Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>K=особистісні акцентуації<.>)
Общее количество найденных документов : 1
1.


    Собкин, В. С.
    Личностные особенности студентов-актеров разных поколений: инвариантивность и изменчивость / В. С. Собкин, Т. А. Феофанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2012. - № 4. - С. 32-47 : рис. - Библиогр.: 41 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія--студенти--індивідуальні особливості,  Психологія творчості--актори
Кл.слова (ненормированные):
особистісні характеристики -- особистісні акцентуації -- психологія актора -- акторське перевтілення -- професійний відбір -- суб'єкт діяльності
Аннотация: Представлены результаты исследования личностных особенностей современных студентов-актеров в сравнении с особенностями студентов-актеров середины 1970-х гг. Исследование проведено с помощью опросника Р. Кеттелла 16 PF. Анализируется ситуация отбора в театральный колледж, сопоставляются личностные особенности студентов-актеров набора 1976 г. и наборов 2010 и 2011 гг., динамика этих особенностей в течение первого года обучения и критерий отчисления из театрального колледжа. При сопоставлении двух поколений студентов было выявлено изменение значимости ряда личностных особенностей, связанных с воображением, эмоциональной подвижностью, социальной смелостью. Показано, что в результате тренинговых занятий на первом году обучения развиваются такие качества, как гибкое социальное взаимодействие, рефлексия и дипломатичность.
Представлено результати дослідження особистісних особливостей сучасних студентів-акторів в порівнянні з особливостями студентів-акторів середини 1970-х рр. Дослідження проведене за допомогою опитувальника Р. Кеттелла 16 PF. Аналізується ситуація відбору в театральний коледж, зіставляються особистісні особливості студентів-акторів набору 1976 р. і наборів 2010 і 2011 рр., Динаміка цих особливостей протягом першого року навчання і критерій відрахування з театрального коледжу. При зіставленні двох поколінь студентів було виявлено зміна значущості ряду особистісних особливостей, пов'язаних з уявою, емоційної рухливістю, соціальної сміливістю. Показано, що в результаті тренінгових занять на першому році навчання розвиваються такі якості, як гнучка соціальна взаємодія, рефлексія і дипломатичність.
Доп.точки доступа
Феофанова, Т. А.
Кетелл, Реймонд Бернард (британський і американський психолог, вніс істотний внесок у розвиток диференціальної психології в областях рис особистості, здібностей та мотивації ; 1905-1998) \про нього\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей