Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>GUID={286A8856-1306-4E5D-A66D-02C84D1AEB23}<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.
Обкладинка
74(4Укр)
П 24


   
    Педагогічна і психологічна науки в Україні : збірник наукових праць: в 5-ти т. Т.1. Загальна педагогіка та філософія освіти. - Київ : Педагогічна думка, 2012. - 368 с. - ISBN 978-966-644-213-3 : 40.00 р.
    Содержание:
Кремень, В. Г. Освіта у вимірах методології синергетики / В. Г. Кремень. - С .11
Луговий, В. І. Ключові поняття сучасної педагогіки: навчальний результат, компетентність, кваліфікація / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С .23
Огнев'юк В. О. Освітологія / В. О. Огнев’юк. - С .38
Артемчук Г. І. Глобалізація і деякі питання розвитку мов / Г. І. Артемчук. - С .52
Бойко А. М. Феномен "суб’єктно-суб’єктні відносини" - стратегія подальшого розвитку педагогічної теорії і практики / А. М. Бойко. - С .60
Сисоєва С. О. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства / С. О. Сисоєва. - С .78
Пустовіт, Г. П. Теоретичні концепти мети сучасної позашкільної освіти і виховання / Г. П. Пустовіт. - С .95
Сухомлинська, О. В. Психотехніка - втрачений напрям радянської педагогічної науки і практики / О. В. Сухомлинська. - С .107
Кузь В. Г. Сухомлиністика - нова парадигма елітного виховання / В. Г. Кузь. - С .125
Троцко, Г. В. Становлення та розвиток волонтерського руху в Україні / Г. В. Троцко. - С .135
Побірченко, Н. С. Огляд досліджень культурно-просвітницької діяльності українських Громад другої половини ХІХ - початку ХХ століття у сучасних вимірах / Н. С. Побірченко. - С .149
Дічек, Н. П. Розвиток освіти на українських землях у добу бароко / Н. П. Дічек. - С .166
Березівська, Л. Д. Шкільна реформа в Україні початку 90-х років ХХ століття як перехідний період до особистісно орієнтованої парадигми освіти / Л. Д. Березівська. - С .180
Бех І. Д. Рефлексія як чинник саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С .191
Кравець, В. П. Статеве виховання учнівської молоді у педагогіці та шкільній практиці країн Євросоюзу / В. П. Кравець. - С .203
Лозова, В. І. Розвиток суб’єктності особистості у навчанні / В. І. Лозова. - С .216
Будак, В. П. Система ціннісних орієнтирів сучасної студентської молоді / В. П. Будак. - С .233
Сидоренко, О. Л. Місія зовнішнього незалежного оцінювання у розбудові національної системи моніторингу якості освіти / О. Л. Сидоренко. - С .244
Харченко, С. Я. Педагогічна реабілітація дезадаптованих підлітків / С. Я. Харченко. - С .257
Рогова П. І. Всеукраїнський галузевий інформаційний ресурс ДНПБ ім. В.О. Сухомлинського: стан і перспективи / П.І. Рогова. - С .269
Прокопенко, І. Ф. Підвищення економічної ефективності системи професійної освіти / І.Ф. Прокопенко. - С .285
Бондар, В. І. Теоретико-методологічні та технологічні основи модернізації системи підготовки вчителя / В. І. Бондар. - С .291
Бутенко В. Г. Актуальні проблеми дизайн-освіти та естетичного виховання молоді / В. Г. Бутенко. - С .302
Євдокімов, В. І. Нові педагогічні технології як засіб запобігання конфліктам і подолання їх у студентському середовищі / В. І. Євдокімов. - С .311
Терещук, Г. В. Суперечності і проблеми в організації навчального процесу у вищій школі в контексті інноваційних змін / Г. В. Терещук. - С .320
Лосюк, П. В. Поєднання профільного навчання старшокласників з трудовою підготовкою як нова дидактична система / П. В. Лосюк. - С .331
Миропольська, Н. Є. Методичний супровід процесу навчання художньої культури / Н. Є. Миропольська. - С .345
Локшина, О. І. Планування та оцінювання освітньої політики: генеза концептуальних поглядів зарубіжних вчених / О. І. Локшина. - С .355
ББК 74(4Укр) + 88(4Укр)

Рубрики: Педагогічна наука--Україна,  Психологічна наука--Україна
Аннотация: У книзі вміщено праці членів Національної академії педагогічних наук України та науковців Відділення загальної педагогіки та філософії освіти НАПН України з пріоритетних питань методології педагогічної науки, філософії освіти, історії педагогіки як наукознавчої дисципліни, розвитку особистості в сучасних освітньо\виховних середовищах, застосування інноваційних технологій в різних освітніх закладах. Розраховано на наукових, науково-педагогічних працівників, викладачів вищих навчальних закладів, докторантів, аспірантів, психологів, учителів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей