Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (29)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (15)Центральної бібліотеки для дітей ім. Ш. Кобера і В. Хоменко (2)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (25)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (5)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=самовизначення<.>)
Общее количество найденных документов : 572
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
66.3(4УКР),5
У 45


   
    Українське питання [Текст] : Енциклопедичний посібник / Упоряд. М.С. Тимошик. - Київ : Видавництво імені Олени Теліги, 1997. - 220 с. - ISBN 966-7018-18-0 (В опр.) : 8.40 р.
    Содержание:
Основні елементи української національної ідеї
Український національний рух у минулому і теперішньому, як прояв національного самовизначення
Національні надбання українства
Ставлення російської державності та громадськості до українства
Антиукраїнська політика заборон і репресій: причини і наслідки
Українське питання на фоні світових подій останнього часу
ББК 66.3(4УКР),5

Рубрики: Національна політика України,  Національні відносини в Україні,  Національно-визвольний рух,  Національна свідомість
Доп.точки доступа:
Тимошик, М.С. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.50
П 35


   
    Питання дефектології [Текст] : респуб. науково-методичний збірник. Вип. 10 / ред. М. Д. Ярмаченко. - Київ : Радянська школа, 1975. - 107 с. - 1.85 р.
    Содержание:
Сурдопедагогіка
Засенко, Н. Ф. Про можливості розвитку глухих учнів молодших класів у процесі вивчення природничого матеріалу / Н. Ф. Засенко. - С .3
Алексюк, Є. О. Зорове сприймання усної мови слабочуючими дітьми молодших класів / Є. О. Алексюк, Л. С. Лебедєва. - С .8
Бойко, К. Д. Розвиток розмовної мови глухих учнів на уроках предметно-практичного навчання / К. Д. Бойко. - С .13
Гольдберг, А. М. Про особливості мовного спілкування учнів середніх класів школи глухих / А. М. Гольдберг. - С .19
Гроза, Е. П. Перехід на нові програми - шлях удосконалення навчання глухих учнів математики / Е. П. Гроза. - С .23
Коберник, Г. М. Проблема засвоєння історичних знань глухими учнями в сурдопедагогічній літературі / Г. М. Коберник. - С .28
Марчук, Т. Ф. Особливості встановлення глухими учнями зв'язків між однокорінними словами / Т. Ф. Марчук. - С .33
Марчук, Т. Ф. Особливості засвоєння глухими учнями однокорінних слів з різними префіксами / Т. Ф. Марчук. - С .37
Олігофренопедагогіка
Білевич, Є. О. Особливості встановлення причинно-наслідкових зв'язків учнями молодших класів допоміжної школи під час виконання завдань з ручної праці / Є. О. Білевич, В. М. Синьов. - С .42
Гаськевич, Є. Д. Дослідження впливу сім'ї на трудову адаптацію випускників допоміжної школи / Є. Д. Гаськевич. - С .46
Капустін, А. І. Розвиток логічного мислення в учнів старших класів допоміжної школи в процесі вивчення історичного матеріалу / А. І. Капустін. - С .50
Стадненко, Н. М. Про методику виявлення розумової відсталості / Н. М. Стадненко. - С .55
Турчинська, В. Є. Особливості пошукової діяльності розумово відсталих учнів / В. Є. Турчинська. - С .60
Турчинська, К. М. Професійне самовизначення учнів допоміжної школи / К. М. Турчинська. - С .68
Щербакова, К. В. Дослідження рівня сформованності деяких графічних навичок в учнів I-III класів допоміжної школи / К. В. Щербакова. - С .74
Логопедія
Соботович, Є. Ф. Про деякі особливості психічного і мовного розвитку дітей з моторною алалією / Є. Ф. Соботович, М. В. Рождественська. - С .80
Жильцова, О. Л. Порівняльний аналіз розвитку деяких компонентів усної і писемної мови учнів перших класів масової і допоміжної шкіл / О. Л. Жильцова. - С .87
Тифлопедагогіка
Дуткевич, Я. І. Дослідження фізичного розвитку і фізичної підготовки випускників шкіл сліпих / Я. І. Дуткевич. - С .94
Моргуліс, І. С. План як засіб регуляції пізнавальних дій дітей з глибокими порушеннями зору / І. С. Моргуліс. - С .99
ББК 74.50

Рубрики: Дефектологія
Доп.точки доступа:
Ярмаченко, М.Д. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
88.4
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник. Вип. 35 [Текст] : научное издание / Ред. Л.М. Проколієнко. - Київ : Радянська школа, 1990. - 119 с. - 2.34 р.
    Содержание:
Теоретичні питання формування особистості в онтогенезі
Татенко, В. О. Становлення індивіда як суб`єкта психічної діяльності / В. О. Татенко. - С .3-13
Розвиток особистості в процесі спілкування
Рудоміно-Дусяцька, О. В. Аналіз деяких функцій міжособових відносин у колективах старшокласників / О. В. Рудоміно-Дусяцька, В. І. Гордієнко. - С .14-20. - Бібліогр. у кінці ст.
Головань, Н. О. Роль відчуждення у формуванні індивідуальності підлітка і юнака / Н. О. Головань, І. Г. Клочек. - С .20-28. - Бібліогр. у кінці ст.
Пашукова, Т. І. Динаміка егоцентризму в підлітковому та юнацькому віці / Т. І. Пашукова. - С .28-36. - Бібліогр. у кінці ст.
Яценко, Т. С. Підвищення психологічної культури особистості в процесі активного соціально-психологічного навчання / Т. С. Яценко, Т. А. Кислих. - С .36-46. - Бібліогр. у кінці ст.
Мірошник, З. М. Психологічні особливості конструктивних дій шестирічних першокласників / З. М. Мірошник. - С .46-51
Панок, В. Г. Вдосконалення шкал виборів непараметричної соціометрії / В. Г. Панок. - С .51-56
Формування психічних процесів в учбовій діяльності
Маргуліс, Є. Д. Про психологічний зміст поняття "навчальна гра" / Є. Д. Маргуліс. - С .57-64. - Бібліогр. у кінці ст.
Кобернік, О. Г. Формування уявлень молодших школярів про геометричні перетворення в процесі комп`ютерної гри / О. Г. Кобернік. - С .65-71
Бочарова, С. П. Розвиток образної пам`яті молодших школярів в умовах навчання малюванню / С. П. Бочарова, О. О. Данілевич. - С .72-79. - Бібліогр. у кінці ст.
Психологія самовизначення особистості . - С .80-86. - Бібліогр. у кінці ст.
Огороднійчук, З. В. Пізнавальні інтереси учнів як фактор їх професійного самовизначення / З. В. Огороднійчук. - С .86-94. - Бібліогр. у кінці ст.
Винокур, О. Ю. Методика дослідження мотивів професійного самовизначення старшокласників / О. Ю. Винокур. - С .94-102. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Карпенко, З. С. Психологічні особливості самовизначення молодших школярів / З. С. Карпенко. - С .102-109. - Бібліогр. у кінці ст.
Верещак, Є. П. Психологічні аспекти профорієнтаційної роботи викладача загальнотехнічних дисциплін і проблема самовизначення учнів / Є. П. Верещак. - С .109-117. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.4

Рубрики: Психологія навчання,  Дитяча психологія--самовизначення особистості,  Особистість--спілкування
Доп.точки доступа:
Проколієнко, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
88.4
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник [Текст] : научное издание. Вип. 26 / Ред. Л.М. Проколієнко. - Київ : Радянська школа, 1986. - 118 с. - 2.44 р.
    Содержание:
Моляко, В. О. Психолого-педагогічні передумови підготовки учнів до праці у сфері матеріального виробництва / В. О. Моляко, Н. І. Літвинова. - С .3-11. - Бібліогр. у кінці ст.
Пономарьова, Р. О. Професійне самовизначення старшокласників в процесі трудового навчання / Р. О. Пономарьова. - С .11-19. - Бібліогр. у кінці ст.
Смульсон, М. Л. Дослідження мислительних компонентів у структурі готовності школярів до праці / М. Л. Смульсон. - С .19-26. - Бібліогр. у кінці ст.
Проскура, О. В. Трудове навчання як фактор формування психологічних передумов готовності до праці / О. В. Проскура. - С .27-35. - Бібліогр. у кінці ст.
Федоришин, Б. О. Активізація професійного самовизначення учнів у процесі проведення профінформаційної роботи в загальноосвітній школі / Б. О. Федоришин [и др.]. - С .36-44. - Бібліогр. у кінці ст.
Другие авторы: Карпіловська С. Я., Міттельман Р. Й., Синявський В. В., Ткаченко О. М., Ящишин О. О.
Боришевський, М. П. Особливості оцінювання старшокласниками свого ставлення до праці / М. П. Боришевський, М. В. Савчин. - С .44-52. - Бібліогр. у кінці ст.
Скакун, В. З. Застосування творчого тренінгу в підготовці старшокласників до праці / В. З. Скакун. - С .52-60. - Бібліогр. у кінці ст.
Івахненко, Л. М. Виховання творчої активності підлітків у процесі трудового навчання / Л. М. Івахненко. - С .60-67
Третяк, Т. М. Стратегія комбінування під час розв`язування конструктивно-технічних задач учнями середнього шкільного віку / Т. М. Третяк. - С .67-76. - Бібліогр. у кінці ст.
Кононко, О. Л. Про деякі психологічні умови формування у молодших школярів позитивного ставлення до результатів своєї праці / О. Л. Кононко. - С .77-86. - Бібліогр. у кінці ст.
Вержиковська, Л. Г. Творчий тренінг молодших школярів як фактор підготовки їх до суспільно корисної продуктивної праці / Л. Г. Вержиковська. - С .86-93. - Бібліогр. у кінці ст.
Рибалка, В. В. Психологічні умови корекції вибору учнями профілю трудового навчання в навчально-виробничних комбінатах / В. В. Рибалка, П. С. Перепелиця. - С .93-101. - Бібліогр. у кінці ст.
Котирло, В. К. Співвідношення інтересу та обов`язковості під час виконання дошкільниками трудових завдань / В. К. Котирло, О. П. Долинна. - С .101-109
Ладивір, С. О. Трудове виховання дітей в сім`ї / С. О. Ладивір. - С .109-116. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія
Доп.точки доступа:
Проколієнко, Л.М. \ред.\
Синявський, В. В.
Ткаченко, О. М.
Ящишин, О. О.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
88.4
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник [Текст] : научное издание. Вип. 20. - Київ : Радянська школа, 1981. - 153 с. - 2.93 р.
    Содержание:
Роменець, В. А. Київська Русь і початок вітчизняної психології : До 1500-річного ювілею заснування Києва / В. А. Роменець, С. О. Мусатов. - С .3-21. - Бібліогр. у кінці ст.
Соціальна і педагогічна психологія
Войтко, В. І. Оптимізація педагогічного процесу на основі особистісно-рольового підходу / В. І. Войтко. - С .22-29
Рудоміно-Дусяцька, О. В. Про групову спрямованість студентських колективів / О. В. Рудоміно-Дусяцька. - С .29-34
Борденюк, О. В. Особливості усвідомлення студентами вибору педагогічної професії / О. В. Борденюк. - С .34-42
Розов, Г. О. Про один метод дослідження соціальної перцепції вчителів / Г. О. Розов. - С .43-51. - Бібліогр. у кінці ст.
Кісарчук, З. Г. Комунікативна взаємодія молодших школярів як фактор ефективності розв`язання ними мислительних задач / З. Г. Кісарчук. - С .51-60. - Бібліогр. у кінці ст.
Дригус, М. Т. Вплив ставлення учнів до навчання на його результативність / М. Т. Дригус. - С .60-68. - Бібліогр. у кінці ст.
Долинська, Л. В. Про деякі фактори актуалізації самоконтролю поведінки підлітків / Л. В. Долинська. - С .68-76. - Бібліогр. у кінці ст.
Аршавіна, Л. І. Особливості розв`язування молодшими школярами математичних задач з різною символікою / Л. І. Аршавіна. - С .76-85
Федоров, В. Д. Можливості виявлення мотивів професійного самовизначення методом сиилістико-інформаційного аналізу письмових висловлювань / В. Д. Федоров. - С .85-91
Психологія трудового навчання і виховання
Гільбух, Ю. З. Деякі способи піднесення виховної ефективності трудового навчання / Ю. З. Гільбух. - С .92-99. - Бібліогр. у кінці ст.
Литвинова, Н. І. Психологічні аспекти формування у старшокласників інтересу до робітничих професій / Н. І. Литвинова. - С .100-108. - Бібліогр. у кінці ст.
Мороз, О. І. Формування психологічної готовності учнів загальноосвітніх шкіл до сільськогосподарської праці / О. І. Мороз. - С .109-118. - Бібліогр. у кінці ст.
Вікова психологія
Приходько, Ю. О. Взаємини дітей в умовах спільної діяльності / Ю. О. Приходько. - С .119-126. - Бібліогр. у кінці ст.
Кулачківська, С. Є. Розпізнавання дітьми вияву емоцій за виразом обличчя дорослого / С. Є. Кулачківська. - С .126-135. - Бібліогр. у кінці ст.
Котирло, В. К. Формування у дітей гуманітарних взаємин / В. К. Котирло, Г. П. Лаврентьєва. - С .135-142
Кононко, О. Л. Емоції і соціальний розвиток дітей раннього віку / О. Л. Кононко. - С .143-150
ББК 88.4 + 88.37

Рубрики: Педагогічна психологія,  Трудове навчання--психологія,  Вікова психологія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.200.536
Ш 14


    Шавир, П. А.
    Психология профессионального самоопределения в ранней юности [Текст] : брошюра / П.А. Шавир. - М. : Педагогика, 1981. - 96 с. - (в пер.)
ББК 74.200.536 + 88.8

Рубрики: Професійна орієнтація учнів--психологія,  Профорієнтація--психологічні основи
Кл.слова (ненормированные):
професійне самовизначення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
83.3(4Укр)6
Ж 87


    Жулинський, Микола Григорович (1940).
    Заявити про себе культурою [Текст] : биография отдельного лица / М.Г. Жулинський. - Київ : Генеза, 2001. - 680 с. : іл. - ISBN 966-504-203-3 : 9.00 р.
    Содержание:
Що нас може об'єднати, або Чи стане наша межовість нашою силою? (Замість передмовввви) . - С .5
Вірю в силу духа
Вірю в силу духа . - С .19
"Признаюся, я ніколи не належав до вірних тої релігії..." . - С .27
"Як розбудити розум, що заснув?" . - С .63
Очищення незалежністю . - С .89
Демократія і культура
Який дефіцит загрозливіший: енергоносіїв чи духовної енергії7 . - С .123
Українська національна ідея в ідеологічній системі державотворення . - С .154
Українська культура та українська державність . - С .161
Національна культура за умов формування нової суспільної солідарності в Україні . - С .175
Україна: формування духовної незалежності . - С .183
Традиція національного і європейського культурного розвитку кінця XIX початку XX століття та ідейно-естетичні пошуки української літератури 20-х років . - С .201
Духовна спільність як запорука культурного і політичного самовизначення України . - С .218
Духовна ситуація в Україні . - С .228
Уроки, взяті по дорозі до рабства . - С .235
Заявити про себе культурою . - С .249
Гуманізація суспільства як державна політика . - С .252
Двомовність? Ні - загроза дволикості . - С .260
Якої держави хоче владна система? . - С .276
Національна культура та її роль у сучасному діалозі цивілізацій . - С .284
Виборюючи Шевченка . - С .287
Письменник - книга - читач, або Наслідки ідеологізації духовної тріади . - С .291
Формувати новий тип вченого . - С .306
За бідного гуманітарія замовте слово! . - С .309
Заснування наукової установи "всеукраїнського значення" . - С .313
Міжнародна асоціація україністів: історія створення і перспективи діяльності . - С .325
Ми приречені бути в єдності . - С .333
На новому етапі діалогу і співпраці з українською західною діаспорою . - С .337
Україна: боротьба і надія . - С .349
Австралійська перспектива на наше майбутнє . - С .356
Енциклопедія сучасної України . - С .363
Харків: "До кого твій клич?" . - С .370
Найкраща форма боротьби - праця! . - С .374
Культура - це сигнал у вічність . - С .378
Літературний процес в інформаційному просторі України . - С .382
Поклик рідної землі - голосом материнської мови . - С .400
Культура і ринок . - С .407
"Воля до культури" в прокрустовому ложі бюджету . - С .410
Українська література на межі тисячоліть . - С .417
Чи відчуваємо ми катастрофу у простій українській душі? . - С .435
Галерея несподіваних сподівань . - С .452
Що викладає поет із мозаїки болю? . - С .456
Чи вгамує поет спрагу світла? . - С .464
Як вгамувати духовну спрагу, або Пошуки шляхів набуття втраченої батьківщини . - С .476
Зазирнути за горизонт . - С .499
Ми завжди були під ідеологічним ковпаком . - С .499
На нашій, на своїй землі . - С .509
Україна чесно дивиться у вічі своїй національній долі . - С .516
Повернення до материнського порога . - С .522
Нам потрібна консолідація . - С .534
Треба всім впрягатися в цю важку колісницю . - С .540
Ми всі повинні сумлінно працювати на свою державу . - С .551
Демократія немислима без культури . - С .557
І встане Україна . - С .569
Дві сторони однієї медалі . - С .577
"Мова росте... разом з душею народу" . - С .582
Найстрашніше, що на нас може чекати, - революція . - С .588
Чи здійснюватиметься в Україні гуманітаризація науки? . - С .591
Україна є. І буде завжди! . - С .600
Покажчик друкованих праць Миколи Жулинського . - С .605
ББК 83.3(4Укр)6

Рубрики: Українська література XX ст.,  Українська література--критика

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.200.536
К 49


    Климов, Е. А.
    Как выбирать профессию [Текст] : книга для учащихся ст. классов сред. шк. / Е.А. Климов. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Просвещение, 1990. - 159 с. - (О профессиях, производстве и людях труда). - ISBN 5-09-002654-8 (в пер.) : 3.91 р.
ББК 74.200.536

Рубрики: Профорієнтація учнів,  Самовизначення професійне,  Професійне самовизначення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.200.536
П 84


   
    Професійне самовизначення старшокласників [Текст] : Метод. посібник / упоряд. Л. Шелестова. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ" : Видавництво Л. Галіцина, 2006. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-420-032-8. - ISBN 966-356-068-1 : 4.82 р.
    Содержание:
Психолого-педагогічні засади професійного самовизначення
Профільне навчання в системі загальної середньої освіти . - С .6
Сутність професійного самовизначення школярів . - С .10
Організаційно-педагогічне забезпечення процесу . - С .20
Мета профорієнтаційної роботи . - С .25
Форми і методи профорієнтаційної роботи . - С .28
Формування в учнів готовності до професійного самовизначення
Економічний профіль навчання . - С .40
Природничо-математичний профіль навчання (на прикладі курсу інформатики) . - С .53
Взаємодія школи та міжшкільного навчально-виробничого комбінату . - С .67
Опис професії "Банківський менеджер" . - С .78
Зразок професіограми . - С .80
Експериментальна програма курсу "Основи вибору професії" (34 год). ДЛя учнів 9-х класів середніх загальноосвітніх шкіл . - С .82
Зразок профорієнтаційного кроку . - С .88
Програма курсу "Основи сімейної економіки. Людина у світі професій сфери економіки" (34 год). Для учнів 9-х класів середніх загальноосвітніх шкіл . - С .104
Ділова гра "Аукціон" . - С .110
Дізайнер. Загальна характеристика професії . - С .115
Схема-картка дослідження особистості учня . - С .121
ББК 74.200.536

Рубрики: Профільне навчання,  Професійне самовизначення,  Професії
Аннотация: У посібнику розкриваються психолого-педагогічні основи підготовки учнів середніх загальноосвітніх шкіл до професійного самовизначення в умовах профільного навчання. Посібник містить конкретні рекомендації для педагогічних працівників щодо здійснення навчально-виховної роботи з учнями старших класів середніх загальноосвітніх шкіл, спрямованої на їх підготовку до усвідомленого вибору майбутньої професії. Для учителів та психологів загальноосвітніх навчальних закладів, студентів педагогічних вищих навчальних закладів.
Доп.точки доступа:
Шелестова, Л. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.24
С 83


   
    Стратегії управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства [Текст] : зб. наук. праць. Вип. 1 / ред. Р. П. Вдовиченко. - Киiв ; Миколаїв : Іліон, 2008. - 400 с. - ISBN 978-966-2056-46-4 : 23.00 р.
    Содержание:
Соціально-педагогічні засади стратегічного управління розвитком сучасної освіти
Калініна, Л. М. Стратегія інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Калініна. - С .5
Вдовиченко, Р. П. Стратегія розвитку управлінської компетентності керівників ЗНЗ на субрегіональному рівні / Р. П. Вдовиченко. - С .17
Болгаріна, В. С. Розвиток культурного середовища у системі стратегічного управління освітніми засадами / В. С. Болгаріна. - С .31
Мазан, Р. С. Система стратегічного управління закладами освіти в сучасних умовах / Р. С. Мазан. - С .37
Зінченко, Д. Є. Профілізація навчання - стратегічне завдання ЗНЗ / Д. Є. Зінченко, Е. В. Ніколенко. - С .44
Баранцова, І. О. Культурологічна підготовка майбутнього вчителя як стратегічне завдання освіти / І. О. Баранцова. - С .56
Артюх, М. С. Стратегія діяльності районного відділу освіти з підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів / М. С. Артюх. - С .62
Грушева, А. А. Формування управлінської компетентності у випускників ВНЗ: досвід зарубіжних країн / А. А. Грушева. - С .68
Капустеринська, Т. Д. Стратегічне планування та управління сучасним ЗНЗ: проектний підхід / Т. Д. Капустеринська. - С .77
Онаць, О. М. Науково-методичні основи стратегії управління розвитком професійної компетентності молодого вчителя / О. М. Онаць. - С .84
Стратегія управління якістю освіти в загальноосвітньому навчальному закладі
Тарасюк, Л. В. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів загальноосвітнього закладу / Л. В. Тарасюк. - С .98
Давидова, Т. М. Здоров'яформуюча педагогіка - стратегія майбутнього / Т. М. Давидова, Л. М. Калініна. - С .108
Жеребцова, Т. В. Технології управління якістю освіти в ЗНЗ (з досвіду роботи) / Т. В. Жеребцова. - С .117
Редько, В. Г. Педагогічний програмний засіб "Краєзнавство - шлях до пізнання Великої Британії та США" / В. Г. Редько [и др.]. - С .126
Другие авторы: Кохан О. В., Калініна Л. В., Самойлюкевич І. В.
Вдовиченко, Р. П. Організація профільного навчання на субрегіональному рівні / Р. П. Вдовиченко, Г. М. Калініна, Т. Д. Капустеринська. - С .133
вдовиченко, Р. П. Програмно-цільовий метод у бюджетуванні галузі "Освіта" / Р. П. вдовиченко, О. В. Карпенко. - С .152
Інформатизація управління освітою та загальноосвітнім навчальним закладом
Жук, Ю. О. Особливості прийняття управлінських рішень в умовах комп'ютерно орієнтованого обміну в освітньому середовищі / Ю. О. Жук. - С .167
Щекатунова, А. Д. Застосування інформаційних технологій в управлінні розвитком школи / А. Д. Щекатунова. - С .174
Островерхова, Н. М. Інформаційний підхід до аналізу уроку як педагогічної системи / Н. М. Островерхова. - С .181
Іванушкін, К. Ю. Побудова інформаційної інфраструктури профільної школи / К. Ю. Іванушкін. - С .191
Тур, О. М. Роль засобів масової інформації у формуванні здорового способу життя підлітків / О. М. Тур. - С .198
Маленко, О. Д. Засоюи масової інформації та процес формування загальнокультурної компетентності учнів / О. Д. Маленко. - С .203
Калініна, Л. М. Інтернет як джерело отримання інформації та засіб підвищення професійної майстерності вчителів і керівників закладів освіти / Л. М. Калініна, О. Л. Губаш. - С .209
Калініна, Л. М. Використання педагогічними кадрами можливостей Інтернет у процесі професійної діяльності / Л. М. Калініна, К. М. Картузов. - С .221
Технології управління освітою та загальноосвітнім навчальним закладом
Доротюк, В. І. Професійне самовизначення старшокласників в інформаційному суспільстві / В. І. Доротюк. - С .254
Кнорр, Н. В. Обласний ліцей інтернатного типу - заклад майбутнього для обдарованих учнів / Н. В. Кнорр. - С .260
Петренко, Л. М. Організація самостійної роботи студентів:досвід роботи / Л. М. Петренко. - С .267
Рябуха, І. М. Зміст діяльності ліцею з соціальної адаптації учнів у гетерогенному суспільстві / І. М. Рябуха. - С .275
Мазур, О. М. Профілізація старшої школи в МЗОШ № 56:тздобутки та перспективи / О. М. Мазур. - С .282
Овчаренко, В. М. Управління самоосвітою педагога сучасної школи / В. М. Овчаренко. - С .292
Горобець, О. В. Модернізація управлінської діяльності на сучасному етапі розвитку освіти / О. В. Горобець. - С .302
Звоник, В. І. Компетентісний підхід до управління сучасним освітнім закладом / В. І. Звоник. - С .310
Щербань, Т. О. Психолого-педагогічні аспекти профдіагностики школярів / Т. О. Щербань. - С .319
Калініна, Л. М. Правові акти як основа діяльності верівника загальноосвітнього навчального закладу / Л. М. Калініна, Г. М. Калініна, В. О. Прядко. - С .325
Стемковська, Я. Є. Психологічний супровід процесу розвитку особистості в умовах художньо-естетичної освіти / Я. Є. Стемковська. - С .349
Управління науково-методичною роботою в сфері освіти
Тимошко, Г. М. Генезис проблеми підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінської діяльності / Г. М. Тимошко. - С .358
Ковальчук, Н. М. Розвиток професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи / Н. М. Ковальчук. - С .370
Удовиченко, О. О. Роль методичної служби в умовах переходу на новий зміст освіти / О. О. Удовиченко. - С .377
Сергієнко, О. В. Управління методичною роботою в Миколаївській загальноосвітній школі №52 / О. В. Сергієнко. - С .385
ББК 74.24

Рубрики: Освіта--стратегія управління,  Управління освітою--стратегії,  Стратегічне управління--освіта
Аннотация: У збірнику наукових праць репрезентовано теоретичні,теоретико-прикладні та прикладні статті, які були представлені на 5 Міжнародній науково-практичній конференції "Стратегії управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства". За змістом - класифіковані в аспектному ракурсі: соціально-педагогічні засади стратегічного управління розвитком освіти, стратегії підвищення якості освіти в ЗНЗ, технології управління освітою і ЗНЗ, управління науково-методичною роботою в галузі освіти. Адресується широкому загалу управлінських кадрів системи освіти України.
Доп.точки доступа:
Вдовиченко, Р.П. \ред.\
Калініна, Л.М.
Самойлюкевич, І. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
Обкладинка
74.03(4УКР)я73
В 55


    Вишневський, О. І.
    Теоретичні основи сучасної української педагогіки : Навчальний посібник / О. І. Вишневський. - 3-тє вид., доопрац. і доп. - Київ : "Знання", 2008. - 566 с. - ISBN 978-966-346-408-4 : 62.00 р.
    Содержание:
Педагогіка як наука, система педагогічних дисциплін і професія . - С .12
Педагогіка як наука
Базові педагогічні терміни і поняття
Система педагогічних дисциплін
Міжпредметні зв'язки педагогіки
Методи педагогічних досліджень
Педагогіка як професія
Українське суспільство на шляху реформування і завдання педагогіки . - С .26
Першопричина кризи
Людина у фокусі сучасних українських реформ
Нове соціальне замовлення
Педагогіка у вакуумі ідеалів
Вибір стратегії сучасної української педагогіки
Проблема повернення до традиційно-християнських засад
Національний характер освіти і виховання
Освіта і навчання
Загальні засади
Сучасна українська освіта і головні напрями її реформування . - С .48
Структура освіти
Головні особливості успадкованої Україною системи освіти
Концептуальні засади реформування освіти
Демократизація компонентів системи
На старті реформ
Процес едукації та шляхи його демократизації . - С .60
Поняття структури процесу едукації
Учень і вчитель як суб'єкти діяльності
Діяльність учня
Діяльність учителя
Педагогіка співробітництва
Інформативна функція процесу едукації . - С .70
Роль інформації у життєдіяльності людини
Знання, вміння, навички як рівні засвоєння інформації
Процес засвоєння інформації
Психолого-педагогічні передумови успішного формування навичок
Функції вчителя
Виховна функція процесу едукції . - С .70
Поняття виховання і вихованості
Виховна ситуація і процес формування поглядів, переконань та звичок
Виховні можливості уроку
Функції вчителя
Розвивальна функція процесу едукції . - С .94
Розвиток як аспект едукції
Задача як педагогічний засіб розвитку учня
Процес вирішення навчальних задач
Навчальна задача в контексті уроку
Зміст едукції та голвоні напрями його демократизації . - С .102
Поняття змісту едукції та підходи до його визначення
Діяльнісний компонент змісту едукції
Інформативний компонент змісту едукції
Реформування змісту освіти
Основні дидактичні принципи . - С .114
Поняття дидактичних принципів
Традиційний підхід у визначенні принципів дидактики
Нове соціальне замовлення і принципи дидактики
Процесуальні аспекти
Організаційні форми навчання . - С .124
Класно-урочна система
Удосконалення класно-урочної системи
Традиційні вимоги до уроку
Питання типології уроків
Сучасні вимоги до уроку
Позаурочні форми навчання
Діяльність на уроці: методи, форми і засоби . - С .135
Навчальна діяльність і проблема методів
Фронтальні форми роботи
Самостійна діяльність учнів
Засоби навчання
Передумови успішної діяльності учнів на уроці . - С .149
Формування мотивації навчання
Диференціація навчанна
Психологічний клімат на уроці
Організаційний аспект діяльності учнів на уроці
Профілактика труднощів
Контроль і оцінювання досягнень учнів . - С .163
Функції контролю
Види контролю
Особливості нової шкали оцінювання
Застосовування нової шкали оцінювання
Контроль досягнень учнів у контексті вимог освітніх реформ
Сучасне українське виховання та розвиток особистості
Загальні засади виховання і розвитку
Пошук системи . - С .176
Головні компоненти системии
Функції компонентів структури
Крах системи і пошуки Головного Ідеалу
Відновлення духовного поля
Людина в контексті традиційно-християнського виховання . - С .187
Людина як "витвір природи"
Людина-творіння Боже
Людина в контексті завдань сучасної української педагогіки
Віра і виховання . - С .197
Головна проблема виховання
Віра як форма пізнання
Християнська віра як передумова гармонії
Головний предмет християнської віри
Віруючі, "невіруючі" та атеїсти
"Не кожному духові вірте..."
Педагогіка у пошуках духовності
Естетичне прагнення як складова духовності
Духовність і моральне мужніння людини
Відродження віри
Системно-ціннісний підхід до визначення змісту виховання і розвитку . - С .217
Природа цінностей виховання і розвитку
Опредмечення цінностей
Система цінностей та напрями виховання і розвитку
Ідеологія в системі цінностей
Кодекс цінностей виховання і розвиитку
Чистота і гармонія цінностей у системі виховання і розвитку
Зміст виховання
Моральний аспект змісту виховання . - С .239
Повернення моралі
Походження моралі
Трактування моралі
Цінності морального виховання
Гуманізм
Національно-патріотичний аспект змісту виховання . - С .257
Двоєзначність терміна "національне виховання"
Нація і національна ідея
Дух нації
Цінності національно-патріотичного виховання
Націоналізм, шовінізм та "інтернаціоналізм" - світогляд і почуття
Патріотизм
Процес становлення національного самоусвідомлення
Український виховний ідеал
Національне як чинник виховання
Українське патріотичне виховання і національні меншини
Громадянський (цивільний) аспект змісту виховання . - С .284
Свобода як потреба і як обов'язок громадянина
Громадянське суспільство і держава
Громадянське суспільства і соціальний прогрес
На шляху до гармонії громадянського суспільства
Громадські вартості в українській традиції
Базові цінності сучасного громадянського суспільства
Родинний аспект змісту виховання . - С .308
Сім'я як елемент суспільного організму
Про поняття сімейного виховання
Двоєдина природа родини
Деякі традиційні особливості української родини
Ціннісні засади української родини
Деградація родинного життя і виховання
Повернення до традицій
Актуальні завдання сучасного родинного виховання
Валео-екологічний аспект змісту виховання . - С .338
Єдність людини і Природ. Людина - "споживач Природи"
Людина та її власне здоров'я
Види здоров'я
Головні чинники догліду за здоров'ям
Фізична культура і здоров'я
Особиста гігієна
У пошуках джерел здоров'я
"Нова модель здоров'я і хвороби"
До нових засад спілкування з Природою
Пізнання довкілля
Природа - виховник людини
Зміст розвитку
Концептуальні основи педагогіки розвитку . - С .374
Самовизначення педагогіки розвитку
Розвиток як предмет педагогіки
Етнопсихологічний аспект розвитку людини
Класифікація цінностей розвитку
Цінності розвитку особистості . - С .388
Життєспрямованість і мотивація життєдіяльності
Чинники усвідомлення й осмислення дії
Чинники динаміки й особливостей перебігу дії
Периферійні специфічні якості діяча
Характер як предмет педагогіки розвитку . - С .423
"Характерологія" - імператив нового соціального замовлення
Структура характеру
Ядро характеру
Периферія характеру
Становлення характеру: педагогічне трактування
Безхарактерність
Процес виховання і розвитку
Нове педагогічне мислення . - С .444
Від авторитаризму до партнерства
Гуманізм у педагогіці
Місія виховника
Педагогічне спілкування
З арсеналу традиційно-християнських поглядів
Чинники виховання та розвитку
Інститути виховання і розвитку . - С .469
Сім'я як головний інститут виховання та розвитку
Дошкілля і школа
Роль Церкви у вихованні й розвитку особистості
Методи виховання і розвитку . - С .488
Навчання цінностей
Метод переорієнтації зусиль вихованця
Метод приучування
Переконування і сугестія
Схвалення і осудження
Методи самовиховання і саморозвитку . - С .501
Самостійна діяльність
Духовний саморозвиток
Самовиховання і саморозвиток на основі прикладу
Долання перепон і труднощів
Розвиток самодисципліни і самоопанування
Статева стриманість
Моральний гарт характеру
Участь у доброчинній діяльнсоті й жертвованість
Зовнішні чинники виховання і розвитку . - С .521
Власна діяльність вихованця
Гра
Спорт
Рідна мова
Українознавство
Мистецтво
Засоби масової інформації
Громадське життя
ББК 74.03(4УКР)я73

Рубрики: Педагогіка--теоретичні основи,  Педагогіка--сучасна--Україна,  Виховання--християнський світогляд
Аннотация: У посібнику висвітлюються сучасні погляди на перспективи розвитку української освіти та становлення системи виховання на засадах християнського світогляду. Пропонуються нові підходи до організації та змісту едукації, розглядаються можливості виходу на нові педагогічні технології діяльності вчителя та учня. У пропонованому третьому виданні посібника враховано результати тривалої його апробації, а відтак глибше висвітлено педагогічні проблеми розвитку особистості.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.
74
Н 34


   
    Науковий вісник Миколаївського державного педагогічного університету. Педагогічні науки [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 12. Т. 4. - Миколаїв : МДУ ім. В.О.Сухомлинського, 2006. - 288 с. - 13.00 р.
    Содержание:
Аристова, Л. С. Використання проективної технології в процесі викладання художньої культури : Технології педагогічної освіти / Л. С. Аристова. - С .6-13. - Библиогр. в конце ст. : табл.
Білюк, О. Г. Формування моральної вихованості особистості майбутнього вчителя : Технології педагогічної освіти / О. Г. Білюк. - С .14-21. - Библиогр. в конце ст.
Василюк, Т. О. Використання загальнокультурної компоненти в процесі викладання спеціалізованих гуманітарних дисциплін у вищій школі : Технології педагогічної освіти / Т. О. Василюк. - С .21-32. - Библиогр. в конце ст.
Глузман, О. В. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в университетській педагогічній освіті : Технології педагогічної освіти / О. В. Глузман. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Гончаренко, Т. Е. Використання філософії бенчмаркетингу для управління якістю навчального процесу : Технології педагогічної освіти / Т. Е. Гончаренко, Т. І. Беркутова. - С .39-49. - Библиогр. в конце ст. : рис.
Григор'єва, Т. Планування навчального процесу при вивченні іноземної мови дорослими : Технології педагогічної освіти / Т. Григор'єва. - С .50-56. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Дорошенко, К. Г. Виховання студентської молоді засобами особистісно орієнтованого підходу : Технології педагогічної освіти / К. Г. Дорошенко. - С .57-62. - Бібліогр. у кінці ст.
Задорожна, Т. П. Самоуправління пізнавальною діяльністю - один з головних шляхів оптимізації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання : Технології педагогічної освіти / Т. П. Задорожна. - С .63-69. - Бібліогр. у кінці ст.
Казанжи, І. В. Естетичне виховання студентів як складова особистісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : Технології педагогічної освіти / І. В. Казанжи. - С .70-79. - Бібліогр. у кінці ст.
Кравцов, В. Особливості інтерпретації сутності методологічної культури вчителя : Технології педагогічної освіти / В. Кравцов. - С .80-86. - Бібліогр. у кінці ст.
Кузьмінський, А. І. Освіта і релігія: точки дотику і розходжень : Технології педагогічної освіти / А. І. Кузьмінський. - С .87-95. - Бібліогр. у кінці ст.
Лебедик, І. В. Соціально-професійне середовище як фактор формування професійної самореалізації майбутнього вчителя : Технології педагогічної освіти / І. В. Лебедик. - С .96-101. - Бібліогр. у кінці ст.
Ніколаєнко, Л. М. Роль сім`ї у розвитку розмовного мовлення дошкільників : Технології педагогічної освіти / Л. М. Ніколаєнко. - С .102-107. - Бібліогр. у кінці ст.
Паршук, С. Удосконалення педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів : Технології педагогічної освіти / С. Паршук. - С .108-113. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Пентилюк, М. І. Сучасний урок української мови: технологічний аспект : Технології педагогічної освіти / М. І. Пентилюк. - С .114-123. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Прасол, Н. О. Національно-мовне виховання особистості майбутнього вчителя початкових класів : Технології педагогічної освіти / Н. О. Прасол. - С .124-129. - Бібліогр. у кінці ст.
Ратовська, С. В. Технологія організації групової навчальної діяльності молодших школярів : Технології педагогічної освіти / С. В. Ратовська. - С .130-139. - Бібліогр. у кінці ст.
Рехтета, Л. О. Підготовка майбутнього вчителя до формування громадської спрямованості молодшого школяра : Технології педагогічної освіти / Л. О. Рехтета. - С .140-145. - Бібліогр. у кінці ст.
Савінова, Н. В. Проблеми формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі : Технології педагогічної освіти / Н. В. Савінова. - С .146-153. - Бібліогр. у кінці ст.
Семиченко, В. А. Метологічна культура викладача вищої школи як умова формування його професіоналізму / В. А. Семиченко. - С .154-161. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Сидоренко, І. В. Використання музично-ігрової діяльності в процесі соціалізації дітей молодшого шкільного віку в умовах дитячого оздоровчого табору : Технології педагогічної освіти / І. В. Сидоренко. - С .161-168. - Бібліогр. у кінці ст.
Скороходов, В. А. Етика в світлі педагогічного менеджменту : Технології педагогічної освіти / В. А. Скороходов, А. Ю. Куріченко. - С .169-178. - Бібліогр. у кінці ст.
Сокуренко, О. О. Вплив ігрової діяльності на формування світорозуміння молодших школярів (моніторинг навчальних досягнень) : Технології педагогічної освіти / О. О. Сокуренко. - С .179-184. - Бібліогр. у кінці ст.
Тимченко, А. А. Погляди М. М. Грищенка на підготовку викладача вищої школи : Технології педагогічної освіти / А. А. Тимченко. - С .185-192
Тимчук, Л. Підготовка вчителя до використання педагогічної технології виховання казкою у контексті проблеми ранньої професійної орієнтації : Технології педагогічної освіти / Л. Тимчук. - С .193-204. - Бібліогр. у кінці ст.
Туляєв, В. В. Вплив комп`ютерної графіки на емоційний стан та професійне самовизначення старшркласників в процесі художньої творчості : Технології педагогічної освіти / В. В. Туляєв. - С .205-214. - Бібліогр. у кінці ст.
Тяллева, І. О. Про проблему готовності майбутніх учителів іноземної мови до самореалізації в професійній діяльності : Технології педагогічної освіти / І. О. Тяллева. - С .215-227. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Федяєва, В. Л. Науково-дослідна робота університету в системі педагогічної освіти : Технології педагогічної освіти / В. Л. Федяєва. - С .228-238. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Червак, Г. Б. Підготовка майбутнього вчителя історії до викладання українознавчих дисциплін в навчальних закладах нового типу : Технології педагогічної освіти / Г. Б. Червак. - С .239-244. - Бібліогр. у кінці ст.
Чугаєвський, В. Г. Підготовка фахівців соціального виховання у вищих навчальних закладах України : Технології педагогічної освіти / В. Г. Чугаєвський. - С .245-253. - Бібліогр. у кінці ст.
Шличек, О. Ю. Експериментальне дослідження ефективності особистісно-орієнтованої моделі формування правосвідомості майбутнього вчителя правознавства : Технології педагогічної освіти / О. Ю. Шличек. - С .254-267. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Якименко, С. І. Педагогічні умови ефективної реалізації шляхів і методів морально-естетичного виховання молодших школярів : Технології педагогічної освіти / С. І. Якименко. - С .268-274. - Бібліогр. у кінці ст.
Яцула, Т. В. Деякі таоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів до особистісної взаємодії з школярами : Технології педагогічної освіти / Т. В. Яцула. - С .274-281. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74

Рубрики: Вища педагогічна освіта--естетичне виховання,  Вища педагогічна освіта--іноземні мови,  Вища педагогічна освіта--особистісно орієнтовані технології,  Вища педагогічна освіта--освітні технології

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
74.204.2
М 30


    Марченко, О. Г.
    Основи педагогічної майстерності [Текст] : методичні матеріали / О. Г. Марченко. - Х. : Видавнича група "Основа", 2009. - 112 с. - (Б-ка ж-лу "Управління школою"). - 6.90 р.
    Содержание:
Учитель як суб'єкт педагогічної діяльності
Принципи взаємодії у педагогічному процесі
Психолого-педагогічні аспекти взаємодії у навчально-виховному процесі
Педагогічне спілкування у навчально-виховній діяльності
Педагогічна майстерність учителя на уроці
Професійна позиція педагога
Конфлікти в педагогічній роботі
Мовна культура вчителя у системі його професійної діяльності
Професійне самовизначення вчителя
Комплекс практичних вправ щодо оволодіння педагогічною майстерністю
ББК 74.204.2

Рубрики: Педагогічна майстерність,  Педагогічний колектив
Аннотация: Надається розробка курсу "Основи педагогічної майстерності" для вчителів навчальних закладів. Матеріали курсу можуть бути використані для організації психолого-педагогічного семінару, підготовки методичних нарад і засідань педагогічної ради, самоосвіти педагогів. Для педагогів, керівників навчальних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.
88.52
І-73


   
    Інтеграційні процеси в суспільстві та політичний вибір особистості : монографія / ред. В. П. Казміренко. - Київ : Міленіум, 2008. - 360 с. - ISBN 979-966-8063-70-5 : 48.50 р.
    Содержание:
Вплив організаційних середовищ на соціальний світогляд особистості
Психологічні механізми, що забезпечують розвиток і формування індивідуальної готовності до участі в процесах перетворення суспільства та інтеграційних процесах
Інтуїтивно-почуттєві механізми вибору
Мотивація політичного вибору особистості
Вплив інтеграційних процесів в освітньому середовищі на формування політичних вимірів громадянської культури
Інтеграційні процеси в середовищі молодіжних політичних і громадських рухів
Інтеграційні процеси в територіальних громадах: діалоги з владою та особливості політичного самовизначення
Емоційні стани учасників масових політичних акцій у контексті інтеграції різних територіальних спільнот
Мотивація політичного вибору в контексті міграційних процесів і розвитку української громади за кордоном
Соціально-психологічні ознаки середнього класу як суб'єкта політичного вибору та його вплив на інтеграційні процеси в суспільстві
Прикладні аспекти перспективних практичних завдань з розроблення засад спрямованого розвитку інтеграційних процесів у суспільстві
Оцінка динаміки мотивації політичного вибору громадян України у 2004-2007 роках
ББК 88.52

Рубрики: Інтеграційні процеси--суспільство--особистість,  Суспільство--інтеграційні процеси--особистість,  Особистість--політичний вибір,  Політичний вибір--особистість,  Українське суспільство--інтеграційні процеси,  Молодіжні політичні рухи--інтеграційні процеси,  Громадські рухи--інтеграційні процеси,  Середній клас--суб'єкт політичного вибору
Кл.слова (ненормированные):
ФЕНОМЕН "ДЗЕРКАЛЬНОСТІ" -- ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА -- ПРОФЕСІЙНО-ОСВІТНІ СЕРЕДОВИЩА -- ТЕРИТОРІАЛЬНІ ГРОМАДИ -- ЕЛЕКТОРАЛЬНА ПОВЕДІНКА -- СТРАТИФІКАЦІЯ -- ПРЕФЕРЕНЦІЇ
Доп.точки доступа:
Казміренко, В.П. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
74.489.00
К 89


    Кузнєцова, О. А.
    Моральне виховання студентів вищих навчальних педагогічних закладів [Текст] : навч. посібник / О. А. Кузнєцова. - Миколаїв : Іліон, 2006. - 164 с. - ISBN 966-8146-62-X : 8.00 р.
    Содержание:
Особливості морального виховання студентів
Метод і роль морального виховання студентів
Морально-психологічні основи виховання студентів
Всебічні знання студентів - основна умова ефективності їх виховання
Взаємозв'язок морального виховання і навчального процесу
Моральне виховання студентів у позааудиторній роботі
Моральне самовиховання студентів
Педагогічний такт як етична творчість викладача
Готовність майбутніх учителів до самовизначення як психолого-педагогічна проблема
ББК 74.489.00

Рубрики: Моральне виховання--студенти,  Моральне самовизначення--студенти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.
88.4
І-23


    Іванцова, Н. Б.
    Генеза професійної спрямованості практичного психолога [Текст] : монографія / Н. Б. Іванцова. - Миколаїв : Іліон, 2010. - 340 с. - ISBN 978-611-534-018-7 : 30.00 р. - ISBN 978-611-534-018-7 : 23.00 р.
    Содержание:
Психологічний аналіз генези професійної спрямованості студентів-психологів
Етапи розвитку професійної спрямованості студентів-психологів
Методологія й методика дослідження професійної спрямованості студентів-психологів
Емпіричне дослідження змістовних характеристик професійної спрямованості студентів-психологів
Психологічні умови формування професійної спрямованості студентів-психологів
ББК 88.4

Рубрики: Практичний психолог
Кл.слова (ненормированные):
студенти-психологи -- професійний розвиток -- професійне самовизначення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.
88.52
Н 11


    Нікітіна, І. В.
    Суб'єктне самовизначення молодої людини в період повноліття [Текст] : монографія / І. В. Нікітіна. - Київ : КНТ, 2008. - 192 с. - ISBN 978-966-373-468-2 : 24.00 р.
ББК 88.52

Рубрики: Самовизначення молодої людини,  Повноліття--самовизначення,  Суб'єктне самовизначення,  Психологія соціальна--самовизначення,  Психологія особистості--самовизначення

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.
Обкладинка
74.268.78
У 71


   
    Уроки художньо-естетичного циклу в школі: навчання і виховання [Текст] : навчальний посібник. - Тернопіль : "Навчальна книга-Богдан", 2006. - 240 с. - (Б-ка вчителя). - ISBN 966-408-033-0 : 16.00 р.
    Содержание:
Мистецькі дисципліни у контексті естетичного виховання школярів (Ничкало С.А., Миропольська Н.Є.) . - С .4
Концептуальні підходи . - С .4
Форми організації естетичного виховання учнів на уроках мистецького циклу . - С .9
Естетичне навчання і виховання молодших школярів (Рагозіна В.В., Хлєбникова Л.О.) . - С .15
Молодший шкільний вік: проблеми і засади естетичного виховання . - С .15
Стан естетичної вихованості молодших школярів . - С .23
Методика естетичного виховання молодших школярів на уроках музики . - С .29
Зміст і методи художньо-естетичного виховання молодших школярів на заняттях хореографією . - С .40
Естетичне навчання і виховання підлітків (Шахрай В.М.) . - С .63
Театральна творчість як чинник естетичного виховання підлітків . - С .63
Уроки театру в сучасній українській школі . - С .77
Використання мистецтва театру в процесі вивчення підлітками історіїї України . - С .83
Естетичне навчання і виховання учнів старшої школи (Ничкало С.А., Миропольська Н.Є.) . - С .89
Старший шкільний вік - період культурного самовизначення . - С .89
Стан естетичної вихованості старшокласників . - С .95
Методика естетичного виховання старшокласників в процесі навчання "Художній культурі" . - С .111
ББК 74.268.78

Рубрики: Естетичне виховання,  Урок--художньо-естетичний цикл,  Естетика--методика викладання
Аннотация: Книга "Уроки художньо-естетичного циклу в школі: навчання і виховання" розглядає проблему естетичного розвитку школярів у багатоманітті форм і методів педагогічної діяльності. Основний матеріал видання присвячено методиці естетичного навчання і виховання учнів засобами мистецтва. Розраховано на вчителів базової та старшої школи, керівників позакласної роботи, студентів та викладачів педагогічних закладів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.
74.4
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Текст] : науково-методичний збірник. Вип.1. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2002. - 230 с. - 20.00 р.
    Содержание:
Теоретико-методологічні проблеми неперервної професійної освіти . - С .7
Вільш, І. Системний підхід до освітніх реформ / І. Вільш. - С .9
Мещанінов, О. Моделі університетської системи освіти: сьогодення та майбуття / О. Мещанінов. - С .18
Дьомін, А. Суперечлива дія "закону ефекту" і формування витривалості в активній навчальній діяльності / А. Дьомін, О. Дьомін, П. Лузан. - С .32
Цехмістер, Я. Допрофесійна підготовка учнів у ліцеї медичного профілю: структура моделі, планування діяльності, специфіка управління / Я. Цехмістер. - С .41
Павленко, О. Становлення іміджу навчального закладу нового типу / О. Павленко. - С .54
Мамєшина, О. Екологічна психологія в системі неперервної освіти / О. Мамєшина. - С .61
Дидактика та освітні технології . - С .71
Сисоєва, С. Особистісно орієнтовані педагогічні технології: метод проектів / С. Сисоєва. - С .73
Шамес, Й. Психодіагностика культурно-професійної спрямованості студентів в індивідуалізації педагогічного процесу / Й. Шамес. - С .81
Волкова, Н. Проблема підготовки майбутніх економістів до управлінської діяльності / Н. Волкова. - С .93
Волошинова, Л. Аудіовізуальні мистецтва у вивченні іноземних мов / Л. Волошинова. - С .102
Джелілова, Л. Реалізація принципу наступності в математичній підготовці майбутніх учителів / Л. Джелілова. - С .107
Лісова, Н. До проблеми професійного вдосконалення молодого вчителя / Н. Лісова. - С .112
Методологія і методика педагогічних і психологічних досліджень . - С .119
Воловик, П. Проблема порівняння результатів педагогічних експериментів / П. Воловик. - С .121
Проблеми професійного розвитку особистості . - С .129
Васильєва, М. Професійне визначення особистості: філософський аспект / М. Васильєва. - С .131
Вітковська, О. Дослідження психологічних факторів професійного самовизначення особистості / О. Вітковська. - С .141
Тимченко, Н. Формування професійно-етичних якостей у майбутнього фахівця митної служби / Н. Тимченко. - С .148
Малкова, Т. Формування професійної спрямованості у слухачів вищих навчальних закладів системи Міністерства внутрішніх справ / Т. Малкова. - С .155
Сергєєнкова, О. Психологічна допомога старшокласникам щодо вибору професії / О. Сергєєнкова. - С .165
Проблеми культурології та мистецької освіти . - С .171
Смирнова, Т. Диригентсько-хорова підготовка у вищих педагогічних закладах освіти України / Т. Смирнова. - С .173
Андрейко, О. Формування виконавської майстерності музиканта-інструменталіста / О. Андрейко. - С .182
Проблеми порівняльної професійної педагогіки . - С .189
Абашкіна, Н. Професійні якості вчителя в оцінках німецьких дослідників XX століття / Н. Абашкіна. - С .191
Гайда, І. Педагогіка любові до дитини Януша Корчака / І. Гайда. - С .201
Педагогічні пошуки А.С. Макаренка . - С .215
До історіїї Полтавської трудової колонії ім. М. Горького . - С .217
ББК 74.4

Рубрики: Організація освіти,  Безперервна освіта,  Підвищення кваліфікації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.
88.4я73
М 19


    Малхазов, О. Р.
    Психологія праці [Текст] : навч. посібник / О. Р. Малхазов. - Київ : ЦУЛ, 2010. - 208 с. - ISBN 978-611-01-0043-4 : 45.00 р.
ББК 88.4я73

Рубрики: Психологія праці--посібник для внз,  Людина--суб'єкт праці,  Професійне самовизначення,  Професійна кар'єра,  Діяльність--прогнозування успішності
Кл.слова (ненормированные):
ІНЖЕНЕРНА ПСИХОЛОГІЯ -- ЕРГОНОМІКА -- ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ -- ПСИХОТЕХНІКА -- ЕРГАТИЧНІ ФУНКЦІЇ -- ПРОФЕСІОГРАФІЯ -- МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ -- МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ -- САМОМЕНЕДЖМЕНТ ЖИТТЯ -- ПСИХОЛОГІЯ БЕЗПЕКИ

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей