Поисковый запрос: (<.>K=вокал<.>) |
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12 |
>1. | > Журнал Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно 2015г. N 4
Зміст: Матвєєва, Ганна. Миколаївська спеціалізована школа "Академія дитячої творчості": шлях інноваційного розвитку / Г. Матвєєва. - С.3-9. - Бібліогр.: 18 назв. Топузов, Олег. Академія дитячої творчості - сучасна модель школи художньо-естетичного профілю / О. Топузов, Л. Калініна. - С.10-14. - Бібліогр.: 14 назв. Отич, Олена. Педагогічна освіта в Україні в умовах соціальних і законодавчих змін : (на прикладі Миколаївського навчально-виховного комплексу "Школа-коледж "Академія дитячої творчості"") / О. Отич. - С.15-19. - Бібліогр.: 8 назв. Старєва, Анна. Формування і розвиток компетентності педагога як критерію якості освіти та його професійної ідентифікації / А. Старєва. - С.20-23. - Бібліогр.: 8 назв. Кулішенко, Павло. Розвиток педагогічної майстерності вчителя школи художньо-естетичного профілю в умовах функціонування НВК "Школа-коледж" / П. Кулішенко. - С.24-26. - Бібліогр.: 3 назв. Каплинська, Олена. Актуальні питання функціонування публічної служби України в практиці управління навчальними закладами / О. Каплинська. - С.27-30. - Бібліогр.: 7 назв. Деркач, Ганна. Творчі крила освіти, або Синтез науки і мистецтва у школі : [інтерв'ю з начальником управління освіти Миколаївської міської ради Деркач Ганною про освітню мережу навчальних закладів в місті Миколаєві / Г. Деркач. - С.31-32. Стемковська, Ярослава. Педагогічні умови управління розвитком колективу вчителів школи художньо-естетичного профілю / Я. Стемковська. - С.33-37. - Бібліогр.: 10 назв. Майборода, Тетяна. Особливості організації науково-методичної роботи в Академії дитячої творчості / Т. Майборода. - С.38-41. - Бібліогр.: 7 назв. Брєднєва, Олена. Організація навчально-виховного процесу під час викладання предметів сценічних мистецтв / О. Брєднєва. - С.42-45. - Бібліогр.: 4 назв. Литвиненко, Наталія. Відділення декоративно-прикладних мистецтв: зміст і напрями діяльності / Н. Литвиненко. - С.46-50. - Бібліогр.: 6 назв. Токаренко, Олена. Міжпредметні зв'язки на уроках української мови та літератури в навчальному закладі художньо-естетичного спрямування / О. Токаренко. - С.51-55. - Бібліогр.: 10 назв. Вербицька, Світлана. Художньо-естетична освіта як чинник розвитку молодшого школяра / С. Вербицька. - С.56-59. - Бібліогр.: 6 назв. Середа, Ольга. Розвиток і формування особистості молодшого школяра в умовах естетично-творчої діяльності / О. Середа. - С.60-63. - Бібліогр.: 10 назв. Стемковська, Ярослава. Соціально-психологічний супровід в інноваційному навчальному закладі художньо-естетичного профілю / Я. Стемковська, І. Галкович. - С.64-67. - Бібліогр.: 4 назв. Mayboroda, Rimma. Professional orientation work of teachers as an important factor conscious future professional choice of senior school students / R. Mayboroda. - С.68-71. - Бібліогр.: 4 назв. Шевченко, Олена. Специфіка викладання предмета "Вокал" / О. Шевченко. - С.72-75. - Бібліогр.: 10 назв. Христова, Наталія. Школа вікнами до сонця / Н. Христова. - С.76-78. : фотогр. XVIII Міжнародний фестиваль дитячої творчості "Золотий лелека". - С.79-80. Имеются экземпляры в отделах:
всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1)
Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
|
>2. |
Крошилин, Т. Д. Компьютерные технологии как компонент управления качеством вокальной подготовки студентов в музыкальном вузе [Текст] / Т. Д. Крошилин> // Педагогическое образование и наука : Научно-методический журнал. - 2009. - N 3. - С. 60-62.
Рубрики: Музична освіта--вища--комп'ютерні технології
Кл.слова (ненормированные): высшая школа -- музыкальное образование -- вокал -- комп'ютерні технології
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Чумакова, К. Основи вокальної майстерності [Текст] / К. Чумакова> // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 16-18.
ББК 74.268.53
Рубрики: Музика та співи--викладання--вокал
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Висоцька, Н. Хто співає - тугу розбиває: плани-конспекти уроків вокалу [Текст] / Н. Висоцька> // Шкільний світ : Всеукраїнська газета для вчителів. - 2010. - № 39. - 8-12 (вкладка).
ББК 74.268.53
Рубрики: Музика та співи--викладання--вокал
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Хоролець, Т. А. Використання вокальних вправ під час навчання сольного співу [Текст] / Т. А. Хоролець> // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня література) : науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 2-3
ББК 74.268.53
Рубрики: Музика та співи--викладання--вокал
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Хомуленко, Л. Вокальна імпровізація у роботі з дітьми [Текст] / Л. Хомуленко> // Музичний керівник : щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 9. - С. 15-20
ББК 74.100.541.3
Рубрики: Естетичне виховання--дошкільне--музичне--вокал
Кл.слова (ненормированные): вокальна імпровізація -- музично-дидактичні ігри
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. |
Курчаткина, Ирина Евгеньевна. Система дополнительного образования в Центре образования № 1474 г. Москвы [Текст] / И. Е. Курчаткина> // Педагогические технологии. - 2013. - № 1. - С. 45-47
ББК 74.200.58
Рубрики: Додаткова освіта
Кл.слова (ненормированные): система дополнительного образования -- благотворительные концерты -- эстрадный вокал -- компьютерное программирование -- школа -- журналистика -- ДОДАТКОВА ОСВІТА
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>8. |
Гопка, О. Н. О некоторых психологических аспектах музыкального образования [Текст] / О. Н. Гопка, Д. А. Иванов> // Педагогика, психология и соционика образования : международный научный журнал. - 2013. - N 5/6. - С. 42-44
ББК 85.31
Рубрики: Музична освіта--психологічний аспект
Кл.слова (ненормированные): педагогіка -- психологія -- музична освіта -- вокал Аннотация: Рассматриваются вопросы влияния музыки на сознание человека. Проводится анализ взаимосвязи характерологических особенностей и музыкальных способностей учеников. Предлагаются педагогические подходы к музыкальному образованию личностей.
Доп.точки доступа Иванов, Д.А.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>9. |
Чорний, С. П. Вокальна підготовка майбутніх учителів музики [Текст] / С. П. Чорний> // Мистецтво та освіта : науково-методичний журнал. - 2015. - N 1/2. - С. 21-26
ББК 74.489.85
Рубрики: Вища педагогічна освіта--вчитель музики--вокал
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>10. |
Шевченко, Олена. Специфіка викладання предмета "Вокал" [Текст] / О. Шевченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 4. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв.
. - ISSN 0131-6788 ББК 74.268.53
+ К74.247.124(4Укр-4Мик)
Рубрики: Музика та співи--викладання--вокал,
Миколаївщина--Академія дитячої творчості--м. Миколаїв
Кл.слова (ненормированные): предмет Вокал -- специфіка викладання вокалу -- педагогічні завдання -- зміст роботи -- постановка голосу -- алгоритм засвоєння вокального твору -- види аналізу вокального твору Аннотация: У статті розкрито специфіку викладання предмета «Вокал» для учнів 5-11-х класів Миколаївської спеціалізованої школи «Академія дитячої творчості». Визначено особливості навчального процесу та їх зв'язок із важливими практичними завданнями авторської програми з предмета "Вокал". Запропоновано форми роботи на уроці та методичні прийоми викладання авторської програми: алгоритм засвоєння, види аналізу вокального твору, а також система обов'язкових видів роботи для виховання співака.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>11. |
Магар, О. Графічні рисунки у вокальній роботі з дітьми [Текст] / О. Магар> // Музичний керівник : щомісячний спеціалізований журнал. - 2015. - N 11. - С. 9-15
ББК 74.100.544.3
Рубрики: Естетичне виховання--дошкільне--музичне--вокал
Кл.слова (ненормированные): графічні рисунки -- розвиток співочих навичок -- спів а капелла -- зв'язок між звуком і знаком -- творчі завдання -- вокальні ігри Аннотация: Розвиток співочих навичок дошкільників - доволі копіткий процес. Голос у дітей слабенький, вони ще не вміють контролювати вокальну інтонацію. Тому використання простих графічних рисунків із зображенням руху мелодії, окремих властивостей звука, як-от висота, тривалість, акценти - сприятиме поліпшенню координації слуху, зору та голосу дітей, слугуючи до того ж цікавою інтелектуально-фантазійною грою.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>12. |
Рудас, Л. Ф. Парадигма початкового періоду навчання учнів-вокалістів / Л. Ф. Рудас> // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня література) : науково-методичний журнал. - 2017. - N 10 (106)(жовтень). - С. 35-40
ББК 74.268.53
Рубрики: Музика та співи--викладання--вокал
Кл.слова (ненормированные): учні-вокалісти
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|