Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=дитяча сексуальність<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
74.03(2)
Б 70


   Блонский, П. П.

    Избранные педагогические и психологические сочинения [Текст] : в 2-х т. / П.П. Блонский. - М. : Педагогика, 1979 - .
   Т.1 / Ред. А.В. Петровский. - 304 с. - (Педагогическая б-ка). - (В пер.) : 5.86 грн
    Содержание:
Как я стал педагогом
Задачи и методы новой народной школы
Трудовая школа
О наиболее типичных педагогических ошибках при организации трудовой школы
Марксизм как метод решения педагогических проблем
О так называемой моральной дефективности
Очерки детской сексуальности
ББК 74.03(2)

Рубрики: Педагогіка--історія,  Психологія--історія
Кл.слова (ненормированные):
трудова школа -- моральна дефективність -- дитяча сексуальність
Доп.точки доступа
Петровский, А.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Кот, К.
    SEXUS: Кого виховуємо? або Питання маніпуляції? [Текст] / К. Кот // Українська культура : Культурно-освітній та літературно-мистецький ілюстрований журнал. - 2013. - N 3. - С. 76-80 . - ISSN 0868-9644
ББК 88.8

Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормированные):
дитяча сексуальність -- психосексуальний розвиток дитини

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Матвієнко, І. С.
    Дитина та її місце у філософії та психології З. Фройда [Текст] = Ребенок и его место в философии и психологии З. Фрейда / І. С. Матвієнко // Гілея: науковий вісник = Гилея: научный вестник = Gileya: scientifi c herald : Збірник наукових праць. - 2014. - Випуск 84. - С. 364-368. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 2076-1554

Кл.слова (ненормированные):
дитяча сексуальність -- особистість -- суспільство
Аннотация: На сьогодні в людській свідомості панує спрощене, поверхневе розуміння психіки дитини. Сексуальність притаманна навіть тим, хто до цього не здатен. Зокрема, і дітям також, Фройд говорить про те, що сексуальність притаманна навіть немовлятам. Для Фройда сексуальність в першу чергу ототожнюється з поняттям задоволення. Головною метою статті є намір показати, яке місце займає філософсько–психологічний аналіз проблеми дитинства у філософській творчості З. Фройда. Сформувати основні принципи за якими розглядається дитинство та дитяча сексуальність у психоаналізі. Проаналізувати психологічні та суспільні риси, які впливають на формування дитини та в подальшому на розвиток дорослої людини. Фромм справедливо зауважив, що Фройд був першим, хто зробив відкриття “несвідомого” основою своєї психологічної системи. Головним здобутком Фройда є те, що він відкинув традиційне ототожнення мислення і буття, довівши, що психіка не вичерпується свідомістю, а якраз більшу частину психіки складає несвідоме. Проте, як вважає Еріх Фромм, Фройд обмежив значення свого відкриття, звівши сутність конфлікту до пригнічення дитячих сексуальних прагнень.
Сегодня в человеческом сознании доминирует упрощенное, поверхностное понимание психики ребенка. Сексуальность присуща даже тем, кто к этому не способен. В частности, и дети тоже, Фрейд говорит о том, что сексуальность присуща даже младенцу. Для Фрейда сексуальность в первую очередь отождествляется с понятием удовольствие. Главной целью статьи есть желание показать, какое место занимает философско–психологический анализ проблемы детства в творчестве З. Фрейда. Сформулировать основные принципы за которыми рассматривается детство и детская сексуальность в психоанализе. Проанализировать психологические и общественные черты, которые влияют на формирование ребенка и в дальнейшем на развитие взрослого человека. Фромм справедливо акцентировал, что Фрейд был первым, кто сделал открытие “бессознательного” основой своей психологической системы. Главной находкой Фрейда есть то, что он отбросил традиционное отождествление мышления и бытия, доказав, что психика не заканчивается сознанием, а как раз большую часть психики составляет бессознательное. Однако, как считает Эрих Фромм, Фрейд ограничил значение своего открытия, упростив суть конфликта к ущемлению детских сексуальных желаний.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей