Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 305166 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (11)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (5)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (2)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=автономія<.>)
Общее количество найденных документов : 141
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
66.094
К 70


    Коршук, Р. М.
    Етнополітологія [Текст] : навч. посібник / Р. М. Коршук. - Київ : Алерта, 2011. - 200 с. - ISBN 978-617-566-028-7 : 85.00 р.
    Содержание:
Етнополітологія як наука та навчальна дисципліна
Основи теорії етнічності
Етнополітика як складова політики
Етнічність у політичних режимах
Національна держава та національна автономія
Національна ідея як основа націо- та державотворення
ББК 66.094

Рубрики: Етнополітика--держава,  Етнополітика--етнічні спільноти,  Етнополітика--національна ідея
Кл.слова (ненормированные):
примордіалізм -- переніалізм -- етнократія

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
66.042
Е 45


   
    Експертиза закордонних трансформацій [Текст] : збірка матеріалів за результатами проекту. - Київ : Міжнародний фонд "Відродження", 2012. - 220 с. - 30.00 р.
    Содержание:
Гуменюк, Вікторія. Чи зробила допомога ЄС громадське суспільство в Україні дієвим гравцем на стратегічному полі розвитку держави? / В. Гуменюк. - С .9-19
Кавракова, Ася. Чого коштувало посткомуністичним суспільствам Центрально - Східної Європи членство в Європейському Союзі. Уроки підтримки Європейським Союзом розвитку громадянського суспільства в Болгарії / А. Кавракова. - С .20-27
Богданович, Ігор. Внесок ЄС у розбудову громадянського суспільства. Західні Балкани та ЄС / І. Богданович. - С .28-34
Коц, Левент. Вплив Європейського Союзу на адміністративну систему в Туреччини - приклад місцевої адміністративної реформи / Л. Коц. - С .35-41
Заплотинська, Олена. Вища освіта України: ілюзія реформ / О. Заплотинська. - С .42-49
Нодія, Гія. Реформа вищої освіти Грузії / Г. Нодія. - С .50-57
Ібадов, Надір. Освітня реформа: Болонський процес та автономія вищих навчальних закладів. Азербайджанський досвід / Н. Ібадов. - С .58-65
Пурванекіене, Гіедре. Реформа системи вищої освіти в Литві / Г. Пурванекіене. - С .66-76
Хмара, Олексій. Прозорість української влади: закон про державні закупівлі як ключовий елемент / О. Хмара. - С .77-89
Штефан, Лаура. Прозорість інформації та система державних зекупівель: досвід Румунії / Л. Штефан. - С .90-96
Каменік, Мартін. Питання прозорості державних закупівель у чеській республіці / М. Каменік. - С .97-107
Злотніков, Сергєй. Відкритість влади в Казахстані / С. Злотніков. - С .108-113
Мельничук, Оксана. В чому полягає власне реформування - реформування чи формування культурної політики? / О. Мельничук. - С .114-126
Смолікова, Марта. Інтеграція в європейський культурний простір / М. Смолікова. - С .127-129
Чопіч, Весна. Реформа в сфері культури (досвід Словенії) / В. Чопіч. - С .130-139
Гуня-Кузнецова, Ніно. Інструменти культурної політики Грузії / Н. Гуня-Кузнецова. - С .140-147
Мостіпан, Олександр. Реформа сфери охорони здоров`я: первинна медицина / О. Мостіпан. - С .148-157
Хінков, Хрісто. Болгарія: уроки проведення реформ / Х. Хінков. - С .158-163
Немеренко, Алла. Республіка Молдова - приклад реформування системи охорони здоров`я: запровадження первинної медичної допомоги / А. Немеренко. - С .175-182
Солонтай, Олександр. Реформа молодіжної політики в Україні: від інституційних до соціальних аспектів / О. Солонтай. - С .183-201
Пестун, Міла. Реформа молодіжної політики: від інституційних до соціальних аспектов (білоруський досвід) / М. Пестун. - С .202-207
Азаньяк-Янятвіч, Таня. Реформа молодіжної політики: від інституційних до соціальних аспектов (досвід Сербії) / Т. Азаньяк-Янятвіч. - 208-218
ББК 66.042

Рубрики: Закордонні трансформації--експертиза,  Трансформація суспільства--Україна,  Вища освіта--реформування,  Молодіжна політика--реформування,  Культурна сфера--реформування,  Первинна медицина--реформування
Кл.слова (ненормированные):
трансформації

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.48
А 38


   
    Академічні свободи, університетська автономія та освіта для сталого розвитку. Мовою документів. - Миколаїв : Видавництво ЧДУ ім. Петра Могили, 2009. - 288 с. - ISBN 978-966-336-130-7 : 22.00 р.
Примечания о происхождении:
З приватної бібліотеки В.І. Шуляра
    Содержание:
В СОВНАРКОМ от преподавателей Московского университета . - С .6
Обгрунтування створення Московського фізико-технічного інституту . - С .8
Академічні свободи, університетська автономія та освіта сталого розвитку у міжнародних документах (мовою оригіналу або офіційний переклад) . - С .11
Академічні свободи та університетська автономія . - С .12
Велика Хартія Університетів . - С .12
Лімська декларація . - С .15
"Етичний кодекс" членів Фулбрайтівського товариства України . - С .22
Декларация Академической Свободы (права человека в научной деятельности) . - С .30
Вища освіта . - С .40
Болонська Декларація . - С .40
Всемирная декларация о высшем образовании для XXI века . - С .44
Рамки приоритетных действий, направленных на реформу и развитие высшего образования . - С .64
Декларация о науке и использовании научных знаний . - С .74
Повестка дня в области науки - Рамки действий . - С .87
The Talloires Declaration On the Civic Roles and Social Responsibilities of Higher Education . - С .109
Декларация Глазго: Сильные университеты для сильной Европы . - С .112
Конвенция Саламанка: Формирование будущего . - С .120
Asturias Declaration . - С .125
Лиссабонская декларация: Университеты Европы после 2010 года: многообразие при единстве целей . - С .130
Tarragona Declaration for dialogue and cooperation between the Euro-Mediterranean universities . - С .143
Освіта для сталого розвитку . - С .146
Стратегия ЕЭК ООН для образования в интересах устойчивого развития . - С .146
Телуарська Декларація: 10-кроковий план дій . - С .168
The Luneburg Declaration on Higher Education for Sustainable Development . - С .171
Kyoto Declaration on Sustainable Development . - С .174
The Halifax Declaration . - С .177
Sapporo Sustainability Declaration (SSD). G8 University Summit Sapporo Sustainability Declaration (SSD). . - С .192
The Swansea Declaration . - С .199
Ubuntu Declaration On Education and Science and Technology for Sustainable Development . - С .201
Сталий розвиток . - С .204
Порядок денний на XXI століття (глави 35. 36) . - С .204
Рио-де-Жанейрская декларация по окружающей среде и развитию . - С .234
Академічні свободи та університетська автономія у національних нормативних актах . - С .241
Витяг із Конституції України . - С .242
Витяг із Закону України "Про освіту" . - С .244
Витяг із Закону України "Про вищу освіту" . - С .248
Витяг із Положення про державний вищий заклад освіти . - С .252
Проекти Ольвійської Декларації (Хартії Університетів України) та Рамок пріоритетних дій . - С .255
Хартія Університетів України "Академічні свободи, університетська автономія та освіта" . - С .256
The Olbian Declaration (The Charter of Ukrainian Universities) "Academic Freedom, University Autonomy and Education" . - С .264
Рамки пріоритетних дій "Втілення в життя Хартії Університетів України" . - С .272
The framework for priority actions "Realization of the Olbian Declaration" . - С .277
ББК 74.48

Рубрики: Вища освіта--витяги з нормативних документів

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.4я431
Т 66


   
    Третьи международные Батышевские научные чтения, посвященные 220-летию города Николаева 9-11 сентября 2009 года : сборник научных трудов / сост.: В. А. Радкевич , И. М. Стариков. - Николаев : ООО "Фирма "Илион", 2009. - 224 с. - 23.00 р.
    Содержание:
Чайка, В. Проблематика професійно-технічної освіти / В. Чайка. - С .8-13
Мельніченко, В. Освіта Миколаївщини: пріоритетні напрями / В. Мельніченко. - С .13-20
Ничкало, Н. Идеи непрерывного профессионального образования в педагогическом наследии академика С.Я.Батышева / Н. Ничкало. - С .20-26
Новиков, А. Профессиональное образование для постиндустриальной экономики / А. Новиков. - С .26-40
Современное профессиональное образование : проблемы, перспективы, опыт совершенствования
Мещанінов, О. Університетська автономія для сталого розвитку України / О. Мещанінов. - С .42-47
Стариков, И. Методологические основы оперативной системы профессиональной подготовки персонала / И. Стариков. - С .47-54
Скороходов, В. Модернізація освіти в контексті євроінтеграції / В. Скороходов, І. Биков, О. Синякова. - С .54-59
Ховов, О. Методологические аспекты совершенствования профессиональной подготовки в корпорациях / О. Ховов. - С .59-62
Вильский, Г. Образовательные инновации и их социально-экономические последствия / Г. Вильский, И. Гончаров. - С .62-68
Герганов, Л. Перспективы подготовки рабочих кадров на производстве для морехозяйственного комплекса Украины с учетом сокращения грузопотоков и численности экипажей судов / Л. Герганов. - С .68-76
Скульська, В. Психолого-педагогічні аспекти адаптації незайнятого населення в процесі професійного навчання / В. Скульська. - С .76-83
Грищенко, Г. Психодіагностичні методи прогнозу діяльності в системі професійного вибору / Г. Грищенко. - С .83-86
Головченко, Г. Формирование педагогической модели подготовки специалистов информационной деятельности в условиях информационного общества / Г. Головченко. - С .86-97
Михайліченко, А. Основні напрямки підвищення кваліфікації робітників на виробництві / А. Михайліченко. - С .97-104
Каширин, Р. Кризис в системе ПТО / Р. Каширин. - С .104-107
Геращенко, В. Три "Р" или одно "Т" системы профессионально-технического образования / В. Геращенко. - С .107-112
Нікітчина, С. Актуальність педагогічної спадщини С.Я.Батишева / С. Нікітчина. - С .112-117
Головченко, В. Проблемы профессиональной подготовки специалистов для малого бизнеса / В. Головченко. - С .117-120
Макаров, Р. Некоторые вопросы обучения операторов особо сложных систем к действиям в экстремальных ситуациях / Р. Макаров [и др.]. - С .120-125
Другие авторы: Успенский В., Бурда В., Бурда В. -мл., Грищенко Г., Дубина К., Майданюк В., Паршаков И., Пиляк В., Филипович Р., Шабильянов А.
Макаров, Р. К вопросу о дальнейшем совершенствовании подготовки операторов особо сложных систем / Р. Макаров [и др.]. - С .125-129
Другие авторы: Успенский В., Бурда В., Бурда В.-мл., Дубина К., Майданюк В., Паршаков И., Филипович Р.
Раєвська, І. Підготовка вчителя математики шляхом використання взаємозв'язку математичних дисциплін з інформаційними технологіями / І. Раєвська, М. Раєвська. - С .129-135
Болітівець, С. Метод імовірнісного прогнозування професійного самовизначення учнівської молоді / С. Болітівець. - С .135-136
Сушенцева, Л. Блочно-модульна педагогічна технологія як умова формування професійної мобільності випускника ПТНЗ будівельного профілю / Л. Сушенцева. - С .136-139
Несторова, Л. Компетентнісний підхід до модернізації змісту професійно-технічної освіти / Л. Несторова. - С .139-143
Комісарова, Л. Концептуальні засади розвитку технологічної культури майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів / Л. Комісарова. - С .143-146
Михайлова, М. Формирование психологической готовности менеджеров для свершенствования управления производством / М. Михайлова. - С .146-148
Худякова, И. Компоненты модели профессиональной подготовки геоинформатиков по геоинформационным дисциплинам / И. Худякова. - С .148-153
Куріченко, А. Запровадження теорії та практики педагогічного менеджменту при навчанні майбутніх учителів іноземних мов / А. Куріченко. - С .153-157
Петренко, Л. Соціально-педагогічні проблеми управління професійною освітою / Л. Петренко. - С .157-161
Дахновська, Н. Дидактичні особливості вивчення предмету "Соціальні технології" з професії "слюсар з ремонту автомобілів" / Н. Дахновська. - С .161-164
Лук'яненко, Г. Методологічні підходи до формування змісту інтегрованих навчальних предметів / Г. Лук'яненко. - С .164-168
Каушан, Т. Інтегрований підхід в організації самостійної роботи студентів ВНЗ / Т. Каушан. - С .168-176
Горкуша, Є. Педагогічні особливості професійної підготовки студентів з вадами зору в гуманітарних навчальних закладах / Є. Горкуша. - С .176-179
Головченко, М. Впровадження дидактичного інформаційного простору - перспективний шлях підвищення ефективності підготовки бакалаврів інформаційної діяльності / М. Головченко. - С .179-188
Щербак, О. Неперервна професійна освіта і навчання: реалії та виклики / О. Щербак. - С .188-195
Талалуева, Н. Прогностические взгляды академика С.Я. Батышева на профессиональное образование / Н. Талалуева, А. Молчанова. - С .195-198
Сергеева, Л. Проблемы повышения квалификации педагогических кадров в научном наследии С. Я. Батышева / Л. Сергеева. - С .198-200
Przybycień, K. Emigracja zarobkowa rodziców a samotność dzecka / K. Przybycień. - С .200-220
Передовой опыт совершенствования профессиональной подготовки кадров и работы с персоналом
Сухов, П. Разработка системы корпоративного обучения на основе моделей компетенций / П. Сухов, И. Тупик. - С .220-221
Бывшев, А. Организация обучения ФСА на промышленном предприятии / А. Бывшев. - С .221-222
Бугаев, О. Новые направления работы в системе подготовки кадров / О. Бугаев. - С .222-223
Береза, И. Новые требования к обучению в компании "МТС" / И. Береза. - С .223
ББК 74.4я431

Рубрики: Професійна освіта
Кл.слова (ненормированные):
професійно-технічна освіта -- неперервна професійна освіта
Аннотация: Відповідно до рішення областної і міської ради про світкування 220-річчя міста Миколаєва, по узгодженню з Академією педагогічних наук України та Російською академією освіти було прийнято рішення про проведенгня в місті Миколаєві Третіх міждународних наукових читань, присвячених пам'яті видатного вченого, Героя Радянського Союзу, академіка С. Я. Батишева. У збірник ввійшли матеріали українських та зарубіжних учасників Третіх Батишевських читань.
В соответствии с решением областного и городского советов о праздновании 220-летия города Николаева по согласованию с Академией педагогических наук Украины и Российской академией образования было принято решение провести в городе Николаеве Третьи международные научные чтения, посвященные памяти выдающегося ученого, Героя Советского Союза, академика С. Я. Батышева. В сборник включены материалы украинских и зарубежных участников Третьих Батышевских научных чтений.
Доп.точки доступа:
Радкевич, В.А. \сост.\
Стариков, И.М. \сост.\
Бурда, В. -мл.
Грищенко, Г.
Дубина, К.
Майданюк, В.
Паршаков И., Пиляк В.
Филипович, Р.
Шабильянов, А.
Паршаков, И.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
66.1
І-90


   
    Історія політичної думки ХХ-ХХІ століть у першоджерелах : навчальний посібник. Т.2 / упоряд. А. І. Колісніченко [и др.]. - Миколаїв : Видавництво ЧДУ ім. Петра Могили, 2012. - 292 с. - ISBN 978-966-336-231-1 : 25.00 р.
    Содержание:
Політичні концепції і доктрини сучасності: проблеми та альтернативи . - С .8
Чомскі, Ноам. Прибуток на людях: Неолібералізм і світовий порядок / Ноам Чомскі. - С .10
Амін, Самір. Вірус лібералізму: Перманентна війна та американізація світу / Самір Амін. - С .27
Букчін, Мюррей. Лібертарний муніципалізм: Загальний огляд / Мюррей Букчін. - С .37
аль-Каддафі, Муаммар. Зелена книга / Муаммар аль-Каддафі. - С .52
Хатамі, Мохаммад. Іслам, діалог і громадянське суспільство / Мохаммад Хатамі. - С .66
Національна держава, демократія і громадянство у світлі космополітичних концепцій . - С .82
Арчібугі, Даніель. Космополітична демократія та її критика / Даніель Арчібугі. - С .85
Бек, Ульріх. Космополітичне суспільство та його вороги / Ульріх Бек. - С .93
Бенхабіб, Сейла. Інший космополітизм / Сейла Бенхабіб. - С .98
Дарендорф, Ральф. У пошуках нового устрою: Лекції на тему політики свободи у ХХІ столітті / Ральф Дарендорф. - С .102
Особливості демократичного транзиту: влада і громадянське суспільство в Японії . - С .107
Кейко, Хірата. Громадянське суспільство в Японії: зростаюча роль НУО в токійській політиці допомоги та розвитку / Хірата Кейко. - С .110
Пекканен, Роберт. Після "Стану розвитку": громадянське суспільство в Японії / Роберт Пекканен. - С .118
Харумі, Хорі. Зміна японської політичної системи: Ліберально-демократична партія та Міністерство Фінансів / Хорі Харумі. - С .126
Ютака, Тсуджінака. Громадянське суспільство в Японії / Тсуджінака Ютака. - С .134
Сучасні соціально-політичні феномени: конформність та авторитарне підкоренння . - С .141
Маркузе, Герберт. Одновімірна людина: Дослідження ідеології розвинутого індустріального суспільства / Герберт Маркузе. - С .148
Маркузе, Герберт. Ерос та цивілізація. Філософське дослідження вчення Фрейда / Маркузе. - С .152
Райх, Вільгельм. Психологія мас і фашизм / Вільгельм Райх. - С .154
Фромм, Еріх. Втеча від свободи / Фромм. - С .159
Фромм, Еріх. Здорове суспільство / Еріх Фромм. - С .162
Адорно, Теодор. Дослідження авторитарної особистості / Теодор Адорно. - С .164
Беттельхем, Бруно. Просвітлене Серце: автономія в епоху мас / Бруно Беттельхем. - С .169
Беттельхейм, Бруно. Про психологічну привабливість тоталітаризму / Бруно Беттельхейм. - С .172
Аронсон, Еліот. Соціальна тварина / Еліот Аронсон. - С .174
Політична думка України ХХ століття. Про державотворчі процеси . - С .178
Франко, І. Я. Що таке поступ? / І. Я. Франко. - С .181
Грушевський, М. С. Хто такі українці і чого вони хочуть / М. С. Грушевський. - С .190
Грушевський, М. С. Якої автономії і федерації хоче Україна / М. С. Грушевський. - С .193
Шахрай, В. М. До хвилі. Що діється на Україні з Україною? / В. М. Шахрай. - С .197
Липинський, В. К. Листи до братів-хліборобів. Про ідею і організацію українського монархізму / В. К. Липинський. - С .210
Аршинов, П. А. Проект декларації Революційної повстанської армії України (махновців) / П. А. Аршинов. - С .235
Аршинов, П. А. Організаційна платформа Всезагального союзу анархістів (проект) / П. А. Аршинов. - С .237
Донцов, Д. І. Націоналізм / Д. І. Донцов. - С .242
Донцов, Д. І. Дух нашої давнини / Д. І. Донцов. - С .247
Липа, Ю. І. Геополітичні орієнтири нової України / Ю. І. Липа. - С .251
Шептицький, А. Як будувати рідну хату / А. Шептицький. - С .264
Шептицький, А. Не убий / А. Шептицький. - С .270
Дзюба, І. М. Інтернаціоналізм чи русифікація? / І. М. Дзюба. - С .272
ББК 66.1

Рубрики: Історія політичної думки,  Політична думка--історія
Доп.точки доступа:
Колісніченко, А.І. \упоряд.\
Подаєнко, Ю.Л. \упоряд.\
Соловйова, А.С. \упоряд.\
Шкірчак, С.І. \упоряд.\
Штевіна, А.І. \упоряд.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.

   Журнал

Філософська думка [Текст] : Науково-теоретичний часопис. - Київ, 1927 - . - ISSN 0235-7941. - Выходит раз в два месяца
2003г. N 3
Зміст:
Попович, М. "500 днів" / М. Попович. - С.3
П'янзін, С. Треба "сміти мати власну думку" / С. П'янзін. - С.9
Табачковський, В. Феноменологія антропологічних ідей В. Шинкарука (до 75-річчя з дня народження вченого) / В. Табачковський. - С.14
Зубрицька, М. Філософський дискурс ідеї Університету: в складних лабіринтах пошуку істини / М. Зубрицька. - С.40
Квєк, М. Національна держава, глобалізація та Університет як модерний заклад / М. Квєк. - С.58
Пролеєв, С. Феномен Університету та європейська "автономія розуму" / С. Пролеєв. - С.66
Садоха, О. У перспективах спостереження / О. Садоха. - С.74
Луман, Н. Стенографія / Н. Луман. - С.81
Шкіль, С. Інтерпретація дослідниками конфесійних поглядів Феофана Прокоповича / С. Шкіль. - С.98
Панич, О. Проблема скептицизму у філософії Джорджа Барклі: Стаття друга / О. Панич. - С.122
Жмир, В. Краєвид суїциду / В. Жмир. - С.136
Павловський, В. Раціоналізм та культура на порозі третього тисячоліття / В. Павловський. - С.157
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.

   Журнал

Філософська думка [Текст] : Науково-теоретичний часопис. - Київ, 1927 - . - ISSN 0235-7941. - Выходит раз в два месяца
2005г. N 2
Зміст:
Навроцький, В. Колективні ментальні поняття / В. Навроцький. - С.3
Баранцева, К. Трансісторичні підстави буття еліти: соціально-філософський аспект (стаття друга) / К. Баранцева. - С.13
Межулін, В. До історії взаємовідносин філософії та психіатрії: психоструктуралізм Сільвано Арнеті / В. Межулін. - С.30
Пролеєв, С. Кант проти Канта: автономія волі та упокорення влади / С. Пролеєв. - С.51
Лисий, І. Навколо Сковороди (з філософського життя України початку ХХ сторіччя) / І. Лисий. - С.67
Култаєва, М. Ідеально-типові конструкти філософського мислення / М. Култаєва. - С.83
Ясперс, К. Техніки мислення / К. Ясперс. - С.95
Зимовець, Р. Дискусія "Фуко-Габермас": внесок до теорії влади (стаття перша) / Р. Зимовець. - С.104
Заздравнов, А. Апологія ісихазму, або Витоки нової духовності / А. Заздравнов, Л. Климова. - С.121
Кисельов, М. Екологічна свідомість як феномен освітянського процесу / М. Кисельов. - С.130
Добронравова, І. Українське синергетичне товариство: два роки плідної роботи / І Добронравова, Н. Кочубей. - С.157
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.

   Журнал

Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - Київ : "Педагогічна преса", 2001 - . - Периодичность не определена
2005г. N 2
Зміст:
Михальченко, М. Помаранчеві потрясіння: потенціал ідей і українська реальність / М. Михальченко. - С.15-23.
Дашутін, Г. Перспективи української моделі демократичної, соціально-правової держави / Г. Дашутін. - С.24-29.
Андрущенко, Т. Європейська політика України: гасла та реальність / Т. Андрущенко. - С.30-35.
Дзоз, В. Політичні передумови активізації гуманітарної сфери України / В. Дзоз. - С.36-41.
Дем'яненко, Н. Автономія університету: ретроспектива, модернізація / Н. Дем'яненко. - С.42-49.
Бех, І. Педагогіка успіху: виховні втрати та їх подолання / І. Бех. - С.59-65.
Вікторов, В. Нові моделі управління освітою / В. Вікторов. - С.66-71.
Коцур, В. Найвищий педагогічний ідеал - виховання людяності / В. Коцур. - С.72-78.
Мазоха, Д. Феномен європейської інтеграції педагогічної освіти / Д. Мазоха. - С.82-87.
Левшин, М. Особистісно-зорієнтованість дидактико-методичних комплексів для ВНЗ / М. Левшин. - С.99-105.
Каленюк, І. Освіта Республіки Корея в контексті стратегії суспільного розвитку / І. Каленюк. - С.117-122.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
9.

   Журнал

Вища школа : Науково-практичне видання. - Київ : Тов-во"Знання". - ISSN 1682-2366. - Выходит раз в два месяца
2008г. N 9
Зміст:
Корлюк, С. Реальна автономія ВНЗ - основна умова розвитку вищої освіти в Україні / С. Корлюк. - С.3-11.
Шинкарук, В. Системний підхід до дослідження інтеграційних процесів у вищій освіті України / В. Шинкарук, Х. Раковський, К. Метешкін. - С.12-28
Рейтинг ВНЗ: погляд роботодавців. - С.29-45.
Чернишова, Є. Актуальні питання здійснення міжнародної діяльності в системі післядипломної освіти / Є. Чернишова. - С.46-54.
Каленюк, І. Вища освіта в сучасному глобальному середовищі / І. Каленюк. - С.55-62.
Смовженко, Т. Система управління якістю Університету банківської справи НБУ на базі міжнародного стандарту ISO 9001:2000 / Т. Смовженко, Р. Семів. - С.63-65.
Бобух, Л. Закономірності організації і практика управління інформаційним простором / Л. Бобух, Т. Сиволап. - С.85-90.
Жорнова, О. Суб'єктна активність студентів у подієвому вимірі повсякдення / О. Жорнова. - С.90-98.
Про затвердження Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України : Наказ від 13.07.2008 р. № 605. - С.101-111.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
10.

   Журнал

Директор школи, ліцею, гімназії : Науково-практичний журнал. - Київ : Педагогічна думка. - Выходит ежеквартально
2009г. N 1
Зміст:
Виговська, Оксана. Хто володіє інформацією, той володіє світом! : [тематично-реферативний огляд виступу учасниці Першого міжнародного форуму освітянських керівників "Лідери українського школи: роль директора сучасного навчального закладу"] / О. Виговська. - С.4-15
Мяновська, Тетяна. Чим став форум для житомирських директорів / Т. Мяновська. - С.16-18
Полохало, Володимир. Освіта не стала пріоритетом : Ми сьогодні зробили важкодоступною якісну освіту: 50 % громадян вважає, що загальний освітній рівень знизився. Якщо ми не звернемо уваги на реальний план, не поєднаємо політиків, бізнес, владу і громадськість, не досягнемо консенсусу в суспільстві, у нас будуть окремі ліцеї, гімназії, окремі вчителі, окремі лідери. У нас не буде масової загальнонаціональної якісної освіти. Освіта не стала пріоритетом для держави, державної політики / В. Полохало. - С.19-21
Синячов, Ігор. Зміни в законодавстві, яких потребує школа / І. Синячов. - С.21-22
Громовий, Віктор. Коли директор стане лідером / В. Громовий. - С.22-23
Шухевич, Юрій. Я пропоную журналу / Ю. Шухевич. - С.23
Русий, Ігор. Директор школи - не управлінець / І. Русий. - С.23-25
Босенко, Мар'яна. Кожна школа - це держава в державі / М. Босенко. - С.25
Осадчий, Іван. Проблеми й пропозиції / І. Осадчий. - С.25-26
Сазоненко, Ганна. Про що говорити коли нас не чують / Г. Сазоненко. - С.26-27
Палтишев, Микола. Сьогодні відсутня ідеологія школи / М. Палтишев. - С.27
Дубінко, Ольга. Юридичний захист для вчителя і директора / О. Дубінко. - С.28-29
Оробець, Леся. Чужого навчаємося з думою про своє / Л. Оробець. - С.29
Мяновська, Тетяна. Директор у нас не атестується / Т. Мяновська. - С.30
Громовий, Віктор. Який директор потрібен Україні / В. Громовий. - С.30
Федорець, Микола. Європейські традиції репродуктивність освіти / М. Федорець. - С.30
Полохало, Володимир. Найвищий рівень освіти у Фінляндії. Що робити нам? / В. Полохало. - С.31
Гончаренко, Іван. Багато цікавого є у Франції / І. Гончаренко. - С.32
Гриневич, Лілія. Знову про Францію: не все там досконале і правильне / Л. Гриневич. - С.32
Оробець, Леся. Якісне адміністрування / Л. Оробець. - С.33
Олійник, Віктор. Найголовніша роль керівника ЗНЗ / В. Олійник. - С.33
Сазоненко, Ганна. Ми мусимо гостро ставити питання і не боятися / Г. Сазоненко. - С.33-34
Осадчий, Іван. Про кризу розвитку освіти / І. Осадчий. - С.35
Сєрікова, Жанна. Все залежить від директора / Ж. Сєрікова. - С.35
Гриневич, Лілія. Чи централізація, чи автономія / Л. Гриневич. - С.35-36
Донська, Лілія. Директор і педагогічний колектив / Л. Донська. - С.36
Бакалюк, Віталій. Маємо вирішити цілий блок питань / В. Бакалюк. - С.37
Даниленко, Лілія. Не за призначенням, а за покликанням / Л. Даниленко. - С.38
Білик, Надія. Ще один штрих до посади директора / Н. Білик. - С.38
Олійник, Віктор. Передній край підготовки керівника / В. Олійник. - С.39
Романенко, Наталя. Нас ніхто не навчав бути батьками / Н. Романенко. - С.40
Мартюшев, Олексій. Спільними зусиллями наведемо порядок у школі / О. Мартюшев. - С.40-42
Канафоцька, Галина. Хто, як не школа, подбає про головне в державі / Г. Канафоцька. - С.41-42
Сазоненко, Ганна. Сьогодні необхідна правда про реальну школу / Г. Сазоненко. - С.42
Костицький, Василь. Питання моралі визначає особливості діяльності влади / В. Костицький. - С.42-44
Хайруліна, Василина. Створімо творчу групу / В. Хайруліна. - С.44
Сазоненко, Ганна. "Я буду чесно допомагати" / Г. Сазоненко. - С.44
Виговська, Ольга. Сьогодні не завершення, а початок спільної роботи / О. Виговська. - С.45-47
Погляди на важливі питання розвитку освіти в державі : аналітико-інформаційний огляд точок зору директорів. - С.48-53
Громовий, Віктор. Українська освіта очима зарубіжних експертів : семінар Світового банку з політики у сфері освіти "Якість, управління та фінансування в освіті та навчанні" / В. Громовий. - С.54-57
Шукевич, Віктор. 10 актуальних тем, розуміння та поступове розв'язання яких здатне вивести українську школу на рівень стандартів / В. Шукевич. - С.58-59
Виговська, Ольга. Відкритий лист до Президента України Віктора Андрійовича Ющенка / О. Виговська. - С.60-62
Поврозник, Петро. Відкритий лист Прем'єр-міністру України Ю. В. Тимошенко / П. Поврозник. - С.62-64
Подзігун, Андрій. Ліцей-інтернат для обдарованої учнівської молоді сільської місцевості : сучасна модель діяльності / А. Подзігун. - С.66-72
Олійник, Віктор. Деякі проблеми підготовки керівники-професіонала / В. Олійник. - С.73-76
Перехейда, Олександр. Управління якістю освіти - пріоритетний напрям діяльності гімназії / О. Перехейда. - С.77-82. - Бібліогр.: 18 назв.
Канафоцька, Галина. Менеджмент творчості як нова парадигма в управлінні освітою / Г. Канафоцька. - С.83-85
Громовий, Віктор. Sapienti Sat* Чому зовнішнє тестування викликає спротив не тільки у викладачів ВНЗ, а й в учительському середовищі? / В. Громовий. - С.85-86
Інформаційна довідка щодо результатів реєстрації учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2009 року. - С.87
Петько, Людмила. Нотатки з приводу державного зовнішнього незалежного оцінювання знань випускників ЗНЗ / Л. Петько. - С.88-91
Іванченко, Раїса. Зауваження до пробних тестів з Історії України (державного незалежного оцінювання 2009 р.) / Р. Іванченко. - С.91-92
ЗНО: динаміка змін. - С.97
Зеленов, Євгеній. Планетарне виховання : основні принципи / Є. Зеленов. - С.98-105. - Бібліогр.: 12 назв.
Мальована, Валентина. Дидактичний матеріал і сюжетне ціле / В. Мальована. - С.106
Худолєєва, Світлана. "Введення в нанотехнології" : програмний навчальний модуль з фізики / С. Худолєєва. - С.107. - Бібліогр.: 5 назв.
Виговська, Оксана. Книги, що заставляють замислитися / О. Виговська. - С.108-109
Від чого залежить допомога в школі : правило без винятку. - С.109
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Знайти подібні документи / До детального опису статей / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей