Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (14)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Психологія навчання<.>)
Общее количество найденных документов : 141
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
88.4
К 72


    Костюк, Григорій Силович (1899-1982).
    Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості [Текст] : сборник / Г.С. Костюк; Ред. Л.М. Проколієнко. - Київ : Радянська школа, 1989. - 608 с. - ISBN 5-330-00643-0 (в пер.) : 13.20 р.
ББК 88.4

Рубрики: Психічний розвиток--дослідження,  Розвиток особистості--педагогічне керівництво,  Особистість--психічний розвиток,  Психологія навчання
Доп.точки доступа:
Проколієнко, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
88.4
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник. Вип. 35 [Текст] : научное издание / Ред. Л.М. Проколієнко. - Київ : Радянська школа, 1990. - 119 с. - 2.34 р.
    Содержание:
Теоретичні питання формування особистості в онтогенезі
Татенко, В. О. Становлення індивіда як суб`єкта психічної діяльності / В. О. Татенко. - С .3-13
Розвиток особистості в процесі спілкування
Рудоміно-Дусяцька, О. В. Аналіз деяких функцій міжособових відносин у колективах старшокласників / О. В. Рудоміно-Дусяцька, В. І. Гордієнко. - С .14-20. - Бібліогр. у кінці ст.
Головань, Н. О. Роль відчуждення у формуванні індивідуальності підлітка і юнака / Н. О. Головань, І. Г. Клочек. - С .20-28. - Бібліогр. у кінці ст.
Пашукова, Т. І. Динаміка егоцентризму в підлітковому та юнацькому віці / Т. І. Пашукова. - С .28-36. - Бібліогр. у кінці ст.
Яценко, Т. С. Підвищення психологічної культури особистості в процесі активного соціально-психологічного навчання / Т. С. Яценко, Т. А. Кислих. - С .36-46. - Бібліогр. у кінці ст.
Мірошник, З. М. Психологічні особливості конструктивних дій шестирічних першокласників / З. М. Мірошник. - С .46-51
Панок, В. Г. Вдосконалення шкал виборів непараметричної соціометрії / В. Г. Панок. - С .51-56
Формування психічних процесів в учбовій діяльності
Маргуліс, Є. Д. Про психологічний зміст поняття "навчальна гра" / Є. Д. Маргуліс. - С .57-64. - Бібліогр. у кінці ст.
Кобернік, О. Г. Формування уявлень молодших школярів про геометричні перетворення в процесі комп`ютерної гри / О. Г. Кобернік. - С .65-71
Бочарова, С. П. Розвиток образної пам`яті молодших школярів в умовах навчання малюванню / С. П. Бочарова, О. О. Данілевич. - С .72-79. - Бібліогр. у кінці ст.
Психологія самовизначення особистості . - С .80-86. - Бібліогр. у кінці ст.
Огороднійчук, З. В. Пізнавальні інтереси учнів як фактор їх професійного самовизначення / З. В. Огороднійчук. - С .86-94. - Бібліогр. у кінці ст.
Винокур, О. Ю. Методика дослідження мотивів професійного самовизначення старшокласників / О. Ю. Винокур. - С .94-102. - Бібліогр. у кінці ст. : табл.
Карпенко, З. С. Психологічні особливості самовизначення молодших школярів / З. С. Карпенко. - С .102-109. - Бібліогр. у кінці ст.
Верещак, Є. П. Психологічні аспекти профорієнтаційної роботи викладача загальнотехнічних дисциплін і проблема самовизначення учнів / Є. П. Верещак. - С .109-117. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.4

Рубрики: Психологія навчання,  Дитяча психологія--самовизначення особистості,  Особистість--спілкування
Доп.точки доступа:
Проколієнко, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
88
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник : научное издание. Вип. 31 / Ред. Л.М. Проколієнко. - Київ : Радянська школа, 1988. - 120 с. - 2.44 р.
    Содержание:
Максименко, С. Д. Методологічні аспекти психології навчання / С. Д. Максименко. - С .3-10. - Бібліогр. у кінці ст.
Фурман, А. В. Психологічні умови оптимізації розумового розвитку школярів / А. В. Фурман. - С .11-23. - Бібліогр. у кінці ст.
Змієвська, Л. В. Вплив самооцінки вчителя на ефективність педагогічного спілкування / Л. В. Змієвська. - С .23-31. - Бібліогр. у кінці ст.
Маргуліс, Є. Д. Кооперативно-динамічна концепція та проблема навчання колективної діяльності / Є. Д. Маргуліс. - С .31-40. - Бібліогр. у кінці ст.
Шатирко, Л. О. Формування самоконтролю в молодших школярів у процесі навчання / Л. О. Шатирко. - С .40-49. - Бібліогр. у кінці ст.
Бутівщенко, Л. М. Система пізнавальних завдань як засіб розвитку мислительних операцій у молодших школярів / Л. М. Бутівщенко. - С .49-57. - Бібліогр. у кінці ст.
Швалб, Ю. М. Психологічна діагностика рівня сформованості учбової діяльності в молодших школярів / Ю. М. Швалб, Ю. Т. Рождественський. - С .58-66. - Бібліогр. у кінці ст.
Кісарчук, З. Г. Вплив навчання ділового спілкування на ефективність спільного розв`язування навчальних задач молодшими школярами / З. Г. Кісарчук. - С .66-73. - Бібліогр. у кінці ст.
Лушин, П. В. Операційна структура мовного узагальнення / П. В. Лушин. - С .73-82. - Бібліогр. у кінці ст.
Куценко, Г. В. Формування в учнів уявлень про себе у процесі навчання / Г. В. Куценко. - С .82-90. - Бібліогр. у кінці ст.
Тимофєєва, Н. М. Психологічні умови формування моральної позиції старшокласника на уроках літератури / Н. М. Тимофєєва. - С .90-97. - Бібліогр. у кінці ст.
Пророк, Н. В. Стиль керівництва вчителя як фактор розвитку пізнавальної мотивації в шестирічних школярів / Н. В. Пророк, О. І. Пенькова. - С .97-104. - Бібліогр. у кінці ст.
Зубалій, Н. П. Особливості оцінювання педагогом навчальної діяльності шестирічних дітей / Н. П. Зубалій. - С .104-110. - Бібліогр. у кінці ст.
Сосідко, В. В. Розвиток здатності до лінгвістичного аналізу слова у шестирічних учнів / В. В. Сосідко. - С .111-118. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88

Рубрики: Психологія,  Психологія навчання,  Педагогічна психологія
Доп.точки доступа:
Проколієнко, Л.М. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
88.4
П 86


   
    Психологія: Респ. наук.-метод. збірник. Вип. 12 [Текст] : научное издание / Ред. В.І. Войтко. - Київ : Радянська школа, 1973. - 160 с. - 2.83 р.
    Содержание:
Горбач, М. С. Встановлення взаємозв`язку між поняттями як критерій розумового розвитку / М. С. Горбач. - С .3-9 : табл.
Рєпкін, В. В. "Прийняття" завдання у процесі навчання / В. В. Рєпкін, В. Т. Дорохіна. - С .9-15
Іванов, В. С. Подолання шаблонних уявлень як акт творчості / В. С. Іванов. - С .15-21. - Бібліогр. у кінці ст.
Перепелиця, П. С. Мотиви технічної творчості учнів / П. С. Перепелиця. - С .21-24
Пономарьова, Р. О. Психологічні питання розв`язання учнями конструктивно-технічних задач з електротехніки / Р. О. Пономарьова. - С .24-33
Машбиць, Ю. І. Засвоєння учнями способів дій в умовах різних типів навчання / Ю. І. Машбиць. - С .33-40
Кагальняк, Г. І. Особливості порівняння учнями 1-8 класів різновіддалених за ознаками об`єктів / Г. І. Кагальняк. - С .40-47
Марнянський, І. А. Дослідження розуміння початкових понять математики / І. А. Марнянський. - С .48-53
Прайсман, Б. Д. Особливості розуміння й оцінки учнями 6-10 класів інтелектуальних якостей особистості / Б. Д. Прайсман. - С .53-60. - Бібліогр. у кінці ст.
Філь, В. О. Формування доказів у плані наочно-образного мислення в учнів 1-3 класів / В. О. Філь. - С .60-67
Паламарчук, В. Ф. Особливості формування прийому доведення у старшокласників / В. Ф. Паламарчук. - С .68-74
Жижченко, Л. С. Про шляхи оптимізації початкового навчання читання / Л. С. Жижченко. - С .74-82. - Бібліогр. у кінці ст.
Баєв, Б. Ф. Особливості внутрішньомовної підготовки усного монологічного мовлення в учнів 1-3 класів / Б. Ф. Баєв, Н. О. Головань. - С .82-88
Кудрявцева, І. О. Словесні асоціації учнів 1-8 класів / І. О. Кудрявцева. - С .88-94
Сапожникова, Л. С. Про зв`язок між рівнем домагань підлітків та їхнім статусом / Л. С. Сапожникова. - С .94-102
Новикова, А. С. Деякі особливості вибору старшокласниками майбутньої трудової діяльності / А. С. Новикова. - С .102-109
Скрипченко, О. В. Індивідуальний підхід при керуванні процесом соціальної адаптації учнів / О. В. Скрипченко, Б. Г. Іванченко, Л. І. Пилипенко. - С .109-118. - Бібліогр. у кінці ст.
Міттельман, Р. Й. Експериментальне вивчення здатності вчителя до трансформації та логічного викладу навчального матеріалу / Р. Й. Міттельман. - С .118-124
Долинський, Г. Д. Ціннісні орієнтації вчителів у вимогах до керівника школи / Г. Д. Долинський. - С .124-132. - Бібліогр. у кінці ст.
Шакуров, Р. Х. Вплив ціннісних орієнтацій педагогічного колективу на його задоволення працею / Р. Х. Шакуров. - С .133-140 : табл.
Чернишова, Г. П. Попередній досвід організатора як фактор становлення особистості директора школи / Г. П. Чернишова. - С .140-146
Елькін, Д. Г. Роль часового фактора у формуванні навички / Д. Г. Елькін. - С .146-152. - Бібліогр. у кінці ст.
Меліхова, І. О. Вплив мотивації на ефективність зворотного зв`язку в процесі сприймання / І. О. Меліхова. - С .152-155 : рис.
Козіна, Т. М. До питання про єдність перцептивного простору та часу в діяльності кінестетичного аналізатора / Т. М. Козіна. - С .156-159. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія,  Психологія навчання
Доп.точки доступа:
Войтко, В.І. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
88.4
В 67


    Волков, К. Н.
    Психологи о педагогических проблемах [Текст] : кн. для учителя / К.Н. Волков. - М. : Просвещение, 1981. - 128 с. - 1.22 р.
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія,  Психологія навчання,  Психологія виховання
Доп.точки доступа:
Бодалев, А.А. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
88.8
К 84


    Крутецкий, В. А.
    Психология обучения и воспитания школьников [Текст] : кн. для учителей и классных руководителей / В.А. Крутецкий. - М. : Просвещение, 1976. - 303 с. - (в пер.) : 3.32 р.
ББК 88.8 + 88.4

Рубрики: Психологія дитяча,  Психологія навчання,  Психологія виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
88.4
О-92


    Охитина, Л. Т.
    Психологические основы урока [Текст] : в помощь учителю / Л.Т. Охитина. - М. : Просвещение, 1977. - 96 с. - (в пер.) : 0.63 р.
ББК 88.4

Рубрики: Психологія навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
88.8
О-75


   
    Особенности обучения и психического развития школьников 13-17 лет [Текст] : монография / Ред. И.В. Дубровина, Б.С. Круглов. - М. : Педагогика, 1988. - 192 с. - (Образование. Педагогические науки. Общая педагогика). - ISBN 5-7155-0021-4 (в пер.) : 5.86 р.
ББК 88.8

Рубрики: Педагогічна психологія,  Психологія навчання
Доп.точки доступа:
Дубровина, И.В. \ред.\
Круглов, Б.С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
88.4
П 86


   
    Психологическая наука и педагогическая практика [Текст] : сборник. - Киев : Радянська школа, 1983. - 236 с. - (в пер.) : 5.37 р.
ББК 88.4

Рубрики: Психологія дитяча,  Педагогічна психологія,  Психологія навчання,  Психологія виховання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
88.4
У 91


   
    Учебный материал и учебные ситуации [Текст] : психологические аспекты / Ред. Г.С. Костюк, Г.А. Балл. - Киев : Радянська школа, 1986. - 143 с. - 1.22 р.
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія,  Психологія навчання
Доп.точки доступа:
Костюк, Г.С. \ред.\
Балл, Г.А.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
11.
88.8
Ф 88


    Фридман, Л. М.
    Психологическая наука - учителю [Текст] : методические рекомендации / Л.М. Фридман , К.Н. Волков. - М. : Просвещение, 1985. - 224 с. - (Б-ка учителя по общ. пробл. теориии обучения и воспитания). - (в пер.) : 3.66 р.
ББК 88.8

Рубрики: Педагогічна психологія,  Психологія навчання,  Психологія виховання
Доп.точки доступа:
Волков, К.Н.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
12.
88.8
Ф 79


   
    Формирование интереса к учению у школьников [Текст] : методические рекомендации / Ред. А.К. Маркова. - М. : Педагогика, 1986. - 192 с. - (Образование. Педагогические науки. Педагогическая психология). - 3.42 р.
ББК 88.8

Рубрики: Педагогічна психологія,  Психологія навчання,  Навчання--зацікавленість
Доп.точки доступа:
Маркова, А.К. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
13.
88.4
Ф 88


    Фридман, Л. М.
    Педагогический опыт глазами психолога [Текст] : книга для учителя / Л.М. Фридман. - М. : Просвещение, 1987. - 224 с. - (Психологическая наука - школе). - (в пер.) : 3.17 р.
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія,  Психологія навчання,  Учбово-пізнавальна діяльність,  Контрольно-оцінююча діяльність

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.
74.263
Т 78


   
    Трудовая подготовка учащихся в межшкольных комбинатах: Психологический аспект [Текст] : методический материал / Ред. В.А. Моляко. - Киев : Радянська школа, 1988. - 168 с. - ISBN 5-330-00336-9 (в пер.) : 2.19 р.
ББК 74.263 + 74.202.665.2 + 88.4

Рубрики: Трудове навчання,  Трудове виховання,  Міжшкільні комбінати,  Психологія навчання
Доп.точки доступа:
Моляко, В.А. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.
159.922:37.0
К 47


    Клаус, Г.
    Введение в дифференциальную психологию учения [Текст] / Г. Клаус ; ред. И. В. Равич-Щербо. - М. : Педагогика, 1987. - 176 с. : ил. - 7.00 р.
УДК

Рубрики: Диференціальна психологія,  Психологія навчання
Доп.точки доступа:
Равич-Щербо, И.В. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Лобашев, В. Д.
    Информационный аспект представлений психических функций человека [Текст] / В.Д. Лобашев // Школьные технологии : Научно-практический журнал школьного технолога. - 2004. - N3. - С. 189-202.
ББК 88.4

Рубрики: Інформатизація--учбовий процес,  Психологія навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Айсмонтас, Б. Б.
    Некоторые психолого-педагогические особенности создания и использования компьютерных обучающих программ в вузе [Текст] / Б.Б. Айсмонтас // Психологическая наука и образование. - 2004. - N4. - С. 51-59.
ББК 74.580.26 + 88.4

Рубрики: Комп'ютерні технології--вища освіта,  Психологія навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Повитухина, Г. Д.
    Психодидактические подходы к обучению и пути их осуществления [Текст] / Г.Д. Повитухина // Среднее профессиональное образование : Ежемесячный теоретический и научно- методический журнал. - 2005. - N6. - С. 44-45.
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія,  Психологія навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Новосельцев, В. И.
    Педагогическая психология и психология обучения [Текст] / В.И. Новосельцев // Завуч для администрации школ : Научно-практический журнал. - 2005. - N5. - С. 110-128.
ББК 88.8

Рубрики: Педагогічна психологія,  Психологія навчання

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Артамонова, Е. И.
    Память ваших учеников: можно ли её улучшить? [Текст] / Е.И. Артамонова // Народное образование : Общественно-педагогический журнал. - 2005. - N5. - С. 159-164.
ББК 88.4

Рубрики: Педагогічна психологія,  Психологія навчання,  Пам'ять--Розвиток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей