Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>II=О4/2005/2<.>
Общее количество найденных документов : 11
Показаны документы с 1 по 11
1.


    Грабовський, В.
    Проблема стимуляции процесса достижения школьниками высших уровней своего развития [Текст] / В. Грабовський // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 6-12.
ББК 88.8

Рубрики: Дитяча психологія,  Обдаровані діти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Суворов, В. В.
    Психологическая и онтологическая семантика креативности [Текст] / В.В. Суворов // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 13-15.
ББК 88.8

Рубрики: Дитяча психологія,  Креативність--Дитяча,  Творчий розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Лернер, П. С.
    Психолого-педагогические особенности руководства художественной деятельностью учащихся колледжей [Текст] / П.С. Лернер // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 18-34.
ББК 74.570.054

Рубрики: Середня спеціальна освіта--Обдарована дитина

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Вихорева, О. А.
    Методическое сопровождение образовательных моделей развития интеллектуально одарённых детей [Текст] / О.А. Вихорева // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 35-38.
ББК 88.8

Рубрики: Обдаровані діти,  Обдарованість--Інтелектуальна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Бойкова, В. Д.
    Как развивать у учащихся стратегию подготовки к итоговой работе [Текст] / В.Д. Бойкова // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 53-55.
ББК 74.202.5

Рубрики: Підсумкова робота

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Мальнева, Е. М.
    Ролевые игры как средство активизации творческого мышления [Текст] / Е.М. Мальнева // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 56-58.
ББК 74.202.2

Рубрики: Рольові ігри,  Творче мислення--Активізація

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Михайлова, О. В.
    Формы и методы краеведческой работы в исследовательской деятельности учащихся [Текст] / О.В. Михайлова // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 59-63.
ББК 74.200.504

Рубрики: Патріотичне виховання,  Краєзнавча робота,  Дослідницька діяльність--учнівська

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Чепкова, О. Н.
    Подходы к разработке программ развития одарённости в современной образовательной системе региона [Текст] / О.Н. Чепкова // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 66-70.
ББК 88.8

Рубрики: Обдаровані діти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Кушнарёва, Н. Ю.
    Подходы к реализации программы "Одарённые дети: опыт, проблемы, перспективы" [Текст] / Н.Ю. Кушнарёва // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 71-82.
ББК 88.8

Рубрики: Обдаровані діти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Савенков, А. И.
    Виды исследований школьников [Текст] / А.И. Савенков // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 84-106.
ББК 74.202.67

Рубрики: Дослідницька діяльність--учнівська,  Дослідження--учнівські--види

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.


    Гафитулин, М. С.
    Публичное выступление на конференции [Текст] / М.С. Гафитулин // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2005. - N2. - С. 107-114.
ББК 74.202.67

Рубрики: Дослідницька діяльність--учнівська,  Публічний виступ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей