Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (67)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Зборовська, Н.$<.>)
Общее количество найденных документов : 31
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-31 
1.
Обкладинка
83.3(4УКР)
З-41


    Зборовська, Н. В.
    Код української літератури: проект психоісторії новітньої української літератури [Текст] : монографія / Н. В. Зборовська. - Київ : Академвидав, 2006. - 504 с. - (Монограф). - ISBN 966-8226-36-4 : 49.50 р.
    Содержание:
Пошуки коду як головна проблема постколоніального літературознавства . - С .3
Психоісторія літератури як теоретична проблема: онтогенез і філогенез . - С .13
Материнський код у теорії онтогенезу М. Кляйн . - С .14
Параноїдно-шизоїдна стадія як перша позиція материнського коду . - С .15
Депресивна стадія як головна позиція материнського коду . - С .17
Головні психічні захисти материнського коду . - С .18
Батьківський код . - С .20
Батьківський код у теорії онтогенезу З. Фройда . - С .23
Головна едіпова позиція і формування ідеалу - Я . - С .25
Проблематика моделювання психоісторії літератури . - С .30
Фольклор і психоісторія . - С .30
Дефінітивні синівські характери і провідний батьківський характер у розгортанні психоісторії національної літератури . - С .33
Художні системи і психоісторія . - С .37
Суб'єктно-об'єктний характер літературного процесу . - С .51
Російська і українська літератури: психоісторичне розрізнення . - С .52
Материнсько-батьківський код у мікропсихоаналізі . - С .54
Класичний цикл у психоісторії новітньої української літератури . - С .58
"Енеїда" І. Котляревського як параноїдно-шизоїдна позиція материнського коду . - С .59
Котляревщина . - С .71
Маргінальний комплекс "Енеїди" . - С .74
Поезія Т. Шевченка: депресивно-репараційна позиція материнського коду і пошуки Великого Слова . - С .77
Мазохістські й садистські інтенції в синівському національному характері . - С .79
Пророцтво "Великого льоху" як деконструкція імперського християнства . - С .86
Кастраційний національно-визвольний механізм "високого" українського романтизму . - С .91
Материнсько-батьківський код як український синтез романтизму і реалізму . - С .94
Марко Вовчок як імітація творчості в українській психоісторії . - С .98
Приватна історія: батьківський комплекс . - С .100
Літературна позиція: імітація і садомазохістські сюжети . - С .106
Пошуки втраченого коду мужності в українській класиці . - С .116
Аристократичний код мужності і маргіналізація України у "Чорній раді" П. Куліша . - С .121
Пропаща народна мужність у романі Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" . - С .131
Монотеїстичний заповіт у поемі "Мойсей" І. Франка . - С .142
Батьковбивство в коді російської імперської літератури: деконструкція національного монотеїзму . - С .152
Психоісторія модерної української літератури . - С .178
Модерне європейське порубіжжя: психосемантика кризової мужності і кризової жіночості . - С .178
Символічне вбивство Бога-отця як імперський дискурс . - С .183
Істерія як реакція на боговбивство . - С .192
Українське порубіжжя як психоісторична проблема . - С .199
Розщеплення національного еросу і модерна проблема синтезу . - С .206
Модерністська психосемантика еросу в українській літературі . - С .216
Фатальна Жінка в імперському та національному дискурсах європейського порубіжжя . - С .221
Материнський фатальний код в істеричному дискурсі переслідування Лесі Українки . - С .225
Патріотичний пророчий ерос Лесі Українки . - С .231
Проблематика батьківського еросу у пророчій драмі Лесі Українки: між Дон Жуаном і Месією . - С .234
Десублімація еросу в "Лісовій пісні" Лесі Українки . - С .241
Меланхолійна прелюдія до "поважної" творчості О. Кобилянської . - С .243
Батьківсько-синівський ерос і проблема свідомої матері у порубіжній творчості В. Винниченка . - С .259
Психотична (постмодерністська) позиція в історії української літератури (20-ті роки XX ст.) . - С .279
Матеревбивство як синівське порушення батьківського коду мужності . - С .282
Психотичне блазнювання як інфантилізація національного характеру . - С .297
Імперське розщеплення еросу і розпад національного світу . - С .308
Епоха українського соцреалізму як маргінальна імітація батьківського коду мужності (30-50-ті роки XX ст.) . - С .321
Поетичний український соцреалізм . - С .328
Прозовий український соцреалізм . - С .333
Постмодерний цикл у психоісторії української літератури . - С .350
Шістдесятництво як наївний дискурс батьківства . - С .350
Наївні пошуки батьківського коду мужності у прозі Гр. Тютюнника . - С .354
Шістдесятницький дискурс несвідомої любові . - С .361
Химерне блазнювання як регресія до материнського коду . - С .366
Реалістична і романтична моделі постмодерного синтезу батьківсько-материнського коду . - С .380
Вісімдесятництво як колоніальна симптоматика . - С .395
Театралізація як колоніальний невротизм . - С .397
Чоловічий внутрішній театр особистості . - С .403
Жіночий внутрішній театр особистості . - С .427
Фемінізм як сестровбивство . - С .457
Код української літератури як код української державності : Замість висновків. - С .469
ББК 83.3(4УКР)

Рубрики: Українська література--історія,  Психоісторія--українська література,  Державність--українська література,  Психологія--українська література
Кл.слова (ненормированные):
Психоісторія -- ДЕРЖАВНІСТЬ -- ПСИХОАНАЛІЗ -- ОНТОГЕНЕЗ -- ФІЛОГЕНЕЗ
Аннотация: У монографії розгорнуто авторський проект психоісторії української літератури. Вперше поєднано символічну теорію класичного психоаналізу, що приховує у собі код національної державності, з практикою новітньої української літератури, яка у своїх пророчих текстах моделює код української державності. Зіставлено аристократичний проект української літератури, де утверджується код національної державності, з маргінальними, в яких він руйнується. Основою дослідження є розрізнення імперського і національного суб'єктів у психоісторії літератури, що проявляється на психологічному, мовному, світоглядному і релігійному рівнях. Адресована теоретикам та історикам літератури, літературним критикам, викладачам світової та української літератур, аспірантам, студентам, учителям-філологам. Прислужиться всім, хто цікавиться психоаналітичною інтерпретацією літературних текстів.

Доп.точки доступа
Фрейд, З.
Котляревський, І.П.
Шевченко, Т.Г.
Вовчок, М.
Куліш, П.
Мирний, П.
Франко, І.
Українка, Л.
Кобилянська, О.Ю.
Винниченко, В.
Тютюнник, Гр.
Кляйн, М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ : Преса України, 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2006г. N 12
Зміст:
Горбачук, Д. Звертання як елемент ділового мовлення / Д. Горбачук. - С.2-4.
Бондаренко, Ю. Про першопочатки історії людства у повісті "Тіні забутих предків" Михайла Коцюбинського: Розвиток історичної свідомості школярів засобами літератури / Ю. Бондаренко. - С.4-10.
Мимоход, М. Джерело пізнання Івана Франка: Використання мемуарів на уроках літератури / М. Мимоход. - С.11-14.
Подранецька, Н. Павло Тичина - "дивний мрійник із очима дитини..." / Н. Подранецька. - С.15-16.
Куцевол, О. Особливості творчої методичної діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С.17-22.
Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури в школі: Запитання, завдання / Г. Токмань. - С.23-26.
Харчук, Р. Юрій Андрухович не для дітей? / Р. Харчук. - С.27-30.
Андрухович, Ю. Ерц-герц-перц / Ю. Андрухович. - С.30-32.
Ткач, Л. Агатангел Кримський і Микола Лукаш: спільні риси художнього лексикону / Л. Ткач, О. Федунович-Швед. - С.33-39.
Кучерук, О. Образна природа семантики кольороназв в українських фразеологізмах / О. Кучерук. - С.40-42.
Зборовська, Н. Григір Тютюнник як національний письменник доби колоніалізму: психоісторичний аспект / Н. Зборовська. - С.43-47.
Лавренюк, В. Образ гетьмана Івана Мазепи - історичний і літературний / В. Лавренюк. - С.48-51.
Александрова, Г. "...В добрий час почнемо листуватися": Листи Олександра Кониського до Ганни Берло / Г. Александрова. - С.52-60.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ : Преса України, 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2007г. N 7
Зміст:
Пасічник, Т. Екологічне виховання на уроках мови / Т. Пасічник. - С.2-4.
Мозгова, Л. Взаємозв'язки шкільного літературознавства і гендерної психології / Л. Мозгова. - С.5-8.
Киях, З. "...Я красу люблю... як рідну Україну!": Життя і творчість Миколи Вороного / З. Киях. - С.9-11.
Ткаченко, Л. Мила панна - адресатка салонної лірики Миколи Вороного / Л. Ткаченко. - С.11-16.
Бондаренко, Ю. "Сонячна машина" В. Винниченка: ідеаційність проти сенситивності / Ю. Бондаренко. - С.17-22.
Пясецька, Л. Рідне слово поєднало серця: про підсумки ХХІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури / Л. Пясецька. - С.23-29.
Гальчук, В. Українська мова за професійним спрямуванням: завдання для самостійної роботи студентів нефілологічних спеціальностей педагогічних ВНЗ / В. Гальчук. - С.30-35.
Мовні свідки формування українців: інтерв'ю-презентація в редакції "Дивослова" нової праці відомого мовознавця професора Костянтина Тищенка. - С.36-44.
Поліщук, Я. Культурницька місія Бориса Грінченка / Я. Поліщук. - С.45-47.
Яремчук, І. Світлоносні верховини Івана Денисюка: штрихи до портрета вченого-літературознавця й фольклориста / І. Яремчук. - С.48-51.
Зборовська, Н. У метафізичних пітьмах сучасної української літератури: за книжкою В. Даниленка "Сон із дзьоба стрижа" та романом Г. Іваненко "Час покаяний" / Н. Зборовська. - С.52-57.
Юкало, В. Музей Богдана Лепкого у Бережанах на Тернопіллі / В. Юкало. - С.58-61.
Рарицький, О. Крізь призму "свята великого болю" / О. Рарицький. - С.62.
Романенко, Ю. Дбаймо за культуру фахового мовлення / Ю. Романенко. - С.63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ : Преса України, 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2008г. N 4
Зміст:
Гопштер, Є. Функційно-стилістичний підхід до вивчення займенника / Є. Гопштер. - С.2-5.
Рябуха, Н. Узагальнення і систематизація теми "Сполучник": на матеріалі творів Платона Воронька / Н. Рябуха. - С.6-7.
Бойчук, Т. Тестові завдання з фразеології / Т. Бойчук. - С.8-14.
Бійчук, Г. Читання я к інтерактивний рефлексивний процес: на прикладі постмодерністських текстів / Г. Бійчук. - С.15-20.
Рубан, Л. Будівничий соборів наших душ: учнівська конференція, присвячена 90-річчю Олеся Гончара / Л. Рубан. - С.21-28.
Коняхіна, Г. "Такий я ніжний, такий тривожний...": заняття в літературній вітальні музею Володимира Сосюри, присвячене 110-й річниці від дня народження поета / Г. Коняхіна. - С.35-389.
Супрун, Л. Національна специфіка категоризації мовної системи / Л. Супрун. - С.40-43.
Зборовська, Н. Українська література в умовах масової культури / Н. Зборовська. - С.47-50.
Неволов, В. Пам'ять вдячності й боргу: нотатки на берегах трикнижжя Олександра Маландія / В. Неволов. - С.51-52.
Онуфрик, Г. Особливості життійних образів у малій прозі Катерини Мотрич: на матеріалі оповідань "Звізда полин", "Останнє коло", "За таїною неба", "Політ журавлів над нетолоченими травами" / Г. Онуфрик. - С.53-55.
Мотрич, К. Звізда Полин: оповідання / К. Мотрич. - С.56-63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Дефектологія [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
2008г. N 2
Зміст:
Квітка, Н. Програма з образотворчого мистецтва для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху / Н. Квітка. - С.3-11.
Бобренко, І. Розвиток спритності глухих дітей з обмеженими розумовими можливостями / І. Бобренко. - С.12-15.
Кобильченко, В. Загальна модель психологічного супроводу в системі спеціальних закладів освіти для дітей з порушенням зору / В. Кобильченко. - С.19-22.
Мамічева, О. Корекція пізнавальних психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку засобами фізичного виховання / О. Мамічева. - С.23-27.
Зборовська, Н. Особливості засвоєння художнього тексту нечуючими учнями / Н. Зборовська
Таранченко, О. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з курсу "Я і Україна" для підготовчого, 1-2 класів шкіл для дітей зі зниженим слухом / О. Таранченко. - С.38-45.
Литовченко, С. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з курсу "Я і Україна" для 3-4 класів шкіл для дітей зі зниженим слухом / С. Литовченко. - С.45-48.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.

   Газета

Літературна Україна : газета письменників України. - Київ : Спілка письменників України, 1927 - . - Выходит еженедельно
2008г. N 27
Зміст:
Зборовська, Н. Моделювання майбутнього?: образ українського Президента в символічній реальності Андрія Куркова / Н. Зборовська. - С.4.
Салига, Т. "Віддайте мені дощ. Віддайте мені тишу": "Вольтова дуга" слова Ліни Костенко / Т. Салига. - С.5.
Чіп, Б. Боже, обдури!.: поезії / Б. Чіп. - С.7.
Полянецький, В. А літо тільки починалось...: новела / В. Полянецький. - С.7.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Слово і час . - Київ, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Выходит ежемесячно
2008г. N 8
Зміст:
Омельчук, О. Ідеологема смерті в українських літературно-критичних дискурсах / О. Омельчук. - С.12-21.
Даниленко, І. Молитва в ліриці Богдана-Ігоря Антонича / І. Даниленко. - С.22-30.
Пастух, Т. Про мишу в норі, Робера Бернса та Василя Голобородька / Т. Пастух. - С.31-39.
Крупка, М. "Я" та "інший": простір інтимності в романі Софії Андрухович "Сьомга" / М. Крупка. - С.40-47.
Галич, А. Асоціонімний світ романів Юрія Андруховича початку ХХІ століття / А. Галич. - С.48-54.
Сабат, Г. Казки - "вандрівки" Івана Франка / Г. Сабат. - С.55-61.
Бондар, Л. "Коли душа терпить..."дві заключені терцини франкового циклу "Спомини" / Л. Бондар. - С.61-67.
Ротач, П. Відданий Україні, Шевченкові (до біографії Анатоля Костенка) / П. Ротач. - С.68-72.
Зборовська, Н. Час, коли українські дружини стають відьмами...(або про одну маргінальну любовну драму) / Н. Зборовська. - С.73-76.
Ковалів, Ю. Еротичні одкровення Олесі Мудрак / Ю. Ковалів. - С.76-87.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1999 - . - Выходит раз в два месяца
2008г. N 9
Зміст:
Людина від природи хоче читати...: розмова з академіком НАН України М. Жулинським. - С.6-10.
Бронзенко, Т. Не лише знати і вміти, а й хотіти: як підвищити інтерес учнів до читання драматичних творів у старших класах? / Т. Бронзенко. - С.20-26.
Никитюк, Л. Чи варто боятися хухи-моховинки?: урок-знайомство у 5 класі / Л. Никитюк. - С.27-30.
Радзієвський, В. Пізнаємо "нашого" Михайлика: урок-портретна галерея в 7 класі / В. Радзієвський. - С.31-36.
Кричун, Л. Кроки назустріч: місце лінгвістичного алгоритму в сучасній системі інтерактивного навчання / Л. Кричун. - С.38-41.
Булкін, К. "Педагогічна конвергенція", або Дещо про досвід поєднання різних жанрів і творчих форм у висвітленні перед старшокласниками теми "Творчість і життя Василя Стуса" / К. Булкін. - С.42-43.
Уліщенко, В. Представлення чи ілюстрація?: презентація та її роль у діалогічному навчанні української літератури / В. Уліщенко. - С.44-50.
Шалагінов, б. Література - школа - читач: нові виклики / б. Шалагінов. - С.52-59.
Поліщук, Я. Ставлення українського читача / Я. Поліщук. - С.60-70.
Зборовська, Н. Казки як психотерапія для дорослих і дітей / Н. Зборовська. - С.71-80.
Слово любові та мудрості: з "Народних оповідань" Іцхака Лейба Переца у перекладі миколи Зерова і Олександра Гера. - С.82-88.
Чередник, Т. Професія - читач: література в термінах і поняттях (спроба словника-довідника) / Т. Чередник. - С.90-96.
Головне - зацікавити учнів?: сучасні студенти-філологи про мету і сенс шкільної літературної освіти. - С.97-100.
Головань, Т. Чи завжди етична художня література? / Т. Головань. - С.101-103.
Мацевко-Бекерська, Л. Дитинство як етичний феномен: інтрадієгетичний наратив у просторі дитячого тексту (на матеріалі української малої прози кінця ХIХ-початку ХХ ст.) / Л. Мацевко-Бекерська. - С.104-113.
Балагура, Т. Мала академія літератури і журналістика - відкриває світові юні таланти / Т. Балагура. - С.114-118.
Примірна структурно-тематична схема вивчення української (рідної) мови у 5 класі. - С.119-126.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ : Преса України, 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2009г. N 5
Зміст:
Хомич, Я. Твір, що єдназ минуле, теперішнє й майбутнє : урок вивчення поезії Т. Шевченка "Заповіт" у 7 класі / Я. Хомич. - С.2-4.
Федоренко, В. Шевченкіана : інтелектуально-пізнавальна гра / В. Федоренко. - С.5-10.
Калюжна, О. Завдання для розвитку творчих здібностей школярів на уроках мови та літератури / О. Калюжна. - С.11-13.
Панчук, О. Наш друг - апостроф! : урок-казка у 5 класі / О. Панчук. - С.14-15.
Бойко, О. "А в серці тільки ти, моя прекрасна , рідна Україно!" : урок позакласного читання в 9 класі за романом Р. Іваничука "Яничари" ("Мальви") / О. Бойко. - С.16-19.
Шуляр, В. Візуальна компетентність у системі літературної освіти : від компендіуму понять до виваженої методики формування / В. Шуляр. - С.20-22.
Грибок, О. Творчі шукання - стані душі : Заслужений учитель України Надія Гриценко / О. Грибок. - С.23-24.
Гриценко, Н. "Я боявся хіба що розминутися з честю!" : урок позакласного читання за творами Зеновія Красівського / Н. Гриценко. - С.25-29.
Чеберяк, А. Жанрово-стильові особливості "відкритого листа" / А. Чеберяк. - С.30-33. - Библиогр. в конце ст.
Мельник, Л. Вивчення листів Миколи Куліша в мовно-етичному аспекті / Л. Мельник. - С.34-36.
Голобородько, К. Учений-мовознавець і педагог: Сергієві Дорошенку - 85 / К. Голобородько. - С.37-38.
Дорошенко, С. Багатозначність слів і омоніми / С. Дорошенко. - С.38-39.
Зборовська, Н. Василь Стус: до історії проблемного тлумачення / Н. Зборовська. - С.40-46.
Мариненко, Ю. Топос ностальгії В. Домонтовича: повість "Без грунту" / Ю. Мариненко. - С.47-51.
Грегуль, Г. Загублена доля в життєвих (не)правдоподібностях доби : за романом В. Домонтовича "Дівчина з ведмедиком" / Г. Грегуль. - С.52-55.
Розлуцький, І. До проблеми образу жінки в українській літературі / І. Розлуцький. - С.56-57.
Євшан, М. Жінка в українській літературі: Жени рускіє / М. Євшан. - С.57-60.
Троскот, І. Д'Горі, до Франка / І. Троскот. - С.61-62.
Неживий, О. Шлях до літературних джерел / О. Неживий. - С.63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Слово і час . - Київ, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Выходит ежемесячно
2009г. N 4
Зміст:
Корнійчук, В. "Безсмертний животвір" Івана Франка (парадигми й модуси художності) / В. Корнійчук. - С.3-12. - Бібліогр.: с. 12.
Щукіна, І. Музичні терміни в тексті поетичного циклу Лесі Українки "Сім струн" / І. Щукіна. - С.12-20. - Бібліогр.: с. 20.
Дунай, П. "Ізольда Білорука" Лесі Українки: до зрізу аналітичної вертикалі / П. Дунай. - С.21-26.
Ковалів, Ю. "Соцреалізм" - глухий кут історії літератури / Ю. Ковалів. - С.27-42. - Бібліогр.: с. 41-42.
Зарва, В. Просвітництво: тлумачення, витоки, сутність / В. Зарва. - С.43-52. - Бібліогр.: с. 51-52.
Зборовська, Н. Психометафізика як метод дослідження художньої літератури / Н. Зборовська. - С.52-57. - Бібліогр.: с. 57.
Наєнко, М. Гоголь для германістів і не тільки / М. Наєнко. - С.58-61.
Чижевський, Д. Гоголь / Д. Чижевський. - С.61-73.
Епістолярний діалог Володимира Винниченка з Розалією Ліфшиць (1911-1918). - С.74-79.
Мельничук, Я. Присвячена Ользі Кобилянській і не тільки... / Я. Мельничук. - С.80-81.
Поліщук, О. Перший український навчальний посібник про сьогочасну літературу / О. Поліщук. - С.81-90.
Бернадська, Н. 12-й філологічний семінар / Н. Бернадська. - С.90-91.
Васьків, М. Перші інгарденівські читання / М. Васьків. - С.91-93.
Смоляр, А. Семінар "Текст. Контекст. Едиція" / А. Смоляр. - С.93-95.
Монастирецький, Л. Житомирські адреси О. Ольжича / Л. Монастирецький. - С.96-101. - Бібліогр.: с. 101.
Гнатюк, М. Пізнати іншого в собі: поетичний діалог Юрія Коваліва та Олесі Мудрак / М. Гнатюк. - С.102-108. - Бібліогр.: с. 108.
Стембковська, Г. День смерті Пані День: американська поезія 1950-1960-х р. у перекладах Юрія Андруховича / Г. Стембковська. - С.109-110.
Палинський, В. Нотатки на берегах книжки М. Якубовської "Твоїм будущим душу я тривожу..." / В. Палинський. - С.110-113.
Бунчук, Б. У пошуках сакральних вимірів художньої прози / Б. Бунчук. - С.114-117.
Грицик, Л. Силове поле полоністики: постаті і проблеми / Л. Грицик. - С.117-120.
Голобородько, Я. Ареал модернізму: український аспект / Я. Голобородько. - С.120-123.
Марко, В. Напруга думки / В. Марко. - С.123-125.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ : Преса України, 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2010г. N 5
Зміст:
Данилевська, О. Мовні права учнів у сучасній українській школі / О. Данилевська. - С.2-4.
Макашова, Ю. Технологія розвитку критичного мислення учнів на уроках словесності / Ю. Макашова. - С.5-6.
Макашова, Ю. "Грамонії шукаєш у житті" : урок літератури у 5 класі / Ю. Макашова. - С.7-9.
Гандреас-Екішмідт, К. Компаративний аналіз західноєвропейської (поль Верлен) і української (Павло Тичина) модерністської поезії / К. Гандреас-Екішмідт. - С.10-16.
Силка, А. Односкладні речення : тестовий тренінг / А. Силка. - С.17-19.
Федоренко, В. Диктант як форма державної підсумкової атестації з української мови / В. Федоренко. - С.20-27.
Васильченко, В. Фразеологізми шлюбної обрядовості / В. Васильченко. - С.28-33.
Демченко, В. Арго як органічний елемент повсякденної української мови / В. Демченко. - С.34-37.
Барабаш, Ю. Вірш Тараса Шевченка "Чигирине, Чигирине..." : контекст, семантика, поетика / Ю. Барабаш. - С.38-43.
Мовчун, А. Борис Грінченко: феномен великого трударя / А. Мовчун. - С.44-49.
Зборовська, Н. Від "старшого боярина" до "нареченого" : психосоціальна проблематика повістей Тодося Осьмачки / Н. Зборовська. - С.50-54.
Мовчан, Р. "Найкращий твір кожної людини - лист" / Р. Мовчан. - С.55-59.
Іздрик, Ю. Мініатюри з книжки "Таке" / Ю. Іздрик. - С.60-63.
Сидоренко, О. Диво-рушник / О. Сидоренко. - С.64, обкладинка
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Журнал

Дефектологія [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
2011г. N 2
Зміст:
Дегтяренко, Т. До проблеми побудови методології корекційно-реабілітаційної діяльності / Т. Дегтяренко. - С.2-7. - Библиогр.: с. 7
Сак, Т. Організація навчального процесу в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.8-11.
Зборовська, Н. особливості білінгвального навчання у школі для дітей із порушеннями слуху / Н. Зборовська. - С.12-15.
Кондратенко, С. Навчально-корекційна робота у спеціальних дошкільних закладах для дітей із порушеннями зору / С. Кондратенко. - С.16-19.
Компанієць, Н. Готовність до навчання читання: індивідуальний підхід / Н. Компанієць. - С.20-24.
Висоцька, А. Програма для допоміжної школи : орієнтовна тематика виховних заходів (1 -4 класи) / А. Висоцька, А. Лапін. - С.25-31.
Кобильченко, В. Базові сценарії занять з тренінгу педагогічної рефлексії / В. Кобильченко. - С.32-38.
Красовська, О. Професія: домашній учитель. З чого почати? / О. Красовська. - С.39-40.
Куценко, Т. Системи допоміжної альтернативної комунікації для дітей з аутизмом / Т. Куценко. - С.41-44.
Лобайчук, Г. Забезпечення права на освіту дітей з інвалідністю / Г. Лобайчук. - С.45-47.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.

   Газета

Літературна Україна : газета письменників України. - Київ : Спілка письменників України, 1927 - . - Выходит еженедельно
2011г. N 30 (11 Серпня)
Зміст:
Герасименко, П. "Чорний Ворон" як ліки від синдрому набутого малоросійства / П. Герасименко. - С.4.
Павличко, Д. Власне обличчя і власний дух / Д. Павличко. - С.6-7,12.
Некляєв, В. Вірші / В. Некляєв. - С.8.
Слабошпицький, М. Вічний вітер Володимира Некляєва / М. Слабошпицький. - С.8-9.
Рябий, М. Срібної ночі, коли дерева і люди стають красивими : фрагменти з роману "Душа знає, що каже, і сльоза моя чесна" / М. Рябий. - С.9,15.
Зборовська, Н. Юрко Ґудзь : психометафізичний портрет / Н. Зборовська. - С.1,10-11.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
14.

   Журнал

Слово і час . - Київ, 1957 - . - ISSN 0236-1477. - Выходит ежемесячно
2011г. N 10
Зміст:
Зборовська, Н. Влада і свобода в романах Павла Загребельного / Н. Зборовська. - С.3-23. - Библиогр. в конце ст.
Мафтин, Н. Поетика експресіонізму в романі Осипа Турянського "Поза межами болю" та повісті Леоніда Андреєва "Червоний сміх" / Н. Мафтин. - С.24-32. - Библиогр. в конце ст.
Матющенко, А. Протоканон соцреалізму та українська драматургія 1920-х років / А. Матющенко. - С.32-42
Тарнашинська, Л. "Навіщо я? Куди моя дорога?." Перелюди застереження в "Баладному" виконанні Івана Драча / Л. Тарнашинська. - С.43-58. - Библиогр. в конце ст.
Левицький, В. Бентежний genius loci в поезії Івана Драча / В. Левицький. - С.58-59
Ільницький, М. Маркіян Шашкевич у поетичних текстах Івана Франка / М. Ільницький. - С.60-64
Ковалець, Л. Театр як життя: драма Юрія Федьковича "Довбуш" в аспекті біографічному / Л. Ковалець. - С.65-73. - Библиогр. в конце ст.
Шевченко-Савчинська, Л. Весільний портрет на тлі міста Лева: латиномовна епіталама в Україні XVII ст. / Л. Шевченко-Савчинська. - С.73-86. - Библиогр. в конце ст.
Ротач, П. На сторінках миргородської газети: кілька нових штрихів до біографії Михайла Ситника / П. Ротач. - С.87-91
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
15.

   Журнал

Дефектологія [Текст]. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
2011г. N 4
Зміст:
Гудим, І. Напрями сенсорної інтеграції дошкільників із порушеннями зору / І. Гудим. - С.2-5. - Библиогр. в конце ст.
Рібцун, Ю. Концептуальні підходи до організації ігро-занять в умовах логопедичної групи спеціального ДНЗ компенсуючого типу / Ю. Рібцун. - С.6-9. - Библиогр. в конце ст.
Скрипник, Т. Дослідження батьківських концепцій аутизму / Т. Скрипник, Д. Скрипник. - С.10-13. - Библиогр. в конце ст.
Чеботарьова, О. Дитина із церебральним паралічем: що мають знати батьки / О. Чеботарьова. - С.14-18. - Библиогр. в конце ст.
Данілавічютє, Е. Методика викладання теми "Правопис" у молодших класах загальноосвітньої школи для дітей з ТПМ : (Тема "Ненаголошені Е, И у коренях слів") / Е. Данілавічютє. - С.19-24
Нафікова, Л. Особливості проведення музичних занять у спеціальних дошкільних закладах для дітей із порушеннями зору / Л. Нафікова. - С.25-29
Компанець, Н. Кому і чому математика дається важко / Н. Компанець. - С.30-34
Трофименко, Л. формування орієнтування на слово як одиницю мови у дошкільників із ЗНМ / Л. Трофименко. - С.35-38. - Библиогр. в конце ст.
Навчальні програми та рекомендації щодо розподілу програмного матеріалу для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом. - С.39-41
Зборовська, Н. Білінгвальний підхід у навчанні я к один із сучасних напрямів мовної освіти нечуючих / Н. Зборовська. - С.41-45. - Библиогр. в конце ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
16.


    Зборовська, Н.
    Григір Тютюнник як національний письменник доби колоніалізму: психоісторичний аспект [Текст] / Н. Зборовська // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ : Преса України, 2006. - N 12. - С. 43-47.
ББК 83.3(4Укр)6

Рубрики: Літературна критика--українська, ХХ ст.
Доп.точки доступа
Тютюнник, Г. \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Зборовська, Н.
    У метафізичних пітьмах сучасної української літератури: за книжкою В. Даниленка "Сон із дзьоба стрижа" та романом Г. Іваненко "Час покаяний" [Текст] / Н. Зборовська // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - 2007. - N 7. - С. 52-57. . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4Укр)6

Рубрики: Літературознавство українське, ХХ ст.,  Психоаналіз--українська література,  Метафізичний аналіз--українська література
Доп.точки доступа
Даниленко, В.
Іваненко, Г.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
83.3(4Укр)6
К 44


    Кисла, Т.
    Специфіка маски автора фемінного постмодерністського роману: за матеріалами романів О. Забужко, С. Пиркало та Н. Зборовської [Текст] / Т. Кисла // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2008. - N 2. - С. 28-31.
ББК 83.3(4Укр)6

Рубрики: Літературознавство українське--постмодернізм
Доп.точки доступа
Забужко, О. \о ней\
Пиркало, Світлана \о ней\
Зборовська, Н.В. \о ней\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Зборовська, Н.
    Українська література в умовах масової культури [Текст] / Н. Зборовська // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - 2008. - N 4. - С. 47-50. . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4Укр)

Рубрики: Літературознавство українське--масова література, ХХ-поч. ХХI cт.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Зборовська, Н.
    Особливості засвоєння художнього тексту нечуючими учнями [Текст] / Н. Зборовська // Дефектологія. - 2008. - N 2
ББК 74.320.221

Рубрики: Сурдопедагогіка--процес навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-31 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей