Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (4)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Губко, О. Т.$<.>)
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-12 
1.
74.03(2)
У 94


    Ушинський, Костянтин Дмитрович (1824-1870).
    Про сімейне виховання [Текст] / К.Д. Ушинський; Сост. О.Т. Губко. - Київ : Радянська школа, 1974. - 151 с. - 2.54 грн
    Содержание:
Мудрий порадник батьків . - С .5-28
Батьківське мистецтво виховання дітей
Мета виховання . - С .29
Спадковість і виховання . - С .41
Батьки-вихователі . - С .46
Моральне виховання . - С .58
Трудове виховання . - С .64
Фізичне виховання. Роль природи в житті дітей . - С .81
Естетичне виховання . - С .90
Навчання малих дітей . - С .95
Психологічні особливості дітей
Розвиток дитячого мислення . - С .104
Розвиток дитячої мови . - С .111
Увага і пам'ять дітей . - С .121
Виховання почуттів . - С .132
Виховання корисних звичок . - С .142
Виховання характеру, волі та темпераменту / 146
ББК 74.03(2) + 74.9

Рубрики: Педагогіка--персоналії--Росія,  Сімейне виховання
Аннотация: У творчій спадщині видатного російського педагога К.Д. Ушинського немало праць, в яких він висловлює свої погляди на роль соціального середовища, зокрема, сім'ї, у формуванні особистості дитини. До збірника "К.Д. Ушинський про сімейне виховання" включено уривки з його творів, що стосуються питань виховання та навчання дітей у сім'ї і не втратили свого значення сьогодні. Розрахований збірник на батьків, та педагогічну громадськість. Упорядник та автор вступної статті кандидат педагогічних наук О.Т. Губко.
Доп.точки доступа
Губко, О.Т. \сост.\
Ушинський, К.Д.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.204.21
С 48


   
    Слово про вчителя [Текст] : методический материал / Упоряд. О.Т. Губко. - 2-е вид., перероб. і доп. - Київ : Радянська школа, 1985. - 255 с. - (в обкл.) : 2.93 грн
ББК 74.204.21

Рубрики: Вчитель
Аннотация: Збірник містить висловлювання громадських діячів, учених, письменників, педагогів про вчителя.
Доп.точки доступа
Губко, О.Т. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.204.21
С 48


   
    Слово про вчителя [Текст] : методический материал / Упоряд. О.Т. Губко. - Київ : Радянська школа, 1976. - 160 с. - (в обкл.) : 1.71 грн
ББК 74.204.21

Рубрики: Вчитель
Аннотация: Збірник містить висловлювання громадських діячів, учених, письменників, педагогів про вчителя.
Доп.точки доступа
Губко, О.Т. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
88
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник. Вип. 30 [Текст] : научное издание / Ред. Л.М. Проколієнко. - Київ : Радянська школа, 1988. - 119 с. - 2.44 р.
    Содержание:
Проколієнко, Л. М. Проблеми психології формування особистості в педагогічній спадщині А. С. Макаренко / Л. М. Проколієнко, Д. Ф. Ніколенко. - С .3-14. - Бібліогр. у кінці ст.
Бех І. Д. А. С. Макаренко і діяльнісний підхід до виховання особистості / І. Д. Бех, О. О. Нікуленко. - С .14-22
Котирло, В. К. Психологія виховного впливу на дитину у педагогічній системі А. С. Макаренка / В. К. Котирло, С. Є. Кулачківська, С. П. Тищенко. - С .22-30. - Бібліогр. у кінці ст.
Копець, Л. В. Багатомірність розвитку колективу та особистості у спадщині А. С. Макаренка / Л. В. Копець, В. Ф. Моргун, О. М. Пельтік. - С .31-38. - Бібліогр. у кінці ст.
Король, С. О. А. С. Макаренко про роль критики і самокритики у формуванні колективу / С. О. Король, С. Д. Максименко. - С .39-46. - Бібліогр. у кінці ст.
Малкова, Т. М. А. С. Макаренко і актуальні проблеми ідейно-виховної роботи з молодью / Т. М. Малкова. - С .47-53. - Бібліогр. у кінці ст.
Моляко В. О. А. С. Макаренко та актуальні проблеми трудової підготовки / В. О. Моляко, В. В. Рибалка. - С .54-59. - Бібліогр. у кінці ст.
Ільюк, Б. А. Випереджаюче формування психологічних новоутворень особистості в світлі системи перспективних ліній А. С. Макаренка / Б. А. Ільюк. - С .66-74. - Бібліогр. у кінці ст.
Татенко В. О. Психологічні засади виховання і перетворення підлітків у педагогічній спадщині А. С. Макаренка / В. О. Татенко. - С .74-81. - Бібліогр. у кінці ст.
Злівков, В. Л. Питання педагогічного спілкування в творчій спадщині А. С. Макаренка / В. Л. Злівков, В. Ф. Маценко. - С .81-89. - Бібліогр. у кінці ст.
Олійник, В. Ф. Спонукальна функція мовлення: ідеї А. С. Макаренка та їх розвиток / В. Ф. Олійник. - С .89-97. - Бібліогр. у кінці ст.
Киричук О. В. Значення для сучасної школи ідей А. С. Макаренка про підготовку мололді до сімейного життя / О. В. Киричук, Д. К. Дмитренко. - С .97-102. - Бібліогр. у кінці ст.
Алексєєва, М. І. Проблема типології сімейного виховання в працях А. С. Макаренка / М. І. Алексєєва. - С .103-109. - Бібліогр. у кінці ст.
Губко, О. Т. Психолого-педагогічні основи індивідуального підходу в творчій спадщині А. С. Макаренка / О. Т. Губко. - С .109-117. - Бібліогр. у кінці ст.
Боришевський М. Й. А. С. Макаренко про формування відповідальності як якості особливості / М. И. Боришевський, М. Т. Дригус. - С .59-66. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88

Рубрики: Психологія
Доп.точки доступа
Проколієнко, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
88
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник. Вип. 25 [Текст] : научное издание / Ред. Л.М. Проколієнко. - Київ : Радянська школа, 1985. - 120 с. - 2.68 р.
    Содержание:
Методологічні і теоретичні питання психології
Проколієнко, Л. М. Проблема співвідношення навчання, виховання і психічного розвитку в науковій спадщині Г. С. Кострюка / Л. М. Проколієнко, Г. О. Балл. - С .3-11. - Бібліогр. у кінці ст.
Ткаченко, О. М. Розробка принципу розвитку в психології / О. М. Ткаченко, В. М. Піскун. - С .12-19. - Бібліогр. у кінці ст.
Максименко, С. Д. Про рушійні сили морального розвитку особистості / С. Д. Максименко, І. Д. Бех. - С .20-28. - Бібліогр. у кінці ст.
Моргун, В. Ф. Проблема періодизації розвитку особистості в творчості Г. С. Костюка: досягнення і перспективи / В. Ф. Моргун. - С .28-35. - Бібліогр. у кінці ст.
Горностай, П. С. Педагогічні здібності та їх формування у майбутнього вчителя / П. С. Горностай, Л. І. Кобзар, Д. Ф. Ніколенко. - С .36-44. - Бібліогр. у кінці ст.
Алексєєва, М. І. Мотивація навчання учнів і шкільна успішність / М. І. Алексєєва. - С .44-53. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Скрипченко, О. В. Організація учбової діяльності молодших школярів на уроці / О. В. Скрипченко, Н. А. Побірченко. - С .53-60
Андрієвська, В. В. Вплив комунікативних компонентів діяльності на мислення молодших школярів / В. В. Андрієвська, З. Г. Кісарчук. - С .60-67. - Бібліогр. у кінці ст.
Лебідь, Г. В. До питання про розвиток мислення в молодших школярів / Г. В. Лебідь, Ю. Д. Юсім. - С .67-71. - Бібліогр. у кінці ст.
Копистянська, Х. Р. Сфери психологічного прояву важковиховуваності та її критерії / Х. Р. Копистянська. - С .71-80. - Бібліогр. у кінці ст.
Федоришин, Б. О. Формування професійної спрямованості особистості учнів в умовах міжшкільного навчально-виробничого комбінату / Б. О. Федоришин [и др.]. - С .81-91. - Бібліогр. у кінці ст.
Другие авторы: Гречишкіна А. П., Дорохіна В. Т., Равикович С. І., Кратінов М. С., Конобієвська Л. С.
Гебос, А. І. Питання програмованого навчання в працях Г. С. Костюка / А. І. Гебос. - С .91-96. - Бібліогр. у кінці ст.
Москвичов, С. Г. Експериментальне дослідження ставлення старшокласників до учіння / С. Г. Москвичов. - С .96-105. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Історія психології
Роменець, В. А. Питання історії вітчизняної психології в працях Г. С. Костюка / В. А. Роменець. - С .106-112. - Бібліогр. у кінці ст.
Губко, О. Т. Г. С. Костюк як організатор психологічної науки на Україні / О. Т. Губко. - С .113-119
ББК 88

Рубрики: Психологія
Доп.точки доступа
Проколієнко, Л.М. \ред.\
Равикович, С. І.
Кратінов, М. С.
Конобієвська, Л. С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
88
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник. Вип. 14 [Текст] : научное издание / Ред. В.І. Войтко. - Київ : Радянська школа, 1975. - 180 с. - 3.17 р.
    Содержание:
Загальна психологія
Губко, О. Т. Деякі методологічі питання вчення про типи вищої нервової діяльності / О. Т. Губко. - С .35-44. - Бібліогр. у кінці ст.
Котов-Хроменко, В. О. Деякі метологічні питання оптимізації процесів керування в дидактичній системі / В. О. Котов-Хроменко. - С .45-50. - Бібліогр. у кінці ст.
Козіна, Т. М. До питання про єдністть перцептивних ознак прорстору та часу в діяльності шкірного аналізатора / Т. М. Козіна. - С .50-56. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Ярощук, В. Л. Вплив часових понять на ефективність зворотного зв`язку в диференціюванні часу / В. Л. Ярощук. - С .56-60
Додонов, Б. І. Спогади й особистість / Б. І. Додонов. - С .60-67. - Бібліогр. у кінці ст.
Вікова та педагогічна психологія
Куценко, Л. П. Самопізнання і самовиховання старшокласників / Л. П. Куценко. - С .68-75. - Бібліогр. у кінці ст.
Ілляшенко, Т. Д. Розвиток художнього сприймання та мотиви читання художніх творів старшокласниками / Т. Д. Ілляшенко. - С .75-84. - Бібліогр. у кінці ст.
Сапожникова, Л. С. Про зв`язок домагань і ціннісних орієнтацій учнів / Л. С. Сапожникова. - С .84-90. - Бібліогр. у кінці ст.
Побірченко, Н. А. Труднощі в розв`язуванні задач за допомогою рівнянь у 4 класі / Н. А. Побірченко. - С .91-97. - Бібліогр. у кінці ст.
Пономарьова, Р. О. Психологічний аналіз труднощів у розв`язуванні задач з електротехніки / Р. О. Пономарьова. - С .98-105. - Бібліогр. у кінці ст.
Верещак, Е. П. Вікові особливості ставлення підлітків до практичних занять у шкільних майстернях / Е. П. Верещак, Ю. З. Гільбух. - С .106-114. - Бібліогр. у кінці ст.
Філь, В. О. Особливості прийлму спростування в учнів ІІІ класу / В. О. Філь. - С .115-122
Говорун, Т. В. Формування міжособових стосунків школярів в умовах піонерського табору / Т. В. Говорун. - С .122-134. - Бібліогр. у кінці ст.
Чернишова, Г. П. Вплив попереднього досвіду громадсько-організаційної роботи на формування організаторських здібностей вчителя / Г. П. Чернишова. - С .135-143
Копистянська, Х. Р. До генезу невротичних рис характеру у молодших школярів / Х. Р. Копистянська. - С .143-155. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Історія психології
Войтко, В. І. К. Д. Ушинський і психологічна наука / В. І. Войтко. - С .156-166. - Бібліогр. у кінці ст.
Шевченко, П. Д. Проблема навчання та розвитку дитини в працях Л. С. Виготського / П. Д. Шевченко. - С .166-172. - Бібліогр. у кінці ст.
Макляк, М. М. Про історичний генезис поняття числа / М. М. Макляк. - С .172-179. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88

Рубрики: Психологія
Доп.точки доступа
Войтко, В.І. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
88
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник. Вип. 13 [Текст] : научное издание / Ред. В.І. Войтко. - Київ : Радянська школа, 1974. - 192 с. - 3.37 р.
    Содержание:
Загальна психологія
Войтко, В. І. Морально-психологічні якості радянського вченого / В. І. Войтко. - С .3-11
Ричік, М. В. Про критерії розвитку понятійного милення / М. В. Ричік, Р. Л. Орап. - С .11-19
Лєпихова, Л. А. До питання про концентрацію уваги / Л. А. Лєпихова. - С .19-28. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Горностай, П. С. Функціональна рухливість основних нервових процесів і академічна успішність / П. С. Горностай, М. Ф. Куркчі. - С .29-32. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Губко, О. Т. Типологічні відмінності пам`яті учнів початкових класів / О. Т. Губко. - С .32-41
Балл Г. О. Про питання задачі і типологію задач / Г. О. Балл. - С .41-49. - Бібліогр. у кінці ст.
Вікова та педагогічна психологія
Долгова, М. В. Деякі особливості відгадування загадок дітьми дошкільного віку / М. В. Долгова. - С .50-59. - Бібліогр. у кінці ст.
Чмут, Т. К. Формування в учнів ефективних стратегій розв`язання задач за різних умов навчання / Т. К. Чмут. - С .59-67. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Степанов, О. М. Взаємозв`язок умінь і навичок у навчальній діяльності молодших школярів / О. М. Степанов. - С .67-78
Компанієць, Є. И. До питання про розумову працездатність учнів перших класів / Є. И. Компанієць. - С .78-82. - Бібліогр. у кінці ст.
Шкоруп, М. М. Роль порівняння при вивченні граматики української мови в третьому класі / М. М. Шкоруп. - С .83-90
Проколієнко, Л. М. Програмування і алгоритмізація як засіби підвищення іефективності засвоєння граматичних знань / Л. М. Проколієнко. - С .90-101. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Алексєєва, М. І. Метод навчання як мотиваційний фактор / М. І. Алексєєва. - С .101-111. - Бібліогр. у кінці ст.
Гільбух, Ю. З. Про застосування кількісних методів у дослідженні проблем психології виховання / Ю. З. Гільбух. - С .112-118. - Бібліогр. у кінці ст.
Івончик, Г. Ф. Деякі особливості мотивації навчальної діяльності учнів шкіл працюючої молоді / Г. Ф. Івончик. - С .118-126
Кульчицька, О. І. До питання про фактори правонарушень серед підлітків / О. І. Кульчицька. - С .126-134. - Бібліогр. у кінці ст.
Психологічні питання профорієнтації та профконсультації
Ящишин, О. О. Самооцінка придатності підлітків до майбутньої професії / О. О. Ящишин. - С .135-144. - Бібліогр. у кінці ст.
Мармазинська, П. Є. Мотивація вибору професії вищої кваліфікації / П. Є. Мармазинська. - С .145-152. - Бібліогр. у кінці ст.
Міттельман, Р. Й. Особливості розвитку професійно важливих властивостей уваги у студентів педінституту / Р. Й. Міттельман. - С .153-161 : табл.
Питання соціальної психології
Стельмашенко, О. О. Соціально-психологічна модель динамічної структури особи / О. О. Стельмашенко. - С .162-166
Долинський, Г. Д. Про структуру сподівань від директора школи / Г. Д. Долинський. - С .167-175
Полякова, А. С. Залежність громадської думки педагогічного колективу від особливостей керівництва директора школи / А. С. Полякова. - С .175-183
Шевцова, Л. П. Соціально-психологічне вивчення взаємовідносин в студентських групах / Л. П. Шевцова. - С .184-190. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88

Рубрики: Психологія
Доп.точки доступа
Войтко, В.І. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
Обкладинка
88.1(4Укр)
Д 40


   
    Джерела формування та історія утвердження предметної галузі української психології [Текст] : монографія / С. В. Бондар, О. Т. Губко, В. Т. Куєвда. - Київ : Педагогічна думка, 2008. - 224 с. - ISBN 978-966-644-131-0 : 25.00 р. - ISBN 978-966-644-131-0 : 17.00 р.
    Содержание:
Психологічні ідеї в Україні XI-XIV ст.
Мовний феномен Праукраїни (маловідома сторінка українознавства)
Міфологічні уявлення як провідні психологічні чинники української етнокультурної моделі
Проблема метафізичних засад психології у філософсько-психологічній спадщині В.В. Зеньковського
Особливості трансформації свідомості людини в екстремальних ситуаціях під час довготривалої фізіологічної депривації в Україні XX ст.
Серце як принцип пізнання потаємного "Я" людини (до історії формування в Україні підставових засад гуманістичної психології)
Розвиток етнічних цінностей в Україні (XX ст.)
ББК 88.1(4Укр)

Рубрики: Український народ--психологічна історія,  Психологічна історія--український народ--проблематика,  Українське суспільство--етичні цінності
Кл.слова (ненормированные):
етичні цінності -- етнокультурна модель -- гуманістична психологія
Аннотация: Статті колективної монографії, що підготовлені співробітниками лабораторії історії психології ім. В.А. Роменця, охоплюють проблематику психологічної історії українського народу, починаючи з міфологічних зразків свідомості, найглибшої історичної пам'яті, з висвітленням психологічних процесів періоду Княжої доби, становленням освіти і психологічної нуки ХVII-XIX., розвитку теоретичних течій психологічної науки, особливостей змін свідомості в екстремальних ситуаціях у ХХст. та ін., проблеми етичних цінностей в українському суспільстві у ХХст. Праця розрахована на використання науковцями як профільних, так і суміжних дисциплін (етнографія, філософія, соціологія, культурологія тощо), студентами та широке коло зацікавлених духовною спадщиною нашого народу.

Доп.точки доступа
Бондар, С.В.
Губко, О.Т.
Куєвда, В.Т.
Зеньковський, В.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - Київ, С1997г. - . - Выходит 10 раз в год
2009г. N 4
Зміст:
Ложкін, Г. В. Споживацька поведінка / Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська. - С.1-10.
Заіка, В. Прикладний аспект застосування терапевтичних метафор в практичній психології / В. Заіка, С. Мерцалов. - С.10-16.
Петрик, В. М. Моделирование поведения толпы / В. М. Петрик, В. В. Кальниш. - С.16-25.
Рибалко, В. В. С.Д. Максименко: генетико-психологічна теорія народження, зростання та існування особистості / В. В. Рибалко. - С.26-33.
Дьяконов, Г. В. Интерсубъектно-диалогическая концепция чувств и эмоций. Новая методика исследования "поле чувств" / Г. В. Дьяконов. - С.34-49.
Желдак, И. М. Сценарий групповой психотерапии с детьми 12-15 лет и старше / И. М. Желдак. - С.49-65.
Чайка, Г. В. Компьютерные игры как современные сказки / Г. В. Чайка. - С.65-67.
Янковчук, М. М. Психологічна організація індивідуальної освіти та виховання обдарованих дітей / М. М. Янковчук. - С.68-71.
Губко, О. Т. "Свідомість" та самоідентифікація тварин / О. Т. Губко. - С.72-77.
Балл, Г. О. Класичний твір з основ психологічної науки / Г. О. Балл. - С.77-78.
Юсупова, Н. О. Міжособистісні стосунки студентів в аспекті віртуальної взаємодії / Н. О. Юсупова. - С.78-80.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.


    Губко, О. Т.
    "Свідомість" та самоідентифікація тварин [Текст] / О. Т. Губко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 4. - С. 72-77.
ББК 88.2

Рубрики: Зоопсихологія
Кл.слова (ненормированные):
свідомість -- самосвідомість -- порівняльна психологія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-12 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей