Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 508049 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=ко-брендинг<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
339.138
Я 93


    Яцишина, Л. К.
    Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів [Текст] / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 69-73.
УДК

Рубрики: бренд-менеджмент,  торгово-розважальні центри,  брендинг,  бренд-стратегії,  ко-брендинг,  управління конкурентоспроможністю,  торгові центри,  внутрішня торгівля
   Україна

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
338.48
К 56


    Ковальчук, О.
    Використання брендингу підприємства туристичної галузі [Електронний ресурс] / О. Ковальчук // Молодий вчений. - 2019. - N 11
УДК

Рубрики: туристична галузь,  брендиинг,  туристичні підприємства,  бренди,  бренди-менеджмент,  ко-брендинг

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей