1. > Журнал Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно 2017г. N 7/8
Зміст: Данилевський, Валерій. Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / В. Данилевський. - С.3-6. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв. л.слова: загальноосвітній навчальний заклад, критерії, індикатори Чепурна, Наталія. Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Н. Чепурна. - С.7-10. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв. л.слова: інноваційний розвиток, інноваційний потенціал навчального закладу Назаренко, Галина. Демократичні засади становлення Нової української школ и / Г. Назаренко. - С.11-16. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв. л.слова: демократизація освітньої діяльності, партнерська взаємодія, педагогічна рада Крутенко, Ольга. Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школ и / О. Крутенко. - С.17-20. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв. л.слова: авторська школа , виховальне середовище, виховна система Топчій, Ірина. Становлення Гімназії успішного українця / І. Топчій. - С.21-23. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв. л.слова: культура гідності, Гімназія успішного українця, модель розвитку інноваційного закладу Каракаш, Іван. Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / І. Каракаш, І. Руденко. - С.24-27. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв. л.слова: диференціація, модель розвитку навчального закладу, розвивальний освітній профіль Чумаченко, Олег. Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / О. Чумаченко, О. Трухан. - С.28-31 л.слова: принцип варіативності, освітній простір, особистісно орієнтований підхід Саєнко, Сегрій. Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / С. Саєнко, Н. Ананьєва. - С.32-35. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв. л.слова: інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії, діалог культур, полікультурний навчально-виховний процес Карло, Тетяна. Створюємо Школу громадянського партнерства / Т. Карло. - С.36-39. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв. л.слова: громада, громадська активність, громадське партнерство Мирошніченко, Тетяна. Сприяємо громадському самоствердженню учнів / Т. Мирошніченко. - С.39-42. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв. л.слова: модель інноваційного розвитку, Школа громадянського самоствердження, громадянська компетентність Пікалюк, Андрій. Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / А. Пікалюк. - С.43-45. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв. л.слова: національно-патріотичне виховання, інновації, концепція Нерубайський, Володимир. Школа свідомого українця - орієнтир сучасної акме-педагогіки / В. Нерубайський. - С.46-49. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв. л.слова: інноваційний розвиток, національна школа , свідомий українець Стороженко, Наталія. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Н. Стороженко. - С.49-52. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв. л.слова: освітній простір, інновація, інноваційна діяльність Мельничук, Володимир. Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школ и / В. Мельничук. - С.53-55. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв. л.слова: Акме-школа , гармонійна особистість, модель інноваційного розвитку Верба, Ірина. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / І. Верба. - С.56-58. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв. л.слова: інклюзивна освіта, інтеграція, індивідуалізація навчання Вертипорох, Олена. Школа - простір освітніх можливостей / О. Вертипорох, М. Ніщенко. - С.59-61. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв. л.слова: інновація, модель інноваційного розвитку Денисюк, Любов. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Л. Денисюк. - С.62-64. - Бібліогр. у кінці ст. л.слова: трансформаційне лідерство, менеджмент, місія Щербина, Сергій. Формування освітнього простору Школ и автентичного навчання / С. Щербина. - С.65-67. - Бібліогр. у кінці ст.: 10 назв. л.слова: автентичне навчання, модель навчального закладу, інноваційний розвиток Бугай, Людмила. Створення Школ и неперервної економічної освіти / Л. Бугай. - С.68-71. - Бібліогр. у кінці ст. л.слова: Школа неперервної економічної освіти, економічне знання, компетентна особистість Жуган, Надія. Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Н. Жуган. - С.72-74. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв. л.слова: інноваційний розвиток навчального закладу, сфери впровадження інновацій, освітній локальний осередок громади Яременко, Станіслав. Школа - природнє середовище розвитку особистості / С. Яременко. - С.75-77. - Бібліогр. у кінці ст. л.слова: освітнє середовище, розвиток особистості, компетентність педагога Сліпуцька, Олександра. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / О. Сліпуцька. - С.78-80. - Бібліогр. у кінці ст.: 4 назв. л.слова: екологічна культура, планетарне мислення, ключові компетентності Самохотов, Анатолій. Інноваційна школа Черкащини як Науково-дослідний інститут природознавства / А. Самохотов. - С.81-83. - Бібліогр. у кінці ст.: 9 назв. л.слова: інновація, модель інноваційного розвитку, життєві компетентності Колісник, Валерій. Модель "Школа сільського господаря" як стратегічний напрям розвитку навчального закладу в сільській місцевості / В. Колісник. - С.84-86. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв. л.слова: інноваційний розвиток, модель школ и, сільське середовище Дорожкіна, Неля. Школа практичної діяльності / Н. Дорожкіна, А. Забарна. - С.87-89. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв. л.слова: головні цінності, інноваційний розвиток, провідні завдання Лукашенко, Тетяна. Інноваційний розвиток школ и як Центру інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Лукашенко. - С.90-93. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв. л.слова: модель розвитку інноваційної школ и, інформаційно-освітній простір, інформаційно-комунікаційні технології Лосіцький, Володимир. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційний технології" / В. Лосіцький. - С.94-96. - Бібліогр. у кінці ст.: 3 назв. л.слова: освітньо-інформаційне середовище, ІКТ, модель Остапенко, Світлана. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / С. Остапенко, Н. Степанова. - С.97-100. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв. л.слова: інноваційний розвиток, освітнє середовище, успішний учень Ярош, Олександр. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школ и / О. Ярош. - С.100-104. - Бібліогр. у кінці ст.: 7 назв. л.слова: модель, інноваційний розвиток, ключові компетентності Дубенська, Олександра. Інноваційна модель навчального закладу "Школа успішної особистості" / О. Дубенська. - С.105-107. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв. л.слова: інноваційний розвиток, імідж, школа успішної особистості Цьоменко, Анна. Школа успішної особистості як шлях розвитку інноваційного навчального закладу / А. Цьоменко. - С.107-109. - Бібліогр. у кінці ст.: 5 назв. л.слова: інноваційний розвиток, особистість, Школа успішної особистості Контратюк, Валентин. Школа успіху та творчих досягнень / В. Контратюк. - С.110-112. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв. л.слова: інноваційний розвиток, Школа успіху та творчих досягнень , місія школ иЗнайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ >