Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Науково-педагогічної бібліотеки (34)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Дем'яненко, О.$<.>)
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.
821.161.2.09
Д 36


   
    "Державу не твориться в будучині, Державу будується нині..." [Текст] : до 105-ї річніці від дня народження Олега Ольжича, 15-річчя присвоєння Миколаївській загальноосвітній школі I-III ступенів № 1 його імені та 75-літнього ювілею Миколаївської області : матеріали Третіх Всеукраїнських молодіжних Ольжичевих читань / упор. Г. В. Строїнова [та ін.] ; ред. М. Г. Бондаренко [та ін.]. - Миколаїв : [б. и.], 2012. - 296 с. - 5.00 грн.
УДК
ББК 83.34Укр6-7

Рубрики: Учнівські твори--про Україну,  Твори про Україну
Доп.точки доступа
Строїнова, Г.В. \упор.\
Матюк, І.Г. \упор.\
Шпаченко, А.С. \упор.\
Григор'ян, Д.Р. \упор.\
Бондаренко, М.Г. \ред.\
Вервика, Є.З. \ред.\
Дем'яненко, О.І. \ред.\
Аркуша, М.Г. \ред.\
Мовсесян, А.Г. \ред.\
Ольжич, Олег (укр. поет, вчений-археолог, літературознавець, громадський діяч ; 1907-1944) \о нем\
Кандиба, Олег Олександрович (укр. поет, вчений-археолог, літературознавець, громадський діяч ; 1907-1944) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2003г. N 10
Зміст:
Ненько, І. Я. Як викладати літературу? Сьогодні / І.Я. Ненько. - С.2-4.
Галка, Г. А. Ми вчимо не літературу, а міфи про неї. По-справжньому її вивчати можна лише на літературознавчій основі : З практики такого вивчення курсу "Зарубіжна література" в ПТУ / Г.А. Галка. - С.5-7.
Підставна, Л. І. Не віддамо наших дітей в задушливі обійми маскультури, а навчимо їх умінню самостійно орієнтуватись у художніх фактах і явищах, добирати з них ті , які допомогають формуванню особистості : З практики організації сучасного уроку літератури / Л.І. Підставна. - С.7-9.
Дем'яненко, О. О. Теоретико-літературні поняття на уроках зарубіжної літератури в старших класах. Учити їх напам’ять чи вчитися застосовувати? / О.О. Дем'яненко. - С.12-14.
Крутенко, О. В. Навчити п’ятикласників розрізняти поняття "літературна казка" і "народна казка" - перший крок до їхньої літературної освіти / О.В. Крутенко. - С.15-18.
Ремньва, І. М. Байка невіддільна від байкаря / І.М. Ремньва. - С.19-20.
Левіна, Л. О. Як домогтись, щоб кожен учень прочитав "Дон Кіхота"? Залюбки : З практики використання прийому методичної мотивації / Л.О. Левіна. - С.20-21.
Вітченко, А. О. Виразник ренесансних ідеалів : Матеріал до лекції В.Шекспіра / А.О. Вітченко. - С.22-23.
Фурсова, Л. О. Вносити інтригу в урок узагальнення знань : Шкільна художня рада обговорює українсько-англійський проект "Створення кінофільму "Ромео і Джульєтта" / Л.О. Фурсова, В.М. Шот. - С.24-27.
Недєлко, Л. П. Фіалка - символ долі Офелії : Урок-дослідження цього образу / Л.П. Недєлко. - С.28-29.
Ганич, Н. І. Літературний диктант, робота з картками на матеріалі життя і творчості В.Шекспіра / Н.І. Ганич. - С.29-30.
Писаренко, Ю. М. Спорідненість творчості Ф.Достоєвського та І.Франка ("Перехресні стежки") : Урок компоративного аналізу / Ю.М. Писаренко. - С.31-33.
Прилуцкая, О. Г. Чтобы учащимся произвести суд над литературным персонажем, нужно вжиться в художественный текст : Итоговый урок по роману Ф.М.Достоевского "Преступление и наказание" / О.Г. Прилуцкая. - С.33-36.
Дем'яненко, С. І. Тема "Життя і творчість Ф.Достоєвського" у текстах, дидактичних іграх, кросвордах / С.І. Дем'яненко. - С.37-40.
Волощук, Є. В. Г.Аполлінер і розвиток французької та європейської авангардиcтської поезії / Є.В. Волощук. - С.41-47.
Чертенко, О. П. Т.С.Еліот - поет і теоретик модернізму : Літературний нарис до вивчення його творчості / О.П. Чертенко. - С.48-52.
Давидюк, Л. В. Календарное планирование уроков русского языка для 8 класса с украинским языком преподавания / Л.В. Давидюк. - С.57-60.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2004г. N 3
Зміст:
Дем'яненко, О. О. Теоретико-літературні поняття у 5-8 класах найдоцільніше вивчати в процесі виконання творчих завдань / О.О. Дем'яненко. - С.7-12.
Пивнюк, Н. А. Воспринимать текст через художественную деталь / Н.А. Пивнюк. - С.13-18.
Бицько, О. К. Створити підгрунтя для вивчення теми / О.К. Бицько. - С.19-22.
Силкіна, В. І. До змісту "Носорогів" Е.Йонеско через поетику "театру абсурду" / В.І. Силкіна. - С.23-25.
Николенко, О. Н. Барокко и постмодернизм: диалог через века / О.Н. Николенко. - С.26-31.
Литвиненко, Т. М. Лабіринт - символ естетики постмодернізму / Т.М. Литвиненко. - С.32-35.
Стамат, Т. В. Навчитися збирати "текст, що розбігається" / Т.В. Стамат. - С.35-44.
Абрамович, С. Д. Учителю про романтизм / С. Д. Абрамович. - С.45.
Кузнецов, Ю. Б. Актуальний хронотоп (художній простір і художній час) і кут зору оповідача в імпресіоністичному творі / Ю.Б. Кузнецов. - С.46-51.
Шалагінов, Б. Б. Монографічний аналіз віршованого твору малої форми - необхідна умова його естетичного сприйняття / Б.Б. Шалагінов. - С.52-54.
Давидюк, Л. В. Календарное планирование уроков русского языка для 8 класса школ с украинским языком преподавания / Л.В. Давидюк. - С.55-59.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
4.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст]. - Периодичность F
2005г. N 4 . - 3.86, р.
Зміст:
"Технологія навчання і методика викладання співвідносяться як частина і ціле..." : ексклюзивне інтерв’ю теоретика і практика методики літератури Анатолія Ситченка (Миколаївський ДУ ім.В.О.Сухомлинського). - С.2-3.
Бульвінська, О. І. Національні особливості європейських постмодерністських літератур. На прикладі французького, англійського та шведського романів / О.І. Бульвінська. - С.10-14.
Дейна, М. К. "І все-таки почують голос мій...": Уроки з вивчення творчості Анни Ахматової. 11 клас / М.К. Дейна. - С.15-24.
Оцабрик, І. В. Теоретичні аспекти інтерактивних технологій у дидактиці / І.В. Оцабрик. - С.28-31.
Дем'яненко, О. О. Творча діяльність учнів середніх класів як засіб підвищення ефективності вивчення літератури / О.О. Дем'яненко. - С.32-34.
Кірган, Л. М. Ми всі - частинки одного живого світу: Урок за поезією Сергія Єсеніна. 8 клас / Л.М. Кірган. - С.40-42.
Ціко, І. Г. Формування активної читацької діяльності: Система різнорівневих та індивідуальних завдань. Поезія Р.Бернса, П.Б.Шеллі, Ф.Тютчева. 5 клас / І.Г. Ціко. - С.51-54.
Пирожкова, Т. В. Контрольні роботи із зарубіжної літератури за рік: 6 - 11 класи / Т.В. Пирожкова. - С.55-57.
Горшелёва, Т. А. "Нам дороги эти позабыть нельзя!": Композиция к 60-летию Победы. / Т. А. Горшелёва. - С.61-62.
Скобельская, О. И. Блистательная мистификация начала ХХ века: два лика Черубины де Габриак: Сценарий театрализованного вечера, посвященного поэтическим играм эпохи "серебрянного века" / О.И. Скобельская. - С.66-72.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
5.

   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2005г. N 10 . - 3.72, р.
Зміст:
Чумаченко, А. І. Учитель літератури - це не просто фах, це стан душі: З практики стимулювання учнів до власної творчості / А.І. Чумаченко. - С.2-3.
"Зарубіжна література" у новому навчальному році: стан, завдання, проблеми: Нотатки із серпневої конференції учителів зарубіжної літератури м.Києва. - С.4-6.
Стамат, Т. В. Для чего учитель приходит в класс: "поучать" или "вдохновлять"? / Т.В. Стамат. - С.6.
Сипко, Л. М. Уроки виразного читання: Методичні рекомендації до їх проведення / Л.М. Сипко. - С.7-13.
Ратушняк, О. В. Ефективний засіб формування читацької мотивації: Використання прийому "учень-учневі" на етапі підготовки до сприйняття художнього твору / О.В. Ратушняк. - С.13-16.
Дем'яненко, О. О. Спецкурс: "Крилаті вислови та їх літературні першоджерела: Пояснювальна записка до нього та структурна модель / О.О. Дем'яненко. - С.16-18.
Вінничук, Г. А. Вчимося читати виразно з першого програмового вірша: На прикладі вступу до поеми О.С. Пушкіна "Руслан і Людмила" / Г.А. Вінничук. - С.19-20.
Ненич, Г. М. Підсумковий урок-гра за темою "Літературна казка" / Г.М. Ненич. - С.20-22.
Сова, В. В. М.В. Гоголь "Тарас Бульба": у пошуках методичних варіантів / В.В. Сова, Н.Я. Косенко, А.М. Вінничук. - С.32-37.
Кобзар, О. І. Драма: еволюція жанру : Матеріал до оглядового уроку / О.І. Кобзар
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
6.


    Дем'яненко, О. О.
    Спецкурс: "Крилаті вислови та їх літературні першоджерела: Пояснювальна записка до нього та структурна модель [Текст] / О.О. Дем'яненко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. - 2005. - N10. - С. 16-18.
ББК 74.261.8(3)

Рубрики: "крилаті" вислови,  методика викладання--зарубіжна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Дем'яненко, О.
    Вартість важливого вибору: Система уроків за повістю "Захар Беркут" (І.Франко) [Текст] / О. Дем'яненко // Українська мова та література. - 2005. - N43/44(25 листопада). - С. 31-35.
ББК 74.261.8укр + 83.34Укр1-8

Рубрики: методика викладання--українська література
Доп.точки доступа
Франко, Іван Якович (укр. письменник, учений, перекладач, громад.-політичний діяч ; 1856-1916) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Столяренко, Г.
    Чи можна застосувати проектні технології на уроках літератури? [Текст] / Г. Столяренко, О. Дем'яненко // Українська мова та література. - 2005. - N45(2 грудня). - С. 3-6/
ББК 74.261.8Укр

Рубрики: методика викладання--українська література,  проекти--творчі
Доп.точки доступа
Дем'яненко, О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.

   Газета

Українська мова та література [Текст]. - Периодичность 4 РАЗА В МЕСЯЦ
2005г. N 43/44 (25 листопада)
Зміст:
Слоньовська, О. Містика у немістичних творах: Від "Зів’ялого листя" до "Похорону" (І.Франко) / О. Слоньовська. - С.26-31.
Дем'яненко, О. Вартість важливого вибору: Система уроків за повістю "Захар Беркут" (І.Франко) / О. Дем'яненко. - С.31-35.
Кошевич, Ю. Враження від Франка з позиції не вчителя, а читача: Матеріали до уроку / Ю. Кошевич. - С.35-37.
Костишин, Н. Герой чи страдник?: Аналіз теми поеми "Мойсей" на уроці / Н. Костишин. - С.37-38.
Іван Франко у спогадах і цитатах. - С.38-40.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Газета

Українська мова та література [Текст]. - Периодичность 4 РАЗА В МЕСЯЦ
2005г. N 45 (2 грудня)
Зміст:
Столяренко, Г. Чи можна застосувати проектні технології на уроках літератури? / Г. Столяренко, О. Дем'яненко. - С.3-6/
Зозюк, І. Творчі проекти: обгрунтування необхідності / І. Зозюк. - С.6-7.
Дарієнко, Л. Старшокласник як співавтор уроку: Метод. поради / Л. Дарієнко. - С.8-10.
Майорчикова, В. Навчання за законами творчості. Планування уроків за ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення) / В. Майорчикова. - С.10-13.
Нестандартні уроки з теми "Звертання" у 8-му класі . - С.10-12.
Шовкопляс, Л. Слова, грамотично не зв’язані з членами речення / Л. Шовкопляс. - С.13-15.
Гвоздецька, Л. Розділові знаки при звертанні / Л. Гвоздецька. - С.15-16.
Синтаксичний розбір речень із звертанням. - С.16.
Дарієнко, Л. Звертання. Вставні слова. Завдання до теми / Л. Дарієнко. - С.18-19.
Дарієнко, Л. Вивчення повних і неповних речень : 8-й кл. / Л. Дарієнко. - С.19-21.
Тире в неповних реченнях. - С.21-22.
Лабенська, Г. Лексичні норми й важливість їх вживання: Культура мовлення в 10-му кл. / Г. Лабенська. - С.22-24.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст]. - Периодичность F
2006г. N 2 . - 3.86, р.
Зміст:
Назарець, В. М. Перлини творчого спадку Артюра Рембо / В.М. Назарець, Є.М. Васильєв, Ю.В. Пелех. - С.2-3.
Савченко, З. В. Джорж Оруелл. "1984": вплив світооглядних пріоритетів автора на вирішення основних проблем роману / З.В. Савченко. - С.4-5.
Антонова, В. Ф. "Островная" эстетика. К вопросу о своеобразии британской народной сказки / В.Ф. Антонова. - С.6-10.
Черниенко, Л. В. "Абсурд реальности породил духовный идиотизм". Особенности воплощения вечных нравственных проблем в современной русской драматургии / Л.В. Черниенко. - С.11-13.
Дем'яненко, О. Способи наочного узагальнення результатів творчої діяльності учнів 5-8 класів на уроках зарубіжної літератури / О. Дем'яненко. - С.14-16.
Чухненко, Ю. М. "Я принадлежу к живущей и современной нации...": Из переписки Николая Гоголя / Ю.М. Чухненко. - С.19-22.
Гузь, О. О. Антигуманна сутність війни та її руйнівні наслідки для цивілізації та людської душі : урок з вивчення новели Генріха Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа...": 11 кл. / О.О. Гузь. - С.23-27.
Куцінко, О. Г. Огляд життя і творчості Артюра Рембо : система уроків. 10 кл. / О.Г. Куцінко. - С.28-30.
Кондратюк, О. Л. Люди та химери : матеріали до вивчення роману Гюго "Собор Паризької Богоматері". 9 кл. / О.Л. Кондратюк. - С.31-32.
Клецун, О. В. Весна в поезії, малярстві та музичному мистецтві : урок додаткового читання. 8 кл. / О.В. Клецун. - С.33-36.
Костюк, М. Б. Система уроків розвитку зв’язного мовлення: 7 кл. / М.Б. Костюк. - С.37-40.
Савченко, Л. М. "Віддай людині крихітку себе...". Система уроків з вивчення повісті Короленка "Діти підземелля". 6 кл. / Л.М. Савченко. - С.41-47.
Скобельская, О. И. Сон в зеркальном лабиринте Борхеса / О.И. Скобельская. - С.48-54.
Алексеенко, С. Г. В ожидании чуда : сценарий вечера, посвященного творчеству Александра Грина / С.Г. Алексеенко. - С.55-60.
Яцурак, Н. В. "Хто мечем воює, від меча й загине": Урок з вивчення творчості Артура Конан Дойля / Н.В. Яцурак. - С.61.
Иванкив, Н. П. Пьеса Чехова "Вишневый сад": Материалы к литер. викторине. 11 кл. / Н.П. Иванкив. - С.62-63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Журнал

Друкарство [Текст]. - Периодичность G
2006г. N 3 . - 4.61, р.
Зміст:
Карта проблем видавничої та бібліотечної справи в Україні. - С.11-14.
Коваль, О. Книжкова інфекція / О. Коваль. - С.15-16.
Тріщук, О. Референтські конструкції як засіб впливу на читача / О. Тріщук. - С.22-25.
Мельников, О. Рівень, динаміка, структура та якість фінансових результатів видавничо-поліграфічної галузі / О. Мельников. - С.26-28.
Шапошник, І. Автоматизовані системи підготовки газетно-журнальних видань / І. Шапошник. - С.29-32.
Шерстюк, В. Розроблення проявних розчинів для виготовлення офсетних друкарських форм / В. Шерстюк, М. Ткачук. - С.33-36.
Полюдов, О. Механізм поперечного різання паперорізальних машин / О. Полюдов, В. Кузнецов. - С.37-39.
Морфлюк, В. Метод оптимізації регулювальної дії суміщення фарб на багатосекційних рулонних друкарських машин / В. Морфлюк. - С.40-43.
Передерієнко, Н. Удосконалення управління дебіторською заборгованістю / Н. Передерієнко, О. Дем'яненко. - С.44-46.
Кириченко, І. Лабораторний контроль поліграфічних витратних матеріалів / І. Кириченко. - С.47-49.
Науменко, О. Усі переваги технологій - замовнику! / О. Науменко. - С.50-51.
Дорош, А. Підготовка фахівців видавничо-поліграфічного комплексу України у нових умовах / А. Дорош, П. Киричок. - С.52-54.
Жидецький, В. Аналіз охорони праці у видавничо-поліграфічній галузі України / В. Жидецький. - С.61-65.
Чепурна, К. "Друкарство молоде - 2006" - об’єднання молодих науковців / К. Чепурна. - С.76-77.
Високі технології в поліграфії - для вас і вашого бізнесу!. - С.78-80.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.


    Передерієнко, Н.
    Удосконалення управління дебіторською заборгованістю [Текст] / Н. Передерієнко, О. Дем'яненко // Друкарство. - 2006. - N3. - С. 44-46.
ББК 37.8 + 65.30

Рубрики: заборгованість--дебіторська,  грошові кошти,  дебіторська заборгованість
Доп.точки доступа
Дем'яненко, О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст]. - Периодичность F
2007г. N 4
Зміст:
Хроменко, І. А. "Боюсь неправедно прожити на землі" : Система уроків з вивчення творчості Оиара Хайяма. 8 клас / І. А. Хроменко. - С.7-14.
Матвіїшин, В. Г. Французька література у суспільно-політичному житті України кінця ХІХ - початку ХХ століття.За архівними джерелами / В. Г. Матвіїшин. - С.15-21.
Шошура, С. Н. Украина в романе М.Булгакова "Белая гвардия" / С. Н. Шошура. - С.21-23.
Матюшкіна, Т. П. Еміль Золя та його "новий роман" / Т. П. Матюшкіна. - С.23-27.
Гурдуз, А. І. Люди і крила у творах Г.гарсія Маркеса і Рея Бредбері / А. І. Гурдуз. - С.29-31.
Алексєєва, Т. Ф. Впровадження технологій інтерактивного навчання на уроках зарубіжної літератури / Т. Ф. Алексєєва. - С.31-33.
Лапчинська, О. І. Матеріали до вивчення творчості Ернеста Хемінгуея. 11 клас / О. І. Лапчинська. - С.37-41.
Гуменна, Г. Є. Проблема вільного життєвого вибору людини за творами Г. Ібсена "Ляльковий дім" та О.Кобилянської "Людина". 10 клас / Г. Є. Гуменна. - С.41-43.
Камишанова, Н. М. Складність і суперечливість вдачі Печоріна.Фрагменти уроку за романом М.Лермонтова. 9 клас / Н. М. Камишанова. - С.43-45.
Ковальчук, Р. М. "Душі бузкова рясновіть..." : спарений інтегрований урок з вивчення лірики Єсеніна. 8 клас / Р. М. Ковальчук. - С.45-48.
Павлович, В. М. Чи врятує світ від загибелі краса? Урок за оповіданням Рея Бредбері "Усмішка". 6 клас / В. М. Павлович. - С.48-51.
Дем'яненко, О. М. Сторінками книги про неповторну країну дитинства. Підсумковий урок з вивчення повісті Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра". 5 клас / О. М. Дем'яненко. - С.51-54.
Чоловська, О. С. Літературний круїз : підсумковий урок-гра. 7 клас / О. С. Чоловська. - С.54-56.
Козлик, і. в. Філософська лірика в художньо-текстовій спадщині часів до епохи європейської античності. На матеріалі аккадської, хетської та давньоіндійської літератур / і. в. Козлик. - С.57-61.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
15.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст]. - Периодичность F
2007г. N 5
Зміст:
Тереховська, О. В. Філософсько-естетичні уроки Гомера: ще раз перечитуючи "Одіссею" / О. В. Тереховська. - С.6-9.
Тихомиров, В. Н. "Человек в футляре" у А.П. Чехова и Т.Э.А. Гофмана / В. Н. Тихомиров. - С.9-11.
Просцевичус, В. Дерево в храме.Р.-М.Рильке. "Сонеты к Орфею" / В. Просцевичус. - С.11-13.
Данильчук, О. М. Своєрідність художньої "конденсації ідеї успіху" у творчості Артура Хейлі / О. М. Данильчук. - С.13-17.
Братко, В. О. Залучення творів живопису під час вивчення повісті М.Гоголя "Тарас Бульба". Міжпредметні зв'язки. 7 клас / В. О. Братко. - С.18-22.
Каніболоцька, О. А. Використання прецедентних художніх текстів на уроках зарубіжної літератури. За романом М.Мітчелл "Віднесені вітром" / О. А. Каніболоцька. - С.22-27.
Фурсенко, О. Ф. Морально-нравственный потенциал урока литературы / О. Ф. Фурсенко. - С.27-28.
Іваненко, З. М. Проблема морального вдосконалення людини.Урок за романом Д.Дефо "Пригоди Робінзона Крузо". 6 клас / З. М. Іваненко. - С.28-30.
Чечетіна, Л. А. Геній російської "відлиги". Система уроків з вивчення творчості Йосипа Бродського. 11 клас / Л. А. Чечетіна. - С.32-36.
Коваленко, В. В. Проблема соціальної несправедливості крізь призму п’єси Бернарда Шоу "Пігмаліон" : урок поглибленого аналізу художнього твору. 10 клас / В. В. Коваленко. - С.36-39.
Клочник, Н. С. Обпалений війною. Система уроків за оповіданням М.Шолохова "Доля людини". 8 клас / Н. С. Клочник. - С.39-41.
Керницька, Л. І. Роздуми про вищі цінності життя. Урок-мандрівка за твором А.де Сент-Екзюпері "Маленький принц". 6 клас / Л. І. Керницька. - С.41-44.
Хроменко, І. А. Підсумкові уроки в 6 класі / І. А. Хроменко. - С.44-52.
Гукова, О. О. Матеріали до уроків узагальнення і систематизації у 5 класі / О. О. Гукова. - С.52-55.
Абабіна, Н. В. Виховні моменти на уроках зарубіжної літератури (На прикладі творів Марка Твена, Л.Толстого, Б.Брехта) / Н. В. Абабіна. - С.55-58.
Дем'яненко, О. М. Весняний розмай. Літературно-музична композиція для старшокласників / О. М. Дем'яненко. - С.58-61.
Гордієнко, О. А. Робота над художньою деталлю тексту під час вивчення драматичних творів зарубіжної літератури у взаємозв’язках із українською у 8-11 класах / О. А. Гордієнко. - С.61-64.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
16.


    Дем'яненко, О. М.
    Сторінками книги про неповторну країну дитинства. Підсумковий урок з вивчення повісті Марка Твена "Пригоди Тома Сойєра". 5 клас [Текст] / О. М. Дем'яненко // Зарубіжна література в школах України. - 2007. - N 4. - С. 51-54.
ББК 83.37США + 74.261.8

Рубрики: методика викладання--зарубіжна література--5 кл.,  література--американська,  дитяча література,  письменники--американські
Доп.точки доступа
Твен, Марк (амер. письменник ; 1835-1910) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.

   Журнал

Всесвітня література та культура в навчальних закладах України [Текст]. - Периодичность F
2007г. N 5
Зміст:
Волошина, Н. Перспективні педагогічні технології у практичній діяльності вчителя-філолога / Н. Волошина. - С.2-3.
Градовський, А. Сприймання художнього твору учнями як методична проблема / А. Градовський. - С.4-7.
Шкловська, О. Методичні засади формування читацької компетенції / О. Шкловська. - С.8-12.
Явоненко, М. Емоційно-чуттєві чинники розвитку літературно-творчих здібностей школярів / М. Явоненко. - С.13-16.
Гукова, О. Візуалізація творчого узагальнення на уроках зарубіжної літератури / О. Гукова. - С.17-18.
Соловйова, Н. До питання психологічної характеристики в літературному творі (літературознавчий аспект) / Н. Соловйова. - С.19-20.
Бабійчук, Т. Інтерактивні форми роботи за відеофрагментами (міні-екранізації) / Т. Бабійчук. - С.21-23.
Каніболоцька, О. Формування вміння здійснювати композиційний аналіз художнього твору на уроках зарубіжної літератури / О. Каніболоцька. - С.24-29.
Кузнецова, Г. Формування системи професійно-педагогічних знань і умінь у майбутніх словесників у процесі педагогічної практики за темою "Вивчення байки в 6 класі" на бінарному уроці / Г. Кузнецова. - С.30-33.
Тутко, Н. Основи теорії літератури як фонові знання / Н. Тутко. - С.34.
Дем'яненко, О. Способи наочного узагальнення результатів творчої діяльності учнів 5-8 класів на уроках зарубіжної літератури / О. Дем'яненко. - С.35-37.
Дем'яненко, О. Творча діяльність учнів середніх класів як засіб підвищення ефективності вивчення літератури / О. Дем'яненко. - С.38-40.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
18.


    Дем'яненко, О.
    Способи наочного узагальнення результатів творчої діяльності учнів 5-8 класів на уроках зарубіжної літератури [Текст] / О. Дем'яненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - N5. - С. 35-37.
ББК 74.261.8(3)

Рубрики: методика викладання--зарубіжна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Дем'яненко, О.
    Творча діяльність учнів середніх класів як засіб підвищення ефективності вивчення літератури [Текст] / О. Дем'яненко // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2007. - N5. - С. 38-40.
ББК 74.261.8(3)

Рубрики: методика викладання--зарубіжна література

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.

   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст]. - Периодичность F
2007г. N 11
Зміст:
Черезова, І. О. Позакласна робота як засіб розвитку творчого потенціалу учнів : З досвіду роботи шкільного драмгуртка / І. О. Черезова. - С.2-4.
Черезова, І. О. "Пригоди Калле Блюмквіста та його друзів" : Сценарій театралізованого заходу за повістю Астрід Ліндгрен "Знаменитий детектив Блюмквіст" / І. О. Черезова. - С.4-10.
Гузь, О. О. "Шукаю шляхи до дитячих сердець" : З досвіду роботи вчителя-методиста Ольги Гузь / О. О. Гузь. - С.11-12.
 л.слова: Вчителі, Вчитель-методист
Гузь, О. О. До осмислення труднощів у викладанні шкільного предмета "Зарубіжна література" та ролі вчителя у формуванні учнівської читацької компетенції : Культурологічний аспект / О. О. Гузь. - С.12-17.
Гузь, О. О. Синтез поезії та музики у давньогрецькій ліриці. До розуміння смислу оди Сапфо "До Анакторії" : Методична розробка уроку. 9 клас / О. О. Гузь. - С.18-23.
Фурсенко, О. Ф. Путь странствующего рыцаря : Урок по роману Сервантеса "Дон Кихот". 8 класс / О. Ф. Фурсенко. - С.24-26.
Хроменко, І. А. Лицарство очима Вальтера Скотта : Система уроків з вивчення роману "Айвенго". 7 клас / І. А. Хроменко. - С.27-32.
Галкіна, Н. В. Українське козацтво у повісті М.Гоголя "Тарас Бульба" та однойменній опері М.Лисенка : Інтегрований урок. 7 клас / Н. В. Галкіна, Н. Л. Тхай. - С.33-34.
Гурець, М. П. Краєзнавчий аспект творчості Гоголя / М. П. Гурець. - С.35-36.
Назарець, В. М. Трагедія Голокосту очима Пауля Целана / В. М. Назарець, Є. М. Васильєв. - С.37-38.
Дитькова, С. Ю. Истоки развития романтической иронии / С. Ю. Дитькова. - С.38-41.
Баліна, К. Н. Реальне і фантастичне у повісті Діккенса "Різдвяна пісня у прозі" / К. Н. Баліна. - С.44-45.
Руснак, М. П. Екскурсія на острів Відчаю : Урок за романом Дефо "Пригоди Робінзона Крузо". 6 клас / М. П. Руснак. - С.46-49.
Силкіна, В. І. "Душа покликана трудитись" : Урок-практикум: спроба цілісного аналізу оповідання Чехова "Скрипка Ротшильда". 10 клас / В. І. Силкіна. - С.50-53.
Дем'яненко, О. М. Образ Мадонни, матері, жінки в італійському живопису епохи Відродження : Літературно-мистецький салон. 9 клас / О. М. Дем'яненко. - С.54-59.
Петрик, О. Б. Літературно-спортивна естафета : 6 клас / О. Б. Петрик. - С.60-62.
Порошенков, Д. І. Успіх британської письменниці / Д. І. Порошенков. - С.63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-38 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей