Поисковый запрос: (<.>S=Дисципліна -- виховання<.>) |
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7 |
>1.  |
Олійник, І. І. Час класного керівника "Дисципліна, це добре чи погано" [Текст] / І. І. Олійник> // Світ виховання. - Киiв : Інститут проблем виховання АПН України : Науково-методичний центр середньої освіти, 2006. - N 6. - С. 45-46.
ББК 74.200.51
Рубрики: Дисципліна--виховання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2.  |
Корнетов, Г. Б. Феномен дисциплины в истории и теории педагогики [Текст] / Г. Б. Корнетов> // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2006. - N 5. - С. 45-50.
ББК 74.03(0)6
Рубрики: Історія освіти,
Дисципліна--виховання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3.  |
Петруніна, Я. Чи маємо ми привчати дітей до свободи? [Текст] / Я. Петруніна> // Шкільний світ : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2008. - № 44. - С. 6-7.
ББК 74.202.21
Рубрики: Початкова школа,
Виховання--свобода,
Дисципліна--виховання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4.  |
Кареліна, Т. Чому потрібно дотримуватись дисципліни?" [Текст] / Т. Кареліна> // Сучасна школа України : інформаційно-методичний часопис. - 2009. - N 1. - С. 83.
ББК 74.200.515
Рубрики: Дисципліна--виховання
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5.  |
Іващенко, В. В. Цінуй свій час і час інших [Текст] / В. В. Іващенко, А. М. Голуб> // Виховна робота в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 11. - С. 44-46.
ББК 74.200.515
Рубрики: Дисципліна--виховання,
Самовиховання--учні
Доп.точки доступа Голуб, А.М.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6.  |
Гавура, С. Бережи час [Текст] / С. Гавура> // Шкільний світ : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2013. - № 20. - С. 28-30. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв.
ББК 74.200.515
Рубрики: Дисципліна--виховання,
Розпорядок дня--школярі,
Годинник--історія
Кл.слова (ненормированные): працьовитість -- активність
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7.  |
Тюніна, Наталія. Учитель і проблеми дисципліни, або Як реагувати на неадекватну поведінку учнів / Н. Тюніна> // Психолог. - 2017. - N 13/14. - С. 18-23
ББК 88.61
Рубрики: Дисципліна--виховання,
Поведінка--діти--неадекватна
Кл.слова (ненормированные): негативна поведінка Аннотация: Учні обирають певну стратегію поведінки, щоб відчути свою значущість і важливість як членів різних груп: у сім'ї чи класі, у драматичній студії чи спортивній секції. Коли педагогам, вихователям і батькам вдається розпізнати за "поганою поведінкою" важливу потребу "бути залученими" у певні соціально значущі процеси та групи, то вони починаютьшукати шляхи, як допомоги учням у виборі припустимих типів поведінки, що задовольняють ці потреби, і не є при цьому порушенням норм.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|