Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (1)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (6)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Даниленко, Л.$<.>)
Общее количество найденных документов : 138
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
74.204.1
О-77


    Островерхова, Надія Михайлівна.
    Ефективність управління загальноосвітнью школою: соціально-педагогічний аспект [Текст] : монографія / Н.М. Островерхова, Л.І. Даниленко. - Київ : "Школяр", 1995, 1996. - 302 с. - ISBN 5-7707-9189-6 (в пер.) : 6.96 грн
    Содержание:
Соціально-педагогічні умови реформування системи освіти та загальноосвітньої школи
Проблеми ефективності управління складними системами
Пріоритетні принципи реформування загальноосвітньої школи та шляхи їх реалізації в навчально-виховному процесі
Модифікація організаційної структури управління загальноосвітньою школою
Реорганізація навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі
Критерії та методика оцінювання ефективності управлінської діяльності керівника загальноосвітньої школи
ББК 74.204.1

Рубрики: Управління школою,  Система освіти--реформування,  Загальноосвітня школа--реформування
Кл.слова (ненормированные):
ОЦІНЮВАННЯ -- КЕРІВНИК ЗОШ
Аннотация: Наведено характеристику та класифікацію соціально-педагогічних умов функціонування школи в період її реформування, моделі структури управління школою, модернізовані функції керівника школи та вимоги до його особистості, шляхи реалізації приорітетних принципів реформування школи, педагогічно доцільні варіантиструктури навчально-виховного процесу; критерії, методика та комп'ютерна програма оцінки ефективності управлінської діяльності керівників шкіл. Для педагогічних працівників загальноосвітних шкіл та органів управління освітою.
Доп.точки доступа:
Даниленко, Л.І.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.262.4
П 84


   
    Профільне навчання з хімії [Текст] : Метод. матеріал / упоряд. Г. Мальченко. - Київ : Видавничий дім "Шкільний світ" : Видавництво Л. Галіцина, 2006. - 128 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 966-8070-43-7 : 3.95 р.
    Содержание:
Шиян, Н. Профільне навчання: теорія і практика / Н. Шиян
Реформування старшої загальноосвітньої школи . - С .5
Специфіка профільного навчання в сільських школах . - С .8
"М'яка" диференція як основи моделювання профільного навчання . - С .23
"Метод проектів" - варіативна модель профілювання . - С .33
Навчально-методичне забезпечення профілльного навчання
Василенко, С. Навчально-методичне забезпечення профілльного навчання. Вступ / С. Василенко. - С .39
Базелюк, І. Програми для профільного навчання / І. Базелюк [и др.]. - С .42
Програма для природничого (хіміко-біологічного) профілю навчання. Хімія, 10-11 класи . - С .42
Програма для фізико-математичного і технологічного профілю навчання. Хімія, 10-11 класи . - С .60
Програма для філологічного, суспільно-гуманітарного і художньо-естетичного профілю навчання. Хімія, 10-11 класи . - С .71
Даниленко, Л. Екологічні проблеми харчування людини. Програма курсу на вибір для 10(11)-х класів природничого профілю / Л. Даниленко, Н. Підгора. - С .78
Дидактичні матеріали
Зільберман, А. Реалізація особистісно зорієнтованого навчання хімії (завдання для тематичних заліків для 8, 10, 11-х класів) / А. Зільберман. - С .83
Зільберман, А. Методика складання чотирирівневих перевірочних робіт / А. Зільберман. - С .96
Березан, О. Завдання для поточного оцінювання учнів, які вивчають хімію поглиблено / О. Березан. - С .107
Стоєцький, А. Різнорівневі контрольні роботи у матричній формі. 10-11-ті класи / А. Стоєцький, Н. Галактіонова. - С .115
ББК 74.262.4

Рубрики: Хімія. Методика викладання,  Профільне навчання--хімія
Доп.точки доступа:
Мальченко, Г. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.24
Д 18


    Даниленко, Л.
    Менеджмент інновацій в освіті [Текст] : метод. матеріал / Л. Даниленко. - Київ : Шкільний світ, 2007. - 120 с. - (Б-ка "Шк. світу"). - ISBN 978-966-451-000-1 : 9.20 р.
    Содержание:
Інновації та інноваційна діяльність ЗНЗ . - С .6
Наукові засади управління інноваційною діяльністю у ЗНЗ . - С .26
Система формування глтовності керівників ЗНЗ до управління інноваційною діяльністю . - С .55
Перспективи розвитку менеджменту освітніх інновацій в Україні . - С .82
ББК 74.24

Рубрики: Освітній менеджмент,  Інноваційна діяльність--школа,  Освітні інновації
Аннотация: У книжці висвітлюються проблеми управління інноваційною діяльністю з ЗНЗ в умовах розвитку ринкових відносин, здійснено обґрунтування та класифікацію освітніх інновацій, а також розроблено систему формування готовності керівників шкіл до управління інноваційною діяльністю. Для шкільної адміністрації, управлінців освітньої галузі усіх рівнів педагогів.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.24
О-72


   
    Освітній менеджмент [Текст] : навчальний посібник / ред. Л. Даниленко. - Київ : Шкільний світ, 2003. - 400 с. - ISBN 966-8070-20-8 : 15.00 р.
ББК 74.24

Рубрики: Освітній менеджмент,  Управління навчальним закладом,  Навчальний заклад--управління
Доп.точки доступа:
Даниленко, Л. \ред.\
Карамушка, Л.М.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.04(4Укр)
П 78


   
    Проблеми якості освіти: теоретичні і практичні аспекти : матеріали методологічного семінару АПН України. 15 листопада 2006 р., Київ. - Київ : СПД Богданова А.М., 2007. - 336 с. - ISBN 978-966-96711-5-8 : 25.00 р.
    Содержание:
Методологічні проблеми якості освіти
Кремень, В. Г. Якісна освіта в контексті загальноцивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С .7
Савченко, О. Я. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .16
Зайчук, В. О. Проблеми якості освіти: теоретичні і практичні аспекти / В. О. Зайчук. - С .22
Ляшенко, О. І. Освітні системи як об'єкт моніторингу якості освіти / О. І. Ляшенко. - С .29
Слюсаревський, М. М. Соціально-психологічний контекст проблеми якості освіти / М. М. Слюсаревський. - С .34
Зіньковський, Ю. Ф. Якість освіти - основа громадської довіри до закладу освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .42
Локшина, О. І. Міжнародні порівняльні дослідження якості знань учнів як інструмент моніторингу якості освітніх систем / О. І. Локшина. - С .47
Якість освіти як соціально-педагогічна категорія
Кравченко, Г. Ю. Сучасні підходи до розвитку поняття якості освіти / Г. Ю. Кравченко. - С .59
Іванова, О. Ю. Якість освіти як ключова категорія нової парадигми освіти / О. Ю. Іванова. - С .63
Корсак, К. В. / К. В. Корсак ; Про міфічні елементи у традиційному розумінні терміну "якість освіти". - С .66
Сейдаметова, З. С. Якість освіти: цінності і принципи / З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко. - С .71
Терещенко, Ю. І. Стратегічне управління системою освіти: концептуальні ідеї забезпечення якості / Ю. І. Терещенко. - С .75
Александров, В. Т. Державні механізми у вирішенні проблем якості освіти України / В. Т. Александров. - С .81
Остапчук, Л. Є. Методологічний простір вирішення проблеми якості освіти / Л. Є. Остапчук. - С .89
Донець, З. Ф. Якість і духовність - визначальні аспекти історично-культурознавчих спроб освітньої діагностики в українському освітньому просторі / З. Ф. Донець. - С .93
Щекатунова, Г. Д. Оцінювання як системоутворюючий фактор підвищення якості загальної освіти / Г. Д. Щекатунова. - С .98
Овчарук, О. В. Загальні підходи до стандартизованого оцінювання навчальних досягнень учнів у галузі природничих дисциплін у країнах Європи / О. В. Овчарук. - С .103
Головко, М. В. Проблема якості фізичної освіти в історії вітчизняної дидактики фізики / М. В. Головко. - С .110
Меджитова, Л. М. Методика оцінки парамеров педагогического теста / Л. М. Меджитова. - С .116
Богачов, Ю. Н. Комплекс автоматизації педагогічних и мониторингових измерений / Ю. Н. Богачов, В. М. Радченко, П. С. Ухань. - С .122
Кропотова, Н. В. Качество образования: концептуальные подходы, противоречия, перспективы / Н. В. Кропотова. - С .127
Проблеми якості загальної середньої освіти
Лукіна, Т. О. Загальні принципи та організаційні засади моніторингу як засобу управління якістю освіти на різних рівнях / Т. О. Лукіна. - С .135
Зубрицька, О. М. Роль кількісних характеристик у порівнянні якості європейської шкільної освіти / О. М. Зубрицька. - С .141
Бібік, Н. М. Педагогічна інтерпретація порівняльних досліджень якості шкільної освіти / Н. М. Бібік. - С .145
Калініна, Л. М. Інформаційне управління якістю освіти в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. М. Калініна. - С .150
Патрікєєва, О. О. Моніторингові дослідження в системі управління закладом освіти / О. О. Патрікєєва. - С .154
Жук, Ю. О. Системний підхід в організації моніторингу якості освіти / Ю. О. Жук. - С .160
Анненков, В. П. Якість шкільного навчання в аспекті вимог сучасної професійної освіти / В. П. Анненков, Ю. Ф. Зіньковський. - С .165
Шегеда, А. Ф. Моніторинг якості освіти як засіб ефективного управління навчальним закладом / А. Ф. Шегеда. - С .170
Паращенко, Л. І. З досвіду організації моніторингу якості навчально- виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі / Л. І. Паращенко, В. Д. Леонський. - С .175
Гуревич, Р. С. Тестовий облік знань як еклемент моніторингу якості навчання / Р. С. Гуревич. - С .180
Островерхова, Н. М. Варіативність технологій оцінювання якості уроку / Н. М. Островерхова. - С .185
Хорошковська, Т. П. Моніторинг якості читання як засіб дослідження навчальних досягнень учнів / Т. П. Хорошковська. - С .194
Мацько, Н. Д. Моніторингові дослідження якості досягнень учнів та шляхи запобігання помилок / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .197
Пустовіт, Н. А. Дослідження екологічної компетентності школярів / Н. А. Пустовіт. - С .204
Пруцакова, О. Л. Екологічна компетентність учнів як показник якості шкільної екологічної освіти / О. Л. Пруцакова. - С .209
Самойленко, П. В. Управління якістю хімічної освіти: педагогічний ВНЗ, загальноосітня школа / П. В. Самойленко, Т. С. Куратова, І. М. Курмакова. - С .213
Мудрік, В. І. Порівняльний аналіз оцінювання физічної підготовленості школярів і студентів в українських і зарубіжних закладах освіти / В. І. Мудрік, І. В. Мудрік. - С .219
Мурніна, Г. С. Моніторинг якості читання в світлі програми PISA / Г. С. Мурніна. - С .223
Управління якостю вищої освіти
Луговий, В. І. Прооблеми якості вищої освіти України в контексті вимог Болонського процесу / В. І. Луговий. - С .231
Курило, В. С. Досягнення та перспективи міжнародного співробитництва у забезпеченні якості освіти / В. С. Курило. - С .236
Діденко, Н. Г. Соціальна конкурентоспроможність як складова якості освіти випускника ВНЗ / Н. Г. Діденко. - С .241
Литвин, О. Г. Новітні інформаційні технології як засіб підвищення якості вищої освіти / О. Г. Литвин. - С .246
Мещанінов, О. П. Методологія оцінювання якості університетської освіти / О. П. Мещанінов. - С .250
Стучинська, Н. В. Оцінювання успішності студентів за шкалою ECTS / Н. В. Стучинська. - С .256
Пішак, В. П. Узагальнення першого року викладвння медичної біології в умовах запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / В. П. Пішак, Р. Є, Булик, Ю. І. Бажора. - С .262
Лещинський, О. П. Співробітництво університетів США у дослідженні якості фізичної освіти / О. П. Лещинський. - С .267
Козлакова, Г. О. Методичні підходи до визначення якості навчання у технічних університетах / Г. О. Козлакова. - С .271
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників з проблем якості освіти
Клокар, Н. І. Диференційований підхід до освіти дорослих як засіб підвищення якості післядипломної педагогічної освіти / Н. І. Клокар. - С .277
Тюріна, Д. М. Формування інтелектуальних умінь майбутніх фінансистів як складової якості професійної освіти / Д. М. Тюріна, К. В. Яресько. - С .285
Сметанський, М. І. Діагностика й оцінювання результатів педагогічної праці: проблеми та методологічні засади їх розв'язання / М. І. Сметанський. - С .290
Булах, І. Є. Міжнародний досвід зовнішнього оцінювання та ліцензування професійної діяльності / І. Є. Булах, М. Р. Мруга. - С .297
Даниленко, Л. І. Проектування особистісного розвитку педагогічних працівників у системі підвищення кваліфікації / Л. І. Даниленко, В. О. Киричук. - С .303
Якимович, Т. Д. Теоретичні основи оцінювання професійно-проактичної підготовки / Т. Д. Якимович. - С .308
Артюх, М. Професійна компетентність педагогічних кадрів як показник якості шкільної освіти / М. Артюх. - С .313
Григоровська, Л. В. Підготовка і атестація наукових кадрів вищої кваліфікації: проблеми і резерви якості / Л. В. Григоровська, Л. А. Найдьонова. - С .317
Васютинський, В. О. Соціально-психологічні особливості колективного суб'єкта освітньої діяльності / В. О. Васютинський. - С .321
Талалуєва, Н. О. Якість освіти і формування професіоналізму майбутніх робітників (історичний аспект) / Н. О. Талалуєва. - С .326
Іванченко, Є. А. Система інтегративної професійної підготовки - шлях до підвищення якості освіти майбутніх економістів / Є. А. Іванченко. - С .332
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Освіта--якість,  Якість освіти--проблеми
Аннотация: У збірник увійшли матеріали методологічного семінару АПН України "Проблеми якості освіти: теоретичні і практичні аспекти", в яких розкрито сутнісні характеристики категорії якості освіти, відображено методологічні і теоретичні засади дослідження цього феномену у вітчизняної педагогіці і філософії освіти, висвітлено практичній досвід оцінювання якості освіти на різних її рівнях.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
Обкладинка
378.046-021.68
П 32


   
    Підготовка керівника середнього закладу освіти [Текст] : навчальний посібник / ред. Л. І. Даниленко. - Київ : Міленіум, 2004. - 272 с. - ISBN 966-8063-33-3 : 30.00 р.
    Содержание:
Підготовка керівника загальноосвітнього навчального закладу в інституті післядипломної освіти . - С .5
Сучасний стан підготовки керівників загальноосвітнього навчального закладу . - С .5
Концепція цілеспрямованого фахового зростання педагогічних працівників . - С .7
Модернізована структура і зміст навчального плану підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів . - С .15
Технологія розробки навчального плану підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів . - С .37
Основні форми і методи підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів . - С .42
Управлінська компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу . - С .53
Наукові підходи до визначення змісту управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу . - С .53
Теоретична модель професійної компетентності керівника школи та її складові . - С .61
Діагностика управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу . - С .77
Розвиток управлінської компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу . - С .103
Підготовка керівників школи до управління загальноосвітнім навчальним закладом як відкритою соціально-педагогічною системою . - С .103
Підготовка керівників школи до проектної діяльності . - С .113
Підготовка керівників шкіл до адаптивного управління . - С .133
Підготовка керівників шкіл до прийняття управлінського рішення . - С .141
Підготовка керівників до планування роботи школи . - С .164
Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до створення і користування системами інформаційного забезпечення . - С .177
Підготовка до фасилітативного керівництва школою . - С .190
Фінансові проблеми освіти у вітчизняній і зарубіжній практиці . - С .198
Фандрайзинг - метод залучення додаткових коштів . - С .221
Економічний розвиток та економічні проблеми освіти в Україні . - С .226
Правова грамотність керівників загальноосвітніх навчальних закладів . - С .242
Сучасна науково-методична література з підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів в інститутах післядипломної педагогічної освіти . - С .246
УДК

Рубрики: Управління школою,  Середній навчальний заклад--керівник,  Післядипломна освіта--педагогічна
Аннотация: У навчальному посібнику розкрито концепцію підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в сучасних умовах розвитку системи загальної середньої освіти України, о основу якої покладено системно-функціональний підхід до розуміння сутності управлінської діяльності, технології формування управлінської компетентності, її змісту та структури, організаційних основ підвищення управлінської кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти. У посібнику подано професіограму керівника загального навчального закладу; факторно-критеріальну модель оцінювання рівня його управлінської компетентності; сучасні вимоги до атестації, які дали можливість сформулювати рекомендації щодо підготовки керівника школи до інноваційної, проектно-моделюючої, організаційно-регулюючої, аналітико-оцінної, фінансово-економічної, правової та інших видів діяльності. Даний посібник розраховано на викладачів курсів підвищення кваліфікації, керівників загальноосвітніх навчальних закладів, викладачів вищих навчальних закладів з підготовки педагогічних працівників за спеціальністю "Менеджер освіти" та "Керівник навчального закладу", перепідготовки педагогічних та керівних кадрів освіти, підвищення кваліфікації.

Доп.точки доступа:
Даниленко, Л.І. \ред.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2004г. N 1
Зміст:
Романенко, М. Методологічні проблеми розвитку післядипломної педагогічної освіти в контексті освітянських реформ / М. Романенко. - С.3-6.
Балютіна, К. Науково - методичне забезпечення переходу загальноосвітніх навчальних закладів Кіровоградської області на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання / К. Балютіна. - С.7-10.
Дивак, В. Особливості організації підвищення кваліфікації вчителів профільної старшої школи / В. Дивак. - С.10-12.
Сорочан, Т. Актуальні проблеми післядипломної педагогічної освіти у вимірі сьогодення / Т. Сорочан. - С.13-16.
Бондарчук, О. Умови координації наукових досліджень у закладах післядипломної педагогічної освіти за умов децентралізації управління / О. Бондарчук. - С.16-19.
Ніколенко, Л. Інтегративний підхід до навчання дорослих / Л. Ніколенко. - С.24-27.
Трохименко, В. Дистанційне навчання педагогічних працівників: досвід і проблеми / В. Трохименко. - С.29-32.
Матвієнко, П. Інноваційна діяльність Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського / П. Матвієнко. - С.33-35.
Ануфрієва, О. Оцінювання кінцевих результатів діяльності закладів освіти / О. Ануфрієва. - С.36-38.
Паламарчук, В. Тенденції розвитку інноваційних процесів у вищій освіті України у контексті європейського вибору / В. Паламарчук, Л. Даниленко. - С.39-43.
Червинська, О. До проблеми визначення та науково-методичного супроводження інноваційних технологій закладів дошкільної освіти / О. Червинська. - С.44-47.
Клокар, Н. Управління системою післядипломної освіти в регіоні як наукова проблема / Н. Клокар. - С.48-51.
Сніцар, Л. Проблеми інтеграції діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти / Л. Сніцар. - С.51-55.
Набок, М. професійний розвиток методиста в системі післядипломної освіти: концептуальний підхід / М. Набок. - С.59-62.
Старченко, К. Критичне оцінювання особистого досвіду як провідна умова професійного розвитку / К. Старченко. - С.62-64.
Соф'янц, Е. Зміст та структура професійної компетентності педагогічних кадрів / Е. Соф'янц. - С.64-69.
Годецький, М. Експертна оцінка підготовки слухачів в умовах післядипломної освіти / М. Годецький, Т. Хлєбнікова. - С.70-75.
Демченко, В. Забезпечення методичного керівництва районними підрозділами підвищення кваліфікації педагогічних кадрів / В. Демченко. - С.78-83.
Покроєва, Л. Модернізовані функції обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти / Л. Покроєва. - С.84-87.
Фролов, М. науково - дослідна робота в інститутах післядипломної педагогічної освіти / М. Фролов. - С.87-91.
Лавренюк, А. З практики модернізації деяких аспектів післядипломної педагогічної освіти в регіоні / А. Лавренюк. - С.92-95.
Мармаза, О. Диференційований підхід до навчання в системі післядипломної освіти як один із засобів її оптимізації / О. Мармаза. - С.96-100.
Антощук, С. Впровадження дистанційного навчання в освітню діяльність інститутів ППО / С. Антощук. - С.101-105.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Директор школи, ліцею, гімназії : Науково-практичний журнал. - Київ : Педагогічна думка. - Выходит ежеквартально
2005г. N 2
Зміст:
Даниленко, Л. Управління інноваційною діяльністю у закладах освіти / Л. Даниленко. - С.16-20.
Іванова, О. Нові інформаційні технології: процесуальні педагогічні умови реалізації особистісно-орієнтованої освіти / О. Іванова. - С.21-23.
Хайруліна, В. Основи християнської етики як засіб відродження духовності / В. Хайруліна. - С.36-42.
Виговська, О. Професіоналізм учителя як гарант збереження його здоров'я / О. Виговська. - С.48-50.
Мовчун, О. Приватний навчальний заклад: проблеми та перспективи розвитку / О. Мовчун. - С.61-64.
Астахова, В. Дайте дітям добру освіту, і вони всього досягнуть / В. Астахова, І. Кушенко. - С.65-70.
Пузенко, О. Приватна освіта: "за" і "проти" / О. Пузенко. - С.71-73.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2005г. N 1
Зміст:
Бик, А. Модернізація післядипломної педагогічної освіти: методологічний дискурс / А. Бик. - С.3-5.
Клепко, С. Освіта, яка заохочує запитування, або таємниця парадоксу "INNOBATION " - "MISEDUCATION" / С. Клепко. - С.6-11.
Сніцар, Л. Сучасні науково-світоглядні орієнтири педагогів / Л. Сніцар. - С.11-14.
Булах, І. Проект TEMPUS "Справедливе оцінювання" в контексті реформування освіти в Україні / І. Булах, М. Мруга. - С.15-18.
Даниленко, Л. Встановлення рівня обізнаності вчителів загальноосвітніх шкіл у галузі педагогічної діагностики / Л. Даниленко, М. Мруга, О. Онаць. - С.18-23.
Мерфі, Р. Організація ефективного професійного розвитку шкільного вчителя / Р. Мерфі. - С.24-26.
Олійник, В. Теоретичні та організаційні аспекти управління розвитком системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти / В. Олійник. - С.27-34.
Пуховська, Л. Професійний розвиток вчителів в Україні і за рубежем / Л. Пуховська. - С.35-38.
Сергеєва, Л. Ідеї професійної компетентності педагога ПТНЗ у педагогічній спадщині С.Я. Батишева / Л. Сергеєва. - С.38-41.
Сєрікова, Ж. Субстратний підхід щодо підвищення ефективності навчально-виховного процесу в школі / Ж. Сєрікова, А. Румянцев. - С.41-45.
Штомпель, Г. Професійне зростання фахівця: основне джерело, стадії та ознаки / Г. Штомпель. - С.45-51.
Старченко, К. Педагогічна діагностика професійної компетентності педагогічних працівників / К. Старченко, Г. Васильєва. - С.52-57.
Чубарук, О. Умови функціонування та розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів / О. Чубарук. - С.57-63.
Кабан, Л. Дослідження проблеми управління розвитком інноваційної діяльності загальноосвітніх навчальних закладів регіону / Л. Кабан. - С.64-69.
Гуралюк, А. Вимоги до застосування сучасних комп'ютерних технологій для підвищення ефективності управління закладами післядипломної освіти / А. Гуралюк. - С.70-71.
Лунячек, В. Роль інституту післядипломної педагогічної освіти в інформатизації загальної середньої освіти регіону / В. Лунячек. - С.72-75.
Сорочан, Т. Безперервний процес професіоналізму педагогів у системі післядипломної освіти / Т. Сорочан. - С.75-79.
Морева, Т. Досвід Південноукраїнського регіонального інституту післядипломної освіти з формування освітнього середовища області / Т. Морева. - С.80-83.
Зима, В. Толерантність як складова образу вчителя / В. Зима. - С.88-92.
Касьянова, О. Педагогічна експертиза: технологія та можливості застосування в системі післядипломної освіти / О. Касьянова. - С.93-96.
Матвієнко, І. Інноваційна діяльність Полтавського обласного інституту післядипломної освіти ім. М. Остроградського / І. Матвієнко. - С.96-102.
Положення про спеціальну навчально-педагогічну бібліотеку Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України. - С.103-105.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - Киев : Деміур, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит ежемесячно
2006г. N 11
Зміст:
Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.3-6.
Топузов, О. Інтелектуальний розвиток учнів у проблемному навчанні / О. Топузов. - С.6-8.
Коваленко, Г. Психолого-педагогічні аспекти забезпечення міцності засвоєння знань / Г. Коваленко. - С.9-11.
Даниленко, Л. Проблеми організації інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти / Л. Даниленко. - С.12-14.
Башинська, Т. Проблема розвивального навчально-виховного середовища в контексті "діалогу культур" / Т. Башинська. - С.14-18.
Матяш, Н. Профорієнтаційні можливості рольової гри на уроках біології / Н. Матяш, С. Сябро. - С.18-22.
Завидівська, Н. Психологічні аспекти викладання фізичної культури у вищих навчальних закладах / Н. Завидівська. - С.22-24.
Жорнова, О. Інтеракція в культуротворчому формуванні студентів / О. Жорнова. - С.24-26.
Пісоцька, О. Теоретичні основи та практичні шляхи індивідуалізації й регламентування покарань учнів у педагогічній спадщині М.І. Пирогова / О. Пісоцька. - С.27-28.
Бондаренко, Г. Реальні училища Київського навчального округу / Г. Бондаренко. - С.29-30.
Ананьян, Е. Загальнолюдська й національна спрямованість гуманітарних предметів (література та історія) у навчально-виховному процесі вітчизняної гімназії (друга половина ХIХ- початок ХХ ст.) / Е. Ананьян
Можарівська, І. Організація діяльності педагогічних курсів для вчителів національних шкіл на Волині-Житомирщині (20-30-ті роки ХХ ст.) / І. Можарівська. - С.33-35.
Комар, В. Творчий шлях Петра Францовича Лесгафта / В. Комар. - С.35-38.
Зубрицька, О. Середня освіта європейських держав та України на зламі століть / О. Зубрицька. - С.39-42.
Тетерятник, М. Слуги істини, мудрості, добра, злагоди, миру ! / М. Тетерятник. - С.43-45.
Тетерятник, М. Самостійна пізнавальна діяльність студентів як засіб формування науково-методичної культури майбутнього вчителя початкових класів / М. Тетерятник. - С.45-47.
Ушаньова, І. Система контролю навчальних досягнень студентів / І. Ушаньова. - С.47-49.
Тупікіна, С. Сходинки до педагогічної майстерності (З досвіду організації педагогічної практики) / С. Тупікіна. - С.49-50.
Деменнікова, Т. Особистісно орієнтоване управління системою науково-методичної роботи / Т. Деменнікова. - С.50-52.
Чечилова, Г. Системність виховної роботи - запорука успіху виховання особистості / Г. Чечилова. - С.53-54.
Бернвальдт, Т. Дім, у який хочеться повертатися завжди / Т. Бернвальдт. - С.54-56.
Легенко, В. Формування фізичної культури майбутніх педагогів / В. Легенко. - С.56-57.
Крайник, С. Особистісно орієнтований підхід до освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах / С. Крайник. - С.57-58.
Гришко, М. Головна мета - сприяти розвитку творчих здібностей / М. Гришко. - С.59-60.
Глинянська, Н. Із досвіду роботи психолога з професійної та психологічної адаптації студентів / Н. Глинянська. - С.60-61.
Рогова, І. З досвіду підготовки вчителів початкових класів з правом викладання іноземної мови / І. Рогова. - С.61-62.
Кондратьєва, О. Учитель фізичної реабілітації в початковій школі / О. Кондратьєва. - С.62-63.
Барильник, А. Людська душа дорожча над усе... (Етика як навчальний предмет: особливості та актуальність) / А. Барильник. - С.63-64.
Богун, З. Роль співу і вокальних занять у формуванні духовної культури особистості / З. Богун, Г. Манюк. - С.64-65.
Кошовська, Т. Екологічні цінності в системі підготовки сучасного вчителя / Т. Кошовська. - С.65-66.
Коліщук, С. Формування морально-ціннісних орієнтирів студентів при викладанні суспільних дисциплін / С. Коліщук. - С.67-68.
Кузнецова, М. Формування майбутнього вчителя в процесі музичного навчання та виховання / М. Кузнецова. - С.68.
Назаренко, Н. Використання історичних фактів у математичній освіті молодших школярів / Н. Назаренко. - С.69-70.
Калініченко, С. Комплексні вправи на заняттях з української мови / С. Калініченко, О. Бишляга. - С.71-72.
Ільницький, І. Туризм - як засіб виховання здорової і загартованої людини / І. Ільницький. - С.72-73.
Левченко, Т. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до роботи з педагогічно занедбаними дітьми / Т. Левченко. - С.73-74.
Даниленко, Г. Шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів на уроках дошкільної педагогіки / Г. Даниленко. - С.74-75.
Постна, І. Організація діалогічного спілкування дошкільників з ровесниками / І. Постна. - С.75-77.
Падюк, Т. Формування інноваційної культури педагога / Т. Падюк. - С.77-78.
Тимофієнко, Г. Активізація навчально-пізнавальної діяльності на уроках іноземної мови / Г. Тимофієнко. - С.78-79.
Пугач, А. Спадщина Василя Сухомлинського у контексті сучасних культурологічних вимірювань / А. Пугач. - С.80.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2006г. N 2
Зміст:
Карамушка, В. Освітньо-інформаційна складова програмно-проектної діяльності / В. Карамушка. - С.3-6.
Олійник, В. Впровадження оцінювання якості освіти (в рамках проекту TEMPUS "Справедливе оцінювання" / В. Олійник. - С.6-12.
Солодков, В. Менеджери освіти на шляху до євроінтеграції / В. Солодков, Т. Чаусова. - С.12-15.
Тезікова, С. Реформа і оновлення педагогічної освіти (досвід спільного україно-американського проекту між університетами) / С. Тезікова. - С.16-18.
Пермінова, Л. Концептуальна модель професійних умінь керівника сучасної школи / Л. Пермінова. - С.19-24.
Покроєва, Л. Моніторинг якості післядипломної освіти / Л. Покроєва. - С.24-26.
Семиченко, В. Психологические проблемы формирования профессиональной идентичности студентов в процессе получения второго образования / В. Семиченко. - С.26-33.
Софій, Н. Філософія громадсько орієнтованої освіти / Н. Софій, М. Ворон. - С.33-35.
Буртовий, С. Сучасні інформаційні технології в системі післядипломної педагогічної освіти / С. Буртовий. - С.36-37.
Вальк, Н. Досвід розроблення і розвитку інформаційних освітніх ресурсів у мережі Інтернету / Н. Вальк, Н. Задорожна, Т. Кузнецова. - С.37-42.
Даниленко, Л. Очно - дистанційне навчання у практиці роботи ЦІППО / Л. Даниленко. - С.42-46.
Москаленко, І. Використання інтерактивних технологій у процесі підвищення педагогічної майстерності сучасного вчителя / І. Москаленко. - С.46-48.
Ніколенко, Л. Інтегративні процеси в сучасній післядипломній освіті / Л. Ніколенко. - С.48-52.
Чепурна, Н. Нові підходи до підвищення кваліфікації педагогічних працівників засобами інформаційних технологій / Н. Чепурна. - С.52-53.
Александров, В. Економічна освіта: шлях інформаційного розвитку / В. Александров. - С.56-58.
Жабковський, Г. Модернізація процесу організації роботи та навчання з питань охорони праці у системі післядипломної освіти / Г. Жабковський. - С.58-62.
Єльнікова, Г. Моніторинг розвитку громадсько-активної школи / Г. Єльнікова, О. Марчак. - С.63-66.
Мельник, В. Загальні підходи до професійної підготовки керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі післядипломної освіти / В. Мельник. - С.66-69.
Хвисюк, О. Мотиваційні аспекти управління педагогічним персоналом вищого медичного закладу післядипломної освіти / О. Хвисюк, В. Марченко, В. Пономаренко. - С.70-74.
Чміль, А. Принципи формування системи управління якістю вищої освіти в умовах реформування / А. Чміль. - С.75-76.
Бондарчук, О. Соціально-психологічні проблеми особистісного розвитку керівників закладів середньої освіти у процесі підвищення кваліфікації / О. Бондарчук. - С.77-79.
Лорінці, Ч. Міжнародний досвід громадсько-активних шкіл / Ч. Лорінці. - С.80-81.
Юрчук, Л. Система післядипломної педагогічної освіти Польщі / Л. Юрчук. - С.82-87.
Арешонков, В. Оптимізація моделі удосконалення педагогічної самоорганізації в Житомирському ОІППО / В. Арешонков. - С.88-91.
Савченко, Л. Діяльність відділу освітнього менеджменту з проблем модернізації системи підвищення кваліфікації керівників шкіл / Л. Савченко. - С.92-95.
Постельняк, А. Модернізація системи навчання працівників методичних кабінетів (центрів) у міжкурсовий період / А. Постельняк. - С.99-102.
Софій, Н. Школа як осередок розвитку громади / Н. Софій, М. Ворон. - С.102-103.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Газета

Біологія [Текст] : Газета для вчителів біології. - Київ : Редакція газети "Шкільний світ", 1997 - . - Выходит дважды в месяц
2007г. N 11
Зміст:
Ворона, В. Застосування методу проектів у позакласній роботі з біології / В. Ворона, Л. Семешко. - С.10-16.
Даниленко, Л. Моральні аспекти екологічної діяльності учнів школи О.А. Захаренка / Л. Даниленко. - С.1-3.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.

   Газета

Біологія [Текст] : Газета для вчителів біології. - Київ : Редакція газети "Шкільний світ", 1997 - . - Выходит дважды в месяц
2007г. N 14
Зміст:
Даниленко, Л. Самоосвіта молодого вчителя / Л. Даниленко. - С.19-21.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
14.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2007г. N 1
Зміст:
Олійник, В. Впровадження результатів міжнародної програми TEMPUS "Справедливе оцінювання" в українську систему післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник, Л. Даниленко. - С.3-6.
Вілмут, Д. Удосконалення навичок шкільних учителів в оцінюванні: освіта, розвиток, підтримка / Д. Вілмут. - С.7-9.
Пустова, Т. Інноваційні підходи до створення якісного інструменту педагогічного вимірювання академічних потенцій слухачів курсів підвищення кваліфікації в післядипломній педагогічній освіті / Т. Пустова. - С.10-12.
Клокар, Н. Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у контексті проектування програмно-педагогічних засобів / Н. Клокар, В. Шевченко. - С.12-17.
Наукові засади розроблення прогностичної моделі розвитку післядипломної освіти в Україні. - С.18-23.
Сущенко, Т. Концепція розвитку післядипломної педагогічної освіти / Т. Сущенко. - С.23-27.
Солодков, В. Соціальна сутність і структура дій Європейського простору вищої освіти / В. Солодков. - С.27-35.
Романенко, М. Методологія та зміст сучасної післядипломної педагогічної освіти / М. Романенко. - С.35-38.
Ануфрієва, О. Оцінювання якості психолого-педагогічного наукового дослідження / О. Ануфрієва. - С.38-42.
Олійник, В. Щодо впровадження дистанційного навчання в післядипломній педагогічній освіті / В. Олійник. - С.43-46.
Бондар, О. Місце центрів педагогічних інновацій у створенні єдиного інформаційного поля / О. Бондар, О. Кравчина. - С.46-48.
Набока, Л. Особливості навчання дорослих з погляду педагогічної технології / Л. Набока. - С.49-51.
Перевознікова, Г. Формування ціннісних орієнтацій молоді в умовах негативного впливу інформатизованого суспільства / Г. Перевознікова. - С.55-57.
Семиченко, В. Особенности работы Центрального института последипломного педагогического образования АПН Украины с молодыми учеными / В. Семиченко. - С.57-60.
Маслов, В. Технологічні функції методології управління загальноосвітнім навчальним закладом / В. Маслов. - С.61-69.
Лукіна, Т. Управління якістю післядипломної педагогічної освіти в контексті освітньої реформи / Т. Лукіна. - С.69-73.
Олійник, В. Дослідження процесу формування правової компетентності керівників навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти / В. Олійник. - С.73-77.
Мельник, В. Теоретичні засади формування фахової компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі післядипломної освіти / В. Мельник. - С.85-88.
Королюк, С. Професійна компетентність керівника загальноосвітнього навчального закладу як складова його управлінської культури / С. Королюк. - С.89-92.
Кравченко, Г. Формування професійної компетентності вчителя через створення інноваційного середовища ЗНЗ / Г. Кравченко. - С.92-94.
Щоголєва, Л. Управління внутрішньошкільною методичною роботою: традиції та новаторство / Л. Щоголєва. - С.94-96.
Михайлов, В. Розвиток методів програмованого навчання - вимога часу / В. Михайлов. - С.97-101.
Гришина, Т. Деякі аспекти використання комп'ютера в освітньо-методичній роботі / Т. Гришина. - С.101-104.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
15.

   Журнал

Мовознавство : Науково-теоретичний журнал. - Київ, 1967 - . - ISSN 0027-2833. - Выходит раз в два месяца
2007г. N 3
Зміст:
Скляренко, В. Г. Етимологічні розвідки. 7. Невіста / В. Г. Скляренко. - С.3-11.
Винницький, В. М. Про акцентуаційний спосіб словотворення / В. М. Винницький. - С.12-22.
Матвіяс, І. Г. Діалектна основа лексики і фразеології в українській літературній мові / І. Г. Матвіяс. - С.23-27.
Кононенко, І. В. Семантико-синтаксичний потенціал препозитивних та постпозитивних атрибутів / І. В. Кононенко. - С.39-47.
Селігей, П. О. Сучасне термінотворення: симптоми та синдроми / П. О. Селігей. - С.48-61.
Стратулат, Н. В. Семантична неологізація як спосіб збагачення словникового складу української мови / Н. В. Стратулат. - С.69-77.
Даниленко, Л. І. Лінгвокультурологічна характеристика прецедентності паремійного тексту / Л. І. Даниленко. - С.78-84.
Дяченко-Лисенко, Л. М. Елементи фіто- та зоопростору в контексті наївної категоризації світу казок українців і росіян / Л. М. Дяченко-Лисенко. - С.85-92.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
16.

   Журнал

Післядипломна освіта в Україні. - Київ : Університет менеджменту освіти Національної академії педагогічних наук України, 2004 - . - Периодичность не определена
2007г. N 2
Зміст:
Набока, Л. Андрагогізація підготовки методистів до інноваційної діяльності / Л. Набока. - С.3-7.
Пуцов, В. Теоретичні основи розвитку післядипломної освіти як невід'ємної складової неперервної освіти / В. Пуцов. - С.7-11.
Чернуха-Газдецька, К. Процес інтеграції науково-методичної діяльності в закладах післядипломної освіти та управління ним / К. Чернуха-Газдецька. - С.13-17.
Бібік, Н. Проблеми забезпечення модернізації загальної середньої освіти (за матеріалами доповіді на науковій сесії, присвяченій 15-річчю АПН України) / Н. Бібік. - С.17-20.
Даниленко, Л. Післядипломна педагогічна освіта в умовах інноваційних змін / Л. Даниленко. - С.21-23.
Брусенцова, О. Активизация самостоятельной работы слушателей в системе последипломного образования / О. Брусенцова. - С.23-25.
Козлова, О. Оновлення освітнього простору в системі післядипломної підготовки педагога / О. Козлова. - С.25-27
Ніколенко, Л. Модернізація післядипломної педагогічної освіти в контексті особистісно орієнтованого підходу / Л. Ніколенко. - С.38-41.
Чміль, А. Структурні елементи критеріального оцінювання діяльності закладів освіти / А. Чміль, О. Бондар. - С.42-45.
Гавриленко, І. Освіта керівника сучасного загальноосвітнього навчального закладу / І. Гавриленко. - С.47-51.
Погрібна, Н. Застосування сучасних наукових управлінських підходів у реалізації інноваційної діяльності керівника ЗНЗ / Н. Погрібна. - С.51-54.
Покроєва, Л. Умови активізації переходу до створення системи безперервної післядипломної педагогічної освіти / Л. Покроєва. - С.54-56.
Чернишова, Є. Інформатизація суспільства як чинник змін підвищення кваліфікації працівників регіональних органів управління освітою / Є. Чернишова. - С.56-59.
Олійник, В. Дистанційне навчання в Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти АПН України / В. Олійник, В. Гравіт, А. Кліменко. - С.68-72.
Софій, Н. Забезпечення рівного доступу до якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами через створення умов для навчання у загальноосвітніх (дошкільних) закладах / Н. Софій. - С.75-78.
Яценко, В. Формування й оцінювання ключових компетентностей учнів на заняттях географії / В. Яценко. - С.79-81.
Семиченко, В. Проблема вибору освітньої парадигми у педагогічній діяльності / В. Семиченко. - С.84-89.
Міняйло, В. Матеріальна відповідальність працівників навчальних закладів / В. Міняйло. - С.96-103.
Білова, Н. Інвентаризація як обов'язкова процедура / Н. Білова. - С.104.
Про внесення змін до інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти. - С.93-96.
Про внесення змін у додаток Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам навчальних закладів та установ освіти, навчальних (педагогічних) частин (підрозділів) інших установ і закладів, педагогічним, науково-педагогічним працівникам та науковим працівникам. - С.90.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
17.

   Газета

Біологія [Текст] : Газета для вчителів біології. - Київ : Редакція газети "Шкільний світ", 1997 - . - Выходит дважды в месяц
2008г. N 3
Зміст:
Дем'янчук, І. Будова та функції органів дихання: розробка уроку у 8-му класі з поглибленим вивченням біології / І. Дем'янчук. - С.3-5.
Ілюха, В. Досліди і спостереження з теми "Дихання", 8-й клас / В. Ілюха, Л. Даниленко, Л. Ілюха. - С.6-10.
Прищенко, Л. До природи можливо торкнутись лише серцем: усний журнал для учнів 5-7-х класів / Л. Прищенко. - С.18-22 (вкладка).
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
18.

   Журнал

Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах. - Київ : Преса України, 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Выходит ежемесячно
2008г. N 2
Зміст:
Мацько, Л. Перспективи профільного навчання: програмні засади / Л. Мацько, О. Семеног. - С.4-9.
Омельчук, С. Тести закритої і відкритої форми. 8 клас / С. Омельчук. - С.10-15.
Золотарьова, А. Роль фразеологізмів у мовленні: урок-круглий стіл у 10 класі / А. Золотарьова. - С.17-20.
Даниленко, Л. Дитина-дивак у художньому світі Івана Франка і Григора Тютюнника / Л. Даниленко. - С.23-25.
Возняк, І. Нема нічого кращого за дружбу!: вивчення повісті В. Нестайка "Тореадори з Васюківки" / І. Возняк. - С.26-27.
Токарик, М. Новели Василя Стефаника як експресіоністичне відображення дійсності / М. Токарик. - С.28-33.
Софійчук, Г. Той, що у "виплакані очі блискавиці кладе": вивчення ознак експресіонізму в новелах письменника / Г. Софійчук. - С.34-38.
Шевченко, Ж. "І все, що я писав, мене боліло": підсумковий урок за темою "Василь Стефаник" / Ж. Шевченко. - С.38-39.
Верготі, Л. "Не вмирає душа наша, не вмирає воля": урок у 9 класі за Шевченковою поезією "Кавказ" / Л. Верготі. - С.45-46.
Москаленко, Л. Українці й українська мова на Кубані / Л. Москаленко. - С.47-53.
Ковалів, Ю. Олекса Влизько / Ю. Ковалів. - С.54-60.
Ананченко, Т. Поетичне слово Галини Комарової / Т. Ананченко. - С.61-64.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
19.

   Газета

Біологія [Текст] : Газета для вчителів біології. - Київ : Редакція газети "Шкільний світ", 1997 - . - Выходит дважды в месяц
2008г. N 4
Зміст:
Назаренко, С. Каріотип. Хромосоми, їх будова: розробка уроку, 10-й клас / С. Назаренко. - С.5-7.
Слободянюк, Л. Розвиток еволюційних поглядів: модульний урок в 11-му класі природничого профілю / Л. Слободянюк. - С.8-17.
Ілюха, В. Досліди і спостереження з теми "Травлення", 8-й клас / В. Ілюха, Л. Даниленко, Л. Ілюха. - С.19-20.
Чіп, Л. Репродуктивна система людини і вплив на її функціонування зовнішніх факторів: наукова конференція для учнів 9-го класу / Л. Чіп. - С.21-23.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
20.

   Газета

Біологія [Текст] : Газета для вчителів біології. - Київ : Редакція газети "Шкільний світ", 1997 - . - Выходит дважды в месяц
2008г. N 8
Зміст:
Данилова, О. Практикум із загальної біології. 10-й клас, природничий профіль навчання / О. Данилова, С. Данилов, Л. Горяна. - С.5-7.
Мащенко, І. Гіпотези виникнення життя на Землі: урок-науковий симпозіум, 11-й клас / І. Мащенко. - С.8-11.
Ілюха, В. Досліди і спостереження з теми "Обмін речовин і енергії". 8-й клас / В. Ілюха, Л. Даниленко, Л. Ілюха. - С.12-16.
Миронова, І. Оцінювання знань з теми "Обмін речовин і енергії". 8-й клас / І. Миронова. - С.17-18.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей