Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (54)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей (11)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (3)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (6)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=мультимедіа<.>)
Общее количество найденных документов : 117
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-117 
1.
74.202.4
О-72


   
    Освітні технології в школі та вузі [Текст] : Матеріали науково-практичної конференції. - Миколаїв : МФ НаУКМА, 1999. - 224 с. - ISBN 966-7458-09-1 (в пер.) : 4.00 р.
    Содержание:
Болюбаш, Я. Я. Реформування педагогічної освіти: концептуальні питання / Я. Я. Болюбаш. - С .3-6
Будак, В. Д. Педагогічна освіта на сучасному етапі розвитку / В. Д. Будак. - С .6-8
Грищенко, Г. П. Система підготовки педагогічних кадрів / Г. П. Грищенко. - С .8-13. - Бібліогр. у кінці ст.
Пуховська, Л. П. Розвиток теорії професійної підготовки вчителів на Заході / Л. П. Пуховська. - С .13-18
Журецький, Я. І. Становлення особистісно орієнтованої освіти / Я. І. Журецький. - С .18-19
Пєхота О. М. Технологічний підхід в освіті з позицій педагогіки розвитку / О. М. Пєхота. - С .20-25. - Бібліогр. у кінці ст.
Сисоєва С. О. Технології педагогічної творчості в системі освітніх технологій / С. О. Сисоєва. - С .25-27
Семиченко, В. А. Концептуальні основи рефлексивного вивчення психології / В. А. Семиченко. - С .28-32
Стариков, І. М. Використання модульної системи у професійно-технічному навчанні робітників і спеціалістів / І. М. Стариков. - С .32-35
Сиротенко, А. Й. Сугестопедичне навчання / А. Й. Сиротенко. - С .35-38. - Бібліогр. у кінці ст.
Початкова школа
Богуш А. М. Профессионально-речевая готовность студентов к обучению детей второму славянскому языку в дошкольном возрасте / А. М. Богуш, Т. Н. Котик. - С .39-43
Степанова, Т. М. Через гру до читання / Т. М. Степанова. - С .43-45
Тарасова, О. В. Освітні технології в початковій школі / О. В. Тарасова, Н. В. Старченко. - С .46-48
Авраменко, К. Б. З історії розвитку освітніх технологій в Україні / К. Б. Авраменко. - С .48-49
Нор, К. Ф. Організація роботи учнів у динамічних парах / К. Ф. Нор. - С .50-54
Соколовская, А. С. Особенности развития диалогической речи младших школьников Вальфдорфской школы / А. С. Соколовская. - С .54-58
Синицына, А. А. Развитие личности младшего школьника в системе Д.Б. Эльконина-В.В. Давыдова (из опыта работы) / А. А. Синицына. - С .59-61
Алимова, С. В. Укрупнение дидактических единиц (УДЕ) в курсе математики начальной школы / С. В. Алимова. - С .61-64
Соколовська, О. С. Гуманістичний аспект викладання математики у муніципальному колегіумі / О. С. Соколовська, С. М. Вірозуб. - С .64-67
Бабаян, Ю. О. Формування пізнавального інтересу молодшого школяра до навчання через удосконалення форм навчальної діяльності / Ю. О. Бабаян. - С .67-70
Освітні технології у сучасній школі
Любарська, О. М. Формування творчої особистості учня (технологічний аспект) / О. М. Любарська. - С .71-76. - Бібліогр. у кінці ст.
Козляковський, П. А. Розвиток та самовдосконалення творчих якостей особистості / П. А. Козляковський. - С .76-79
Билюк, А. В. Проблемное обучение / А. В. Билюк. - С .79-82
Киктенко, А. И. Исследовательская технология в школьном обучении / А. И. Киктенко. - С .82-86
Бень, А. А. Технологии, соответствующие развивающей школе / А. А. Бень. - С .87-89
Вдовиченко, Р. П. Педагогічний аналіз в управлінні розвитком школи / Р. П. Вдовиченко. - С .89-92
Баран, М. І. Елементи досліджень в шкільному курсі математики / М. І. Баран, О. І. Баран. - С .92-96
Слепцова, І. М. Модульно-розвивальне викладання інформатики / І. М. Слепцова. - С .96-98
Шевчук, В. В. Творческая самостоятельная работа учащихся на уроках истории / В. В. Шевчук. - С .98-100
Колесниченко, Л. Г. Ігрові технології на уроках правознавства / Л. Г. Колесниченко. - С .100-102
Риженков, А. В. Рейтингова технологія оцінки знань в середньому навчальному закладі / А. В. Риженков. - С .102-105
Тарасова, С. М. Індивідуалізація довузівської підготовки вчителя / С. М. Тарасова. - С .105-108
Ішмурат, В. В. Адаптивна система навчання / В. В. Ішмурат. - С .108-110
Кирилова, О. М. З досвіду роботи товариства малят-науковців / О. М. Кирилова. - С .110-113
Войцеховська, Т. Діалог на уроці / Т. Войцеховська. - С .112-113
Технології виховного процесу в закладах освіти
Коцарь, І. М. Школа культуротворчості / І. М. Коцарь. - С .115-116
Наточій, А. М. Педагогічна взаємодія як виховна технологія / А. М. Наточій. - С .116-118
Тарасова, Л. В. Суггестивная технология / Л. В. Тарасова. - С .119-122
Блакитна, Т. І. Школа життєтворчості / Т. І. Блакитна. - С .122-123
Олексюк, О. Є. Система виховоної роботи у педагогічних закладах освіти / О. Є. Олексюк. - С .124-128
Задов, Е. С. Використання можливостей технології В.М. Броннікова в підготовці майбутнього вчителя / Е. С. Задов. - С .128-130. - Бібліогр. у кінці ст.
Дубенко, С. Л. Використання педагогічних технологій в умовах роботи дитячих оздоровчих таборів / С. Л. Дубенко. - С .131-133
Дорошенко, К. Формування виховного ідеалу у контексті особистісно орієнтованих технологій виховання / К. Дорошенко. - С .133-134
Солдатенко, М. М. Сучасні технології навчання / М. М. Солдатенко. - С .135-137
Старовойт, Л. В. Розвиток творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя-словесника / Л. В. Старовойт. - С .138-140
Багмет, М. О. Технологія викладання політології / М. О. Багмет. - С .140-142
Мещанінов, О. П. Розвиток технологій у системі навчання в умовах інформатизації суспільства / О. П. Мещанінов. - С .142-148
Лейфура, В. М. Модульний принцип побудови курсу математичного аналізу в системі нової технології навчання / В. М. Лейфура, Л. С. Тесленко. - С .148-150
Білий, Ю. О. Історія розвитку дистанційного навчання / Ю. О. Білий. - С .150-154. - Бібліогр. у кінці ст.
Дятлова, С. І. Модульно-розвиваюче навчання математиці в вузі / С. І. Дятлова. - С .154-157
Глузман, Н. А. Особистісно орієнтована підготовка студентів до професійної діяльності / Н. А. Глузман. - С .158-160
Ходякова, Г. В. Технологія навчання майбутніх учителів математики та інформатики проектуванню педагогічних програмних засобів / Г. В. Ходякова. - С .160-163
Тихонова, Т. В. Нові інформаційні технології в школі і вузі / Т. В. Тихонова. - С .163-166
Мирошниченко, В. И. Использование мультимедіа при изучении природоведческих дисциплин / В. И. Мирошниченко. - С .166-168
Васильєва, Л. Я. Ігрові технології при викладанні методики математики / Л. Я. Васильєва. - С .168-170
Иванов, Н. И. Моделирование будущей деятельности учителя физической культуры / Н. И. Иванов, Г. Б. Жигадло. - С .171-173. - Бібліогр. у кінці ст.
Баріхашвілі, І. І. Перспективи дистанційного навчання / І. І. Баріхашвілі. - С .172-173. - Бібліогр. у кінці ст.
Шпачинський, І. Л. Теорія розв'язування винахідницьких задач (ТВВЗ / І. Л. Шпачинський. - С .174-175
Середа, І. В. Технологія професійного саморозвитку вчителя-початківця / І. В. Середа. - С .176-179
Богатирьов, К. О. Формування професійної товариськості студента вузу АПК / К. О. Богатирьов. - С .180-181
Артюшина, М. В. Технологія роботи з академічною студентською групою як суб'єктом навчальної діяльності / М. В. Артюшина. - С .182-185
Сучасні технології викладання української та іноземної мови та літератури
Федоренко, В. А. Место педагогических технологий в гимназическом образовании / В. А. Федоренко. - С .186-190
Осипов, П. І. Integrierte Übersetzungstheorie im Fremdsprachenunterricht / П. І. Осипов. - С .190-193. - Бібліогр. у кінці ст.
Гришкова, Р. О. Технологія особистісно орієнтованого вивчення іноземної мови / Р. О. Гришкова. - С .193-197. - Бібліогр. у кінці ст.
Мироненко, Т. П. Обучение языкам сценическим методом / Т. П. Мироненко. - С .197-200. - Бібліогр. у кінці ст.
Худякова, І. М. Використання мультимедіа в навчанні студентів / І. М. Худякова. - С .201-202
Баркаси, В. В. Ролевые игры - один из способов повышения интереса к предмету / В. В. Баркаси. - С .203-206. - Бібліогр. у кінці ст.
Шуткина, Г. М. Педагогика вовлечения / Г. М. Шуткина. - С .206-208
Ситченко, А. Л. Формування в школярів умінь аналізувати образ-персонаж / А. Л. Ситченко. - С .209-212. - Бібліогр. у кінці ст.
Фанта, Л. Є. Активні форми роботи на уроках української мови / Л. Є. Фанта. - С .213-214
Гладышев, В. В. Сменная таблица как технологическое звено процесса изучения литературного произведения в школе / В. В. Гладышев, С. В. Озаринский. - С .214-217. - Бібліогр. у кінці ст.
Заскалєта, С. Г. Ділова гра при вивченні іноземної мови / С. Г. Заскалєта. - С .218-220
ББК 74.202.4 + 74.580.22

Рубрики: Освітні технології
Аннотация: В матеріалах науково-практичної конференції розглядаються актуальні питання реалізації пехнологічного підходу в освіті, сучасних освітніх технологій в школі та вузі. Представлен досвід роботи шкіл та вузів. Для викладачів вищих і середніх навчальних закладів, наукових працівників, аспірантів, студентів університетів та педагогічних інститутів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
32.973.26-04
Д 18


    Данилова, О.
    Мультимедіа власноруч: текст, графіка, аудіо, відео [Текст] : методический материал / О. Данилова, В. Манако, Д. Манако. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ" : Видавництво Л. Галіцина, 2006. - 120 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-420-011-5. - ISBN 966-356-049-5 : 4.63 р.
ББК 32.973.26-04

Рубрики: Мультимедіа--використання,  Мультимедіа--створення
Доп.точки доступа
Манако, В.
Манако, Д.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74
Н 34


   
    Наукові праці : збірник. Т. 7. Педагогіка / відповід. за випуск Р. О. Гришкова. - Миколаїв : Видавничий відділ МФ НаУКМА, 2000. - 112 с. - ISBN 966-7458-24-5 : 17.00 р.
    Содержание:
Сисоєва С. О. Проблема формування особистості, здатної до творчої самореалізації / С. О. Сисоєва. - С .13-19. - Бібліогр. у кінці ст.
Пуховська, Людмила Прокопівна. Особистісна модель підготовки викладачів на Заході / Л. П. Пуховська. - С .19-21. - Бібліогр. у кінці ст.
Бех І. Д. Інваріанти виховної методології / І. Д. Бех. - С .21-26
Пєхота, Олена Миколаївна. Особистісно орієнтована освіта і технології / О. М. Пєхота. - С .26-28. - Бібліогр. у кінці ст.
Мещанінов, Олександр Павлович. Інтегрований процес формування особистості молодих вчених в "Києво-Могилянській Академії" / О. П. Мещанінов. - С .28-33. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Гришкова, Раїса Олександрівна. Роль особистісно орієнтованих навчально-педагогічних ситуацій у формуванні особистості студентів / Р. О. Гришкова. - С .33-37. - Бібліогр. у кінці ст.
Трунова, Євгенія Владиславівна. Проблеми оптимізації роботи підготовчого відділення університету / Є. В. Трунова. - С .38-39. - Бібліогр. у кінці ст.
Любарська, Ольга Миколаївна. Розгортання життєвого потенціалу людини - головне гуманістичне завдання сучасної освіти / О. М. Любарська. - С .39-42. - Бібліогр. у кінці ст.
Мироненко, Тетяна Платонівна. Залучення студентів до громадянських цінностей свого народу / Т. П. Мироненко. - С .42-45. - Бібліогр. у кінці ст.
Постова, Леся Станіславівна. Нові тенденції розвитку вищої освіти в умовах європейського контексту / Л. С. Постова. - С .45-47. - Бібліогр. у кінці ст.
Диндаренко, Оксана Анатоліївна. Вплив Сходу та Заходу на формування особистості студента / О. А. Диндаренко. - С .47-49. - Бібліогр. у кінці ст.
Чуєнко, Вікторія Леонідівна. Вплив добровольців Корпусу Миру США на формування особистості студентів / В. Л. Чуєнко. - С .49-51. - Бібліогр. у кінці ст.
Ромакін, Володимир Вікторович. Міжнародні програми обміну студентами та їх вплив на подолання культуроцентризму у вихованні студентів / В. В. Ромакін. - С .51-53. - Бібліогр. у кінці ст. : рис.
Авшенок, Наталя Миколаївна. Центрованій на студенті підхід до навчання іноземним мовам: англійський досвід / Н. М. Авшенок. - С .54-56. - Бібліогр. у кінці ст.
Заскалєта, Світлана Григорівна. Особистісно орієнтоване навчання на заняттях з іноземної мови у вищих закладах освіти / С. Г. Заскалєта. - С .56-59. - Бібліогр. у кінці ст.
Парсяк, Ольга Нікіфорівна. Спеціалізація як засіб мотивації мовленнєвої діяльності у процесі викладання англійської мови / О. Н. Парсяк. - С .59-62. - Бібліогр. у кінці ст.
Kuzenko, G. M. Focus on the lerner / G. M. Kuzenko. - С .62-63. - Бібліогр. у кінці ст.
Романовський, Олександр Георгійович. Неперервна освіта і підготовка професійних керівників - лідерів / О. Г. Романовський. - С .63-69. - Бібліогр. у кінці ст.
Володарська-Зола, Лідія. Методологічні проблеми гуманітаризації інженерної освіти / Л. Володарська-Зола. - С .69-73. - Бібліогр. у кінці ст.
Біла, Тетяна Миколаївна. Підготовка інтелектуальної еліти в Україні і використання мультимедіа - технології / Т. М. Біла. - С .73-76. - Бібліогр. у кінці ст.
Сігаєва, Лариса Євгенівна. Післядипломна освіта фахівця в системі неперервної професійної підготовки / Л. Є. Сігаєва. - С .76-79. - Бібліогр. у кінці ст. : рис.
Гребенюк, Георгій Євгенович. Підготовка студентів педагогічного університету до соціальної роботи / Г. Є Гребенюк. - С .80-83
Старєва, Ганна Михайлівна. Формування творчої особистості майбутнього педагога в системі аудиторної і позаудиторної виховної роботи вищих закладів освіти / Г. М. Старєва. - С .83-86. - Бібліогр. у кінці ст.
Нор, Катерина Федорівна. Шляхи активізації навчальнпізнавальної діяльності студентів на заняттях загальнопедагогічного циклу / К. Ф. Нор. - С .86-89. - Бібліогр. у кінці ст.
Кіктенко, Алевтина Ізосімівна. Особистісно орієнтована підготовка вчителів фізики в ракурсі демократизації освіти / А. І. Кіктенко. - С .89-92. - Бібліогр. у кінці ст.
Тихонова, Тетяна Валентинівна. Особистісно-діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя інформатики / Т. В. Тихонова. - С .92-95. - Бібліогр. у кінці ст.
Цехмістер, Ярослав Володимирович. Проблеми інтеграції ліцею в структуру вищого закладу освіти / Я. В. Цехмістер. - С .96-99. - Бібліогр. у кінці ст.
Сущенко, Людмила Петрівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту: інформаційний аспект / Л. П. Сущенко. - С .100-101. - Бібліогр. у кінці ст.
Черкасенко, Вадим Павлович. Розвиток вмінь критичного мислення студентів як імператив розвитку сучасної освіти США / В. П. Черкасенко. - С .104-106. - Бібліогр. у кінці ст.
Крутоголова, Олена Вікторівна. Poetae nascuntur, oratores fiunt (Поетами народжуються, ораторами стають) / О. В. Крутоголова. - С .107-111. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74

Рубрики: Формування особистості--студенти ВНЗ,  Особистість студента--зовнішні чинники
Кл.слова (ненормированные):
СТУДЕНТИ
Доп.точки доступа
Гришкова, Р.О. \відповід. за випуск.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
32.81
Б 90


    Буйницька, О. П.
    Інформаційні технології та технічні засоби навчання : навчальний посібник / О. П. Буйницька. - Київ : Центр учбової літератури, 2012. - 240 с. - ISBN 978-611-01-0338-1 : 65.00 р.
    Содержание:
Основи інформаційних технологій навчання . - С .9
Інформаційні технології навчання . - С .9
Інформація. Інформаційна діяльність. Визначення інформатики як науки . - С .9-13
Види та властивості інформації . - С .13-14
Поняття інформаційної системи . - С .14-15
Структура інформаційної системи . - С .15-16
Класифікація інформаційних систем . - С .16-18
Поняття інформаційних технологій . - С .18-19
Операційна система персонального комп`ютера . - С .19-22
Сучасні інформаційні технології. Програмно-технологічний комплекс на основі SMART Board . - С .22-26
Мережеві технології . - С .26-28
Правила техніки безпеки при роботі з ЕОМ . - С .28-31
Технологія опрацювання матеріалів засобами Microsoft Office Word . - С .32
Cтворення засобів подання навчальних матеріалів за допомогою текстового процесора. Microsoft Office Word 2007 . - С .32
Текстові процесори та видавничі системи . - С .32-34
Технологія опрацювання друкованих матеріалів засобами текстового процесора Microsoft Office Word
Інтерфейс текстового процесора MS Word . - С .35-38
Основні режими роботи текстового процесора Word . - С .38-39
Робота з документами . - С .39-42
Введення і редагування тексту . - С .42-46
Форматування тексту . - С .46-48
Робота з розділами та сторинками документу . - С .48-52
Друкування документу . - С .52-54
Створення таблиць та опрацювання табличних даних . - С .54-57
Графічні об`єкти як засоби подання навчльних матеріалів . - С .57-61
Використання математичних формул при створенні навчальних матеріалів . - С .61-63
Технологія опрацювання матеріалів засобами Microsoft Office Excel . - С .64
Cтворення засобів подання навчальних матеріалів у табличному процесорі. Microsoft Office Excel 2007 . - С .64
Технологія опрацювання даних засобами Excel. Табличні процесори, їх призначення та можливості . - С .64-66
Завантаження та основне вікно Microsoft Excel 2007 . - С .66-69
Робота з документами в табличному процесорі Excel . - С .69-72
Опрацювання числових даних засобами Excel . - С .72-76
Опрацювання графічних матеріалівзасобами Excel . - С .76-83
Редагування в Excel . - С .83-88
Мультимедійні технології . - С .889
Наочне подання навчальних матеріалів засобами графічних редакторів та програми Microsoft Office PowerPoint . - С .89
Формування графічних об`єктів при створенні засобів подання навчальних матеріалів . - С .89-94
Робота з об`єктами в графічному редакторі Point та у MS Word . - С .94-98
Створення засобів подолання графічних матеріалів у растровому та векторному редакторах . - С .98-100
Технологія мультимедіа. Засоби мультимедійних технологій . - С .100-102
Програма створення презентацій PowerPoint . - С .102-106
Створення та демонстрація засобів подання навчальних матеріалів за допомогою PowerPoint . - С .106-114
Технічні засоби навчання на основі інформаційних технологій . - С .115
Використання технічних засобів у навчальному процесі . - С .115
Характеристика засобів навчання та їх функції . - С .115-117
Технічні засоби навчання . - С .117-121
Використання тестових систем . - С .121-123
Засоби тестового контролю знань . - С .123-131
Метод проектів як технологія навчання . - С .132
Створення навчального проекту засобами інформаційних технологій . - С .132
Метод проектів. Вимоги до використання методу проектів . - С .132-134
Структура портфоліо навчального проекту . - С .134-141
Методика створення навчального проекту засобами інформаційних технологій . - С .141-152
Навчально-методичне забезпечення курсу . - С .152-155
Лабораторні заняття . - С .155
Представлення даних в персональному комп`ютері. Операційна системат Windows . - С .155-160
Наочне подання навчальних матеріалів засобами SMART Board . - С .160-165
Текстовий процесор Microsoft Office Word. Створення засобів подання навчальних матеріалів в MS Word . - С .165-169
Табличний процесор Microsoft Office Excel. Опрацювання числових даних, побудова графіків та діаграм . - С .169-175
Створення засобів подання наочності у графічних редакторах . - С .175-178
Microsoft Office PowerPoint. Створення й налаштування презентації . - С .178-185
Створення тестового завдання. Системи оцінювання тестового завдання . - С .185-192
Розробка структури і змісту навчального проекту за обраною темою . - С .192-198
Створення навчального проекту засобами офісних інформаційних технологій . - С .198-201
ББК 32.81 + 74.026.84

Рубрики: Інформаційні технології--посібник для внз,  Технічні засоби навчання--посібник для внз

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
Обкладинка
74.266
Н 64


    Нікора, Анна Олександрівна.
    Теорія та методика навчання суспільно-політичних дисциплін : навчальний посібник для студентів ВНЗ. К.2. Основи методики навчання суспільно-політичних дисциплін / А. О. Нікора. - Миколаїв : Іліон, 2013. - 238 с. - ISBN 978-617-534-148-3 : 25.00 р.
    Содержание:
Форми організації навчання суспільно-політичних дисциплін
Урок як основна форма навчання суспільно-політичних дисциплін . - С .7
Нетрадиційні форми уроку з суспільно-політичних дисциплін . - С .23
Характеристика й основні етапи підготовки вчителя до уроку . - С .52
Позаурочні форми організації навчання суспільно-політичних дисциплін . - С .58
Методи, прийоми і засоби навчання суспільно-політичних дисциплін
Методи і прийоми навчання суспільно-політичних дисциплін: загальне та особливе . - С .73
Методика використання друкованих засобів навчання суспільно-політичних дисциплін . - С .105
Характерні особливості методики роботи з наочними засобами навчання . - С .117
Застосування мультимедіа при вивченні суспільно-політичних дисциплін . - С .123
Результати навчальної діяльності учнів із суспільно-політичних дисциплін
Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів із суспільно-політичних дисциплін . - С .139
Компетентність як інтегрований результат навчальної діяльності учнів із суспільно-політичних дисциплін . - С .167
Система ціннісних орієнтацій учнів за результатами навчання суспільно-політичних дисциплін . - С .203
ББК 74.266

Рубрики: Суспільні науки--методика викладання
Аннотация: У навчальному посібнику систематизовано концептуальні та методичні основи сучасної методики навчання суспільно-політичних дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах з урахуванням новітніх досягнень вітчизняної та зарубіжної науки, досвіду практичної роботи. У книзі 2 висвітлено методику побудови і проведення урока та позааудиторних форм організації навчання суспільно-політичних дисциплін; описано методику реалізації широкого кола методів, прийомів і засобів навчання та охарактеризовано результати навчальної діяльності учнів із суспільно-політичних дисциплін. Посібник адресований студентам вищих навчальних закладів педагогічного профілю денної та заочної форм навчання.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
Обкладинка
74
П 24


   
    Педагогічна освіта: історія, технології, педагогічна майстерність, професіоналізм : матеріали щорічних магістрантських читань / ред. О. М. Пєхота. - Миколаїв : МНУ ім. В.О. Сухомлинського, 2013. - 173 с. - 20.00 р.
    Содержание:
Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського: зміни в контексті Болонського процесу
Свєшнікова, О. В. Модернізація педагогічної освіти в умовах сталого розвитку суспільства / О. В. Свєшнікова. - С .8
Дідковська, Е. С. Система вищої освіти України у контексті Болонського процесу / Е. С. Дідковська. - С .12
Жучинська, О. О. Реалізація самостійної роботи в умовах Болонського процесу / О. О. Жучинська. - С .16
Бондарук, Н. І. Організація самостійної роботи студентів згідно до вимог Болонського процесу / Н. І. Бондарук. - С .20
Тен, К. Р. Технологічна культура майбутнього викладача у контексті Болонського процесу / К. Р. Тен. - С .23
Римар, Р. В. Фонд рідкісних видань бібліотеки МНУ імені В.О. Сухомлинського / Р. В. Римар. - С .25
Степанова, А. О. Викладач кафедри фізики Хаскінд Макс Данилович та його внесок у розвиток університету та науки / А. О. Степанова. - С .27
Тацька, Т. С. Новітні технології вищої освіти України в контексті Болонського процесу / Т. С. Тацька. - С .31
Колесник, С. В. Кредитно-трансферна система у контексті Болонського процесу / С. В. Колесник. - С .33
Селіванова, С. В. Науково-дослідна діяльність МНУ імені В.О. Сухомлинського / С. В. Селіванова. - С .36
Педагогічна майстерність майбутнього вчителя та викладача у контексті технологічного підходу
Семенова, І. В. Індивідуалізація навчання як педагогічна проблема / І. В. Семенова. - С .40
Дмитрієва, Г. В. Проблеми підготовки майбутніх педагогів до управління пізнавальною діяльністю старших дошкільників і молодших школярів / Г. В. Дмитрієва. - С .44
Василишин, О. С. Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя початкових класів / О. С. Василишин. - С .48
Коханюк, О. О. Педагогічна майстерність як складова професійного розвитку майбутнього вчителя / О. О. Коханюк. - С .52
Тягнирядно, Т. М. Творча самореалізація педагога в контексті ідей В.О. Сухомлинського / Т. М. Тягнирядно. - С .56
Кульбацька, М. В. Проблема формування суб'єктної позиції учнів у теорії та практиці / М. В. Кульбацька. - С .59
Панська, В. О. Формування мовленнєвих умінь у навчальному процесі / В. О. Панська. - С .63
Дровняк, К. В. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови у вищій школі / К. В. Дровняк. - С .66
Романик, В. В. Сучасні технології навчання у підготовці майбутніх учителів / В. В. Романик. - С .69
Швець, С. В. Самоосвіта майбутнього вчителя / С. В. Швець. - С .72
Дюміна, А. В. Використання аутентичного пісенного матеріалу при навчанні граматики англійської мови в умовах вищої школи / А. В. Дюміна. - С .76
Перебийніс, О. В. Формування громадської позиції особистості у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / О. В. Перебийніс. - С .80
Новак, Л. І. Екологічне виховання та формування ціннісного ставлення до природи у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Л. І. Новак. - С .84
Похитун, Т. А. Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. А. Похитун. - С .88
Забарчук, Г. М. Застосування тренінгових технологій у роботі психолога з прийомними дітьми в системі освіти / Г. М. Забарчук. - С .93
Бутова, А. П. Технологіїї превентивного виховання студентів для попередження суїцідальної ситуації / А. П. Бутова. - С .96
Сабліна, С. В. Комплаєнс як елемент сучасної діяльності спеціаліста / С. В. Сабліна. - С .99
Сучасні інформаційно-комунікаційні технології педагогічної освіти
Курдюмова, О. В. Інтернет технології, як одна з найефективніших технологій при вивченні іноземної мови / О. В. Курдюмова. - С .102
Дідковська, Є. С. Сучасний web-сайт університету в інформаційному просторі / Є. С. Дідковська. - С .106
Іващенко, Я. О. Підготовка вчителів до використання технологій відкритої освіти в умовах Болонського процесу / Я. О. Іващенко. - С .110
Дубіна, О. М. Організація самостійної роботи студентів мовних спеціальностей за допомогою навчального телекомунікаційного проекту / О. М. Дубіна. - С .113
Кульбацька, М. В. Використання засобів мультимедіа у процесі читання лекцій у ВНЗ / М. В. Кульбацька. - С .117
Горошко, А. А. Елективний курс "Нанотехнології та їх застосування" як засіб ознайомлення учнів з новими технологіями / А. А. Горошко. - С .124
Подгребельна, Р. Р. Навчання письму іноземною мовою із використанням інтернет-технологій / Р. Р. Подгребельна. - С .128
Кошуренко, А. В. Застосування ІК технологій як необхідної умови організації викладання у ВНЗ / А. В. Кошуренко. - С .132
Косенко, О. С. Активізація самостійної роботи студентів при вивченні іноземної мови з використанням інтернет-ресурсів / О. С. Косенко. - С .134
Підгайна, І. Г. Використання відео-уроків як засіб підвищення ефективності навчального процесу / І. Г. Підгайна. - С .138
Римар, І. А. Проблеми підготовки вчителів до організації та проведення олімпіад з програмування / І. А. Римар. - С .140
Асєєва, О. М. Застосування мультимедійних та інформаційних технологій у ВНЗ / О. М. Асєєва. - С .144
Бодрягін, Д. В. Використання комбінованого атласу при викладанні теми "Подвійні зорі та їх еволюція" / Д. В. Бодрягін. - С .147
Технології музично-мистецької освіти у вищому навчальному закладі
Макушин, В. Ю. Історичні витоки інтерпретації музичного твору у виконавській майстерності / В. Ю. Макушин. - С .149
Антонюк, А. І. Освітянська основа слов'янського давнього світу / А. І. Антонюк. - С .152
Рожко, Г. О. Розвиток музичної культури Миколаївщини другої половини ХХ - початку ХХІ століть / Г. О. Рожко. - С .155
Доценко, Н. С. Формування навичок гри на готово-виборному баяні у студентів ВНЗ / Н. С. Доценко. - С .157
Худенко, М. О. Становлення та розвиток гітарного мистецтва на півдні України ХХ - початку ХХІ століття / М. О. Худенко. - С .162
Картель, О. Ю. Фортепіанна школа як предмет наукового дослідження / О. Ю. Картель. - С .166
ББК 74

Рубрики: Вища освіта--педагогічна,  Педагогічна освіта--наукові праці
Аннотация: У збірнику матеріалів представлені роботи учасників щорічних магістрантських читань, які проводились у рамках ХV Міжнародної науково-практичної конференції "Педагогічна освіта: історія, технологія, педагогічна майстерність, професіоналізм".

Доп.точки доступа
Пєхота, Олена Миколаївна (1954) \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
Обкладинка
37
В 20


    Васянович, Григорій Петрович (1945-).
    Вибрані твори у 7 т. Т.7. Збірник наукових праць / Г. П. Васянович. - Львів : Норма, 2015. - 460 с. - ISBN 978-966-7775-44-5 : 85.00 р.
    Содержание:
Історико-філософська та педагогічна проблематика . - С .5-6
Філософсько-богословські погляди у творчості Григорія Сковороди . - С .6-25
Естетичні погляди Г. Гегеля . - С .25-33
Людина і її духовно-моральний світ у творчій спадщині Олександра Духновича . - С .33-45
Філософські ідеї Тараса Шевченка . - С .45-54
Костянтин Ушинський - класик світової педаогіки . - С .54
Життя і педагогічна діяльність К. Ушинського . - С .54-85
Духовно-естетична єдність людини і природи у поетичній творчості Івана Франка . - С .85-102
Добро й анти-добро-дія учителя у творчій спадщині Івана Франка . - С .103-112
Патріотизм у творчій спадщині Бориса Грінченка . - С .112-122
Психолого-педагогічні ідеї адмірала Степана Осиповича Макарова . - С .122-132
Філософсько-педагогічні ідеї академіка Івана Зязюна . - С .132-142
Філософія професійно-технічної освіти у Я-концепції академіка Неллі Ничкало . - С .142-151
Франтішек Шльосек - теоретик і практик професійної освіти Польщі . - С .151-162
Питання дидактики і методики . - С .163-164
Методологічні контексти педагогічної науки на сучасному етапі її розвитку . - С .164-187
Дидактичні засади професійної освіти у контексті фундаментальних педагогічних теорій . - С .187-211
Соціальна педагогіка: контексти глобалізації . - С .211-222
Православна педагогіка у контексті традицій і сьогодення . - С .222-259
Професійні якості майбутнього фахівця: науково-методологічні критерії визначення і класифікації . - С .259-281
Методологічні концепти формування професійних якостей майбутніх кваліфікованих робітників сфери обслуговування . - С .281-306
Педагог і його полікультурна освіта . - С .306-317
Духовно-моральний смисл використання мультимедіа у навчально-виховному процесі . - С .317-326
Педагог і цого роль у навчально-виховному процесі . - С .326-331
Проблеми виховання особистості . - С .331-332
Ноологія особистості . - С .332-375
Самобутня українська мова - духовна основа буття нації . - С .375-394
Стратегії професійного виховання особистості учня у педагогічній спадщині С.Я. Батишева . - С .394-403
Розвиток професійно-смислового потенціалу особистості майбутнього учителя фізичного виховання . - С .403-420
Ноологія особистості в контексті екстремальних ситуацій . - С .420-427
Моральна культура особистості у творчій спадщині Івана Огієнка . - С .427-432
Спільні пошуки: Україна - Польща . - С .432-437
УДК

Рубрики: Філософія--історія,  Педагогічні погляди--видатні особи,  Виховання особистості,  Педагогіка--вибрані твори,  Дидактика
Аннотация: Збірник присвячено історико-філософській та педагогічній проблематиці, а також актуальним питанням розвитку професійної освіти й науки в умовах інтегральних і глобалізаційних процесів. Модернізація структури, змісту й організації освіти розглядаються в контексті кардинальних змін, спрямованих на розв'язання стратегічних завдань, що стоять перед Україною в нових економічних і соціокультурних умовах. Обгрунтовується імператив людиноцентричної спрямованості концептуальних реформ вітчизняної освітньої галузі та її виховних можливостей. Для науковців і викладачів вищих і професійно-технічних навчальних закладів, вчителів загальноосвітніх шкіл, аспірантів і студентів, усіх, хто цікавиться проблемами сучасного розвитку вітчизняної освіти та науки.

Доп.точки доступа
Сковорода, Г.
Гегель, Г.
Духнович, О.
Шевченко, Т.
Ушинський, К.
Франко, І.
Грінченко, Б.
Макаров, С.О.
Зязюн І. А. (1938-2014)
Ничкало Н. Г. (1939)
Шльосек, Ф.
Батишев, С.
Огієнко, І.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.

   Газета

Фізика . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 1998 - . - Выходит три раза в месяц
2008г. N 15
Зміст:
Лук'янова, М. Мультимедіа на уроках фізики: практичне застосування / М. Лук'янова. - С.1-8.
Чистух, В. Дрогобицький звіздар: пам'яті Юрія Дрогобича / В. Чистух. - С.8-12.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Газета

Завуч . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 1998 - . - Выходит три раза в месяц
2008г. N 27
Зміст:
Громовий, В. "Я ніколи в житті не належав собі..." : До 90-річчя Василя Сухомлинського неювілейні роздуми про діалог с сучасністю / В. Громовий. - С.5-12.
Психолог - молодому вчителю : Поради, тести, вправи. - С.вкладка
Чабанна, Н. Мультимедіа на уроці / Н. Чабанна. - С.13-14.
Бондар, Г. Який він - сучасний учень? : Педагогічна рада - ділова гра / Г. Бондар. - С.16-22.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Газета

Завуч . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 1998 - . - Выходит три раза в месяц
2008г. N 29
Зміст:
Підгребя, Н. Педагогічна рада "Інноваційні технології навчання й виховання як засіб розвитку творчої активності учнів" : З використанням мультимедіа / Н. Підгребя. - С.вкладка
Янко, В. Оздоровча політика школи у випадках вживання учнями наркотичних і токсичних речовин / В. Янко. - С.11-17.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Новітня філологія : фаховий науковий журнал ВАК України. - Миколаїв : Видавництво МДГУ ім. Петра Могили, 2005 - . - Периодичность неизвестна
2008г. N 9
Зміст:
Беликова, Ю. В. Гендерные различия в языке как способ социальной комуникации / Ю. В. Беликова. - С.7-16.
Марковська, А. В. Прагматичний потенціал фразеологічних одиниць / А. В. Марковська. - С.21-27.
Саленкова, Т. М. Концепт "прогрес" у сучасній когнітології / Т. М. Саленкова. - С.28-37.
Анікіна, О. О. Використання мультимедіа-технологій при викладанні англійської мови через літературу / О. О. Анікіна. - С.38-44.
Єлісєєва, С. В. Дискурс наукових комп'ютерних конференцій та його моделювання / С. В. Єлісєєва. - С.52-61.
Кот, С. Ю. Аналіз мовленнєвих актів як шлях до визначення особистісних рис мовця / С. Ю. Кот. - С.62-67.
Гурдуз, І. І. Міфопоетична парадигма роману Стела Павлоу "Троянський кінь" / І. І. Гурдуз. - С.150-156.
Даниленко, І. І. Молитва у поетичному дискурсі Григорія Сковороди / І. І. Даниленко. - С.157-163.
Сікорська, В. Ю. Феномен матеріалізації часопростору в історичному романі Павла Загребельного "Смерть у Києві" / В. Ю. Сікорська. - С.198-204.
Науменко, А. М. Перевод лингвистический и перевод концептуальный / А. М. Науменко. - С.282-294.
Бідюк, О. В. Відьма у романі Л. Костенко "Берестечко" / О. В. Бідюк. - С.311-319.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Журнал

Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - Харків : Видавнича група "Основа", 2003 - . - Выходит дважды в месяц
2009г. N 11/12 (135)
Зміст:
Солошенко, Б. Г. Викладання фізики у відповідності з уведенням зовнішнього незалежного тестування / Б. Г. Солошенко. - С.8-10.
Кисільова, Л. В. Методи, які ми обираємо / Л. В. Кисільова. - С.11-12.
Петрова, С. М. Активізація розумової діяльності учнів у процесі викладання фізики / С. М. Петрова. - С.13-15.
Білориха, О. М. Орієнтовний план роботи школи професійної адаптації молодого вчителя фізики / О. М. Білориха. - С.17-22.
Карпова, Л. Б. Методичні прийоми використання мультимедіа на уроках фізики / Л. Б. Карпова. - С.23-24.
Крамар, Н. К. Інноваційні технології розвитку інтелектуальних та творчих здібностей шляхом активізації самостійної пізнавальної діяльності у процесі навчання фізики / Н. К. Крамар, В. М. Крамар. - С.25-29.
Тарбєєв, В. М. Екологізація фізичного навчання під час вивчення теоретичного матеріалу / В. М. Тарбєєв. - С.30-32.
Крохіна, Н. П. Фізичний вечір "Цариця прикордонних наук" / Н. П. Крохіна. - С.33-37.
Всеукраїнський фізичний конкурс "Левеня-2009". - С.39-59.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.

   Журнал

Біологія і хімія в школі [Текст] : Науково - методичний журнал. - Киев : "Педагогічна преса", 1995 - . - Выходит раз в два месяца
2009г. N 4
Зміст:
Дабіжук, Т. Про підвищення рівня навчальних досягнень учнів з хімії / Т. Дабіжук. - С.11-12.
Матяш, Н. Мета і завдання формування цілісних знань про людину / Н. Матяш. - С.13-14.
Суряднова, В. Урок-екскурсія до плодового саду / В. Суряднова, М. Книш. - С.15-18.
Савчин, М. Формування експериментальних компетенцій з хімії в учнів 8 класу / М. Савчин, О. Братюк. - С.19-20.
Пінчук, О. Як скласти портфоліо учня / О. Пінчук. - С.22.
Черкасова, С. Інтегрований урок з біології та фізики / С. Черкасова, В. Булигіна. - С.23-26.
Полєскова, Л. Урок з теми "Естери" / Л. Полєскова. - С.26-30.
Бондар, С. Трансформація методів навчання у профільній школі / С. Бондар. - С.31-35.
Левашова, В. Роль природничих предметів у формуванні наукової картини світу / В. Левашова. - С.35-37.
Кононенко, Н. Мультимедіа на уроках хімії / Н. Кононенко. - С.38-39.
Рудишин, С. Генетично модифіковані рослини: ризик чи небезпека? / С. Рудишин. - С.40-43.
Василега-Дерибас, М. Він був революціонером і воїном у житті та науці / М. Василега-Дерибас. - С.44.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
14.

   Газета

Фізика . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 1998 - . - Выходит три раза в месяц
2009г. N 27
Зміст:
Кремінський, Б. Завдання та розв'язання IV етапу ХLVI Всеукраїнської олімпіади юних фізиків м. Севастополь, 2009 / Б. Кремінський. - С.1-25.
Андрієнко, І. Активізація логічного мислення школярів. 7-8 класи: прийом пропущених слів, символів / І. Андрієнко. - С.2-5 (вкладка).
Бондарчук, В. Активізація пізнавальної діяльності учнів під час вивчення фізики / В. Бондарчук. - С.6-8 (вкладка).
Неводнича, Є. Ейдетика на службі навчального процесу / Є. Неводнича. - С.9-11 (вкладка).
Карпова, Л. Методичні прийоми використання мультимедіа на уроках фізики / Л. Карпова. - С.11-12 (вкладка).
Горбань, А. Дослідження коливань математичного маятника: робота фізичного практикуму. 11 клас / А. Горбань. - С.26-28.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
15.

   Газета

Історія України . - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 1996 - . - Выходит дважды в месяц
2010г. N 19
Зміст:
Амелькіна, М. Використання електронних конспектів на уроках історії. Вступ до історії України. 5 клас / М. Амелькіна, О. Амелькін. - С.10-12.
Лобкова, К. Мультимедіа-технології на уроках історії / К. Лобкова. - С.13-14.
Трухан, О. Окремі аспекти використання програмного забезпечення SMART BOARD / О. Трухан. - С.15-18.
Комаров, Ю. Мультимедійний урок: проблема ефективності / Ю. Комаров. - С.19-20.
Гриценко, М. Варвара Ханенко: жінка з великої літери / М. Гриценко. - С.21-24.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
16.

   Газета

Трудове навчання : газета для вчителів обслуговуючих та технічних видів праці, викладачів та майстрів виробничого навчання МНВК. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ", 2008 - . - Выходит ежемесячно
2010г. N 6
Зміст:
Мультимедіа власноруч: текст, графіка, аудіо, анімація, відео. - С.2-118.
Програма "Побудова кар'єри" для 10-11 (12) класів загальноосвітніх навчальних закладів (70 год). - С.1-30, вкладка.
Мельник, О. Інженер-технолог у сучасному машинобудівному підприємстві: розробка уроку, 11 клас / О. Мельник, М. Шабдінов. - С.31-40, вкладка.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
17.

   Журнал

Нові технології навчання [Текст] : Науково-методичний збірник/ Україна. Міністерство освіти і науки (Київ). - Київ : Науково-методичний центр вищої освіти. - Выходит ежеквартально
2010г. N 61
Зміст:
Іщенко, Т. Д. Особливості інтеграції аграрної вищої освіти України в єдиний європейський простір вищої освіти / Т. Д. Іщенко, М. П. Хоменко, С. М. Кравченко. - С.3-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Романовський, О. О. Удосконалення діяльності вищих навчальних закладів через упровадження принципів міжнародної освіти / О. О. Романовський, Ю. Ю. Романовська, О. О. Романовська. - С.15-22. - Бібліогр.: 6 назв.
Шишкіна, М. П. Методологічний підхід до оцінювання якості програмних засобів навчання / М. П. Шишкіна. - С.22-28. - Бібліогр.: 8 назв.
Лаврентьєва, Г. П. Методичні підходи до оцінювання якості електронних засобів навчання / Г. П. Лаврентьєва. - С.29-34. - Бібліогр.: 16 назв.
Лукін, В. Є. Взаємозв`язок та взаємозалежність понять "дистанційна освіта" та "дистанційне навчання" / В. Є. Лукін, А. А. Каленський, В. В. Вишняков. - С.35-38. - Бібліогр.: 19 назв.
Касаткін, Д. О. Розробка методологічних основ використання навчально-методичних матеріалів, заснованих на технології мультимедіа / Д. О. Касаткін. - С.39-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Терлецька, І. М. Стандарт HL7 - суттєва допомога в роботі сучасного медика / І. М. Терлецька. - С.43-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільченко, А. А. Традиційні методи та форми організації самостійної роботи студентів-програмістів / А. А. Ільченко. - С.45-51. - Бібліогр.: 22 назв.
Сейдаметова, С. Інноваційні технології у викладанні інформатики / С. Сейдаметова, С. Терещенко. - С.52-57. - Бібліогр.: 6 назв.
Цехмістрова, Г. С. Болонський процес та інтеграція вищої освіти в європейське освітнє середовище / Г. С. Цехмістрова. - С.57-60.
Фоменко, Н. А. Стандартизація професійної освіти як наукова система / Н. А. Фоменко. - С.61-67. - Бібліогр.: 6 назв.
Семенець, С. П. Теорія задач розвивального навчання методики математики / С. П. Семенець. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Марігодов, В. К. Теорія розв`язування винахідницьких задач - педагогіка як система та її використання в навчальному процесі вищої школи / В. К. Марігодов. - С.74-78. - Бібліогр.: 14 назв.
Акмалдінова, О. М. Лінгвосоціокультурний аспект навчання іноземним мовам / О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна. - С.78-83. - Бібілогр.: 21 назв.
Семенець, Л. М. Організація контролю самостійної роботи студентів з курсу "Елементарна математика" в умовах кредитно - модульної системи / Л. М. Семенець. - С.83-87. - Бібліогр.: 7 назв.
Деркач, В. Підготовка майбутніх економістів в умовах нових технологій навчання / В. Деркач. - С.87-91. - Бібліогр. в кынцы ст.
Абільтарова, Е. Н. Обґрунтування змісту професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів у галузі охорони праці / Е. Н. Абільтарова. - С.91-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Калінін, А. М. Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов професійної адаптації викладачів економічних дисциплін в умовах льотного навчального закладу / А. М. Калінін. - С.98-105. - Бібліогр.: 18 назв.
Гулай, О. І. Хімічна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх інженерів-будівельників / О. І. Гулай. - С.105-110. - Бібліогр.: 11 назв.
Кайдалова, Л. Г. Організаційно-методичні умови професійної підготовки майбутніх фахівців фармації / Л. Г. Кайдалова. - С.110-113. - Бібліогр.: 7 назв
Корносенко, О. К. Освітньо-педагогічна технологія професійної підготовки фахівців фізичної культури / О. К. Корносенко. - С.114-119. - Бібліогр.: 5 назв.
Котикова, О. М. Теоретичні аспекти організації тренінгу комунікативних умінь майбутніх правознавців / О. М. Котикова. - С.119-123. - Бібліогр.: 20 назв.
Гордієнко, В. П. Розвиток професійного мовлення спеціалістів біржової діяльності на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) / В. П. Гордієнко. - С.123-127. - Бібліогр.: 8 назв.
Покладова, В. В. Життєстворююче середовище гімназії як відображення внутрішнього світу особистості гімназиста / В. В. Покладова. - С.127-130. - Бібліогр.: 7 назв.
Карпушевська, Л. Р. Теорія і практика статевого виховання в закладах інтернатного типу / Л. Р. Карпушевська. - С.130-134. - Бібліогр.: 7 назв.
Бернацька, О. Б. Деякі аспекти виховання вчинкової самостійності в умовах інтернатного закладу: специфіка та типологія / О. Б. Бернацька. - С.135-139. - Бібліогр.: 7 назв.
Гребеник, Т. В. Організація наукових досліджень в системі громадянського виховання студентів вищих навчальних закладів / Т. В. Гребеник. - С.140-145. - Бібліогр.: 16 назв.
Лобур, М. С. До питання формування професійної компетентності молодших спеціалістів сфери харчування як складової частини структури особистості / М. С. Лобур. - С.145-148. - Бібліогр.: 10 назв.
Драганов, Б. Х. До викладу другого закону термодинаміки студентам технічних спеціальностей / Б. Х. Драганов. - С.148-149. - Бібліогр: 7 назв.
Демешкант, Н. А. Освітні стандарти як основа еколого- професійного становлення фахівців аграрної сфери / Н. А. Демешкант. - С.150-157. - Бібліогр.: 13 назв.
Матвєєва, Г. В. Критерії та рівні підготовленості екскурсознавців / Г. В. Матвєєва. - С.158-164. - Бібліогр.: 52 назв.
Макаренко, М. Б. Використання освітніх траєкторій студента для формування мотивації навчальної діяльності у комп`ютерно орієнтованому середовищі / М. Б. Макаренко. - С.165-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, Т. Етнонаціональні аспекти формування екологічної культури / Т. Ковальчук, А. Філоненко. - С.169-177. - Бібліогр.: 8 назв.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
18.

   Журнал

Англійська мова та література : Науково-методичний журнал. - Харків : Видавнича група "Основа", 2002 - . - Выходит три раза в месяц
2010г. N 27 (289)
Зміст:
Головіна, М. Є. Уроки домашнього читання в курсі вивчення іноземних мов / М. Є. Головіна. - С.2-5.
Швецова, В. С. Науково-методична підготовка вчителя та її вплив на результативність навчання / В. С. Швецова. - С.6-7.
Литвиненко, Н. В. Progect "Tours about London" / Н. В. Литвиненко. - С.8-11.
Нездропа, Л. П. In the intellectual café. Eat the right food / Л. П. Нездропа. - С.12-15.
Козаченко, Т. О. British lifestyle (урок із застосуванням мультимедіа) / Т. О. Козаченко. - С.16-19.
Даутова, Ю. The USA / Ю. Даутова. - С.20-22.
Даутова, Ю. Choosing a job / Ю. Даутова. - С.23-24.
Мазур, І. М. My Land / І. М. Мазур. - С.25-27.
Яковіна, Т. А. Модуль "Географическое положение України" / Т. А. Яковіна. - С.28.
Морозова, Н. О. Тиждень англійської мови як одна з ефективних форм позакласної роботи / Н. О. Морозова. - С.29
Євенко, О. В. Виховний захід "Ми - різні, ми - рівні, ми - разом" / О. В. Євенко, Ю. О. Дем'янова. - С.30-32.
Миронова, Н. М. Mary Poppins comes back / Н. М. Миронова. - С.33-37.
Носуля, Н. І. Мої поезії / Н. І. Носуля. - С.38.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
19.

   Газета

Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - Київ : Редакція газети "Позакласний час", 2002 - . - Выходит ежемесячно
2011г. N 1
Зміст:
Азарянська, Н. М. Розв'язування нерівностей методом інтервалів / Н. М. Азарянська. - С.5-6.
Ілащук, О. Г. Подібні трикутники / О. Г. Ілащук. - С.6-7.
Хоролець, А. О. Експедиція загону волонтерів / А. О. Хоролець. - С.7-8.
Турик, Л. В. Золоті зерна народної мудрості / Л. В. Турик. - С.9.
Никитчук, Л. П. Арифметична прогресія / Л. П. Никитчук. - С.10.
Рижих, І. М. Множення звичайних дробів / І. М. Рижих. - С.10-11.
Джусюк, А. О. Нумо, шестикласник!: підсумковий урок-конкурс з математики / А. О. Джусюк. - С.11-12.
Кравченко, Н. О. Легкі способи усного обчислення / Н. О. Кравченко. - С.12-13.
Кабачна, С. М. Застосування векторів до розв'язування геометричних задач / С. М. Кабачна. - С.13-14.
Бабич, Г. О. Застосування визначеного інтегралу до обчислення площ плоских фігур (засобами мультимедіа) / Г. О. Бабич. - С.14-15.
Орєхова, Н. П. "Геометрія - правителька всіх розумних досліджень" / Н. П. Орєхова. - С.15-17.
Бегерська, А. В. Перетворення виразів з квадратними коренями / А. В. Бегерська. - С.17-18.
Черниш, В. І. Піраміда / В. І. Черниш. - С.18.
Ситнікова, Г. О. Крокуючи за Піфагором / Г. О. Ситнікова. - С.19-20.
Литвиненко, М. В. Розв'язування задач на відсотки за допомогою пропорції / М. В. Литвиненко. - С.20-21.
Мохій, А. В. Середня лінія трикутника, трапеція / А. В. Мохій. - С.21-22.
Кузьома, Л. П. Розв'язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання / Л. П. Кузьома. - С.23.
Недашківська, Г. П. Подорож у країну кмітливих / Г. П. Недашківська. - С.24.
Чельтер, Н. В. Розв'язування задач і вправ / Н. В. Чельтер. - С.25.
Білан, В. В. Змагатися зі злим чарівником Волдемортом / В. В. Білан. - С.26-27.
Дзюба, С. М. Гармонічні коливання (інтегроване заняття з математики та фізики) / С. М. Дзюба, Т. М. Конкіна. - С.27-29.
Саюк, Н. В. Подорож до країни Декартії / Н. В. Саюк. - С.29-30.
Троць, А. В. Площа прямокутника та квадрата / А. В. Троць. - С.30.
Трухній, А. Г. Математичний футбол / А. Г. Трухній. - С.30-31.
Шапочка, І. А. Подорож до країни Математики / І. А. Шапочка. - С.31-32.
Жидкова, Л. М. "У світі тварин" / Л. М. Жидкова. - С.32-33.
Лавренчук, І. М. Рівняння / І. М. Лавренчук. - С.33-34.
Рогова, О. П. Числа керують світом / О. П. Рогова. - С.34.
Печерська, Т. Ф. Перетворення ірраціональних виразів (інтегрований урок: математика, історія, краєзнавство) / Т. Ф. Печерська. - С.35.
Савицька, К. М. "Судове засідання": урок-рольова гра / К. М. Савицька. - С.36-37.
Шуляк, Р. П. Кути трикутника і чотирикутника / Р. П. Шуляк. - С.37.
Литвиненко, Т. М. "Море" раціональних виразів / Т. М. Литвиненко. - С.37-38.
Антоненко, Н. В. Мистецтво розв'язування задач: урок узагальнення та систематизації знань / Н. В. Антоненко. - С.38-40.
Ніколайчук, В. І. Незнайко у країні Геометрії / В. І. Ніколайчук. - С.41-43.
Колесник, Г. М. Розв'язування квадратних рівнянь / Г. М. Колесник. - С.43.
Ляшенко, О. Є. Математична естафета / О. Є. Ляшенко. - С.44.
Ронська, Л. С. До форту "Буаяр" за перемогою! / Л. С. Ронська. - С.45-46.
Булах, Т. П. Подорож математичними містами / Т. П. Булах. - С.46-47.
Розік, Л. В. Побудова трикутників / Л. В. Розік. - С.47-48.
Шахова, С. В. Довжина кола. Площа круга / С. В. Шахова. - С.48.
Лівак, В. В. Панорама векторів / В. В. Лівак. - С.49-50.
Мицик, А. І. Банки та банківська система: інтегрований урок з математики та основ економіки / А. І. Мицик, Ю. А. Мамєдова. - С.50-52.
Кульчицька, У. З. Тригонометричні перетворення / У. З. Кульчицька. - С.53-58.
Ковінчук, В. В. Інтерактивне навчання / В. В. Ковінчук. - С.58-65.
Каракулова, О. С. Мандрівка до країни Випадковостей / О. С. Каракулова. - С.65-66.
Безмінова, І. Г. Мандрівка казкою "Снігова королева" / І. Г. Безмінова. - С.66-67.
Кучеренко, Р. Д. Степенева функція / Р. Д. Кучеренко. - С.67-68.
Вічна, О. В. Комбінація геометричних тіл / О. В. Вічна. - С.69-70.
Ніколаєнко, В. М. Прогресії та їх практичні застосування / В. М. Ніколаєнко. - С.70-71.
Абеляшева, О. Л. Текстові задачі / О. Л. Абеляшева. - С.72-73.
Вельганенко, Н. І. Подільність натуральних чисел / Н. І. Вельганенко. - С.73-76.
Бессараб, О. С. Математика і здоров'я / О. С. Бессараб. - С.76-78.
Сіра, К. Ф. Казкові десяткові дроби / К. Ф. Сіра. - С.78-79.
Котова, О. М. Математична прес-конференція / О. М. Котова. - С.79-80.
Радченко, Л. О. "Компетентність": урок-ділова гра / Л. О. Радченко. - С.80-81.
Білоус, І. І. Міжпредметні зв'язки на уроках математики: математика і економіка / І. І. Білоус. - С.81-82.
Родзінська, Ю. К. Квадратична функція / Ю. К. Родзінська. - С.82-83.
Мельничук, О. А. Усні математичні вправи / О. А. Мельничук. - С.83-84.
Павлюкова, І. В. Похідна функції та її застосування: підсумковий урок / І. В. Павлюкова. - С.84-85.
Логачова, Н. Прямокутний паралелепіпед / Н. Логачова, О. Іванова. - С.85-86.
Шипілова, І. Ю. Многогранник та його елементи / І. Ю. Шипілова. - С.86-87.
Мірошніченко, О. І. Розв'язування рівнянь з модулем / О. І. Мірошніченко. - С.87-89.
Юркова, А. В. Обчислення логарифмів / А. В. Юркова. - С.89-90.
Буренкова, О. М. В гостях у казки "Золотий ключик" / О. М. Буренкова. - С.90-92.
Тимченко, О. В. Об'єми геометричних тіл / О. В. Тимченко. - С.92-93.
Птушка, С. П. Звичайні та десяткові дроби / С. П. Птушка. - С.93-94.
Васильчук, О. В. Розв'язування вправ зі звичайними дробами / О. В. Васильчук. - С.94-95.
Петрова, О. І. Тіла обертання: урок-конкурс / О. І. Петрова. - С.95-96.
Чергінець, І. П. Розв'язування систем рівнянь методом заміни змінної / І. П. Чергінець. - С.96-98.
Сердюк, Л. М. Циліндр та його властивості / Л. М. Сердюк. - С.98-99.
Плейзор, К. Т. Суміжні кути та їх властивості / К. Т. Плейзор. - С.100.
Албу, С. Е. Обыкновенные дроби / С. Е. Албу. - С.100-101.
Оверченко, Г. Л. Прямоугольный треугольник / Г. Л. Оверченко. - С.101-102.
Лопата, Н. М. Решение задач по теории вероятностей / Н. М. Лопата. - С.102-103.
Середа, А. А. Вычисление площадей плоских фигур: бинарный урок по математике и информатике / А. А. Середа, И. Н. Карнач. - С.103-105.
Ретуева, Г. А. Путешествие по стране Четырехугольники / Г. А. Ретуева. - С.105-108.
Пинько, Р. В. Числовые последовательности / Р. В. Пинько. - С.108-109.
Масюкович, Л. Д. Показательная функция / Л. Д. Масюкович. - С.109-110.
Чижикова, З. А. Треугольники / З. А. Чижикова. - С.110-111.
Море цифр и пара крох любви. - С.112,обкл.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
20.

   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - Харків : Видавнича група "Основа", 2003 - . - Выходит три раза в месяц
2011г. N 25 (281)
Зміст:
Вивчаємо українську мову та літературу
Концева, Р. М. Мультимедіа на уроках української мови та літератури / Р. М. Концева. - С.4-6.
Заєць, В. Г. Міжпредметний дидактичний матеріал з української мови : 8-9 класи з поглибленим вивченням української мови / В. Г. Заєць. - С.7-10.
Уманська, Т. О. "Не бійтесь заглядати у словник!": сучасні словники української мови. Українські електронні словники. Стилістичні засоби лексикографії. 10-11 класи / Т. О. Уманська. - С.11-16.
Фененко, О. С. Складне речення : уроки з теми. 9 клас / О. С. Фененко. - С.17-21.
Бойко, Н. В. Олімпіада з української мови та літератури : зразки завдань для учнів 8-11 класів / Н. В. Бойко. - С.22-25.
Бойчук, Т. В. Тестові завдання із синтаксису та пунктуації простого ускладненого речення / Т. В. Бойчук. - С.26-35.
Голобородько, Я. Ю. Маестро актуального літературознавства : до 80-річчя відомого українського критика й літературознавця Григорія Сивоконя / Я. Ю. Голобородько. - С.36-38.
Маленко, О. Іван Вагилевич : до 200-річчя з дня народження поета / О. Маленко. - С.39.
Вкладка
Гнатюк, В. М. Діяльність дитячої козацької організації "Дніпровська січ" / В. М. Гнатюк. - С.1-16.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-117 
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей