Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 21221 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=маркетинг у сфері торгівлі, маркетинг в сфере торговли<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


    Крылова Г.Д.
    Маркетинг. Теория и практика [Текст] : учебник для студентов высших учебных заведений / Крылова Г.Д., Соколова М.И. - М. : Юнити-Дана, 2004. - 655 с. - 64 грн. 12 коп. р.

Рубрики: 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг.,  маркетинг послуг, маркетинг услуг,  маркетинг у сфері торгівлі, маркетинг в сфере торговли,  маркетинг, маркетинг,  маркетингова політика, маркетинговая политика,  маркетингова товарна політика, маркетинговая товарная политика,  маркетингова цінова політика, маркетинговая ценовая политика,  маркетингове планування, маркетинговое планирование,  маркетингові дослідження, маркетинговые исследования,  маркетингові стратегії, маркетинговые стратегии,  міжнародний маркетинг, международный маркетинг,  Підручник

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Голиков Е.А.
    Маркетинг и логистика [Текст] : учебное пособие для студентов высших и средних специальных учебных заведений / Голиков Е.А. - 2-е изд. - М. : Дашков и К, 2000. - 412 с. - 10 грн. 50 коп. р.

Рубрики: 658.8 Збут. Продаж. Реалізація продукції. Маркетинг.,  комерційна логістика, коммерческая логистика,  логістика підприємства, логистика предприятия,  логістика, логистика,  маркетинг послуг, маркетинг услуг,  маркетинг у сфері торгівлі, маркетинг в сфере торговли,  маркетинг, маркетинг,  маркетингова політика комунікацій, маркетинговая политика коммуникаций,  маркетингова політика, маркетинговая политика,  маркетингова товарна політика, маркетинговая товарная политика,  маркетингова цінова політика, маркетинговая ценовая политика,  маркетингове планування, маркетинговое планирование,  маркетинговий аналіз, маркетинговый анализ,  маркетингові стратегії, маркетинговые стратегии,  маркетингові функції, маркетинговые функции,  Навчальний посібник,  споживацька поведінка, потребительское поведение,  теорія логістики, теория логистики

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Грейсинг Д.
    Я б хотів, щоб світ купував кока-колу. Життя і талант лідера Роберто Гойсуєти [Текст] / Грейсинг Д. - К. : Вид-во Соломії Павличко "Основи", 2007. - 432 с. - 18грн.00коп. р.

Рубрики: грудень 2013, декабрь 2013,  кока-кола, кока-кола,  комерційна реклама, коммерческая реклама,  маркетинг у сфері торгівлі, маркетинг в сфере торговли,  маркетинг, маркетинг,  міжнародний маркетинг, международный маркетинг,  напої, напитки,  реклама, реклама

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей