Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
в найденном
 Найдено в других БД:Центральної бібліотеки ім.М.Л. Кропивницького (265)Миколаївської обласної бібліотеки для дітей ім. В. Лягіна (94)Наукової бібліотеки МНУ ім. В. Сухомлинського (54)Миколаївської обласної бібліотеки для юнацтва (45)
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>K=моделювання<.>)
Общее количество найденных документов : 1200
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
22.19
М 11


    Мєщанінов, О. П.
    Моделювання систем [Текст] : Посібник для вузів / О.П. Мєщанінов. - Миколаїв : МФ НаУКМА, 2001. - 268 с. - 15 грн
ББК 22.19

Рубрики: Математика

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.
74.00
П 24


   
    Педагогіка [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 17. - Київ : Радянська школа, 1978. - 134 с. - 2.44 грн
    Содержание:
Підласий, І. П. Проблемно-програмоване навчання - перспективний метод школи майбутнього : Методи навчання в загальноосвітній школі / І. П. Підласий. - С .3-10. - Бібліогр. у кінці ст. : рис.
Рожило, Л. П. Залежність методів навчання від змісту навчального матеріалу : Методи навчання в загальноосвітній школі / Л. П. Рожило. - С .10-14
Галь, Н. В. Формування в учнів системи знань на основі системно-структурного підходу : Методи навчання в загальноосвітній школі / Н. В. Галь. - С .14-21 : табл.
Кусий, Ю. О. Моделювання як спосіб навчання учнів у процесі пояснення нового матеріалу : Методи навчання в загальноосвітній школі / Ю. О. Кусий. - С .21-29
Максименко, В. П. Проблемні завдання в процесі узагальнюючого повторення : Методи навчання в загальноосвітній школі / В. П. Максименко. - С .29-36
Закота, Л. А. Аналіз якості розв`язування учнями задач : Методи навчання в загальноосвітній школі / Л. А. Закота. - С .37-43. - Бібліогр. у кінці ст.
Кумаріна, Г. Ф. Роль класів вирівнювання в індивідуалізації навчання : Педагогічні основи навчання невстигаючих школярів у класах вирівнювання / Г. Ф. Кумаріна. - С .44-51
Богданович, М. В. Ефективність навчання учнів на уроках математики в класах вирівнювання : Педагогічні основи навчання невстигаючих школярів у класах вирівнювання / М. В. Богданович. - С .51-57
Скрипченко, Н. Ф. Особливості розвитку умінь читати в учнів ІІ - ІІІ класів індивідуалізованого навчання : Педагогічні основи навчання невстигаючих школярів у класах вирівнювання / Н. Ф. Скрипченко. - С .57-66
Кумарін, В. В. Виховний ефект класів вирівнювання : Педагогічні основи навчання невстигаючих школярів у класах вирівнювання / В. В. Кумарін, Т. К Бурова. - С .66-71
Кравець, В. П. Індивідуалізація навчання як ефективний шлях розв`язання проблеми єдності свідомості і поведінки учнів : Педагогічні основи навчання невстигаючих школярів у класах вирівнювання / В. П. Кравець. - С .71-76
Гільбух, Ю. З. Деякі аспекти розумового розвитку учнів класів вирівнювання : Педагогічні основи навчання невстигаючих школярів у класах вирівнювання / Ю. З. Гільбух. - С .77-83
Паламарчук, В. Ф. Перевідні екзамени як дидактична проблема : Проблема екзаменів у загальноосвітній школі / В. Ф. Паламарчук. - С .84-90. - Бібліогр. у кінці ст.
Бурда М. І. Роль перевідних екзаменів у систематизації та узагальненні знань учнів : Проблема екзаменів у загальноосвітній школі / М. І. Бурда, Н. Д. Мацько, Т. М. Хмара. - С .91-96
Іваницька, Г. М. Про доцільність перевідних екзаменів з мови : Проблема екзаменів у загальноосвітній школі / Г. М. Іваницька, Н. А. Пашківська, Л. М. Симоненкова. - С .97-102
Островерхова Н. М. Громадська думка про доцільність перевідних екзаменів : Проблема екзаменів у загальноосвітній школі / Н. М. Островерхова. - С .103-109
Дьоміна, І. С. Соціально-психологічні пеердумови міжвікового спілкування школярів і шляхи підвищення його ефективності : Методи виховання / І. С. Дьоміна. - С .110-116. - Бібліогр. у кінці ст.
Коваль, Л. Г. Оцінна діяльність школярів як фактор естетичного розвитку особистості : Методи виховання / Л. Г. Коваль. - С .117-123
Беца, О. В. Патріотичне та інтернаціональне виховання учнівської молоді Чехословаччини у процесі навчання : Питання істрії педагогіки і народної освіти / О. В. Беца. - С .124-133
ББК 74.00

Рубрики: Педагогічна наука
Кл.слова (ненормированные):
невстигаючі школярі -- класи вирівнювання -- екзамени (зош)

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
3.
74.00
П 24


   
    Педагогіка [Текст] : Респ. науково-методичний збірник. Вип. 16. Актуальні проблеми навчання і виховання. - Київ : Радянська школа, 1977. - 135 с. - 2.44 грн
    Содержание:
Ярмаченко, М. Д. Рішення 25 з`їзду КПРС та завдання з координації науково-педагогічних досліджень у республіці / М. Д. Ярмаченко. - С .3-10
Скрипченко, О. В. Навчання і пізнавальні здібності молодших учнів / О. В. Скрипченко. - С .10-15
Розенберг, Н. М. Системність теоретичного дослідження в дидактиці / Н. М. Розенберг. - С .16-23. - Бібліогр. у кінці ст.
Євдокимов, В. І. Гносеологічні основи теорії наочного навчання / В. І. Євдокимов. - С .23-29. - Бібліогр. у кінці ст.
Підласий, І. П. Про вплив характеристик якості навчального матеріалу на результати навчання / І. П. Підласий. - С .30-38 : рис.
Кобзар, Б. С. Особливості й проблеми розвитку шкіл і груп продовженогог дня на селі / Б. С. Кобзар. - С .38-45. - Бібліогр. у кінці ст.
Чашко, Л. В. Особливості використання аудівізуальних засобів в умовах навчальних кабінетів / Л. В. Чашко. - С .45-52
Волинський, В. П. Умови ефективного використання екранно-проекційних посібників у процесі навчання / В. П. Волинський. - С .53-60
Поліщук, Г. І. Повідомлення і доповіді учнів на уроках / Г. І. Поліщук. - С .60-65
Паламарчук, В. Ф. Аналітична бесіда як метод осмислення матеріалу / В. Ф. Паламарчук. - С .66-73
Тимчишин, Л. П. Раціональний взаємозв`язок прийомів навчання на уроці / Л. П. Тимчишин. - С .73-79
Бондар, С. П. Аналогія в учнівському пізнанні / С. П. Бондар. - С .79-87
Закота, Л. А. Роль задач у підвищенні дійовості знань учнів / Л. А. Закота. - С .87-95
Кусій, Ю. О. Застосування мисленого моделювання на уроці / Ю. О. Кусій. - С .95-104
Павленко, Н. М. Емоційністть кроку як умова підвищення його ефективності / Н. М. Павленко. - С .104-109
Стоницький, З. А. Усвідомлення мети уроку учнями - важлива передумова ефективності навчання / З. А. Стоницький. - С .109-116
Лещинська, А. З. Комплексний підхід до організації виховної роботи школи і позашкільних закладів / А. З. Лещинська. - С .116-122
Колмадзе, В. С. З історії становлення центрального апарату управління професійною освітою на Україні (1917-1920 рр.) / В. С. Колмадзе. - С .122-129
Омельченко, Ю. А. З історії становлення принципів роботи шкільних музеїв / Ю. А. Омельченко. - С .129-135
ББК 74.00

Рубрики: Наочність навчання,  Група продовженого дня,  Аудіовізуальні засоби навчання,  Урок--емоційність,  Музеї--шкільні

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
4.
74.00
П 24


   
    Педагогіка [Текст] : Респ. науково-методичний збірник. Вип.14. Методи педагогічних досліджень. - Київ : Радянська школа, 1975. - 162 с. - 2.83 грн
    Содержание:
Оніщук, В. О. Роль проблемних ситуацій у дидактичних дослідженнях / В. О. Оніщук. - С .3-10
Зільберштейн, А. І. Формуючий експерімент як метод педагогічного дослідження / А. І. Зільберштейн, Ф. Г. Боданський. - С .11-18
Паламарчук, В. І. Методика експериментального дослідження порівняльної ефективності двох способів навчання / В. І. Паламарчук. - С .19-28
Чашко, Л. В. Методика експериментального дослідження ефективності технічних засобів навчання / Л. В. Чашко, В. П. Волинський. - С .29-36
Занков, Л. В. Дослідження проблеми навчання і розвитку школярів / Л. В. Занков. - С .37-42
Скульський, Р. П. Методика вивчення рівня розвитку конструктивно-технічних здібностей учнів / Р. П. Скульський. - С .43-50
Момот, Л. Л. дослідження дидактичних умов розвитку готовності учнів до творчої діяльності / Л. Л. Момот. - С .51-55
Супрун, Л. М. Експериментальне дослідження процесу засвоєння навичок і вмінь / Л. М. Супрун. - С .56-64
Нартова, І. Г. До методики вивчення літературно-критичних умінь учнів / І. Г. Нартова. - С .65-71
Паламарчук, В. Ф. Роль моделювання у дослідженні прийомів розумової діяльності старшокласників / В. Ф. Паламарчук. - С .72-79
Беккер, Р. Г. Методика дослідження індивидуальної роботи з учнями, спрямованої на активізацію пізнавальної діяльності / Р. Г. Беккер. - С .80-87
Ржецький, М. М. Функціональне моделювання навчальних дій учня / М. М. Ржецький. - С .88-96
Чепелєв, В. І. Крок як елементарний предмет аналізу в педагогіці / В. І. Чепелєв, І. П. Підласий. - С .97-100
Розенберг, Н. М. Виміровання кореляційного аналізу в педагогічних дослідженнях / Н. М. Розенберг. - С .101-109
Матвійко, О. А. Використання кореляційного аналізу в педагогічних дослідженнях / О. А. Матвійко. - С .110-117
Рапопорт, В. Ф. Вивчення структури і характеру міжособливих взаємин в учнівському колективі / В. Ф. Рапопорт. - С .118-124
Чучуков, В. Ф. Поділ учнів класу на типологічні групи для диференціації навчання / В. Ф. Чучуков. - С .125-132
Панченко, М. Ф. Методики соціально-педагогічних досліджень / М. Ф. Панченко. - С .133-144
Пєтухов, Є. І. Оцінне опитування як метод дослідження спільної роботи школи і сім`ї / Є. І. Пєтухов. - С .145-151
Мельниченкко, Б. Ф. Деяки питання методів науково-педагогічних досліджень виховної роботи в ЧССР / Б. Ф. Мельниченкко. - С .152-154
Соляр, Е. Я. Застосування перфокарт у дослідженні запитів педагогічної практики / Е. Я. Соляр. - С .156-163
ББК 74.00

Рубрики: Проблемні ситуації--дидактичні дослідження,  Технічні засоби навчання--ефективність,  Здібності учнів--конструктивно-технічні,  Творча діяльність учнів--розвиток,  Пізнавальна діяльність учнів--активізація,  Диференціація навчання--типологічні групи,  Соціально-педагогічні дослідження

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
5.
74.204.2
М 74


   
    Моделирование педагогических ситуаций [Текст] : Проблемы повышения качества и эффективности общепедагогической подготовки учителя / Ред. Ю.Н. Кулюткин, Г.С. Сухобская. - М. : Педагогика, 1981. - 120 с. - (в пер.) : 2.93 р.
    Содержание:
Процесс выработки и принятия решений в практической деятельности учителя . - С .8
Воссоздание педагогических ситуаций в процессе подготовки и повышения квалификации учителя . - С .56
ББК 74.204.2 + 74р7

Рубрики: Школознавство,  Педагогічна майстерність--моделювання,  Педагогчні ситуації,  Підвищення кваліфікації--педагоги,  Педагогічні ігри
Аннотация: Авторы на основе изучения функциональной структуры деятельности учителя разрабатывают принципы моделирования конкретных педагогических ситуаций с целью формирования у педагога определенных общепедагогических умений. Предлагаются пути и способы анализа, конструирования и решения педагогических задач, организации педагогических игр и изучения профессиональной деятельности учителя. Для научных работников в области педагогики и теории обучения, преподавателей, аспирантов и студентов педвузов и работников институтов повышения квалификации учителей.
Доп.точки доступа
Кулюткин, Ю.Н. \ред.\
Сухобская, Г.С.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
6.
74.204.1
Б 81


    Бондар, Володимир Іванович (1936-2021).
    Теорія і технологія управління процесом навчання в школі [Текст] : метод. посібник / В.І. Бондар. - Київ : ФАДА, ЛТД, 2000. - 191 с. - ISBN 966-7625-12-5 : 7.00 грн
    Содержание:
Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою . - С .10
Зміст дидактико-управлінської компетентності директора школи . - С .19
Педагогіка та педагогічна техніка і технологія - основа моделювання управлінської діяльності . - С .32
Повний цикл педагогічного аналізу та форми його здійснення . - С .43
Теоретичні основи аналізу уроку в системі управлінської діяльності директора школи . - С .52
Принципи педагогічного аналізу . - С .84
Орієнтований зміст педагогічного аналізу на етапі реформування загальної середньої освіти України . - С .90
Технологія педагогічного аналізу . - С .94
Урок продовжується: питання і відповіді . - С .115
ББК 74.204.1 + 74.204.6

Рубрики: Управлінська діяльність,  Педагогічний аналіз,  Урок--аналіз
Аннотация: Висвітлюються теоретико-методичні засади реформування управлінської діяльності керівників шкіл різного типу, розкривається структура педагогічного аналізу як провідної функції управління навчально-виховним процесом, зорієнтованим на особистість вчителя і учнів, подається технологія діагностики процесу навчання, обробки інформації та прийняття управлінських рішень.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
7.
74.200.585.01
Щ 70


    Щетанов, Б. В.
    Судомодельный кружок [Текст] : Пособие для руководителей кружков общеобраз. шк. и внешк. учреждений / Б.В. Щетанов. - 2-е изд., дораб. - М. : Просвещение, 1983. - 160 с. - (в пер.) : 1.45 р.
ББК 74.200.585.01

Рубрики: Позанавчальна виховна робота,  Позашкільна робота,  Технічне моделювання,  Гурткова робота--технічні гуртки,  Судомодельний гурток

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
8.
74.263
Х 22


    Хархун, М. Л.
    Технічне моделювання [Текст] : метод. посібник / М.Л. Хархун, Д.Є. Чалевський. - Київ : Радянська школа, 1969. - 288 с. - (Б-ка вчителя почат. класів). - (в обкл.) : 3.37 р.
ББК 74.263 + 74.200.585.01

Рубрики: Технічне моделювання,  Трудове навчання--викладання--початкова школа
Доп.точки доступа
Чалевський, Д.Є.


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
9.
74.200.585.01
Т 28


   
    Твори, выдумывай, пробуй!: Сборник бумажных моделей [Текст] : Кн. для учащихся 4-8 кл. / Сост. М.С. Тимофеева. - М. : Просвещение, 1981. - 111 с. : ил. - (в пер.) : 2.68 грн
ББК 74.200.585.01

Рубрики: Позашкільна робота,  Позанавчальна виховна робота,  Технічне моделювання,  Моделювання--папір,  Саморобки--папір
Доп.точки доступа
Тимофеева, М.С. \сост.\


Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
10.
74.200.585.01
Г 70


    Горский, В. А.
    Техническое творчество школьников [Текст] : Пособие для учителей и руководителей техн. кружков / В.А. Горский. - М. : Просвещение, 1981. - 96 с. : ил. - (в пер.) : 1.45 грн
ББК 74.200.585.01

Рубрики: Технічна творчість,  Технічні гуртки,  Гурткова робота--технічні гуртки,  Технічне моделювання,  Винахідництво--раціоналізація--учні

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей