Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=методи виховання<.>)
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
 1-10    11-15 
1.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2013г. N 3
Зміст:
Лазарев, В. С. Направления и задачи совершенствования инновационной деятельности в образовании / В. С. Лазарев. - С.3-13. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: стандарти освіти, інноваційна діяльність, інноваційна система
Логвинов, И. И. О содержании школьного обучения / И. И. Логвинов. - С.14-22. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв.
 л.слова: загальноосвітня підготовка, учбовий план, матеріальна освіта
Гуськова, М. В. Количественные и качественные исследования в образовательной эвалюации / М. В. Гуськова. - С.23-29. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв.
 л.слова: кількісні вимірювання, якісні вимірювання, евалюація
Шаин, Е. Г. И.С. Кон и развитие отечественной педагогики / Е. Г. Шаин. - С.30-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: педагогічна антропологія, соціологія особистості, етнографія дитинства
Клепиков, В. Н. Формирование культуры мышления современного школьника / В. Н. Клепиков, М. М. Мартынова. - С.36-43. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: філософські поняття, культура мислення, міжпредметні зв'язки
Щербаков, Р. Н. Взаимосвязь логического и исторического и учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков. - С.44-50. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: історичне мислення, логічне мислення
Степанова, Г. С. Проблемы социализации современной молодежи / Г. С. Степанова. - С.51-55
 л.слова: покоління, культурно-історичний досвід, психологічні портрети
Андрющенко, И. В. Инновационные обучающие технологии на клинической кафедре / И. В. Андрющенко, Е. В. Малинина. - С.56-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: інноваційні технології навчання, учбовий процес, клінічна кафедра
Саранцев, Г. И. Гармонизация методологической подготовки бакалавров педагогического образования / Г. И. Саранцев. - С.59-66. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: компетенції, стандарт освіти, бакалавр
Жуланова, И. В. Подготовка будущих педагогов и психологов: декларации и возможности / И. В. Жуланова, А. М. Медведев. - С.67-72. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: психологічна освіта, навчання психології, особисті теорії
Ветчинова, М. Н. Изучение иностранных языков в гимназиях России (вторая половина ХIХ - начало ХХ в.) / М. Н. Ветчинова. - С.73-79. - Бібліогр. у кінці ст.: 17 назв.
 л.слова: іноземні мови, гімназія, розширення кругозору
Егоров, О. Г. Классическое образование в педагогической концепции Т.Н. Грановского / О. Г. Егоров. - С.79-85
 л.слова: класична гімназія, "реальна" освіта, реформа освіти
Данилова, Л. Н. Реформирование общего образования в Болгарии: история и современность / Л. Н. Данилова. - С.86-91. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: Болгарська школа, болгарська освіта
Сычева, И. С. Принцип единства рационального и иррационального в этнопедагогике / И. С. Сычева. - С.92-99. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: регіональна етнопедагогіка, народне виховання, методи виховання
Реализация компетентностного подхода в образовательном процессе. - С.100-121
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
2.

   Журнал

Педагогика . - М. : Педагогика, 1937 - . - ISSN 0869-56IХ. - Выходит 8 раз в год
2016г. N 2
Зміст:
Дахин, А. Н. Проекты образования и образование через проекты / А. Н. Дахин. - С.3-8. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв.
 л.слова: проектна освіта, продуктивний діалог, відкриті результати навчання
Новикова, Г. П. Факторы готовности организаций дошкольного образования к введению ФГОС / Г. П. Новикова. - С.8-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: дошкільна освіта, федеральний державний освітній стандарт дошкільної освіти
Корчажкина, О. М. Метапредметное содержание образования во ФГОС общего образования / О. М. Корчажкина. - С.16-25. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: ФДОС, метапредметні освітні результати, системно-діяльнісний підхід
Маджура, А. Г. Концептуальные основы фрактальной педагогики / А. Г. Маджура, И. А. Синиціна. - С.25-31. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: фрактал, фрактальна педагогіка, сучасні освітні парадигми
Лызь, Н. А. Способы воспитательного влияния и риски их реализации / Н. А. Лызь. - С.32-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
 л.слова: методи виховання, педагогічний вплив, розвиток особистості
Пугач, В. Е. О содержании школьного литературного образования / В. Е. Пугач. - С.40-47. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
 л.слова: креативність, компетентність, психічний процес
Мапельман, В. М. Является ли школьный курс "Естествознание" интегрированной дисциплиной / В. М. Мапельман. - С.48-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: природознавство, картина світу, природничо-наукова картина світу
Богданова, Е. С. Аксиология как методология обучения текстовой деятельности / Е. С. Богданова. - С.58-64. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв.
 л.слова: старшокласники, художній текст, аксіологічний підхід в навчанні
Левитес, Д. Г. Личность и технология в обучении / Д. Г. Левитес. - С.65-72
 л.слова: розвиток особистості, освітня технологія, пролонговані результати навчання
Лупарев, Г. П. Народная педагогика в пословицах и поговорках / Г. П. Лупарев. - С.72-80. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: народна педагогіка, виховні паремії, прислів'я про виховання
Лобанов, В. В. Человекомерная экспертиза современного образования / В. В. Лобанов. - С.81-88. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв.
 л.слова: античність, метод Дельфи, людиномірність
Данилов, Г. В. Семинарская форма контроля знаний студентов / Г. В. Данилов, К. В. Рочев. - С.89-97
 л.слова: іспит, семінар, модульна оцінка знань
Гриценко, Л. И. Развитие воспитанников А.С. Макаренко в контексте гуманитарного подхода / Л. И. Гриценко. - С.98-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 15 назв.
 л.слова: розвиток особистості, професійний підхід, розвиваюче середовище
Тагунова, И. А. Подходы к разработке современных теорий обучения и воспитания в западных странах / И. А. Тагунова. - С.105-112. - Бібліогр. у кінці ст.: 21 назв.
 л.слова: підходи, теорія навчання, тип мислення
Писарева, Л. И. Немецкая модель непрерывного образования / Л. И. Писарева. - С.113-122. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
 л.слова: європейський проект, освітня стратегія, модель неперервної освіти
Сафина-Эришген, Л. Р. Исламизация системы турецкого образования / Л. Р. Сафина-Эришген. - С.122-125
 л.слова: ісламізація, релігійне навчання
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
3.


    Гуменюк, Г. В.
    Психологічне обґрунтування психогігієнічного виховання молоді у медичних закладах [Текст] / Г. В. Гуменюк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 8. - С. 63-65.
ББК 51.1(4Укр)5 + 51.28

Рубрики: Санітарно-просвітницька робота--медичні заклади,  Психогігієнічне виховання,  Здоровий спосіб життя--молодь,  Здоров'я--дитяче--Україна
Кл.слова (ненормированные):
психогігієнічне виховання -- методи виховання -- санітарна культура -- здоров'я дітей в Україні

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.


    Ступкевич, Олена.
    Школа культури здоров'я - школа розвитку сучасної компетентної особистості [Текст] / О. Ступкевич // Директор школи, ліцею, гімназії : Всеукр. наук.-практ. журн. - 2010. - № 3. - С. 17-24.
ББК 74.24(4УКР)7

Рубрики: Школи--інноваційні школи--школи культури здоров'я,  Школа сприяння здоров'ю,  Школа культури здоров'я
Кл.слова (ненормированные):
школи -- інноваційні школи -- школи культури здоров'я -- особистість -- розвиток особистості -- навчання -- зміст навчання -- методи навчання -- методи виховання -- інноваційні технології -- здоров'язберігаюче середовище -- компетентна особистість -- стратегії навчання
Аннотация: Висвітлено особливості роботи Одеської гімназії № 8 за програмою "Здоров'я, інтелект, духовність" в рамках розбудови Школи культури здоров'я - Школи розвитку сучасної компетентної особистості на засадах інтегрованого підходу, гуманізації змісту й методів навчання та виховання, інтенсивного використання сучасних інноваційних технологій. Описано принципи та передумови роботи такої Школи, її результативність. Представлено модель випускника та модель учителя.
Доп.точки доступа
\про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.


    Богуш, Т.
    Народна культура й сучасні методи виховання [Текст] / Т. Богуш // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2011. - N 1. - С. 14-15
ББК 74.267.1

Рубрики: Культурологія--викладання--народна культура
Кл.слова (ненормированные):
народна культура -- методи виховання -- шкільна освіта

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.


    Баланюк, Л.
    Нумо гратися [Текст] / Л. Баланюк // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2011. - N 1. - С. 37-40
ББК 88.4

Рубрики: Психологія навчання--тренінг
Кл.слова (ненормированные):
фізичні ігри -- психологічне розвантаження -- методи виховання -- психологія
Аннотация: Вправи для психологічного розвантаження під час навчальних тренінгових занять

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.


    Макаренко, С.
    Бездоглядність підлітків [Текст] / С. Макаренко // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2011. - N 1. - С. 78-79
ББК 74.205.12

Рубрики: Батьківські збори--бездоглядність підлітків
Кл.слова (ненормированные):
методи виховання -- проблеми виховання -- тести -- батьки
Аннотация: Батьківські збори з елементами ділової гри.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.


    Наумов, Борис.
    Методологічні питання побудови інноваційної моделі школи-поліцентру / Б. Наумов // Директор шк., ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журн. - 2012. - № 5. - С. 106-111
ББК 74.03(4УКР) + 74.24

Рубрики: Інноваційні школи--школа-поліцентр--модель школи--методологічні питання,  Історія освіти--Україна
   Україна--інноваційні школи
Кл.слова (ненормированные):
методи навчання -- методи виховання -- навчально-виховний процес -- цілісна освіта -- школа-поліцентр -- особистість школяра
Аннотация: У статті звертається увага на історію вирішення питання щодо побудови школи, удосконалення методів виховання й навчання, яке було в центрі уваги педагогів, науковців протягом не одного століття. Дано характеристику діяльності А. С. Макаренка, яка є першим зразком цілісної освіти дітей і підлітків в Україні, прообразом школи-поліцентру. Обгрунтовано необхідність нового типу школи ХХІ століття - поліцентру, школи фізичного і психічного здоров'я, духовності, різноманітної діяльності і гуманного спілкування, творчої активності.
Доп.точки доступа
Русова, Софія Федорівна (педагог і громадська діячка, одна з піонерок українського жіночого руху ; 1856-1940) \про неї\
Сірополко, Степан Онисимович (видатний український вчений, бібліотекознавець, предагог ; 1872-1959) \про нього\
Чепіга, Яків Феофанович (педагог, психолог, громадський діяч ; 1875-1938) \про нього\
Ряппо, Ян Петрович (радянський діяч і педагог, співтворець системи народної освіти УРСР ; 1880-1958) \про нього\
Зеньковський, Василь Васильович (педагог, богослов, філософ ; 1881-1962) \про нього\
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.


    Рева, М. М.
    Актуальні методи, прийоми, засоби виховання учнів [Текст] / М. М. Рева, Н. Ф. Гарбера // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 5. - С. 49-53
ББК 74.204.63

Рубрики: Методичні об'єднання--вихователі,  Виховання--методи
Кл.слова (ненормированные):
методи виховання -- прийоми виховання

Доп.точки доступа
Гарбера, Н.Ф.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.


    Сычева, И. С.
    Принцип единства рационального и иррационального в этнопедагогике [Текст] / И. С. Сычева // Педагогика. - 2013. - N 3. - С. 92-99. - Бібліогр. у кінці ст.: 14 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.04(4Біл)

Рубрики: Освіта--Білорусь
   Білорусь--освіта
Кл.слова (ненормированные):
регіональна етнопедагогіка -- народне виховання -- методи виховання
Аннотация: В статье анализируется этнопедагогический принцип единства рационального и иррационального в воспитании, который впервые обоснован в этнопедагогическом исследовании и рассматривается на примере региональных воспитательных традиций Мозырского Полесья. Автор считает, что данное требование к организации воспитательной деятельности справедливо не только для региональной этнопедагогики, но и для понимания осуществления воспитания в традиционных культурах большинства народов мира.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
74.200.24
К 38


    Кизин, М. М.
    Методы воспитания в процессе занятий театральным искусством [Текст] / М. М. Кизин // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2014. - N 3. - С. 6-9. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.200.24 + 74.200.544.5

Рубрики: Естетичне виховання--театральне,  Методи виховання
Кл.слова (ненормированные):
шкільний театр -- методи виховання -- театральна педагогіка -- педагогічна взаємодія
Аннотация: В статье рассматривается проблема воспитательного потенциала детского (юношеского) театра, действующего в образовательном учреждении. Автор анализирует различные подходы к толкованию понятия "метод воспитания" , раскрывает особенности воспитания и педагогического взаимодействия в условиях самодеятельного детского театрального коллектива.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.


    Панок, В. Г.
    Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології [Текст] / В. Г. Панок // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал. - 2014. - N 4. - С. 21-29. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.61 + 74.002.6

Рубрики: Психологія виховання--виховні технології,  Теорія виховання--проектно-технологічний підхід
Кл.слова (ненормированные):
прикладна психологія -- виховання -- методи виховання -- проект -- технологія -- ефективність виховання -- результативність виховання
Аннотация: Розглянуто теоретико-методологічні проблеми застосування проектно-технологічного підходу до розв'язання актуальних методичних проблем виховання. Зокрема показано невідповідність сучасних методів виховної роботи в школі віковим та індивідуально-психічним особливостям учнів. На основі теоретичного аналізу визначено специфіку та принципові розбіжності між методом, методикою і технологією. Основною особливістю соціальної технології є те, що вона має чіткий, наперед визначений результат, конкретні шляхи та етапи його досягнення, опис процедур та ресурсів, що можуть бути використані в процесі досягнення основної мети. Застосування проектно-технологічного підходу дає змогу визначити ефективність і результативність реалізації технології.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.


    Касьянова, Ольга.
    Сучасний виховний процес: методико-технолог. забезпечення [Текст] / О. Касьянова // Методист : [наук.-метод. журн.]. - 2015. - № 7. - С. 66–72. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.00

Рубрики: Теорія виховання
Кл.слова (ненормированные):
виховні технології -- форми виховання -- методи виховання -- виховний процес -- компетентність особистості -- тренінги -- проекти -- кейс-метод -- ігри -- інтерактивні методи -- кооперативні методи -- дискусії

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Нетудихатка, А. П.
    Форми, методи і засоби патріотичного виховання в початковій школі [Текст] / А. П. Нетудихатка // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 34/36. - С. 2-9. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.200.522

Рубрики: Патріотичне виховання--молодші школярі
Кл.слова (ненормированные):
форми виховання -- методи виховання -- засоби виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Лызь, Н. А.
    Способы воспитательного влияния и риски их реализации [Текст] / Н. А. Лызь // Педагогика. - 2016. - N 2. - С. 32-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв. . - ISSN 0869-56IХ
ББК 74.200.24

Рубрики: Виховання--вплив
Кл.слова (ненормированные):
методи виховання -- педагогічний вплив -- розвиток особистості -- виховний вплив
Аннотация: В статье охарактеризованы три группы воспитательных влияний: прямое воздействие, опосредованное влияние через организацию деятельности воспитанника, контекстное влияние через управляемые факторы воспитательной среды. Показано, что в настоящее время повышается значимость контекстных способов влияния и растут риски выбора оптимальных воспитательных действий и риски предоставления ребенку свободы в современной социальной и информационной среде.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-15 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей