Поисковый запрос: (<.>K=ПОРУШЕННЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ<.>) |
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6 |
>1. |
Перловська, Марина. Пристосування приміщень ПТНЗ до потреб дітей з особливостями психофізичного розвитку [Текст] / М. Перловська> // Соціальний педагог. - 2012. - N 11. - С. 36-38
ББК 74.56
Рубрики: Професійно-технічна освіта--інклюзивне навчання--приміщення
Кл.слова (ненормированные): ДІТИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ -- порушення опорно-рухового апарату -- ПОРУШЕННЯ СЛУХУ -- ПОРУШЕННЯ ЗОРУ
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>2. |
Спіженко, Галига. Рухливі ігри для дітей в ДЦП [Текст] / Г. Спіженко, Г. Захарова> // Дефектолог. - 2013. - N 1. - С. 20-22
ББК 74.58
Рубрики: Спеціальна педагогіка--порушення опорно-рухового апарату
Кл.слова (ненормированные): ПОРУШЕННЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ Аннотация: Пропонуємо авторські рухливі ігри, дібрані за величною психофізичного навантаження в них: із незначним навантаженням; ігри, спрямовані на збільшення точності й узгодженості рухів, виразності виконання, елементи змагань; ігри для соціальної та підготовчої фізкультурних груп тощо.
Доп.точки доступа Захарова, Галина
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>3. |
Кроткова, А. В. Группы для дошкольников со сложными нарушениями в образовательных учреждениях для детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата [Текст] / А. В. Кроткова> // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития : Практический и методический журнал. - 2013. - N 4. - С. 6-15. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74.58
Рубрики: Спеціальна педагогіка--діти з ДЦП
Кл.слова (ненормированные): ДІТИ З ДЦП -- порушення опорно-рухового апарату Аннотация: В статье представлена клиническая характеристика и некоторые особенности психического развития воспитанников групп для детей с нарушениями функций опорно-двигательного аппарата со сложными нарушениями развития. Раскрыты основные вопросы организации работы таких групп: требования к условиям и содержанию коррекционно-педагогической работы, функциональные обязанности специалистов, взаимодействие образовательного учреждения и семьи.
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>4. |
Щепилова, Е. Формирование двигательных навыков у детей раннего возраста со сложными двигательными нарушениями [Текст] / Е. Щепилова> // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2014. - N 6. - С. 57-61
. - ISSN 0012-561X ББК 74.58
Рубрики: Корекційна робота--діти з порушеннями опорно-рухового апарату
Кл.слова (ненормированные): ПОРУШЕННЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ -- РУХОВІ НАВИЧКИ
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>5. |
Тонкошкур, Лариса. Пригоди Колобка в зимовому лісі [Текст] : індивідуальна робота з використанням нетрадиційної методики казкотерапії / Л. Тонкошкур> // Дефектолог. - 2015. - N 10. - С. 26-28
ББК 74.58
Рубрики: Корекційна робота--діти з порушеннями опорно-рухового апарату
Кл.слова (ненормированные): ПОРУШЕННЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ -- КАЗКОТЕРАПІЯ
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
>6. |
Янкевич, Т. Розвиток орієнтації у просторі у дітей із порушенням опорно-рухового апарату [Текст] / Т. Янкевич> // Дефектолог. - 2016. - N 6. - С. 31-33
ББК 74.58
Рубрики: Діти з особливими потребами
Кл.слова (ненормированные): ПОРУШЕННЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ -- ПРОСТОРОВЕ СПРИЙМАННЯ -- дошкільники
Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
|
|