Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (672)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей (39)Центральної бібліотеки для дітей ім. Ш. Кобера і В. Хоменко (2)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (102)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (43)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>K=діагностика<.>)
Общее количество найденных документов : 1393
Показаны документы с 1 по 20
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
74.204.11
Р 69


    Ромадина, Л. П.
    Справочник завуча: Организационно-методические и психолого-педагогические материалы (для директоров школ, , заместителей директоров по УВП и начальной школы) [Текст] : справочное издание / Л.П. Ромадина. - М. : Центр "Педагогический поиск", 2001. - 160 с. - ISBN 5-901030-45-1 : 12.50 грн
    Содержание:
Планирование . - С .4
Внутришкольный контроль . - С .27
Урок. Современные требования к уроку . - С .46
Программы наблюдения . - С .63
Некоторые аспекты работы заместителя директора по оказанию индивидуальной помощи учителям . - С .70
Виды анализа . - С .89
Диагностика труда учителей . - С .106
Планирование и организация деятельности школьных методических объединений . - С .118
Предовой педагогический опыт . - С .129
Диагностические процедуры . - С .138
Непрерывная диагностика педагогической деятельности . - С .151
ББК 74.204.11

Рубрики: Завуч--організація роботи,  Навчально-виховний процес--діагностика
Аннотация: В книге представлены основные направления деятельности администрации школы, особое внимание уделено организации и диагностированию учебно-воспитательного процесса в школе.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.204.103
С 74


   
    Справочник заместителя директора школы по воспитательной работе [Текст] : справочное издание / авт.-сост. Л. А. Байкова. - М. : Центр "Педагогический поиск", 2002. - 160 с. - (Б-ка администрации школы. Центр "Педагогический поиск"). - ISBN 5-901030-18-4 : 12.50 грн
    Содержание:
Заместитель директора по воспитательной работе
Классный руководитель и его деятельность
Психолого-педагогическая диагностика
Проектировочная деятельность и планирование воспитательной работы в школе и классе
Организаторская деятельность педагога
Профессиональная ориентация учащихся
Личностно ориентированный подход в воспитании
Взаимодействие социума, школы, семьи и общественности
Педагогическое общение
ББК 74.204.103

Рубрики: Завуч--виховна робота,  Психолого-педагогічна діагностика,  Особистісно орієнтоване виховання,  Педагогічне спілкування
Аннотация: Справочник предназначен для заместителей директоров школ по воспитательной работе, методистов и педагогов школ разного типа. В справочнике изложены основные направления и соднржание воспитательной работы в школе.
Доп.точки доступа
Байкова, Л.А. \авт.-сост.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.57
К 43


    Кирьянова, Р. А.
    Комплексная диагностика и ее использование учителем-логопедом в коррекционной работе с детьми 5-6 лет, имеющими тяжелые нарушения речи: Материалы для специалистов образовательных учреждений [Текст] / Р.А. Кирьянова. - СПб. : "Каро", 2002. - 368 с. - 12 грн 50к.
ББК 74.57

Рубрики: Логопедія--дошкільний вік--діагностика

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.00
П 24


   
    Педагогика [Текст] : Науово-методичний збірник. Вип. 25. - Київ : Радянська школа, 1986. - 88 с. - 1.71 грн
    Содержание:
Ярмаченко, М. Д. Реформа загальноосвітньої і професійної школи - важлива складова частина удосконалення соціалістичного суспільства : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / М. Д. Ярмаченко. - С .3-12. - Бібліогр. у кінці ст.
Алексюк, А. М. Єдність змісту і методів навчання (методологічний аспект) : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / А. М. Алексюк, Т. А. Катушонок. - С .13-16. - Бібліогр. у кінці ст.
Мальований, Ю. І. До питання про здвоєний урок у старших класах : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / Ю. І. Мальований, В. Є. Римаренко. - С .16-20
Паламарчук, В. І. Проблема поєднання слова і наочності в сучасній дидактиці : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / В. І. Паламарчук. - С .20-24. - Бібліогр. у кінці ст.
Вороніна, Л. П. Принципи побудови системи міжпредметних завдань для формування умінь узагальнення і систематизації світоглядних знань учнів : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / Л. П. Вороніна, Л. О. Хомич. - С .24-29
Волинський, В. П. Ефективність використання на уроках шкільного технічного центру : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / В. П. Волинський. - С .29-33
Зайцева, З. Г. Умови раціональної організації виховної роботи з важковиховуваними учнями : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / З. Г. Зайцева. - С .33-37
Пєтухова, Л. Є. Діагностика ставлення молодших підлітків до виконання громадських доручень : Актуальні проблеми навчання і виховання у загальноосвітній школі / Л. Є. Пєтухова. - С .37-41
Скрипченко, Н. Ф. Дослідне систематичне навчання шестирічних дітей у школах і дошкільних закладах УРСР : Питання навчання дітей шестирічного віку / Н. Ф. Скрипченко. - С .42-48 : табл.
Кочіна, Л. П. Вибір і поєднання методів навчання для успішного засвоєння нового матеріалу учнями підготовчих класів : Питання навчання дітей шестирічного віку / Л. П. Кочіна. - С .48-51
Андрієвський, Б. М. Прогностичний підхід до визначення перспектив розвитку шкільної освіти : Школознавство і економіка народної освіти / Б. М. Андрієвський, В. О. Затуренська. - С .52-56
Ярошенко, О. Г. Готовність вчителя до використання передового педагогічного досвіду : Школознавство і економіка народної освіти / О. Г. Ярошенко. - С .57-60
Антонець, М. Я. Педагогічні ідеї В. Г. Короленка : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / М. Я. Антонець. - С .61-66. - Бібліогр. у кінці ст.
Мацейків, Т. І. Передові діячі української культури і педагогіки про працю та її виховне значення : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / Т. І. Мацейків. - С .66-70. - Бібліогр. у кінці ст.
Сухомлинська, О. В. Марксистсько-ленінськи принципи критики буржуазної педагогіки в працях радянських дослідників 20-30 - х років (на прикладі Франції) : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / О. В. Сухомлинська. - С .70-76. - Бібліогр. у кінці ст.
Степанюк, В. І. Розвиток мережі сільської неповної середньої школи в Українській РСР : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / В. І. Степанюк. - С .77-80 : табл.
Тхоржевська, Т. Д. Прогнозування розвитку середніх навчальних закладів системи народної освіти вченими ЧССР : Історія педагогіки і зарубіжна педагогіка / Т. Д. Тхоржевська. - С .80-85. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.00

Рубрики: Педагогічна наука
Кл.слова (ненормированные):
ШЕСТИЛІТКИ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.200.52
В 54


   
    Виховання громадянина [Текст] : Психолого-педагогічний і народознавчий аспекти / сост. П. Р. Ігнатенко. - Киiв : [б. и.], 1997. - 252 с. - ISBN 5-7763-9203-9 : 3.20 грн
    Содержание:
Сутність громадянського виховання . - С .8
Ідея громадянського виховання в історії наукової думки . - С .8
Громадянськість як психологічне утворення . - С .19
Раціонально-понятійний компонент громадянськості . - С .25
Емоційна складова громадянськості . - С .44
Функції громадянськості в пізнавально-практичній діяльності учнів . - С .59
Характеристика громадянських якостей школярів . - С .66
Вікові зміни в розвитку громадянськості учнів . - С .73
Психолого-педагогічні й народознавчі основи формування громадянськості у школярів . - С .78
Соціально-психологічні механізми громадянського виховання . - С .78
Загальнопедагогічні чинники громадянського виховання . - С .87
Індивідуальний підхід учителя і роль учнівського колективу в формуванні громадянськості школярів . - С .93
Конституційні засади громадянського виховання учнів . - С .100
Громадянськість як об'єкт народознавчої роботи . - С .115
Громадянська спрямованість уроків . - С .132
Громадянське виховання в змісті, формах і методах позаурочної роботи . - С .148
Самовиховання громадянськості . - С .164
Діагностика громадянської вихованості школярів . - С .175
ББК 74.200.52

Рубрики: Виховання--громадянське,  Громадянське виховання--народознавчий аспект,  Громадянська вихованість--діагностика,  Національна свідомість--школярі
Аннотация: Висвітлено актуальні проблеми громадянського виховання дітей та молоді, формування в них національної самосвідомості, характеру, почуття належності до українського народу, патріотичних поглядів і переконань, любові до своєї Батьківщини - незалежної України. Розглянуто сутністьгромадянськості, психолого-педагогічні та народознавчі основи її формування, а також вікові особливості розвитку їх в школярів; обгрунтовано ефективні форми й засоби народознавчої роботи з виховання громадянських якостей. Подано розробки окремих уроків, виховних заходів, методичні рекомендації щодо їх проведення, а також витяги з документів, нормативних актів України про громадянство. Посібнинк розрахований на вчителів, вихователів, класних керівників загальноосвітніх шкіл, викладачів профтехучилищ, студентів, усіх, хто цікавиться проблемами громадянського виховання.
Доп.точки доступа
Ігнатенко, П.Р. \сост.\
Поплужний, В.Л.
Косарєва, Н.І.
Крицька, Л.В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.200
П 69


   
    Практична педагогіка виховання [Текст] : Посібник з теорії та методики виховання / Ред. М. Ю. Красовицького, Упорядник Г. І. Іванюк. - Київ ; Івано-Франківськ : Плай, 2000. - 218 с. - ISBN 966-7524-03-5 : 15.17 грн
    Содержание:
Людина - мета, а не засіб
Національний характер виховання і політкультурний підхід
Особистісно-орієнтована виховна система
Методи виховання як єдність слова і діла
Особистість у системі виховання
Наукові основи індивідуального підходу до особистості
Дитяча спільність (колектив) у системі виховання
Основи педагогічної технології
Авторська майстерність вчителя
Педагогічна діагностика
Вчитель сучасної школи
ББК 74.200

Рубрики: Виховання--практична педагогіка,  Виховання особистості,  Виховання колективу
Доп.точки доступа
Красовицький, М.Ю. \ред.\
Іванюк, Г.І. \упорядник.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
74.00я73
П 44


   Подласый, И. П.

    Педагогика. Новый курс [Текст] : в 2-х кн. / И.П. Подласый. - М. : Владос, 1999 - .
   Кн. 1 : Общие основы. Процесс обучения. - 576 с. : ил. - ISBN 5-691-00174-4, 5-691-00175-2(I) (в пер.) : 8.87 грн
    Содержание:
Общие основы
Предмет и задачи педагогики . - С .9-10
Педагогика-наука о воспитании . - С .10-13
Возникновение и развитие педагогики . - С .13-24
Основные категории педагогики . - С .24-32
Педагогическая наука и педагогическая практика . - С .32-37
Система педагогических наук . - С .37-43
Методы педагогических исследований . - С .43-44
Педагогическая действительность и ее изучение . - С .44-49
Традиционно-педагогические методы . - С .49-53
Педагогический эксперимент . - С .53-59
Педагогическое тестирование . - С .59-61
Методы изучения коллективных явлений . - С .61-64
Колическтвенные методы в педагогике . - С .64-71
Общие закономерности развития . - С .71-72
Процесс развиития личности . - С .72-76
Наследственность и развитие . - С .76-83
Влияние среды на развитие личности . - С .83-87
Развитие и воспитание . - С .87-90
Деятельность как фактор развития . - С .90-93
Диагностика развития . - С .93-99
Возрастные и индивидуальные особенности развития . - С .99-100
Возрастная периодизация . - С .100-103
Акселерация . - С .103-106
Неравномерность развития . - С .106-111
Особенности воспитания обучаемых различных возрастных групп . - С .111-121
Учет индивидуальных особенностей . - С .121-127
Цели воспитания . - С .127-128
Цели воспитания . - С .128-136
Цели воспитания в современной школе . - С .136-139
Задачи воспитания . - С .139-145
Современные зарубежные педагогические концепции . - С .145-154
Цели воспитания в зарубежной педагогике . - С .154-161
Педагогический процесс . - С .161-162
Педагогический процесс как система . - С .162-169
Целостность педагогического процесса . - С .169-171
Закономерности педагогического процесса . - С .171-173
Этапы педагогического процесса . - С .173-179
Педагогические инновации . - С .179-181
Сущность и направленность нововведений . - С .181-192
Инновационная педагогика . - С .192-209
Инновационные учебные заведения . - С .209-219
Оптимизация педагогической системы . - С .219-229
Учитель современной школы . - С .229-230
Функции учителя . - С .230-240
Требования к учителю . - С .240-253
Профессиональный потенциал педагога . - С .253-262
Педагогическая квалиметрия . - С .273-279
Аттестация учителей . - С .279-290
Процесс обучения
Процесс обучения . - С .291-292
Сущность процесса обучения . - С .292-301
Дидактические системы и модели обучения . - С .301-315
Цели обучения . - С .315-316
Содержание учебного процесса . - С .316-333
Факторы обучения . - С .333-334
Дидактические причины и факторы . - С .334-339
Факторский анализ в дидактике . - С .339-343
Комплексное влияние факторов . - С .343-353
Кривые обучения . - С .353-359
Мотивация обучения . - С .359
Мотивы- движущие силы познания . - С .360-376
Изучение и информирование мотивов . - С .376-395
Стимулирование учения . - С .395-409
Правила: игрушки управляют миром . - С .409-419
Закономерности обучения . - С .419-420
История проблемы . - С .420-429
Классификация закономерностей обучения . - С .429-439
Принципы и правила обучения . - С .439-440
Соотношение принципов и правил . - С .440-443
Система дидактических принципов . - С .443-446
Принцип сознательности и активности . - С .446-448
Принцип наглядности обучения . - С .448-451
Принцип систематичности и последовательности . - С .451-454
Принцип прочности . - С .454-458
Принцип доступности . - С .458-460
Принцип научности . - С .460-463
Принцип связи теории с практикой . - С .463-469
Методы обучения . - С .469-470
Метод как многомерное явление . - С .470-473
Классификация методов обучения . - С .473-486
Сущность и содержание методов обучения . - С .486-507
Выбор методов обучения . - С .507-511
Виды и формы обучения . - С .511-512
Виды обучения . - С .512-519
Формы обучения . - С .519-525
Типы и структуры уроков . - С .525-530
Нестандартные уроки . - С .530-532
Подготовка урока . - С .532-535
Вспомогательные формы обучения . - С .535-543
Диагностика обучения . - С .543-544
Диагностика обученности . - С .544-547
Контроль успеваемости учащихся . - С .547-557
Тестирование достижений и развития . - С .557-566
Диагностика обучаемости . - С .566-571
ББК 74.00я73

Рубрики: Педагогічна наука
Кл.слова (ненормированные):
ДІАГНОСТИКА НАВЧАННЯ -- АКСЕЛЕРАЦІЯ
Аннотация: Общие основы педагогики, проблемы дидактики, теории воспитания раскрываются с учетом достижений современной науки и педагогического опыта. Рассматриваются принципы организации педагогического процесса в школе, задачи, формы и методы деятельности педагога. Учебник предназначен для студентов педагогических вузов.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
88.8
М 54


   
    Методичні рекомендації по вивченню особистості учня [Текст]. - Миколаїв : [б. и.], 1993. - 32 с. - б/ц
ББК 88.8

Рубрики: Особистість учнів--вивчення,  Розумовий розвиток--учні--тест,  Пізнавальна діяльність учнів--діагностика,  Обдаровані учні--анкета

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.204.6
И 59


    Ингенкамп, К.
    Педагогическая диагностика [Текст] : методические рекомендации / К. Ингенкамп; Пер. Н.М. Рассказова. - М. : Педагогика, 1991. - 240 с. - (Зарубежная школа и педагогика). - ISBN 5-7155-0408-2 : 1.39 грн
    Содержание:
Предмет педагогической диагностики и его историческое значение . - С .5
Методические вопросы педагогической диагностики . - С .18
Диагностика школьной успеваемости . - С .98
Диагностика развития интеллектуальных способностейи пригодности к обучению в системе образования . - С .165
Диагностика социальных и эмоциональных признаков . - С .216
ББК 74.204.6

Рубрики: Педагогічна діагностика,  Процес навчання--ефективність
Аннотация: Педагогическая диагностика рассматривается автором как предпосылка, учловие и результат эффективности процесса обучения. В книге рассматриваются самые различные аспекты этой проблемы: мотивация в обучении, готовность к экзаменам и др. Иллюстративный материал поможет в практическом применении разработанной диагностики. Для специалистов в области педагогики, представляет интерес для учителей.
Доп.точки доступа
Рассказова, Н.М. \пер.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.204.23
С 32


    Сергеева, В. П.
    Классный руководитель в современной школе [Текст] : Практическое пособие / В.П. Сергеева. - 4-е изд., испр. и дополн. - М. : ЦГЛ, 2002. - 224 с. - ISBN 5-94916-004-5 : 4.50 грн
    Содержание:
Несколько слов о воспитании . - С .6
Нормативно-правовой аспект классного руководства . - С .13
Организация воспитательной работы классного руководителя (воспитателя) . - С .31
Методика изучения личности и формы работы со школьниками . - С .83
Планирование воспитательного процесса школы, класса, детского объединения . - С .125
Взаимодействие классного руководителя и семьи . - С .143
ББК 74.204.23

Рубрики: Класний керівник--виховна робота,  Класний керівник--сім'я,  Діагностика вихованості
Аннотация: Содержание пособия сомтавлено в помощь классным руководителям (воспитателям) по организации воспиатетльного процесса в школе. В пособии раскрыты примерные функциональныеобязанности класного руководителя (воспитателя), их личностные качества. Большой акцент сделан на методику изучения личности, диагностику воспитанности, работу с "трудными" детьми, воспитание толерантности, организацию самоуправленияи планирование работы. Читатели найдут рекомендации по организации взаимодейчствияс семьей по вопросам воспиатния детей. В приложении предложены материалы по организации разд\личных творческих дел с учащимися.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
88.8
Т 46


    Тихомирова, Л. Ф.
    Развитие интеллектуальных способностей школьника [Текст] : Популярное пособие для родителей и педагогов / Л.Ф. Тихомирова; Худ. М.В. Душин, В.Н. Куров. - Ярославль : Академия развития, 1997. - 240 с. : ил. - (Вместе учимся, играем). - ISBN 5-7797-0013-3 : 4.00 грн
ББК 88.8

Рубрики: Інтелектуальні здібності--розвиток,  Інтелектуальні здібності--діагностика,  Сприйняття--розвиток,  Увага--розвиток,  Мислення--розвиток,  Пам'ять--розвиток
Доп.точки доступа
Душин, М.В. \худ.\
Куров, В.Н. \худ.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.
74.202
М 69


    Михайлычев, Е. А.
    Дидактическая тестология [Текст] : учебное пособие / Е.А. Михайлычев. - М. : Народное образование, 2001. - 432 с. - (Профессиональная б-ка учителя). - ISBN 5-87953-151-1 : Б. ц.
    Содержание:
Методика разработки дидактических текстов
Основные направления разработки дидактических текстов . - С .10-121
Технология конструирования дидактических текстов . - С .121-164
Эмпирический анализ дидактического текста . - С .164-169
Апробация и стандартизация дидактических текстов . - С .206-398
Репрезентативность выборки апробации и стандартизации текста . - С .170-192
Надёжность текста и приёмы её определения . - С .192-206
Валидизация дидактических текстов . - С .206-398
Разработка и перепроверка нормативов текста . - С .398-413
Инструктивно-методическое обеспечение диагноста и испытуемого . - С .413-421
ББК 74.202

Рубрики: Дидактика (теорія освіти та виховання),  Тестологія--дидактична,  Педагогічна діагностика,  Авторські технології
Аннотация: Предмет размышления автора - проблемы современного состояния разработки дидактической технологии как составной части педагогической диагностики. В книге изложена научно-обоснованная авторская технология разработки и апробации дидактических текстов для многоэтапного контроля знаний на основе зарубежного и отечественного опыта тестирования в образовании. Предназначена для учителей школ, преподавателей, студентов и аспирантов высших учебных заведений, руководителей органов образования.
Доп.точки доступа
Михайлычев, Е.А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
74.200.55
В 67


    Волков, Л. В.
    Физическое воспитание учащихся [Текст] : Учебно-методическое пособие / Л.В. Волков. - Киев : Радянська школа, 1988. - 184 с. - ISBN 5-330-00318-0 (в пер.) : 2.19 р.
ББК 74.200.55 + 74.267.5

Рубрики: Фізичне виховання,  Фізичне виховання. Методика викладання,  Фізичне виховання--діагностика

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.
74.205
Г 95


    Гуров, В. Н.
    Социальная работа дошкольных образовательных учреждений с семьей [Текст] : рекомендовано Мин.образования / В.Н. Гуров. - М. : Педагогическое общество России, 2003. - 160 с. - ISBN 5-93134-168-4 : 13.70 грн
    Содержание:
Дошкольное образовательное учреждение как институт социализации ребенка . - С .5
Диагностика в системе социальной работы дошкольного учреждения с семьей и личностью ребенка . - С .35
Диагностика умственного развития . - С .37
Диагностика состояния здоровья . - С .51
Диагностика межличностных отношений в дошкольном коллективе . - С .58
Диагностика семьи . - С .59
Диагностика социума на примере МДОУ № 28 "Красная Шапочка" . - С .69
Организация и содержание социально-педагогической работы в дошкольном образовательном учреждении . - С .72
Организация учебно-воспитательного процесса в дошкольном образовательном учреждении . - С .76
Использование новых технологий в соответствии с возрастом . - С .77
Создание позитивного социально-психологического климата . - С .78
Содержание и организация игровой деятельности . - С .80
Воспитательно-образовательная работа по укреплению и развитию физического здоровья . - С .83
Работа по развитию речи . - С .85
Организация и содержание художественного обучения . - С .87
Содержание и организация музыкального обучения . - С .88
Содержание и организация театральной деятельности . - С .92
Работа по формированию конструктивной деятельности . - С .94
Воспитательно-образовательная деятельность по формированию математических представлений . - С .95
Деятельность дошкольного образовательного учреждения по формированию естественно-научных представлений . - С .96
Экологическое воспитание в условиях дошкольного учреждения . - С .98
Работа по формированию исторических и культурных представлений . - С .100
Деятельность дошкольного учреждения по созданию развивающей среды . - С .101
Работа дошкольного учреждения с семьей . - С .103
Коррекционная работа воспитателя О.Н. Лысаковой . - С .104
Коррекционная работа психолога Т.А. Переверзевой . - С .106
Коррекционная работа социального педагога Т.Л. Мустьяновой с Сережей Т. . - С .111
Совместная социально-педагогическая работа д/с № 65 и школы № 26 (г. Ставрополь) . - С .113
ББК 74.205

Рубрики: Дошкільний заклад--соціальна робота--сім'я,  Соціальна робота--дошкільний заклад--сім'я,  Сім'я--дошкільний заклад--соціальна робота
Кл.слова (ненормированные):
ДІАГНОСТИКА -- КОРЕКЦІЙНА РОБОТА
Аннотация: В книге представлены теоретико-методические основы и современные технологии социальной работы дошкольного образовательного учреждения с семьей. В книге дается описание содержательно-организационных аспектов социально-педагогической деятельности ДОУ. Предназначена для педагогов дошкольных образовательных учреждений, руководителей, студентов и аспирантов педагогических вузов.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
74.204.6
М 17


    Максимов, В. Г.
    Педагогическая диагностика в школе [Текст] : Учеб. пособие для студентов высш. педагог. учеб. заведений / В.Г. Максимов. - М. : [б. и.], 2002. - 272 с. - ISBN 5-7695-0925-2 (в пер.) : 21.70 грн
    Содержание:
Предмет педагогической диагностики и ее историческое развитие . - С .5
Педагогическая диагностика в учебно-воспитательном процессе школы . - С .42
Общие принципы и уровни диагностического исследования педагогических явлений . - С .56
Измерение и предоставление диагностических данных . - С .64
Основы научной оорганизации педагогического контроля в школе . - С .79
Диагностика общего состояния учебного процесса в классе . - С .103
Диагностика общего физического развития школьника . - С .128
Диагностика социального развития школьника . - С .140
Педагогическая диагностика в профориентационной работе учителя . - С .153
Диагностика воспитательной возможности классного коллектива . - С .179
Диагностика воспитательного потенциала семьи школьника . - С .193
Планирование воспитательной работы в классе на основе педагогической диагностики . - С .201
ББК 74.204.6

Рубрики: Педагогічна діагностика,  Учбовий процес--діагностика,  Фізичний розвиток школярів--діагностика,  Соціальний розвиток школярів--діагностика
Аннотация: В пособии даны диагностические методики, необходимые для всестороннего анализа педагогического процесса в школе, его планирования и прогнозирования. Значительное мемто уделяется современным методам диагностики общего физического, социального и психологического развития школьника, воспитательных возможностей классного коллектива, воспитательного потенциала семьи школьника, общего сосьояния учебного процесса в классе (школе), а также организации педагогического контроля в школе. Для учителей, преподавателей и руководителей средних, в том числе средних специальных, учебных заведений.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
Обкладинка
74.00
М 74


    Мойсеюк, Н. Є.
    Педагогіка [Текст] : Навч. посібник / Н.Є. Мойсеюк. - Київ : ВАТ "Білоцерківська книжкова фабрика", 2003. - 616 с. - ISBN 966-5812-76-9 (в опр.) : 33.80 грн
    Содержание:
Загальні засади педагогіки . - С .11
Педагогіка: становлення, сучасний стан . - С .11
Виникнення педагогіки як науки . - С .11-21
Об'єкт, предмет і функції педагогіки . - С .21-24
Зв'язок педагогіки з іншими науками та її структура . - С .24-27
Філософські основи педагогіки . - С .27-34
Суть нової методології педагогіки . - С .34-35
Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ . - С .35-38
Педагогічні цінності . - С .38-40
Загально- і конкретно-наукова методологія педагогіки . - С .40-42
Методи педагогічних досліджень . - С .42-53
Розвиток, соціалізація і виховання особистості . - С .53
Особистість і умови її розвитку . - С .53-62
Спадковість у людському розвитку . - С .62-69
Соціалізація і становлення особистості . - С .69-79
Роль виховання у розвитку людини і формуванні її особистості . - С .79-88
Мета виховання . - С .88
Поняття про мету виховання . - С .88-91
Умови і фактори визначення цілей виховання . - С .91-94
Зародження та розвиток ідеї про всебічний розвиток особистості . - С .94-98
Мета виховання в сучасній педагогіці . - С .98-103
Освіта як найважливіша ланка реалізації мети виховання . - С .103-107
Основні тенденції розвитку освіти . - С .107-115
Педагогічний процес . - С .115
Суть педагогічного процесу . - С .115-116
Рушійні сили педагогічного процесу . - С .116-118
Педагогічний процес як система . - С .118-120
Цілісність педагогічного процесу . - С .120-121
Закономірності педагогічного процесу . - С .121-124
Організація педагогічного процесу . - С .124-130
Педагог: рпофесійна діяльність і особистість . - С .130
Суть педагогічної діяльності, основні види, специфіка . - С .130-132
Структура педагогічної діяльнсоті . - С .132-136
Педагог демократичної школи . - С .136-137
Гуманістична спрямованість особистості . - С .137-140
Педагогічна і гуманітарна культура . - С .140-142
Професійно значимі якості . - С .142-147
Професійна компетентність . - С .147-158
Теорія навчання . - С .158
Дидактика: суть, дидактичні концепції, сучасні підходи . - С .158
Поняття про дидактику . - С .158-160
Основні дидактичні концепції . - С .160-168
Навчання і розвиток к гуманістичній дидактиці . - С .168-177
Особистісно орієнтоване навчання . - С .177-186
Процес навчання . - С .186
Суть процесу навчання . - С .186-187
Процес навчання як система . - С .187-189
Цілі процесу навчання . - С .189-190
Стимулювання процесу навчання . - С .190-196
Зміст навчального процесу . - С .196-197
Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів . - С .197-208
Контроль і регулювання навчально-пізнавальної діяльності . - С .208-209
Оцінка і самооцінка якості результатів навчального процесу . - С .209-210
Діяльність учителя і учня у різних видах навчання . - С .210-222
Закономірності і принципи навчання . - С .222
Історія проблеми . - С .222-224
Класифікація закономірностей навчання . - С .224-229
Поняття про принцип, правило . - С .229-231
Система дидактичних принципів . - С .231-242
Зміст освіти в загальноосвітній школі . - С .242
Поняття про зміст загальної середньої освіти . - С .242-246
Фактори, що зумовлюють зміст освіти . - С .246-248
Теорії організації змісту освіти . - С .248-251
Наукові вимоги до формування змісту освіти . - С .251-253
Реалізація змісту освіти в сучасній школі . - С .253-262
Форми навчання . - С .262
Поняття про форми навчання . - С .262-263
З історії форм організації навчання . - С .263-269
Індивідуалізація і диференціація навчання . - С .269-276
Урок- основна форма організації навчання . - С .276-279
Типи і структура уроків . - С .279-286
Організація навчальної діяльності учителя на уроці . - С .286-289
Нестандартні уроки . - С .289-290
Допоможні форми навчання . - С .290-292
Підготовка уроку . - С .292-294
Самоаналіз уроку . - С .294-301
Методи навчання . - С .301
Поняття про методи навчання . - С .301-303
Класифікація методів навчання . - С .303-304
Методи організації і самоорганізації навчально-пізнавальної діяльності . - С .304-315
Методи стимулювання і мотивації учіння . - С .315-319
Методи контролю і самоконтролю . - С .319-320
Бінарні методи навчання . - С .320-322
Ситуаційний метод . - С .322-323
Вибір методів гавчання . - С .323-327
Засоби навчання . - С .327
Поняття про засоби навчання . - С .327-328
Прості засоби . - С .328-329
Складні засоби . - С .329-335
Інформатизація загальної середньої освіти . - С .335-337
Комп'ютери у навчаннії . - С .337-348
Діагностика навчання . - С .348
Діагностика результатів навчання . - С .348
Контроль результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів . - С .350-355
Тестування рівня засвоєння змісту освіти . - С .355-358
Оцінювання результатів навчання . - С .358-365
Технологія виховання . - С .365
Процес виховання . - С .365-367
Суть процесу виховання . - С .367-368
Процес виховання як система . - С .368-372
Особливості виховного процесу . - С .372-374
Мета і завдання гуманістичного виховання . - С .374-379
Механізми становлення особистості . - С .379-385
Школи гуманістичного виховання . - С .385-389
Закономірності та принципи гуманістичного виховання . - С .389-395
Самовиховання учнів . - С .395-401
Зміст процесу виховання . - С .401
Поняття про зміст виховання . - С .401-403
Особливості змісту виховання в сучасній школі . - С .403-405
Базова культура особистості: зміст і шляхи формування . - С .405
Виховання громадянської культури . - С .405-411
Виховання розумової культури . - С .411-415
Філософсько-світоглядна підготовка . - С .415-419
Виховання основ моральної культури . - С .419-421
Виховання екологічної культури . - С .421-424
Трудове виховання і профорієнтація . - С .424-428
Виховання естетичної культури . - С .428-430
Виховання фізичної культури . - С .430-435
Форми виховання . - С .435
Поняття про форми виховання . - С .435-436
Колектив як форма виховання . - С .436-438
Учнівський колектив . - С .438-440
Розвиток дитячого колективу . - С .440-443
Колектив і особистість . - С .443-446
Педагогічне управління колективом . - С .446-448
Позашкільні форми виховання . - С .448-455
Методи виховання . - С .455
Поняття про методи виховання . - С .455-457
Класифікація методів виховання . - С .457-460
Методи усвідомлення цінностей суспільства . - С .460-468
Методи організації діяльності і формування досвіду суспільної поведінки . - С .468-474
Методи стимулювання діяльності і поведінки . - С .474-477
Методи педагогічної підтримки . - С .477-479
Вибір методів виховання . - С .479-483
Технологія виховання . - С .483-477
Поняття про технологію виховання . - С .477-485
Комплексний підхід . - С .485-483
Виховні справи . - С .483-489
Тематика виховних справ . - С .489-497
Виховна справа як система . - С .491-497
Побудова особистісно орієнтованих ситуацій . - С .497-503
Діагностика вихованості . - С .503
Діагностика і вимірювання вихованості . - С .503-504
Критерії вихованості . - С .504-506
Ступені вихованості . - С .506-508
Методи діагностики вихованості . - С .508-513
Родинне та суспільне виховання . - С .513
Сім'я як специфічна педагогічна система . - С .513-517
Сімейне виховання в різні періоди розвитку суспільства . - С .517-521
Правові основи сімейного виховання . - С .521-523
Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей та молоді . - С .523-527
Суспільне виховання . - С .527-532
Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом . - С .532
Управління: суть, історія розвитку, сучасний стан управління освітою . - С .532-533
Поняття про управління, мнеджмент, внутрішкільне управління, педагогічний менеджмент . - С .533-538
Державне управління системою загальної середньої освіти . - С .538-546
Внутрішкільне управління . - С .546-554
Школа як педагогічна система й об'єкт управління . - С .554-563
Процес управління . - С .563
Поняття про процес управління . - С .563-566
Функції внутрішкільного управління . - С .566
Аналіз інформації . - С .566-570
Планування . - С .570-576
Організація . - С .576-579
Внутрішній контроль . - С .579-584
Прийняття рішень . - С .584-589
Інноваційні процеси в освіті. Підвищення кваліфікації учителів . - С .589
Інновації в освіті . - С .589-591
Передовий педагогічний досвід і впровадження досягнень педагогічної науки . - С .591-599
Підвищення кваліфікації вчителів та їх атестація . - С .599-615
ББК 74.00

Рубрики: Педагогіка
Аннотация: У посібнику викладено нормативний навчальний курс з педагогіки. Загальні засади педагогіки, питання теорії навчання і виховання, управління загальноосвітнім навчальним закладом розкрити з урахуванням досягнень сучасної науки та досвіду розбудови національної системи освіти. Рекомендується студентам і викладачам педагогічних університетів, інститутів, коледжів, учителям загальноосвітніх навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
74.59
Л 33


    Лебединская, К. С.
    Диагностика раннего детского аутизма: Начальные проявления [Текст] : методические рекомендации / К.С. Лебединская, О.С. Никольская. - М. : Просвещение, 1991. - 96 с. - ISBN 5-09-003454-0 : 1.95 р.
    Содержание:
Современное состояние проблемы . - С .5
Клинико-психологическая характеристика . - С .5
Этиология, патогенез, вопросы классификации, прогнозы . - С .11
Особенности подхода к проблеме раннего детского аутизма в отечественной дефектологии . - С .16
Вопросы клинико-психологической структуры . - С .17
Клинико-психологическая классификация . - С .21
Проблемы ранней диагностики . - С .25
Особенности психического развития детей с ранним аутизмом первых двух лет жизни . - С .25
Аутизм . - С .28
Страхи . - С .34
"Феномен тождества" . - С .36
Нарушение чувства самосохранения . - С .38
Стереотипии . - С .39
Речь . - С .40
Интеллект . - С .46
Игра . - С .49
Витальные функции и аффективная сфера . - С .52
Восприятие . - С .55
Влечения . - С .59
Моторика . - С .61
Навыки самообслуживания . - С .65
Церебрально-органические знаки . - С .65
Психосоматические корреляции . - С .66
Клинико-психологические варианты РДА у детей раннего возраста . - С .66
Вопросы дифференциальной диагностики . - С .72
Диагностическая карта. Приложение . - С .88
ББК 74.59

Рубрики: Аутизм--діагностика
Доп.точки доступа
Никольская, О.С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
74.50
М 32


    Мастюкова, Е. М.
    Лечебная педагогика (ранний и дошкольный возраст) [Текст] : Советы педагогам и родителям по подготовке к обучению детей с особыми проблемами в развитии / Е.М. Мастюкова. - М. : ВЛАДОС, 1997. - 304 с. - ISBN 5-691-00054-3 : 12.00 р.
ББК 74.50

Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--виховання,  Корекційна педагогіка,  Діти з особливими потребами--діагностика,  Діти з особливими потребами--корекція,  Лікувальна педагогіка--діти з особливими потребами

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
74.489
К 20


    Капська, А. Й.
    Педагогіка живого слова [Текст] : Навч.-метод. посіб. / А.Й. Капська. - Київ : Інститут змісту і методів навчання МО України, 1997. - 140 с. - ISBN 5-7763-9136-9 : 1.00 р.
    Содержание:
Основи словесної майстерності педагога . - С .10
Красномовство вчителя як інструмент педагогічного впливу . - С .10-21
Основні етапи розвитку мистецтва красномовства . - С .21-33
Дискусія про терміни . - С .33-42
Системний підхід до формування мовленєвої майсткрності . - С .42-52
Педагогічні умови формування у студентів майстерності слова . - С .52
Реальні пердумови підготовки студентів до мовленнєвої діяльності . - С .52-62
Спеціальна теоретична підготовка- основа розвитку виконавсько-мовленнєвих умінь . - С .62-76
Взаємодія сценічної, риторичної і педагогічної мовленнєвої діяльності особистості . - С .76-89
Оптимізація педагогічного процесу формування мовленнєвих знань і вмінь у позанавчальній діяльності . - С .89
Науково-дослідна робота студентів у системі навчання майстерності живого слова . - С .90-99
Формування професійних мовленнєвих умінь у практичній діяльності . - С .99-109
Художньо-творча діяльність студентів у розвитку майстерності слова . - С .109-126
Діагностика результативності навчання студентів мистецтва живого слова . - С .126
Педагогічні чинники, що впливають на формування мовленнєвих умінь . - С .126-133
Критерії і показники рівня сформованості словесної майстерності . - С .133-137
ББК 74.489

Рубрики: Підготовка вчителя--мовленнєві уміння,  Вчитель--мовленнєва майстерність,  Мистецтво живого слова--вчитель

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
88
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник : научное издание. Вип. 31 / Ред. Л.М. Проколієнко. - Київ : Радянська школа, 1988. - 120 с. - 2.44 р.
    Содержание:
Максименко, С. Д. Методологічні аспекти психології навчання / С. Д. Максименко. - С .3-10. - Бібліогр. у кінці ст.
Фурман, А. В. Психологічні умови оптимізації розумового розвитку школярів / А. В. Фурман. - С .11-23. - Бібліогр. у кінці ст.
Змієвська, Л. В. Вплив самооцінки вчителя на ефективність педагогічного спілкування / Л. В. Змієвська. - С .23-31. - Бібліогр. у кінці ст.
Маргуліс, Є. Д. Кооперативно-динамічна концепція та проблема навчання колективної діяльності / Є. Д. Маргуліс. - С .31-40. - Бібліогр. у кінці ст.
Шатирко, Л. О. Формування самоконтролю в молодших школярів у процесі навчання / Л. О. Шатирко. - С .40-49. - Бібліогр. у кінці ст.
Бутівщенко, Л. М. Система пізнавальних завдань як засіб розвитку мислительних операцій у молодших школярів / Л. М. Бутівщенко. - С .49-57. - Бібліогр. у кінці ст.
Швалб, Ю. М. Психологічна діагностика рівня сформованості учбової діяльності в молодших школярів / Ю. М. Швалб, Ю. Т. Рождественський. - С .58-66. - Бібліогр. у кінці ст.
Кісарчук, З. Г. Вплив навчання ділового спілкування на ефективність спільного розв`язування навчальних задач молодшими школярами / З. Г. Кісарчук. - С .66-73. - Бібліогр. у кінці ст.
Лушин, П. В. Операційна структура мовного узагальнення / П. В. Лушин. - С .73-82. - Бібліогр. у кінці ст.
Куценко, Г. В. Формування в учнів уявлень про себе у процесі навчання / Г. В. Куценко. - С .82-90. - Бібліогр. у кінці ст.
Тимофєєва, Н. М. Психологічні умови формування моральної позиції старшокласника на уроках літератури / Н. М. Тимофєєва. - С .90-97. - Бібліогр. у кінці ст.
Пророк, Н. В. Стиль керівництва вчителя як фактор розвитку пізнавальної мотивації в шестирічних школярів / Н. В. Пророк, О. І. Пенькова. - С .97-104. - Бібліогр. у кінці ст.
Зубалій, Н. П. Особливості оцінювання педагогом навчальної діяльності шестирічних дітей / Н. П. Зубалій. - С .104-110. - Бібліогр. у кінці ст.
Сосідко, В. В. Розвиток здатності до лінгвістичного аналізу слова у шестирічних учнів / В. В. Сосідко. - С .111-118. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88

Рубрики: Психологія,  Психологія навчання,  Педагогічна психологія
Доп.точки доступа
Проколієнко, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей