Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 302090 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область поиска1
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>DP=202007$<.>
Общее количество найденных документов : 178
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Обкладинка
74.489.85
Н 64


    Нікора, А. О.
    Методична підготовка майбутнього вчителя історії до формування ціннісих орієнтацій учнів у процесі навчання етики [Текст] : монографія / А. О. Нікора. - Миколаїв : Іліон, 2012. - 216 с. - ISBN 978-617-534-089-9 : 30.00 р.
    Содержание:
Теоретико-методичні основи та стан методичної підготовки майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики . - С .12
Аналіз ключових понять дослідження . - С .12
Методика формування ціннісних орієнтацій учнів на уроках етики в науково-педагогічній літературі . - С .32
Теоретичний аналіз методичної підготовки майбутнього вчителя історії . - С .56
Стан та проблеми методичної підготовки майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у курсі етики . - С .66
Сутність та особливості методичної підготовки майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики . - С .111
Модель методичної підготовки майбутнього вчителя історії до розв'язання проблеми: сутність, зміст, етапи . - С .111
Організація методичної підготовки майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики . - С .123
Збагачення базових предметних, професійно-педагогічних і методичних дисциплін теорією і практикою формування ціннісних орієнтацій учнів . - С .127
Введення у процес підготовки майбутніх учителів курсу "Методика викладання етики в школі" . - С .132
Орієнтація педагогічної практики на здобуття студентами практичних умінь формування ціннісних орієнтацій учнів . - С .142
Науково-дослідна робота студентів у напрямку етико-педагогічних досліджень . - С .152
Методика організаціїї морально-етичного освітнього середовища у професійній підготовці майбутнього вчителя . - С .157
ББК 74.489.85

Рубрики: Вчитель історії--методична підготовка,  Ціннісні орієнтації--учні,  Етика--викладання
Аннотация: У монографії проаналізовані теоретичні та практичні основи процесу методичної підготовки майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики. Науково обґрунтовані методичні умови підготовки майбутнього вчителя історії в університеті, що забезпечать його методичну готовність до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики в сучасній загальноосвітній школі. Книга призначена для студентів, магістрантів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів педагогічного профілю, науковців.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
Обкладинка
378:373.2.011.3-51
С 91


    Суховієнко, Н. А.
    Підготовка майбутніх вихователів до практики в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти [Текст] : навчально-методичний посібник / Н. А. Суховієнко. - Хмельницький : ХГПА, 2018. - 120 с. - 40.00 р.
    Содержание:
Робоча програма з педагогічної практики "Практика в інклюзивних групах дошкільного віку" . - С .5
Орієнтовні конспекти занять . - С .27
Освітня лінія "Мовлення дитини" . - С .27
Освітня лінія "Дитина у світі культури" . - С .34
Освітня лінія "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" . - С .46
Особливості інклюзивної дошкільної освіти . - С .56
Методична скарбничка майбутнього вихователя . - С .63
Добірка комплексів ранкової гімнастики . - С .63
Добірка українських народних ігор . - С .69
Добірка рухливих ігор . - С .76
Добірка терапевтичних ігор для дітей з особливими потребами . - С .84
Комплекс корекційних вправ та завдань для роботи із дітьми з особливими потребами в інклюзивній групі . - С .89
Добірка видів діяльності, спрямованих на формування мовленнєвої компетенції у повсякденному житті . - С .94
Добірка дидактичних ігор для формування сенсорно-пізнавальної компетенції . - С .100
Поради батькам і педагогам у роботі із дітьми з особливими потребами . - С .103
Схеми для аналізу освітньої роботи з дітьми . - С .107
Зразок планування режимних процесів . - С .115
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--ДНЗ,  Вихователі ДНЗ--Інклюзивна освіта,  Майбутні вихователі--підготовка
Аннотация: Мета створення навчально-методичного посібника - допомога майбутнім вихователям у підготовці до проходження педагогічної практики в групах дітей дошкільного віку. У посібнику подано робочу навчальну програму з практики; орієнтовні конспекти занять за інноваційною освітньою програмою "Дошкільнятам - про освіту для сталого розвитку". Навчально-методичний посібник адресований майбутнім вихователям, фахівцям у галузі дошкільної освіти та вихователям закладів дошкільної освіти.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
378:37.011.3-051
Б 24


    Барбина, Е. С.
    Теоретико-методологические основы профессиональной подготовки будущих учителей [Текст] : научно-методическое пособие / Е. С. Барбина. - Херсон : Айлант, 2001. - 70 с. - ISBN 966-7403-37-8 : 14.00 р.
    Содержание:
Теоретические аспекты профессиональной подготовки учителя . - С .5
Интеграционные процессы в системе профессиональной подготовки педагогических кадров . - С .16
Педагогическое мастерство в системе профессиональной подготовки учителя . - С .34
Анализ концептуальных подходов к проблеме педагогического мастерства в системе профессиональной подготовки учителя . - С .47
УДК

Рубрики: Вчителі--професійна підготовка,  Педагогічна майстерність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
378:[37.011.3-051:5]:81'243
М 59


    Микитенко, Н. О.
    Технологія формування іншомовної комунікаційної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю [Текст] : монографія / Н. О. Микитенко ; ред. Г. В. Терещук. - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2011. - 411 с. - ISBN 978-966-7425-81-4 : 45.00 р.
    Содержание:
Іншомовна професійна компетентність майбутнього фахівця природничого профілю як педагогічна проблема . - С .9
Психолого педагогічний портрет майбутнього фахівця природничого профілю . - С .10
Феномен іншомовної професійної компетентності майбутнього фахівця . - С .31
Модель іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей . - С .43
Теоретичні основи формування іншомовної професійної компетентності студентів природничих спеціальностей . - С .61
Принципи та підходи до формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю . - С .62
Психолінгвістичні аспекти формування вмінь і навичок іншомовної комунікації студентів природничих спеціальностей . - С .83
Професійна спрямованість змісту навчання іноземних мов майбутніх фахівців природничого профілю . - С .95
Методичні основи формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничих спеціальностей . - С .105
Типологія дискурсів у змісті навчання іноземних мов професійного спрямування . - С .106
Організаційні форми і методи навчання іноземних мов професійного спрямування . - С .114
Аналіз методик навчання іноземних мов у контексті проблеми дослідження . - С .126
Особливості застосування сугестивно-асоціативної методики у формуванні іншомовної професійної компетентності студентів природничих спеціальностей . - С .146
Навчально-методичне забезпечення процесу формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців природничого профілю . - С .165
УДК

Рубрики: Майбутній вчитель--природничий профіль,  Іншомовна компетентність--майбутні вчителі,  Професійна компетентність--вчитель природничого профілю
Доп.точки доступа:
Терещук, Г.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
378:373.2.011.3-51
М 65


    Миськова, Наталія Миколаївна.
    Підготовка майбутніх вихователів до практики в групах дітей дошкільного віку [Текст] : навчально-методичний посібник / Наталія Миколаївна Миськова. - Хмельницький : ХГПА, 2018. - 116 с. - 42.00 р.
    Содержание:
Робоча програма з педагогічної практики "Практика групах дошкільного віку" . - С .5
Орієнтовні конспекти занять . - С .27
Освітня лінія "Мовлення дитини" . - С .27
Освітня лінія "Дитина у світі культури" . - С .34
Освітня лінія "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" . - С .46
Матеріал для формування у дошкільників навичок, орієнтованих на сталий розвиток . - С .56
Методична скарбничка майбутнього вихователя . - С .71
Добірка комплексів ранкової гімнастики . - С .71
Добірка українських народних ігор . - С .77
Добірка рухливих ігор . - С .84
Корекційно-профілактичні вправи . - С .92
Добірка видів діяльності, спрямованих на формування мовленнєвої компетенції у повсякденному житті . - С .94
Добірка дидактичних ігор для формування сенсорно-пізнавальної компетенції . - С .100
Схеми для аналізу освітньої роботи з дітьми . - С .103
Зразок планування режимних процесів . - С .111
УДК

Рубрики: Майбутні вихователі--підготовка,  Практика в групах дітей дошкільного віку--майбутні вихователі

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
Журнал
Іноземні мови : Науково-методичний журнал. - Київ : "Ленвіт", 1994 - . - Выходит ежеквартально
В бібліотеці зареєстровані надходження:
     2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  1999  1998  1997  1996  1995 
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Журнал
Український історичний журнал : Науковий журнал. - Київ : Наукова думка, 1957 - . - Выходит раз в два месяца. - ISSN 0130-5247
В бібліотеці зареєстровані надходження:
     2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2000  1998  1995  1992  1991 
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
Журнал
Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит ежеквартально
СВЕДЕНИЯ ОБ ИЗМЕНЕНИИ ИЗДАНИЯ: Настоящее издание
В 2014г. переименовано из Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання
В бібліотеці зареєстровані надходження:
     2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014 
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Когут, О.
    Міфологізація урбаністичного часопростору в сюжетах сучасної української драматургії [Текст] / О. Когут // Слово і час. - 2011. - N 2. - С. 64-73. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0236-1477
ББК 83.3(4Укр)6

Рубрики: Літературознавство українське--драматургія--урбанізм, ХХІ ст.
Кл.слова (ненормированные):
урбанізм -- сюжет -- міф

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.489.87
П 21


    Пахомова, Н.
    Умови формування теоретико-когнітивного компонента інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів [Текст] / Н. Пахомова // Особлива дитина: навчання та виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2015. - N 3. - С. 27-34. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.489.87

Рубрики: Вища педагогічна освіта--вчитель-логопед

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей