Поисковый запрос: (<.>K=ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДІЯЛЬНІСНА ГРА<.>) |
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7 |
>1. |
Галіцина, Л. Команда і лідерство [Текст] = Організаційно-діяльнісна гра для організацій та педколективів / Л. Галіцина> // Управління освітою. - 2011. - N 22. - 11-15 (вкладка)
ББК 88.4
+ 74.204.2
Рубрики: Психологія управління,
Управління педагогічним колективом
Кл.слова (ненормированные): команда -- лідерство -- партнерство -- організаційно-діяльнісна гра
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
"Ситуація успіху" як гра і як педагогічна технологія [Текст] : організаційно-діяльнісна гра> // Управління освітою. - 2012. - N 4. - С. 10-12
ББК 88.4
Рубрики: Шкільний психолог--робота--педагоги
Кл.слова (ненормированные): СИТУАЦІЯ УСПІХУ -- ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДІЯЛЬНІСНА ГРА
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Соціальна компетенція як вимір соціальної зрілості [Текст] : організаційно-діяльнісна гра для педагогів> // Управління освітою. - 2012. - N 20. - С. 10-13
ББК 88.59
+ 74.204.2
Рубрики: Управління педагогічним колективом,
Шкільний психолог--робота--педагоги
Кл.слова (ненормированные): СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯ -- ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДІЯЛЬНІСНА ГРА
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Галіцина, Л. Група і команда [Текст] : організаційно-діяльнісна гра для педагогів / Л. Галіцина> // Управління освітою. - 2012. - N 20. - С. 14-16 ; № 11 : Психологія управління. - С. 15-16
ББК 88.59
+ 74.204.2
Рубрики: Управління педагогічним колективом,
Шкільний психолог--робота--педагоги
Кл.слова (ненормированные): ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДІЯЛЬНІСНА ГРА
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Кутеньова, Н. "Школа маленького екскурсовода" – середовище для формування музейної культури старших дошкільників [Текст] / Наталія Кутеньова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2015. - № 7. - С. 33–37.
ББК 74.1
+ 79.18
Рубрики: Музейна педагогіка--дошкільники
Кл.слова (ненормированные): музейна культура -- старші дошкільники -- музейна педагогіка -- міні-музеї -- екскурсійна діяльність -- організаційно-діяльнісна гра -- Школа маленького екскурсовода -- положення -- змістове наповнення -- ігрові заняття Аннотация: В статті представлено досвід діяльності педагогів дошкільного навчального закладу № 52 "Сонечко" м. Чернігова.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. | 167.7:159.9.01 Х 15
Хайрулін, Олег. Теоретико-психологічний аналіз змісту категорійного поняття "гра" / О. Хайрулін> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2017. - N 3. - С. 32-46. - Бібліогр.: с. 46-48
Рубрики: Психологія--гра,
Психологія суспільства--ігри
Кл.слова (ненормированные): гра -- суб'єкт життєдіяльності -- теорія вчинку -- циклічно-вчинковий підхід -- організаційно-діяльнісна гра -- ігрове моделювання -- ед'ютейнмент Аннотация: Стаття присвячена проблемі визначення теоретико-методологічних підстав дослідження ігрового моделювання як способу життєдіяльності людини в умовах соціальної та особистісної невизначеності. Наведено результати семантико-психологічного аналізу поняттєвого поля "гра". Запропоновано узагальненняспецифічних ознак феномену гри, що є характерними для всіх його форм. Здійснено пошук міждисцилінарних змістових перетинань, що мають психологічне-теоретичне і прикладне- значення для осмислення гри як основного виду діяльності суб'єкта у ситуаціях безперервної невизначеності.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>7. |
Хайрулін, Олег. Значеннєво-смисловий горизонт невизначеності як психологічної категорії [Текст] / О. Хайрулін> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2017. - N 4. - С. 56-77. - Бібліогр.: с. 77-78
Кл.слова (ненормированные): постнекласична наука -- невизначеність -- суб'єкт життєдіяльності -- організаційно-діяльнісна гра -- ігрове моделювання -- структурно-функціональна матриця Аннотация: Стаття висвітлює дискурс визначення психологічного змісту категорійного поняття "невизначеність", його сутності, значення та утилітарних функцій для пошуку способів розв'язання онтофеноменальних, системофункціональних проблем людського буття в сучасному світі. Наведено результати семантико-психологічного аналізу поняттєвого простору витлумачення невизначеності. Запропоновано узагальнення специфічних ознак цього феномену, що є притаманними усім формам його оприявлення. Обрано програмно-дослідний кортеж складових упредметнення онтофеноменальної сутності невизначеності як комплексу факторів, які впливають на повсякдення особистості.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|