Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Педагогічна думка -- зарубіжна<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
74.03(2)
А72


   
    Антология педагогической мысли народов СССР: Антология педагогической мысли Грузинской СССР [Текст] : сборник / Академия педагогических наук СССР ; Ред. Н.Ш. Васадзе, Сост. Д.Х. Гургенидзе. - М. : Педагогика, 1987. - 495 с. - (в пер.) : 2.60 руб.
ГРНТИ
ББК 74.03(2)

Рубрики: Педагогічна думка--зарубіжна
Доп.точки доступа
Васадзе, Н.Ш. \ред.\
Гургенидзе, Д.Х. \сост.\
Академия педагогических наук СССР


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.03(0)я73
К 56


    Коваленко, Є. І.
    Історія зарубіжної педагогіки [Текст] : хрестоматія : навч. посібник для вузів / Є. І. Коваленко, Н. І. Бєлкіна. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 664 с. - ISBN 966-364-353-Х (в опр.) : 49.00 грн.
    Содержание:
Алкуїн. Бесіди з Пепіним / Алкуїн. - С .60-63.
Арістотель. Політика / Арістотель. - С .39-47.
Беллерс, Д. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства / Д. Беллерс. - С .201-208
Вінекен, Г. Про вільну шкільну общину / Г. Вінекен. - С .543-550.
Гельвецій, К. А. Про людину, її розумові здібності і її виховання / К. А. Гельвецій. - С .277-289
Герберт, Й. Загальна педагогіка, виведена з цілей виховання / Й. Герберт. - С .336-359.
Герберт, Й. Перша лекція з педагогіки / Й. Герберт. - С .326-336.
Демолен, Е. "Нова школа" в Англії / Е. Демолен. - С .426-430.
Дістервег, А. Посібник для освіти німецьких вчителів / А. Дістервег. - С .360-423.
Дьюї, Д. Школа і суспільство / Д. Дьюї. - С .449-463
Дьюї, Д. Досвід і освіта / Д. Дьюї. - С .463-483
Дьюї, Д. Моє педагогічне кредо / Д. Дьюї. - С .440-449
Зейдель, Р. Гармонійна освіта як мета виховання / Р. Зейдель. - С .557-560.
Кампанелла, Т. Місто сонця / Т. Кампанелла. - С .92-98.
Квінтіліан, М. Про виховання оратора / М. Квінтіліан. - С .48-57.
Кей, Е. Вік дитини / Е. Кей. - С .551-553.
Кершенштейнер, Г. Уривки з педагогічних творів / Г. Кершенштейнер. - С .484-508.
Коменський, Я. А. Велика дидактика / Я. А. Коменський. - С .100-155
Коменський, Я. А. Закони добре організованої школи / Я. А. Коменський. - С .155-185
Конфуцій. Бесіда і судження / Конфуцій. - С .9-12.
Корчак, Я. Педагогічна публіцистика / Я. Корчак. - С .614-636.
Лай, В. Школа дії / В. Лай. - С .515-520.
Літц, Г. Виховні принципи німецької "Нової школи" / Г. Літц. - С .437-439.
Локк, Д. Думки про виховання / Дж. Локк. - С .186-201.
Мейман, Е. Лекції з експериментальної педагогіки / Е. Мейман. - С .509-514.
Монтень, М. Е. Досліди / М. Е. Монтень. - С .79-84.
Монтессорі, М. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини" / М. Монтессорі ; М. Монессорі. - С .521-537.
Мор, Т. Утопія / Т. Мор. - С .87-91.
Наторп, П. Уривки з "Соціальної педагогіки" / П. Наторп. - С .554-557.
Оуен, Р. Уривки з педагогічних творів / Р. Оуен. - С .318-325.
Песталоцці, Й. Г. Лінгард і Гертруда / Й. Песталоцці. - С .290-301.
Песталоцці, Й. Г. Лебедина пісня / Й. Песталоцці. - С .301-316.
Платон. Держава / Платон. - С .23-38.
Платон. Закони / Платон. - С .17-23.
Платон. Протагор / Платон. - С .16-17.
Плутарх. Про спартанське виховання / Плутарх. - С .12-15.
Рабле, Ф. Гаргантюа та Пантагрюель / Ф. Рабле. - С .64-78.
Роттердамський, Е. Похвала глупоті / Е. Роттердамський. - С .84-86.
Руссо, Ж. -Ж. Еміль, або Про виховання / Ж. -Ж. Руссо. - С .209-276.
Фер'єр, А. Характеристика "Нових шкіл" / А. Фер'єр. - С .431-436.
Фрейре, П. Педагогіка душі / П. Фрейре. - С .637-658.
Френе, С. Педагогічні інваріанти / С. Френе. - С .595-613.
Шарельман, Г. Основні настанови / Г. Шарельман. - С .538-543.
Штайнер, Р. Оновлення педагогіки / Р. Штайнер. - С .561-578.
Штайнер, Р. Из области духовного знання / Р. Штайнер. - С .579-594.
ГРНТИ
ББК 74.03(0)я73 + 74.00я73

Рубрики: Історія педагогіки--зарубіжної,  Педагогіка--історія,  Педагогічна думка--зарубіжна,  Хрестоматії з педагогіки,  навчальна література
Доп.точки доступа
Бєлкіна, Н.І.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.03(3)
К 78


    Кратохвил, М. В.
    Жизнь Яна Амоса Коменского [Текст] : книга для учителя / М. В. Кратохвил ; пер. с чеш. Д. М. Прошунина, Т. Н. Осадченко. - М. : Просвещение, 1991. - 191 с. - ISBN 5-09-003964-Х (в пер.) : 2.10 руб.
ББК 74.03(3)

Рубрики: Педагогіка--історія,  Педагогічна думка--Історія,  Педагогічна думка--зарубіжна
Доп.точки доступа
Прошунина, Д.М. \пер. с чеш.\
Осадченко, Т.Н. \пер. с чеш.\
Коменський, Ян Амос (чеський вчений, педагог, філософ, письменник ; 1592-1670) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.03
К 63


    Коменский, Я. А.
    Избранные педагогические сочинения [Текст] : в 2-х т. т. 2 / Я. А. Коменский ; отв. ред. А. И. Пискунов. - М. : Просвещение, 1982. - 576 с. - (Педагогическая библиотека). - (в пер.) : 1.90 руб.
ББК 74.03

Рубрики: Педагогіка--історія,  Педагогічна думка--Історія,  Педагогічна думка--зарубіжна
Доп.точки доступа
Пискунов, А.И. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.03
К 63


    Коменский, Я. А.
    Избранные педагогические сочинения [Текст] : в 2-х т. т. 1 / Я. А. Коменский ; ред. А. И. Пискунов. - М. : Просвещение, 1982. - 656 с. - (Педагогическая библиотека). - (в пер.) : 2.10 руб.
ББК 74.03

Рубрики: Педагогіка--історія,  Педагогічна думка--Історія,  Педагогічна думка--зарубіжна
Доп.точки доступа
Пискунов, А.И. \ред.\
Коменський, Ян Амос (чеський вчений, педагог, філософ, письменник ; 1592-1670) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.00я73
М 17


    Максимюк, С. П.
    Педагогіка [Текст] : навчальний посібник для вузів / С. П. Максимюк. - К. : Кондор, 2009. - 670 с. - ISBN 966-8251-36-9 (в опр.) : 77.00 грн.
    Содержание:
Стан освіти в Україні та нові нормативні документи про її організацію і реформування . - С .15-39
Закон України "Про загальну середню освіту" . - С .27-29
Національна доктрина розвитку освіти . - С .30-31
Концепція 12-річної загальноосвітньої школи . - С .32-39
Предмет педагогіки, її становлення як науки. Методи педагогічних досліджень . - С .40-50.
Зв'язок педагогіки з іншими науками . - С .47-48
Завдання педагогіки на сучасному етапі . - С .50-51
Розвиток та формування особистості . - С .51-70.
Предмет дидактики, її завдання і досягнення на сучасному етапі . - С .71-89.
Зв'язок дидактики з конкретними методиками . - С .77
Здобутки дедактики на сучасному етапі розвитку школи . - С .78
Гуманістична стратегія теорії і практики навчального процесу . - С .79-82
Навчання радістю пізнання . - С .83-87
Завдання сучасної дидактики . - С .88-89
Педагогічний процес як цілістна система . - С .90-105.
Основні функції процесу навчання та шляхи їх реалізації . - С .93-94
Шляхи удосконалення процесу навчання . - С .103-105
Закономірності та принципи навчання . - С .106-123
Зміст освіти в національній школі . - С .124-144.
Наукові основи визначення змісту освіти та шляхи його вдосконалення відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту" . - С .124-127
Історія реформування змісту шкільної освіти (з 20-х років XX століття) . - С .128-130
Державні стандарти загальноосвітньої підготовки учнів . - С .135-139
Характеристика навчальних планів, програм і підручників національної школи . - С .140-142
Взаємозв'язок загальної, політехнічної і професійної освіти . - С .143-144
Форми організації навчання . - С .145-165.
Методи і засоби навчання . - С .166-191.
Учитель сучасної школи та його професіограма . - С .192-216.
З історії розвитку вчительської професії . - С .192-195
Висловлювання видатних діячів освіти і культури про вчителя . - С .196-199
Суть процесу виховання . - С .217-230.
Особливості сучасного виховання . - С .220
Виявлення результатів виховання та шляхи підвищення його ефективності . - С .230
Система національного виховання . - С .231-249
Утвердження нового педагогічного мислення . - С .231-233
Оновлення змісту освіти, підвищення його виховного потенціалу . - С .239-240
Українські виховні ідеали і традиції родинного, лицарського і козацького виховання . - С .241-243
Природні та культурно-історичні чинники формування української душі, характеру, світогляду . - С .244
Шляхи формування цілісної особистості громадянина України, реалізації Концепції національного виховання . - С .245
Передовий досвід національного виховання школярів . - С .246-249
Основні напрямки діяльності класного керівника . - С .250-273.
Цільові програми діяльності класного керівника в нових умовах . - С .253-258
Класний керівник - координатор виховних впливів школи, сім’ї, громадськості. Концепція "Сім’я і родинне виховання . - С .270-273.
Форми організації виховної роботи . - С .274-306.
Підходи у вихованні як педагогічні категорії . - С .274-276
Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи . - С .278-282
Основні позашкільні заклади, нові підходи до організації їхньої роботи згідно Закону України "Про позашкільну освіту" . - С .283-284
Методи виховання . - С .307-320.
Характеристика основних напрямів виховання . - С .321-336.
Шляхи реалізації змісту виховання . - С .335-336
Духовно-гуманістична спрямованість виховання та її реалізація в сучасній школі . - С .337-350
Історія педагогіки як науки . - С .353-363.
Поняття історії педагогіки . - С .355-356
Видатні зарубіжні представники гуманної педагогіки (XVIII-XX століття) . - С .364-382
Ж.Ж. Руссо про виховання нової людини . - С .369-370
Ідея розвитку особистості - велике відкриття І.Г. Песталоцці . - С .371
Основні ідей педагогічної творчості А.Дістервега . - С .372-373
Світове значення педагогічних систем М.Монтессорі, С.Френе, Р.Штайнера . - С .374-382
К.Д.Ушинський - основоположник наукової педагогіки і народної школи в Росії. Педагогічні погляди Л.М.Толстого . - С .383-397
Українська педагогічна думка та її видатні представники . - С .398-413.
Успіх української системи виховання в епоху великого національного відродження в XVI-XVIII ст. . - С .398-400
Завдання української педагогіки на сучасному етапі . - С .411-413
Педагогічна діяльність і творча спадщина А.С.Макаренка . - С .414-433
В.О. Сухомлинський - видатний український педагог новатор . - С .437-458
Актуальні проблеми зарубіжної педагогіки. Освіта в Японії . - С .459-472
Стан міжнародної освіти. Шкільні реформи у високорозвинених країнах . - С .462-464
Освіта в Японії та її зв'язок з життям . - С .469-472
Традиції та нові цінності в системі освіти США, Канади, Великобританії та інших зарубіжних країн (80-90-і роки) . - С .473-486
Дванадцятирічна освіта: реалії і перспективи . - С .487-512
Передовий досвід використання активних форм методичної роботи на Рівненщині . - С .542-549
Передовий педагогічний досвід та система роботи з ним . - С .550-570
Нові тенденції в розвитку теорії і практики освіти й виховання в Україні. Стратегічний менеджмент освіти України . - С .571-591
Найзначніші показники кризового стану виховання молоді . - С .571-572
Інноваційні педагогічні технології на зламі тисячоліть . - С .592-642
ГРНТИ
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогіка,  Освіта--в Україні,  Глобальна освіта,  Освіта--глобальна,  Система освіти--в Україні,  12-річна школа,  Педагогічні дослідження,  Дослідження--педагогічні,  Розвиток особистості,  Самовиховання,  Перевиховання,  Дидактика,  Педагогічний процес,  Навчання,  Процес навчання,  Види навчання,  Принципи навчання,  Шкільна освіта--історія,  Освіта--шкільна,  Шкільна освіта--вдосконалення,  Шкільна освіта--реформування,  Освіта--реформи,  Реформування освіти--в Україні,  Освітні реформи,  Реформи--освітні,  Класно-урочна система,  Урок,  Форми навчання,  Нетрадиційні форми навчання,  Методи навчання,  Засоби навчання,  Вчитель,  Професіограма--вчителя,  Професії--Вчитель,  Виховання,  Виховний процес,  Виховання--демократичне,  Демократичне виховання--історія,  Національне виховання,  Виховання--національне,  Педагогічне мислення,  Виховний ідеал,  Класний керівник--історія,  Професіограма--класного керівника,  Педагогічні категорії,  Категорії--педагогічні,  Позаурочне навчання,  Позашкільна виховна робота,  Позашкільні заклади,  Дитячі організації,  Організації--дитячі,  Молодіжні організації,  Організації--молодіжні,  Методи виховання,  Позитивна поведінка,  Поведінка--позитивна,  Вихованість,  Розумове виховання,  Виховання--розумове,  Моральне виховання,  Виховання--моральне,  Трудове виховання,  Виховання--трудове,  Економічне виховання,  Виховання--економічне,  Естетичне виховання,  Виховання--естетичне,  Фізичне виховання,  Виховання--фізичне,  Історія педагогіки,  Педагогіка--історія,  Педагоги українські,  Видатні педагоги--українські,  Біографія педагогів--українських,  Педагоги зарубіжні,  Видатні педагоги--зарубіжні,  Біографія педагогів--зарубіжних,  Педагогічна думка--зарубіжна,  Педагогічна думка--українська,  Системи виховання--історія,  Етнопедагогіка--українська,  Освіта--міжнародна,  Міжнародна освіта,  Реформування освіти--в зарубіжних країнах,  Освіта--в Японії,  Освіта--в США,  Освіта--в Канаді,  Освіта--у Франції,  Освіта--у Великобританії,  Шкільна освіта--зарубіжний досвід,  Контроль знань--в зарубіжних країнах,  Школознавство,  Управління школою,  Громадське самоврядування--в школі,  Самоврядування--учнівське,  Методична робота--в школі,  Передовий педагогічний досвід,  Досвід--педагогічний,  Педагогічний досвід,  Педагогічний досвід--історія,  Менеджмент освіти,  Інноваційні технології--педагогічні,  Педагогічні технології--інноваційні,  Технології навчання,  Технології виховання,  Виховні технології,  Розвиваюче навчання,  Навчання--розвивальне,  навчальна література
Доп.точки доступа
Сухомлинський, Василь Олександрович (укр. педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\
Коменський, Ян Амос (чеський вчений, педагог, філософ, письменник ; 1592-1670) \о нем\
Ушинський, Костянтин Дмитрович (рос. педагог укр. походження ; 1824-1871) \о нем\
Макаренко, Антон Семенович (укр. рад. педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей