Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 303455 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область поиска1
в найденном
 Найдено в других БД:Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (529)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>DP=202007$<.>
Общее количество найденных документов : 1077
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.50я73
Г 65


    Гонеев, А. Д.
    Основы коррекционной педагогики [Текст] : учеб. пособие для студ. / А.Д. Гонеев, Н.И. Лифинцева, Н.В. Ялпаева; Ред. В.А. Сластенин. - М. : [б. и.], 1999. - 280 с. - ISBN 5-7695-0487-0 : 15.20 р.
    Содержание:
Коррекционная педагогика в системе наук о человеке . - С .5
Объект, предмет и задачи курса коррекционной педагогики . - С .5
Взаимосвязь коррекционной педагогики с другими отраслями знаний . - С .10
Становление и развитие коррекционной педагогики как науки . - С .14
Психолого-педагогическая сущность коррекционно-педагогической деятельности . - С .25
Ребёнок с отклонениями в развитии и поведении - объект и субъект коррекционно-педагогической деятельности . - С .41
Понятия "норма" и "аномалия" в психическом и личностном развитии ребенка . - С .41
Возрастные и индивидуальные особенности детей с отклонениями в развитии и поведении . - С .67
Причины и условия деформации личностного развития ребенка . - С .95
Основы коррекционно-педагогической работы с детьми с отклонениями в развитии . - С .123
Классификация и виды отклонений в развитии и поведении детей и подростков . - С .123
Дети с задержкой психического развития в общеобразовательной школе . - С .128
Специфика коррекционной работы с детьми с задержкой психического развития . - С .145
Особенности организации коррекционной работы с детьми в классах компенсирующего обучения . - С .151
Профилактика и педагогическая коррекция отклоняющегося поведения подростков . - С .173
Психолого-педагогическая сущность, отклоняющегося поведения подростков . - С .173
Причины и условия девиантного поведения подростков . - С .186
Педагогическая коррекция девиантного поведения подростков в учебно-воспитательном процессе . - С .212
Социально-педагогическая направленность профилактической и коррекционно-педагогической работы с несовершеннолетними . - С .223
Организационно-педагогические основы коррекционно-педагогической деятельности . - С .239
Учитель как субъект коррекционно-педагогической деятельности . - С .239
Нормативно-правовая база коррекционно-педагогического процесса в общеобразовательной школе . - С .252
Психолого-медико-педагогическая консультация (комиссия), её роль в предупреждении и коррекции отклонений в развитии и поведении ребенка . - С .258
Государственная система коррекционой поддержки и социальной защиты детей и подростков . - С .264
ББК 74.50я73

Рубрики: Корекційна педагогіка
Доп.точки доступа:
Лифинцева, Н.И.
Ялпаева, Н.В.
Сластенин, В.А. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.50
Н 60


    Нижник, Л.
    Допомога дітям з особливими потребами [Текст] : методические рекомендации / Л. Нижник, О. Сагірова. - Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2004. - 120 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-8200-18-7 : 4.62 грн
    Содержание:
Теоретичні засади
Психолого-педагогічна реабілітація дітей з психічними розладами . - С .6
Клінічна картина олігофренії . - С .7
Класифікація і характеристика різних ступенів інтелектуального дефекту . - С .8
Діти з особливими потребами після травматичного ураження мозку . - С .11
Основні принципи психолого-педагогічної реабілітації дітей з психічними розладами . - С .14
Робота ШПМПК
Обстеження дітей на шкільній психолого-медико-педагогічній комісії . - С .17
Методика обстеження учнів перших класів з питань виявлення рівня шкільних знань і умінь учнів . - С .19
Методика виявлення рівня шкільних знань і вмінь в учнів перших класів на початку навчального року . - С .21
Психолого-педагогічне обстеження учнів
Тест на загальну обізнаність . - С .23
Тест на загальне уявлення . - С .25
Завдання на встановлення функціональних зв'язків . - С .26
Психолого-педагогічне обстеження за допомогою ігрового матеріалу . - С .28
Обстеження сприймання . - С .32
Орієнтування в часі, частинах доби . - С .43
Дослідження вміння дитини встановлювати цілий пердмет за його частиною . - С .47
Дослідження уваги . - С .50
Дослідження пам'яті . - С .61
Дослідження інтелектуальної діяльності . - С .68
Протокол обстеження . - С .102
Організація та планування корекційної роботи
Основні вимоги до корекційної роботи . - С .106
Особливості виховання соціально-нормативної поведінки . - С .111
Уроки спілкування . - С .112
ББК 74.50

Рубрики: Діти з особливими потребами--діагностика,  Діти з особливими потребами--корекція
Кл.слова (ненормированные):
діти з особливими потребами
Доп.точки доступа:
Сагірова, О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.50
Г 68


    Гордеева, А. В.
    Прикладная реабилитационная педагогика [Текст] : учебно-методическое пособие / А.В. Гордеева, В.В. Морозов. - М. : Академический Проект, 2004. - 176 с. - (Gaudeamus). - ISBN 5-8291-0466-0 : 15.62 р.
    Содержание:
Основы реабилитационной педагогики в общеобразовательном контексте . - С .16
Дети-сироты и дети, оставшиеся без попечения родителей: проблема реабилитации . - С .33
Педагог как источник формирования реабилитационной образовательной среды . - С .46
Возможности и особенности применения метода наблюдения в реабилитационной работе педагога . - С .70
Психофизиологичексие процессы растущего человека . - С .89
Восстановление положительной доминанты в эмоциональной сфере . - С .109
Детско-взрослая общность как средство педагогической реабилитации . - С .118
Использование корреционных и оздоровительных элементов в реабилитационно-педагогической работе . - С .124
ББК 74.50

Рубрики: Педагогіка реабілітаційна,  Спеціальна педагогіка
Кл.слова (ненормированные):
реабілітаційна педагогіка
Доп.точки доступа:
Морозов, В.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
Обкладинка
74.489.85
Н 64


    Нікора, А. О.
    Методична підготовка майбутнього вчителя історії до формування ціннісих орієнтацій учнів у процесі навчання етики [Текст] : монографія / А. О. Нікора. - Миколаїв : Іліон, 2012. - 216 с. - ISBN 978-617-534-089-9 : 30.00 р.
    Содержание:
Теоретико-методичні основи та стан методичної підготовки майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики . - С .12
Аналіз ключових понять дослідження . - С .12
Методика формування ціннісних орієнтацій учнів на уроках етики в науково-педагогічній літературі . - С .32
Теоретичний аналіз методичної підготовки майбутнього вчителя історії . - С .56
Стан та проблеми методичної підготовки майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у курсі етики . - С .66
Сутність та особливості методичної підготовки майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики . - С .111
Модель методичної підготовки майбутнього вчителя історії до розв'язання проблеми: сутність, зміст, етапи . - С .111
Організація методичної підготовки майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики . - С .123
Збагачення базових предметних, професійно-педагогічних і методичних дисциплін теорією і практикою формування ціннісних орієнтацій учнів . - С .127
Введення у процес підготовки майбутніх учителів курсу "Методика викладання етики в школі" . - С .132
Орієнтація педагогічної практики на здобуття студентами практичних умінь формування ціннісних орієнтацій учнів . - С .142
Науково-дослідна робота студентів у напрямку етико-педагогічних досліджень . - С .152
Методика організаціїї морально-етичного освітнього середовища у професійній підготовці майбутнього вчителя . - С .157
ББК 74.489.85

Рубрики: Вчитель історії--методична підготовка,  Ціннісні орієнтації--учні,  Етика--викладання
Аннотация: У монографії проаналізовані теоретичні та практичні основи процесу методичної підготовки майбутнього вчителя історії до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики. Науково обґрунтовані методичні умови підготовки майбутнього вчителя історії в університеті, що забезпечать його методичну готовність до формування ціннісних орієнтацій учнів у процесі навчання етики в сучасній загальноосвітній школі. Книга призначена для студентів, магістрантів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів педагогічного профілю, науковців.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.50
К 78


   
    Краткий атлас социально-культурных реабилитационных технологий [Текст] : (по материалам проекта "Освоение опыта работы по социализации детей-инвалидов средствами обучающих семинаров") / автор-сост. Ю. С. Моздокова. - М. : МГУКИ, 2001. - 46 с.
    Содержание:
Арттерапия . - С .5
Библиотерапия . - С .9
Гарденотерапия . - С .12
Игровые технологии . - С .16
Иппотерапия . - С .20
Клубно-спортивные технологии . - С .23
Лекотерапия . - С .26
Метод социального культурного проектирования . - С .29
Музыкотерапия . - С .32
Сказкотерапия . - С .38
Спортивно-оздоровительные технологии. Йога . - С .41
Театральное искусство . - С .43
ББК 74.50

Рубрики: Реабілітаційні технології--діти з особливими потребами,  Діти з особливими потребами--реабілітаційні технології
Доп.точки доступа:
Моздокова, Ю.С. \автор-сост.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
Обкладинка
74.50
Д 26


    Дегтяренко, Т. М.
    Науково-методичні основи управління системою корекційно-реабілітаційної допомоги : монографія / Т. М. Дегтяренко. - Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка ; Суми : Видавець ПП Кочубей Н.В., 2015. - 260 с. - ISBN 978-966-2703-04-7 : 115.00 р.
    Содержание:
Суспільні аспекти реформ у галузі управління
Реформування системи спеціальної освіти сучасної України: основні протиріччя та шляхи її подолання . - С .8
Ретроспективний огляд еволюції національних систем управління: аналіз досвіду централізації та децентралізації управління освітою . - С .23
Напрями компаративних досліджень у спеціальній педагогіці . - С .58
Наукові основи управління корекційно-реабілітаційною допомогою
Корекційно-реабілітаційна допомога як суспільний феномен . - С .63
Система корекційно-реабілітаційної як складова структури соціальної сфери: аналіз практики . - С .71
Корекційно-реабілітаційна допомога як категорія управління . - С .86
Управління системою корекційно-реабілітаційної допомоги як складовою соціальної сфери регіону
Модельна парадигма регіональної системи корекційно-реабілітаційної допомоги . - С .103
Зміна структури упарвління як імператив реформування системи корекційно-реабілітаційної допомоги . - С .116
Методологічні та науково-методичні основи управління системою корекційно-реабілітаційної допомоги . - С .130
Стратегія розвитку системи корекційно-реабілітаційної допомоги як складова соціально-економічного розвитку регіону . - С .198
Форми державного та територіального устрою країн : Додаток. - С .244
Функції регіональних органів управління : Додаток. - С .246
Функції міських (районних) органів управління : Додаток. - С .225
ББК 74.50

Рубрики: Корекційно-реабілітаційна допомога--управління
Аннотация: У монографії наведено результати методологічного аналізу проблеми управління корекційно-реабілітаційною допомогою особам з особливими потребами. Уперше визначено її теоретичні та науково-методичні засади. Обгрунтування наукового підходу здійснено на основі аналізу соціально-політичних, освітньо-економічних чинників та глобалізаційних тенденцій управління соціальною сферою. Особливу увагу приділено механізмам формування і реалізації управління корекційно-реабілітаційною допомогою особам із психофізичними порушеннями та/ або з інвалідністю та взаємодії всіх галузей соціальної сфери на рівні регіону.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
87.3
Т 36


    Тесла, Никола.
    Куда идет мир: к лучшему или к худшему? / Никола Тесла, Альберт Эйнштейн. - М. : Алгоритм, 2014. - 256 с. : ил. - (Философский поединок). - ISBN 978-5-4438-0799-7 : 199.00 р.
    Содержание:
Тесла, Никола. Куда движется мир / Никола Тесла. - С .7
Составляющие развития
Круговорот Вселенной . - С .35
Три составляющие развития человечества . - С .42
Миссия науки . - С .65
Диалог с планетами . - С .71
Война как двигатель прогресса
Первая мировая война . - С .75
Битва под водой . - С .100
Война и чудеса будущего . - С .108
Накануне колоссальных свершений . - С .127
Эйнштейн, Альберт. Вечная загадка / Альберт Эйнштейн. - С .137
Вступление
Идеал, к которому надо стремиться
Как спасти цивилизацию . - С .152
Проклятие нашего времени
Свобода как основа духовного развития . - С .157
Почему социализм? . - С .162
Чтобы творения нашего разума были благословлением
Забота о человеке . - С .172
Подлинная демократия стала возможной благодаря ученым . - С .173
Куда направляется наука? . - С .174
Не властвовать, а служить . - С .180
Мотивы научного исследования . - С .182
Всеобщий язык науки . - С .185
Физика, философия и технический прогресс . - С .188
Это-моя религия
Что есть истина? . - С .198
Наука и бог . - С .208
Наука и религия . - С .224
Наука и религия (продолжение) . - С .228
Насколько истинны научные результаты? . - С .238
Замечания о теории познания Бертрана Рассела . - С .243
Вместо эпилога . - С .252
ББК 87.3

Рубрики: Суспільство--розвиток,  Наука--людство,  Історія--світова--ХХ ст.
Аннотация: Никола Тесла – известный изобретатель, инженер, физик. Опытам Теслы приписывают связь с проблемой Тунгусского метеорита, "эксперименту Филадельфия" — превращения большого военного корабля США со всей его командой в невидимый объект и т. п. Считается, что Тесла имел прямое или косвенное отношение ко многим загадкам XX века. Помимо изобретательства Тесла живо интересовался проблемами развития мира в целом, написал ряд работ по актуальным вопросам политики и философии. Альберт Эйнштейн – выдающийся физик-теоретик, лауреат Нобелевской премии по физике 1921 года, общественный деятель-гуманист. Кроме работ по физике, Эйнштейн - автор около 150 книг и статей в области истории и философии. В книге, представленной вашему вниманию, собраны лучшие философские и политологические произведения Н.Теслы и А.Эйнштейна. В них оцениваются главные события мировой истории XX века; дается ответ на вопрос, куда движется мир и что его ожидает в будущем.

Доп.точки доступа:
Эйнштейн, Альберт


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
Обкладинка
74.5
П 19


    Пасічник, Оксана Іванівна.
    Соціалізація дитини з особливими освітніми потребами. Психологічний супровід / О. Пасічник. - Київ : Видавнича група "Шкільний світ", 2017. - 144 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-617-7287-48-2 : 84.57 р.
    Содержание:
Законодавчі та нормативні документи
Документи Організації Об'єднаних Націй . - С .6
Національні нормативно-правові документи . - С .7
Документація психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (ООП)
Банк психодіагностичних методик для дітей з ООП . - С .12
Оформлення необхідної документації . - С .13
Консультативний і просвітницький напрями
Учитель як суб'єкт корекційно-педагогічної діяльності . - С .28
Батьківська підтримка як запорука забезпечення гармонійних умов розвитку дитини з ООП . - С .36
Організація корекційного супроводу навчання дітей з ООП
Розвиток уваги . - С .44
Розвиток пам'яті . - С .59
Розвиток сприймання . - С .68
Визначення взваємозворотних відношень між величинами та розміщенням у просторі . - С .79
Розвиток мислення . - С .86
Вправи-розминки . - С .124
Розвиток дрібної моторики . - С .134
ББК 74.5

Рубрики: Дитина--вади розвитку--психологічний супрвід,  Дитина--особливі освітні потреби,  Соціалізація--діти з вадами розвитку
Аннотация: Протягом останніх років дітям із особливими освітніми потребами законодавчо надано право навчатися в закладах загальноосвітнього типу за місцем проживання. У зв’язку із цим перед практичними психологами, логопедами, педагогічними працівниками та батьками постає низка проблем. У книжці узагальнено матеріали документації супроводу дітей з вадами розвитку, зібрано матеріали для проведення консультативної, просвітницької та колекційної роботи. Матеріали адресовано практичним психологам, логопедам, консультантам психолого-медико-педагогічної консультації, керівникам і педагогічним працівникам навчальних закладів, які працюють із дітьми з особливими потребами, та батькам.

Доп.точки доступа:
Воронішина, Юлія Михайлівна


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.5
Г 60


    Голиков, Н. А.
    Ребенок-инвалид: обучение, развитие, оздоровление. Дети с особой миссией / Н. А. Голиков. - Ростов-на-Дону : "Феникс", 2015. - 428 с. - (Социальный проект). - ISBN 978-5-222-23833-2 : 291.00 р.
    Содержание:
Инвалидность и инвалидизация . - С .10
Качество жизни детей с особой миссией: системный подход . - С .38
Онтогенез качества жизни детей и подростков . - С .70
Обучение, оздоровление и развитие детей с ограничениями возможностей здоровья: история, альтернативы, реалии . - С .153
Интегрированное обучение детей-инвалидов со здоровыми сверстниками: "за" и "против" . - С .170
Инклюзивное образование: теория и практика . - С .189
Учитель в системе инклюзивного образования как субьект профессиональной деятельности . - С .207
Оптимизация качества жизни детей-инвалидов . - С .238
Практика реализации интегрированного и инклюзивного образования: проблемы, перспективы . - С .295
Ребенок-инвалид в семье: проблемы, способы решения . - С .356
УДК

Рубрики: Дефектологія,  Інклюзивна освіта,  Інваліди--діти--навчання,  Діти-інваліди--навчання--розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
316.77:070
П 64


    Потапова, В.
    Як боротися з маніпуляціями в медіа : практичні поради / В. Потапова, О. Охредько. - Вінниця : ГО "Центр Поділля-Соціум", 2016. - 22 с. : іл. - 30.00 р.
УДК

Рубрики: Медіаосвіта,  Медіаграмотність,  Українські ТВ канали--власники,  Засоби масової інформації
Доп.точки доступа:
Охредько, О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей