Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=емоційна дезадаптація<.>)
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.


   
    Психологические факторы эмоциональной дезадаптации у студентов [Текст] / А. Б. Холмогорова, Н. Г. Гаранян, Я. Г. Евдокимова, М. В. Москова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2009. - № 3. - С. 16-26. - Библиогр.: 41 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4

Рубрики: Стани--емоційні--дезадаптація,  Студенти--дезадаптація--емоційна,  Дезадаптація--емоційна--студенти,  Психіка--анормальність,  Анормальність--психіка,  Педагогічна психологія--студенти
Кл.слова (ненормированные):
багатофакторна психосоціальна модель -- емоційна дезадаптація -- студенти -- стрес -- депресія -- тривога -- суїцидальна направленість -- перфекціонізм -- ворожість -- сімейні дисфункції -- соціальна підтримка
Аннотация: Приводятся данные комплексного исследования психологических факторов эмоциональной дезадаптации студентов-первокурсников (всего 145 человек), проведенного на основе оригинальной многофакторной психологической модели эмоциональных расстройств, которая включает макросоциальный, семейный, личностный и интерперсональный уровни.
Доп.точки доступа
Холмогорова, А. Б.
Гаранян, Н. Г.
Евдокимова, Я. Г.
Москова, М. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


   
    Служба психологического сопровождения студентов вузов: проблемы становления, основные направления, методы и принципы работы [Текст] / А. Б. Холмогорова, Л. Н. Якубова [и др.] // Вопр. психологии : науч. журн. - 2010. - № 4. - С. 55-63. - Библиогр.: 29 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4

Рубрики: Психологічна служба--вищі навчальні заклади,  Педагогічна психологія--студенти--психологічний супровід
Кл.слова (ненормированные):
студенти -- емоційна дезадаптація -- суїцидальний ризик -- розлади афективного спектру -- психологічна підтримка -- психологічна служба -- вищі навчальні заклади -- психологічний супровід -- психологічна допомога -- організація роботи -- юридична база
Аннотация: Коротко охарактеризовано досвід організації системи допомоги студентам вузів у закордонних і російських університетах. Представлено багатофакторну модель розладів афективного спектра як наукову основу організації роботи відділу психологічного супроводу (ВПС) Московського державного психолого-педагогічного університету, що надає допомогу студентам. Описано основні напрямки і методи роботи відділу, а також організаційні принципи конфіденційності та недопустимості змішування ролей (суміщення консультативної та викладацької роботи співробітниками відділу). Узагальнено досвід роботи відділу за 2008/09 навчальний рік. Окреслено основні труднощі та актуальні завдання подальшого розвитку в Росії вузівських служб психологічного супроводу. Як найбільш важливі виділено такі: підвищення рівня підготовки співробітників ВПС в галузі клінічної психології, розвиток наукових основ організації психологічної допомоги студентам, створення юридичної бази, котра б забезпечувала роботу вузівських ВПС.
Доп.точки доступа
Холмогорова, А. Б.
Якубова, Л. Н.
Горшкова, Д. А.
Евдокимова, Я. Г.
Москова М. В.
Матыцына, В. А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.


    Краснова, В. В.
    Социальная тревожность и ее связь с эмоциональной дезадаптацией, уровнем стресса и качеством интерперсональных отношений у студентов [Текст] / В. В. Краснова, А. Б. Холмогорова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 3. - С. 49-58. - Библиогр.: 34 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія--студенти--стрес,  Тривожність--соціальна--студенти,  Дезадаптація--емоційна--студенти
Кл.слова (ненормированные):
соціальна тривожність -- емоційна дезадаптація -- інтерперсональні відносини -- сімейні дисфункції -- стрес -- стратегії подолання -- стратегии совладания -- студенти
Аннотация: Метою дослідження було вивчення соціальної тривожності у студентів ІІІ курсу, її зв'язку з проявами дезадаптації у формі симптомів депресії і тривоги, з рівнем стресу та стратегіями його подолання, а також з якістю інтерперсональних стосунків і сімейними дисфункціями. Показано, що у студентів з високим рівнем соціальної тривожності найбільш виражені симптоми тривоги і депресії, вище рівень академічного та інтерперсонального стресу, частіше виявляються неконструктивні способи його подолання, більш виражені амбівалентність і уникнення близького контакту у стосунках з людьми, знижений рівень соціальної підтримки і мають місце найбільш високі показники сімейних дисфункцій. На основі аналізу отриманих даних створено психологічний портрет студента з високим рівнем соціальної тривожності; виділено мішені психологічної допомоги.
Доп.точки доступа
Холмогорова, А. Б.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Гапоненко, Л. О.
    Розвиток професійних потенціалів студента-психолога у навчальній взаємодії як умова подолання емоційної дазадаптації [Текст] / Л. О. Гапоненко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88.4 + 74р30-22

Рубрики: Педагогічна психологія--студенти--професійний потенціал,  Вища педагогічна освіта--психолог
Кл.слова (ненормированные):
емоційна дезадаптація -- студенти-психологи -- саморозвиток особистості студента -- інтерес до спеціальності

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


   
    Психологическая дезадаптация у студентов системы среднего и высшего профессионального образования: сравнительный анализ [Текст] / В. А. Горчакова [и др.] // Психологическая наука и образование. - 2013. - N 4. - С. 5-14. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.623

Рубрики: Педагогічна психологія--студенти--дезадаптація--емоційна
Кл.слова (ненормированные):
емоційна дезадаптація -- психологічна дезадаптація -- соціальна тривожність -- розлади афективного спектру -- ризики суїцидальної поведінки
Аннотация: Результаты проведенного обследования свидетельствуют о необходимости разработки дифференцированных моделей помощи студентам высших и средних специальных учебных заведений с учетом их социальной ситуации развития и выраженности различных симптомов эмоциональной дезадаптации.
Доп.точки доступа
Горчакова, В.А.
Ланда, Л.А.
Матыцына, В.А.
Краснова, В. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Суроегина, А. Ю.
    Психоэмоциональное состояние подростков и молодежи, перенесших тяжелую травму спинного мозга, на различных этапах реабилитации [Текст] / А. Ю. Суроегина, А. Б. Холмогорова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2015. - N 1. - С. 38-46. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.7

Рубрики: Медична психологія--підлітки--фізична травма--психоемоційний стан
Кл.слова (ненормированные):
травма спинного мозку -- психологічна реабілітація -- психосоціальна реабілітація -- сімейні дисфункції -- емоційна дезадаптація -- депресія -- тривога -- мотиви афіляції -- страх відчуження -- прагнення до прийняття -- діти-інваліди
Аннотация: Тяжелая физическая травма, в том числе травма спинного мозга, оказывает серьезное влияние не только на физическое, но и на психическое состояние человека. Показано, что на более поздних стадиях посттравматического восстановления нарастает негативная тенденция: отмечается усиление симптомов депрессии и тревоги, нарастаний страха отвержения и падение стремления к принятию состороны других людей, выраженный конфликт мотивов аффиляции. Подчеркивается необходимость психологической помощи семье и ее пострадавшим членам на всех этапах реабилитационного процесса.
Доп.точки доступа
Холмогорова, А.Б.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
373.3.015.31:159.922.7-044.332
С 11


    Сєдова, Ольга.
    Турбота про першокласників [Текст] : профілактика емоційної дезадаптації / О. Сєдова // Психолог. - 2019. - N 8. - С. 28-63. - Бібліогр. у кінці ст.: 11 назв.
УДК

Рубрики: Дезадаптація--першокласники
Кл.слова (ненормированные):
емоційна дезадаптація
Аннотация: Готуючись до навчального року, кожний психолог розробляє власний план роботи. Особливу увагу ми приділяємо саме адаптації учнів до умов навчання. Якісна та своєчасна психологічна робота допомагає налаштувати не тільки їхній емоційний стан, а й налагодити взаємодію між усіма учасниками освітнього процесу.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей