / О. Мельничук. - С .114-126
Смолікова, Марта. Інтеграція в європейський культурний простір / М. Смолікова. - С .127-129
Чопіч, Весна. Реформа в сфері культури (досвід Словенії) / В. Чопіч. - С .130-139
Гуня-Кузнецова, Ніно. Інструменти культурної політики Грузії / Н. Гуня-Кузнецова. - С .140-147
Мостіпан, Олександр. Реформа сфери охорони здоров`я: первинна медицина / О. Мостіпан. - С .148-157
Хінков, Хрісто. Болгарія: уроки проведення реформ / Х. Хінков. - С .158-163
Немеренко, Алла. Республіка Молдова - приклад реформування системи охорони здоров`я: запровадження первинної медичної допомоги / А. Немеренко. - С .175-182
Солонтай, Олександр. Реформа молодіжної політики в Україні: від інституційних до соціальних аспектів / О. Солонтай. - С .183-201
Пестун, Міла. Реформа молодіжної політики: від інституційних до соціальних аспектов (білоруський досвід) / М. Пестун. - С .202-207
Азаньяк-Янятвіч, Таня. Реформа молодіжної політики: від інституційних до соціальних аспектов (досвід Сербії) / Т. Азаньяк-Янятвіч. - 208-218
ББК 66.042

Рубрики: Закордонні трансформації--експертиза,  Трансформація суспільства--Україна,  Вища освіта--реформування,  Молодіжна політика--реформування,  Культурна сфера--реформування,  Первинна медицина--реформування
Кл.слова (ненормированные):
трансформації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
72.5я73
О-75


   
    Основи методології та організації наукових досліджень : навчальний посібник / ред. А. Є. Конверський. - Київ : Центр учбової літератури, 2010. - 352 с. - ISBN 978-611-01-0082-3 : 65.00 р.
    Содержание:
Наука й наукові дослідження в сучасному світі
Виникнення та еволюція науки . - С .5-12
Теоретичні та методологічні принципи науки . - С .12-18
Види та ознаки наукового дослідження . - С .18-23
Методологія і методи наукових досліджень . - С .23-35
Організація наукової діяльності в Україні . - С .35-41
Технологія наукових досліджень
Загальна характеристика процесів наукового дослідження . - С .42-43
Формування теми наукового дослідження та визначення робочої гіпотези . - С .43-46
Визначення мети, завдань, об`єкта й предмета дослідження . - С .46-49
Виконання теоретичних і прикладних наукових досліджень . - С .49-51
Оформлення звіту про виконану науково-дослідну роботу . - С .51-54
Бібліографічний апарат наукових досліджень . - С .54-55
Правила складання бібліографічного опису для списків літератури і джерел . - С .55-67
Правила бібліографічного опису окремих видів документів . - С .67-72
Приклади бібліографічного опису окремих видів документів . - С .72-78
Розташування бібліографічних описів у списках літератури . - С .78-80
Правила наведення цитат і бібліографічних посилань у текстах наукових та навчальних робіт . - С .80-83
Пошук інформації в процесі наукової роботи . - С .83-92
Електронний пошук наукової інформації . - С .92-103
Робота над написанням наукових статей, монографій, наукових доповідей і повідомлень
Види наукових публікацій . - С .105-107
Наукова монографія . - С .107-112
Наукова стаття . - С .112-114
Тези наукової доповіді (повідомлення) . - С .114-115
Наукова доповідь (повідомлення) . - С .115-116
Правила оформлення публікацій . - С .116-121
Загальна характеристика видів кваліфікаційних робіт . - С .129-132
Реферат як форма навчальної й науково-дослідної роботи . - С .132-134
Послідовність виконання курсових і кваліфікаційних робіт освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра і магістра . - С .134-135
Підготовчий етап роботи над курсовою (кваліфікаційною) роботою . - С .135-138
Робота над текстом курсової (кваліфікаційної) роботи . - С .138-141
Оформлення курсової й кваліфікаційної робіт . - С .141-147
Підготовка до захисту й захист курсових і кваліфікаційних робіт . - С .147-150
Керівництво й рецензування курсових і кваліфікаційних робітосвітньо-кваліфікаційних рівнів бакалаврв і магістра . - С .151-160
Магістерська робота (дисертація) як кваліфікаційне досолідження . - С .151-160
Види науково-дослідної роботи студентів . - С .161-164
Навчально-дослідна робота студентів (НавДРС) . - С .164-166
Науково-дослідна робота студентів (НДРС) . - С .166-169
Педагогічна і науково-педагогічна практика студентів . - С .170
Загальні вимоги щодо практики та її види . - С .170-171
Педагогічна практика . - С .171
Мета, завдання та зміст практики . - С .171-174
Організація проведення практики та підведення її підсумків . - С .174-178
Науково-виробнича практика . - С .178
Загальні вимоги до практики . - С .178-180
Зміст науково-виробничої практики та її підсумки . - С .180-181
Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів. Аспірантура і докторантура . - С .182
Загальні положення щодо підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів . - С .182-187
Вимоги і методика написання фахового вступного реферату до аспірантури . - С .187-191
Виконання й захист кандидатських і докторських дисертацій . - С .192
Дисертаційні роботи та їх види . - С .192-198
Загальна методика виконання дисертаційного дослідження . - С .198-199
Вибір і затвердження теми дисертації . - С .199-206
Пошук, накопичення та обробка наукової інформації з теми дисертаційного дослідження . - С .206-209
Написання огляду літератури до дисертації . - С .209-214
Виклад змісту та структура дисертації . - С .214-215
Структура дисертації . - С .215-218
Вступ до дисертації . - С .218-225
Основна частина дисертації . - С .228-229
Список використаної літератури і джеррел . - С .229-230
Додатки до дисертації . - С .230
Оформлення дисертаційної роботи . - С .230-234
Автореферат дисертації та методика його написання й оформлення . - С .234-241
Попередня експертиза (передзахист) дисертації на кафедрі (відділі) . - С .241-243
Подання дисертації до спеціалізованої вченої ради . - С .243-249
Прилюдний захист дисертації . - С .249-253
Оформлення документів для подання атестаційної справи до ВАК України . - С .253-258
Реферати, курсові та кваліфікаційні роботи освітньо-кваліфікаційних рівнів бакалавра, спеціаліста, магістра
Використання програми Microsoft Word для оформлення наукових робіт значного обсягу (моногафій, дисертацій, авторефератів, підручників тощо) . - С .121-128
ББК 72.5я73

Рубрики: Наукові дослідження--навчальний посібник для ВНЗ
Доп.точки доступа
Конверський, А.Є. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.
88.4я73
К 59


    Козляковский, П. А.
    Юридична психологія : навчальний посібник / П. А. Козляковский, А. П. Козляковський. - 3-є вид., доп. і перероб. - Миколаїв : Видавництво "Дизайн і поліграфія", 2012. - 432 с. - ISBN 980-968-96870-0-8 : 65.00 р.
Пометки автора: Науково-педагогічній бібліотеці! З великою повагою співавтори (підписи) м.Миколаїв 26.11.12 р.
    Содержание:
Вступ до юридичної психології . - С .5
Психологія юридичної діяльності . - С .28
Психологія правомірної поведінки . - С .117
Психологія злочинної поведінки . - С .169
Психологія досудового слідства . - С .210
Судово-психологічна експертиза . - С .248
Психологія судової діяльності . - С .271
Психологія виправної (пенітенціарної) діяльності . - С .305
Психологія превентивної і постпенітенціарної діяльності . - С .322
Психологія правооохоронної діяльності в екстремальних умовах . - С .354
ББК 88.4я73

Рубрики: Психологія юридична,  Юридична психологія--вивчення
Доп.точки доступа
Козляковський, А.П.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
74.24
К 28


    Касьянова, О. М.
    Педагогічна експертиза діяльності навчального закладу : навчально-методичний посібник / О. М. Касьянова. - Х. : Видавнича група "Основа", 2012. - 128 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою" ; вип. 9 (117)). - ISBN 978-617-00-1591-4 : 3.83 р.
    Содержание:
Наукові засади педагогічної експертизи . - С .6
Особливості здійснення експертної діяльності у сфері освіти . - С .28
Зміст та інструментарій педагогічної експертизи . - С .72
ББК 74.24

Рубрики: Навчальний заклад--діяльність,  Педагогічна експертиза--навчальний заклад
Аннотация: Посібник висвітлює теоретичні засади та технологію здійснення педагогічної експертизи діяльності навчального закладу.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.
74.268.3(4Укр)
Ш 95


    Шуляр, Василь Іванович (1960 р.н.).
    Сучасний урок української літератури: теорія, методика, технологія : монографія / В. І. Шуляр. - Миколаїв : Іліон, 2012. - 876 с. - ISBN 978-617-534-124-7 : 50.00 р.
Есть автограф: Шуляр, Василь Іванович
    Содержание:
Методологічна редукція сучасного уроку літератури
Філософсько-освітні передумови сучасного уроку української літератури . - С .23
Психолого-педагогічні характеристики сучасного уроку української літератури . - С .59
Культурологічний, літературознавчий та методологічний субстрат сучасного уроку української літератури . - С .91
Технологічний підхід до сучасного уроку української літератури . - С .147
Сучасний урок української літератури як методична система
Урок як система: зміст і структура . - С .182
Змістові лінії літературної освіти і пріоритетні напрями модернізації сучасного уроку української літератури . - С .233
Типологічні класифікації сучасного уроку української літератури та їх різновидів . - С .266
Методичні моделі сучасного уроку української літератури в основній і старшій школі
Особливості організації літературної освіти учнів основної школи . - С .289
Навчально-методичні моделі сучасного уроку української літератури в основної школі . - С .296
Літературна освіта старшокласників в умовах профільної диференціації навчання . - С .398
Навчально-методичні моделі сучасного уроку української літератури в старшій школі . - С .403
Інноваційна діяльність суб'єктів сучасного уроку української літератури
Сутність інноваційної діяльності в системі літературної освіти школярів . - С .477
Інтеграція як базовий принцип конструювання сучасного уроку української літератури . - С .490
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в системі літературної освіти учнів-читачів . - С .498
Інноваційний засіб моделювання сучасного уроку української літератури з використанням комп'ютерної програми . - С .513
Інклюзивно-дистанційний урок літератури: поняття, структура, зміст . - С .529
Експериментальна перевірка ефективності теоретично обґрунтованого сучасного уроку української літератури як методичної системи
Організація проведення дослідницької діяльності в системі підготовки сучасного уроку української літератури . - С .547
Динаміка готовності вчителів до моделювання сучасного уроку української літератури як методичної системи . - С .564
Експертиза навчально-методичного контенту сучасного уроку української літератури . - С .573
Аналіз результатів експериментальної роботи в основній і старшій школі . - С .584
Методичні рекомендації щодо впровадження сучасного уроку української літератури . - С .594
ББК 74.268.3(4Укр)

Рубрики: Українська література--викладання,  Українська література--сучасний урок,  Сучасний урок--література
Аннотация: У монографії представлено теоретико-методичні засади сучасного уроку української літератури в основній і старшій школі. Вперше вибудовано типологію уроків української літератури на основі системного, технологічного й компетентісного підходів з урахуванням змістових ліній літературної освіти. Автором представлено методику і технологію конструювання моделей уроків літератури за компетентнісно-діяльнісною парадигмою (для вчителя-словесника) та вивчення літературної теми (для учня-читача) із використанням електронних програмних ресурсів. Для науковців, учителів літератури, студентів вищих навчальних закладів, слухачів курсів підвищення кваліфікації післядипломної педагогічної освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
60
Г 94


   
    Гуманітарний вісник НУК : збірник наукових праць. Вип.2. - Миколаїв : ТОВ "Фірма "Іліон", 2009. - 162 с. - 30.00 р.
    Содержание:
Дизайн
Пишнєв, С. М. Розробка архітектури та інтер'єру туристичного підводного апарату / С. М. Пишнєв, Д. В. Перцула, А. Я. Кукчерук. - С .3
Саенко, М. Ю. Влияние требований эргономики интерьера малотоннажного судна на формирование его экстерьера / М. Ю. Саенко. - С .4
Сергієнко, О. М. Світло та його колір як засіб функціонального та естетичного обладнання інтер'єру / О. М. Сергієнко, Є. А. Чабанова. - С .5
Чигінцева, О. В. Вплив категорії образу й образності на результат творчості / О. В. Чигінцева, С. І. Чигінцев. - С .10
Лінгвістика
Бєлоусова, С. М. Навчання читанню англійською мовою зі спеціальності "Правознавство" / С. М. Бєлоусова. - С .13
Воробйова, О. В. Система карток як засіб підвищення мотивації студентів / О. В. Воробйова. - С .15
Гресь, А. А. Das Europäische Sprachenportfolio Ist Das Eigentum Des Studierenden / А. А. Гресь. - С .17
Давиденко, О. Б. Принципи добору термінів фаху для навчання англійської термінології студентів-економістів в сучасному ВНЗУ / О. Б. Давиденко. - С .18
Давиденко, О. С. Особливості викладання граматики англійської мови за професійним спрямуванням / О. С. Давиденко. - С .20
Данилова, С. В. Some Aspects of Teaching Academic Essay Writing at Technical University / С. В. Данилова. - С .23
Данильчук, О. М. "Хейлі...- Феномен..." (до питання своєрідності художньої манери американського прозаїка ХХ століття) / О. М. Данильчук. - С .26
Задорожна, Т. П. Варіант організації дистанційного електронного курсу з іноземної мови для віртуального навчального середовища Moodle / Т. П. Задорожна, Н. М. Кримська. - С .28
Задорожня, Я. М. Автентичні літературні тексти як один із засобів розвитку соціокультурної компетенції студентів філологів / Я. М. Задорожня. - С .31
Кириченко, С. В. До перекладу термінів у художньому тексті / С. В. Кириченко. - С .34
Кисельова, Т. В. Motivated To Motivate / Т. В. Кисельова. - С .36
Клемент'єва, І. О. Проектна робота в рамках інтерактивного навчання на заняттях читання на спеціальності "Прикладна лінгвістика" / І. О. Клемент'єва. - С .38
Клочкова, Л. О. The role of the English teacher in facilitating class debates / Л. О. Клочкова. - С .39
Міняйлова, А. В. Діалог між викладачем і студентом як основа гуманістичного виховання студентів технічних університетів / А. В. Міняйлова. - С .41
Мовчан, Л. С. Інтегрований підхід до навчання читанню на заняттях з англійської мови студентів спеціальності "Прикладна лінгвістика" / Л. С. Мовчан, Л. А. Снігур, К. С. Шулежко. - С .43
Мочалова, Н. С. Роль лінгвокультурології у формуванні міжкультурної компетенції / Н. С. Мочалова. - С .46
Петрович, Л. І. Проблеми правопису та вживання наукової термінології в українській мові / Л. І. Петрович. - С .48
Ратушняк, Я. І. Соціокультурний компонент навчання іноземній мові як засіб виховання студентів / Я. І. Ратушняк. - С .50
Сищенко, Ю. А. Особливості вживання термінів в "Описі України" Боплана / Ю. А. Сищенко. - С .52
Смуглякова, М. К. Роль проектної методики в навчанні іноземної мови спеціального вжитку / М. К. Смуглякова. - С .55
Сорокіна, Т. М. Впровадження електронних занять в процес навчання іноземної мови для студентів технічних спеціальностей / Т. М. Сорокіна. - С .56
Фатєєва, В. Г. Соціолінгвістичний аспект інтонації / В. Г. Фатєєва, В. В. Шарапова. - С .58
Філіппова, Н. М. Англомовне академічне спілкування: актуальність проблеми / Н. М. Філіппова. - С .60
Черницький, В. Б. Сучасні тенденції розвитку прикладної лінгвістики / В. Б. Черницький. - С .62
Шаманова, Н. Є. Модульна структура курсу науково-технічного перекладу на спеціальності "Прикладна лінгвістика" / Н. Є. Шаманова. - С .65
Шевченко, Д. О. Методика навчання читанню науково-популярних текстів в немовному ВНЗ / Д. О. Шевченко. - С .67
Шляхтіна, О. С. "Кейсове навчання" у викладанні англійської мови для спеціальних цілей / О. С. Шляхтіна. - С .68
Право
Дарцимелія, Н. А. Актуальні проблеми правового регулювання та захисту прав національних меншин в Україні / Н. А. Дарцимелія. - С .70
Дубинський, О. Ю. Судова експертиза як форма застосування спеціальних знань при розслідуванні злочинів, вчинених з використанням комп'ютерних технологій / О. Ю. Дубинський. - С .72
Дубова, К. О. Немайнові права авторів: аспекти міжнародно-правової регламентації / К. О. Дубова. - С .74
Князєв, В. С. Проблемні питання спадкування за заповітом подружжя / В. С. Князєв. - С .76
Ломжець, Ю. В. Перші спроби застосування арбітражної процедури на Русі / Ю. В. Ломжець. - С .77
Сторчак, Н. А. Інститут призначення покарання та проблеми його законодавчого закріплення / Н. А. Сторчак. - С .79
Федоренко, Т. М. Форми закріплення та способи формулювання прав і свобод людини / Т. М. Федоренко. - С .81
Соціально-гуманітарні науки
Бобіна, О. В. Основні етапи 60-ти річної історії кафедри соціально-гуманітарних дисциплін НУК / О. В. Бобіна. - С .83
Багмет, А. М. Професійно-педагогічне спілкування викладача та студента / А. М. Багмет, І. М. Хоржевська. - С .85
Зінько, О. В. Характеристики самооцінки при її стійкості та нестійкості / О. В. Зінько. - С .88
Кондуков, А. Ю. Розвиток військового кораблебудування на Чорному морі в кінці ХІХ - початку ХХ ст. / А. Ю. Кондуков. - С .91
Матвієнко, Л. В. Методика дослідження історії Степового Побужжя / Л. В. Матвієнко. - С .93
Махова, О. Ю. Білоруський етнос в національній палітрі Півдня України / О. Ю. Махова. - С .95
Рачков, О. М. Роль фортеці Очакова в період російсько-турецької війни 1787-1791 р.р. / О. М. Рачков. - С .97
Федоренко, М. О. Відомості про склад посадових осіб церковно-історичного та археологічного товариства при Київській духовній академії / М. О. Федоренко. - С .100
Фізична культура, олімпійський та професійний спорт
Богуш, В. Л. Фізичні вправи в спеціальних медичних групах / В. Л. Богуш, С. В. Гетманцев, О. І. Резніченко. - С .105
Веселова, І. М. Оздоровча ходьба й теренкур у заняттях спеціальної медичної групи (з досвіду роботи) / І. М. Веселова, А. П. Ткаченко. - С .107
Воронов, В. М. Попередження та виправлення помилок при вивченні фізичних вправ / В. М. Воронов, О. А. Амбросімов. - С .108
Косенчук, В. О. Вивчення швідкісних якостей легкоатлетів (спринтерів) / В. О. Косенчук, А. С. Семенов. - С .110
Мігель, Л. Й. Керування спеціальною підготовкою веслярів / Л. Й. Мігель, І. М. Смірнова, О. А. Мігель. - С .112
Мухін, Є. О. Шейпінг як інноваційна система у фізичному вихованні студентів / Є. О. Мухін, М. Ю. Чумак, А. С. Семенов. - С .114
Ніколаєв, К. Г. Специфіка фізичного виховання студентів / К. Г. Ніколаєв, О. А. Амбросімов. - С .116
Первов, Г. А. Миколаївські паралімпійці та дефлімпійці / Г. А. Первов. - С .118
Первов, Г. А. Миколаївські спортсмени на Олімпіаді 2008 / Г. А. Первов. - С .121
Сокол, О. В. Деякі питання відбору і спортивних здатностей / О. В. Сокол, В. Л. Богуш, В. С. Портах. - С .123
Сокол, О. В. Застосування модельних тестів у визначенні ігрової діяльності / О. В. Сокол, С. В. Гетманцев, І. М. Смірнова. - С .125
Сокол, О. В. Прогнозування спеціальних здібностей в ігрових видах спорту / О. В. Сокол, Л. Й. Мігель, В. С. Портах. - С .127
Чернобай, Т. В. Проблеми і перспективи удосконалення фізичного виховання студентів з відхиленнями в стані здоров'я / Т. В. Чернобай, І. В. Колоскова. - С .129
Яцунський, О. С. Деякі питання управління процесом спортивного тренування / О. С. Яцунський, В. Д. Мартин. - С .130
Філософія
Дмитрієва, Т. Г. Раціональні (розумні) потреби як умова мотивації діяльності / Т. Г. Дмитрієва. - С .133
Дрожанова, О. М. Освіта і праця: аспекти взаємозв'язку / О. М. Дрожанова. - С .136
Квачов, А. П. Деякі особливості соціальних ризиків / А. П. Квачов, О. М. Макарчук. - С .138
Ліпіна, Т. В. Християнська церква і політичні вибори в Україні / Т. В. Ліпіна. - С .140
Макарчук, О. М. Людина і природа: природні умови виникнення голоду / О. М. Макарчук. - С .142
Соболь, П. П. Поняття й інтегруюча функція провідної організуючої ідеї культури / П. П. Соболь. - С .144
Ступак, О. П. Проблема ідентичності в творчості Е.Еріксона / О. П. Ступак. - С .150
Чугуєва, І. Є. Сучасні психолого-педагогічні проблеми в технічній галузі вищої освіти / І. Є. Чугуєва. - С .152
Щукін, Є. О. Соціально-психологічні фактори ціннісних змін у сучасному суспільстві / Є. О. Щукін. - С .154
ББК 60

Рубрики: Дизайн--наукові праці,  Лінгвістика--наукові праці,  Суспільні науки--наукові праці,  Фізична культура та спорт--наукові праці

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
88.8
Я 62


    Янковская, Н. А.
    Психологическая экспертиза игр : методическоке пособие / Н. А. Янковская , Н. А. Аминов, Ф. В. Малахов. - М. : НИИ школьных технологий, 2013. - 164 с. - ISBN 978-5-91447-017-0 : 89.70 р.
ББК 88.8

Рубрики: Психологічна експертиза,  Ігри--психологічна експертиза
Доп.точки доступа
Аминов, Н.А.
Малахов, Ф.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
20.1я73
Д 56


    Добровольський, В. В.
    Екологічна експертиза : навчальний посібник / В. В. Добровольський. - Миколаїв : Видавництво ЧДУ ім. Петра Могили, 2013. - 220 с. - ISBN 978-966-336-295-3 : 23.00 р.
ББК 20.1я73

Рубрики: Екологічне експертування

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
Обкладинка
37.018.32-053.6
Н 33


    Наточій, Анатолій Миколайович.
    Виховання підлітків у загальноосвітніх школах-інтернатах України: теорія і практика [Текст] : монографія / Анатолій Миколайович Наточій. - Миколаїв : Іліон, 2012. - 460 с. - ISBN 978-617-534-083-7 : 55.00 р.
    Содержание:
Виховання особистості як наукова проблема . - С .9
Виховання як педагогічна категорія . - С .9-36
Аналіз сучасних концепцій виховання . - С .37-51
Методологічні підходи до організації виховного процесу в навчальних закладах . - С .51-60
Загальноосвітня школа-інтернат у сучасному освітньому просторі України . - С .61
Загальноосвітня школа-інтернат як категорія педагогіки . - С .61-68
Загальноосвітня школа-інтернат як соціально-педагогічна система . - С .68-82
Специфіка виховної роботи у загальноосвітній школі-інтернаті . - С .82-93
Педагогічне управління як компонент соціально-педагогічної системи загальноосвітньої школи-інтернату . - С .93-106
Організація виховної роботи з підлітками у сучасній загальноосвітній школі-інтернаті . - С .107
Психофізіологічні особливості учнів підліткового віку . - С .107-135
Програмно-методичне забезпечення виховної роботи у загальноосвітніх школах-інтернатах . - С .135-142
Стан виховної роботи з підлітками в загальноосвітній школі-інтернаті . - С .142-152
Характеристика рівнів вихованості підлітків у загальноосвітній школі-інтернаті . - С .152-161
Педагогічні умови організації ефективного виховного процесу в загальноосвітній школі-інтернаті . - С .162
Виховна система загальноосвітньої школи-інтернату як мета і результат виховання підлітків . - С .162-177
Розвивальне виховне середовище загальноосвітньої школи-інтернату . - С .177-195
Активна пізнавальна та соціально-громадська діяльність підлітків . - С .195-220
Самоврядування підлітків у системі виховної роботи загальноосвітньої школи-інтернату . - С .220-230
Управління виховною системою загальноосвітньої школи-інтернату . - С .231-251
Експериментальна методика виховання підлітків у загальноосвітній школі-інтернаті . - С .252
Теоретичні позиції дослідження . - С .252-258
Експериментальна модель виховання підлітків у загальноосвітній школі-інтернаті . - С .258-264
Зміст експериментальної роботи з виховання підлітків . - С .264-294
Порівняльна характеристика рівнів вихованості підлітків на констатувальному і прикінцевого етапах експерименту . - С .295-299
Моніторинг результативності й ефективності виховної роботи з підлітками у загальноосвітній школі-інтернаті . - С .300
Поняття моніторингу в освіті . - С .300-302
Критерії результативності та ефективності функціонування загальноосвітньої школи-інтернату . - С .302-304
Кваліметричний підхід в управлінні загальноосвітньою школою-інтернатом і розвитком особистості вихованців . - С .304-308
Педагогічна діагностика як засіб експертної оцінки й основа прийняття управлінського рішення . - С .308-310
Експертиза виховної системи школи-інтернату . - С .311-345
Риси характеру. Таблиці . - С .348-349
Модель випускника основної ланки загальноосвітньої школи-інтернату (9 клас) . - С .350-351
Особистісно зорієнтована модель методичної роботи в загальноосвітній школі-інтернаті . - С .352-361
Програма семінару для вихователів загальноосвітньої школи-інтернату з проблеми "Виховання особистості дитини на основі багатоваріантності методик виховання" . - С .362-365
Програма семінару з проблеми "Виховні системи і технології особистісно орієнтованого виховання" . - С .366-371
Спеціальний курс "Виховна система школи: підходи і технології конструювання" . - С .372
Лікувальна педагогіка (Програма спецкурсу для педагогічних працівників і студентів педагогічних спеціальностей) . - С .373-378
Модель річного плану роботи загальноосвітньої школи-інтернату . - С .379
Індивідуальна організаційно-виховна робота з підлітками . - С .380-384
Організація індивідуалізованого навчання у загальноосвітній школі-інтернаті . - С .385-387
Гуманізація взаємин між суб'єктами виховної системи загальноосвітньої школи-інтернату . - С .388-393
Цільова комплексна програма "Дозвілля" . - С .394-398
Цільова комплексна програма "Спосіб життя" . - С .399-404
Цільова комплексна програма "Соціально-педагогічна реабілітація" . - С .405-410
Цільова комплексна програма "Спілкування" . - С .411-416
Список використаних джерел . - С .417-456
УДК

Рубрики: Школи-інтернати--виховна робота,  Підлітки--виховання--школи-інтернати
Аннотация: У монографії представлені результати психолого-педагогічного дослідження з питань функціонування в системі освіти України загальноосвітніх шкіл-інтернатів, у яких виховуються діти з певними соціально-психологічними проблемами. На основі розробленої моделі розкрито зміст, форми і засоби ефективного виховання підлітків у загальноосвітніх школах-інтернатах та обгрунтовується доцільність і важливість функціонування цих закладів виховання в системі освіти України. Монографія може бути цікавою для науковців, викладачів, студентів, фахівців із питань соціальної роботи, державних службовців. Вона буде корисною педагогічним працівникам загальноосвітніх шкіл-інтернатів, працівникам управлінь освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2004г. N 2
Зміст:
Олійник, В. Українська модель функціонування і розвитку системи післядипломної педагогічної освіти в умовах модернізації / В. Олійник. - С.5-9.
Дмитренко, Г. Проблеми навчання основам економіки в системі післядипломної освіти з позиції антропосоціального підходу / Г. Дмитренко, О. Ануфрієва. - С.9-12.
Уоттс, М. О результатах ємпирических исследований в сфере экономического образования в средней школе / М. Уоттс. - С.13-16.
Решетняк, Е. Программа переподготовки учителей экономики в системе последипломного педагогического образования в Украине / Е. Решетняк. - С.23-25.
Петрусевич, А. Система повышения квалификации учителей экономики в Омском областном институте повышения квалификации работников образования / А. Петрусевич. - С.26-28.
Тимченко, И. Диагностика знаний по экономике методом тестирования / И. Тимченко. - С.31-32.
Гражевская, Н. Тесты по экономике: украинский опыт / Н. Гражевская. - С.37-38.
Покроєва, Л. Модель оптимізованої структури обласного інституту післядипломної педагогічної освіти / Л. Покроєва. - С.39-44.
Хоружа, Л. Модель формування етичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів / Л. Хоружа. - С.64-73.
Лелюк, Ю. Система формирования экономического мышления у младших школьников / Ю. Лелюк. - С.73-74.
Паламарчук, В. Педагогічна експертиза інновацій в освіті / В. Паламарчук. - С.88-90.
Булах, І. Проблема стандартизації і засоби педагогічної діагностики / І. Булах, І. Філончук. - С.90-93.
Русс, С. Стан, проблеми та перспективи розвитку інноваційної педагогічної діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти / С. Русс. - С.93-96.
Біденко, Є. Формування інформаційної культури вчителів на курсах підвищення кваліфікації / Є. Біденко. - С.96-98.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
20.

   Журнал

Філософська думка [Текст] : Науково-теоретичний часопис. - Київ, 1927 - . - ISSN 0235-7941. - Выходит раз в два месяца
2004г. N 6
Зміст:
Попович, М. Романтизм як стиль і ідеологія / М. Попович. - С.3
Гармаш, Л. Як філософують стилем / Л. Гармаш. - С.31
Дерріда, Ж. Питання стилю / Ж. Дерріда. - С.35
Кушаков, Ю. "Вогняний потік" (До 200-річчя з дня народження Ф. Фейєрбаха) / Ю. Кушаков. - С.51
Жмир, В. Слідами Ф. Ніцше по Україні / В. Жмир. - С.78
Горський, В. Фундатор історико-філософського українознавства / В. Горський. - С.110
Валявко, І. Стан дослідження філософських студій Дмитра Чижевського в Україні / І. Валявко. - С.119
Гуманітарна експертиза: круглий стіл (частина перша). - С.134
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей