Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (43)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (2)Центральної бібліотеки для дітей ім. Ш. Кобера і В. Хоменко (1)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Терещенко, Ю.$<.>)
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20
1.
63.3(4УКР)я73
Т 35


    Терещенко, Ю. І.
    Україна і європейський світ: Нарис історії від утворення Старокиїв. держави до кінця XVI ст. : Навч. посібник / Ю.І. Терещенко. - Київ : Перун, 1996. - 496 с. - (Трансформація гуманітарної освіти в Україні). - ISBN 5-7707-9967-6 : 4.87 р.
ББК 63.3(4УКР)я73

Рубрики: Історія України

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.04(4УКР)01
П 78


   
    Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] : Матеріали Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції 20-21 лютого 2004 р. - Київ : Видавництво Європейського університету, 2004. - 196 с. - 59.02 р.
    Содержание:
Журавський, В. С. Глобальні проблеми розвитку освіти та особливості їх прояву в Україні / В. С. Журавський. - С .5
Горбунова, Л. М. Законодавчо-нормативне супроводження приєднання України до Болонського процесу / Л. М. Горбунова. - С .9
Домніч, В. І. Головні принципи входження України в Європейський простір вищої освіти / В. І. Домніч. - С .11
Тимошенко, І. І. Формування системи навчання впродовж життя - стратегічний напрямок модернізації освіти / І. І. Тимошенко, О. І. Тимошенко. - С .18
Якименко, Ю. І. Якість освіти - головний принцип Болонської декларації / Ю. І. Якименко. - С .22
Головатий, М. Ф. Особливості входження України до Болонського процесу / М. Ф. Головатий. - С .27
Філософсько-методологічні та теоретичні проблеми розвитку освіти в умовах глобалізації
Тимошенко, З. І. Історико-політичні аспекти формування Болонського процесу / З. І. Тимошенко. - С .29
Корсак, К. В. "Білі плями" Болонського процесу та освіти України / К. В. Корсак. - С .37
Оніщенко, І. Г. Болонський процес і досвід країн заходу в підтримці студентів / І. Г. Оніщенко. - С .57
Драгомиров, В. В. Путь к Болонье. Взгляд из провинции / В. В. Драгомиров. - С .59
Зінченко, Т. В. Болонський процес, університети і професіоналізація вищої освіти / Т. В. Зінченко. - С .61
Кряжев, П. В. Болонський процес як нова модель державних освітніх реформ в епоху глобалізації / П. В. Кряжев. - С .63
Пархоменко, Т. С. Цивілізаційні витоки, перспективи і ризики Болонського процесу / Т. С. Пархоменко. - С .65
Поберезська, Г. Г. Болонський процес і перспективи його поглиблення / Г. Г. Поберезська. - С .69
Покотило, К. М. Самосвідомість як основа цілісного світорозуміння в умовах глобалізації / К. М. Покотило. - С .71
Терещенко, Ю. І. Методологія як основа фундаментальної підготовки майбутнього фахівця / Ю. І. Терещенко. - С .73
Ткаченко, М. Г. Гуманізація освіти в контексті глобалізації / М. Г. Ткаченко. - С .77
Ходаковський, О. В. Болонський процес і наукове забезпечення якості європейської вищої освіти / О. В. Ходаковський. - С .80
Проблеми взаємодії та регіоналізації
Астахова, Е. В. Болонский вектор в системе образования Украины: сочетание инноваций и традиций / Е. В. Астахова. - С .82
Дуднікова, І. І. Проблеми модернізації екологічної освіти України в контексті Болонського процесу / І. І. Дуднікова. - С .84
Kaufmann, Lon. The CHaltenges of Globalization and the Porporse of the Universit / L. Kaufmann. - С .92
Лондар, С. Л. Шляхи наближення змісту економічної освіти бакалавра з фінансів в Україні до зарубіжних освітних стандартів / С. Л. Лондар. - С .100
Третьяков, О. В. Становление научных школ приватных вузов - основа евроинтеграции / О. В. Третьяков. - С .108
Фурса, О. О. Проблема розвитку освіти в умовах глобалізації в контексті Болонського процесу / О. О. Фурса. - С .111
Євроінтеграція України: стан і перспективи
Медведев, В. А. О подготовительном этапе деятельности по модернизации образования в Украине в контексте Болонского процесса / В. А. Медведев. - С .114
Ліпський, П. Ю. Цілі вищої освіти України в контексті двох імперативів: необхідності євроінтеграції та переходу до сталого розвитку / П. Ю. Ліпський, Т. В. Тимочко. - С .118
Рассулова, Н. В. Інтеграція української вищої школи в загальноєвропейську систему / Н. В. Рассулова. - С .121
Смирнов, С. Н. Экономические аспекты евроинтегрирования новой ценностной системы украинского общества и личности в условиях глобализации / С. Н. Смирнов. - С .126
Освітня політика України в контексті Болонського процессу
Алексєєва, С. В. Освітня політика України в контексті Болонського процессу / С. В. Алексєєва. - С .129
Ризниченко, С. Т. Болонский процесс и модернизация образования / С. Т. Ризниченко. - С .132
Сухарников, Ю. В. Качество образования и рыночные отношения / Ю. В. Сухарников. - С .136
Приоритети системно-інституційної структуризації освіти України, визначення основних шляхів її модернізації
Корольова, Б. І. Науково-методичні засади впровадження кредитно-модульного навчання у вищій школі України / Б. І. Корольова. - С .139
Астахова, В. И. Нерперывное образование - стратегическое направление развития современных образовательных систем / В. И. Астахова. - С .147
Гайков, А. А. Качество образования в контексте Болонского процесса / А. А. Гайков. - С .150
Гаршнєв, Ю. Г. Оцінювання знань студентів у кредитно-модульній системі навчання / Ю. Г. Гаршнєв, П. І. Сікорський. - С .153
Лисенко, М. М. Психологія і підготовка викладачів до використання сучасних інформаційних засобів / М. М. Лисенко. - С .160
Харчук, Т. В. Роль і місце ВЗО недержавної форми власності у системно-інстуційній структуризації освіти / Т. В. Харчук. - С .162
Удосконалення інноваційних механізмів управління у сфері освіти
Грехов, А. М. Ідея університету. Європейський університет в Україні / А. М. Грехов. - С .166
Волобуєва, Т. Б. Шляхи удосконалення управління на рівні вищого навчального закладу / Т. Б. Волобуєва. - С .171
Приходченко, Т. А. Інноваційна діяльність недержавних вузів / Т. А. Приходченко. - С .174
Сікорський, П. І. До питання кредитно-модульної технології навчання / П. І. Сікорський. - С .177
Підсумковий документ конференції "Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу" . - С .188
ББК 74.04(4УКР)01

Рубрики: Болонський процес,  Освіта в сучасному світі,  Вища освіта--Україна,  Глобалізація освіти,  Регіоналізація освіти,  Модернізація освіти
Кл.слова (ненормированные):
євроінтеграція -- системно-інституційна структуризація освіти України

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.04(4Укр)
У 45


   
    Україна - суб'єкт європейського освітнього простору [Текст] : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 24-25 травня 2005 р. - Київ : Видавництво Європейського університету, 2005. - 314 с. - ISBN 966-301-057-6 : 23.00 р.
    Содержание:
Тимошенко, З. І. Соціально-політичні аспекти участі України в Болонському процесі / З. І. Тимошенко. - С .5-19
Мачулін, В. Ф. ВАК у контексті Болонського прроцесу / В. Ф. Мачулін, Р. В. Бойко, Л. Є. Шкляр. - С .19-29
Козаченко, О. І. Болонський процес в дії / О. І. Козаченко. - С .29-32
Мимхайльова, К. Г. Проблеми формування інтелектуальної еліти України в умовах Болонського процесу / К. Г. Мимхайльова. - С .32-36
Повідайко, П. М. Два діпломи (український та польський) - методи реалізації Болонського процесу / П. М. Повідайко. - С .36-40
Вербовий, М. В. Інституціональна традиція української економічної науки в контексті європейської інтеграції науково-освітнього простору / М. В. Вербовий. - С .40-47
Вербова, О. С. Українська науково-економічна традиція в діаспорі та інституціалізація засад Болонського процесу / О. С. Вербова. - С .47-52
Дмитраченко, М. Ф. Фундаменталізація професійної підготовки як пріоритетний напрям модернізації вищої освіти в Україні / М. Ф. Дмитраченко [и др.]. - С .52-55
Другие авторы: Русановський О. К., Сидоренко В. К., Терещук Г. В.
Федорчук, В. М. Шляхи модернізації викладання педагогічних дисциплін у зв'язку з входженням України в європейський освітній простір / В. М. Федорчук, Е. І. Федорчук. - С .55-59
Сугоняк, І. І. Загальні засади побудови системи інформаційного моніторингу успішності студентів при впровадженні модульно-кредитної системи навчання / І. І. Сугоняк. - С .59-62
Корсак, К. В. Міфи, проголошенні і приховані цілі Болонського процесу / К. В. Корсак. - С .62-70
Терещенко, Ю. І. Відправне та визначальне щодо якості підготовки майбутніх фахівців / Ю. І. Терещенко. - С .70-74
Оніщенко, І. Г. Чи має держава чіткі механізми реалізації стратегії розвитку освіти? / І. Г. Оніщенко. - С .74-80
Калінічева, Г. І. Вища школа недержавної форми власності в контексті Європейської інтеграції / Г. І. Калінічева. - С .80-86
Тюрменко, І. І. Збереження національних елементів у змісті навчання в системі вітчизняної освіти в умовах Болонського процесу / І. І. Тюрменко. - С .86-89
Поздеев, В. А. Научные исследования в университетах на пути Болонского процесса / В. А. Поздеев. - С .89-95
Політико-правові аспекти України в Болонському процесі
Жук, А. Я. Освітянські проблеми України на тлі Болонського процесу / А. Я. Жук, Н. К. Желябіна. - С .95-98
Шмелькова, Г. М. Основні завдання розвитку освіти в Україні / Г. М. Шмелькова. - С .98-101
Свінцов, О. М. Болоннський процес і Національна доктрина розвитку освіти в Україні / О. М. Свінцов. - С .101-104
Станчевський, В. К. Стратегічні цілі розвитку вищої лсвіти / В. К. Станчевський. - С .104-106
Цибровська, С. С. Роль і місце вищої освіти в сучасних світових процесах глобалізації та інтернаціоналізації / С. С. Цибровська. - С .106-111
Волкова, Н. Н. Модернизация высшего образования: кластеры / Н. Н. Волкова, Т. В. Сахно, Ю. Э. Сахно. - С .111-115
Котова, Н. О. Фундаменталізація і / або гуманітаризація освіти / Н. О. Котова. - С .115-118
Недогарок, В. О. Кластери - основа модернізації освіти / В. О. Недогарок, Н. М. Волкова. - С .118-121
Лютий, С. В. Український ринок інновацій / С. В. Лютий. - С .121-123
Платонов, А. В. Болонський процес у контексті національної безпеки України / А. В. Платонов. - С .123-127
Мойсеєнко, Ю. В. Уукраїна і Польща: порівняння досвіду державного пільгового кредитування вищої освіти / Ю. В. Мойсеєнко. - С .127-132
Кобзар, О. І. Національна доктрина розвитку освіти / О. І. Кобзар. - С .132-136
Васютинський, Ю. А. Национальное бизнес-образование в европейском образовательном пространстве / Ю. А. Васютинський. - С .136-141
Бондаренко, Н. М. Нові можливості якості теоретичної підготовки студентів вищих медичних закладів / Н. М. Бондаренко, М. Е. Барінова, Є. В. Черешнєва. - С .141-144
Гонтарчук, Л. Н. Модульное обучение как альтернатива личностно-деятельного подхода в обучении / Л. Н. Гонтарчук. - С .144-147
Гуменюк, М. Г. Система освіти як об'єкт інвестування / М. Г. Гуменюк. - С .147-156
Деньщикова, Л. В. Освітні процеси в сучасній Україні та європейський вибір / Л. В. Деньщикова. - С .156-158
Димитров, М. Ф. Професійно орієнтовані громадські організації - нова форма студенського самоврядування / М. Ф. Димитров, Л. П. Матвієнко, Г. В. Онкович. - С .158-163
Довнар, А. И. Инструментальные средства связей в высших учебных заведениях / А. И. Довнар, О. С. Раковская-Башмакова. - С .163-166
Кіпень, В. П. Європейський освітний простір: дорожня карта України / В. П. Кіпень. - С .166-170
Клименко, О. В. Основні аспекти виховної роботи в контексті вимог Болонського процесу / О. В. Клименко. - С .170-173
Ковальчук, Д. Ф. Еволюційний шлях розвитку банківської системи України / Д. Ф. Ковальчук. - С .173-177
Лисаченко, В. Е. Мотивація навчальної діяльності у модульному навчанні / В. Е. Лисаченко. - С .177-181
Марчук, В. О. Освіта як специфічний товар маркетингу / В. О. Марчук. - С .181-185
Спіцин, Є. С. Вдосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів як необхідна умова підвищення якості освіти / Є. С. Спіцин. - С .185-188
Чудакова, С. В. Повышение качества высшего образования - вхождение Украины в европейское образовательное пространство / С. В. Чудакова, М. П. Раковская. - С .188-193
Підвищення якості освіти - мета модернізації навчального процесу. Студент - суб'єкт Болонського процесу
Грехов, А. М. Європейський університет в міжнародному освітянському та інформаційному просторі / А. М. Грехов. - С .193-195
Чернишева, Р. І. Внутрішня модель управління якістю освітніх послуг / Р. І. Чернишева. - С .195-198
Сікорська, І. М. Якість освіти: відповідальність тенденціям європейського освітнього простору / І. М. Сікорська. - С .198-201
Жадинский, Н. В. Организация самостоятельной работы студентов на кафедре микробиологии - шаг к интеграции в европейскую систему обучения / Н. В. Жадинский [и др.]. - С .201-203
Другие авторы: Гриценко Л. З., Мишин В. В., Щукин И. Н., Слюсарев А. А.
Вагіна, О. М. З історичного досвіду інтеграції українських шкіл до європейського освітнього простору: 20-30 -ті рр. ХХс т. / О. М. Вагіна. - С .203-207
Смеричевская, Е. Ю. Система ECTS: дань европейской моде или необходимость? / Е. Ю. Смеричевская. - С .207-211
Владимирская, Е. Ю. Особенности управления качеством дистанционного обучения / Е. Ю. Владимирская. - С .211-214
Подтергера, Є. М. Деякі підходи до підвищення якості військової підготовки майбутніх офіцерів запасу в умовах реформування Збройних Сил України / Є. М. Подтергера. - С .216-221
Ясененко, В. М. Організаційно-педагогічні умови підвищення якості підготовки фахівців військової логістики у вищій військовій школі / В. М. Ясененко. - С .221-225
Ващенко, А. М. Формування професійної мобільності майбутніх офіцерів як чинник підвищення якості освіти / А. М. Ващенко. - С .225-229
Кожевников, В. М. Наступність як фактор підвищення якості освіти у вищих і загальноосвітніх навчальних закладах / В. М. Кожевников. - С .229-233
Сікорський, П. І. Дидактичні особливості забезпечення якості вищої освіти в умовах кредитно-модульної технології навчання / П. І. Сікорський. - С .233-245
Марченко, О. М. Застосування нетрадиційних підходів до викладання вищої математики та форм контролю за результатами навчання як засіб підвищення якості освіти / О. М. Марченко. - С .245-249
Харчук, Т. В. Роль системи вищої освіти у формуванні високоякісних людських ресурсів / Т. В. Харчук. - С .249-255
Іванченко, Є. А. Формування професійної мобільності економістів в умовах глобалізації / Є. А. Іванченко. - С .255-258
Семенова, А. В. Перспективи безперервної освіти в аспекті підвищення якості професійної підготовки фахівців / А. В. Семенова. - С .258-262
Смирнов, С. Н. Проблемы преподавания менеджмента в высшей школе / С. Н. Смирнов. - С .262-265
Аніщенко, В. О. Самостійна робота студентів як один з організаційних компонентів кредитно-модульної технології навчання / В. О. Аніщенко, В. М. Гаврилов, О. О. Зенченко. - С .265-270
Артьоменко, Л. І. Інтеграція виховного простору вузів як сприяння цілісному середовищу суб'єктного становлення майбутнього фахівця / Л. І. Артьоменко. - С .270-273
Баринов, Е. Ф. Диференційна оцінка різних таксонометричних рівнів фундаментальних медичних знань / Е. Ф. Баринов, Н. М. Бондаренко. - С .273-276
Баринов, Е. Ф. Шляхи модернізації викладання фундаментальних медичних знань / Е. Ф. Баринов, Н. М. Бондаренко, О. Г. Ніколенко. - С .276-279
Гусєв, А. М. Зміни в підходах до викладання дисципліни "Основи охорони праці" з урахуванням Болонського процесу / А. М. Гусєв, І. І. Дуднікова. - С .279-281
Доровский, В. А. Компараторная идентификация способов организации процесса получения знаний / В. А. Доровский, С. С. Доровская. - С .281-283
Дуднікова, І. І. Розвиток екологічноїосвіти в контексті Європейської інтеграйії / І. І. Дуднікова. - С .283-291
Матвієнко, Л. П. Консутаційні центри в сільській місцевості як чинник підвищення якості освіти / Л. П. Матвієнко. - С .291-296
Христенко, І. О. Студент як суб'єкт європейського освітнього простору: концепція Болонського процесу / І. О. Христенко. - С .296-297
Черний, В. И. К вопросу о повышении качества обучения иностранных студентов с учетом специфиуи вузов медицинского профиля / В. И. Черний [и др.]. - С .297-301
Другие авторы: Рождественский Е. Ю., Дудник И. Н., Колесников А. Н., Жидких В. Н.
Шувалов, В. О. Першій рік використання ECTS / В. О. Шувалов, Л. М. Шувалова. - С .301-303
Ягупець, Ю. І. Управління підготовки студентів до використання технічних засобів навчання / Ю. І. Ягупець. - С .303-307
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Освітня політика--Україна,  Болонський процес,  Підвищення якості освіти,  Вища освіта--Болонський процес--Україна
Аннотация: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції присвячено проблемам підвищення якості освіти та особливостям політико-правових аспектів України в Болонському процесі.
Доп.точки доступа
Терещук, Г. В.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.04(4Укр)
П 78


   
    Проблеми якості освіти: теоретичні і практичні аспекти : матеріали методологічного семінару АПН України. 15 листопада 2006 р., Київ. - Київ : СПД Богданова А.М., 2007. - 336 с. - ISBN 978-966-96711-5-8 : 25.00 р.
    Содержание:
Методологічні проблеми якості освіти
Кремень, В. Г. Якісна освіта в контексті загальноцивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С .7
Савченко, О. Я. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти / О. Я. Савченко. - С .16
Зайчук, В. О. Проблеми якості освіти: теоретичні і практичні аспекти / В. О. Зайчук. - С .22
Ляшенко О. І. Освітні системи як об'єкт моніторингу якості освіти / О. І. Ляшенко. - С .29
Слюсаревський, М. М. Соціально-психологічний контекст проблеми якості освіти / М. М. Слюсаревський. - С .34
Зіньковський Ю. Ф. Якість освіти - основа громадської довіри до закладу освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .42
Локшина, О. І. Міжнародні порівняльні дослідження якості знань учнів як інструмент моніторингу якості освітніх систем / О. І. Локшина. - С .47
Якість освіти як соціально-педагогічна категорія
Кравченко, Г. Ю. Сучасні підходи до розвитку поняття якості освіти / Г. Ю. Кравченко. - С .59
Іванова, О. Ю. Якість освіти як ключова категорія нової парадигми освіти / О. Ю. Іванова. - С .63
Корсак, К. В. / К. В. Корсак ; Про міфічні елементи у традиційному розумінні терміну "якість освіти". - С .66
Сейдаметова, З. С. Якість освіти: цінності і принципи / З. С. Сейдаметова, В. А. Темненко. - С .71
Терещенко, Ю. І. Стратегічне управління системою освіти: концептуальні ідеї забезпечення якості / Ю. І. Терещенко. - С .75
Александров, В. Т. Державні механізми у вирішенні проблем якості освіти України / В. Т. Александров. - С .81
Остапчук, Л. Є. Методологічний простір вирішення проблеми якості освіти / Л. Є. Остапчук. - С .89
Донець, З. Ф. Якість і духовність - визначальні аспекти історично-культурознавчих спроб освітньої діагностики в українському освітньому просторі / З. Ф. Донець. - С .93
Щекатунова, Г. Д. Оцінювання як системоутворюючий фактор підвищення якості загальної освіти / Г. Д. Щекатунова. - С .98
Овчарук, О. В. Загальні підходи до стандартизованого оцінювання навчальних досягнень учнів у галузі природничих дисциплін у країнах Європи / О. В. Овчарук. - С .103
Головко, М. В. Проблема якості фізичної освіти в історії вітчизняної дидактики фізики / М. В. Головко. - С .110
Меджитова, Л. М. Методика оцінки парамеров педагогического теста / Л. М. Меджитова. - С .116
Богачов, Ю. Н. Комплекс автоматизації педагогічних и мониторингових измерений / Ю. Н. Богачов, В. М. Радченко, П. С. Ухань. - С .122
Кропотова, Н. В. Качество образования: концептуальные подходы, противоречия, перспективы / Н. В. Кропотова. - С .127
Проблеми якості загальної середньої освіти
Лукіна, Т. О. Загальні принципи та організаційні засади моніторингу як засобу управління якістю освіти на різних рівнях / Т. О. Лукіна. - С .135
Зубрицька, О. М. Роль кількісних характеристик у порівнянні якості європейської шкільної освіти / О. М. Зубрицька. - С .141
Бібік, Н. М. Педагогічна інтерпретація порівняльних досліджень якості шкільної освіти / Н. М. Бібік. - С .145
Калініна, Л. М. Інформаційне управління якістю освіти в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. М. Калініна. - С .150
Патрікєєва, О. О. Моніторингові дослідження в системі управління закладом освіти / О. О. Патрікєєва. - С .154
Жук, Ю. О. Системний підхід в організації моніторингу якості освіти / Ю. О. Жук. - С .160
Анненков, В. П. Якість шкільного навчання в аспекті вимог сучасної професійної освіти / В. П. Анненков, Ю. Ф. Зіньковський. - С .165
Шегеда, А. Ф. Моніторинг якості освіти як засіб ефективного управління навчальним закладом / А. Ф. Шегеда. - С .170
Паращенко, Л. І. З досвіду організації моніторингу якості навчально- виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі / Л. І. Паращенко, В. Д. Леонський. - С .175
Гуревич, Р. С. Тестовий облік знань як еклемент моніторингу якості навчання / Р. С. Гуревич. - С .180
Островерхова Н. М. Варіативність технологій оцінювання якості уроку / Н. М. Островерхова. - С .185
Хорошковська, Т. П. Моніторинг якості читання як засіб дослідження навчальних досягнень учнів / Т. П. Хорошковська. - С .194
Мацько, Н. Д. Моніторингові дослідження якості досягнень учнів та шляхи запобігання помилок / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .197
Пустовіт, Н. А. Дослідження екологічної компетентності школярів / Н. А. Пустовіт. - С .204
Пруцакова, О. Л. Екологічна компетентність учнів як показник якості шкільної екологічної освіти / О. Л. Пруцакова. - С .209
Самойленко, П. В. Управління якістю хімічної освіти: педагогічний ВНЗ, загальноосітня школа / П. В. Самойленко, Т. С. Куратова, І. М. Курмакова. - С .213
Мудрік, В. І. Порівняльний аналіз оцінювання физічної підготовленості школярів і студентів в українських і зарубіжних закладах освіти / В. І. Мудрік, І. В. Мудрік. - С .219
Мурніна, Г. С. Моніторинг якості читання в світлі програми PISA / Г. С. Мурніна. - С .223
Управління якостю вищої освіти
Луговий, В. І. Прооблеми якості вищої освіти України в контексті вимог Болонського процесу / В. І. Луговий. - С .231
Курило, В. С. Досягнення та перспективи міжнародного співробитництва у забезпеченні якості освіти / В. С. Курило. - С .236
Діденко, Н. Г. Соціальна конкурентоспроможність як складова якості освіти випускника ВНЗ / Н. Г. Діденко. - С .241
Литвин, О. Г. Новітні інформаційні технології як засіб підвищення якості вищої освіти / О. Г. Литвин. - С .246
Мещанінов, О. П. Методологія оцінювання якості університетської освіти / О. П. Мещанінов. - С .250
Стучинська, Н. В. Оцінювання успішності студентів за шкалою ECTS / Н. В. Стучинська. - С .256
Пішак, В. П. Узагальнення першого року викладвння медичної біології в умовах запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / В. П. Пішак, Р. Є, Булик, Ю. І. Бажора. - С .262
Лещинський, О. П. Співробітництво університетів США у дослідженні якості фізичної освіти / О. П. Лещинський. - С .267
Козлакова, Г. О. Методичні підходи до визначення якості навчання у технічних університетах / Г. О. Козлакова. - С .271
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників з проблем якості освіти
Клокар Н. І. Диференційований підхід до освіти дорослих як засіб підвищення якості післядипломної педагогічної освіти / Н. І. Клокар. - С .277
Тюріна, Д. М. Формування інтелектуальних умінь майбутніх фінансистів як складової якості професійної освіти / Д. М. Тюріна, К. В. Яресько. - С .285
Сметанський, М. І. Діагностика й оцінювання результатів педагогічної праці: проблеми та методологічні засади їх розв'язання / М. І. Сметанський. - С .290
Булах, І. Є. Міжнародний досвід зовнішнього оцінювання та ліцензування професійної діяльності / І. Є. Булах, М. Р. Мруга. - С .297
Даниленко, Л. І. Проектування особистісного розвитку педагогічних працівників у системі підвищення кваліфікації / Л. І. Даниленко, В. О. Киричук. - С .303
Якимович, Т. Д. Теоретичні основи оцінювання професійно-проактичної підготовки / Т. Д. Якимович. - С .308
Артюх, М. Професійна компетентність педагогічних кадрів як показник якості шкільної освіти / М. Артюх. - С .313
Григоровська, Л. В. Підготовка і атестація наукових кадрів вищої кваліфікації: проблеми і резерви якості / Л. В. Григоровська, Л. А. Найдьонова. - С .317
Васютинський, В. О. Соціально-психологічні особливості колективного суб'єкта освітньої діяльності / В. О. Васютинський. - С .321
Талалуєва, Н. О. Якість освіти і формування професіоналізму майбутніх робітників (історичний аспект) / Н. О. Талалуєва. - С .326
Іванченко, Є. А. Система інтегративної професійної підготовки - шлях до підвищення якості освіти майбутніх економістів / Є. А. Іванченко. - С .332
ББК 74.04(4Укр)

Рубрики: Освіта--якість,  Якість освіти--проблеми
Аннотация: У збірник увійшли матеріали методологічного семінару АПН України "Проблеми якості освіти: теоретичні і практичні аспекти", в яких розкрито сутнісні характеристики категорії якості освіти, відображено методологічні і теоретичні засади дослідження цього феномену у вітчизняної педагогіці і філософії освіти, висвітлено практичній досвід оцінювання якості освіти на різних її рівнях.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
63.3(4Укр)6-8
Л 61


   
    Вячеслав Липинський та його доба / упоряд.: Т. Осташко, Ю. Терещенко. - Київ ; Житомир : [б. и.], 2008. - 390 с. : іл. - ISBN 978-966-638-217-0 : 30.00 р.
ББК 63.3(4Укр)6-8

Рубрики: Історія України--персоналії,  Видатні особи--історія--Україна
Доп.точки доступа
Осташко, Т. \упоряд.\
Терещенко, Ю. \упоряд.\
Липинський, В'ячеслав \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ : "Педагогічна преса", 2001 - . - Периодичность не определена
2004г. N 4
Зміст:
Андрущенко, В. Філософія освіти в сучасній Україні: стан та перспективи розвитку / В. Андрущенко, В. Лутай. - С.5-12.
Степаненко, І. Тематичне поле виховання особистості в нових дискурсивних контекстах / І. Степаненко. - С.19-24.
Терещенко, Ю. Генеза взаємозв'язку філософії з педагогікою / Ю. Терещенко. - С.25-29.
Гофрон, Б. Консервативна і ліберальна філософія освіти та проблеми нерівності в ній / Б. Гофрон. - С.30-35.
Дзоз, В. освітня справа як складник гуманітарної політики держави / В. Дзоз. - С.36-40.
Андрущенко, В. Педагогіка для всіх: засіб державотворення і виховання / В. Андрущенко. - С.41-45.
Матвієнко, Л. Новий освітній комплекс як засіб забезпечення цілісної освіти / Л. Матвієнко. - С.46-49.
Корсак, К. Межі використання ідей постмодернізму в реформуванні освіти України / К. Корсак. - С.50-55.
Донець, З. Формування компетентнісної культуротворчої позиції громадянина ХХІ століття засобами нової дисципліни - "Інтегроване культурознавство" / З. Донець. - С.56-61.
Бужикова, Р. Мотиваційне та емоційне стимулювання студентів-нефілологів у процесі навчання / Р. Бужикова, Р. Бужиков. - С.73-76.
Ткачук, В. Комп'ютеризація шкільної освіти: переваги та сфери ризику / В. Ткачук. - С.77-81.
Скубашевська, Т. Мовні стратегії в контексті впровадження новітнії інформаційних технологій / Т. Скубашевська. - С.82-88.
Вікторов, В. Кадровий потенціал освіти в системі управління її якістю / В. Вікторов. - С.89-93.
Мороз, Л. До концепції морального виховання молоді / Л. Мороз, Б. Воронкова. - С.94-100.
Димитров, М. Самореалізація студентської молоді: регіональний аспект / М. Димитров. - С.101-108.
Скотна, Н. Роль освіти в цивілізаційному вихованні молоді / Н. Скотна. - С.114-118.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ : "Педагогічна преса", 2001 - . - Периодичность не определена
2005г. N 3
Зміст:
Зязюн, І. Естетична регуляція ціннісної свідомості / І. Зязюн. - С.5-12.
Бех, І. Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи / І. Бех. - С.13-20.
Корсак, К. Педагогіка нового століття - шляхи розвитку й участі в побудові суспільства знань / К. Корсак. - С.21-26.
Терещенко, Ю. Відправні засади філософії політики у сфері освіти / Ю. Терещенко. - С.27-31.
Шейко, С. Національні та загальногромадянські засади реформування сучасної вищої освіти / С. Шейко. - С.32-35.
Казлакова, Г. Інноваційні процеси у вищій технічній школі: інтеграція до європейського освітнього простору / Г. Казлакова. - С.36-39.
Рябченко, В. Деякі концептуальні проблеми навчання і виховання студентів у сучасних вищих навчальних закладах України / В. Рябченко. - С.40-44.
Мудрак, В. Методологічні засади управління соціальною інформацією у змісті й організації вищої освіти / В. Мудрак. - С.45-50.
Дашутін, Г. Криза традиційних політичних цінностей в епоху глобалізації / Г. Дашутін. - С.51-58.
Мейтус, В. Проблеми конкуренції в боротьбі політичних партій в УКраїні / В. Мейтус. - С.59-64.
Дзоз, В. Гуманітарна політика держави як відповідь на проблеми суспільного розвитку / В. Дзоз. - С.65-69.
Григорчук, Т. Комунікативні та інтерактивні компоненти електронного підручника як чинники формування знань студентів / Т, Григорчук Т, А. Олійник. - С.74-79.
Бужиков, Р. Особливості інтелектуалізованого навчання іноземних мов у вищій школі / Р. Бужиков. - С.88-91.
Литвин, О. Формування національної свідомості - пріоритетне виховне завдання / О. Литвин. - С.92-97.
Дмитренко, Г. Моральне оздоровлення суспільства: управлінський аспект / Г. Дмитренко. - С.98-104.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ : "Педагогічна преса", 2001 - . - Периодичность не определена
2006г. N 4
Зміст:
Андрущенко, В. Україна і світ : авторитет освіти / В. Андрущенко. - С.5-8.
Жулинський, М. Українська національна ідея в ідеологічній системі державотворення / М. Жулинський. - С.9-13.
Олійник, А. Болонські ломовленості як правове й організаційне підгрунтя інноваційного розвитку освіти / А. Олійник. - С.14-20.
Гальперіна, В. Дослідження та аналіз освітньої політики у вітчизняному суспільствознавстві : здобутки, проблеми, перспективи / В. Гальперіна, В. Савельєв. - С.21-27.
Жадько, В. Феномен історичної пам'яті в контексті творчої діяльності особистості / В. Жадько. - С.29-33.
Яцейко, М. Демократизація освіти як тенденція її розвитку у ХХІ столітті / М. Яцейко. - С.34-39.
Терещенко, Ю. Поняття "педагогіка вищої школи" : філософське бачення сутнісного / Ю. Терещенко. - С.53-57.
Гриньова, В. Педагогічна культура викладача вищого навчального закладу / В. Гриньова. - С.58-61.
Ушій, С. Педагогічний концепт у соціально-філософському дискурсі М.П. Драгоманова / С. Ушій. - С.62-66.
Ванівська, О. Особливості реалізації мовних стратегій у сучасній вищій школі / О. Ванівська. - С.67-73.
Гуревич, Р. Вища освіта в Канаді: проблеми та реалії / Р. Гуревич. - С.87-91.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Український історичний журнал : Науковий журнал. - Київ : Наукова думка, 1957 - . - ISSN 0130-5247. - Выходит раз в два месяца
2008г. N 4
Зміст:
Солдатенко, В. Ф. Прихід П. Скоропадського до влади: механізм державного перевороту та визначальні чинники закріплення режиму / В. Ф. Солдатенко. - С.5-19.
Терещенко, Ю. І. Гетьманат Павла Скоропадського як прояв консервативної революції / Ю. І. Терещенко. - С.19-37.
Пиріг, Р. Я. Гетьманат Павла Скоропадського з погляду німецько-австрійських союзників / Р. Я. Пиріг. - С.38-47.
Турченко, Ф. Г. П. Скоропадський і М. Міхновський 1918 р.: дві моделі державного будівництва / Ф. Г. Турченко. - С.48-59.
Любовець, О. М. Всеукраїнський союз земельних власників у політичній системі гетьманату П. Скоропадського / О. М. Любовець. - С.60-72.
Корновенко, С. В. Аграрне законодавство П. Скоропадського у контексті вітчизняного та європейського досвіду вирішення земельного питання (1918-1921 рр.) / С. В. Корновенко. - С.72-81.
Папакін, Г. В. Павло Скоропадський: перші роки на еміграції / Г. В. Папакін. - С.81-95.
Осташко, Т. С. Павло Скоропадський - лідер українського гетьманського руху / Т. С. Осташко. - С.96-110.
Горак, В. С. Гетьманський переворот 29 квітня 1918 р. в інтерпретації П. Скоропадського / В. С. Горак. - С.110-122.
Романова, О. О. Сповідальні книги Київської митрополії ХVIII ст. як спосіб церковного контролю за мораллю парафіян / О. О. Романова. - С.122-148.
Іваненко, О. А. Українсько-французькі взаємини у сфері науки та освіти другої половини ХIХ - початку ХХ ст. / О. А. Іваненко. - С.148-161.
Качмала, В. І. Зародження статистики в Україні (початок ХХ ст.) / В. І. Качмала. - С.162-168.
Падалка, С. С. Українське село 1990-2000-х рр.: тенденції соціально-економічних змін / С. С. Падалка. - С.169-184.
Литвинова, Т. Ф. "Земледельческая газета" як джерело до історії соціально-економічної думки України 30-50-х рр. ХIХ ст. / Т. Ф. Литвинова. - С.184-203.
Герасименко, Н. О. З епістолярної спадщини О.М. Лазаревського: листи П.Я Дорошенка / Н. О. Герасименко. - С.204-213.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Газета

Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик : Редакція тижневика "Освіта", 1940 - . - Выходит еженедельно
2008г. N 53
Зміст:
Алексєєва, В. Гуманні стосунки у соціумі: роль соціального педагога як їх архітектора / В. Алексєєва. - С.4-5.
Ніколаєнко, с. Той. хто розсуває обрії: Віктору Андрущенку - 60 / с. Ніколаєнко, А. Толсоухов, Б. Олійник. - С.6.
Терещенко, Ю. Педагогічна наука - смислове завантаження / Ю. Терещенко. - С.7.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
11.

   Журнал

Комп'ютер у школі та сім'ї : Науково-методичний журнал. - Київ : Фенікс, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2010г. N 1
Зміст:
Мирошниченко, В. І. Комп'ютеризація та інформатизація загальноосвітніх навчальних закладів Полтавської області / В. І. Мирошниченко. - С.3-6.
Зелюк, В. В. Стандарти ЄС як орієнтир підготовки вчителів регіону до використання інформаційно-комунікативних технологій в освітній діяльності / В. В. Зелюк. - С.7-9.
Кирилюк, М. В. З досвіду проведення олімпіади з інформатики на Полтавщині / М. В. Кирилюк, Ю. А. Кузуб. - С.9-13.
Дмитренко, І. І. Імідж закладу освіти у мережі Інтернет / І. І. Дмитренко, Ж. О. Каплоух. - С.14-16.
Суворова, С. С. З досвіду викладання курсу за вибором "Основи комп'ютерної графіки" / С. С. Суворова. - С.17-18.
Барболіна, Т. М. Розвиток алгоритмічного й операційного мислення у процесі вивчення прикладного програмного забезпечення / Т. М. Барболіна. - С.19-22.
Воробйова, Л. Л. Урок хімії з інтерактивною дошкою / Л. Л. Воробйова. - С.23-25.
Гаврильчук, І. Л. Підготовка педагогів до використання сучасних технічних засобів навчання / І. Л. Гаврильчук, В. В. Шакотько. - С.26-28.
Кирилюк, М. В. Форум інформатиків Полтавщини / М. В. Кирилюк, Ю. П. Терещенко. - С.29-32.
Крупіна, Л. В. Профільне навчання в ліцеї-інтернаті при Кременчуцькому педагогічному училищі ім. А.С. Макарена / Л. В. Крупіна, Т. І. Лисенко. - С.33-35.
Чайдак, О. В. LINUX у школі / О. В. Чайдак, Л. В. Чайдак. - С.36-37.
Терещенко, Ю. П. Розробка макросів комп'ютерних тестів / Ю. П. Терещенко. - С.38-40.
Грицька, Т. С. Етапи формування та види інформаційних компетентностей учнів / Т. С. Грицька. - С.41-42.
Халецька, Л. Л. Ресурси Інтернету для предметів освітньої галузі "Естетична культура" / Л. Л. Халецька. - С.43-46.
Омельченко, Ю. В. Кабінет іноземної мови нового покоління / Ю. В. Омельченко. - С.47-48.
Жалдак, М. І. Інформатика - фундаментальна наукова дисципліна. Вона має вивчати закони природи, інформаційні процеси і відповідні технології / М. І. Жалдак. - С.49-54.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
12.

   Журнал

Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - Харків : Видавнича група "Основа", 2003 - . - Выходит три раза в месяц
2018г. N 7/8 (503/504) (березень)
Зміст:
Желіба, О. В. Метод тестування у перевірці навчальних досягнень учнів / О. В. Желіба. - С.3-15. - Бібліогр. у кінці ст.: 16 назв.
Бармас, О. В. Формування історичної компетентності учнів на практичних заняттях з історії України / О. В. Бармас. - С.16-17. - Бібліогр. у кінці ст.: 8 назв.
Терещук, Г. Похорон Володимира Івасюка перетворився на непокору тисяч людей комуністичній владі / Г. Терещук. - С.18-21
Терещенко, Ю. Консервативна революція гетьмана Павла Скоропадського / Ю. Терещенко. - С.21-27
Буланов, Ю. І. Тестові завдання. персоналії : історія України. 7 клас / Ю. І. Буланов. - С.28-31
Чернік, С. Д. Використання кейс-методу на уроках історії в старшій школі / С. Д. Чернік. - С.32-36. - Бібліогр. у кінці ст.: 13 назв.
Воронцова, Ю. В. Семінар "Уроки державотворчих процесів" (до 100-річчя Української революції) : історія України. 10 клас / Ю. В. Воронцова. - С.37-40. - Бібліогр. у кінці ст.: 6 назв.
Косюк, О. А. Римська республіка у V-III ст. до н.е. 6 клас / О. А. Косюк. - С.41-45
Болтромюк, В. В. Перші землероби та скотарі на території України. Трипільська археологічна культура. 6 клас / В. В. Болтромюк. - С.46-48
Куцак, О. В. Терени творення нової України : узагальнення. 5 клас / О. В. Куцак. - С.49-52
Дорошенко, О. Г. Княжа Русь-Україна: Володимир Великий. 5 клас : бінарний урок з історії України та української літератури / О. Г. Дорошенко, В. А. Дєдікова. - С.53-62
PISA programme for international student assessment. - С.1-4 (вкладка)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
13.


    Терещенко, Ю.
    Генеза взаємозв'язку філософії з педагогікою [Текст] / Ю. Терещенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2004. - № 4. - С. 25-29.
ББК 74в1

Рубрики: Філософія освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
14.


    Терещенко, Ю.
    Відправні засади філософії політики у сфері освіти [Текст] / Ю. Терещенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2005. - № 3. - С. 27-31.
ББК 74в1

Рубрики: Філософія освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
15.


    Терещенко, Ю.
    Поняття "педагогіка вищої школи" : філософське бачення сутнісного [Текст] / Ю. Терещенко // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ : "Педагогічна преса", 2006. - № 4. - С. 53-57.
ББК 74.58

Рубрики: Педагогіка вищої освіти

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
16.


    Терещенко, Ю. І.
    Гетьманат Павла Скоропадського як прояв консервативної революції [Текст] / Ю. І. Терещенко // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2008. - N 4. - С. 19-37. . - ISSN 0130-5247
ББК 63.3(4Укр)6

Рубрики: Історія України--гетьманат, 1917-1920 рр.
Доп.точки доступа
Скоропадський, П. (гетьман) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
17.


    Терещенко, Ю.
    Педагогічна наука - смислове завантаження [Текст] / Ю. Терещенко // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2008. - N 53. - С. 7.
ББК 74в

Рубрики: Педагогічна наука--смислове завантаження

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
18.


    Кирилюк, М. В.
    Форум інформатиків Полтавщини [Текст] / М. В. Кирилюк, Ю. П. Терещенко // Комп'ютер у школі та сім'ї : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 29-32.
ББК 74.263.2

Рубрики: Вчитель інформатики--форум--Полтавщина,  Сайти--вчительський
Доп.точки доступа
Терещенко, Ю.П.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
19.


    Терещенко, Ю. П.
    Розробка макросів комп'ютерних тестів [Текст] / Ю. П. Терещенко // Комп'ютер у школі та сім'ї : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 38-40.
ББК 74.202.88

Рубрики: Тестування--комп'ютерне

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
20.


    Терещенко, Ю.
    Консервативна революція гетьмана Павла Скоропадського [Текст] / Ю. Терещенко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 7/8. - С. 21-27
УДК

Рубрики: Історія України--гетьмани, ХХ ст.
Аннотация: З ім'ям гетьмана Павла Скоропадського пов'язані надзвичайно важливі події новітньої української історії - залучення української аристократичної верстви до активної суспільно-політичної та державотворчої діяльності. Центральною подією в цьому процесі стало проголошення нащадка старовинного українського козацько-старшинського роду Павла Петровича Скоропадського гетьманом усієї України (29 квітня 1918 року). Цей акт означав відновлення української національної державницької традиції, яка була сформована козацтвом у союзі з українською шляхтою, а також припинення руйнівних "соціалістичних" експериментів Центральної Ради і спрямування України на шлях класового співробітництва та цивілізованого реформаторства в інтересах держави.
Користувачі бібліотеки, можуть отримати повний текст статті відправивши запит на адресу [email protected]


Доп.точки доступа
Скоропадський, Павло (гетьман ; 1873-1945) \о нем\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей