Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Етика спілкування<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
177(031)
Б 43


    Белик, Э. В.
    Современная энциклопедия общения. 1000 правил этикета [Текст] / сост. И. В. Дубровина. - Донецк : Бао, 2004. - 383 с. : ил. - ISBN 966-548-791-4 (в пер.) : 5.00 грн.
УДК
ББК 87.715я2

Рубрики: Етика,  Спілкування,  Етика спілкування,  Культура спілкування,  Етикет,  Ділове спілкування,  Довідкові видання,  Довідкові видання--Етика
Доп.точки доступа
Дубровина, И.В. \сост.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
87.717.7
Ф 79


    Формановская, Н. И.
    Вы сказали: "Здравствуйте!" [Текст] : речевой этикет в нашем общении / Н. И. Формановская. - 2-е изд. - Москва : Знание, 1987. - 160 с. - 00.35 р.
ГРНТИ
ББК 87.717.7

Рубрики: Культура мовлення,  Мовлення,  Етика спілкування

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
316.77(075.8)
О-75


   
    Основи комунікативної діяльності [Текст] : підручник для студентів закладів вищої освіти / упор.: Л. П. Матвієнко, С. В. Матвієнко, А. В. Матвієнко. - Миколаїв : МКУ ім. Пилипа Орлика, 2019. - 92 с. - ISBN 978-617-576-113-7 (в опр.) : 20.00 грн.
    Содержание:
Соціально-педагогіна спроможність особистості до спілкування . - С .4
Культура та техніка мовного спілкування . - С .12
Культура публічної мови . - С .26
Культура та правила телефонної комунікації . - С .47
Ділові промови як вид соціально-культурної комунікації . - С .52
Самостійна робота студентів та методичні поради щодо її виконання . - С .59
Вправи до ігрового імітаційного моделювання . - С .76
ГРНТИ
УДК
ББК 60.56я73

Рубрики: Комунікаційна діяльність,  Спілкування,  Культура спілкування,  Публічні виступи,  Комунікація--мовна,  Мовна комунікація,  Комунікація--телефонна,  Телефонна комунікація,  Культура спілкування--по телефону,  Спілкування--по телефону,  Культура спілкування--ділового,  Спілкування--ділове,  Ділове спілкування,  Ділові переговори,  Переговори--ділові,  Комунікація--соціально-культурна,  Соціально-культурна комунікація,  Моделювання--ігрове,  Моделювання--імітаційне,  Ігрове моделювання,  Імітаційне моделювання,  Миколаївщина,  Книги миколаївських видавництв,  Психологія спілкування,  Етика спілкування,  Культура публічної промови,  Публічна промова,  Культура публічних виступів,  Управлінська діяльність
Доп.точки доступа
Матвієнко, Л.П. \упор.\
Матвієнко, С.В. \упор.\
Матвієнко, А.В. \упор.\
миколаївський автор, але не про Миколаїв


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
177.2
Ф 71


    Флеминг, К.
    Говорити легко та невимушено. Як стати приємним співрозмовником [Текст] / К. Флеминґ ; пер. з англ. Ш. Нодя. - Харків : Клуб сімейного дозвілля, 2020. - 240 с. - ISBN 978-617-12-7634-5 (в опр.) : 116.00 грн.
УДК
ББК 87.774

Рубрики: Мистецтво спілкування,  Спілкування,  Навички спілкування,  Етика спілкування,  Комунікабельність,  Комунікативні навички,  Навички--комунікативні,  Український інститут книги
Аннотация: У спілкуванні не існує навички важливішої за так звану бесіду «ні про що». Та чому, коли потрібно розпочати легку, невимушену бесіду з незнайомцем, у нас одразу зникають слова? Так, усі ми любимо слухати. Але не вміємо доладно говорити. Знавець мовних вихилясів, тренерка з техніки мов та майстер спорту з вишуканих бесід Керол Флемінґ допоможе прокачати комунікативні навички. З її допомогою ви навчитеся: легко починати розмову та елегантно «виходити» з неї; підтримувати бесіду одразу з декількома співрозмовниками; правильно їсти, пити та рухатися під час розмови; надати своїй вимові максимальної привабливості; стати уважним та цікавим співрозмовником; завести нові корисні знайомства завдяки комунікативним навичкам.
Доп.точки доступа
Нодя, Ш. \пер. з англ.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
364
Р 36


   
    Рекомендації щодо організації обслуговування в органах Пенсійного фонду [Текст] // Вісник пенсійного фонду України. - 2019. - N 2. - С. 37-47.
УДК

Рубрики: Пенсійний фонд України--обслуговування громадян,  обслуговування пенсіонерів,  етика спілкування,  інформаційно-довідкові послуги,  послуги з видачі документів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей