Миколаївська обласна бібліотечна асоціація
Ресурси бібліотек міста Миколаєва

Фонд Науково-педагогічної бібліотеки- результаты поиска

Головна - e-catalog.mk.ua

база даних містить 307969 бібліографічних записів

База даних

Вид пошуку: СтандартнийРозширений
Область пошуку
Формат відображення документів:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>K=професійна ідентифікація<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Садырин, В. В.
    Содержание процесса профессиональной социализации учителя [Текст] / В. В. Садырин // Начальная школа плюс до и после : Научно-методический и психолого-педагогический журнал. - 2012. - N 10. - С. 3-6
ББК 74.202.21

Рубрики: Молодий вчитель
Кл.слова (ненормированные):
ПРОФЕСІЙНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ -- ПРОФЕСІЙНА АДАПТАЦІЯ -- професійна ідентифікація -- професійна інтеграція -- профессиональная социализация -- профессиональная адаптация -- профессиональная идентификация -- профессиональная интеграция

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
2.


    Старєва, Анна.
    Формування і розвиток компетентності педагога як критерію якості освіти та його професійної ідентифікації [Текст] / А. Старєва // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2015. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.204.21 + 74.489.478(4Укр) + К74.247.124(4Укр-4Мик)

Рубрики: Педагог--компетентність--професійна,  Неперервна освіта--педагогічна,  Миколаївщина--Академія дитячої творчості--м. Миколаїв
Кл.слова (ненормированные):
професійна компетентність педагога -- професійна ідентифікація -- реформування освіти -- викладацькі здібності
Аннотация: У статті розкривається погляд автора на формування і розвиток професійної компетентності педагога як критерію якості освіти. Акцентується на важливості врахування принципу автономії університетської освіти та свободи вчителя як умови його професійної ідентифікації. Наголошено: Концепція професійної ідентичності вже розглядалася в багатьох працях, де визначається, що почуття ідентичності є необхідною умовою для реалізації професійної автономії педагога.

Знайти подібні документи / URL: посилання на документ
Институт медленного и болезненного выяснения самых очевидных вещей